Kaliopi (Калиопи)

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Lempialbumisi Kaliopilta?

Kaliopi (1986)
0
Ei ääniä
Rođeni (1987)
0
Ei ääniä
Oboi me (2000)
0
Ei ääniä
Ako denot mi e noḱ (2001)
1
10%
Najmila (2002)
0
Ei ääniä
Ne mi go zemaj vremeto (2004)
1
10%
The Best Of (2007)
1
10%
Želim ti reći (2008)
2
20%
Oblivion (2009)
0
Ei ääniä
Poraka (2010)
0
Ei ääniä
Poruka (2010)
5
50%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20764
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Voi ei mikä ketju :rofl: Pakko tulla kommentoimaan, anteeksi kaikille syvästi :draamaa: Kaliopi :hak:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Hazard kirjoitti:Voi ei mikä ketju :rofl: Pakko tulla kommentoimaan, anteeksi kaikille syvästi :draamaa: Kaliopi :hak:
Moikka vain sullekin :hei:
wulfila kirjoitti:No hei tää ketju on vähänniinko sitä varten :heh: Ne joita tää kuolaaminen ja hehkutus vois ärsyttää tai kyllästyttää niin hehän eivät ketjua lue (tai jos lukevat niin oma vika :mrgreen: )
Ihan kyllä hienoa jos ketju herättää mielenkiintoa niissäkin joiden mielipide on että "Kaliopi :hak: " :heh:

Vaikka en mä sillä, onhan tämä ketju muodostunut aikamoiseksi leikkikentäksi. Mutta mitäs sitten? Kun jostain oikein todella paljon tykkää niin on mukavaa päästä sanomaan se ääneen (/kirjoittamaan julkisesti), vaikka sitten kuvatodisteiden ja sanallisen hehkuttamisen kera. :)
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti: Also, taidan olla vähän väsynyt kun luin ton "Kato joo" ekaks että "Kaija Koo" :shock:
:tuuletus: :peukku: <3
wulfila kirjoitti:Heh. Hm. Toivotaan että kun tästä sinne Skopjeen lähden niin törmään Opiin ihan henkilökohtaisesti siellä ja voin sitten kertoa aiheesta kaiken täällä :mrgreen: Makedoniahan on niin pieni maa, vain kolmisen miljoonaa asukasta ja Suomea huomattavasti pienempi pinta-ala, siellä on siis todennäköisempää törmätä julkkiksiin kuin täällä :mrgreen: Kattelin tossa jo lentoja ja majoitusta, näyttää siltä että ehkä jo heinäkuussa (mutta viimeistään elokuussa) pääsisin menemään. Ei kyl mikään paras aika vierailla, siel on kesäisin jopa 40 astetta lämmintä :shock: Meitsihän siis ei mitään inhoa niin paljon kuin kuumuutta. Voisin siis, jos maltan, siirtää matkaa syksymmälle. Olis myös muut turistit jo vähentyneet siellä. Katsellaan...
Mä todellakin toivon että sä törmäät Kaliopiin siellä ja mahdollisesti pääsisit vaikka juttelemaan sille! :joojoo: Kyllä se sieltä puolenmiljoonan porukasta löytyy!! ;) <3 ja hei.. käviskö se oikeesti sulle, että jos voisit vaikka hommata mulle sieltä uusimman levyn, eiks se nyt sit oo se poruka, ja mä laitan tilisiirron! Koska ei sitä täältä Suomestakaa löydy! <3 Ja nii.. olis tosi kiva! :rakas:

Kuva

Voi voiiii miten toinen on kaunis! :kups: <3

Eilen ku yks 6v sukulaistyttö oli kylässä niin yritin aivopestä sitä kokoaika näyttämällä Kaliopin kuvia että "Eikö ookki ihana tyttö" :mrgreen: Aluuksi se oli että "ei oo, ei oo yhtää ihana" Sit ku tyttö pyysi leikkimään niin minä sanoin että "Ennemmin ei mennä leikkimään enneku sanot että Kaliopi on ihana" (kauhee kiristys! :mrgreen: ) niin sitte se melkeen nenä kiinni ruudussa että "On se kyllä aika ihana! ...joko nyt mennään leikkimään?" :heh:
Hazard kirjoitti:Voi ei mikä ketju :rofl: Pakko tulla kommentoimaan, anteeksi kaikille syvästi :draamaa: Kaliopi :hak:
wulfila kirjoitti:
wulfila kirjoitti:No hei tää ketju on vähänniinko sitä varten :heh: Ne joita tää kuolaaminen ja hehkutus vois ärsyttää tai kyllästyttää niin hehän eivät ketjua lue (tai jos lukevat niin oma vika :mrgreen: )
Ihan kyllä hienoa jos ketju herättää mielenkiintoa niissäkin joiden mielipide on että "Kaliopi :hak: " :heh:
Vaikka en mä sillä, onhan tämä ketju muodostunut aikamoiseksi leikkikentäksi. Mutta mitäs sitten? Kun jostain oikein todella paljon tykkää niin on mukavaa päästä sanomaan se ääneen (/kirjoittamaan julkisesti), vaikka sitten kuvatodisteiden ja sanallisen hehkuttamisen kera. :)


Nii että oma vika jos tätä lukee sellaset joiden mielipide on se että " "Kaliopi :hak: " :mrgreen: että oma vika jos ei miellytä tämä aihe mutta MUAPA MIELLYTTÄÄÄ! :rakkaus:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Mä todellakin toivon että sä törmäät Kaliopiin siellä ja mahdollisesti pääsisit vaikka juttelemaan sille! :joojoo: Kyllä se sieltä puolenmiljoonan porukasta löytyy!! ;) <3
Oi joooo.... :ihana: Jos Jumala on olemassa niin näin tulee käymään ;) :heh:
Valeria kirjoitti:ja hei.. käviskö se oikeesti sulle, että jos voisit vaikka hommata mulle sieltä uusimman levyn, eiks se nyt sit oo se poruka, ja mä laitan tilisiirron! Koska ei sitä täältä Suomestakaa löydy! <3 Ja nii.. olis tosi kiva!
Toki toki :) Itsellenihän tosiaan ostan kaikki (mitä vain löytyy). Vitsailin jo velipojalle et jos jostain kirpparilta löydän niitä 80-luvun vinyylejä tai C-kasetteja ni ostan nekin, vaikkei mulla edes enää ole kasettisoitinta tai vaikka ois kuin naarmuinen vinyyli, ihan vain koska vähänkö siistiä olis omistaa ne :mrgreen: Mutta eiköhän ainakin nuo hänen CD:t sieltä löydy, uusin eli Порака nyt varsinkin. (Tosin se makedoniankielinen versio, ei ehkä kroatiankielistä.) Varaan sen verran monen päivän reissun että saan etsittyä levykaupan jollain keinolla.
Valeria kirjoitti:"Ennemmin ei mennä leikkimään enneku sanot että Kaliopi on ihana" (kauhee kiristys! :mrgreen: )
Ihan kauhee oot :heh:
Valeria kirjoitti:
wulfila kirjoitti:No hei tää ketju on vähänniinko sitä varten :heh: Ne joita tää kuolaaminen ja hehkutus vois ärsyttää tai kyllästyttää niin hehän eivät ketjua lue (tai jos lukevat niin oma vika :mrgreen: )
Nii että oma vika jos tätä lukee sellaset joiden mielipide on se että " "Kaliopi :hak: " :mrgreen: että oma vika jos ei miellytä tämä aihe mutta MUAPA MIELLYTTÄÄÄ! :rakkaus:
No, toki täällä saa mielipiteensä ilmaista, oli se sitten vaikka että "Kaliopi :hak: "... Voi vaan olla että joku ei ole samaa mieltä :rofl: Seriously, mä itse kyllä yritän välttää haukkumasta sellaisiakaan artisteja joista en pidä, silloinkin kun muiden hypetys saa omat niskakarvat pystyyn. Huonoiten olen siinä onnistunut ehkäpä Željko Joksimovićin kohdalla, mun antipatiat paistaa aina läpi kun hänestä puhun, vaikka koetankin aina muistaa mainita että miellyttävä lauluääni hänellä sentään mielestäni on :heh:

Mutta makuasioitahan nämä on loppujen lopuksi. Tajuan tietenkin ettei kaikkia miellytä esim. Opin äänen raaka/rouhea (miksikä kaikeksi sitä nyt on kutsuttu) soundi tossa Crno i belo -biisissä, varsinkin livenä se todella tuli sieltä korvaan. Ulkonäköseikoista nyt puhumattakaan, makuja kun tosiaan on ihan kaikenlaisia :roll:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20764
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

wulfila kirjoitti:Moikka vain sullekin :hei:
Moi! Harmi ettei kohdattu paremman aiheen merkeissä :lohduton:
wulfila kirjoitti:Ne joita tää kuolaaminen ja hehkutus vois ärsyttää tai kyllästyttää niin hehän eivät ketjua lue (tai jos lukevat niin oma vika :mrgreen: )
En lukenut enkä aio. Se ei oikeastaan ärsytä, se ällöttää. Voisin selostaa tapahtumat!

1. Klikkasin tämän topicin sivun auki
2. Klikkasin "Vastaa viestiin"
3. Kirjoitin sanottavani
4. Ihailin kirjoitustani :ihana:
Valeria kirjoitti:Nii että oma vika jos tätä lukee sellaset joiden mielipide on se että " "Kaliopi :hak: " :mrgreen: että oma vika jos ei miellytä tämä aihe mutta MUAPA MIELLYTTÄÄÄ! :rakkaus:
Ette voi estää kirjoittamasta tänne ketjuun, on opittava ottamaan myös rankkaa kritiikkiä vastaan.

Kestäkää nuud! En kestä sitä kun ei hyväksytä erilaisia kantoja eri asioihin.. Olisin minäkin voinut tehdä Ott Leplandista topicin, mutta en ole niin ylimielinen. Olen erittäin.. ERITTÄIN tykästynyt häneen! Ylijumala, hallitsija, rajaton taiteilija. "Kuula" on toiseksi paras kappale minkä olen ikinä kuullut.

Nätti likka Kaliopi on, mutta.. En jaksa sanoa muuta koska se aiheuttaa näemmä muille päänvaivaa niin paljon.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Hazard kirjoitti:Moi! Harmi ettei kohdattu paremman aiheen merkeissä :lohduton:
... :roll:
Hazard kirjoitti:En lukenut enkä aio. Se ei oikeastaan ärsytä, se ällöttää. Voisin selostaa tapahtumat!

1. Klikkasin tämän topicin sivun auki
2. Klikkasin "Vastaa viestiin"
3. Kirjoitin sanottavani
4. Ihailin kirjoitustani :ihana:
Itse asiassa arvelinkin että näin se meni. Koska miksi lukea sivukaupalla aiheesta joka ei itseä kiinnosta, en minäkään sellaista tekisi. Sitä kyllä vähän ihmettelen että mikä tässä nyt niin kovasti ällöttää? :shock:
Hazard kirjoitti:Ette voi estää kirjoittamasta tänne ketjuun, on opittava ottamaan myös rankkaa kritiikkiä vastaan.
Sitähän mä tossa ylempänä just sanoin. Että "No, toki täällä saa mielipiteensä ilmaista, oli se sitten vaikka että "Kaliopi :hak: "... Voi vaan olla että joku ei ole samaa mieltä :rofl: " Ja niin kauan kuin (rankkakin) kritiikki on asiallista, se on jopa mielenkiintoista.
Hazard kirjoitti:Olisin minäkin voinut tehdä Ott Leplandista topicin, mutta en ole niin ylimielinen.
Täh? :raaps: Mitä ylimielistä on ketjun perustamisessa jollekin aiheelle tai artistille? Luulisin että täällä on muitakin jotka ovat Ottiin tykästyneet, joten keskustelua saattaisi syntyäkin. Ja jos ei niin sitten ei voi mitään, ei sen ketjun olemassaolo silti ketään luulisi haittaavan :roll: Monenlaisille artisteille löytyy omia ketjuja, ja ainakin mun mielestä on parempi perustaa oma ketju artistille josta haluaa puhua, jos asiaa hänestä riittää ihan tolkuttomasti, kuin spämmätä vaikkapa nyt Kaliopin tiimoilta Balkanilainen musiikki -ketjua.
Hazard kirjoitti:Olen erittäin.. ERITTÄIN tykästynyt häneen! Ylijumala, hallitsija, rajaton taiteilija. "Kuula" on toiseksi paras kappale minkä olen ikinä kuullut.
Hyvä sinulle :peukku: Mulla on niin artistista kuin biisistäkin erilainen mielipide, mutta se ei liity nyt asiaan millään tavalla; kuten tuossa ylempänä jo kirjoitin niin makuja on niin monenlaisia.
Hazard kirjoitti:Nätti likka Kaliopi on, mutta.. En jaksa sanoa muuta koska se aiheuttaa näemmä muille päänvaivaa niin paljon.
Heh. Joskus on toki hyvä olla hiljaakin, koska tällaisista asioista riitely on niin turhaa kuin voi olla. Toisaalta, kuten sanoin (toistanen itseäni ihan pikkuriikkisen tänä iltana...) myös eriävät mielipiteet voivat herättää hyvää keskustelua. Mielipiteen- ja sen ilmaisemisen vapaus kaikilla käsittääkseni tällä foorumilla on, niin kauan kun ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Ja ei, Kaliopin haukkuminen ei ole minulle henkilökohtainen loukkaus, jos olisi niin mun pitäisi lopettaa makedonialaisten iltapäivälehtien nettisivujen lukeminen :heh:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Ne on ne makuasiat joista ei oo kiistelemään.. :roll: Mutta ihan vaan sanon että jos mä löytäisin jonku ketjun jossa puhutaan jostain artistista/bändistä josta en ite tykkää, niin en menis sinne kertomaan kui huono se on ja en tykkää, jättäisin koko ketjun sikseen ja ajattelisin että "no nuo tykkää tuon musiikista, minä en tykkä" :roll:
wulfila kirjoitti:
Valeria kirjoitti:ja hei.. käviskö se oikeesti sulle, että jos voisit vaikka hommata mulle sieltä uusimman levyn, eiks se nyt sit oo se poruka, ja mä laitan tilisiirron! Koska ei sitä täältä Suomestakaa löydy! <3 Ja nii.. olis tosi kiva!
Toki toki :)
Ja saa mulle toki tuoda muutakin Kaliopi-krääsää jos vaan löytyy :mrgreen: pistän kyllä kaiken hinnan sun tilille!
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20764
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

wulfila kirjoitti:Itse asiassa arvelinkin että näin se meni. Koska miksi lukea sivukaupalla aiheesta joka ei itseä kiinnosta, en minäkään sellaista tekisi. Sitä kyllä vähän ihmettelen että mikä tässä nyt niin kovasti ällöttää? :shock:
Jaa-a. No sanotaan tähän näin, että Kaliopin fanit ja kannattajat eivät sitä voi ymmärtää :heh:
wulfila kirjoitti:Sitähän mä tossa ylempänä just sanoin. Että "No, toki täällä saa mielipiteensä ilmaista, oli se sitten vaikka että "Kaliopi :hak: "... Voi vaan olla että joku ei ole samaa mieltä :rofl: " Ja niin kauan kuin (rankkakin) kritiikki on asiallista, se on jopa mielenkiintoista.
Moni olisi ihan suunnattoman vihainen näistä kommenteistani, hyvä että jossakin määrin ymmärrämme toisiamme :)
wulfila kirjoitti:Täh? :raaps: Mitä ylimielistä on ketjun perustamisessa jollekin aiheelle tai artistille?
Olin väärässä tästä :joojoo:
wulfila kirjoitti:Hyvä sinulle :peukku: Mulla on niin artistista kuin biisistäkin erilainen mielipide, mutta se ei liity nyt asiaan millään tavalla; kuten tuossa ylempänä jo kirjoitin niin makuja on niin monenlaisia.
:loppu:
wulfila kirjoitti:tällaisista asioista riitely on niin turhaa kuin voi olla.
TOTALLY Agreed! :peukku:


Olet wulfila ihan mukava tyyppi, enkä tosiaan haluaisi riidellä kanssasi, enkä kenenkään kanssa :joojoo: Minulla on vaan pakkomielle, jokaiseen minua vastaan tai minua loukkaavaan väitteeseen vastaaminen. Tai jos jostakin en pidä, ilmaisen mielipiteeni suorasanaisesti. Ja vastaukset ovat perusteellisia :heh:

Ymmärrämme toisiamme enemmän kuin luuletkaan, ja annat järkevälle mielipidekeskustelulle aivan uuden ulottuvuuden. Kiitos tästä :hali:

Onnea vaimosi kanssa, minäpä keskityn nyt ensi viikonloppuun ja Ott Leplandin konserttiin :ihana:

:offtopic:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Hazard kirjoitti:
wulfila kirjoitti:Itse asiassa arvelinkin että näin se meni. Koska miksi lukea sivukaupalla aiheesta joka ei itseä kiinnosta, en minäkään sellaista tekisi. Sitä kyllä vähän ihmettelen että mikä tässä nyt niin kovasti ällöttää? :shock:
Jaa-a. No sanotaan tähän näin, että Kaliopin fanit ja kannattajat eivät sitä voi ymmärtää :heh:
Voi hyvin ollakin ettei sitä voisi ymmärtää (haluaisin silti ehkä tietää, mutta miten vain) :) Lisäksi olen kyllä kykenevä ymmärtämään asioita ja perusteluja, joista en itse ole samaa mieltä.
Hazard kirjoitti:
wulfila kirjoitti:Sitähän mä tossa ylempänä just sanoin. Että "No, toki täällä saa mielipiteensä ilmaista, oli se sitten vaikka että "Kaliopi :hak: "... Voi vaan olla että joku ei ole samaa mieltä :rofl: " Ja niin kauan kuin (rankkakin) kritiikki on asiallista, se on jopa mielenkiintoista.
Moni olisi ihan suunnattoman vihainen näistä kommenteistani
Itse pitäisin sun tähänastisista kommenteistasi suuttumista lähinnä lapsellisena. Sehän on pelkästään hyvä asia että maailmassa on monenlaisia mielipiteitä, ja jos suuttuisi jokaisesta josta itse ei ole samaa mieltä, siinähän olisi työsarkaa enemmän kuin mitä yksi ihminen edes ehtii olla suuttuneena :heh:
Hazard kirjoitti:Olet wulfila ihan mukava tyyppi, enkä tosiaan haluaisi riidellä kanssasi, enkä kenenkään kanssa :joojoo: Minulla on vaan pakkomielle, jokaiseen minua vastaan tai minua loukkaavaan väitteeseen vastaaminen. Tai jos jostakin en pidä, ilmaisen mielipiteeni suorasanaisesti. Ja vastaukset ovat perusteellisia :heh:

Ymmärrämme toisiamme enemmän kuin luuletkaan, ja annat järkevälle mielipidekeskustelulle aivan uuden ulottuvuuden. Kiitos tästä :hali:
Kiitos kohteliaisuuksista :) Oon ehkä paitsi salabalkanilainen niin myös vähän salakreikkalainen, koska tykkään väittelystä, nimenomaan merkityksessä "järkevä mielipidekeskustelu". Oon tosin oppinut näin diplomaattiseksi vasta sanotaan viimeisen kymmenen vuoden aikana, lukioikäisenä vielä ärsytin ihmiset hulluuden partaalle ensin provosoimalla (no sen osaan kyllä edelleen) ja sitten vääntämällä loputtomiin, kun en vaan osannut lopettaa :heh:
Hazard kirjoitti:Onnea vaimosi kanssa
:heh: Kiitoksia. Joskus puhetyylini ylitseampuvuus tosiaan asettuu huvittavaan valoon :cool:
Valeria kirjoitti:Ja saa mulle toki tuoda muutakin Kaliopi-krääsää jos vaan löytyy :mrgreen:
Esim. tällaista Kaliopi-krääsää? No jonkin tällaisen ainakin meinaan metsästää itelleni, täydentämään mun artistipaitakokoelmaani (johon so far kuuluu kaksi Laura Pausinia ja yksi Anna Eriksson) :joojoo: Joka mukin ja paidan mukana saa vielä ilmaiseksi aiheeseen sopivan kassin :peukku: Voin jo kuvitella miten aloitan aamuni avaamalla läppärin, jonka taustakuvassa on Kaliopi, ja juovani samalla aamukahvia Kaliopi-mukista (joinain päivinä varmaan vielä Kaliopi-paita ylläni :heh: ) :ihana:

Tunnelmia kakkossemin loppupuolelta:

Kuva

Niin Opin vilkutus kuin Mayan ilmekin kieltämättä näyttää siltä että ne voisi tulkita noin :hihi:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Esim. tällaista Kaliopi-krääsää? No jonkin tällaisen ainakin meinaan metsästää itelleni.
Oi tuo kuppi on ihana! Tuo sellanen! :rakkaus: aaaah meenee ihan pää pyörälle Kaliopi kamasta :mrgreen: saat tuoda mulle ainakin tuon kupin jaja mikä se toinen olikaa? No ainaki se levy! Ja kaikkee saa tuoda jos vaan huvittaa, esim. julisteita ja tällästä! Hihiii :tapu:

Olikohan mulla jotain kuvia mitä en oo tänne vielä laittanu..? :mitvit:

Anyway, tän löysin tumblerista (miten lie kirjotetaan?):

Kuva

:ihana:

Jajaa kaveri on ihana! Se on ihan pirun hyvä maalaamaan ja piirtämään kaikenmoosta, niin se piirtää mulle Kaliopin! Ah :rakkaus: tämä näin:

Kuva

Kuva
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Kaliopi on ihana. :ihana: Ei mulla muuta... :hiips:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Horvath kirjoitti:Kaliopi on ihana. :ihana: Ei mulla muuta... :hiips:
Ai Horvath tykkää Kaliopista :mitvit: :shock:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Horvathilla on syviä tunteita Kaliopia kohtaan. <3 Kyllä kai skidikin tykkää? :joojoo:

Mun täytyy tässä joku päivä ehtiessäni tehdä tänne mun top10 Kaliopin biiseistä, koska olen käytännössä kuunnellut vain Kaliopia noista Euroviisuista lähtien.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Oi tuo kuppi on ihana! Tuo sellanen! :rakkaus: aaaah meenee ihan pää pyörälle Kaliopi kamasta :mrgreen: saat tuoda mulle ainakin tuon kupin jaja mikä se toinen olikaa? No ainaki se levy! Ja kaikkee saa tuoda jos vaan huvittaa, esim. julisteita ja tällästä! Hihiii :tapu:
Haha :rofl: Katotaan mitä löydän sieltä, lupaan tuoda ainaki jotain krääsää levy(je)n lisäks :mrgreen: Eipä nuo varmaan mitään miljoonia siellä maksakaan.
Horvath kirjoitti:olen käytännössä kuunnellut vain Kaliopia noista Euroviisuista lähtien.
Oho samis :mrgreen: (No oon mä vähän kuunnellut jotain muutakin. Mutta aika vähän. Last.fm tietää kertoa että Kaliopi on kolmanneksi soitetuin artistini vuodesta 2007 lähtien, 5957 kuuntelukertaa atm. Ja tosiaan ennen tämän vuoden maaliskuuta niitä ei ollut yhtäkään.) Sitä en kyllä tiedä pystyisinkö mitään top kymppiä luomaan, vaihtelee ihan fiiliksen mukaan mistä biiseistä milloinkin tykkään enemmän.

...No, tämä ei ehkä top kymppiini sentään menisi :heh: Jostain 70-luvulta kuulemma, eli Kaliopi on siinä kymmenenvuotias. Hyvin sen toki laulaa tuossa sen ikäiseksi, yleensä en yhtään kestä kun lapset laulaa (huutaa), tuo ääni ja sen käyttö on jopa ihan siedettävää.

Sellainen arkistojen aarre tällä kertaa. Ensi kerralla ehkä jotain järkevämpää :heh:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Horvath kirjoitti:Horvathilla on syviä tunteita Kaliopia kohtaan. <3 Kyllä kai skidikin tykkää? :joojoo:
No kai se skidikin tykkää joo. :joojoo: Se ei vaan huutele syvimpiä tuntemuksiaan tälleen julkisesti kaikille, kuulemma.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Horvath kirjoitti:Kaliopi on ihana. :ihana: Ei mulla muuta... :hiips:
Samaa mieltä! :ihana:
wulfila kirjoitti:
Horvath kirjoitti:olen käytännössä kuunnellut vain Kaliopia noista Euroviisuista lähtien.
Oho samis :mrgreen:
Ja edelleen sama juttu täälläkin! :tuuletus: Oon kuunnellu Kaija Koota tammikuusta 2011 alkaen ja se on ollu aina se ykkönen, mutta ku Kaliopiin hurahdin niin siinä jäi Kaija Koo nyt jo kolmeksi viikoksi pimentoon! :mrgreen: nyt oon sitäki kyl kuunnellu, Kaliopi söi hetkeksi mun aivot!
wulfila kirjoitti:
Valeria kirjoitti:Oi tuo kuppi on ihana! Tuo sellanen! :rakkaus: aaaah meenee ihan pää pyörälle Kaliopi kamasta :mrgreen: saat tuoda mulle ainakin tuon kupin jaja mikä se toinen olikaa? No ainaki se levy! Ja kaikkee saa tuoda jos vaan huvittaa, esim. julisteita ja tällästä! Hihiii :tapu:
wulfila kirjoitti:Haha :rofl: Katotaan mitä löydän sieltä, lupaan tuoda ainaki jotain krääsää levy(je)n lisäks :mrgreen: Eipä nuo varmaan mitään miljoonia siellä maksakaan.
JES! Olisin ison kiitoksen velkaa! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Kyllä huomaa, että Kaliopi + Makedonian lippu on ollut aika toistuva teema tässä viime aikoina näkemissäni valokuvissa ja videoissa, tulee jälleen uniinkin. Viime yönä etsittiin Opin ja Vasilin kanssa tuosta mun kämpän viereisestä puistosta sopivaa leiriytymispaikkaa, missä olisi ollut Makedonian lippu, vaan ei löytynyt. Näytin niille vielä paikan että "tuossa se lippu on yleensä liehunut" :roll: Lopulta samantyylisiin vaatteisiin kuin Ljubi-musiikkivideolla pukeutuneet Opi ja Vasil löysivät mukavan leiriytymispaikan, lipun puutteesta huolimatta. Itse jatkoin vielä matkaa ja lipullisen paikan etsimistä, enkä enää unessani törmännyt Kaliopiin.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

^ Oooii ihana uni! :mrgreen:

Mä täs muokkaan bloggerissa blogini ulkoasua ja ku aihe on mustavalkoinen niin aattelin että ylhäällä kuva Kaliopista mustavalkosena! ;) sitte siihen jotain sanoja Crno i belon kertosäkeestä, englanniksi, se mis puhutaan mustavalkosesta. Suunnittelin tätä kuvaa:

Kuva

Mutta toisaaltaaa tuo on vääränlainen ku se on pystysuunnassa, mut kyl mä jonku löydän! :tapu: ja voihan normikuvan muuttaa mustavalkoseksi.. :roll:

Kertokaas joku hyvä kaunis taiteellinen kuva joka on vaakatasossa!
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Suunnittelin tätä kuvaa
Mä aina hajoon tolle ku tos edessä on toi päärynä vai mikä lie hedelmä onkaan :rofl: Ekan kerran havaitsin sen joskus kun katoin tota kuvaa ihan tosi väsyneenä ja siinä hyperaktiivisessa mielentilassa se nauratti ihan tajuttomasti. Ja nyt aina ku näen ton kuvan ni se naurattaa edelleen :heh:
Valeria kirjoitti:Mutta toisaaltaaa tuo on vääränlainen ku se on pystysuunnassa, mut kyl mä jonku löydän! :tapu: ja voihan normikuvan muuttaa mustavalkoseksi.. :roll:

Kertokaas joku hyvä kaunis taiteellinen kuva joka on vaakatasossa!
No tuota samaa kuvasarjaahan on mm. tämä:

Kuva

Vähän vaakasuorempi, en tiedä onko mittasuhteet siltikään oikeat... Sitten on tietty myös tämä:

Kuva

Kolmas, jokseenkin mustavalkoinen, kuva mikä Kaliopin fb-sivuille on postattu joskus aikoinaan:

Kuva

Löysin muuten deviantArtista ihan jäätävän hienon kuvan Kaliopista: linkki (Kuva on niin iso ettei voi upottaa, mutta näyttää paremmalta isona kuin pienennettynä.)

Lisää kuvia, muuten vain :mrgreen:

Kuva
Vähänkö söpö ilme :D

Kuva
On toi lyhyt tukkakin aika aws. Vähän keski-ikäisemmän näköiseksi se kyllä tekee kuin tuo pitkä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja jos tykkää kuunnella Kaliopin puhuvan (kuten minä jostain syystä tykkään :kuolaus: ), tässä Kaliopilta makedoniankielinen viesti australialaisille :mrgreen: (Alussa myös pari sekuntia Ott Leplandia vironkielellä):

Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Mä aina hajoon tolle ku tos edessä on toi päärynä vai mikä lie hedelmä onkaan :rofl:
Mäki oon kattellu että mikä ihmeen päärynää on ja mitä se tuossa tekeee?? :rofl: Askartelin tuosta pääärynäkuvasta sitte blogiini ylätunnistekuvan ja sama kuva meni facebookkiin kansikuvaksi. Tykkkään! :rakkaus:

Täs on linkki kuvasta, kuva on liian levee tähän laittaessa ja jos sitä pienentää niin se on tyhmän näkönen.. :roll:

wulfila kirjoitti:Löysin muuten deviantArtista ihan jäätävän hienon kuvan Kaliopista: linkki (Kuva on niin iso ettei voi upottaa, mutta näyttää paremmalta isona kuin pienennettynä.)
Oi herrajjumala.. Aivan liian kaunis katseltavaksi! :kups: <3 :rakkaus: :ihana: :surrur: voivoi... <3
wulfila kirjoitti:Kuva
JA VOI EII TÄÄKIN!! <3 tuli tästä mieleen tällänen kuva..

Kuva

En tiiä ootko nähny, mutta mun mielestä aiva tajuttoman kaunis! :ihana: ihana..
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Vielä yksi Peugeot kuva:

Kuva

:ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20764
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

wulfila kirjoitti:Kyllä huomaa, että Kaliopi + Makedonian lippu on ollut aika toistuva teema tässä viime aikoina näkemissäni valokuvissa ja videoissa, tulee jälleen uniinkin. Viime yönä etsittiin Opin ja Vasilin kanssa tuosta mun kämpän viereisestä puistosta sopivaa leiriytymispaikkaa, missä olisi ollut Makedonian lippu, vaan ei löytynyt. Näytin niille vielä paikan että "tuossa se lippu on yleensä liehunut" :roll: Lopulta samantyylisiin vaatteisiin kuin Ljubi-musiikkivideolla pukeutuneet Opi ja Vasil löysivät mukavan leiriytymispaikan, lipun puutteesta huolimatta. Itse jatkoin vielä matkaa ja lipullisen paikan etsimistä, enkä enää unessani törmännyt Kaliopiin.
Hmm.. Tämä voisi sopia myös "Euroviisu Unia" -ketjuun ihailtavaksi :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Kuva

En tiiä ootko nähny, mutta mun mielestä aiva tajuttoman kaunis! :ihana: ihana..
Toi keltanen takki on kyl jotenki liian ihQ :rofl:

Mulla on uus tietokoneen taustakuva:

Kuva

Taiteellisempaa :ihana:

Aika suloinen on myös tämä parikymppinen Kaliopi, vuodelta 1986:

Kuva

Taas FYR-etuliite kohtaa vastustusta :heh: :

Kuva

Laitan viel kuvia kun Opi oli Bakussa jonkun paikallisen AamuTV:n tms vieraana. Kiva paita :mrgreen:

Kuva Kuva

Kuva Kuva

Ei sais olla noin suloinen :ihana:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

Noihan on jo aika rohkeita ja kapinallisia kuvia missä Opi peittää tuon FYR-etuliitteen.. :shock: TYKKÄÄN! :tuuletus: :peukku:

Mulla on viestinmerkkiäänenä se ku Kaliopi sanoo siinä "Kaliopi meets Terry Vision" videossa että "kive me a kiss HAHAHAHA" maailman söpöin. :rakkaus:

Ihanaa ku tumblerista löytyy ihanuuksia! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:Noihan on jo aika rohkeita ja kapinallisia kuvia missä Opi peittää tuon FYR-etuliitteen.. :shock: TYKKÄÄN! :tuuletus: :peukku:
Jep, pahis-Opi :ihana: :rakkaus: :surrur:
Valeria kirjoitti:Mulla on viestinmerkkiäänenä se ku Kaliopi sanoo siinä "Kaliopi meets Terry Vision" videossa että "kive me a kiss HAHAHAHA" maailman söpöin. :rakkaus:
Mäkin haluun (sellasen kännykän mihin tommonen onnistuu) :uujee:

Oon tässä viime aikoina kuolannut tätä:



Harmi kun ei ole parempilaatuista videota, on liian kaunis Kaliopi tuossa. Ja aivan jäätävän ihana biisikin :kups: "Smejem se al tuga pise mi u ocima, smejem se, smejem se..." <3 (As in, "Nauran mutta suru on kirjoitettu silmiini, nauran, nauran." Ja toi sävellys yhdistettynä tuohon, <3 ) Ai miten niin tykkään hirveestä melodraamasta :------D
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Jep, pahis-Opi :ihana: :rakkaus: :surrur:
:peukku:
wulfila kirjoitti:Oon tässä viime aikoina kuolannut tätä:

[/size]
Oon nähny ton! Oikein hyvä on! :peukku: <3

Mulla on jotenki tän hetkisenä suosikkina tämä :surrur: :



JA MUAHAHAHAAAA! Kuka näki juhannusyönä Kaliopista unta?! (tosin ei ollu 7 eri kukkalajia tyynyn alla), tarkoittaa sitä että Kaliopi on tulevaisuuden elämänkumppanini!! :tuuletus: :rakkaus: XD
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Valeria kirjoitti:JA MUAHAHAHAAAA! Kuka näki juhannusyönä Kaliopista unta?! (tosin ei ollu 7 eri kukkalajia tyynyn alla), tarkoittaa sitä että Kaliopi on tulevaisuuden elämänkumppanini!! :tuuletus: :rakkaus: XD
Sitten meitä on kaksi, jäätävä sattuma (tai sitten ei, considering. Kylhän ne valveilla katsellut asiat tulee uniin, juhannuksenakin.) Opi on niin iso että siitä riittää monelle <3 :mrgreen: Mut ehkei sitä lasketa kun ei ollut niitä kukkia :aivanmaassa: ...mikä voi olla hyväkin, sillä mun unissani oli viime yönä muitakin naisia (ja miehiä!), joista ketään en kyllä haluaisi kumppanikseni :roll:

Uneni muuten aiheutti erään asian tajuamisen, näinkin pitkään jälkijunassa... Etukäteen varoitus niille, joita kielet ei voisi vähempää kiinnostaa, seuraava viilaus on tuskin kovin kiintoisa :heh: Mutta mun mielestä tää oli aika oleellinen juttu, en tajua miten oonkin miettinyt sen noin väärin aikoinaan ja sitten unohtanut :puna:
wulfila kirjoitti:
Valeria kirjoitti:Hiotaanko vähän vielä sen Kaliopin pojan nimeä..? :mrgreen: kun tuossa ylläolevassa linkissa ihan alareunassa se on Paco.
Ihan k siinä kyllä on :) "Пако". Google Translate kylläkin kääntää sen että Paco, koska kyseinen espanjalainen nimi translitteroituisi makedoniaksi samalla tavoin. Mutta jos se makedonialaisittain olisi Paco (Пасо) niin se lausuttaisiin "Paso". (vrt. Васил = Vasil)
Eli ihan oikeasti, jos pojan nimi translitteroitaisiin että Paco, niin toi c:hän olisi ц eli se sama kuin Crno i belo -biisin nimen eka kirjain, eli lausuttaisiin että ts. Ja syy, miksi ц translitteroidaan c:ksi, lienee se että slaavilaisissa kielissä joita kirjoitetaan meikäläisin aakkosin (tai varmaksi tiedän että ainakin tšekissä ja kroatiassa) c-kirjain lausutaan kuten ц eli tosiaan ts. Muttajoo, translitterointi on jäätävän ärsyttävää mun mielestäni, muun muassa siksi että so far en ole yhdessäkään kielessä nähnyt mitään yhtä oikeaa tapaa translitteroida, mistä seuraa se että mua ärsyttää kun en voi käyttää ns. oikeaa tapaa :heh: Noh, ehkä ne on makuasioita, ja osaanhan mä muun muassa translitteroitua kreikkaakin ymmärtää, oli siinä sitten kirjoitettu sanat niinkuin ne lausutaan tai niinkuin ne kirjoitetaan, ja olipa oomega erotettu omikronista jotenkin tai ei, jne. Mutta silti ärsyttävää. Slaavilaisissa kielissä taas usein translitteroidaan latinalaisilla aakkosilla kirjoitettavat jutut kuten ne lausutaan, esim tosiaan espanjalainen nimi Paco saisi makedoniaksi c:n tilalle к:n, koska se c tuossa lausutaan samalla tavoin kuin makedoniassa к. Jos se translitteroitaisiin Пасо tai jopa Пацо (joista jälkimmäinen vaatisi kyllä jo luulon että c lausutaan espanjaksi samalla tavoin kuin esim kroatiassa :D) niin kukaan ei osaisi lausua sitä oikein, se olisi sitten Paso tai Patso :hihi:

...Oho, offtopic. No mut sainpahan viilata <3

Skopjessa on juuri nyt aurinkoista ja 33 astetta lämmintä. Oisin ehkä mieluummin siellä, vaikka toi 33 on kyl ihan liian lämmin. Täällä sen sijaan on viileää ja sataa :niinpa:

EDIT: Heheheh. Tämän kirjoitettuani mietin vielä että tuo poikahan on tosiaan syntynyt, kasvanut ja asuu Sveitsissä, onhan se silti ihan mahdollista että siellä tuo nimi kirjoitetaankin Paco ja tuo Пако onkin vain makedoniankielinen translitteraatio siitä. Ei ole vielä tullut vastaan minkään muunkielistä juttua missä pojan nimi olisi manittu.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Sitten meitä on kaksi
Kumpi ehtiikään ensin?! :tapu:

wulfila kirjoitti:...Oho, offtopic. No mut sainpahan viilata <3
Meni vähän ohi mutta ei se mitää :mrgreen: mene kysymään Kaliopilta! :heh:
wulfila kirjoitti:Skopjessa on juuri nyt aurinkoista ja 33 astetta lämmintä.
SINNE! :makedonia: :hiphei:

Kuva

Kuva

:rakkaus:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Oon viettänyt juhannukseni selvin päin, mikä tarkoittaa muun muassa juutuubissa seikkailua. Oon tuijottanut tuntitolkulla Makedonian Idolssia :rullaati: Oikeesti mulla on kyseistä formaattia kohtaan antipatioita, mutta on yksi hyvä syy katsoa juuri Makedonian versiota siitä:



Kannattanee hypätä alusta kohtaan 1:50 tosin, jos ei omista suurta kärsivällisyyttä. :)

Tuostahan heitettiin vissiin läppää että Opilla ja tolla yhdellä toisella tuomarilla, Igorilla, oli lämpimiä tunteita toisiaan kohtaan :D

Kuva

Eikä Opi pelkkään tuomarointiin tyytynyt, vaan otti Idols-kilpailijat taustakuorokseen aika Idols-tyyliseen (jenkkipoppisballadi)biisiin, jonka esitti Idols-gaalassa: (Kuinka monta kertaa samaan lauseeseen voi tunkea sanan Idols xD)



Maybe it's just me, mutta onse kyl aikamoinen äitihahmo tuolla noille nuorille laulajanaluille :ihana:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Kaliopi (Калиопи)

Viesti Kirjoittaja Valeria »

wulfila kirjoitti:Oon tuijottanut tuntitolkulla Makedonian Idolssia :rullaati:
Oon katellu ihan samoja pätkiä! :uujee:
wulfila kirjoitti:

Maybe it's just me, mutta onse kyl aikamoinen äitihahmo tuolla noille nuorille laulajanaluille :ihana:
Mutta tätä en ollukkaa nähny! Oi miten ihana se on!

Koskas wulfila sun Makedonian matka alkaa? :) oon niin kateellinen, mutta eiköhän sinne pääse vielä itekkin!! :heh:

Kuva
nyt en oo kyllä varma oonko laittanu tämä kuvan tänne jo vai en..? :heh: söpö! :ihana:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Vastaa Viestiin