Mikael Saari – We should be through

Euroviisut 2013 Malmössä

Mikael Saari – We should be through

*****
96
53%
****
29
16%
***
17
9%
**
18
10%
*
20
11%
 
Ääniä yhteensä: 180

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Toni Wirtanen :ihana: Aija Puurtinen :ihana: Tomi Saarinen :ihana: Redrama :ihana:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Minä puolestani olisin toivonut vähän enemmän ääntä ja kannatusta, nyt vaikutti siltä, että ihmiset oli kirkossa.

Mutta tykkäsin esityksestä entistä enemmän.
Viimeksi muokannut mpappa, 17 Tammi 2013, 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11335
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Siis ymmärsinkö oikein, että tämä oli tuomariston suosikki? :uujee: Sittenkin? :uujee: :uujee:

Ehkä rahat eivät sitten täysin menekään hukkaan, jos annan tälle finaalissa ääneni. Teen sen kyllä mielelläni. :ihana:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja mariah »

biisi on edelleen ihana,ehkäpä koko kisan paras mut kyllä vähän latistaa tunnelmia miten ylimieliseltä ja leuhkaltaki itse artisti vaikuttaa..en mä silti pety jos tää voittaa.

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Jännitystä esityksessä oli kyllä. Ansaittu finaalipaikka, mutta liian ylimielinen. :niinpa:

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Jännitystä esityksessä oli kyllä. Ansaittu finaalipaikka, mutta liian ylimielinen. :niinpa:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

:tuuletus: Selvästi illan paras, Iinan ohella, tarvitsee tuskin sanoakaan.

Mutta miten jotkut tästä ylimielisen vaikutelman saivat? :shock:
Terasbekoni kirjoitti:Siis ymmärsinkö oikein, että tämä oli tuomariston suosikki? :uujee: Sittenkin? :uujee: :uujee:
Näin oli. :joojoo:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Todella hienoa, että tämä harvinainen helmi pääsi suoraan Baronalle! :tuuletus: Tämä on laulu, josta ei vain saa kyllikseen. Hieno kokonaisuus, kaikkinensa. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kuten jo sanottu... LIIAN YLIMIELINEN! :jupinaa: :niinpa: Todellakin pahastun, jos Suomi valitsee tämmöisen artistin ja ei... en siksi, että haluaisin Suomen menestyvän, vaan siksi, että haluan kaikille maille mahdollisimman hyvät edustajat. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

En tajua tuota ylimielisyys-kommenttia. En millään. :mitvit: En nähnyt minkäälaista ylimielisyyttä. Itsevarmuutta näin, nöyryyttä myös ja komeaa lauluääntä kuulin. Ja AntSa tiivisti omankin ajatukseni hienosti: "Tämä on laulu, josta ei vain saa kyllikseen" Juuri näin. Haluan kokea sen hienon musiikillisen matkan alusta loppuun. Ja joka kerta olen sen päättyessä lähes sanaton.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Mattan »

:samaamielta:

En vieläkään näe tässä mitään ylimielistä. Itsevarmuutta toki, mutten sentään ylimielisyyttä. Ylimielisyys toki ärsyttää, mutta mikä tässä on ylimielistä? Ihmettelen vain, koska en itse sitä löydä. :miettii:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja mpappa »

MuzaMaza kirjoitti:En tajua tuota ylimielisyys-kommenttia. En millään. :mitvit: En nähnyt minkäälaista ylimielisyyttä. Itsevarmuutta näin, nöyryyttä myös ja komeaa lauluääntä kuulin. Ja AntSa tiivisti omankin ajatukseni hienosti: "Tämä on laulu, josta ei vain saa kyllikseen" Juuri näin. Haluan kokea sen hienon musiikillisen matkan alusta loppuun. Ja joka kerta olen sen päättyessä lähes sanaton.
Kerrankin olen sammaa mieltä.
Love shine a light

Bandido
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 350
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 03:12

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Bandido »

Jos tämä ei lähde Ruotsiin, muutan itse sinne! :kups:

Amaury Vassili-stailaus pois persoonallisemmaksi, omaksi-lookiksi ja vähän nöyrempää asennetta peliin, niin hyvä tulee.
Viimeksi muokannut Bandido, 17 Tammi 2013, 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Viisufani89
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 235
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

MuzaMaza kirjoitti:En tajua tuota ylimielisyys-kommenttia. En millään. :mitvit: En nähnyt minkäälaista ylimielisyyttä. Itsevarmuutta näin, nöyryyttä myös ja komeaa lauluääntä kuulin. Ja AntSa tiivisti omankin ajatukseni hienosti: "Tämä on laulu, josta ei vain saa kyllikseen" Juuri näin. Haluan kokea sen hienon musiikillisen matkan alusta loppuun. Ja joka kerta olen sen päättyessä lähes sanaton.
Sama täällä. Upea upea kappale. Kylmät väreet menee kun tätä kuuntelee. Ehdottomasti viisuihin tämä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mistä se ylimiuelisyys on keksitty :mitvit:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Viisufani89
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 235
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

ta1ja kirjoitti:Mistä se ylimiuelisyys on keksitty :mitvit:
Kateellisten panettelua sanon ma. Tai toki ne sanovat ylimieliseksi joiden mielestä vaikkapa Didin tai Kristan pitää päästä finaaliin.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Keskittyminen esitykseen ja itsevarmuus ei ole ylimielisyyttä.
Love shine a light

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ehdottomasti illan paras. Jännitystä oli laulussa hieman kuultavissa, mutta se kuuluu asiaan. Mikael Malmöön! :draamaa:
ta1ja kirjoitti:Mistä se ylimiuelisyys on keksitty :mitvit:
Niimpä.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

ta1ja kirjoitti:Mistä se ylimiuelisyys on keksitty :mitvit:
Kannattaa Saaren todella varoa sitä ylimielisyyttä. Menestys voi kihahtaa aika nopeasti hattuun kun tulee ns. yllätyssuosio. Enkä usko että Saari välttämättä odotti valtavaa suosiota. Kyse on silti valtakunnallisesta lähetyksestä ja yhtäkkiä niitä onnitteluviestejä saattaa tulla suunnasta jos toisesta. Sen takia tärkeää olisikin pitää pää kylmänä.

Mutta ei tuo esitys ihan niin vakuuttanut kuin se jurylle esitetty veto. Mutta ihan kelpo oli silti... Mutta syystä tai toisesta ei kappale jää tarpeeksi hyvin mieleen vaikka onkin tietynlainen suosikki.

Uskon että tämä povaa joka tapauksessa erittäin hyvää finaalia varten, koska kappale on selkeästi Juryn suosikki ja tuskin asetelmat muuttuvat finaalissa. Yleisö vain päättää eli voittaako Diandra vai Saari.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

MuzaMaza kirjoitti:En tajua tuota ylimielisyys-kommenttia. En millään. :mitvit: En nähnyt minkäälaista ylimielisyyttä. Itsevarmuutta näin, nöyryyttä myös ja komeaa lauluääntä kuulin. Ja AntSa tiivisti omankin ajatukseni hienosti: "Tämä on laulu, josta ei vain saa kyllikseen" Juuri näin. Haluan kokea sen hienon musiikillisen matkan alusta loppuun. Ja joka kerta olen sen päättyessä lähes sanaton.
No esimerkiksi siinä, että kun tuomaristo antaa vihjeitä ja ohjeita, miten parantaa biisiä niin Mikael pitää oman päänsä ja muutenkin koko henkilö huokuu ylimielisyyttä.. ei ehkä biisi, mutta henkilö itse on kyllä niin epämiellyttävä ja suorastaan luotaantyöntävä. :eiei:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja mariah »

Viisufani89 kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Mistä se ylimiuelisyys on keksitty :mitvit:
Kateellisten panettelua sanon ma. Tai toki ne sanovat ylimieliseksi joiden mielestä vaikkapa Didin tai Kristan pitää päästä finaaliin.
shitit :draamaa: en tosin tiedä mikä on ylimiulisyys on (;)) mut jos semmosen kuvan ihmisestä saa ni sitten saa,näkeehän noita tuolla livenä paljonki. jostain saa ylimielisen,leuhkan ja jostain taas lämpimän ja aidon vaikkei paremmin tunnekkaan. se on ensivaikutelma.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

http://www.youtube.com/watch?v=P4nyJ02p ... e=youtu.be

Ei kyllä merkkiäkään ylimielisyydestä. :mitvit:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Enkä mä välttämättä ees haluaisi saada Mikaelista tämmöistä kuvitelmaa. :lohduton: Mä haluaisin tykätä tästä enemmänkin, onhan tää mun puntarilla (ainakin vielä) kolmessa tähdessä. Kyseessä ei siis mun osalta ole mitään kateellisen panettelua, vaan olen vain vihainen, kun Mikael on niin ylimielinen.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Viisufani89
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 235
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

mariah kirjoitti: mut jos semmosen kuvan ihmisestä saa ni sitten saa,näkeehän noita tuolla livenä paljonki. jostain saa ylimielisen,leuhkan ja jostain taas lämpimän ja aidon vaikkei paremmin tunnekkaan. se on ensivaikutelma.
Totta, ei kenenkään mielipiteitä saa aliarvioida. Mutta on myös niitä jotka on jo ennakkoon tyrmännyt koko kappaleen tai laulajan ja näkevät kaikessa ylimielistä tai muuta negatiivistä. Paha sanoa. Minuun tämä kappale uppoaa kerta kerralta paremmin.

Kun laittaa tän kappaleen vaan taustalle soimaan ja kuuntelee sitä niin aukee paremmin. Koskettava ja hyvä kappale, näkisin tällä ehkä eniten menestys potentiaalia.
Viimeksi muokannut Viisufani89, 17 Tammi 2013, 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

ps. Mikael kertoi lukevansa paljon Viisukuppilaa. :mrgreen:

Terkkuja Mikaelille!
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Vilsku kirjoitti:No esimerkiksi siinä, että kun tuomaristo antaa vihjeitä ja ohjeita, miten parantaa biisiä niin Mikael pitää oman päänsä ja muutenkin koko henkilö huokuu ylimielisyyttä..
Oman päänsä pitäminen ei kyllä todellakaan ole ylimielisyyttä (vaan tässä tapauksessa vain hyvä asia).
euroviisuholisti kirjoitti: Yleisö vain päättää eli voittaako Diandra vai Saari.
Sehän tässä juuri pelottaakin. :lohduton:

Tämä tuomaristo kyllä vakuutti maullaan ainakin tällä kertaa ;)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Vilsku kirjoitti:No esimerkiksi siinä, että kun tuomaristo antaa vihjeitä ja ohjeita, miten parantaa biisiä niin Mikael pitää oman päänsä ja muutenkin koko henkilö huokuu ylimielisyyttä.. ei ehkä biisi, mutta henkilö itse on kyllä niin epämiellyttävä ja suorastaan luotaantyöntävä. :eiei:
Mutta jos käsissä on omasta mielestään valmis timantti, miksi vaihtaa sitä arvottomiin oravannahkoihin?
Tässä tapauksessa Saaren oma sävellys. Oman luomistyön tulos. Kuin oma lapsi, joka pitäisi vaihtaa toiseen. En minäkään niin tekisi. Uskoisin siihen mitä olen saanut aikaan ja antaisin suuren yleisön päättää, kelpaako vai ei. Hyvä, että poika piti päänsä. Kansalle kelpaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Margot »

*selaa paniikissa taaksepäin, mitä hävytöntä on kirjoittanut Mikaelin kauniista ulkonäöstä*












:heh:
What color is your life?

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja skidi »

kais(t)a kirjoitti:ps. Mikael kertoi lukevansa paljon Viisukuppilaa. :mrgreen:
Ei Mikael, ei! Tuhma poika! Pois!

Oikeesti, tää ei ole hyvä palsta artistin lukea :rofl:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Tämä on vain oma mielipiteeni ja en halua loukata ketään.

Mulle on tullut alusta asti jo hieman ylimielinen kuva Mikaelista, mutta toki vain television kautta. Jokaisessa lähetyksessä hän tuntuu kehuvan biisiään maasta taivaisiin, kuinka hänellä on mahtavat viulut, mahtava piano, mahtava sävellys, mahtava laulu ja niin edelleen. Lisäksi "me ei muuteta mitään"-asenne on ärsyttävä, koska tuomaristossa on kuitenkin (jonkinlaisia) ammattilaisia, jotka oikeasti antavat hyviä ohjeita.

Ja jossain vaiheessa sitä kuitenkin pitäisi muuttaa, jos Malmöön asti Mikael pääsee, pätkäistä siis viisukokoon. Toivon kyllä että Mikael ei viisumatkalle pääse, koska silloin minä en ainakaan ole heiluttamassa Suomen lippua. :roll:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu