Anna Abreu

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Yhteismyyntiin jos mennään niin Nightwish ja Lauri Tähkä taitavat siltikin olla edellä. Vesa Matti Loiri ehkä myös. JA ehkä joku muukin, Samuli Edelman Virsi-levyillään. Jos ei puhuta tukkumyynneistä niin Ari Koivusella saattaa vielä olla suurempi yhteenlaskettu todentunut myyntimäärä. Tai ohitus on taphtunut ihan jotain viikko sitten.

Eikä tämä ihmettely ainakaan minun kohdallani kohdistu Annaan, vaan siihen että Idols formaatti näyttää just ton toiston kautta saavan aika suuren tunnustuksen, samoin yksi yksittäin levy-yhtiö saa siinä presidentillistä näkyvyyttä :heh:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Ei tainneet naitvissi tai Tähkäpää kuitenkaan myydä kahdella ensimmäisellä levyllään yli sata tuhatta levyä..

Jee, Anna, Jee! :tapu:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: no joo ei, mutta ei niillä ollut puolen vuoden telkkarimarkkinointikampanjaa, liutaa säveltäjiä, sanoittajia ja tuottajia ja major labelin ykkösringin markkinointikoneistoakaan takanaan. :hiips:

- Mutta hei, en kyllä tätä pohdi vähätelläkseni Annaa artistina, vaikkei oma ykkössuosikki olekaan.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

EDIT - poistettu väärästä kejusta, miten mä tänne taas jouduin :eeek:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Mulle oli yllätys, että Are You Ready kappaleen ovat säveltäneet nyt kovassa suosiossa (mm.brittiykkösiä) olevan irlantilaisbändin The Script:in kundit.
Ei ne kundit tätä ole Annalle kirjoittaneet vaan tää on siis Annan cover. :eeek:

The Script tulee Suomeen helmikuussa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33291
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Pete »

Subculture kirjoitti:Mulle oli yllätys, että Are You Ready kappaleen ovat säveltäneet nyt kovassa suosiossa (mm.brittiykkösiä) olevan irlantilaisbändin The Script:in kundit.
Ei ne kundit tätä ole Annalle kirjoittaneet vaan tää on siis Annan cover. :eeek:
:eeek:

Kiitos tiedosta. :hali: Minä ainakin rakastan tällaisia pieniä yksityiskohtia, vaikka Annasta en pidäkään. <3 :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Ihanaa, että Anna Abreusta ei-pitävät käyvät solkenaan kommentoimassa tässä ketjussa. Eipä siinä mitään, onhan kuppilan asenne kääntynyt vuosien aikana positiivisemmaksi esim. Antti Tuiskunkin kohdalla! :peukku:

Annan Now on myynyt yli 30.000 kpl, eli onnittelut Anna-Aphroditelle platinalevystä! :tuuletus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Haluaisin omalta osaltani tarkentaa: minulla ei ole mitään oikeastaan Anna Abreuta vastaan, itseasiassa Vinegar on ihan kiva mättö, mutta sen sijaan myönnän kyllä olevani yhä enenevässä määrin suunnattoman ärsyyntynyt siitä hypestä, jota AA: ympärille luodaan. Ja tämä sen takia, että minusta kyse ei ole lähellekään niin ylivoimaisesta artistista, kuin miltä tämä saa hänet näyttämään. Tänäänhän sai tuosta Annan päivittäisestä IL tiedotuksesta lukea, että kutsu linnaan ei ole tullut presidentin tapaamisen takia (ei ole tavannut) vaan "ammatillisista ansioista". Jep jep, mitenkään väheksymättä platinalevyjä - on kuitenkin muistettava että niitä on edeltänyt puolen vuoden TV-mainos.

Sama juttu kuin Antti Tuiskun kanssa. Antti on kiva ja nyt ok tasolla tasonsa suhteen, jolloin häneen on helppo suhtautua positiivisesti, mutta silloin joskus kun näytti siltä, että AT on Suomen paras ja merkittävin popartisti, niin eihän sitä nyt voinut niellä ja asia oli ilmeistava.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Minusta Antti oli Suomen paras poppari, koska hän oli lähes tulkoon ainoa. Sama asia Annan kanssa. Kävisikö sitten Suomen ainoa poppari parhaan sijasta? :mrgreen:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Darhen kirjoitti:Minusta Antti oli Suomen paras poppari, koska hän oli lähes tulkoon ainoa. Sama asia Annan kanssa. Kävisikö sitten Suomen ainoa poppari parhaan sijasta? :mrgreen:
No itseasiassa ... taidat olla oikeassa :heh: .

[mielipide IMHO]ja tietenkin minulla on omien preferenssieni takia syyni toivoa tällä hetkellä, että suomen [sijoita tähän termi, joka ei ole vähättelevä, mutta joka ilmaisee sen, että popskenemme ei nyt ehkä ole ihan ruotsalaisen tasokas ja runsas eikä ylipäänsä ihan kauhean kiinnostava] poppishittejä ei niin kauhesti koko ajan soisi radiossa ja ennenkaikkea että se oikeasti mielenkiintoisin osa musiikkiamme soisi soittolistoilla, eikä joutuisi sellaisen dissauksen kohteeksi, kuin se nyt on joutunut. Oman vaivalla luodun oksan kansainvälisillä markkinoilla sahaaminen ottaa päähän, koska se on typerää. Pitäisi osata hoitaa asiat loppuun keskittymällä ja keskittämällä.[/mielipide IMHO]

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33291
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Pete »

En tiedä, olenko antanut viesteilläni liiankin kiivaan kuvan suhtautumisestani Annaan. :draamaa: Tuo ärsyyntymiseni johtui siis vain siitä yhdestä televisioidusta keikasta, jossa Anna käyttäytyi kopeahkosti, eikä hänen äänensä silloin oikein kulkenut. Olen kuitenkin popisti, humanisti ja uskovisti, joten haluaisin kyllä pitää Annasta. Hänen musiikistaan kyllä pidän. Eiköhän tuo lievä ylimielisyys johdu vaan Annan nuoresta iästä ja hetkessä huipulle -ilmiöstä. Uskon, että Annan kokemuksen ja iän karttuessa tulen vielä pitämään hänestä hyvinkin paljon. Haluan uskoa niin. :joojoo:

Antti Tuiskua en tunnusta koskaan dissanneeni. :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Joo, en siis henkilöinyt Antti-dissaajia Anna-dissaajiksi tai päinvastoin; totesin asian yleisellä tasolla, minkä voi jokainen huomata kun selaa Antti- ja Anna-ketjut läpi. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33291
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Pete »

Joo, ymmärsin mitä tarkoitit. :joojoo:
Kunhan vaan heitin tuonkin tuikitärkeän tiedon tuohon loppuun. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Onnittelut Annalle Suomen albumilistan paalupaikasta; listaviikkoja Now:lla on kasassa seitsemän. :tuuletus: Abreumania siis yhä voimissaan! :peukku:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

On tässä ollut niin kaikenlaista ja sain vasta viikko sitten Annan kakkoslevyn iPodiin ja sitä kautta tehokuunteluun... Onpas hyvä levy :shock: Mielestäni paljon parempi, kuin eka, vaikka kriitikot kirjoittivat toista :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Onpa Annan Silent Despair-kappaleeseen tehty upea video! :kups:

http://www.youtube.com/watch?v=Un_p2WDGB2Q

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kieltämättä erittäin tyylikäs video.

Ja hyvinhän Anna laulaa, toivoisin vaan että en itse ärsyyntyisi niin Annan murisevasta soundista, joka tässä biisissä taas tulee jotenkin selvästi esiin. Se jotenkin laulaa kurkulla hampaat yhdessä :surrur: tms, kohdissa what if jne.

Avatar
Vetoapu
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 453
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 17:14
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Vetoapu »

MuzaMaza kirjoitti:Onpa Annan Silent Despair-kappaleeseen tehty upea video! :kups:

http://www.youtube.com/watch?v=Un_p2WDGB2Q
Ihan kähee ja persoonallinen video! :joojoo: Itseä ilahdutti paljon se, että kuva viipyi jopa melkein 10 sekuntia "samassa kamerassa", ettei tarvinnut koko ajan vaihtaa kuvakulmaa, harvinaista nykyään! :peukku:
"Elämä on aina kuolemisen arvoista"

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Anna näytti hyvältä äsken Plan-gaalassa. Katkasivat vaan lähetyksen ikävästi kesken esityksen.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Subculture »

MuzaMaza kirjoitti:Onpa Annan Silent Despair-kappaleeseen tehty upea video! :kups:
Tossa biisin sovituksessa on mukavia Myrskyluodon Maija- viboja.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Saksan uusin Popstars-bändi Queensberry on tehnyt oman versionsa Annan End of love-biisistä. Tykkään ehkä enemmän alkuperäisestä, muttei tämäkään huono ole :joojoo:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Anna porskuttaa toista viikkoa levylistan ykkösenä; jee! :tuuletus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Snicke-t
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Marras 2008, 12:38
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Snicke-t »

Aa, täällä oli kuin olikin Annalle tehty oma keskustelu, hienoa :tapu: Mun täytyy myöntää, että silloin Idolsin alussa suorastaan inhosin Annaa, tai oikeastaan sitä, että se nyt oli tommonen nätti, suht' saman ikänen mun kanssa ja menestyi kisassa (JOO OLIN SIIS KATKERA :'D), mutta mulla on kyllä mielipiteet muuttunut siitä täysin! :o Se neiti tekee todella kivan kuuloista musiikkia!

En nyt sano, että olisi missään nimessä tämän hetken paras suomalainen artisti, siis josta itse pidän, mutta ei mulla ole huonoakaan sanottavaa siitä! Anna osaa käyttäytyä julkisuudessa mahtavalla tyyneydellä, edusti KAUNIINA Linnanjuhlissa ja vaikka sillä on jossain määrin aistittavissa semmosta, et se leijuu vähän korkeammalla kuin pitäisi, niin so what? Varmasti ite olisin kanssa ihan pilvissä, jos mulla menis noin hyvin ;> Anna on ihan loistava tyyppi, kunhan ei vain joutuisi liiaksi tekemisiin uran varjopuolien kanssa. Tsemppiä Annalle! :peukku:
Verba volant, scripta manent.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kollega kirjoitti:Keikat 2009 ---24.1 Kemi, Coronarock IV (S)

Nähtäväksi jää, mitä viime hetken "kivaa" Annalta on tällä kertaa luvassa seudun alaikäisille faneilleen :roll: vai ihanko kävisi niin, että keikka toteutuu suunnitellusti ja allekirjoittanut pääsee keikkakuskiksi :tapu: ?

Käyty ja koettu, kuskin ominaisuudessa eli käytännössä enimmäkseen odottelin naulakkojen liepeillä tai salin seinustalla.

Yllätyksekseni sali ei ollut läheskään täynnä, johtunikohan sitten myöhäisestä ajankohdasta (klo 21-22). Pari alle viis vee-ikäistä pongasin paikalta, mutta muutoin taisi olla tasaisesti niin alle kuin yli kymmenvuotiaita, vanhempineen tai ilman. Sen mitä Annaa seurasin, hän taisi vetää ihan perussetin : lauleskelua, jutustelua sekä yleisön laulattamista ja taputtamiseen kehoittamista.

Annaa odotti täysi tupa :mitvit: Totaah... jos salissa on porukkaa noin 2/4-3/4, niin sekö tarkoittaa että sali on täynnä? No jaa, ihan sama, kunhan vaan ihmettelen.

Avatar
Annafani1
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 17:16

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Annafani1 »

Mainitsen tähä, noihi Euroviisujuttuihi, mihi Annalla ei olis muka mielipidettä, nii Annalla on.
Hän itse on sanonu et ei halua Euroviisuihin.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Miik »

Annafani1 kirjoitti:Mainitsen tähä, noihi Euroviisujuttuihi, mihi Annalla ei olis muka mielipidettä, nii Annalla on.
Hän itse on sanonu et ei halua Euroviisuihin.
Niihän ne kaikki sanoo silloin, kun levyt vielä myy :heh:

Mutta tervetuloa keskustelemaan euroviisuista, Annafani1 :uujee:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Something About You on kai(?) uusin single, ainakin X3M:lla soi yhtenään.. Harmin paikka, siltä Now:lta olisi löytynyt parempiakin biisejä.. :lohduton:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Annafani1
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 17:16

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Annafani1 »

Darhen kirjoitti:Something About You on kai(?) uusin single, ainakin X3M:lla soi yhtenään.. Harmin paikka, siltä Now:lta olisi löytynyt parempiakin biisejä.. :lohduton:
Joo on uus single. No Estragues El Momento ois ollu mun mielest parempi vaihtoehto, ku Annalla ei oo muute ollu oikee näit espanjan- ja portugalinkielisii sinkkui.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Darhen »

NEEM olisi ollut kyllä hyvä vaihtoehto.. Ehkäpä sitten kesäsinkuksi? :mitvit:

Come Undone olisi ollut ak:n valinta, mutta se taitaa kuulua kastiin "liian hieno sinkkujulkaisuksi".. :draamaa:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Annafani1
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 17:16

Re: Anna Abreu

Viesti Kirjoittaja Annafani1 »

Annalla alkaaki tos maaliskuun lopulla keikkatauko, alkaavat väsätä uutta levyy.

Vastaa Viestiin