Saksa 2013: Cascada – Glorious

Euroviisut 2013 Malmössä
Lukittu

Cascada – Glorious

*****
44
33%
****
32
24%
***
28
21%
**
12
9%
*
17
13%
 
Ääniä yhteensä: 133

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Jo ennestään kuuloinen, hieman vanhahtava, muutaman vuoden semmoinen. En minä tätä euforiaan vertaa, eihän euforia ole mikään eurodancepopin Eeva saati Aatami, onhan Cascada tehnyt evakuointi-biisinsä muutaman vuoden ennen euforiaa, siihen minä ennemmin tätä vertaan. Mutta ihan minttuinen tanssihötäkyttelyhän tämä, jää hieman Marry Me-piisisemme taakse.
Jälkihuomautus. Saksan finaalissa oli paljon huonoa laulamista. Ehkäpä UMK:ssa on enemmänkin hyvää kuin viitsii tunnustaa. Paransivathan monet ja kovinkin monet laulamistaan UMK-kisan aikana ja saivat hyviä neuvoja mm. Honey B:ltä. Saksalaiset tulivat kuin sieltä tunnetusta pystymetsästä ja vetivät niin vinoon laulujaan että korvissa tuntui.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6603
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Samiasd kirjoitti:Mua ihan oikeesti alkaa ärsyttää vertailut Euphoriaan. Loreen ei keksinyt tanssimusiikkia eikä Euphoria todellakaan ollut ensimmäinen dance-kappale. :roll:
Ei toki ja ei kukaan niin ole toivottavasti väittänytkään. Kappaleessa on kuitenkin rakenteelisesti samanlaista otetta mitä Euphoriassa (en kuitenkaan väitä, että Glorious olisi suoranainen kopio mistään), joka joidenkin korviin näköjään särähtää ja toisten ei. Euphoria tulee kuitenkin olemaan vielä tämän vuoden viisuissa paljon esillä. Jos Glourious oltaisi valittu parin vuoden päästä edustamaan, tällaisista yhteyksistä tuskin kukaan jaksaisi jauhaa. :)

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »


Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42764
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MuzaMaza kirjoitti:Voihan Saksa. Teillä oli Saint Lu, teillä oli Ben Ivory, teillä oli Finn Martin ja teillä oli Mannheim jotain. Ja te valitsitte miljoonaan kertaan kuullun jumputuksen! :lohduton:
Muuten samaa mieltä, mutta Ben Ivory ei osannut laulaa sitten ollenkaan. Lähinnä lausui biisinsä sanat.
Minulla kyllä vain Blitzkids edelleen bööppäilee päässä. Uskallankohan mennä nukkumaankaan; jos sängyn alta kurkkaa joku ja sanoo "böö".
Rise, angel, shine, love!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10947
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja WildDance »

On muuten ylivoimaisesti Saksan paras viisu ikinä :tuuletus:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja skidi »

Hanhis kirjoitti:Euphoria tulee kuitenkin olemaan vielä tämän vuoden viisuissa paljon esillä. Jos Glourious oltaisi valittu parin vuoden päästä edustamaan, tällaisista yhteyksistä tuskin kukaan jaksaisi jauhaa. :)
Luulenpa että jaksaisi. Tällä palstalla kun sattuu liikkumaan parikin ihmistä, jotka näitä viisuja ihan silleen aktiivisesti seuraavat, ja voittajakappaleiden melodiat eivät ihan helposti jokaiselta unohdu.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja wulfila »

WildDance kirjoitti:On muuten ylivoimaisesti Saksan paras viisu ikinä :tuuletus:
No siihen nyt ei paljon vaadita :heh: Parempi viisu Saksalta on tullut viimeksi 1999 (Sürpriz - Reise nach Jerusalem). Tykkäsin myös vuoden 2005 viisusta, mutta siitäkin varmaan enimmäkseen laulajan ulkonäön vuoksi. Noin yleensä Saksa on ollut ihan tylsä viisumaa, eli tämä on siinä joukossa oikein hyvä biisi :joojoo:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42764
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti:Euphoriaa voi laulaa tämän biisin päälle ihan miltei koko matkan ja erityisesti kertsissä vaihtaa vaan sanan.
:joojoo:. Tavujen rytmityksestä on kysymys, ja vielä siitäkin, että nimisana on äänteellisesti niin samanlainen: ihan samalla rytmillä menee foooooriaa, loooooriou. Ja siinä, mitä seuraa, on rytmin lisäksi sävelkulussakin samaa.

Tunnelmiltaanhan biisit ovat kovinkin erisävyiset; ehkä tämä estää joitakuita kuulemasta sävelmien yhtenevyyksiä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Rousku kirjoitti: Minulla kyllä vain Blitzkids edelleen bööppäilee päässä. Uskallankohan mennä nukkumaankaan; jos sängyn alta kurkkaa joku ja sanoo "böö".
Taisi muuten bööppäillä myös Saksan kansan päässä ja sitä myöten biippailla puhelimissa: jos en väärin muista Salamapennut rohmusivat ison kasan ääniä puhelinäänestäjien taholta.
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30871
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Euphoriaa voi laulaa tämän biisin päälle ihan miltei koko matkan ja erityisesti kertsissä vaihtaa vaan sanan.
:joojoo:. Tavujen rytmityksestä on kysymys, ja vielä siitäkin, että nimisana on äänteellisesti niin samanlainen: ihan samalla rytmillä menee foooooriaa, loooooriou. Ja siinä, mitä seuraa, on rytmin lisäksi sävelkulussakin samaa.
Laulaja jopa ääntää kappaleen nimisanan nelitavuisena, siis ylimääräisen painottoman alkutavun kera: Gəlooooorious. Aiheuttaa vielä päänvaivaa käännöskisapuolella. Käännetään muuten jo huhtikuun alussa (ihan vain :supati: pikku vinkkinä kaikille).

Enkä kuvittele ylimääräistä tavua vain Euphorian vuoksi, vaan melodia on oikeasti rytmitetty noin. Kertsissä esiintyy myöhemmin delirious samalla rytmillä. Mutta kyllä kai nyt kappaleen nimikohdan voisi sanoittaa oikein. :sekava:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42764
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minä olen ajatellut sen "vain" gglooorious, siis tuplageenä. Miksei g soinnillisena äänteenä voisi toimia myös tavua muodostavana? Mutta joo, rytmin samankaltaisuuttahan tuo vielä lisää.

Glorious on ikään kuin Euphorian duuriversio, öinen Euphoria päivänvaloon tuotuna, lumisade-Euphoria kesähelteessä. Natalian asu tuo mieleen jotkut Oktoberfest-tarjoilijat, ja kaljatuopit kourissa joukkohoilattavaksihan tämä hyvin sopiikin. (Jos tämä biisi onkin syntyntyt niin, että iloinen väki Oktoberfestillä on koettanut laulaa Euphoriaa? :hiips:)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

akuankka13 kirjoitti:Tämä tulee floppaamaan täydellisesti Malmössä, sanokaa minun sanoneen. :ihana:
Voi olla, että tämän kohtalo on sama kuin mm. Gina G:n, Kate Ryanin, Xandeen ja muutaman muun viisufanien suosikin... Saanko mä silti tykätä tästä?

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

WildDance kirjoitti:On muuten ylivoimaisesti Saksan paras viisu ikinä :tuuletus:
Tästä olen täysin samaa mieltä. Vaikkei täällä jostain syystä jotkut tykkäisikään tästä vertauksesta, niin rehellisesti on sanottava, että tästä tuli kaksi kertaa kappaleen aikana mieleen vähän Loreenin viime vuotinen kappale. Kuitenkin tästä pidän enemmän, paljon enemmän. Todellakin paras Saksan Euroviisu, mitä ikinä olen kuullut. Toivon Saksan menestyvän finaalissa. :uujee: :voitto:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hanhis kirjoitti:Ei toki ja ei kukaan niin ole toivottavasti väittänytkään. Kappaleessa on kuitenkin rakenteelisesti samanlaista otetta mitä Euphoriassa (en kuitenkaan väitä, että Glorious olisi suoranainen kopio mistään), joka joidenkin korviin näköjään särähtää ja toisten ei. Euphoria tulee kuitenkin olemaan vielä tämän vuoden viisuissa paljon esillä. Jos Glourious oltaisi valittu parin vuoden päästä edustamaan, tällaisista yhteyksistä tuskin kukaan jaksaisi jauhaa. :)
Niin ei tosiaan kopio-syytöksiä tarvitse odottaa, jos niistä oikeasti kukaan jaksaa enää välittääkään, mutta on vaan niin todella urpon tuntuista lähteä heti seuraavana vuonna liikenteeseen biisillä jossa selvästi on kopsattu perusidea koko matkalta. Pelisilmän puutetta ja hölmöyttä siinä kohtaa - hirveän vaikea uskoa, että äänestettäisiin toistamiseen. Vaikka voihan se olla, että yliarvioin äänestäjät, upposihan tuo saksalaisiinkin - mutta ne nyt toisaalta valitsivat Lenankin heti perään uudestaan :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1380
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Pakko munki on laittaa, että Saksan toiseksi paras viisu. Mikään ei voita Lenan Satelliteä! Miksei mul tää kappale tuo mitään mieleen Euphoriasta?

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Rousku kirjoitti:(Jos tämä biisi onkin syntyntyt niin, että iloinen väki Oktoberfestillä on koettanut laulaa Euphoriaa? :hiips:)
Loistava mielleyhtymä, minustakin tämä kuulostaisi hyvin uskottavalta taustalta. :rofl: Kappalehan on sinänsä hyvä, mutta minusta tuo kertsin samanlaisuus Euphorian kanssa on suorastaan kiusallisen noloa, glorious kuulostaa tässä laulettuna aivan euphorialta, lisäksi ne o-o-out sen jälkeen jatkavat samaa mielikuvaa.

Kokonaisuudessaan USFM oli oikein hyvä ja viihdyttävä ohjelma, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kappaleiden tasokin oikein hyvä. Oma suosikkini oli Ben Ivory, joka yllättäen jäi ilman puhelinäänien perusteella annettuja pisteitä. :shock:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19870
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Tämän karsintavoiton ihan artistin takia jo arvasikin. Eikä huono voittaja tosiaan. Olen tätä biisiä jo useita viikkoja popitellut, joten mukavaa se oli tämä voittoon saada. saksa taitaa sijoittua jo neljättä vuotta putkeen top-10:n. Faniääniä pitäisi ainakin riittää. Menee minun puntarin ykköseksi tämä. :kups:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33323
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Pete »

MuzaMaza kirjoitti:Miksi uutisoitaisiin? Onko tämä Cascada muka joku iso nimi Suomessa? :mitvit:
Onko sinusta Kim Kardashian suuri nimi Suomessa? Silti hän on jatkuvasti meillä iltapäivälehtien nettisivuilla. Cascada on kyllä dance-piireissä hyvin tunnettu. Tai ainakin oli 00-luvun puolivälissä. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

kumpare+50
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 511
Liittynyt: 04 Syys 2012, 13:50

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja kumpare+50 »

Pete kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Miksi uutisoitaisiin? Onko tämä Cascada muka joku iso nimi Suomessa? :mitvit:
Onko sinusta Kim Kardashian suuri nimi Suomessa? Silti hän on jatkuvasti meillä iltapäivälehtien nettisivuilla. Cascada on kyllä dance-piireissä hyvin tunnettu. Tai ainakin oli 00-luvun puolivälissä. :joojoo:
:heh: No niin on nytkin. Minulla menee myös puntarin kärkeen. Mielestäni eneiten oli jo silloin 2000-luvun alussa, mutta on muuttunut paljon sen jälkeen. Hieno historia on. :rakkaus: Minusta on hyvä, jos Cascadasta uutisoidaan myös Suomessa niin kuin joskus aiemminkin. :joojoo:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^^minulle nimi Cascada ei kyllä sanonut yhtään mitään, ei soittanut kellon kelloa. En kyllä olekaan seurannut genreä :heh: . Mutta ilmeisestä menestyksestään huolimatta ei taida olla ihan silleen nimenä kaikkien huulilla - jos kuulee hittejäänkin niin jengi tunnistaa ne alkuperäiset tutut melodianpätkät ja ajattelee että kyse vain jostain anonyymistä versioinnista.

Kim Kardashianista on kyllä myös Suomessa leivottu tunnistettava nimi, syistä jotka ovat ihan hämärän peitossa lukuunotttamatta sitä, että viihdetoimittajilla on niin huonot liksat että leikkaa-liimaa uutisointi viihdesivustojen uutisvirrasta on ainoa tapa selvitä. Cascada ei ole tainnuit kuulua siihen virtaankaan.
Viimeksi muokannut ta1ja, 15 Helmi 2013, 09:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kivaa saada tanssibiisejä viisuihin! :ihana: :tapu: Eihän tää nyt hullumpi ole! :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ihan sairaaaaaan hyvä biisi! :ihana: Cascada kyllä on muutenkin niin hyvä, tykkään. Mä mun musaa.

En ehkä ihan ymmärrä tätä Euphoria-vertailua. Onhan nää joo molemmat naissolistin tulkitsemaa dancea ja molempien kertsissä on pitkä oooo-vokaali. Ehkä nämä sitten kuulostaa erilaiselta, jos sattuu olemaan dancen suurkuluttaja kuten minä? :miettii: Ja vastaavasti jos ei dancea kuuntele, niin kai ne kaikki saman genren biisit kuulostaa samalta?

Itse olisin enemmän huolissani siitä, että sekä Suomella että Saksalla on nätti blondi laulamassa valkoisessa hörhelömekossa. :heh: Kopio!!!1 :megafoni:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Violette kirjoitti:Itse olisin enemmän huolissani siitä, että sekä Suomella että Saksalla on nätti blondi laulamassa valkoisessa hörhelömekossa. :heh: Kopio!!!1 :megafoni:
Joo, ja minua huolestuttaa tai oikeastaan ärsyttää se, että tämä Natalie näyttää Kristaakin enemmän Jutta Urpilaiselta. :rofl:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42764
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Juttahan muuten osaa laulaa, eli nyt kun selvätsi on buumi meneillään niin eikun Jutalle biisiä ensin UMKiin vääntämään, ties vaikka menestyisi! Verkkosukatkin ovat hänelle tuttu verme.
Pete kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Miksi uutisoitaisiin? Onko tämä Cascada muka joku iso nimi Suomessa? :mitvit:
Onko sinusta Kim Kardashian suuri nimi Suomessa? Silti hän on jatkuvasti meillä iltapäivälehtien nettisivuilla.
Minä olen kyllä bongannut nimen Kim Kardashian, iltapäivälehtien nettisivuiltapa hyvinkin, mutta Cascadasta en ollut kuullutkaan ennen tätä. Eli kyllä Kim Kardashian on isompi nimi :joojoo:. (Sillähän ei tässä yhteydessä ole väliä, että en yhtään tiedä, mikä se Kim Kardashian on muuta kuin jonkun muun Kardashianin sisko, josta muusta Kardashianista tiedän yhtä vähän.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1074
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja manic »

Onko edellisvuoden voittajan kopiolla voitettu koskaan euroviisuja? Muistan että yritystä on ollut useamminkin mutta...?
Esiintyjän asu ja hiukset ovat, tuota öh, antaa olla. :heh:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Minä en havainnut tässä yhdellä pikakuuntelulla Euphoriaa mutta sen sijaan jotain muuta miljoonaan kertaan kuultua. Ja eikös Slovenia valinnut jo tämän biisin? :raaps:

Cascadasta en minäkään ole koskaan aiemmin kuullut mitään.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

manic kirjoitti:Onko edellisvuoden voittajan kopiolla voitettu koskaan euroviisuja? Muistan että yritystä on ollut useamminkin mutta...?
Esiintyjän asu ja hiukset ovat, tuota öh, antaa olla. :heh:
Ei ne "kopio" kapplaeet ole oikeen menestyneet ainakaan tähän asti 2000-luvulla, mutta nyt toivoisin tälle isoa menestystä viisuissa. Olisi mukavaa nähdä tämä siellä viiden kärjessä. :uujee:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19870
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

manic kirjoitti:Onko edellisvuoden voittajan kopiolla voitettu koskaan euroviisuja? Muistan että yritystä on ollut useamminkin mutta...?
Ainakin Teach-iniä (1975) syytettiin ABBA-kopioksi. Aika samantyylisiiä olivat myös voittokappaleet 1967-68, 1984-85 ja 1998-99. Ei silti, en väitä, että kappaleiden tekijät olisivat tietoisesti edellistä voittokappaletta kopioineet.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20772
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Mä vähän arvelinkin kertoimista huolimatta, että tämä tulee yllättämään. Onneksi! Todella mainio. Vähän enemmän pontta "Gloooooriuuuuuuuuus" -laulukohtiin, niin tästä tulee aikas magee. Hyvä Saksa. Jälleen hieno viisu, neljättä vuotta peräkkäin :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Saksa 2013: Cascada – Glorious

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Mahtavaa,että saadaan tunnettujakin artisteja kisaan mukaan! Glorious ei kuitenkaan sytytä yhtä vahvasti kuin naisen aikaisemmat biisit. :roll: Ehkä tanssijalka herää tälle ennen toukokuun finaalia! :draamaa:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Lukittu