Celine Dion

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Yksi parhaita konsertteja, joissa olen ollut.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Marko_TLL
Siemailija
Siemailija
Viestit: 184
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:49
Paikkakunta: Tallinna

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Marko_TLL »

Samaa mieltä. Uskomattoman upea show! Muutamassa kohtaa meni ihan iho kananlihalle, kyllä se Celinen ääni on niin mieletön. Coversikermä we will rock youneineen ei muhun uponnut, mutta muuten show oli täyskymppi!
:ihana:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tallinnan Marko olikin tämän päivän Iltasanomissa kommentoinut Celinen konserttia
ihan kuvansa kera! :peukku:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

MuzaMaza kirjoitti:Tallinnan Marko olikin tämän päivän Iltasanomissa kommentoinut Celinen konserttia
ihan kuvansa kera! :peukku:
En mie vaan löytäny :puna: Saiskos linkin? :)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Printtiversiossa! :surrur:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

:puna: :puna: :joojoo: :surrur:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Home again !

Näillä eväillä Areenalle...
Toisin kuin Euroviisujen yhteydessä, tällä kertaa en aikonut noudattaa kamerakieltoa ja suljin kamerani käsilaukun vetoketjulliseen osaan. Aioin tilanteen vaatiessa puolustautua sillä, että eiköhän 1. rivillä istuvana järjestysmiehet puutu asiaan, jos innostun liikaa kuvaamaan jne. Turvatarkastuspisteitä oli useampia ja valikoin sen, jossa tarkastusta suoritti erittäin nuoren oloinen tyttö. Hän avasi laukun ja tunnusteli sisältöä, mutta ei edes avannut vetoketjullista osaa ja niin kamera pääsi mukaani ilman mitään ongelmia :uujee: Ja minä kun olin niin varautunut kiihkeähenkiseen sananvaihtoon tms. ...

Näillä eväillä permannolla...
Olin varautunut siihen, että 1. rivin (sivunäkymä)paikkani on sellainen, että korkeahko lava saattaa estää näkymät, mutta lavan peruskorkeus oli ihan ok. Se, ettei Celine kovin laajasti pysynyt näkökentässäni johtui enemmänkin lavan leveydestä kuin korkeudesta. Mutta siihen en ollut varautunut, että ne kaksi catwalk:ia ovat kohoavasti rakennettuja ja johtivat siihen, että olin ikäänkuin nurkan pimennossa. Metrin etäisyydellä ollut catwalk vei kaiken näkökenttäni sivusuunnasta ja jos Celine siihen tuli, niin enpä siitä catwalk:n juurelta mitään nähnyt, niin pitkä kuin Celine onkin. Shown alkaessa yritin nieleskellä lievähköä pettymystäni odotettua suppeamman näkökentän vuoksi, mutta shown alkaessa tuli vielä "huipennus": ne soittajat nousivat lavan syövereistä esiin ja just siinä osassa lavaa, jossa oli se ainoa näköyhteyteni lavalle :eeek: Celine aloitti shownsa korokkeelta, mutta laskeuduttuaan en käytännössä nähnyt mitään, kun se 4-henkinen (arvio) yhtye oli edessäni :niinpa:

No, "suruni" oli lyhytkestoista, sillä olihan se ihan jotain hurjaa tajuta, kuka siinä ihan parin metrin päässä. lauleskeli :tuuletus: sen mitä en omin silmin nähnyt, katsoin edesssäni olleesta screen-kuvasta. Celinehän liikkui sen verran vilkaasti pitkin lavaa, että eiköhän jokainen vähänkin lavaa lähellä istuskellut saanut hyviä näkymiä ja omaksi ilokseni yhtyekään ei kauaa lavalla ollut vaan poistui lavan uumeniin :tuuletus: ja kamerointiakin sain tehdä ihan rauhassa.

Tämä kuva on nettilöytöni ja on jonkun yksityiskuva Tukholman keikalta. Siitä voi suurin piirtein hahmoittaa paikkani ( se vihreäpaitanen) Helsingissä kyseisen permantonurkkauksen 1.rivi oli ikäänkuin oma katsomonsa eli erillään muista saman katsomon riveistä. Selkäni takana oli kulkualue, joka meni catwalk-päädyn alla. Ai miksikö kerron näin tarkkaan... no siksi, että istuinpaikkani osoittautui ikimuistoiseksi. Ykskaks järjestysmies napautti olkapäätäni :shock: Itse säikähdin, että nyt ne vie mun kameran tai käskevät istumaan tms. mutta hän halusi varmistaa, että Celine kulkisi ihan kohta siitä vierestäni ja muistutti, etten tämän tapahtuessa kurottaisi koskemaan Celineen tms. ja niin se laululintunen sitten vilahti siitä ihan sentin päässä itsestäni :kups: Tämä ystävällinen järjestysmies oli Jeremy jotakin ( pongasin nimen ostamastani Tourbook-kirjasta).

Keikka itsessään oli muutoin itse täydelllisyys, mutta henkilökohtaisesti oisin kyllä mieluiten kuullut "A new day.." ja "One heart" kuin niitä cover-juttuja. Muilta osin sanonpa vaan, että I`ve been to heaven ja se kertonee jotain osviittaa tunnelmistani.
Viimeksi muokannut Kollega, 11 Kesä 2008, 13:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ihana Kollegan rapsa! :tapu:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ihanan yksityiskohtainen rapsa. Kiitokset
Kiva, että sait rahoillesi vastinetta :tapu:

Pakko kuitenkin kysyä, että ymmärsinkö oikein?
Kollega kirjoitti:Ykskaks järjestysmies napautti olkapäätäni :shock: Itse säikähdin, että nyt ne vie mun kameran tai käskevät istumaan tms. mutta hän halusi varmistaa, että Celine kulkisi ihan kohta siitä vierestäni ja muistutti, etten tämän tapahtuessa kurottaisi koskemaan Celineen tms. ja niin se laululintunen sitten vilahti siitä ihan sentin päässä itsestäni
:mitvit:
Siis joku järjestysmies tuli sulle sanomaa, että ei saa koskea Celineä?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Ensin "Do you speak english?" ja sitten "Please, don`t reach out for her when she passes you" taisi olla sanatarkkaan mitä sanoi. Ja ihan ystävällistyyliin eikä siis mitään mafiosomeininkiä, vaikka hän olikin kiertueen omia järjestysmiehiä, ei suomen poikia. Tilanne oli jossain keskivaiheella showta, kun Celine ilmestyikin lavan nurkalta (eli siitä mun nenän edestä), eikä keskeltä, kuten yleensä. En sit tiedä, oliko ne siitä mun eestaas seison/istun/kiljun/itken/huudan/hysteeriasta :surrur: saaneet kuvan, että oon sellainen, jonka kanssa on syytä käydä erikseen juttusilla :puna: Oikeasti mä olin ihan kiltisti, kuviakin otin peräti vaan vajaat 9 kpl vaikka siitä paikasta ois voinu laittaa kevyesti videotallentamiset kehiin.

EDIT: Kiitokset rapsahuomioista. Kyllä mä sitä mietin, että mitä osaisi sanoa itse konsertista eikä keskittyä omiin henk.koht.kohoutumiin, mutta kun olen liian jäävi. Ei sitä voi kuvailla, miten se nainen osaa laulaa, vaikkei laulu itsessään ole niin jees. Ja se hetki, kun Celine katsoi minua silmiin :kups: takuuvarmasti toinen meistä muistaa sen lopun elämäänsä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Juu, en mä tarkottanutkaan, että sieltä ois tullut joku jyrä uhoomaan, että katokkin ettet koske Celineen tai mä vies sut niskaperseotteella pois. :heh:

Mua kai vaan aina jaksaa ihmetyttää nää tietyt artistit joihin ei saa ees koskea.
Kun itse muistan neljän vuoden takaa vieläkin elävästi tunteen kun olin Shania Twainin konsertissa. Siinä on nainen joka on suuri supertähti myöskin. Come On Over albumi on kaikkien aikojen eniten myynyt naisartistin levy ja siitä huolimatta tää nainen tulee konserteissaan yleisön keskelle!!! Jakoi nimmareita kesken konsertin ja kosketteli fanejaan (itsekin sain nimmarin ja käsikosketuksen) niin ei vaan voi kuin ihmetellä sitten näitä toisia joihin ei saa edes koskea. :/

Mutta varmasti siis suuri elämys joka tapauksessa.
Oisin itsekin voinut harkita menemistä, jos lippujen hinnat ois olleet kohtuuden rajoissa. Ihan 200€ arvonen mulle ei ole Celine Dion, mutta kyllähän tuo nainen varmaan shown sai aikaseksi ja laulaahan se her ass off, sitä ei käy kieltäminen!! :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mun eka reaktio eilen oli: olen sanaton! Se oli huikeaa! Enkä mä ole vieläkään toipunut siitä, sen verran pää pilvissä vielä tänäänkin on fiilikset... :kups:

Show oli kyllä niin mahtava, että oksat pois. Täydellistä vastinetta rahalle, 1t 50 min rouva veti putkeen pienine taukoineen. Häpeäkseni tunnustan, että nää udemmat - sekä D'Elles että Taking Chances-levyt on mulle vähän vieraampia jollain tavalla. Ne on jotenkin liian ballaadivoittoisia. Ja vaikka varsinaisesta ballaadi-kuningattaresta onkin kyse, niin ei uponnut muhun. Itsekin olisin Kollegan tavoin suonut kuulevani One Heart ja A New Day Has Come-levyjen biisejä enemmän... Sen sijaan muhun uppos kyllä ihan kympillä Queen-coverit (liekö asialla jotain tekemistä, että toinen on mun suomalaisen lätkäjoukkuesuosikin entinen kannatuslaulu ja se, että olen Queen-fani?)

Mutta illan duetot Prayer ja I'm Your Angel saivat melkein itkemään. Ne ovat edelleen ko. levyn parhaat biisit.

Sen sijaan teki mieli juosta ja lujaa viimeisen biisin aikana karkuun (My Heart Will Go on). Mulla on ihan henk.koht. kammo ko. biisiä kohtaan. Mä tosin istuin kiltisti paikallani, purin kieltäni ja yritin hillitä tunteitani, jopa taputin kohteliaasti... :niinpa:

Eniten sai ärsyyntymään samalla rivillä istuneet kaks pariskuntaa, joista toisen mies ramppasi 15 minuutin välein muualla. Ja ne sen kommentit: :grr: Eikös Dion ole joku sinappi-merkki? (No, joo. Huvittavaa sinänsä), mutta kun samantyylisiä kommentteja sai kuulla koko kahden tunnin ajan, niin teki mieli sanoa yhtä ja toista sille äijälle. Jätin sanomatta, tosin...

Loistava show anyway ja oli kiva tavata Tallinnan Markoa siippoineen ja Tiinaakin... Kollegaa en ehtinyt nähdä, valitettavasti. Mutta se jäänee toiseen kertaan. Toivottavasti pian. :joojoo:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tässä yömyöhäisinä tunteina napautin keikkakuvani kaikkien katseltavaksi täällä "Kollega". Ihan kaikkea en tälle yölle jaksanut ladata, mutta Celine-otokset ovat siellä kaikkinensa. Kaikki ovat aitoa Celineä eli toisin kuin esim. Kiirunassa, en ottanut screenkuvia omalla kamerallani.

:eeek: No apua... :draamaa: kukas se siellä (videon lopussa) lavasta katsottuna vasemmalla jammaakaan kamera ranteessaan :rofl: MTV3/Celine Helsingissä

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ihan näin offtopicina, ei mun mielestä Dion oo mikään sinappimerkki? Dijon-sinappia kylläkin on..

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Eiks Dijon ole kaupunki Ranskassa? :heh:

Aijuu, mä en ainakaan mitän kuvia näe missään? :mitvit:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

gentedimare kirjoitti: Aijuu, mä en ainakaan mitän kuvia näe missään? :mitvit:
Tässä ne on. Unohdin, että toi sivusto elää koko ajan ja ajan myötä omat kuvani on erikseen haettava.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Thanks

Siis oliko tuo catwalk kuinka korkee? Kaksmetriikö? Näyttää kuvissa ihan hysteerisen korkeelta? :draamaa:

Istuitteko te kiltisti paikoillane vai nousiko yleisö seisomaan ja jammaamaan?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

gentedimare kirjoitti:Thanks

Siis oliko tuo catwalk kuinka korkee? Kaksmetriikö? Näyttää kuvissa ihan hysteerisen korkeelta? :draamaa:

Istuitteko te kiltisti paikoillane vai nousiko yleisö seisomaan ja jammaamaan?
Mitäköhän arvioisi korkeudeksi... Itse olen n. 163cm ja jokainen kuvani on otettu seisten. Veikkaan, että kyllä se catwalk:n korkeampi pää oli lähempänä 2 metriä ellei hieman ylikin.

Siinä omassa nurkkauksessa seisoskeltiin hajanaisesti, mutta tuossa MTV/Viihde-videolla näkyy, että esim. tuota kuvattaessa näyttää vastakkaisella puolella seisoskelevan useampikin ihminen :draamaa: Ilmankos miltei ainoana seisojana omassa nurkkauksessa sain useampia silmäkontakteja Celineen :draamaa: ja ihan takuulla Celine muistaa ne hetket lopun elämäänsä... :heh:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

MODE ! tai joku:

Poistakaa tää, kun en itse voi sitä tehdä. Näytän aikaansaaneeni kopsan omasta viestistäni !
Viimeksi muokannut Kollega, 11 Kesä 2008, 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kollega kirjoitti:ja ihan takuulla Celine muistaa ne hetket lopun elämäänsä... :heh:
NO IHAN TAATUSTI!!! :tuuletus:

Mä olin 2004 tokalla rivillä kattomassa Shaniaa. Sillä oli lava keskellä hallia ja välillä ei ollut koko Shaniaa näkyvissä, mutta sen uskomaton bändi piti huolen siitä, että jos Shania heilu toisella puolella lavaa, niin ne jotka eivät häntä sillä hetkellä nähneet viihtyivät siitä huolimatta! :joojoo:
Mä olin ihan kauhusta kankee pari ekaa biisiä ja en yksinkertasesti päässyt ylös penkistä. Olin niin järkyttynyt kun suurin idoli oli parin metrin päässä :draamaa: Kyllä siellä jotkut tosin seiso heti alkutahdeista lähtien.
Shania sitten itse sano parin biisin jälkeen, että täällä ei sitten istuskella vaan biletetään :heh:
Ja niinhän me sitten tehtiin. Mä oikein yllätyin, että kaikki vaan joras eivätkä istuneet. Kai sitä luulee, että suomalaiset on niin jäyhää kansaa etteivät uskalla ees seisoa vaan istuvat kiltisti paikoillaan :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JeSSSe kirjoitti:ihan näin offtopicina, ei mun mielestä Dion oo mikään sinappimerkki? Dijon-sinappia kylläkin on..
On. Siis nmimenomaan Dijon, ei Dion-sinappia. Mutta kun se oli niitä niiiiiiiiiiiiiiiiin p*rkeleen vitsikkäitä olevinaan äijiä, joita ei tosiasiassa p*skan vertaa kiinnostanut itse konsertti, vaan lähinnä näytti siltä, että vaimo oli sen sinne pakosta raahannut (luultavasti miehellään maksattanut sen lipun/liput) mukaan.

Oikeesti, toi sai taas ihan tosiaan pohtimaan sitä, että miks tulla konserttiin, jos se ei vois vähimmässäkään määrin kiinnostaa. Ihan sama kun Pomon ekalla keikalla kesäkuussa 2003 (itse olin vasta seuraavan illan ja siellä oli Pomonkin sanojen mukaan parempi fiilis), kun Pomo sai suunnilleen karjua joka biisin alussa, että perseet ylös penkistä, täällä pidetään hauskaa eikä istuta. Siis tän kuulin yhdeltä esimieheltäni, joka oli ollut sillä ekalla keikalla.

Toivoa sopii, että suomalaiset ovat oppineet viidessä vuodessa läksynsä eikä Pomon tarvitse karjua 11.7. enää samaa juttua Stadionilla.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katten-Gustaf kirjoitti:Ihan sama kun Pomon ekalla keikalla kesäkuussa 2003 (itse olin vasta seuraavan illan ja siellä oli Pomonkin sanojen mukaan parempi fiilis), kun Pomo sai suunnilleen karjua joka biisin alussa, että perseet ylös penkistä, täällä pidetään hauskaa eikä istuta. Siis tän kuulin yhdeltä esimieheltäni, joka oli ollut sillä ekalla keikalla.
Istuivat Stadionilla? :mitvit:

Eiks pomolla sitten ollut tarpeeksi auktoriteettia vaikka onkin pomo? :mitvit:
Jos kerran Shaniakin sai suomalaisten takamukset ylös penkeistä :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ei tarvinnut enää karjua toisella keikalla, jolla itse olin.
Jälkeenpäin kuulin toiselta taholta, että toi eka keikka oli ollut täynnä lähinnä jotain firmojen edustusporukoita, jotka oli suurimman osan viettäneet lähinnä olutteltoissa Stadikan ulkopuolella. MOUKAT! :termari: Mun esimieskin oli ollut lafkansa sponssaamalla lipulla, mutta totesi pari päivää keikan jälkeen tavatessamme, että Pomon musiikki on sen verta loistomusaa, ettei kaljan kittaaminen kiinnostanut yhtä paljon kuin Pomon biisit. :heh:

"Istuivat stadionilla"? Juu, niin olivat kuulemma tehneet. Itselläni oli ainakin hillittömän hauskaa ja samoin oli monella muullakin meidän katsomossa, ei siellä joutanu istumaan... :heh:

Mut Pomosta puhuminen alkaa mennä OT:ksi, joten jätetään tää aihe tällä erää.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Palatakseni vielä aiheeseen Celine-keikan catwalkin korkeudesta.

Plokkasin just YouTubesta jonkun nauhoitteen ja se on ( lucky me) kuvattu meikäläisen nurkkauksen takaa.

Videon kohdassa 5:59 nousen seisaalleni ottaakseni kuvan ja tulen ottaneeksi sen kuvan, jossa Celinen jalkoja ei näy ollenkaan. Tää tilanne ei hyvin näy ja menee nopeasti ohi, mutta jos esim. "pause"ttaa tuon kohdan, niin voi huomata, miten paljon ( n. 163 cm:n korkeudella olevan) pääni yläpuolella catwalk/Celine on kuvaa ottaessani...

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

It's All Coming Back to Me Now ja All By Myself -esitysten aikana iho kananlihalla
ja yllättäen silmät punaisena + kosteina. The Power of Love kuului myös niihin
herkistäjiin ja siinä unohtui jopa Jennifer Rush. :puna:

Heart-ryhmän Alone sekä Queen Medley: We Will Rock You/The Show Must Go On
piristivät mukavasti iltaa sekä yllättäen tykkäsin siitä Respect/Lady Marmalade
/It's A Man's Man's Man's World esityksestä, jossa tanssijat pääsi oikeuksiinsa.
Ranskaa olisin kuunnellut enemmänkin, mutta sen tyhjiön täytti sentään Pour Que
Tu M'aimes Encore.

pst. heräteostoksena Taking Chances -muki ja Celine-aiheinen t-paita sekä
kiertuekirjanen (upein kuvin). Onneksi näitä keikkoja ei ole ihan joka viikko.
Ei vanhan sydän kestäisi.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

MItäs mieltä muut keikalla olleet olivat lämppäristä, Calaisasta ?

Mun täytyy :draamaa: ihan nolona myöntää, että en mä nyt ihan parhaaseen mahdolliseen lämmittelyfiilikseen päässyt, vaikka ihan hyvinhän he osuutensa suorittivat. Tosin, en edes tunnistanut, että mahtoivatko soittaa sitä tämän vuotista Melodifestivalen-kappalettaan :puna: Voi se kyllä olla niinkin, että olin vaan niin :surrur: että lieneeköhän siinä olisi mikään muu kuin C.Dion muutoinkaan kelvannut :draamaa:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mä tulin niin myöhään Areenalle, etten kuullut kuin viimeisen biisin ja senkin vaan puoliks. En voi oikein sanoa juuta enkä jaata Calaisasta tai heidän lämppäriydestään...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

:shock:
Odotin koko 30min esiintymisen ajan Calaisalta IF I COULD -laulua ja sitä
ei sitten tullutkaan, tosin jo alkuillasta popitin sitä Petezelle Youtubesta.

Ehkä liian kantrivaikutteisia ja samantyylisiä Calaisan laulut, mutta kun
odotukset oli illan TÄHTIartistissa ---> joten vaikea esiintyä lämmittelijänä.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Olihan se aika spektaakkeli. Tätä täytyy sulatella tovi ja toinenkin.

Kun osaa, niin ei tarvitse kerrostalon korkuisia lavasteita eikä megavaloshowta.
Pelkistetyimmillään konsertti oli tasainen lava, jossa oli vain Celine ja mikrofoni ja spottivaloja.
Ja se riitti täyttämään koko hallin.

Lavan mittasuhteet tulee hyvin esiin tässä
http://www.youtube.com/watch?v=sc2veDc_65s" onclick="window.open(this.href);return false;

Välillä oli menoa ja meininkiä enemmän kuin jaksoi rekisteröidä, kun tanssijat ja laulajat juoksivat pitkin erikoista lavaa.
Välillä tuli koskettavia balladeja, jotka herkistivät. Vieressä oli nuorehko nainen jolla oli meno päällä alusta asti,
kunnes tuli eräs herkkä kappale, jolloin hän kaivoi nenäliinan esiin ja kuivasi kyyneleitä usean kappaleen ajan.

Tällä kertaa olis kannattanut ottaa kamera mukaan, kun ei ollut turvatarkastusta eikä kukaan puuttunut kuvaamiseen. Ehkä olivat järkeilleet asian niin, että jos on varaa maksaa tollaisen summan lipuista, niin osaa myös käyttäytyä ?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Celine Dion

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Cyrano kirjoitti:Kun osaa, niin ei tarvitse kerrostalon korkuisia lavasteita eikä megavaloshowta.
Pelkistetyimmillään konsertti oli tasainen lava, jossa oli vain Celine ja mikrofoni ja spottivaloja.
Ja se riitti täyttämään koko hallin.
Nimenomaan :peukku: Termi "powerful voice" sai tosissaan uusia ulottuvuuksia, sillä tokihan tuon tiesi ennakkoon, mutta silti, kun kuulee, mitä se tarkoittaa ihan käytännössä LIVEnä... :surrur: :kups:

Pongasin ihan mielenkiintoisen jutskan ulkomaiselta Celine-foorumilta. Seuraava keikka (14.6) lienee Frankfurtissa ja huomasivat, että keikkapaikan webcamerat ovat edelleen päällä. Hurjan näköisiä rakennelmia, eipä voi muuta sanoa. Mahtaakohan olla päällä keikankin ajan ?

Frankfurt-keikan Webkamerat

Vastaa Viestiin