Suurin pudottaja

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Kumpi joukkue on suosikkisi?

Äänestys on voimassa 07 Maalis 2042, 04:25 asti

SININEN JOUKKUE
14
50%
PUNAINEN JOUKKUE
14
50%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Robert »

4.6 alkaakin uudet jaksot.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Uudet jaksot alkoivat eilen ja tulevat siis joka arkipäivä tietääkseni. :tuuletus: Tällä kaudella parien jäsenet ovat toisilleen ennalta tuntemattomia, mikä on mun mielestä hyvä uudistus! Ja tuo Danielin "second chance" oli vähän ristiriitainen juttu, koska toisaalta hän ansaitsee tuon mahiksen, mutta hän näyttää olevan kuitenkin muihin nähden aika ylivoimaisessa kunnossa. Toivon silti että Daniel pääsee pitkälle kisassa, koska haluan hänen pääsevän normaalimittoihin.

En muista vielä kilpailijoiden nimiä, mutta tämän naisen, joka oli menettänyt miehensä ja lapsensa auto-onnettomuudessa, tarina kosketti ihan älyttömän kovasti. Hirveä tapaus. Tässä vaiheessa todella symppiskilpailijalta vaikuttaa tämä nuorisopastori. Tosi kivan oloinen jätkä.

Mielenkiintoinen porukka kaikenkaikkiaan ja kaudesta tulee varmasti hyvä. Ainoa juttu mistä en pidä on tuo että molemmat valmentajat valmentavat kaikkia. Nyt ei välttämättä synny niin tiiviitä suhteita kilpailijoiden ja valmentajien välille niin kuin edelliskausilla. :roll:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tää on mun suosikki-tosi-tv :tapu: Ihanaa, että alkoi uudet jaksot ja porukka vaikuttaa hauskalta :joojoo:
Mä olen tosimielissäni, että Daniel sai uuden mahdollisuuden! Hän oli suosikkini edellisellä kaudella ja ärsytti tosi paljon hänen parinsa silloin, joka ei edes yrittänyt laihduttaa! :jupinaa:
Perheensä menettänyt nainen sai minutkin tosiaan itkemään ihan suoraa huutoa :vollotus: Ja nuorisopastorista tuli heti minunkin suosikkini :ihana: Toivottavasti hänestä ei paljastu mitään kiihkouskovaisia piirteitä :miettii:
Juliosta tuli myös nopeasti inhokkini, mutta voihan se olla että pitää paikkansa, että hän treenaa salaa, kun laihtui toisessa punnituksessa noin paljon? Se "kansan valitsema" pinkki blondi ei kuulu myöskään suosikkeihini, mutta parinsa on symppis. Muuten tykkään kaikista ja toivon, että se suurin tyttö Shay laihtuu pajunvitsaksi :)
Kauden alussa on ollut hienoa porukan yhteispeli ja se että ei ole vielä ole tullut turhaa draamaa, kilpailua ja selkäänpuukottamista :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

tonywerner kirjoitti: se että ei ole vielä ole tullut turhaa draamaa, kilpailua ja selkäänpuukottamista :uujee:
Juuri kun pääsit sanomasta. :heh:

Daniel & Shay on kyllä kiva pari, mutta tykkään myös vihreästä tiimistä. Sinisetkin on ihan jees. Pinkki tiimi on turha ja he olisivat saaneet pudota jo. Muutenkin he ovat laihoja vrt. muihin.

Punaiset eivät olisi saaneet pudota vielä, mutta hyvin heillä tuntui kotonakin sujuvan.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Samiasd kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: se että ei ole vielä ole tullut turhaa draamaa, kilpailua ja selkäänpuukottamista :uujee:
Juuri kun pääsit sanomasta. :heh:
Joo :lohduton:
Katselin vasta tänään myöhemmin perjantainkin jakson boksilta. Tracey on kyllä aika hämmentävä hahmo muutenkin. Kauhee selittelijä. Uskottelee, että oli pakko ottaa punnitusetu ja pakko syödä kuppikakkuja, mutta oikeastihan se on vain pelaamista. Pakko ei olisi kuin yrittää parhaansa ja laihtua :niinpa:
Vähän ärsyttääkin että tässä on näitä ylimääräisiä tv-katsojien viihdytykseksi tuotuja elementtejä. Kaikenmaailman houkutuksia ja kiusauksia ja haasteita :niinpa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Pudotusedusta ei muuten taidettu mainita sanaakaan, vai?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ei niin. Itsekin ihmettelin ja aluksi luulin, että sen takia Traceyn tarttee laihtua vain 2 paunaa kun sillä on kahden paunan etu? Vai menettikö se sen edun, voittaessaan kuppikakunsyöntikisan :raaps:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä tykkään pinkeitä, ovat mukavia tyttöjä molemmat. Ruskeat kanssa kivoja, vaikka se täti onkin vähän totinen. Oikeastaan kaikki muut ovat kivoja paitsi Tracy, joka on ehkä ärsyttävimpiä hahmoja koko ohjelman historiassa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Mäkin tykkään siitä tummasta pinkistä, mutta vaalea ei jotenkin yritä tosissaan :mitvit:
Tracey pitää kyllä varsinaista teatteria pystyssä. Ekan viikon makasi sairaalassa, kun jaksanut juosta/kävellä puoltatoista kilsaa, tokan viikon hengaili leirillä ja kolmannella antoi treenareille kenkää :heh: Johdonmukaisemppoo laihduttajjoo :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Voi ei, se Tracey on kyllä ihan kaheli ja lähtee kyllä kuin leppäkeihäs, heti kun joutuu pudotusäänestykseen. (En ole vielä katsonut tämän päivän jaksoa, joten en tiedä onko se enää edes mukana.) On tässä monet itkut jo itketty tän kauden aikana. Mä luulin aluks, että kun tän kauden nimi tai teema on "second chance", että kaikki mukana olevat ois jotain aiempien kausien tyyppejä, mutta olin sitten väärässä.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joo, eilen ei ollutkaan pudotusta, joten Tracey keikkuu vielä mukana. Onneksi se tosiaan lentää sieltä kohta myös pihalle, jos ei tule jotain ihmeimmuniteetteja :heh: Eihän se vielä laittanut yhtään tikkua ristiin laihtumisensa eteen :shock:
Ihana Daniel :ihana: Toivottavasti voittaa haasteen, joka jäi eilen jännään paikkaan... mutta epäilen että ei voita :(
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20771
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ai ketju tällekin on olemassa! Hienoa. Itse olen seurannut ensimmäisestä kaudesta lähtien sitä. Oma henkilökohtainen suosikkini kaikista pudottajista on Neil Tejwani, kaudelta 4. Hän on niin inspiroiva. Harmi ettei voittanut. Nyt suosikkini ovat tältä kaudelta Danny & Danny :heh:

Mielenkiintoista nähdä, kumpi sen haasteen voittaa. Veikkaan kuitenkin Allenia :lohduton:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Miksi muuten Julio on yksin? Aloin seurata vasta tällä viikolla.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Sen pari putosi ekalla viikolla, silloin vähiten laihtuneesta parista pudotettiin vaan toinen.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Daniel on niin symppis! Paha mieli tuli Mo'n puolesta, raukka joutuu itse raatamaan kaikki Traceyn puolesta ja joutuu vielä "alentumaan" Traceyn tahtoon (tuskin omasta puolestaan halusi Juliota äänestää), vaikka tokihan Julio mielummin kotiin lähetettiin kuin Danny ja se nainen.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

tonywerner kirjoitti:Joo, eilen ei ollutkaan pudotusta, joten Tracey keikkuu vielä mukana. Onneksi se tosiaan lentää sieltä kohta myös pihalle, jos ei tule jotain ihmeimmuniteetteja :heh: Eihän se vielä laittanut yhtään tikkua ristiin laihtumisensa eteen :shock:
Ihana Daniel :ihana: Toivottavasti voittaa haasteen, joka jäi eilen jännään paikkaan... mutta epäilen että ei voita :(

Tracey ei todellakaan saa pudota. :mrgreen: Olen kyllästynyt Suurimmassa pudottajassa siihen "mukavaan" ryhmähenkeen. Pelaamaanhan tuonne on tultu laihtumisen ohella. Kukaan kilpailijoista ei voi kyllä väittää tulleensa vain laihdutus mielessä ohjelmaan. :roll:

Toisaalta Traceyn olisi kannattanut miettiä, milloin alkaa taktikoimaan. Tippuu melko varmasti ensi äänestyksessä, jos joutuu keltaisen viivan alle. :joojoo:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minusta on tunnelmallisempaa, että pudotukset ovat haikeita, kuin että silmät viiruina ollaan häätämässä toisia pois. Ikävää, että kilpailijat ovat vain "pelaamassa" kun kaikilla olisi syytä laihtua ja pistää elämänsä ruotuun. Tosin eihän sitä voi tietää mitä kulissien takana tapahtuu, kun näkee vain sen tv-yhtiö haluaa näyttää. Tracey on kuitenkin niin ärsyttävä länkyttäjä ja tuuliviiri, että joutaisi jo sen takia pihalle. Onneksi Julio-viirusilmäsössöttäjä putosi, vaikka siitäkään ei enää annettu niin ärsyttävää kuvaa kuin pari jaksoa sitten. Kovia sympatioita en jostain syystä antanut myöskään ruskealle tiimille, vaikka mieluummin soin heille jatkoviikon... kyynelkanavat eivät auenneet tällä kertaa, vaikka ihan mukavia ihmisiä ovat :miettii:
Rudy ja sininen tiimi ovat mun listoilla vähän nousussa sieltä taka-alalta ja pinkit tytötkään eivät enää ärsytä niin paljoa :) Suoranaista inhokkia ei olekaan enää, kuin Tracey :) Suosikkini on silti DANIEL :ihana: Se on niin symppis :ihana: Mun suosikki onkin usein nuorempi mies :) Tosin Shaysta en pidä kovin paljoa. Vähän kitkerankatkera ketku ja säälinkerjääjä... :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun suosikit ovat Dina, Amanda ja Daniel, Rudy on kanssa kiva. Tracey on inhottava tyyppi. Ei siinä mitään että pelaa, mutta se kaksinaamaisuus on tosi tylyä. Akka saisi pudota pikimmiten.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17308
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tää on nyt ensimmäinen Amerikan Suurin Pudottaja kausi jonka aijon katsoa kokonaan (: On tullut toki katsottua aikaisemmista kausista aina muutama jakso. Suomen kolme kautta olen kylläkin kokonaan seurannut.
Tää kausi on ollut niin loistava, ihania yllätyksiä ja jokaiseen jaksoon sisältyy jotain jännittävää!
Katsoin katsomosta monta jaksoa putkeen, jotta pääsen tv-tahtiin mukaan!
Jillian ja Alison on aivan yliihania! Varsinkin kun ennen tuli Päivien Viemää seurattua, jossa Alisonin esittämä Sami oli ykkössuosikkihahmoni! Alison juontaa aivan ihanasti! Jillian taas .. :ihana:
Bob on myös ihanan mukavantuntuinen valmentaja (:

Pudonneista harmitti eniten ensimmäisellä viikolla Alexandra, alkoi ärsyttämään että Julion sijaan hän laitettiin kotiin, ei olisi todellakaan ansainnut pudota ensimmäisenä. Myös punaisen joukkueen pudottaminen hieman harmitti. Julion putoaminen ei niinkään, mutta mielummin ruskeat kuin Julio.


Puolet kilpailijat ovat tuollaisia ärsyttäviä vikisijöitä ja itkuherkkiä. Ja kokoajan "Tracey sitä ja Stacey tätä" Haloo! Mitä Traceyn pitäisi sitten tehdä, että nuo lopettaisivat tuon ainaisen valittamisen. Onneksi sentään tällä kaudella pelaajat eivät tunteneet toisiaan ennen kilpailun alkua, mutta on nyt noista pareista kuitenkin hyvin läheisiä tullut.
Liz ärsyttää aivan suunattomasti, itseasiassa Traceyn ansiosta tuo mummeli on vielä mukana, Stacey piti Lizin puolia ja sai Mon taipumaan äänestämään Juliota. Liz kotiin ja äkkiä, ärsyttäää niin kamalasti!
Shay on taas ärsyttänyt aivan alusta asti, jatkuvaa ininää ja valittamista muista, katsokoot itseään! Kehtaakin arvostella miten vähän muut pudottaa, kun itse pudottaa painoonsa nähden vähän. Mä en sitten kestä ollenkaan Shayta ja Liziä, raivostuttavia ja typeriä akkoja.


Tracey taas on ykkössuosikkini! Aivan mahtava ihminen! :draamaa:
Mä just pidän näistä taktikoijista, Staceylla on käynyt myös älytön tuuri tuossa kultaisessa kortissa! Myös ei ole oikein treenaillut, luulisi että lihoaisi, mutta sitä painoa vaan koko ajan tippuu :ihana:
Tracey voittoon! Toivottavasti taktikoi enemmän jatkossakin, mielenkiintoinen pelaaja!

Muita suosikkejani on alkuperäisen pinkin joukkueen jäsenet Amanda ja Rebecca, aivan ihania! Saisivat kyllä välillä olla valittamatta Traceysta. Bobin ja Amandan välinen kemia on ollut myös somaa katseltavaa! Toivottavasti tästä vielä kehkeytyisi jotain.. :ihana:

Abby taas herätti mielenkiinon heti alussa puhueebn kalasta tragediastaan, ja nousu siinä heti suosikikseni.
Nainen on ollut mukava ja ihanan sympaattinen, toivon hänen pääsevän pitkälle :joojoo:
Myös Rydy on aivan sympaattinen ja mukavanoloinen ihminen.

Puntari pelaajista:
_________________
1 - Tracey :uujee: :ihana: :peukku: :draamaa:

2 - Amanda :ihana: :vonkaus:
3 - Rebecca :ihana: :vonkaus:

4 - Abby :ihana: :uujee:

5 - Rudy :ihana:
6 - Mo :ihana:


7 - Dina
8 - Allen
9 - Daniel

10 - Danny :eiei:

11 - Shay :eiei: :jupinaa: :draamaa:
12 - Liz :niinpa: :niinpa: :niinpa:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hazel kirjoitti:Tracey on inhottava tyyppi. Ei siinä mitään että pelaa, mutta se kaksinaamaisuus on tosi tylyä. Akka saisi pudota pikimmiten.
Voi että kun raivostutti, kun se voitti sen kultaisen tiketin :jupinaa: Tracey on niin tekopyhä KOLME- tai NELJÄnaamainen akka! Lähtee varmaan kuin leppäkeihäs, kunhan joutuu äänestykseen :tapu:
Vähän harmittaa tämä uusjako muutenkin, mutta katsotaan nyt mitä siitä kehkeytyy... :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Stacey :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ :hihi:
Happy kirjoitti:"Tracey sitä ja Stacey tätä"
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10946
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä tykkään eniten niistä pinkeistä. Ja tarkemmin vielä Amandasta se on paras. Myös Se Danny on kiva jonka pari oli se mummeli
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17308
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

tonywerner kirjoitti:^ :hihi:
Happy kirjoitti:"Tracey sitä ja Stacey tätä"
:heh:
Luin viestini uudestaan läpi ja olin vahingossa lisäillyt Staceyta pariin otteeseen, piti vielä nyt tarkistaa että kumpi se nimi sitten oikein on, ja Traceyhän se on.

Tracey on siis ylivoimaisesti ykkössuosikkini tältä kaudelta, pisti silmään jo kun johti alkukilpailun mailia yli puolen matkaa, ja kun lopulta lyyhistyi ja halusi epätoivoisesti kontata loppuun, vaikka kaikki mehut oli viety.
Tracey on hyvin mielenkiintoinen ja jos olisin tuossa kilpailussa Traceyna mukana, tekisin aivan kaikki samat "kieroudet" ellen jopa enemmän. Traceyhan ei vieläkään saa/pysty harrastamaan liikuntaa, joten ainoa keino jolla voi pysyä farmilla on taktikoiminen, eikä se minusta ole lainkaan väärää.
Nyt saa todellakin pelätä Traceyn kotiinlähtöä, kun mukana on tuollaisia katkeria ja kiukuttelevia kanssakilpailijoita.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tää on kyllä sellainen ohjelma, jota on aivan pakko seurata vaikka välillä ärsyttää aivan suunnattomasti kaikki "yllätykselliset" käänteet, joden tarkoituksena on saada kisaajat tilittämään katkerina ja purnaamaan toistensa selän takana. Eniten mua kuitenkin kiinnostaisi, miten se olennainen asia eli painonpudotus kultakin sujuu. Mutta kaipa se olisi tylsää katsottavaa, jos näytettäisiin pelkkiä treenejä ja punnituksia eikä kisaajien/joukkueiden kesken olisi mitään hampaankolossa. Tällä kaudella raivostuttavimmat nillittäjät taitavat olla katkeruudesta ja kostonhimosta voimaa ammentava Liz ja Shay. Eikä se Amandan Bob-riippuvaisuuskaan kovin terveeltä näyttänyt. Itse asiassa kaikki muut paitsi Rudy ovat jo onnistuneet ärsyttämään, mutta kaikista ärsyttävin on kuitenkin aina ja ikuisesti Jillian! :femme:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17308
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihanaa että Tracey sai jäädä :ihana: , kuitenkin Mon putoaminen harmittaa hieman.
Alison, Jillian ja Bob ovat taas yhtä mahtavia ja ihania kuin ennenkin, en voisi kuvitella millään tätä ohjelmaa ilman heitä.

Tällä kaudella raivostuttavimmat nillittäjät taitavat olla katkeruudesta ja kostonhimosta voimaa ammentava Liz ja Shay.
Täysin samaa mieltä! Keskittyisivät molemmat akat vain omaan painonpudottamiseen.
Shayn valituksiin on kyllästynyt, esimerksi oli naurettava väite kun vinkui kun Violetit (Mo ja Tracey) pudottivat paljon painoa, ja täten eivät joutuneet keltaisen viivan alapuolelle ja Shayn sanat "Typerää että taas terve joukkue joutuu lähtemään" (Onko koko historian painavimmalla kilpailijalla varaa väittää olevansa terveempi kuin esimerkiksi monia kymmeniä kiloja hoikempi ja selväjärkisempi Tracey?)

Eikä se Amandan Bob-riippuvaisuuskaan kovin terveeltä näyttänyt
Minun mielestäni on ihan tervettä että tyttö on ihastunut/rakastanut .
Itse asiassa kaikki muut paitsi Rudy ovat jo onnistuneet ärsyttämään, mutta kaikista ärsyttävin on kuitenkin aina ja ikuisesti Jillian! :femme:
Ehkä Rudyn todellinen luonne ei ole vielä tullut esille? :heh:
Rudy vaikuttuu tosiaankiin noista muista tasapainoisimmilta ja normaaleimmalta koko porukasta. Ihmettelenkin miten Rudy ei ole vielä menettänyt hermojaan tuonkaltaisessa porukassa, kyllä rauhalliseltakin ihmiseltä taitaisi nuppi seota ,jos joutuixi jatkuvasti kuuntelemaan Shayn ja Lizin vinkumista.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

EI VOI OL-LA TOT-TA, että Mo putosi Traceyn sijaan :jupinaa:
Miten tässä nyt näin kävi!? Se Tracey ei varmaan putoa koskaan ja pelaa itsensä voittoon... tai sitten kaikki ei oikeasti tosiaan ole niin kuin tv-katsojille näytetään :eiei: Kukaan ei edes taputtanut Traceyn 7 paunan pudotukselle ja taitaa ne pahalla silmällä kyttäyksetkin olla vähän leikkaamalla tehtyjä? :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Tracy laihtuu joka viikko paljon ja siksi ansaitsee jäädä! Ja minä tykkään kieroista pelaajista. Mo oli vähän turha roikkuja.. En osaa oikein päättää lempparia, koska tuolla on nyt niin monta mielenkiintoista kisaajaa. Shay on aika symppis ja hänelle toivon kyllä menestystä ja että hän pääsee pitkälle kisassa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17308
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja Happy »

Shay on aika symppis ja hänelle toivon kyllä menestystä ja että hän pääsee pitkälle kisassa.
Anteeksi vain, mutta Shay on kaikkea muutakuin sympaattinen. Katalalta ja pahansuovalta se vaikuttaa :draamaa:
Toivottavasti Shay lähtee maitojunalla kotiin niin nopeasti kuin mahdollista :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suurin pudottaja

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JokuESC kirjoitti:Tracy laihtuu joka viikko paljon ja siksi ansaitsee jäädä!
Tracey on laihtunut kahdessa punnituksissa. Ekoissa ei ollut ollenkaan mukana ja sitten oli immuniteettia sun muuta poikkeustilannetta :roll:
Taas onnistui saamaan niskavillanikin pystyyn se nainen, kun vihdoin ja viimein pääsi ensimmäistä kertaa kauden aikana salille :jupinaa: "TÄÄ ON MUN PÄIVÄNI!" :jupinaa: Ja sitten oli niin touhukkaana siellä juoksumatolla kädet pystyssä viuhtoen :jupinaa: Suorastaan yököttävä akka! :jupinaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin