Farmi

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkisi?

Jenni
2
22%
Joni
3
33%
Marko
1
11%
Mika
0
Ei ääniä
Pekka
0
Ei ääniä
Sanni
0
Ei ääniä
Sebastién
1
11%
Seida
0
Ei ääniä
Sini
1
11%
Suvi
0
Ei ääniä
Tuulikki
1
11%
Vesa
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 9

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Farmi

Viesti Kirjoittaja Roope »

Farmi alkoi eilen Kuva

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/farmi

Och samma på svenska Kuva

http://www.tv4.se/farmen/

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Axell »

Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ohjelmalta ainakin noin idealta. :uujee:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Eka jakso oli todella sekava (ärsyttävän sekava), vaikka kyseessä olikin jonkinlainen esittelyjakso.
Toivottavasti tänään ohjelmaan saadaan koukuttavaa juonikehitelmää.
Vielä ekassa jaksossa osallistujien ensireaktioita kilpakumppaneista ja itse farmista ei käsitelty ollenkaa vaan he olivat ikään kuin jo toisensa tuntevina lössinä yhdessä.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Colby »

Subculture kirjoitti:Eka jakso oli todella sekava (ärsyttävän sekava), vaikka kyseessä olikin jonkinlainen esittelyjakso.
Toivottavasti tänään ohjelmaan saadaan koukuttavaa juonikehitelmää.
Vielä ekassa jaksossa osallistujien ensireaktioita kilpakumppaneista ja itse farmista ei käsitelty ollenkaa vaan he olivat ikään kuin jo toisensa tuntevina lössinä yhdessä.
Samaa mieltä! Mulla tuli sellanen fiilis, kun katsoin tuota avausjaksoa, että olisin aloittanut katsomisen niin, että ois muutama jakso tullut jo. Tänään nähdyssä jaksossa taas tuntui näkyvän sellaisia tyyppejä, joita en eilen muista nähneeni :raaps: Joillekin on annettu tosi paljon ruutuaikaa (Sebastien ja Sini). No, kai nuo muutkin vielä tutuksi tulee vielä. Ärsyttää myös, kun ohjelmassa mainostetaan "Lue lisää kilpailijoista netissä" tms ja nuo kilpailija"esittelyt" on ihan naurettavan suppeat
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Startti oli tosiaan hieman outo, mutta kyllä formaatti selkiytyi jaksojen myötä. Antoisa maratoni oli näiden parissa lauantaina ja eilinen häätömittelö toimi hyvin. Hauska formaatti ja on kiinnostavampi kuin esim. Suomen selviytyjät. Kisapoppoo on yllättävän eheä ryhmä ja selvästi persoonia haluttu mukaan kisaamaan. Ainoastaan äijäkööri on sulautunut yhteen eikä oikein tahdo muistaa heidän naamoja, mutta naisissa on monenlaista hiihtäjää. Ihan kelpo ohjelmalta vaikuttaa ja isosti Nelonen antaa tälle ruutuaikaa.

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Axell »

Yllätyin, kuinka hyvä olikaan tämä ohjelma. :uujee: Vähän kuin Selviytyjät ja BB olis saanu yhteisen lapsen. :heh:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mäkin seuraan tätä. Vaikkakaan Ellen ei lukeudu suosikkijuontajattarieni joukkoon. :heh:

Ihan mielenkiintoinen formaatti ja koukuttava porukka. Suosikkini voisivat näin alkuun olla Jenni ja Sanni. :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Axell »

AntSa kirjoitti:Vaikkakaan Ellen ei lukeudu suosikkijuontajattarieni joukkoon. :heh:
Jaa. Mun mielestä Ellen on aivan ihana ja hyvä juontaja.
Jenni myös mun suosikki. :peukku:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mun suosikit on ne ihanat kissanpennut :ihana:

Kyllä tälle riittäis se yks tunnin jakso viikossa mun mielestä. Tai 1-2 jaksoa viikolla. Pikkasen liikaa tätä nyt tulee, mutta toisaalta ei hirveesti kyllä haittaa jos joku jakso jää välistä.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Roope »

Avausviestissä linkkaamani Ruotsin versio tulee neljä kertaa viikossa 30 min, jaksoja on 50 :joojoo:

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja tanko »

Olen katsonut joka jakson tähän mennessä. Minusta voisi tulla joka päivä 1h.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Juu, mäkin olen tätä edelleen katsonut. Oikein koukuttavaa ja puolen tunnin lähetys on oikein kohtuullinen + sunnuntain häätöjako. Ehtii saada kivan monipuolisen kuvan Farmin elämästä ja suht tasaisesti myös ruutuaikaa annetaan kilpailijoille (toisin kuin alussa). Sarja tulee kätevästi myös yhdentoista jälkeen uusintana, jos ei ehdi aiemmin katsomaan.

En kyllä ymmärrä tätä "tämä on peliä, pitää juonia"-asennetta. Formaatti on jättänyt varsin vähän sijaa juonimiselle. Toki kaksi kilpailijaa voivat sopia keskenään liiton, että eivät savusta toisiaan tarkoituksella ulos ennen kuin on pakko. Tippujalla on vielä uuden isännän/emännän valinta, jolla voi vaikuttaa pelin kulkuun. Muuten juonismismahdollisuudet on aika minimissä. Ei tässä mitään selviytyjätkuvioita voi syntyä.

Kilpailijat ovat kaikki hyviä, mutta Sini on kyllä mun lemppari. <3 Tosi hyvin onnistunut casting tässä ohjelmassa. Saatu just sopivan erilaisia tyyppejä mukaan eikä vain paria PERSOONAA ja tyhjänjauhajia.

Vastaa Viestiin