Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:Jos nyt ennakkoon pitäs live-vedon odotus arvon kohdalla nostaa noista kolmesta esiin, niin väkisinkin se on Saara Aalto jolla on se suurimman jytkyn odotukset.
Vaikka Saara Aalto oliskin paras livenä, niin hänellä on noista kolmesta heikoin biisi.

Tässä käy kuulkaas vielä niin, että kukaan ennakkosuosikeista ei voita, vaan joku musta hevonen laukkaa takavasemmalta ohi. Ihan hyvin niin voi käydä, kun asetelmat ovat niin tasaiset.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 713
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Painotin noita "tummia sävyjä", koska uskoisin, että näin maksimoidaan suomalaisilta tuleva äänisaalis, omista mieltymyksistäni en tässä puhunut, niillähän ei ole mitään merkitystä, sillä Saaralle on tuhannen taalan paikka voittaa pääsy viisuihin, ja sinnehän tässä tähdätään.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Hei!

Olen ihan uusi täällä ja innostuin jotenkin paljon tämän vuoden Uuden musiikin kilpailusta, koska siellä oli yksi suosikkiartisteistani eli juuri Saara Aalto ja monia muita hyviä laulajia. Ajattelin nyt sitten liittyä tänne, kun olen seurannut näitä keskusteluita jonkin aikaa!

Mutta siis, pidän itse No Fear -biisistä paljon. Se on hieno, tarttuva ja toimiva kappale, jossa on kauniit sanat ja koukuttava melodia. Tykkään siitä, että siihen on yhdistetty erilaisia musiikkityylejä ja kappale ei ole ihan perinteisestä muotista valettu. Saarahan on huikean taitava ja loistava laulaja ja se kyllä kuuluu tässä biisissä. Arvostan myös sitä, jos artisti sanoittaa ja säveltää itse biisinsä, vaikkei se tietenkään tee automaattisesti kappaleesta hyvää. Mielestäni tämä kuitenkin on todella ihana ja onnistunut kappale. Sen vahvuutta nostaa mielestäni entistä enemmän Saaran henkilökohtainen taustatarina tähän biisiin. Tämä on kyllä ehdottomasti yksi suosikeistani ja saataisiin kyllä upea viisuedustaja Saarasta, josta voi todella olla ylpeä!

Ja tuohon live-esiintymiseen, mun mielestä taas näytti, että Saara mietti liikaa liikkumistaan eikä se ollut ihan hallittua. Ihan kuin hän tiedosti koko ajan mitä on tekemässä eikä osannut vain antaa viedä liikkeen mukanaan. Laulu taas sujui erinomaisesti ja taidokkaasti, jossa oli todella tunnetta ja vahvuutta mukana. Oikeastaan, laulullisesti tämä oli mielestäni vielä parempi livenä! Siitä kyllä todella huomaa artistin taitavuuden, jos hän on parempi livenä kuin levyltä. Luulen kyllä, että tuo liikkuminenkin tulee parantumaan vielä ja uskon vahvasti, että Saara saa järkättyä hienon visuaalisesti näyttävän esityksen tähän biisin.
Cry him out

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tätä minä just tarokitan, että Saara on todella ahkera noiden juttujen kokoamisen kanssa ja näistä ennakkkoon kolmesta kovimmasta omaa suurimman kokemuksen tälläisten juttujen suunnittelemisen kanssa. Okei ei se kokemus aina autuaaksi tee, mutta on siitä hyötyäkin.

Se on varmaan Saaran jonkin sortin heikkous, että on jonkinlainen perfektionisti, että asiat pitää mennä just eikä melkein. Tietty parempi se noinkin, kuin että tehdä ns. leväperäisesti asiota, mutta sit kun on asioista niinku liian tarkka niin siitä ehkä se ihan paras terä saattaa kadota ainakin välillä

Qhullu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 00:52

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Qhullu »

Wadde kirjoitti:Tässä käy kuulkaas vielä niin, että kukaan ennakkosuosikeista ei voita, vaan joku musta hevonen laukkaa takavasemmalta ohi. Ihan hyvin niin voi käydä, kun asetelmat ovat niin tasaiset.
Ykkössuosikkini ei ole oikein koskaan voittanut, että olen kovin varautunut kakkostilaan/tappioon tässäkin kisassa. :)

Minä arvostan Mikaelia artistina, fanitin hänen We Should Be Through -biisiään aikoinaan, vaan tämän vuoden kappaleeseen en saa otetta. Duetto-biisikään ei ole huono, mutta kyllä minä koen, että No Fear tarjoaisi viisuihin jotain erilaista, jotain enemmän. Tietysti onhan siellä isona pelkona vaikka Unibetin suursuosikki: Pää-äijät... ja monta muuta mustaa hevosta.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Qhullu kirjoitti:
Wadde kirjoitti:Tässä käy kuulkaas vielä niin, että kukaan ennakkosuosikeista ei voita, vaan joku musta hevonen laukkaa takavasemmalta ohi. Ihan hyvin niin voi käydä, kun asetelmat ovat niin tasaiset.
Ykkössuosikkini ei ole oikein koskaan voittanut, että olen kovin varautunut kakkostilaan/tappioon tässäkin kisassa. :) Minä arvostan Mikaelia artistina, fanitin hänen We Should Be Through -biisiään aikoinaan, vaan tämän vuoden kappaleeseen en saa otetta. Duetto-biisikään ei ole huono, mutta kyllä minä koen, että No Fear tarjoaisi viisuihin jotain erilaista, jotain enemmän.
Ei tässä mun mielestäni tälle vuotta ole selvää ykkös suosikkia. Toki jokaisen mielissä on, mutta niinku yleisesti otettuna. Jokaisella näistä kolmesta joista on eniten puhuttu UMK-kisan voittajaksi on vähän omat huonot puolensa ja omat hyvät puolensa.

Annican ja Kimmon biisi on ehkä paras kokonaisuus toteutuksen puolesta, mutta omalla tavallaan sellainen niinku tasapaksu ihan kiva, josta ei oikein tule mulle hyviä eikä huonoja fiiliksiä. Eli kokonaisuus ei oikein herätä mun kohdalla tunteita ei siis hyvässä eikä pahassa

Mikael Saari on mulle näistä se heikon vaihtoehto. Biisissä ei ole oikein kunnon koukkua josta sais kunnolla kiinni. Mikael on laulutaidoitlaan parempi minusta kuin Annica ja Kimmo, mutta biisi on minun mielestän biisinä tän kolmikon heikoin. Siitä puuttuu se todellinen kunnon isku. Siitä ei oikein biisinä saa oikein minkäänlaista otetta.

Saara sitten niin herättää ihan selkeästi eniten tunteita sekä puolesta että vastaan. Se on sitten jokaisen arviotavissa onko se hyvä vain huono juttu tän kisan kannalta. Siinä mielessä ehdottomasta hyvä, että Saara todella herättää tunteita siinä missä nämä muut ovat sellaisia, että ei oikein olla puolesta eikä vastaan mitenkään kovin jyrkästi. Siitä kertoo myöskin se nämä listojen ykkösijojen määrä, että Saaralla on niitä puolet enemmän kuin näillä kahdella muulla. Sit vaikka kuin yritän katsoa tätä live-veto puolta neutraalista kannasta niin tässä kohtaa ennakkoon sen puolen jopa aika vahvasti Saaran eduksi. Et mä uskon niin, että jos Saara onnistuu rakentamaan No Fear biisinsä live-vdeon niin hienoksi kun vois odottaa ja onnistuu sen kanssa niin Saara on hyvin hyvin lähellä Tukholman lippuja

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

akfan33_ZZ kirjoitti:Painotin noita "tummia sävyjä", koska uskoisin, että näin maksimoidaan suomalaisilta tuleva äänisaalis
Suomalaiset ovat kyllä viime vuosina äänestäneet edustusbiiseikseen kaikkea muuta kuin tummasävyisiä kappaleita.
Rise, angel, shine, love!

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mitä te tästä sanotte. Taitaa olla ainut Saara biisi joka on No Fearin suuntainen. Tän Saara teki Teemun kanssa vähän ennen ku UMK-kisa paikka julkistettiin

https://www.youtube.com/watch?v=dzgQfv3dBns

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja lilja »

Hupzi kirjoitti:Mitä te tästä sanotte. Taitaa olla ainut Saara biisi joka on No Fearin suuntainen. Tän Saara teki Teemun kanssa vähän ennen ku UMK-kisa paikka julkistettiin

https://www.youtube.com/watch?v=dzgQfv3dBns
En haluaisi olla ilkeä, mutta ainoa mitä tulee mieleen on miksi Teemu on lähtenyt tällaiseen roskavideoon mukaan. Tämä ei videona osunut eikä uponnut muuhun kuin myötähäpeäosastoon. Itse kappaleestakaan en oikeastaan pidä, tämä tyyppiset ovat mulle sellaista tyhjää täynnä, toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Onneksi ei ole mukana umk2016:ssa.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Sen takia varmaan Saara ja Teemu tekevät niin paljon yhdessä, että ajatukset ja äänet sointuu hyvin yhteen ja sit taitavat molemmat olla vähän sen luontoisia, että kaikkee voi aina kokeilla ja vähän ns. repäistä ja tehdä jotain muuta mitä heiltä on totuttu kuulemaan

Mä jopa vähän veikkaan, että toi Feel Vegas oli Saaralta pieni testi siitä, että miltä tämän tyyppinen juttu tuntuu ja näyttää No Fear biisiä varten. Voi olla, että oon väärässäkin, mutta en myöskään yllättyis jos niin olisi

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Toi Teemun kanssa tehty biisi videoineen ois ollu kyllä tosi kuuma ja toiminu viisuissa ( En tykkää saaran umk tyrkystä yhtään )

Mortville
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 196
Liittynyt: 22 Touko 2012, 17:33

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Mortville »

Silloin ekakuuntelulla en tunnistanut kuka laulaja oli kyseessä, ajattelin Kate Bushia. Piti tarkistaa kuka laulaa ja yllätyin. En ole mitenkään erityisemmin koskaan kuunnellut Saara Aaltoa, mutta vastaisuudessa voisin niin tehdä. Tykkään tästä kovasti, mutta odotin (kuten monet muutkin) hyvin toisenlaista videota. Kaikki se tanssiminen yllätti mut. En vaivaantunut, se vain yllätti. Oikeastaan ehkä ihan ok, vaikkakin toivoin jotain muuta. Voisin hyvin kuvitella tämän Tukholmaan, ja voisin myös kuvitella että tälle löytyisi paljon faneja. Saarassa on karismaa. Vahvaan yläjoukkoon omalla listalla :joojoo:

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja lilja »

ESC_Hullu kirjoitti:Toi Teemun kanssa tehty biisi videoineen ois ollu kyllä tosi kuuma ja toiminu viisuissa ( En tykkää saaran umk tyrkystä yhtään )
Makuasioitahan nämä :)

Mulle kävi tämän No Fearin kanssa hassusti, luulin että voisin alkaa tykkäämään enemmänkin, mutta kävikin päinvastoin; nyt ärsyttää alun kujerruskin ja pisteet putosi kahteen.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Antero »

Koska tänä vuonna ei ole tyrkkyä, joka herättäisi "kansanliikkeen" (PKN), silloin uskollisimmat viisuäänestäjät äänestävät Saaraa ja hyvä laulaja ja biisi meiltä silloin Tukholmaan lähteekin. :peukku:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Antero kirjoitti:Koska tänä vuonna ei ole tyrkkyä, joka herättäisi "kansanliikkeen" (PKN), silloin uskollisimmat viisuäänestäjät äänestävät Saaraa ja hyvä laulaja ja biisi meiltä silloin Tukholmaan lähteekin. :peukku:
Mä oon kans vähän tätä miettinyt, että Saaralla on hyvinkin lojaalit fanit ja näissä kisoissa käymis taustastakaan ei tässä kohtaa varmaan ole haittaa, että hänen faninsa vähän niinku tietävät mistä nyt on kyse. Ja viime vuoden loppu puolen hyvä keikka menestys on varmaan kasvatttanut kuulija kuntaa. Ja se et Saara on käynyt jo jonkin verran haisteleen kansainvälisiäkin tuulia luulis olevan tässä kohtaa hälle eduksi.

audiokahvi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 20 Tammi 2016, 11:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja audiokahvi »

Qhullu kirjoitti:Tietysti onhan siellä isona pelkona vaikka Unibetin suursuosikki: Pää-äijät... ja monta muuta mustaa hevosta.
Ensimmäinen viesti palstalle (osaankohan edes lainata oikein?)
Saaran sijoitus on noussut huimasti. Alun kerroin 15.00 on nyt 4.00 ja jaetulla 3. sijalla.
Heidå

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

audiokahvi kirjoitti:
Qhullu kirjoitti:Tietysti onhan siellä isona pelkona vaikka Unibetin suursuosikki: Pää-äijät... ja monta muuta mustaa hevosta.
Ensimmäinen viesti palstalle (osaankohan edes lainata oikein?)
Saaran sijoitus on noussut huimasti. Alun kerroin 15.00 on nyt 4.00 ja jaetulla 3. sijalla.
Taineet veikkaajat huomata tän Unibetin jättämän hyvän paikan tienata, kun kerroin laskenut tuota tahtia, koska kyl 15,00 on ihan liikaa Saaran voittokertoimelle nyt tää 4,00 alkaa olla aika kohdillaan.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tuosta Feel Vegas biisistä - Saaran lookki on kerrankin todella hyvä, ja näyttää kauniilta. Sen sijaan Teemun lökäpöksyjä ja Suomi-vetimiä en kyllä oikein tajua - jotain pää-äijät tyyppistä puskahuumoria-ko? Biisi jätää toivomisen varaa, keskeneräisen oloinen. Osittain toimii hyvinkin, sitten lerpahtaa täysin on ihan tyhjää ja sovitus ei jytää tarpeeksi seventies-diskosti ollenkaan. Räppiosuus ei istunut ollenkaan, valjua. Video oli hyvä :peukku: - tykkäsin autenttisesta kökköydestä ja kaleidoskoopeista. Niisn siis paitsi Teemon lökäpöksyistä, teryleenipaidasta ja istumattomasta takista. Oletteko katsoneet jenkkileffoja? Vaikka kuinka olis törkeet kuteet niin ne ei näytä neukkuversioilta koskaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Jostain ulkomaiselta palstalta luin, että Saara lupasi haastattelussa UMK-lavalle ison shown ja antoi vinkin: "Origami". Onko puku vai show origamiin liittyvä? Kiinnostuksella odotan...

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Katinka kirjoitti:Jostain ulkomaiselta palstalta luin, että Saara lupasi haastattelussa UMK-lavalle ison shown ja antoi vinkin: "Origami". Onko puku vai show origamiin liittyvä? Kiinnostuksella odotan...
Sehän on hyvin mahdollista että koko show:n on viety vähän Japani henkiseen suuntaan

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

Origami tarkoittaa japanilaista paperintaittelua ja sen tuloksena syntynyttä paperiesinettä. Oisko se puku tosiaan sitten joku paperista tehty valtava hörhelö. Erikoisuuden tavoittelua. Voi olla upea tai korni. Mielenkiinnolla odotan. (Googlen kuvahaku origami dress)

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

toivo kirjoitti:Origami tarkoittaa japanilaista paperintaittelua ja sen tuloksena syntynyttä paperiesinettä. Oisko se puku tosiaan sitten joku paperista tehty valtava hörhelö. Erikoisuuden tavoittelua. Voi olla upea tai korni. Mielenkiinnolla odotan. (Googlen kuvahaku origami dress)
Tämäkin on mahdollista, että Saaran asu on jotenkin origami henkinen, kun siitä ns. hankalasti puettavasta asusta oli puhetta

Jopa nyt kun tarkemmin ajattelee, niin se Saaran origami vihje vois hyvinkin liittyä siihen hänen pukuunsa

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6427
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Elvis »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20160127 ... 3_vi.shtml

Tässä Saaran tuoreita kuulumisia. :joojoo:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10944
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^Olipa todella fiksu, kaunis ja koskettava kiitos. Hienoa, Saara! <3
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mun mielestä Saaran huoli/epäkohdat laisamme näiden asioiden kohdalla on täysin aiheellisia

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tuo uutinen on nyt sitten osa tätä suurta #nofear kampanjaa. Tuleekohan nyt näitä suuria paljastuksia muitakin pikkuhiljaa. Seuraavaksi Nofear#Avioliitto? Kiva uutinen toki... umk-kilpailu lähestyy, huomiota on saatava :vonkaus:

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 713
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Ei mitenkään laskelmoitu nostatus, mitä seuraavaksi, mutta muuten ihan ok ja onnea, Suomi on vapaa maa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

toivo kirjoitti:Tuo uutinen on nyt sitten osa tätä suurta #nofear kampanjaa.
Minä kyllä mielsin sen pikemmin osaksi äitiyslaki-kampanjaa, joka on ollut esillä mm. Facebookissa.
Rise, angel, shine, love!

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

toivo kirjoitti:Tuo uutinen on nyt sitten osa tätä suurta #nofear kampanjaa. Tuleekohan nyt näitä suuria paljastuksia muitakin pikkuhiljaa. Seuraavaksi Nofear#Avioliitto? Kiva uutinen toki... umk-kilpailu lähestyy, huomiota on saatava :vonkaus:
Ei tämä ollut ihan uusi uutinen. Mun mielestäni Saara on puhunut siitä lapsen hankkimisesta jo vähintäänkin sivumennen jossain jutuissa, mutta toki se ehkä nyt oli sitten tälläinen niinku ns. viralliseksi niinku tosi haaveen tasolle nostettu ajatus, että me tosissaan haaveilla lapsesta.

Tätä menoa sen Avioliitoonkin meneminen ja sen julkistaminen Merin kanssa ei varmaan oo kauheen kaukana oleva ajatus. Tuntuu menevän niin hyvin, että se enemmän kuin todennäköistä, että sekin juttu lehdestä jossain vaiheessa tullaan lukemaan

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Mattan »

toivo kirjoitti:Origami tarkoittaa japanilaista paperintaittelua ja sen tuloksena syntynyttä paperiesinettä. Oisko se puku tosiaan sitten joku paperista tehty valtava hörhelö. Erikoisuuden tavoittelua. Voi olla upea tai korni. Mielenkiinnolla odotan. (Googlen kuvahaku origami dress)
Mikäli puku on origamia, on UMK:n oma Barbara Dex-palkinto melkein varmasti siinä. En muutakaan origamiin liittyvää keksi lavalle laittaa, sillä mitä kappaleeseen liittyvää paperista voisi taitella? :miettii:

Erikoisuudentavoittelusta vaikuttaa kappaleessakin olevan kyse itämaisine vaikutteineen, kokonaisuudesta en vieläkään perusta. En ole stylisti, mutten tässä esityksessä menisi erikoisuutta tavoittelevaan suuntaan, päinvastoin.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Lukittu