Harjoitusten seuranta

Euroviisut 2012 Bakussa
Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^ Huh, helpotusta! Kuulostaa lupaavalta. Eurovision in Concertin asu ja tämä sai mut jo tosissaan hätääntymään.
Serduchka kirjoitti: :alankomaat: Ei hyvää päivää tota inkkaripäähinettä! Laulu sujuu ihan hyvin, mutta taustalla voisi olla yksinkertainen nuotio ja musta tähtitaivas, nyt se on vähän sekava.
Ei muuten yhtään paskempi idea, se olisi paljon tunnelmallisempi kuin tämä tulipalo! Toojillakin tulee muuten olemaan liekkejä kuulemma, mitenköhän se eroaa tästä?
Viimeksi muokannut JuliaS, 15 Touko 2012, 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Unna »

Kaliopi on kyllä aivan hillitön. Miten voi jollain olla noin mahdottoman upea ääni. :ihana:

Sofi on myös todella tyylikäs, hienosti täyttää lavan yksin. :joojoo:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

JuliaS kirjoitti:Auttakaa.joku.Sofia.stailauksessa.heti.en kestä.myötähäpeä. :draamaa:

Tuo leopardikuvionen mekko oli järkyttävän halvan näköinen, ja legendaarisen yhteensopimaton lilan taustan kanssa. Voi kunpa Sofi laittaisi sellaiset hienostuneet vaatteet kuin karsinnassa, mielestäni se on paras tapa saada yksinäinen esitys toimimaan. Ja tukka silleen ylös, sopii Sofin kasvoihin. Laulu sujuu kyllä ihan kivasti.
Mun mielestäni se karsinnakin asu oli kaikkea muuta kuin hienostunut. Leopardina se sentään on rehellisesti puuma :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

ta1ja kirjoitti: Mun mielestäni se karsinnakin asu oli kaikkea muuta kuin hienostunut. Leopardina se sentään on rehellisesti puuma :heh: .
Haha! Sofin miesmausta en tiedä, mutta suvaitsen olla eri mieltä. Sofin esiintymisasuista tähän mennessä paras oli just se karsinnan asu. :ylppis:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ no joo, mutta se ei soinut biisin kanssa yhtään yhteen, mistä syntyi aivan omituinen vaikutelma. Vähän sama tilanne kuin morsian yökerhossa. Kamalahan tämäkin on, muttei, mutta sentään lähempänä biisiä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33313
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Pete »

Keith Millsin ja porukoiden ennustukset:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17268
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Happy »

Sofilla on upee mekko,,, mutta mutta tuo näyttää rintojen kohdilta liiankin kummalliselta :jupinaa:
Ehkä tuota asua pitäisi vielä hiota, niin kyllä hyvä tulee :peukku:
Alankomaiden tytöllä on siis kertakaikkiaan niin hirveä asu, enkä pidä siis ollenkaan.
Kaliopin asu on aika kamalan tavanomainen, pistäisin asun uusiksi upeita korkkareita lukuunottamatta.
Gaitatanen kolttu taas.. no sanotaanko etten yhtään pidä :niinpa:

Jedwardeilla on kyllä tähänastisista ollut upeimmat asut :peukku:
Siis noi on niin upeet, ettei voi muutakuin vain ihailla!
Filipankin mekko on ihan nätti (:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

ta1ja kirjoitti:^ no joo, mutta se ei soinut biisin kanssa yhtään yhteen, mistä syntyi aivan omituinen vaikutelma. Vähän sama tilanne kuin morsian yökerhossa. Kamalahan tämäkin on, muttei, mutta sentään lähempänä biisiä.
Mun mielestä siitä tulee mielenkiintoinen vaikutelma, koko biisistä tulee enemmän "classy" asun ansiosta. :joojoo: Mutta makunsa kullakin.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Serbia: Ammattitaitoinen veto, joskin ihan Lane Mojen toisinto tuo show. Noh, mikäs siinä.

Makedonia: Mitähän tästä nyt sanoisi. Hajoilen aina Kaliopin live-vedoille (vaikka siis vain juutuubista olen niitä nähnyt, en varmaan kestäis olla ihan paikan päällä). Rakastan. :rakkaus: Aina mua jännittää toi kiljaisun onnistuminen, vaikka kyllähän mä jo tiedän että osaa se. :D

Alankomaat: Kiva biisihän tää on, ja kiva ääni tytöllä. Päähinekin on mun mielestä hieno. :) Ihan tulee Amy Macdonald mieleen tuosta esityksestä. Yksinkertainen on tässä kaunista.

Malta: Kurt kuuluu kyllä viisujen sympaattisimpiin poikiin, ja laulukin sujui häneltä. Kiva idea myös toi et taustojen avulla tästä tehtiinkin muka klubikeikka :) Näytti vaan vähän siltä et rumpalille lavalla ei keksitty mitään käyttöä, siellä se vaan sivussa soitteli eikä liittynyt mitenkään mihinkään.

Valko-Venäjä: Taustat näyttivät siltä kuin odotinkin, eli noilla on samanlainen käsitys tämän biisin värimaailmasta kuin mullakin. Tää biisi vaan kuulostaa Ruotsin viisulta (mieleen tulee etsimättä Martin Stenmarck ja Eric Saade), vaikka kuvasto yrittää olla niin rock. Ja sitten tietysti se että nämä eivät ole ensimmäisiä jotka laulavat viisuissa että "we are the wieners" :heh: Se vitsi naurettiin jo vuonna 2006.

Portugali: Tausta oli kyllä hieno. Peruskivalle balladille peruskivan perinteinen show.

Ukraina: Voi luoja :rofl: Varmaan kun se biisi puuttuu niin voi sen yleisön mielenkiinnon herättää sen sijaan psykedeelisellä showlla. Teki kyllä vähän pahaa näin pienessä darrassa katsella. Ja epileptikkoja lienee myös syytä varoittaa. Hyvä ääni Gaitanalla on, mutta sehän me jo tiedettiin.

Bulgaria: Vau, hyvältä kuulostaa tuo livelaulu. Tälle biisille ei olisi seksikkäät taustatanssijat välttämättä tehnyt huonoa, mutta mikä jottei toimisi näinkin. Tukan sais Sofi tosiaan laittaa ylös sitten esityksessä, tulee tätimäisempi look kuin pitkät hiukset lepattaen, vetoaa meihin puumanmetsästäjiin :vonkaus:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Unna »

JuliaS kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:^ no joo, mutta se ei soinut biisin kanssa yhtään yhteen, mistä syntyi aivan omituinen vaikutelma. Vähän sama tilanne kuin morsian yökerhossa. Kamalahan tämäkin on, muttei, mutta sentään lähempänä biisiä.
Mun mielestä siitä tulee mielenkiintoinen vaikutelma, koko biisistä tulee enemmän "classy" asun ansiosta. :joojoo: Mutta makunsa kullakin.
Ristiriidat ovat mielenkiintoisia, etenkin noin tyylikkäästi toteutetut. :joojoo: Se esikatseluvideon mekko on ihana. <3

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kaliopi on ihan mieletön. :ihana: Toi kirkaisu on niin seksikäs, että mun hame rullautuu korviin. :puna:

Petelle kiitos AKOEn veikkauksista. :peukku: Mielenkiintoista. Olin pitkälti samoilla linjoilla.
What color is your life?

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja mariah »

kaliopilla kyllä tosi komee ääni,plussaa siitä :peukku: muuten toi biisi ei yhtään meikäläisen makuun..ainoo hyvä on toi kiljasu. ukraina näyttää varmaan telkkarista hyvältä,mageet värit - musta päivän paras kyllä :tuuletus:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Alankomaat on ollut tän vuoden nousija itselläni, mutta tuo inkkarihattu ei sovi kuvaan. Muuten biisille on lämmennyt kovasti. <3

Serbialla näyttää olevan samaa tunnelmaa kuin Suomella esityksessään. Ei hassumpi.

Ukraina on iiiiiiihana. Loistavaa, tykkään niin kovasti biisistä ja esitys toimii myös!

Bulgarialla on upeat valot alussa ja hyvä, kun Sofi on lavalla yksin. Hyvä esitys tulossa sieltäkin!

Huomenna Ruotsi ja Loreen! :uujee:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Pete kirjoitti:Keith Millsin ja porukoiden ennustukset:

Onks nää jotain guruja vai?
Like a monument to all the time we spent

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja kwak »

Miten musta tuntuu, että tuossa Bulgarian biisissä menee Sofilta aina viimeisten "dorem rem rem remien" kanssa ajoitus vähän pieleen. :raaps: Tai ainakin kuulostaa siltä. Sofi tosin on laulanut niin livenä joka kerta, että kai se menee sitten tarkoituksella tuolla tavalla vähän etuajassa... :sorivaan:

Kaliopi oli tämän päivän paras! :uujee: Valko-Venäjä ja Serbia ihan onnistuivat myös. Gaitanan show oli aika sekava... En kestä yhtään niitä sen itse honottamia lallatuksia. :rofl:
Keep your head high above the water

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Albin »

Portugali oli päivän paras :hali:

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Sofi <3 Mutta huomion vei kyllä upean ihana Kaliopi! :kups: Makedoniasta on tulossa kyllä ihan suurin suosikkini! Kaliopin ääni on jotain aivan huikeaa. Esityksestä tulee upea.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Margot kirjoitti:Kaliopi on ihan mieletön. :ihana: Toi kirkaisu on niin seksikäs, että mun hame rullautuu korviin. :puna:
Unf. Todellakin :kuolaus:

Muutenkin mun mieltä lämmittää miten täällä moni muukin kuin minä on tajunnut tuon naisen äänen hienouden, viimeistään nyt harkkavideon perusteella :surrur:

Itse nyt kun katsoin uudestaan niin löysin biisistä vihdoin yhden vian: on ehkä aavistuksen liian tiukaksi vedetty tuo rytmitys, siihen nähden että pitäisi ehtiä kunnolla revitellä ja koristella laulua, ja tämä rytmiongelma ainakin tämänpäiväisessä harkkavideossa kuuluu. En oo kylläkään vielä mistään versiosta saanut selville, mihin kohtaan se kertosäkeen "edna vistina i edna laga" pitäisi osua, vai onko siinä tosiaan niin että venytetään ja makustellaan se "e sè" niin pitkälle kuin mieli tekee ja sitten jatketaan seuraavaa riviä kunhan keretään, välittämättä siitä miten soittajien rytmi menee.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Subculture kirjoitti:Malta nyt on ollut mun oma perverssioni koko kevään. Sopiva ripaus Rick Astleytä ja Stock Aitken Watermania on riittänyt saamaan mut tämän simppelin biisin lumoihin.
Live veto ei pettänyt. Mukavan rento bailumeininki ja taustan onnistunut clubikuvasto tuki fiilistä. Loppuun lisätty yllättävä revittelykin oli mukava lisä.
Hyvä Malta, mä diggaan siitten vaikka yksin, vaikkei finaalissa taideta nähdäkään.
Heiii, diggaillaan me vaikka kaksistaan Maltasta!! Malta on Zeljkon ja Loreenin jälkeen mun kolmossuosikki :peukku: Musta tää on vaan nii iloinen ja hauska, että hymyilyttää aina ku kuulen tän. 8kk ikäinen tyttönikin alkaa hytkyä tän tahdissa joka kerta :heh:
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Unna kirjoitti:Ristiriidat ovat mielenkiintoisia, etenkin noin tyylikkäästi toteutetut. :joojoo: Se esikatseluvideon mekko on ihana. <3
:heh: Totta , ristiriidat ovat mielenkiintoisia, jos niillä luodaan joku jännite eikä randomisti olla eri maailmasta. Minä en tiedä oliko se mekko kuitenkaan edes ristiriidassa biisin kanssa, vai ihan eri maailamsta, ts syntyykö kiintoisa törmäys vai kaksi koskaan kohtaamatonta suoraa. On kyllä totta, jo oikein ajattelee, että mieleen tulee Leningradin matka lapsuudessa, jossa mikä sen hotellin nimi nyt oli, niin sinne modernin kuoren sisäiseen plyyshi- ja tekomateriaalimaailmaan tuli illalla neukkupamppujen käsipuolessa "paikallisen" bändin tahdissa "discoa" tanssahtelemaan naisia, jotka olivat pukeutuneet täysin 1940-lukulaisittain, valkkikampaukset ja kaikki. Todella outo kokemus, mutta ehkä siinä jollain Blade Runnermaisella tavalla on sittenkin ideaa :miettii: - yläosa oli hyvä, alaosa liiaksi englannin kuningataräitiä ja mummoyöpukuja, eikä laskeutuminen imarrelut Sofia parhaalla mahdollisella tavalla. Biisiin helman olisi pitänyt olla ainakin lyhyempi, mieluummin ei lentävä vaan vaikka sitten juuri 1930-40-lukulaisittain tyköistuva, kynttilä tms. Ulkoasulla on väliä, muodot ja värit soivat yhdessä musiikin ja biisin kanssa. Niin ja "classy" on mielestäni sitä, että se yhteissointi soi, mikä edellyttää, että tyyliä joko toteutetaan tai rikotaan idearikkaasti
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Unna »

^ Voi se randomkin olla hauskaa. :joojoo: Se suuri kontrastihan minua tässä kiinnostaakin: miksei dance-biisiä muka voisi esittää iltapuvussa? Ehkä tuo nyt ei ole sitten yleisesti hyväksytyllä tavalla tyylikäs ristiriita, mutta pidän silti. Lyhyempi helmahan olisi sitä samaa, mitä yleensäkin. Konventioiden rikkominen nyt vaan on kiehtovaa, mutta makuasioita kai nämäkin.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Unna kirjoitti:^ Voi se randomkin olla hauskaa. :joojoo: Se suuri kontrastihan minua tässä kiinnostaakin: miksei dance-biisiä muka voisi esittää iltapuvussa?
Randomläppä on imho sitä hauskinta lajia :joojoo: Itsekin kannatan Sofille iltapukua, mutta se ehkä johtuu vain siitä, että Sofi iltapuvussa on kuolattava :mrgreen: Mutta siis, hyvin se sopi biisiin ainakin videolla, miksei siis lavallakin.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6613
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Cedianska kirjoitti:
Subculture kirjoitti:Malta nyt on ollut mun oma perverssioni koko kevään. Sopiva ripaus Rick Astleytä ja Stock Aitken Watermania on riittänyt saamaan mut tämän simppelin biisin lumoihin.
Live veto ei pettänyt. Mukavan rento bailumeininki ja taustan onnistunut clubikuvasto tuki fiilistä. Loppuun lisätty yllättävä revittelykin oli mukava lisä.
Hyvä Malta, mä diggaan siitten vaikka yksin, vaikkei finaalissa taideta nähdäkään.
Heiii, diggaillaan me vaikka kaksistaan Maltasta!! Malta on Zeljkon ja Loreenin jälkeen mun kolmossuosikki :peukku: Musta tää on vaan nii iloinen ja hauska, että hymyilyttää aina ku kuulen tän. 8kk ikäinen tyttönikin alkaa hytkyä tän tahdissa joka kerta :heh:
Liityn mukaan Maltan-diggailu jengiin. :D Ihanan pirteä kappale ja harjotuksetkin näytti hyvältä. Tykkään siitä niitten jalkaliikkeestä tosi paljon.

Valko-Venäjän harjotukset kattelin myös ja hyvältä näyttää sielläkin. Onneks esiintymisvaatteet on uudet. Rakastan sitä, kuinka laulajan ihanat käsivarret tulee esiin. :rakkaus:

Huomiselta odotan eniten Turkkia. Toivottavasti ovat keksineet jotain kivaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11658
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja romualdo »

mpappa kirjoitti:^Varsin virkistävää, että artisti on kunnolla esillä ilman mitään sirkustemppuilijoita tai tanssaajia...
kyllä vaan, tälläisiä esityksiä kaipaa enemmän kuin kovin... toivottavasti ensi vuonna on jo sellainen sääntö että kukin KUNKIN PITTÄÄ ESITTÄÄ laulunsa omalla virallisella isänkielellään sekä esityksessä ei saa olla mukana kuin vain sellaisia jotka OSALLISTUVAT LAULAMISEEN eli SIIS OSAAVAT LAULAA, ei siis mitään turhanaikaisia mykkiä säären sätkyttelijöitä ja päällään nurinpäin pyöriviä lippisjannuja, breakdance,...öö vaimitäseon...? vaikka hiton taitavia tietysti ovatkin... nämä nyt kuitenkin ovat edelleenkin ensisijaisesti ja vain ja ainoastaan (:huokaus: kumpa oliskin) KORKEATASOISET LAULUkilpailut... portugalin henkosia salpaavan esityksen aion ja meinaan katsoa kyllä seuraavaksi... ja hollannin... ja serbian... ja kaliopin... ja verjamenin... hups, mullehan on kasaantunut näitä kotiläksyjä... !
Viimeksi muokannut romualdo, 16 Touko 2012, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minäkin pidän Maltasta. Eiku siis rakastan sitä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Ukraina ,bulgaria ja makedonia oli sykädyttäviä . :ihana:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Huomenta taas Bakusta, tänäänkin aloitettiin suurin piirtin aikataulussa. Katsotaan sitten, missä vaiheessa se pettää. :heh: Slovenia siis lavalla nyt testailemassa ja ruuudn kautta katsottuna jokseenkin ehkä (teko)taiteellinen esitys. escstats tuli juuri hallilta eli kohta tarjolla video.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä olen tykännyt Maltasta koko ajan :ylppis: Puntarissanikin sijalla 7 :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Huomenta. zzz

"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

kais(t)a kirjoitti:Huomenta taas Bakusta, tänäänkin aloitettiin suurin piirtin aikataulussa. Katsotaan sitten, missä vaiheessa se pettää. :heh:
Nyt. :rofl: Slovenian kanssa oli heti jo "some technical thing". :heh: Eli 15min ollaan nyt jo jäljessä.
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Lukittu