Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
The Groke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 13 Touko 2012, 18:14

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja The Groke »

Vesimeloni on kyllä mahtava hedelmä. Nyt kun se on tarjouksessa ainakin tuolla supermarketissa, niin äiti on tuonut sitä kaupasta ihan kiitettävästi. Tänään tuhosin puolikkaan ja äiti söin sen toisen puolen :)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kai täällä voi keskustella kasvisruoistakin? Olen taas addiktoitunut gazpachoon :tomaatti: , kuten muutamana aikaisempanakin kesänä. Menee kannullinen päivässä. Tavoitteena olisi lähiaikoina testata myös chłodnik, jota en ole koskaan tehnyt. Ja jos löytäisin kelvollisen kylmän kurkkukeiton reseptin. Yhdessä keittokirjassani on aivan järkyttävä :nohyi:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Valkomaltoisten persikoiden lyhyt sesonki on nyt käynnissä! :uujee:

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Kumma kyllä, maistoin noita ensimmäistä kertaa vasta nyt juhannuksena ja kylläpä olivatkin hyviä! Lisäksi ihanan helppoja syödä tavalliseen persikkaan verrattuna, kädet pysyvät puhtaana eikä kiveen jää kiinni puolta hedelmälihasta. :mrgreen:

Nyt kesällä saa kyllä kauheesti kaikkea ihanaa. :surrur: Ostin avomaankurkkuja, ihania! Piakkoin täytyy myös ostaa varhaisnauriita. Niitä ja voisulaa... :rakkaus:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Jee, sääkin oot päässyt noiden makuun! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Naali »

Miksi minä en ole koskaan syönyt valkoista persikkaa? :draamaa: Tänään kyllä varastin kaupasta kaksi päärynää. :puna: Täytynee mennä huomenna setvimään.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minun on jo pitkään pitänyt kokeilla paksoita, kun olen nähnyt sitä kaupassakin myytävän. Ja tietenkin juuri tänään, kun halusin sitä oikeasti ostaa, sitä ei ollut! :niinpa: Prkl! Niin tyypillistä. :draamaa: Täytyisi vaan ostaa aina kiltisti sitä mitä on tarjolla ja mikä kulloinkin hyvältä näyttää ja sitten vasta miettiä, mitä siitä kokkaisi.

Onko kukaan maistanut paksoita (aka pinaattikiinankaali)? Olen nyt useamman kerran kokkiohjelmassa nähnyt sitä laitettavan ja palan halusta kokeilla, kun en ole koskaan maistanut. :puna:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Olen syönyt paksoita ravintolassa. Eipä ole juuri kiinankaalia kummempi kasvi.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

En löytänyt kirsikoita :draamaa: Niitä ei ollut torimyyjillä eikä isossa marketissakaan. Ostin sitten luumuja kun ne olivat lähinnä kirsikkaa muistuttavia mitä keksin. Ne olivat vähän raakoja vielä, ja nyt on maha kipeä. Tietysti olisin voinut ostaa vadelmiakin, mutta niitä nyt saa kävelylenkeilläänkin suoraan puskasta.

Eivätkö mansikka- ja kirsikka-aika normaalisti lomitu niin, että kirsikoita saa vielä kun mansikat ovat jo loppumassa? Miksei tänä vuonna ole kirsikoita? Mansikoita kyllä vielä tyrkytettiin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minulla on jotenkin ongelmallinen suhde fenkoliin: muutaman kerran olen innostunut sitä ostamaan kun se on marketin vihanneshyllyssä kuiskinut "ota minut!", mutta sitten olen kylmästi unohtanut sen jääkaappiin. Ehkä siksi, kun kotonani ei käytetty fenkolia eikä vegetaari-eksäkään siitä koskaan mitään tehnyt, niin ei ole muodostunut käsitystä asiasta. Fenkolireseptigoogletus puolestaan tyrkyttää lähinnä sipulisia kalakeittoja :nohyi:

Tänään sitten rohkaistuin ja silppusin fenkolini pannulle voi-oliiviöljyseokseen hiljalleen hautumaan kypsäksi. Viereen viipaloin tomaatin kypsymään, kun tuntui että homma kaipaisi jotain hapokasta (eikä ollut valkkaria), sitten lisäsin vielä ihan tilkan kasvislientä ja yrttisuolaa. Hyvää tuli! Miellyttävän raikasta eikä niin ärjyä kuin tuore fenkoli. Söin satsin paistetun lohen kera, mutta tuntui että jokin vaalealihaisempi kala olisi ollut parempaa, tai keittäen kypsennetty. Väriyhdistelmä oli kyllä näin ihan kiva, kun tummanvihreällä lautasella oli haaleanharmaanvihreätä fenkolisilppua, oranssinpunaista tomaattia ja ruusunpunaista lohta, keltaisia voipisaroita, ja lasissa punkkua.
Viimeksi muokannut Rousku, 19 Elo 2012, 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä ostin lounaaksi yksi päivä papaijan, mutta se oli kovaa ja pahaa ja siinä ei ollut juuri mitään syötävää :lohduton: Barcelonassa sen sijaan sain ihanaa papaijaa! <3
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä olen joskus kypsentänyt fenkolia siten, että leikannut pitkittäin viipaleiksi ja laittanut uuniin, ensin tietty päälle oliiviöljyä, pippuria ja suolaa. Sitten kivasti väriä ottaneiden fenkolien päälle tuoretta parmesaania lastuina. Fenkoli sopii myös raakana salaattiin. Kämppikseni on tosin sittemmin kieltänyt fenkolin käytön, kun se on kuulemma pahaa. :mitvit:

Nyt täytyy taas ostaa lehtikaalia, kun sitä kerrankin saa. Ajattelin kokeilla sitä pekonilla höystettynä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Sitkeästi luin "pekonilla höyrystettynä" ja raavin päätäni :raaps:

Kaali-infoa Kotimaiset kasvikset -sivustolta: "Kaalien kokonaiskulutus on vähentynyt viime vuosina. Valkokaalia kuluu vain vajaa kaksi kaalinkerää henkeä kohti vuodessa. Punakaalin kulutus osoittaa pientä elpymistä. Savoijinkaalia on edes maistanut hyvin harva. Vielä v 2007 lähes jokaiseen suomalaistalouteen (eli 95 prosenttiin talouksista) ostettiin vuodessa ainakin yksi kaalinkerä. Vuonna 2008 kaalia osti vastaavasti enää 83 prosenttia talouksista."

Bongasin tämän, kun koetin löytää tietoa, onko myös punakaalista jalostettu litteä löyhälehtinen erityisesti kääryleiden tekemiseen soveltuva lajike. Sellaista valkokaalia ihastelin eilen kaupassa ja ajattelin, kuinka kätevä se olisi kuljettaa repussakin - ei tavanomaista selkään ikävästi painuvaa muhkuraa! Mutta en ostanut, koska kotonani jo on kaalinkerä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minusta on vähän hassua, etteivät ihmiset syö enemmän kaalia. Sehän on tosi monipuolinen vihannes ja lisäksi erittäin halpa ja ravintoainesisällöltään erinomainen. Nykyisin kaupasta saa onneksi pienempiäkin kaaleja tai suurten kaalinpäiden puolikkaita/pienempiä lohkoja. Tosin kyllähän se talvikaali aika pitkään hyvänä säilyy jääkaapissa, eli ei se isokaan mötikkä kovin helposti pahaksi mene.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Hei, kaalipuhetta! Itse ostin tänään kokonaisen kaalin, ja ajattelin tehdä siitä kaalipataa, mutta pääsin lähtemään koulusta sen verran myöhään, että en jaksanut todellakaan odottaa montaa tuntia ruokaa, joten teen sen huomenna. Omnomnom, keitetty kaali on ihanaa. :rakkaus:

Kai mä teen sen ihan vaan ilman mitään kummoisempia ohjeita, saa nähdä mitä tulee. :heh: Ajattelin laittaa siihen kaalin lisäksi puuroriisiä, tummaa soijarouhetta, munamaitoa, tacokastiketta sekä mausteita. Söin tacokastikkeista kaalilaatikkoa eräällä kuppilalaisella keväällä, ja se oli ihanaa!
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Reseptivinkki: hyvä kaalilisuke! Kaalista leikataan noin sentin paksuisia, sopivan kokoisia siivuja ja asetellaan uunipellille leivinpaperin päälle. Pinnalle pirskotellaan öljyä ja hieman pippuria ja suolaa. Paistetaan uunissa ehkä 225 asteessa sen verran, että saa väriä pintaan ja vaikuttaa sopivan kypsältä. Ihanaa :kuolaus:

Vois taas tehdä joku päivä. :hiips:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Munkin mielestä keitetty (tai vaikka sitten uunissa kypsennetty) kaali on ihanaa! :kuolaus: Ehkä rupean täällä tekemään kaaliruokia päivästä toiseen. Mutta sitten pitäisi ostaa keittiötarvikkeita :miettii:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Pää lyö tyhjää tällä hetkellä, joten kertokaapas mulle, mikä sopisi hyväksi vegetaariseksi proteiininlähteeksi lohkoperunoiden ja -porkkanoiden kylkeen? :surrur:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

^No vaikka mikä, kuten tofu :joojoo: Kysymyksesi on melko laaja :miettii: Soijapyörykät? Soijaleikkeet? Kasvissyönti-ketjusta (ehkä) löydät vinkkejä :uujee:

Ostin vihdoinkin paksoita. Olipa hyvää! Laitoin sitä salaattiin ja huomenna kokeilen wokissa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Naali »

Olen syönyt ihan älyttömiä määriä keitettyä tai höyrytettyä kukkakaalia. :kuolaus: Tein hyvää kasvissosekeittoa viime viikolla: bataattia, sipulia, porkkanaa, kukkakaalia ja isoja valkoisia papuja.

Osaatteko tehdä punajuuresta mitään hyvää ruokaa? Tuleekohan punajuuresta hyvä keitto? Kotimaista punajuurta olisi nyt kiva ostaa ja pistellä naamariin, mutta en oikein osaa käyttää sitä mihinkään. Vinkkejä kaivataan!
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Haa, täällä on tosiaan ollut kasvissyöntiketju! Thänks Vivaldette. :peukku:

Ongelmani ratkesi, kun muistin, että Hälsans Kök on olemassa. :heh:

Ja joo, punajuurivinkkejä kehiin! :megafoni:
I'm not as think as you drunk I am

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Onko riksa[ kasvissyöjä? :shock: Ei siinä muuta, mutta en tiennyt ja uteliaana ihmisenä haluan tietää tällaiset jutut. :heh: :puna:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Voihan sitä nyt muutkin kuin kasvissyöjät syödä kasvisruokaa? :mitvit:

Minulla ei ole punajuurivinkkejä, koska se on yksi niistä harvoista kasviksista, joista en pidä yhtään. Se maistuu ihan mädälle mullalle. :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Naali kirjoitti:Osaatteko tehdä punajuuresta mitään hyvää ruokaa? Tuleekohan punajuuresta hyvä keitto? Kotimaista punajuurta olisi nyt kiva ostaa ja pistellä naamariin, mutta en oikein osaa käyttää sitä mihinkään. Vinkkejä kaivataan!
Mä en ole koskaan kokeillut tehdä itse, mutta punajuuri ja vuohenjuusto on ihan taivaallinen yhdistelmä. Pitäisi etsiä/kysellä jotain hyvää ohjetta.
What color is your life?

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Hurrican kirjoitti:Onko riksa[ kasvissyöjä? :shock:
En ole, mutta syön kyllä hyvin kasvispainotteisesti. :joojoo: Ja tykkään tofusta ja soijasta ja palkokasveista ja muista "lihankorvikkeista" paljonpaljonpaljon! :kuolaus: Mut ei ne silti lohta voita. :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Naali kirjoitti:Osaatteko tehdä punajuuresta mitään hyvää ruokaa? Tuleekohan punajuuresta hyvä keitto?
No, borssi tietenkin! Sosekeittoja löytää googlettamalla

Joskus minulla oli kotona yhtenä tiedostona kokoelma punajuuriohjeita, mutta se on nyt varmaan jonkin käytöstä jo poistetun koneen kovalevyllä. Voisin toki silti katsella.

Punajuuriahan voi kypsentää uunissa muiden uunijuuresten mukana. Sitten on erilaiset punajuuripihvit ja lindströminpihvit. Punajuuri-aurajuustolaatikko on moderni jouluklassikko jo. Härkäpavuista ja punajuuresta voi valmistaa laatikontapaisen myös, jos löytää niitä härkäpapuja (olen tuota tehnyt itse eikä ole tähteeksi jäänyt). Punajuuri käy osaksi raakaraasteita, esim. itse pistän yhtä monta osaa punajuurta, porkkanaa ja omenaa, siihen öljykastike, ja rouhitut pähkinät käy tuohon hyvin kanssa. Tai sitten punajuurta ja hapankaalia yhtä paljon ja paljon persiljaa mausteeksi. Jos ei mikään ruoka maita niin juomapuolelta löytyy punajuurisherry. Olen sitä joskus tehnyt ja kyllä se ihan hyvää oli vaikka ehkä kuulostaa kamalalta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Naali »

Olin unohtanut borssin olemassaolon! :shock: Aivan ihana ruoka. :kuolaus: En ole ihan hirveän innostunut mistään punajuurta ja juustoa laatikossa -ruoista, vaikka niitä kaikki tuntuvat tekevän ja suosittelevan. Sen sijaan uunissa paahdettua punajuurta pitää ehdottomasti testata. Punajuuriraastekin on hyvää, mutta vähän suuritöistä tällaiselle laiskurille. :puna: Kiitoksia vastauksista! Laitelkaa ihmeessä lisää, jos keksitte.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

<3 Borssia parempia keittoja ei montaa ole. Sinne punajuuret siis. Lisäksi tykkään todella paljon näistä syksyn vastanostetuista punajuurista ihan vaan keitettynä. Rapsakan pehmeäksi ja keittämisen jälkeen kuori irtoaa helposti kun ovat vähän jäähtyneet, ei tarvitse siis kuin pesaista ennen veteen laittoa. Helppoa. Raikasta, hieman makeaa, ihanaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Juureksista tuli mieleen, että muistakaahan syödä nyt lanttua ja naurista, etenkin nauris on nyt tosi edullista! :tosion:

Ajattelin itse kokeilla ätytettyjä (sic) nauriita tässä joku päivä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Apricot Stone - Kasvikset (hedelmät, vihannekset, marjat

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Violette kirjoitti:^Voihan sitä nyt muutkin kuin kasvissyöjät syödä kasvisruokaa? :mitvit:
Tietysti. Sain vain käsityksen, että riksa[ on kasvissyöjä ja ihmettelin, kun en ollut koskaan kuullut tästä. :)

Vastaa Viestiin