Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Kerro sitten heti kokemuksia :D :D
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä olen vannoutunut Max Factorin Lasting Performancen käyttäjä, koska se ei sottaa, levittyy hyvin, ei rasvoita ihoa ja ennen kaikkea siitä sarjasta löytyy tarpeeksi vaalea sävy ja se on kuulkaa harvinaista se :? Mutta olisikohan Lumenella jo nykyisin tullut vaaleampia sävyjä valikoimiin? 14-vuotiaana kun meikkausta aloittelin, olivat kaikki ihan liian tummia minulle, puuterit mukaan lukien.

Terveisin Kalkkilaivan kapteeni
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja male »

JeSSSe kirjoitti:mun hajuna on ollu reilut puoli vuotta nyt Le Male (miten kirjotetaankaan ;) ) Oli kyllä loistava löyty..monet on kehunukin ja kysyny mitä mä käytän
Sehän olisi mulle perfect! Ainakin nimen takia.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Mitähän eroa näillä kahdella tuotteella oikeastaan on (?) eli
Parfums Jean-Paul Gaultier VAPORISATEUR EAU DE TOILETTE natural spray ja sitten toinen onkin Parfums Jean-Paul Gaultier LA COLOGNE TONIQUE STIMULATING COLOGNE :?: Ainakin jälkimmäinen oli edullisempaa... :shock:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Jälkimmäinen on "leikatumpaa" ja siksi edullisempaa. :D

Suora lainaus Allergia- ja astmaliiton sivulta:

Hajuvedet ja muut tuoksut jaotellaan niiden parfyymiöljymäärän perusteella yleensä seuraavasti

Tuote ja parfyymiöljyn määrä
Hajuvesi, parfyymi 15-30%
Eau de parfym 8-15%
Eau de toilette 4-8%
After shave ja pre shave –tuotteet 3-5%
Vartaloemulsiot 2-3%
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

ashanti

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Fabbe kiittää nopeasta vastauksesta.
dan.gif:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Sen verran mainonnan uhri olen minäkii, että meikkivoidesprayta piti
ostaa.
Yllättävän hyvä, kunhan muistaa peittää hiukset ja korvat, muutoin
saattaa saada uuden sävyn hiuksiin tahi uudet beigenväriset korvakorut..

No kyl varmaan viksumpi käyttäjä osaa kohdistaa juuri oikein, eikä
pyyhkeitä tarvita, mutta meitsi on jo useamman kerran saanut raaputella
korvakorujen kiviä uudesta pinnotteesata..

N. 20 cm. lie optimaali suihkautusetäisyys, niin ei näytä ihan lumispraylta
nassulla tuo tuote.(saahan sen tietty levitettyä, mutta silloin alkuperäinen
idea hieman vesittyy-tai sanotaanko pikemminkin puuroontuu)
:termari:

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Löysin ihan loistavan kosteusvoiteen (ja kuorintavoiteen :puna: -että tähän on tultu..) Teatreen tuotteista, joita Suomessa myy Bodyshop. Ei ole pahanhintaisia ja vähän atooppisellekin iholle toimivat hyvin. Ja puput saavat juosta vapaina. :)
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Bodyshopin tuotteet on munkin mieleen. Turhan harvoin vaan tulee niitä ostettua, Tampereen keskustaan kun on muka niin pitkä matka ajella sen takia. Tulee sitten ostettua tuosta Kangasalan Prismasta muita tuotteita usein :puna: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Treno »

ashanti kirjoitti:
Hajuvedet ja muut tuoksut jaotellaan niiden parfyymiöljymäärän perusteella yleensä seuraavasti

Tuote ja parfyymiöljyn määrä
Hajuvesi, parfyymi 15-30%
Eau de parfym 8-15%
Eau de toilette 4-8%
After shave ja pre shave –tuotteet 3-5%
Vartaloemulsiot 2-3%
Entäs sitten Eau de Cologne? Sellaista Tommy Hilfigeriä hyllystäni ainakin löytyy. Olisiko jotain parfyymin ja toiletin väliltä..?

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mie kävin kaverin luona juhannussaunassa. Ja siellä tehtiin sellaiset juhannushoidot että oksat poies. Mutta sen jälkeen mentiin taas puunaamaan naamaa eri rasvoilla ja puutereilla, että huh huh. Mie en oikein ymmärrä tätä filosofiaa. Ensin pestää ja puunataan naama puhtaaksi ja sitten se taas sotketaan. Onks tässä mitään järkee??? Häh :shock: :shock: :shock:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Treno kirjoitti: Entäs sitten Eau de Cologne? Sellaista Tommy Hilfigeriä hyllystäni ainakin löytyy. Olisiko jotain parfyymin ja toiletin väliltä..?
Eau de cologne samaa luokkaa toiletin tai after shaven kanssa, sanoisin.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eikös eau de cologne eli kölninvesi ole siitä miedoimmasta päästä, ainakin eau de toilettea miedompaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Ihanaa, ystävämme Kanebo pukkaa markkinoille 38-sarjasta myös rajauskynän. Kävin jo meikkimyyjältä kyselemässä tuotteesta, lupaili elokuussa kauppoihin. Tämä tuote on testattava!
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Jesh, oliskohan kerrankin sellainen, joka minunkin silmissä pysyisi... silmäni nimittäin vuotavat ulkona varsinkin talvella.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Jos on samaa kaliiberia kestävyydeltään kuin vastaava ripsari niin kestää hautajaiset ja spinningtunnit eli Elämän.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Joo, siihen ripsariin olen ollut tosi tyytyväinen. Ei tarvitse illalla poistoaineiden kanssa heilua, kuten ennen... pakko oli käyttää vedenkestävää ripsaria, muuten näytti pandakarhulta.
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Ajattelinpa laittaa tänne tämmöisen kyssärin... eli mitä kosteusvoidetta Kuppilan arvovaltainen raati suosittelee? Ajattelin matkalla tehdä Kati Forsit ja helliä itseäni uudella kosmetiikalla. Sen pitäisi olla mieluiten 24h voide ja kuivalle iholle sopiva. Tähän asti olen käyttänyt Cliniquen ja Biothermin voiteita, jotka ovat ihan passeleita, mutta tiedättekö jotain uutta ja kivaa, jota en kenties ole vielä kokeillut?
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

EurovisionStar
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 12 Heinä 2005, 08:50
Paikkakunta: Espoo

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja EurovisionStar »

Itse suosin 3 meikkimerkkiä. Niveaa, anytimeä ja L´orealia. Etenkin Nivea on hyvä kaikissakosteusvoiteissa sekä ihonhoitotuotteissa... Esim. Nivea Soft Body & Face cream on minulla aina. En muista käytä. Rasva on raikastava, pehmeä ja hyvin levittyvä ja imeytyvä. :D
"...viilis..."

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minä käytän Lumenen Radiant C-energy -voidetta, olen käyttänyt siitä asti kun Stockmannin myyjä sitä minulle suositteli.Sama voide voitti joku vuosi sitten kansainvälisen kuluttajavertailun tehokkaimpana. Voiteessa on lakkaauutetta, minkä ansiosta se tuoksuu aivan ihanalle. Rasva myös imeytyy hyvin ja sopii täydellisesti sekaiholleni.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Meidän perhe on hööpötetty Kanebon uhreiksi. Aina vitsaillaan että Kaneboa naamariin niin muuta ei tarvitse!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Tulinpahan shopanneeksi netistä aivan ihanan hajuveden, brittiläisen Nextin Paradisen. Raikas kesätuoksu, jota ei Suomessa ole myynnissä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

En käytä enää mitään tuoksuja iholla, en edes deosticjejä yms. joissa olisi tuoksua. Minusta on tullut tuoksu-ahdistunut. Korkeintaan ruumisrasvat ja -pesuaineet saavat tuoksahtaa. Harmistus, koska ennen niin rakastin tuoksuja.

Pärstäkerrointa salvaan Chanelilla ja sarjaa käytän toki muuhunkin kasvojen hoitoon. Olen jäänyt koukkuun niiden purkkien yksinkertaisuuteen ja mietoihin tuoksuihin. Kaneboita aina hiplailen mutta silti ostoskoriin päätyy aina vaan Chanel. Noh, huonoa omaatuntoa asiasta lietsoo van kosmetologini. Kun pitäisi käyttää vain hänen myymiään juttuja. Höpöhöpö.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Mä olen ajatellut sijoittaa Biothermin Homme-sarjaan... Ei mitään ikääntymisen estoon vaan ihon hyvään hoitoon. Puhdistus, kosteus ja silmänympärys... Ystävä on kempparissa töissä ja suositellut tuota sarjaa meille miehimyksille. Näytteiden perusteella uskon suositukset :peukku: Kolme minuuttia aamuin illoin... Ja kuten ystäväni sanoi: Ei parkettikaan pysy itsestään kunnossa :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mua on aina askarruttanut tuo kosmetologien suositus ihon hoidosta. Eli ensin meikki pois puhdistusmaidolla/geelillä, sitten kasvovesi ja sen jälkeen kosteusvoide. Kun joku ihotautilääkäri taas on sanonut, ettei missään nimessä saa tehdä kaksinkertaista puhdistusta, se on liika rasite iholle.

Ovatkohan nuo nykyiset aineet niin hyviä, ettei moisesta käsittelystä tosiaankaan ole haittaa? Itse olen kyllä nuorempana käyttänyt jut tuota puhdistusmaito - kasvovesi puhdistusta, mutta nykyisin turvaudun vaan toiseen, riippuen siitä, tarviiko poistaa meikkiä vai ei.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Kukaan käyttänyt Nina Riccin luomenpohjustusjutskaa? Piteleekö hyvin värit luomessa?

Tuttu suositteli Elisabeth Ardenin Eight Hour Creamin huulirasvaa. Ostettu ja testattu. Verraton vehje addiktoituneelle huulien rasvaajalle. Kertarasvauksella huulet pysyvät puheiskussa piiiiiiiiiitkäääään. Arvokas mutta hyvä sijoitus. Saa muuten myös sävytettynä. Nyt pääsen myös irti Bepanthenin metallisen tuubin rikkimenemisen pelosta, ei tarvitse huolehtia käsilaukun sisällön puolesta. Bepanthenin huulirasvaakaan en suosittele, se ei ole rasvan veroinen tuote.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Itse olen käyttänyt puhdistusgeeliä/maitoa, kasvovettä ja sen jälkeen kosteusvoidetta. Kun eikai tuo kasvovesi varsinaisesti ole puhdistustuote, vai onko :raaps: ?
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Bepanthen ei ole mitään E. Ardenin rinnalla. Vaikka Ardenin Eight Hour haiseekin navetalta, on se silti varsin käypä tuote!

Ja Papagenolle suosittelen ehdottomasti Biothermiä, nimim. yli 10 vuotta sarjaan koukussa. Minusta Biotherm ratkaisee kaikki ongelmat. :cool:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Stello »

ZetZet kirjoitti:Minä käytän Lumenen Radiant C-energy -voidetta, olen käyttänyt siitä asti kun Stockmannin myyjä sitä minulle suositteli.Sama voide voitti joku vuosi sitten kansainvälisen kuluttajavertailun tehokkaimpana. Voiteessa on lakkaauutetta, minkä ansiosta se tuoksuu aivan ihanalle. Rasva myös imeytyy hyvin ja sopii täydellisesti sekaiholleni.
Mulla oli purkki Lumenen Advanced C Energy voidetta (myös joululahja äidiltäni), josta tykkäsin. Se loppui viime viikolla ja menin tyhjä purkki kädessä valittamaan Danielille, että en voi enää nuorentaa itseäni kun ihmerasva on loppu. Käski kertoa Stellalle :roll:

Yleensä mulla on vain pullo-Niveaa, jos mitään.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ashanti »

barbarossa kirjoitti:Vaikka Ardenin Eight Hour haiseekin navetalta, on se silti varsin käypä tuote!
Navetalle? No eikä. :rofl: Minusta se tuoksahti juu jollekin oudommalle, etenkin vastaava pärstä yms.-rasva mutta lemahdus oli lähempänä kenties hunajaturvetervaa. Mutta kukin haistelkoon tyylillään. ;)
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Vastaa Viestiin