Oikea laulu voitti!

Euroviisut 2013 Malmössä
Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

ta1ja kirjoitti:Olisin kyllä suonut voiton Mikalein kannattajille
Minä kyllä niille juuri nimenomaan en olisi suonut.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Olen ihan tyytyväinen tämän voittoon, vaikka ainokaisen puhelinääneni Mikaelille lähetinkin.


Krista tekee täysillä, on lähes täydellinen ja uskoisin, että myös osaa ottaa median Malmöössä.
Tsemppiä!!!


Paljon lähikuvaa Kristasta ja selkeyttä esitykseen lisää, silkkaa iloa ja räväkkyyttä, ei mitään silikonista kiiltokuvapintaa pelkästään.
Jotenkin vieläkin jäin kaipaamaan jotain sen demoesityksen hengestä... Hmmm.

Cons
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 81
Liittynyt: 04 Helmi 2005, 20:13

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Cons »

Ennen finaalia olin varma että Mikael tai Diandra voittaa ja kumpaankin olisin ollut tyytyväinen, mutta jotenkin Kristan finaaliesitys iski kunnolla ja kun lopussa kerrottiin kolmen kärki, toivoin todella että voittaja olisi Krista.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42762
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Nyt kun luen tavistuttavapiirin kommentteja jälkikäteen, niin sielläkin tapahtunut yksi kääntymys Mikaelin leiristä Kristan kannalle eilen illalla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Kathryn
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Helmi 2011, 22:46

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kathryn »

Aamulla herätessä päässä soi ding dong, mutta ei onneksi krapulan vaan korvamadoksi takertuneen ihanan edustusbiisin takia. Vieläkin hymyilyttää sekä UMK-formaatin tasonnosto että Kristan voitto.
[color=#FF00FF][i]El chiki chiki se baila así...[/i][/color]

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja toivo »

Aika hassua että mun mielestä mikaelilla oli selkeästi paras biisi ja se olis varmaan menestynytkin kaikista parhaiten, mutta silti toivoin että krista voittaisi ja niinhän se teki.

Avatar
Tulilintu85
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 20 Tammi 2013, 16:28

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Tulilintu85 »

Kerrankin suomi lähettää laulaja joka ei pyytele anteeksi olemassaoloaan. Olen niin iloinen että Krista pääsi edustaa suomea. :tapu: Ainut haitta puoli on että Nyt saan lukea koko ensiviikon kun Mikael saaren fanit itkevät sitä kun hän ei Taide-laulullaan päässyt ruotsiin! :heh: :roll:
"Bye bye, bye bye my love, I have to go to the lonely road, don't cry, don't cry my love.." ♥

Blogini: Tulilintu Rauhankadulla

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1116
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Samza »

Kyllä mä kuulun ehdottomasti tähän Team Ding Dongin rivistöön! :mrgreen: Tosin Mikaelin kappaleesta tykkäsin aivan järjettömän paljon myöskin. Se olis ollut tyylikäs edustus, eikä todellakaan olis tarvinnut kenenkään hävetä, jumaliste!!! Mutta mä en vaan voi sille mitään, että aavistelen jonkin itäblokin valitsevan edustajakseen jonkinlaisen balladin, ja se sitten kerää kaikki itäblokkien äänet - oli se oikeasti parempi tai huonompi.
+ Tällasta esitystä ei olla ennen Suomelta nähty, joten hieno tilaisuus näyttää Euroopalle ja muulle maailmalle, ettei me ihan masentunutta kansaa olla. :heh:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Olen niin onnellinen, että Krista edustaa meitä. Onnea matkaan! :tapu:
Raipatirai

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

JEEEEEE !!!!! :tuuletus: :tuuletus: :rakkaus: :tuuletus:

Kerrankin hyvä,nopeempi biisi JA KUNNON SHOW

HYVÄ SUOMI :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Paradise Oskar ja Pernilla olivat molemmat vaatimattoman olosia ja laulaa lurittivat paikallansa kappaleensa. Nyt meiltä tulee kerrankin showta sinne viisuihin. Krista esiintyy hyvin ja kappale on hyvä. Kun Diandra jäi kolmoseksi tuomaripelin vuoksi, niin kyllä vähän pelotti että Krista jäisi sitten toiseksi. Mutta onneksi EI. :tuuletus: Ja ulkomaalaisille viisufaneille voisi kertoa että me ei voida joka vuosi tulla samantyylisellä esityksellä viisuihin. Kun ei nähtävästi se ei toimi. Viime vuonna Pernillasta sanottiin ulkomailla että hän on ainoa kisaaja jolla on oikeasti hyvä laulu. Ei sitä taas tuloksissa näkynyt. Luulen että Mikaelille olisi voinut käydä samoin. Älkää hyökätkö kimppuun :sohva:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Paras Suomi-viisu ikinä! :ihana:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20771
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

TomppaJr kirjoitti:Paras Suomi-viisu ikinä! :ihana:
Siis huonoin 96' luvun jälkeen Kuunkuiskaajien kanssa :joojoo: Tuun kanssa tänne provosoimaan kun Väärä laulu voitti! -ketjussakin on ylimääräisiä kommentteja :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jónsì kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Olisin kyllä suonut voiton Mikalein kannattajille
Minä kyllä niille juuri nimenomaan en olisi suonut.
Kyllä minä vain, kun ei täällä mitään ihan supersuosikkia ollut, niin ilon mieluusti suo niille, joita joku oikeasti koskettaa.

Toisaalta myös siksi, että nythän tästä kovasti uhkaa tulla jälleen yksi sietämätön tilanne, missä on se ylivertainen laatuartisti, joka olisi putsannut pöydät euroviisufinaalissa ja saanut euroopan taideintellektuellit polvilleen ja Suomelle mainetta ja kunniaa jne, jos vain tyhmä kansa olisi osannut äänestää oikein, mitä se ei tietenkään osaa kun on niin tyhmää ja junttia. Loputon oikeassa oleminen siis ei missään joudu koetelluksi, kuten se olisi joutunut, jos Mikael olisi kisaan lähetetty.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30866
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Fanimielipiteet jakautuivat etenkin kahden suurimman suosikin välillä niin pahasti, että jossiteltavaa olisi jäänyt mistä tahansa tuloksesta. Jos Mikael tai Diandra olisikin valittu, rannalle jääneen kannattajat olisivat joka tapauksessa katkeroituneet ja jääneet vakuuttuneiksi oman suosikkinsa ylivertaisuudesta. Tällainen on oikeastaan väistämätön seuraus siitä, että karsinnassa on enemmän kuin yksi kelpo ehdokas.

Minusta molempien fanituksessa oli epämiellyttäviä piirteitä ja jos kannattajien palstakäyttäytymisen perusteella piti voitto jakaa, hyvä vain, että meni kenelle tahansa muulle. Toki kilpailijat eivät ole syyllisiä kannattajiensa tekemisiin, joten ei tämä mikään valintakriteeri minulle ole.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Kiisa
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 192
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

^ Juurikin näin. ikinä, IKINÄ ei olla valottu eikä tulla valitsemaan sellaista esitystä, jolle kukaan ei nurisisi. Oikeaastaan se on vähän huvittavaa, että jokaikiselle vaihtoehdolle löytyisi ne arvon asiantuntevat "Ei sitten finaalia tänä vuonna"-kriitikot. Sekä omasta maasta, että kansainvälisiltä seuraajilta. Ja aina joku on väärässä.

Itse en myöskään laita vielä mitään painoarvoa tämän hetken kommenteille edes tuolla isommilla esc-foorumeilla. Kaikki ei tykkää juu, mut toisaalta Krista yllätti mutkin sillä, että alun negatiivisen reaktion jälkeen aloinkin yhtäkkiä tykkäämään. Plus se on nähty mont kertaa, että lopullinen tulos eroaa aina aika lailla euroviisufanien veikkauksista ja suosiosta. Ainakin täällä Suomessa Marry Me on ollut ihan kivasti radiosoitossa, eli "tavalliseen kansaan" näyttää ainakin uppoavan.

Lyhyesti, mä olen tyytyväinen. Oli jo aikakin Suomen lähettää jotain iloisempaa ja rempseämpää meininkiä. En olisi halunnut edustajaksi taas yhtä balladilaulajaa seisomaan keskelle lavaa yksin. Mikaelin biisi on toki nätti kun sitä kuuntelee erikseen, mutta jos viisujen katselijoita ajatellaan, niin tuollanen biisi on just sellanen, jonka aikana suuri yleisö lähtee käymään vessassa. Ja siis tämän sanon, vaikka ihan oikeasti We Should Be Through'sta pidänkin.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Voin hyvillä mielin sanoa, että nimenomaan oikea laulu voitti ja olen siitä iloinen. Paras se ei ollut oman musiikkimaun mukaan, Mikaelin laulu olisi ollut se paras ilman muuta ja oma periaatteellinen suosikkini, jolle äänenkin annoin. Mutta minusta nyt oli kerrankin paikallaan lähettää jotain suomalaisittain poikkeuksillisen iloista ja positiivista, Krista voi pärjätä todella hyvin, vaikka toki flopatakin. Mutta sen tiedämme vasta toukokuussa, joten sitä ei kannata tässä vaiheessa spekuloida. Nyt on kaikki mahdollista! :tuuletus: Mikaelin upean kappaleen menestymismahdollisuudet olisivat minusta olleet selkeästi heikommat. Harvinainen tilaisuus Suomen karsinnoissa, kun oli oikeasti monta hyvää vaihtoehtoa! :draamaa:

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Samiasd kirjoitti:Onneksi Mikael ei voittanut.
Tässä on rehellisesti sanottuna kallistuttava samalle näkökannalle.
Meinaan, kun Mikael Saaren ja hänen kappaleensa viikkokausia kestänyt valtava kehuminen, hehkuttaminen, ylistäminen alkoi ottaa jo meikäläistä välillä pannuun.
Itselleni tuli jo vahvoja aavistuksia, arveluja, että kyseisen henkilön täytyy olla heti jumalasta seuraava - siis ylöspäin.

Pidin / pidän Mikaelin kappaletta jonkin verran tylsähkönä, pitkäveteisenä.
Näin siis oman - sinänsä sangen vajavaisen, puutteellisen - musiikkimakuni mukaan :joojoo:

Mitä tulee sitten jälkipuheisiin / jälkikirjoituksiin, että Mikaelin kappaleessa menetimme / Suomi menetti jopa ehkä ns. varman viisuvoittajan...........niin näitä ns. menetettyjä varmoja viisuvoittajia on ollut toki aiemminkin Suomen viisukarsinnoissa.
Muistelenpa, että jo vuonna 1965 Katri-Helenan esittämää kappaletta Minne tuuli kuljettaa pidettiin aikoinaan yhtenä ns. menetettynä varmana voittajana. Tätä asiaa harmitellaan edelleen, vielä vuosikymmenien jälkeen, silloin tällöin toreilla ja turuilla, kujilla ja kapakoissa, puistoissa ja pensaikoissa :joojoo:

Miten paljon Suomella olisikaan tähän mennessä viisuvoittoja, jos kaikki ns. menetyt varmat viisuvoittajat olisi ymmärretty aikoinaan lähettää viisuihin :mitvit:
Saattaisi olla, että Suomella olisi jo useampia viisuvoittoja :mrgreen:

Viime vuoden Suomen viisuedustaja, Pernilla Karlsson, oli enemmänkin huomaamaton harmaavarpunen.
Tänä vuonna Suomella on sen sijaan mahdollisuus heittää kehiin viisuissa paljon räväkämpi, räiskyvämpi artisti.
Mielenkiintoista nähdä miten tällainen artisti menestyy viisuissa ?

Kristan voittokappale on minusta kuitenkin melko tyhjänpäiväinen. Esimerkiksi Elinan ja Diandran kappaleista pidin enemmän. En kuitenkaan innostunut äänestämään finaalissa ketään.

Kristan voitto ei aiheuta itsessäni suuremmin iloa, ei se myöskään suuremmin harmita.
Hänen voittonsa aiheuttaa minussa lähinna fifty-fifty-fiilikset :peukku:

.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Siis ihan mieletöntä! :tuuletus: Moneen vuoteen en oo ollut näin iloinen Suomen karsinnan voittajasta! :tapu: Oon tosi iloinen, että nimenomaan Suomesta tulee kunnon showta ja tykitystä! :ihana: Krista on kaunis, osaa puhua hyvin englantia ja ruotsia ja on vielä mediaseksikäs, joten hän on täydellinen edustaja! <3 Kristaa myös kiinnostaa euroviisut, hän haluaa tehdä tällaista musiikkia ja tietää miten viisun promoaminen toimii. Ja ennen kaikkea kappale on hyvä, joka jää soimaan päähän. :peukku:

Itsekin olin vielä ennen kisaa Arionin kannattaja, mutta paikan päällä salissa Krista joukkoineen vaan räjäytti pankin. Olin ihan sekaisin onnesta, että voiko joku Suomessa joku todella tehdä tällaisen shown! :ihana: Tälle oli vaan pakko laittaa kaikki tekstiviestiäänet.

Ja mä en nyt huolestuis noista kansainvälisistä euroviisufaneista, jotka nyt motkottavat että Suomi on valinnut väärin. Todelliset pisteet lasketaan vasta toukokuussa ja toivon että monelle käy silloin niin kuin minulle eilen. Tämän mahtavuus tajutaan silloin, juuri oikealla hetkellä, ja silloin ääni Suomelle kilahtaa! :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Weewa kirjoitti:Siis ihan mieletöntä! :tuuletus: Moneen vuoteen en oo ollut näin iloinen Suomen karsinnan voittajasta! :tapu: Oon tosi iloinen, että nimenomaan Suomesta tulee kunnon showta ja tykitystä! :ihana: Krista on kaunis, osaa puhua hyvin englantia ja ruotsia ja on vielä mediaseksikäs, joten hän on täydellinen edustaja! <3 Kristaa myös kiinnostaa euroviisut, hän haluaa tehdä tällaista musiikkia ja tietää miten viisun promoaminen toimii. Ja ennen kaikkea kappale on hyvä, joka jää soimaan päähän. :peukku:

Itsekin olin vielä ennen kisaa Arionin kannattaja, mutta paikan päällä salissa Krista joukkoineen vaan räjäytti pankin. Olin ihan sekaisin onnesta, että voiko joku Suomessa joku todella tehdä tällaisen shown! :ihana: Tälle oli vaan pakko laittaa kaikki tekstiviestiäänet.

Ja mä en nyt huolestuis noista kansainvälisistä euroviisufaneista, jotka nyt motkottavat että Suomi on valinnut väärin. Todelliset pisteet lasketaan vasta toukokuussa ja toivon että monelle käy silloin niin kuin minulle eilen. Tämän mahtavuus tajutaan silloin, juuri oikealla hetkellä, ja silloin ääni Suomelle kilahtaa! :mrgreen:
Ja kuten jo todettua eivät viisufanien mielipiteet kerro juuri mitään taviskatsojien äänistä tai saati tuomaripisteistä. Uskon että Kristan finaaliin meno proamisella on hyvin todennäköistä. Finaalissa ratkaisee sitten erityisesti esitys ja esiintymisnumero.

Perustelut jatkoon menolle ovat yksinkertaiset: Kauniit laulelmat (kuten Pernillan viime vuotinen) herättävät kyllä tunteita ja ovat juuri sitä mitä ne ovat - kauniita laulelmia. Biisit kuten Marry Me ovat niitä, joita joko vihaat tai rakastat. Krista herättää varmasti sekä esityksellään, että mediassa huomiota ja erottuu joukosta lähes satavarmasti. Ne erottuvat (olivat ne sitten vihattuja tai pidettyjä) joka tarkoittaa yleensä jatkoon menoa. :joojoo:

kumpare+50
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 511
Liittynyt: 04 Syys 2012, 13:50

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja kumpare+50 »

Oikea biisi voitti! En yleensä ole itsekkään näin iloinen voittajasta!

Minä rukoilin vielä lopussa, että se on nyt oikea. Eli Krista. :pliis:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tämän kanssa on nyt sitten elettävä joten Kristalle onnea Viisuihin :peukku:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17308
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hazard kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Paras Suomi-viisu ikinä! :ihana:
Siis huonoin 96' luvun jälkeen Kuunkuiskaajien kanssa :joojoo: Tuun kanssa tänne provosoimaan kun Väärä laulu voitti! -ketjussakin on ylimääräisiä kommentteja :heh:
Ja sinne "väärä laulu" ketjuun tulee kohta taas uusi ylimääräinen kommentti jos et nyt häivy :jupinaa: .. no eii vitsi vitsi :heh:
Mutta joo todellakin tää on Suomen kaikkienaikojen paras biisi ,vielä pari kuukautta sitten olisi uskonut että Umkin voittaja tulisi olemaan näin mahtava :eeek: :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16722
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Weewa kirjoitti:Ja mä en nyt huolestuis noista kansainvälisistä euroviisufaneista
Nimenomaan. Fanipojat saavat omansa sitten Second Chancessa, johon Mikael on käytännössä varma valinta.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20771
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Happy kirjoitti:Ja sinne "väärä laulu" ketjuun tulee kohta taas uusi ylimääräinen kommentti jos et nyt häivy :jupinaa: .. no eii vitsi vitsi
Viitsi vitsi :D J-P

Mutta! Ainakin voimme sanoa, että oikea laulu (Arionin Lost) hävisi! :tuuletus:
Got a fire and a country heart 🔥

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Todellakin oikea voitti. :tapu: Tai itse pidin ykkösenä kyllä Colliding into you:ta, mutta Krista tuli kyllä heti kakkosvaihtoehtona ja näiden jälkeen tuli iso kuilu kolmanteen. :joojoo:

Ihan loistava biisi, jää dingdongit päähän soimaan ja häähässäkän ympärille saa varmasti rakennettua hienon teeman koko viisuviikon ajaksi kaikkiin oheistapahtumiin. Eikä taideta tulkkia tarvita pressitilaisuuksissa tänä vuonna, Krista varmasti hurmaa niin englanniksi kuin ruotsiksikin. Loistavaa! Kerrankin Suomella on todella hieno show, jonka onnistumista ei tarvitse pelätä kauhuissaan.

Pakko silti vielä todeta, että hyvä kun se ylijumala ei voittanut. Ihan kivaa viihdettä tuoneet tähänkin viikonloppuun nuo katkerat purkaukset niin somen puolella kuin Kuppilassakin. :heh: Itse olen lukenut mm. espanjalaiselta viisufoorumilta paljon hyviä, jopa ylistäviä kommentteja Marry me:stä, joten todellakaan tuota "suomenruotsalaiset valitsivat huonon, varmasti finaalista karsiutuvan hömppäturhakkeen, jota kaikenlisäksi vihataan ylitse kaiken ulkkisfoorumeilla"-kitinää ei kannata ottaa ihan tosissaan. :heh:

Go Team Ding Dong! :tuuletus:

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Vesna »

Plussaa siitä, että Krista haluaa voittaa. Tyylissä voisi olla paljon samaa kuin Nikkillä Running Scaredissa.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hurrican kirjoitti:Pakko silti vielä todeta, että hyvä kun se ylijumala ei voittanut. Ihan kivaa viihdettä tuoneet tähänkin viikonloppuun nuo katkerat purkaukset niin somen puolella kuin Kuppilassakin. :heh:
Samaa mieltä. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42762
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minusta SuRu-kommentit aiheen yhteydessä ovat olleet vain... surullista luettavaa :lohduton:.

Tuntuu, ettei sinne Mikaelin ketjuun uskalla mennä sanomaan yhtään poikkipuolista sanaa, ilman että saa fanit silmilleen. Kristan ketjuun saa sentään mennä kertomaan, mitä kehitettävää esityksessä vielä voisi olla, kun sitä nyt kumminkin vielä pitää vähän muuttaa. Sikälikin oikea laulu voitti.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

^Totta! Onko meininki ollut edellisinä vuosinakin ollut näin tosikkomaista? Kun tuntuu, että tänä vuonna ihmiset menee veren maku suussa ja euroviisujen kun pitäisi olla iloinen asia!
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Lukittu