Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Euroviisut 2013 Malmössä

Krista Siegfrids – Marry me

*****
117
42%
****
65
24%
***
47
17%
**
22
8%
*
25
9%
 
Ääniä yhteensä: 276

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Olen seurannut samoja listoja ja aiemminkin. Esim. viime vuonna siellä menestyivät Kreikan ja Kyproksen biisit, ne samankaltaiset, La la la ja Aphrodite (vai mikä se olikaan), viisuissa sitten eivät menestyneet, ja taas Albanian biisi sijoittui tavallisesti häntäpäähän, kun viisuissa menestyi ja sijoitus oli viides. Youtubelistoilla dancet tavallisesti jylläävät. Jos Kristan kappaleelle povataan menestystä viisuissa Youtube-listojen mukaan, sen pitäisi olla noilla listoilla korkeammalla paikalla. Monissa listoissahan se on peräpään biisi, semmoisissa joissa kärjessä ovat tutut modernit biisit kuten Norjan ja Tanskan kappaleet.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Kaikenlaisille veikkauksille, listoille ja arvailuille olen antanut palttua jo ajat (lue: vuosikymmenet) sitten, ne kun ei läheskään aina pidä paikkaansa.
Suomenkin on pitänyt olla kärkisijoilla monena vuonna, mutta todellisuus on ollut toista. :lohduton:
Sitä en muista, miten aikanaan Lordin sijoitusta veikkailtiin, mutta silloin en uskaltanutkaan toivoa mitään, vaikka sisimmässäni toivoinkin ja osin pelkäsin. :kiitos:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

kuu-kuu kirjoitti:Youtubelistoilla dancet tavallisesti jylläävät. Jos Kristan kappaleelle povataan menestystä viisuissa Youtube-listojen mukaan, sen pitäisi olla noilla listoilla korkeammalla paikalla.
Ei kai Kristan biisi sentään dancea ole?

Minulle on mysteeri, miksi kukaan tekee saati sitten katselee henkilökohtaisia top-niin-ja-niin-monta-listoja YouTubessa. Sama informaatioarvo on monta kertaa tehokkaampaa välittää tekstimuodossa ja kappaleetkin ovat valmiiksi tuttuja kaikille niille, joita satunnaisen fanin henkilökohtainen rankinglista voi yleensä kiinnostaa. Ilmeisesti listojen yksi käyttötarkoitus sitten on, että niistä saa hyvää materiaalia hehkutuksen, itkun ja ylianalysoinnin pohjaksi. Tästä tulee vielä pitkä kevät.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Timoteus kirjoitti:
kuu-kuu kirjoitti:Youtubelistoilla dancet tavallisesti jylläävät. Jos Kristan kappaleelle povataan menestystä viisuissa Youtube-listojen mukaan, sen pitäisi olla noilla listoilla korkeammalla paikalla.
Ei kai Kristan biisi sentään dancea ole?

Minulle on mysteeri, miksi kukaan tekee saati sitten katselee henkilökohtaisia top-niin-ja-niin-monta-listoja YouTubessa. Sama informaatioarvo on monta kertaa tehokkaampaa välittää tekstimuodossa ja kappaleetkin ovat valmiiksi tuttuja kaikille niille, joita satunnaisen fanin henkilökohtainen rankinglista voi yleensä kiinnostaa. Ilmeisesti listojen yksi käyttötarkoitus sitten on, että niistä saa hyvää materiaalia hehkutuksen, itkun ja ylianalysoinnin pohjaksi. Tästä tulee vielä pitkä kevät.
Voin vastata koska olen suuri top videoiden ystävä!
Itseäni paitsi kiinnostaa erilaisten ihmisten mielipiteet ja se miten esim. Suomi sijoittuu muiden mielestä,
mutta top videot ovat oiva tapa virkistää myös muistia biisien osalta ja seurailla miten tiettyjen kappaleiden asema eri henkilöiden mielissä muuttuu.
Toisaalta myös erilaiset designit ja ylipäätään omien suosikkikappaleiden puolesta jännittäminen kiehtovat - vähän sama fiilis kuin Euroviisujen pisteidenlaskussa.
Lisäksi videoiden ei tarvitse olla "tylsiä" ja tavallisia listauksia vaan niissä voi olla myös eriteltyä informaatiota, että mitä ihmiset haluavat parantaa jne esityksissä.
Ja toisaalta olen huomannut, että usein nämä "top-videot" ovat itseasiassa monien kappaleiden osalta oikeassa, esimerkiksi kolmena viime vuonna voittajat (Ruotsi, Azerit & Saksa) ovat sijoittuneet varsin korkealle kaikissa videoissa.
Videoita katsoessa tuleekin muistaa se, että käytännössä sijoitus 42(tms.)-10 on ihan se ja sama, sillä ei ole mitään väliä pitääkö yksittäinen ihminen esim. Suomen kappaletta heikoimpana vaiko ihan ok:na (esim top 15 sijoitus). Tärkeämpää on ne top 10 paikat, joissa lauluilla on mahdollista nousta tämän yksittäisen henkilön suursuosikkeihin ja usein tästä kymmenen kärjestä löytyvätkin ne, joita ko. henkilöt äänestävät.
Eli jos vilkuilee niitä top videoiden kärkiä niin kyllä ne esim. viime vuonna Albanian aika oikein ennustivat (yleisön osalta siis), monilla Albania oli siellä perässä, mutta väliä on käytännössä vain sillä - kuinka monessa maa on kärjessä ja Albania oli siellä ehkä n. joka kymmenennessä videossa. :joojoo:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Timoteus kirjoitti:
Ei kai Kristan biisi sentään dancea ole?
Ei ole, tai onhan se kumminkin, jos danceksi lasketaan sitä mikä on vanhastaan soinut diskoissa ja on enemmän dancea kuin Popedaa.
Haluan vastata näin, koska huvittaa.
(Paitsi, kun olin kouluaikana koulujen diskoissa niin sieltä on jäänyt muistoksi eräs biisi, joka liikutti nuorta kansaa enemmän kuin mikään muu biisi: Popeda: Kaasua, komisario Peppone.)

+ noista YouTube-listoista, jotka siis alkavat komennolla: "eurovision 2013 top"
Niitten katselu on pelkkää hupia. Tosin on niissä kiinnostava näkökulma: listojen tekijät tulevat ympäri Eurooppaa ja jopa Euroopan ulkopuolelta. Vaikkakin kertoo vain yhden ihmisen mielipiteen, niin voi niitä tarkastellessa pohtia, että mitä musiikkia missäkin päin Eurooppaa kuunnellaan, ja että ovatko mieltymykset samoja pohjoisessa ja eteläisessä Euroopassa ja näin.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^^ OK muihin pointteihin mutta...
Vilsku kirjoitti:Eli jos vilkuilee niitä top videoiden kärkiä niin kyllä ne esim. viime vuonna Albanian aika oikein ennustivat (yleisön osalta siis), monilla Albania oli siellä perässä, mutta väliä on käytännössä vain sillä - kuinka monessa maa on kärjessä ja Albania oli siellä ehkä n. joka kymmenennessä videossa. :joojoo:
...ihmettelen vain, kuinka monta tuntia jouduit tuijottamaan YouTubea saadaksesi selville, että Albania oli kärjessä (ykkösenä vai kärkipäässä?) noin joka kymmenennessä videossa? Useilla sivuilla on omat äänestyksensä, joissa satoja tai tuhansia mielipiteitä ynnätään valmiiksi ja sama tieto löytyy yhdellä vilkaisulla. Tarjoavatko tällaiset nettiäänestykset kenties jotenkin huonompaa (manipuloitua?) dataa?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Timoteus kirjoitti:Useilla sivuilla on omat äänestyksensä, joissa satoja tai tuhansia mielipiteitä ynnätään valmiiksi ja sama tieto löytyy yhdellä vilkaisulla.
Voisitko ystävällisesti linkittää näitä sivuja.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Escstatsia lukuun ottamatta en, koska en seuraa niitäkään. Kansainvälinen fanimielipide kiinnosti minua ehkä kymmenen vuotta sitten mutta ei enää liiemmin. Useimmat sivut taitavat avata äänestyksensä vasta kun kaikki viisut on valittu mutta kyllä niitä äänestyksiä silloin löytyy.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

luksu9
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 79
Liittynyt: 23 Helmi 2013, 11:29

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja luksu9 »

Edwina kirjoitti:Kaikenlaisille veikkauksille, listoille ja arvailuille olen antanut palttua jo ajat (lue: vuosikymmenet) sitten, ne kun ei läheskään aina pidä paikkaansa.
Suomenkin on pitänyt olla kärkisijoilla monena vuonna, mutta todellisuus on ollut toista. :lohduton:
Sitä en muista, miten aikanaan Lordin sijoitusta veikkailtiin, mutta silloin en uskaltanutkaan toivoa mitään, vaikka sisimmässäni toivoinkin ja osin pelkäsin. :kiitos:
Asiaa voi katsoa monesta näkökulmasta. Sen mitä olen seurannut top listoja kyllä saksalle, norjalle ja tanskalle tarjotaan suurta ennakkosuosikin asemaa. Viime vuonna loreenki piti siitä asti melkein jokaisen top listan kärkeä ja suosio piti loppun asti.

Kun viimeksi katsoin mille sijalle lordia veikattiin ei se ollut ihan korkealla ,mutta sijoilla 5-8 se yleensä oli

luksu9
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 79
Liittynyt: 23 Helmi 2013, 11:29

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja luksu9 »

Edwina kirjoitti:Kaikenlaisille veikkauksille, listoille ja arvailuille olen antanut palttua jo ajat (lue: vuosikymmenet) sitten, ne kun ei läheskään aina pidä paikkaansa.
Suomenkin on pitänyt olla kärkisijoilla monena vuonna, mutta todellisuus on ollut toista. :lohduton:
Sitä en muista, miten aikanaan Lordin sijoitusta veikkailtiin, mutta silloin en uskaltanutkaan toivoa mitään, vaikka sisimmässäni toivoinkin ja osin pelkäsin. :kiitos:
Asiaa voi katsoa monesta näkökulmasta. Sen mitä olen seurannut top listoja kyllä saksalle, norjalle ja tanskalle tarjotaan suurta ennakkosuosikin asemaa. Viime vuonna loreenki piti siitä asti melkein jokaisen top listan kärkeä ja suosio piti loppun asti.

Kun viimeksi katsoin mille sijalle lordia veikattiin ei se ollut ihan korkealla ,mutta sijoilla 5-8 se yleensä oli

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Timoteus kirjoitti: ...ihmettelen vain, kuinka monta tuntia jouduit tuijottamaan YouTubea saadaksesi selville, että Albania oli kärjessä (ykkösenä vai kärkipäässä?) noin joka kymmenennessä videossa? Useilla sivuilla on omat äänestyksensä, joissa satoja tai tuhansia mielipiteitä ynnätään valmiiksi ja sama tieto löytyy yhdellä vilkaisulla. Tarjoavatko tällaiset nettiäänestykset kenties jotenkin huonompaa (manipuloitua?) dataa?
En joutunut vaan sain.. antaa anteeksi hulluilla on halvat huvit. :heh:
Ja katson vuosittain ehkä suunnilleen 300 top videota, viime vuonna varsin vähänlaisesti, mutta jos ajattelee niin eihän tuo ole kuin n. 30 videota per viikko (keväässä n. 10 viikkoa... osa videoista siis tällaisina "puolikkaina").
Ja ei eivät tarjoa parempaa tietoa menestymisestä, enkä minä suoraan tätä menestysmistietomahdollisuutta haekaan, se tulee ikään kuin ohella, kunhan viihdyn niiden parissa.

Ja ei, ei niiden tieto ole yhtään sen arvokkaampaa, kuin nettikyselyissä kerätty tieto,
mutta ainakin videoiden tekijät joutuvat näkemään vaivaa videoita tehdessään,
josta syystä videoiden joukossa lienee vähemmän "huumorilla" tai "vitsillä" annettuja ääniä, joita nettikyseilyissä hyvin voi olla - ainakin satunnaisia.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mun kaveri asuu Espanjassa ja kuulemma se mainos, jossa tämä biisi on, näkyy Espanjan televisiossa todella usein. :peukku:

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

Timoteus kirjoitti:En ole koskaan katsonut viisuja sekuntikellon kanssa mutta olen aina kuvitellut, ettei kolmen minuutin päälle enää mitään toleransseja tule. Sehän on maksimi- eikä suosituskesto. Jos esitys saisi olla kymmenen sekuntia ylipitkä, useimmat olisivat, ja se lisäisi show'n kestoa jo usealla minuutilla. Ja sitten joku vaatisi toleranssia sen 3:10:n päällekin ja niin edelleen.

Esc2010 mainitsi viime vuoden pisimmiksi levyversioiksi Slovenian ja Moldovan. Slovenia on ollut lavalla melko jämptisti kolmeminuuttinen (*ehkä* sekunnin ylipitkä?). Moldovalla menee yliajalle n. kaksi sekuntia.
Tosiaan, ilmeisesti nyt Marry Me tullaan lyhentämään tasan kolmeminuuttiseksi, Kristan levy tulee ulos toukokuussa.
- There will be some small changes, because right now the song is too long, and in Sweden the song must be exactly 3 minutes.
http://escwebs.net/2013/02/24/interview ... m-for-may/

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

esc2010 kirjoitti:
- There will be some small changes, because right now the song is too long, and in Sweden the song must be exactly 3 minutes.
Tuossa lukee viimeinen oljenkorsi. Eli kunpa vain muokkaavat biisiä enemmänkin kuin vain, että leikkaavat muutaman sekunnin.


Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Krista on ehdolla Iltalehden Vuoden naiseksi. :ihana:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

luksu9
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 79
Liittynyt: 23 Helmi 2013, 11:29

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja luksu9 »

http://www.youtube.com/watch?v=SbuOgvXKnek



Kuinka moni on huomannut kyseisen version Kristasta??n :clap:

muretu
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 359
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 13:35

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja muretu »

Palaan tähänkin ketjuun kommentoimaan hieman viiveellä. Arvatkaas, millä kappaleella tämä aamu on lähtenyt käyntiin? Kristan musiikkivideo on soinut jo useamman kerran tässä työn taustalla ja samalla on tullut myös leikittyä itsekin laulajaa. :cool:

Tykästyin kappaleeseen tosiaan uudella tavalla vasta finaaliesityksen aikana. Etenkin siihen esityspuoleen, joka ei kai kaikkia oikein napannut. Samoin olen alkanut pitämään Kristasta eri tavalla, Voice Of Finlandin aikaan en ollut kovinkaan fani. Kyllähän nainen osaa esiintyä ja musiikkivideollakin on mukavan ilmeikäs.

Onhan tämä sellainen yksi rallatus, mutta kyllä minä olen tämän hyväksynyt edustajaksemme hyvillä mielin. En koskaan uskalla ajatella sijoituksia, mutta kyllä Suomen esitysaikana voi ihan hyvin lähteä mukaan tähän sekopäisyyteen.

Katsotaan ehdinkö kuluttaa puhki kappaleen ja lopahtaako intoni, mutta tämä päivä sai ainakin uutta energiaa Marry me -kappaleesta. :mrgreen:

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1116
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Samza »

Oon seuraillut Youtube-käyttäjien tekemiä TOP-listoja, niin siellä aika monessa Suomi löytyy sijoilta 1-5! :joojoo:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Samza kirjoitti:Oon seuraillut Youtube-käyttäjien tekemiä TOP-listoja, niin siellä aika monessa Suomi löytyy sijoilta 1-5! :joojoo:
Saman olen itsekin huomannut. Toivottavasti tämä näkyy sitten äänestettäessä Malmössä.
Käänsin kelkkani top-listojen ym. veikkausten suhteen. :puna:
Aiemmin teilasin ne, mutta nyt olenkin tiiraillut niitä innokkaana. Halpaa ja vähän kutkuttavaa hupia. :rakkaus:
Niin se mieli muuttuu ja joidenkin jo valittujen viisujen kohdalla on tapahtunut lämpenemistä, vaikka olen tähän asti suonut niille vain pari tähteä..........saa nähdä, mitä tästä vielä tulee....... :eeek:

luksu9
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 79
Liittynyt: 23 Helmi 2013, 11:29

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja luksu9 »

Edwina kirjoitti:
Samza kirjoitti:Oon seuraillut Youtube-käyttäjien tekemiä TOP-listoja, niin siellä aika monessa Suomi löytyy sijoilta 1-5! :joojoo:
Saman olen itsekin huomannut. Toivottavasti tämä näkyy sitten äänestettäessä Malmössä.
Käänsin kelkkani top-listojen ym. veikkausten suhteen. :puna:
Aiemmin teilasin ne, mutta nyt olenkin tiiraillut niitä innokkaana. Halpaa ja vähän kutkuttavaa hupia. :rakkaus:
Niin se mieli muuttuu ja joidenkin jo valittujen viisujen kohdalla on tapahtunut lämpenemistä, vaikka olen tähän asti suonut niille vain pari tähteä..........saa nähdä, mitä tästä vielä tulee....... :eeek:
Ja kun kattoo escstast.comin pre chartin tilastoi suomi on siellä selvänä 6sijalla. Kumpaakin suuntaan yli 200pistettä. :uujee:


Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

.

Krista seksikkäänä Emma-gaalassa:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288544659587.html

.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Mr Kite kirjoitti:.

Krista seksikkäänä Emma-gaalassa:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288544659587.html

.
Sekä tämä iltasanomien, että iltalehden vastaava artikkeli ovat nousseet kummankin lehden nettiversioiden illan luetuimmiksi uutisiksi! Voidaankohan tästä päätellä, että Krista ainakin kiinnostaa Suomessa?! :joojoo:

antsatheescfani98
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Helmi 2013, 20:28

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja antsatheescfani98 »

En saa tästä biisistä tarpeekseni! Ihanan energinen, kaikki kaveritkin tykkää vaik yleensä IHAN eri mieltä mun kanssa näistä! Onnea Kristalle! :ihana:

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Alkuun tämä biisi kuulosti hyvältä, mutta ei enää. Purkkapoppia tosiaan, joka ei minun aivoihini kiinni jää ainakaan enää, mutta eiköhän pääse showllaan finaaliin kun tasokin on niin huono tällä hetkellä tokassa semissä :peukku:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä alan oikeesti epäillä, että Krista voisi olla vahvoilla tokassa semissä. :miettii:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

En tahdo olla liian itsevarma,mutta Kristan mahikset on aika hyvät! :peukku: Biisi erottuu positiivisesti muista maista. DingDongia ei estä kukaan!! :mrgreen:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Mikähän mahtaisi olla paras saitti tsekkailla tilannetta? Missä on eniten porukkaa pisteyttämässä biisejä? Escstats?
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

http://www.escunited.com/forum.php

Itse suosin tuon ^ pisteytysäänestyksiä.
Meow cat, please meow back.

Lukittu