Kaija Koo

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Paras Kaijan sinkku:

Äänestys on voimassa 21 Marras 2039, 00:30 asti

 
Ääniä yhteensä: 0

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mulla on kanssa sama virhe, on mennyt liikenteeseen kuulemma noita erheellisiä kansilehtiä.... voi vissiin kuulemaan mukaan saada uudet kun ottaa yhteyttä levy-yhtiöön  :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Näin Citymarketissa tuon Kaijan levyn ja olipas halvan näköiset kannet... Ei ihme, että niissä on virheitäkin  :miettii:
Jostain lehdestä luin, että "Kaija on vaihtanut levy-yhtiötä..."
Ihan omaehtoinen vaihtoko oli kyseessä  :heh:
Vai olisiko pikemminkin käynyt "voutilaiset" ja kenkää tuli kun ei ollu ottia  :heh:
Mielenkiintoista nähdä onko H-Hetkellä ottia  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Kummasti nekin biisit taas kasvaa mitkä ei ehkä heti kerrasta iskenyt. Ihan mieletön levy.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jep, mulla on ainakin huimassa nousussa "Olen nähnyt rakkauden" ja "Minä uskon"
Toi "Rauhaa Vaan" tuntuu olevan semmonen, että se ei meinaa aueta millään....  :draamaa: :heh: Aiku ei aukee

H-Hetken kansi on muuten todella onnistunut  :tapu:
Jos esim. vertaa viime levyyn, jota en oikeen tajunnut
Tässä H-Hetken kannessa miellyttää Kaijan levollinen olemus, ihanaa nähdä nauravaista Kaijaa jälleen!  :peukku: Ja värit miellyttää... itse levyssäkin reilusti pinkkiä sen olla ja pitää  :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

"Minä uskon" on hurjassa nousussa täälläkin. Kaija sanoi LUXissa, että se on sen suosikkibiisi levyltä.

Mustakin H-hetken kansi on kiva, mutta Genten kanssa olen eri mieltä edellisen levyn kannesta, kun musta se on Kaijan kansista paras...Mutta siitä ollaan yhtä mieltä, että "Rauhaa vaan" on vähän turhanpuoleinen...

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

oikein on kivan näkönen kansi uudessa Koossa! Mut KÄÄK! Miten mä luulin, että Viiden minuutin hiljaisuus oli edellinen levy  :eeek: sen jälkeenhän on tullut toi Minä olen muistanut...iihan menny ohi  :/
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Kyllä se Viiden minuutin hiljaisuus on edellinen varsinainen albumi. En mä noita kahta välissä ilmestynyttä huuhaakokoelmaa tai joululevyä laske...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti: Miten mä luulin, että Viiden minuutin hiljaisuus oli edellinen levy  :eeek: sen jälkeenhän on tullut toi Minä olen muistanut...iihan menny ohi  :/
No sehän onkin vaan balladikokoelma. :draamaa:
Mä olen muuten kuunnellut ton Kaija Koon "Minä olen muistanut" version varmaan KERRAN!

Kaijan ei tarvitse sortua tekemään mitään onnettomia
covereita klassikkobiiseistä. :ylppis:
En ymmärrä mikä ihmeen tilapäinen mielenhäiriö siihen silloin iski kun ton "keksi" :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Robby kirjoitti: En mä noita kahta välissä ilmestynyttä huuhaakokoelmaa tai joululevyä laske...
Niin, ja se "Lauluja Rakkaudesta" ei ole edes mikään KAIJAN tekemä kokoelma, vaan se on tota väsynyttä sarjaa mitä on tehty lähes kaikista Suomen ykkösartisteista, levy-yhtiöt tekee aina välillä noita kun luulevat tahkoovansa niillä rahaa. Mutta en edes tajua kuka tollasen ostaa? Itselläni ainakaan ei ole tota "Lauluja Rakkaudesta" kokoelmaa, enkä tule sitä ikinä ostamaankaan :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: ykkösartisteista
...ja vähän kakkosartisteistakin  :repeilee:
Enkä nyt tarkoita nimenomaan Kaijaa :tosion:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tolla jollain sekopäällä tossa joka taas räksyttää taitaa olla sittenkin jonkun verran toivoa.... :draamaa:
"ykkösartisteilta" oli porkkana johon tiesin ton räkättäjän tarttuvan, mutta tällä kertaa edes HÄN ei ollut niin tauski, että olisi kieltänyt Kaija Koon aseman yhtenä Suomen ykkösartistina.

Mutta muutoin hän on, yllättävää kyllä, tällä kertaa jopa oikeassa. Kakkosartisteiltakin on Warner kyseisiä kokoelmia julkaissut.... esim. Petri Laaksonen :/

Mutta Suomen ykkösartisteiltakin on Warner tämmösen levyn julkaissut, toistaiseksi Paula Koivuniemi, Kari Tapio ja Kaija Koo :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

En omista "Lauluja rakkaudesta" minäkään. Enkä aio koskaan omistaakaan. Ja "Minä olen muistanut" oli ihan maailman surkein veto....enkä tarkoita että versio olisi ollut huono, mutta en keksi yhtäkään syytä miksi sellainen tehtiin...ja vielä Kaijan toimesta.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:mutta tällä kertaa edes HÄN ei ollut niin tauski, että olisi kieltänyt Kaija Koon aseman yhtenä Suomen ykkösartistina.
tonywerner kirjoitti: ...ja vähän kakkosartisteistakin  :repeilee:
Enkä nyt tarkoita nimenomaan Kaijaa :tosion:


Osaisinpa lukea  :draamaa: :rofl:

Mutta en kiellä Kaijan asemaa yhtenä ENTISENÄ Suomen ykkösartistina  :repeilee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja aksim »

Minä pidän kovasti Kaija K:sta. Monet hänen kappaleistaan ovat olleet elämän aikana tärkeitä mm. Jos sua ei ois ollut, kantoi joskus kun oli vaikeita hetkiä elämässä.  :( Kaijaa on kovasti syytetty musiikkinsa samankaltaisuudesta, mutta minulle tarinalliset sanoitukset ovat kauniita. Hän on minulle hyvin rakas artisti.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Osaisinpa lukea  :draamaa: :rofl:
Osaan lukea, kiitos huolenpidosta kuitenkin  :joojoo:

Vielä kun sinä oppisit ymmärtämään viesteissäni ilmenevää ironiaa, niin hyvä tulee
Ja muuten sä oletkin jo kauan aikaa sitten muuttunut BOOOORINGIKSI zzz
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

aksim kirjoitti: Kaijaa on kovasti syytetty musiikkinsa samankaltaisuudesta, mutta minulle tarinalliset sanoitukset ovat kauniita. Hän on minulle hyvin rakas artisti.
Kaija on yhtä samakaltainen kuin kaikenmaailman humppa-artistit, Eppu Normaali, Yö, Maija Vilkkumaa

Meidän Kaijafanien ei tarvitse välittää ignoranteista ihmisistä, jotka eivät osaa kuunnella Kaijan levyjä kuin yhdellä korvalla. Me jotka osaamme kuunnella niitä kahdella korvalla, huomaamme myös musiikillisen muutoksen Kaijan  levyissä.
"Erottamattomat" kappale samanlaista kuin esim. TUULIKELLO-levyn kappaleet?
I don't think so.
Eri suuntiin on menty, muutoksia on tapahtunut, mutta tyyli on pysynyt kuitenkin samana. Eihän Kaija muuten olisi Kaija, kuten ei Yökään olisi Yö. Tai Eppu Normaali Eppu Normaali tai Maija Vilkkumaa Maija Vilkkumaa  :draamaa:

KAIJA KOOn musiikki antaa VOIMAA JA TUKEA kun elämässä myrskyää. Ja ILOA JA ONNEA kun aurinko paistaa. Itse en tulisi toimeen ilman Kaija musiikkia. Kaija Koo pitää kuulijan koossa.  :tapu:
KIITOS SIITÄ KAIJALLE!! :ihana:
Viimeksi muokannut gentedimare, 26 Loka 2007, 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja aksim »

Gentelle  :hali: Olen täysin samaa mieltä.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Vielä kun sinä oppisit ymmärtämään viesteissäni ilmenevää ironiaa, niin hyvä tulee
Ymmärrän ihan yhtä hyvin "ironiaasi" kuin sinä minun  :joojoo:
Sä et ole muuttunut vain BOORINGIKSI vaan myös ilkeäksi.  :miettii:
gentedimare kirjoitti:Meidän Kaijafanien ei tarvitse välittää ignoranteista ihmisistä, jotka eivät osaa kuunnella Kaijan levyjä kuin yhdellä korvalla. Me jotka osaamme kuunnella niitä kahdella korvalla, huomaamme myös musiikillisen muutoksen Kaijan  levyissä.
Tokihan kaikki kehittyvät ja muuttuvat. Kaijan kehitys - SOLISTINA - on vain ollut niin hidasta ja huomaamatonta, että siitä johtuvat syytökset samankaltaisuudesta. Biiseissähän ei sinänsä ole mitään vikaa. Huomasin esimerkiksi pitäväni kovastikin Impiön Antti Tuiskulle tekemästä kappaleesta, kun sitä ei huokaillutkaan Kaija lakoniseen tyyliinsä.
Yöhän kuulostaa myös ihan samalta kuin Varieteen aikoina ja Eput täysin samalta kuin vaikkapa Akun Tehdas -albumilla  :rofl:
Osuvia vertauksia, gente  :stupido:
:megafoni: NOT!  :megafoni: NOLOJA!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja Robby »

Onko muuten Markku Impiö tehnyt musaa muille artisteille Kaijan ja Antin lisäksi?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Yöhän kuulostaa myös ihan samalta kuin Varieteen aikoina ja Eput täysin samalta kuin vaikkapa Akun Tehdas -albumilla  :rofl:
Osuvia vertauksia, gente  :stupido:
:megafoni: NOT!  :megafoni: NOLOJA!
Ai että sä olet pönö  :rofl:

Mitähän mä just kirjotin KAIJA KOOsta :rofl:
Oi osaisitpa lukea. No mutta ethän sä näköjään osaa... voi toista :lohtu:

Sanotaan nyt vielä toiseen kertaan:
"Erottamattomat" kappale samanlaista kuin esim. TUULIKELLO-levyn kappaleet?
I don't think so.
Eri suuntiin on menty, muutoksia on tapahtunut, mutta tyyli on pysynyt kuitenkin samana. Eihän Kaija muuten olisi Kaija, kuten ei Yökään olisi Yö. Tai Eppu Normaali Eppu Normaali tai Maija Vilkkumaa Maija Vilkkumaa


Voi sinua kun et osaa ymmärtää, no ei se ole minulta pois. Onnea valitsemallasi tiellä :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Voi sinua kun et osaa ymmärtää, no ei se ole minulta pois. Onnea valitsemallasi tiellä :peukku:
No kiva muokata jälkeenpäin tekstiä ja tulla ilkeilemään... tyypillistä genteä  :miettii:
Kellonajat eivät kerro koko totuutta, mutta minä nyt satuin vastaamaan viestiisi joka oli tässä keskustelussa ENNEN KUIN MUUTIT SITÄ. Koska olin ladannut tämän sivun Suurin pudottaja-ohjelman mainoskatkolla ja palasin seuraavalla mainoskatkolla vastaamaan siihen - päivittämättä sivua ja muutoksiasi siinä välissä  :joojoo:

Jatka vain ilkeyksiäsi - minä olen niihin tottunut  :/
Suolla kuinka paljon loukkauksia tahdot - minua ne eivät hetkauta suuntaan eikä toiseen. Minä olen niitä saanut kuulla niin paljon.  :/

Mutta pysyäksemme aiheessa... Kaija Koo on edelleenkin huono tulkitsija Impiön kiistatta mukiinmeneville lauluille. Ikävä huomata, kuinka moni täälläkin kehuu vain Kaija Koota ja muistaa aina mainita hyvät ja koskettavat biisit - mutta miksei kukaan osaa kehua sitä, joka kehut ansaitsee :sorivaan:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja aksim »

Ikävä? Mulle on ihan sama vaikka Kiinan keisari laulais jotain Impiön tekstejä. Onko se nyt kauhea synti jos ihan aidosti pitää Kaijasta?
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

aksim kirjoitti: Ikävä? Mulle on ihan sama vaikka Kiinan keisari laulais jotain Impiön tekstejä. Onko se nyt kauhea synti jos ihan aidosti pitää Kaijasta?
No jos se sinulle ihan sama, niin se on sinulle ihan sama. Ikävä huomata, että se on sinulle ihan sama.  :eiei:
Tai oikeastaan se kertoo aika paljon. Et ilmeisesti ole koskaan miettinyt miksi pidät "Kaijasta"...  :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja aksim »

Tiedän miksi pidän, mutta miksi makuasioita pitäisi ylipäätään perustella? Jos nyt satun pitämään, niin miksi se olisi sinulle ikävä asia? Kysessähän on minun makuni.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: No kiva muokata jälkeenpäin tekstiä ja tulla ilkeilemään... tyypillistä genteä  :miettii:
Kellonajat eivät kerro koko totuutta, mutta minä nyt satuin vastaamaan viestiisi joka oli tässä keskustelussa ENNEN KUIN MUUTIT SITÄ. Koska olin ladannut tämän sivun Suurin pudottaja-ohjelman mainoskatkolla ja palasin seuraavalla mainoskatkolla vastaamaan siihen - päivittämättä sivua ja muutoksiasi siinä välissä  :joojoo:
AINOA kohta jota muokkasin tuossa viestissäni, oli o-kirjaimen muuttaminen a-kirjaimeksi!!
Parahin tonywerner, minä muutin Erottomattomat sanan Erottamattomaksi, katsoppas KELLONAIKAA milloin olen päivittänyt tekstiäni ja katso sen jälkeen omaa kellonaikaasi jolloin olet oman tekstisi lähettänyt!!
Jatka vain ilkeyksiäsi - minä olen niihin tottunut  :/
Suolla kuinka paljon loukkauksia tahdot - minua ne eivät hetkauta suuntaan eikä toiseen. Minä olen niitä saanut kuulla niin paljon.  :/
Minä olen saanut kuulla sinulta niin paljon ilkeyksiä, että samanlaisia ilkeyksiä kirjoitan sinulle. Jos olet nyt OIKEASTI pahoittanut mielesi jostain, niin pyydän toki anteeksi.  :miettii: En vain tiedä mikä tuossa viestissäni oli yhtään sen ilkeämpää kuin sinun räkätyksesi minulle....  :roll:
JA todellakin, EN OLE MUUTTANUT VIESTIÄNI sun viestisi jälkeen. Joten ihan turha lässyttää jostain TYYPILLISTÄ genteä juttuja. Olen todella loukkaantunut nyt väitöksestäsi, koska niin en todellakaan tehnyt, edes minä en ole NOIN ilkeä kuin mitä väität. Mutta jos et usko, että muutin vain tuon yhden kirjaimen AIKOJA ennenkuin oman viestisi lähetit, niin en voi sille mitään. Tuo kirjoitus oli TUOLLAISENA siinä jo silloin kun päätit minulle ilkeillä. Sinun viestisi jälkeen en ole sitä muuttanut. Ja todellakin mainoskatkojen välissä AINOASTAAN o-kirjain muuttui a-kirjaimeksi
Kaija Koo on edelleenkin huono tulkitsija Impiön kiistatta mukiinmeneville lauluille. Ikävä huomata, kuinka moni täälläkin kehuu vain Kaija Koota ja muistaa aina mainita hyvät ja koskettavat biisit - mutta miksei kukaan osaa kehua sitä, joka kehut ansaitsee :sorivaan:
Kaija ja Markku tekevät yhdessä biisejä, mutta tässä levyllä nyt vain sattuu kaikki olemaan Markun käsialaa. Yhdessä he kuitenkin yleensä biisejä työstävät. Ja ei mun tartte täällä kiljua Markun perään kun tiedän tasan tarkkaan kuka nämä biisit säveltää.  Kaija koo on edellen näiden biisien TULKITSIJA ja HEMMETIN hyvä sellainen, kuten olen monesti sanonut. Kaija todellakin tulkitsee ja elää nämä tarinat, mutta sinä saat olla ihan vapaasti sitä mieltä, että Kaija ei muka osaa tulkita. Siihen sinulla on oikeus
Viimeksi muokannut gentedimare, 26 Loka 2007, 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

aksim kirjoitti: Tiedän miksi pidän, mutta miksi makuasioita pitäisi ylipäätään perustella? Jos nyt satun pitämään, niin miksi se olisi sinulle ikävä asia? Kysessähän on minun makuni.
No ehkä vaikkapa siksi, että keskustelufoorumilla on niin tapana. Keskustelufoorumi on tarpeeton, jos kukaan ei perustele mitään. Kaikki ovat vain sitä mieltä mitä ovat ja piste.  :eiei:
gentedimare kirjoitti:AINOA kohta jota muokkasin tuossa viestissäni, oli o-kirjaimen muuttaminen a-kirjaimeksi!!
Parahin tonywerner, minä muutin Erottomattomat sanan Erottamattomaksi, katsoppas KELLONAIKAA milloin olen päivittänyt tekstiäni ja katso sen jälkeen omaa kellonaikaasi jolloin olet oman tekstisi lähettänyt!!
Kuten jo selvensin tapausta edellisessä viestissäni... Mitäpä sitä lukemaan tai luettua ymmärtämään.  :roll:

Tämä osio oli ilmestynyt alkuperäiseen viestiisi muokkauksen yhteydessä o-kirjaimen lisäksi. Sen voin vannoa. :ylppis:
Eri suuntiin on menty, muutoksia on tapahtunut, mutta tyyli on pysynyt kuitenkin samana. Eihän Kaija muuten olisi Kaija, kuten ei Yökään olisi Yö. Tai Eppu Normaali Eppu Normaali tai Maija Vilkkumaa Maija Vilkkumaa
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Kuten jo selvensin tapausta edellisessä viestissäni... Mitäpä sitä lukemaan tai luettua ymmärtämään.  :roll:
Luin ja ymmärsin, ettet väittänytkään minun lukeneeni sinun viestiäsi ja sen jälkeen lisänneeni sinne tuota kahteen otteeseen laittamaani kohtaa. Mutta suutuin niin paljon tästä seuraavasta, että annoin tulla vaan täyslaidalliselta :ylppis:

"tyypillistä genteä" oli todella törkeästi sanottu sillä miksi se olisi "tyypillistä genteä" ylipäätänsä vain MUOKATA omaa viestiään.  :stupido:
Ilkeämielistä kirjoitusta sinulta sillä et omaa viestiäsi kirjoittaessasi todellakaan sanonut, että lainasit viestin mainoskatkolla, poistuit tietokoneen äärestä ja palasit takaisin toisella mainoskatkolla. Mistä hitosta mä sen olisin voinut tietää....  :raaps:

Mutta ilmeisesti kaikkien pitää tietää miten tonywerner lainaa toisten kirjoituksia ja kirjoittaa viestejään. Mun olisi siis pitänyt aavistaa toimintatapasi ja jättää nauramatta, kun mun vaan olisi pitänyt tietää  :stupido:

EN TODELLAKAAN VOINUT TIETÄÄ!!! Meneekö jakeluun... ilmeisesti ei, sen kertoo tuo "tyypillista genteä" kommenttisi

Ikävää muuten huomata, että pidät mua myös valehtelijana  :eiei:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Minä olen saanut kuulla sinulta niin paljon ilkeyksiä, että samanlaisia ilkeyksiä kirjoitan sinulle.
Toki. Minähän olen täällä foorumilla kirjoitellut hyökkäävään ja muiden kommentteja vähättelevään sävyyn kirjoitellut vuosikaudet. Niin että minun nimimerkkini mukaan on jopa nimetty muut alleen jyräävä hymiö
:gente:
:roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja aksim »

No en nyt ala väittelemään siitä miksi pidän K:sta, se nyt vaan on mulle mieluista musiikkia, syistä jotka itse tiedostan. Eipä mulla muuta.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaija Koo

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Minä olen saanut kuulla sinulta niin paljon ilkeyksiä, että samanlaisia ilkeyksiä kirjoitan sinulle.
Toki. Minähän olen täällä foorumilla kirjoitellut hyökkäävään ja muiden kommentteja vähättelevään sävyyn kirjoitellut vuosikaudet. Niin että minun nimimerkkini mukaan on jopa nimetty muut alleen jyräävä hymiö
:gente:
:roll:
Voi pyhä yksinkertaisuus.  :draamaa:
Jos todellakin pidät itseäsi jotenkin kiltimpänä kirjoittana kuin esimerkiksi minä ja et mielestäsi ole minulle ja muille vuosikaudet "vi****llut" niin hyvässä kuin pahassakin, niin ei siinä sitten mitään (ethän sinä toki koskaan tahallasi ketään ärsytä, yritä hermostuttaa, piruile tms, et tietenkään, pois se sinusta :roll:)
(minä sentään tiedän, miten sinua "kohtelen" niin hyvässä kuin pahassa, ja useimmiten väität piikittelyni ymmärtäväsikin :roll:) I guess not

Pyysin jo sinulta anteeksi, mutta sinä ilmeisesti olet edelleen sitä mieltä, että mun ois pitänyt aavistaa sun kirjoitustapasi

"tyypillistä genteä" siis todellakin :roll:
Kiitokset sinulle, päätän tämän vänkäämisen omalta osaltani

IHANA KAIJA KOO! IHANA MARKKU IMPIÖ!! KIITOKSET MUSIIKISTANNE! :lashatumbai:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin