Lady Gaga

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Mun korvat pinnittää mutta GaGa oli sen arvoinen <3 :uujee: :tuuletus: Mä olen niin fiilareissa et olin metrin päässä Germasta. Ei ollut mikään pikkulasten konsertti, kirosanoja kirosanojen perään :heh:
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Toivottavasti oli hieno keikka! :peukku: Oon kyllä melko KADE teille jotka pääsitte tuota ihanuutta katsomaan livenä :surrur: Vaikka ihan oikeesti en oo konsertti-ihmisiä... Mutta Lady Gaga on pokkeus :joojoo:

Toivottavasti joku laittaa tarkempaa raporttia tänne :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä raportoin silläkin uhalla, että tänään keikalle menevät voivat spoilaantua. :mrgreen: Eli jos ei halua lukea yksityiskohtia, kannattaa lopettaa tähän!


Mun ensireaktio keikan jälkeen oli kyllä aika speechless. Kirkkaasti paras konsertti, jossa olen IKINÄ ollut! :ihana: Oltiin permannolla nimiErkki Riikan kanssa ja koko ajan vain päädyttiin lähemmäs ja lähemmäs lavaa. Lopulta oltiin lähes eturivissä. :kups: Gaga esiintyi ja lauloi todellakin ihan TÖRKEÄN hyvin, korosti itsekin sitä että "I don't f*cking lipsync in my concerts" :mrgreen: Lavarakennelmat olivat hienoja, kuten myös muutkin yksityiskohdat. Välillä lavan edessä oli verho, joka peitti lavan kun lavasteita vaihdettiin. Verhoon heijastettiin hieman häröjä Gaga-videopätkiä, mulle ainakin tuli niistä kovasti Andy Warholin leffat mieleen. :surrur:

Biisejä en jaksa sen enempää ruveta luettelemaan, kaikki hitit esitettiin ja itse ilahduin varsinkin suosikkikappaleeni "So happy I could dien" kuulemisesta. <3 "Speechless"-biisin aikana Gaga jutusteli edesmenneestä isoisästään ja hän muutenkin otti yleisöön paljon kontaktia. Gaga korosti useaan otteeseen, että pitää olla oma itsensä ja olla välittämättä muiden mielipiteistä. Hieno sanoma kyllä, tosin myös useilla f-sanoilla varustettuna ei ehkä ihan niille perheen pienimmille parasta kuunneltavaa. :mrgreen: (Tosin ehkeivät ne 8-vuotiaan näköiset natiaiset pahemmin englantia osanneet.)

Ja ai niin, lämppärin lämppäri (joku dj, jonka sukupuolesta en edelleenkään ole täysin varma :heh:) oli aivan järkyttävä! Veti Jack Danielsia lavalla ja heilutteli keskisormia samaan aikaan, kun soitti kamalaa räminärockia. En tiedä, oliko se vitsi vai mitä, mutta mä huokaisin suuresti helpotuksesta, kun hän poistui lavalta. :draamaa: Varsinainen lämppäri oli lopulta ihan viihdyttävä, rock-bändi, jolla ainakin oli myös show kohdallaan.

Gaga veti lähes 2-tuntisen keikan ilman suurempia taukoja, mistä annan hänelle kyllä suuren peukun! :peukku: Kaiken kaikkiaan kokonaisuus oli niin hiottu ja ammatimainen, että en voi edelleen kuin haukkoa henkeä sen edessä. Lady Gaga on varmasti suurin tähti maan päällä tällä hetkellä ja täysin ansiosta! Kuka Madonna? :draamaa: :heh:

Suosittelen siis todellakin jokaiselle Gagan keikkaa, jos sinne joskus on vain mahdollisuus päästä! :joojoo: Kaikille tänään Areenalle suuntaaville toivon ikimuistoista show'ta ja kertokaa tekin ihmeessä, jos keikalla tapahtui jotain sellaista mitä mä en raportoinut. Aintsu kuittaa, jos joku jaksoi tämän lukea, good for you! :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Miekin olin eilen Lady Gagan konsertissa ja tykkäsin ihan miljoonastibiljoonasti!! :tapu: Yleisö oli tosi innostunutta ja mukana menossa, musiikki melkein peittyi yleisön huutoihin. Harmi vaan, että itselläni oli huono paikka, koska siinä oli paljon näköesteitä, enkä ikein saanut kunnolla käsitystä lavastakaan.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Aintsu kiteytti keikan muutamaan virkkeeseen! :heh:

Mutta siis joo, ei lisättävää. Ihan törkeen upeeta oli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kaikille tänään keikalle meneville vinkiks: PITÄKÄÄ HAUSKAA JA ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ MISTÄÄN. Ihan niin kuin GaGakin neuvoi :joojoo:

Mun sydän pamppaili kahtasataa, tippa tuli linssiin pariinkin otteeseen, riehuin ihan hulluna muiden joukossa, ja vietin yhden elämäni parhaista illoista :kups: .

Semi Precious Weapons yllätti hyvällä meiningillään, Lady Starlight oli kyllä aika kamala ja soitti huonoa musaa. :mrgreen:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

riksa[ kirjoitti:Aintsu kiteytti keikan muutamaan virkkeeseen! :heh:
Heh, vähän innostuin hehkutuksissani. :heh:

Tosiaan, mä jälkikäteen selvitin, kuka se sekopää-dj oli ja ilmeisesti tuo Lady Starlight ilmeisesti on Gagan kavereita ja esiintynyt joskus Gagan kanssa. Järkky tapaus! :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Mä vietin siellä anniskelu-alueella aikaa kun lämppärit ei sytyttänyt :heh: En bongannut Gagaa kaupungilta. :lohduton: (ihan kuin konsertti ei olis riittänyt :heh: )
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Semi Precious Weapons oli ainakin Tukholmassa maailman turhin lämppäri. Kylläpä lämmitti katsella sitä. :roll:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja kwak »

Lady Gaga! :kups:

Ihana nainen ja upea keikka! :surrur: Oon vieläkin aikamoisen speechless. Hakkaa kyllä Madonnan, Kylien ja etenkin Britneyn viime keikat ihan 6-0. :peukku:

Aintsu tiivisti tosiaan tunnelmia aika osuvasti. Tosin me ei niitä lämppäreitä jaksettu edes yrittää kuunnella, mentiin suoraan permannon baariin vaan. :heh: Kivan lähelle päästiin silti vartti ennen keikan alkua. Olihan tuo aikamoinen "glorified drag show". Jos jonkinlaista häkkyrää lavalla sekä Gagan päällä ja päässä. Ja Gaga ei tosiaan "fucking do lip-sync". Hurjan hyvä livelaulaja! Kappaleiden lomassa tuli tosiaan kivasti spiikkejä ja jonkinlaista juontakin, vähän kuin jossain musikaalissa. Tähtihetket itselleni olivat Alejandro ja lopun encore Bad Romance. Niin ja tietenkin So happy I could die, jonka aikana Gaga katsoi ihan selkeästi suoraan mua silmiin. :ylppis: No niinpä tietenkin katsoi! :mrgreen:

Lauloi muuten ainakin tänään myös yhden kappaleen tulevalta levyltään, You and I. Hyvältä kuulosti! Vähän Speechlessin henkinen.

Huomenna kyllä astelen levykauppaan ja ostan sen pirun The Fame Monsterin. Mulla ei sitä jostain syystä vielä ole! :shock:

Tonight all the freaks are outside - and I've locked the doors!
Keep your head high above the water

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

kwak kirjoitti: Lauloi muuten ainakin tänään myös yhden kappaleen tulevalta levyltään, You and I. Hyvältä kuulosti! Vähän Speechlessin henkinen.
Ai niin, se oli IHANA! :ihana: "Speechless"-henkisyydestä tulee aina plussaa. Gagan uusi levy saisi jo ilmestyä! :surrur:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ enää kaks ja puol kuukautta :eeek: hirveellä tahdilla se levyjä tekee
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ai niinkö vähän enää! :uujee: Wuhuu! Luin jostain, että levy ilmestyisi vuoden 2011 aikana, mutta jo ihan alkuvuodesta! :surrur: Oijoijoi! Kyllä Gagassa vaan näköjään riittää virtaa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

1.1.2011 on mun mielestä ihan virallinen päivämäärä Born This Way -albumin julkaisulle :joojoo: . ... :ihana:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:uujee: Oikein hyvää uutta vuotta siis luvassa!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Kun mä katoin tuubista videoita jossa GaGa laulaa Love Gamen niin se aina sanoo ne samat sanat isosta munastaan ja että hän on kuullut sen kaupungin isoista kaluista ja tanssikaa Mother*****. :rofl: No tyttö tarvitsee käsikirjoituksen.
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

AAAAAAAH Oli ihan mahtavat keikat <3 <3 <3 Oon vieläkin ihan fiilareissa :surrur: :kups: :rakkaus: <3 :ihana: :peukku: :tapu: :uujee: :peukku:

Lady GaGa on niin loistava laulaja ja esiintyjä ettei siis mitään rajaa :rakkaus: ja myös tosi kivan ja sympaattisen olonen muutenkin :ihana: Love her :rakkaus: .......Toivottavasti tulee mahdollisimman pian takasin Suomeen keikkailemaan :joojoo:
Lämppäribändi Semi Precious Weapons oli oikeestaan ihan hyvä ( pienen alkujärkytyksen jälkeen :heh: )...Vieläkin soi päässä ''I can't pay my rent, but i'm fucking gorgeous'' ( tai jotain tonnepäin ) :heh:
Sen sijaan se SPW:tä ennen esiintynyt Lady Starlight oli aika ....no hieman erikoinen :heh: ja myös turha , ainakaan mua se ei viihdyttänyt ollenkaan ...Torstain keikalla skippasinkin hänet ihan suosiolla...
Ja Lady GaGa oli siis aivan ilmiömäisen ihana ja hullu oma itsensä molemmilla keikoilla...Tosin torstaina ei ollut ehkä enää ihan niin intona kuin keskiviikkona..mutta ei se haitannu....

Ainut asia mikä vähän jäi harmittamaan oli se että molemmilla keikoilla mun lähettyvillä olleet katsojat oli tooosi mälsiä tyyppejä :niinpa: Ne vaan istu tekemättä mitään koko keikat..Ei edes taputtanu lopussa :niinpa: istu vaan hiljaa rivissä kamerat kädessä, ja välil katto mua ko jotain mielipuolta ko heiluin ihan hulluna koko ajan vaan....No en antanu niiden häiritä, onneks mun kaverit ja sitte jotku muut siinä oli kans ihan täpinöissään koko ajan :joojoo: :heh: .....
Niin ja sitte vähän harmitti vähäsen ko jotain mun lempibiisejä ei esitetty ( Eh Eh , Paper Gangsta ja Summerboy ) :lohduton: ... No mutta ei ollut sinänsä mikään yllätys ko olin selvittänyt biisilistan etukäteen, ni osasin odottaa ettei noita tuu.............Mitäs vielä..niin siis ostin GaGa paidan :rakkaus: ja yritin myös itekki kuvata tolta tokalta keikalta jotain , mutta aika onnettomia videoita niistä tuli, ko paikat oli aika kaukana ja toiseks en jaksanu istuu vaan kamera kädessä koko aikaa....
Mut siis ihan uberhienoja oli molemmat keikat :tuuletus:

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Mä ostin 3 gaga paitaa, lasit, ja bagin eli meni enemmän rahaa kuin liput makso :heh:
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä oon ihan unohtanut tänne kirjoittaa mitään keikasta. :puna: No vielä reilu viikko keikan jälkeen voi sanoa, että oli ehkä paras konsertti, jossa olen koskaan ollut! :kups: Lady Gaga oli 100 kertaa parempi kuin Madonna! Mikä Madonna?! Uuh! Ehkä myös siksi pidin tästä keikasta, koska paikkani oli todella hyvä eikä kukaan koripalloilija seissyt edessäni ja näin suoraan lavalle. :tapu: Oli kyllä mielettömän hyvä konsertti. :kups: Mieletön pop-ooppera, loistava kontakti yleisöön, tanssijat olivat todella ammattitaitoisia ja showhun oltiin todella nähty vaivaa lavasteista lähtien! :surrur: :ihana: Go Gaga! <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Jee! Lady GaGalla ensimmäisenä yli miljardi katsojaa Youtubessa :uujee:
http://www.youtube.com/user/LadyGagaVEVO

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Gaga on nyt lempiartistini <3 Tai ainakin kuuluu niihin. :)
:ihana:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Maailman SUURIN vääryys....Lady GaGa ei voittanu vuoden artistin palkintoa AMA-gaalassa :jupinaa: :niinpa: ...Ei mul sinäänsä mitää Bieberiä vastaan ole, mut kylhän toi palkinto olis selkeesti kuulunu GaGalle :joojoo: .......No joo onhan se ihan hyvä että välillä joskus joku muukin voittaa....Ens vuonna sitte Mama Monster jyrää AMA:oissaki :joojoo:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

riksa[ kirjoitti:1.1.2011 on mun mielestä ihan virallinen päivämäärä Born This Way -albumin julkaisulle :joojoo: . ... :ihana:
Uuuuh! :uujee: En osannut vielä odottaakaan, mutta täähän on mahtavaa. Mä aion muuten koota jonkinlaista leikekirjaa Gagan keikasta, mutta valitettavasti kyllä kaikki tekemiset on jääneet sikseen opiskelun takia. No, pitää yrittää ehtiä joku päivä. :shock:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ei GaGan kaikkea tarvitse voittaa. Hän on jo voittaja valmiiksi. Ja joku AMA=nobody palkinto :heh: :surrur:
LOBODA

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^^Joo ei GaGan tarvii kaikkeee voittaa...mut ois kivaa jos se voittais :surrur: ...niinko ihan kaikki mahdolliset rupu-MTV-palkinnotki :uujee: ..sillä GaGa on niin paras ja ihana että se ansaitsis vallottaa vaikka koko maailman :heh: <3

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Vielä pari kuukautta ni eka single Born This Way :ltä julkaistaan :surrur: Aaaargh en jaksa enää odottaa........

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Et ole ainoa ^^ Baby, we born this way :huiskut: Mothar Monster <3
LOBODA

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Ja viralliset levynjulkaisupäivämäärät can kiss my ass :niinpa: Nyt huhutaan, että levy ilmestyisi maaliskuussa :draamaa:
I'm not as think as you drunk I am

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^^No jeei :niinpa: vielä 3 kuukautta sitte aikaa......Aika outoo, ekaks ton piti ilmestyy tammikuus, sit helmikuus ja nyt vast maaliskuus :miettii: ... Ja sitte kaikki Gagan kaverit kehuu tota levyä maasta taivaaseen , ko pitää niinko yrittää vakuuttella ihmisille että toi on jotenki erikoisen hyvä...saleen oikeesti ton tekemist ei oo alotettukkaan viel :heh:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Nyt sit on luvattu joku paljastus tosta Born This Waysta uudeks vuodeks :surrur: .....taitaa kuitenki olla liian aikasta singlejen tai musavideoiden julkasuun :roll: ..tai no mistäs sen tietää :)

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

No niiiin! Single julkaistaan 13.02.2011 ja levy 23.05.2011. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Vastaa Viestiin