Väärä laulu voitti!

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Jaa Espanjalla ihan samanlainen biisi tulossa. Tämänhän nyt saattoi arvata.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Tässä oli iltasanomissa yksi juttu:

http://www.iltasanomat.fi/euroviisut/ar ... 27922.html

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Minunkin mielestäni tässä valinnassa ehkä ryöstettiin enemmän Saaraa kuin Mikaelia. Mikael ei ollut raadin, eikä kansan suosikki. Hänen voittonsa olisi ollut juuri se ei-toivottu kompromissi.

Saara taas voitti yleisöäänet varsin selvästi, ainakin Sandhjaan verraten. Muutama piste enemmän raadeilta, niin se olisi ollut siinä.

En ollut esityksen suurin fani, mutta Saara paransi finaaliin ja showhan olisi Tukholmassa muuttunut radikaalisti. Olisi siis mielestäni ehkä sittenkin pitänyt antaa Saaralle tilaisuus. Hän olisi sen ansainnut.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ritsu89 kirjoitti:Jaa Espanjalla ihan samanlainen biisi tulossa. Tämänhän nyt saattoi arvata.
Toisaalla muuten sanottiin tämän olevan "a more polished version of Say Yay", eli ei välttämättä tämän tappioksi kuitenkaan ole ;)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

capsLOCK kirjoitti:
En ollut esityksen suurin fani, mutta Saara paransi finaaliin ja showhan olisi Tukholmassa muuttunut radikaalisti. Olisi siis mielestäni ehkä sittenkin pitänyt antaa Saaralle tilaisuus. Hän olisi sen ansainnut.
Tässä olen samaa mieltä, vaikka Mikael Saarta kannatinkin. Saari vs Aalto -asetelmassa oli voimakasta keskustelua ja molemmat esitykset "aiheuttivat närää". Euroviisuissa esityksen pitää sitä vähän tehdäkin. Kohtuutonta ettei kumpikaan yleisöäänestyksen kärkikaksikosta päässyt.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

capsLOCK kirjoitti:Saara taas voitti yleisöäänet varsin selvästi, ainakin Sandhjaan verraten. Muutama piste enemmän raadeilta, niin se olisi ollut siinä.
Joo eli voimme syyttää viisuasiantuntijaraatia, jossa taisi istua muutama kuppilalainenkin. Olisivat antaneet Saaralle kahdeksan pistetta ja A&K:lle yhden eikä toisinpäin kuten tekivät, niin Saara olisi voittanut kisan. Muutaman hassun fanin syytä, että meni väärin päin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja andre06 »

En vain käsitä tätä! :heihaloo:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Raati pelasti Sandhja ns. Mikaelin ja Saaran kynsistä yleisöäänien kanssa. Saara kuroi n. 30 pojon eron lähes kiinni yleisöäänien ansiosta. Miettikääpä sitä millainen ero siinä oli yleisöäänissä aika iso, mutta me Saara fanit ei kyllä tästä lannistuta ja lähdetä mitään tai ketään syyttelemään. Me otataan tää tulos näyrästi vastaan ja iloitaan siitä, että Saara oli yleisön jopa suht selvä suosikki. Okei Mikael oli aika lähellä mutta tämähän oli odotettua, että nää kaks tappelee yleisön suurimmasta suosiosta ja oikeastaan tässä ns. lievässä erossa näkyi se ero mikä on Saaran ja Mikael uran tilassa tällä hetkellä. Saara kiertää keikkoja hyvään tahtiin ja ne myyvät aika hyvällä prosentilla loppun ja missä on Mikael en oiken kuullut koko miehestä mitään muuten kuin Viisuissa ja teatterin lavalla.

Saara tullenee joku vuosi vielä takaisin UMK:n, koska tällä naisella ei ole ollut tapana jättää unelmiaa toteuttamatta. ja toivottavasti sitten räjäyttää sellaisen paukun Suomen kansan eteen, että ei tarvi kysellä ja spekuloida, koska sillä naisella on kaikki ainekset ja elementti paumatta sellainen kunnon jytky.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

ritsu89 kirjoitti: Suomella tuntuu olevan tämä kaava, että lähetätään välillä jotain äärimmäisen provosoivaa ja silmille hyppivää, kuten PKN viime vuonna ja sitten yritetään toipua sen aiheuttamasta häpeästä ja lähetetää joku valju, jolla ei varmastikkaan kerätä negatiivista huomiota(eikä positiivistakaan). Suomen karsinnoissa on vielä niin vähän biisejä, että joku saattaa äänestää jotain "ihan kivaa", mutta euroviisuissa niitä "ihan kivoja" on niin paljon, ettei kukaan maailmalla vaivaannu äänestämään sellaista.
Nyt täytyy muistaa, ettei PKN aiheuttanut oikeanlaista keskustelua. Jos se olisivat esittäneet neljä Mikael Saaren näköistä poikaa, esitys ei olisi aiheuttanut mitään keskustelua. Se vain olisi tippunut semeissä pois.

salla73
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Helmi 2016, 14:48

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja salla73 »

I'm back <3 <3 <3
Oi miksi miksi miksi juuri tämä laulu? Nothing new....kun tarjolla olisi ollut helmiä???
Mitä virkaa kansan äänillä kun pisteitä annetaan kuitenkin niukasti? Ja nämä raadit??
Lapset ja asfalttimiehet olivat ajan hermolla.
Painelen syömään juustokakkua, jos sen avulla pääsisi yli asiasta.... Tosin epäilen toivunko ikinä :eiei: :eiei:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

salla73 kirjoitti: Mitä virkaa kansan äänillä kun pisteitä annetaan kuitenkin niukasti? Ja nämä raadit??
Lapset ja asfalttimiehet olivat ajan hermolla.
Näinpä. Lapset ja asfalttimiehet äänestivät samoin kuten muut kansalaiset. Jos lasten ja asfalttimiesten raati olisi saanut päättää, edustajanamme olisi Saara Aalto. Eli yleisön suuri suosikki.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Albin »

Puntarini ykkönen voitti. Silti minulla on jotenkin vaisu olo .. :sorivaan:

salla73
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Helmi 2016, 14:48

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja salla73 »

Albin kirjoitti:Puntarini ykkönen voitti. Silti minulla on jotenkin vaisu olo .. :sorivaan:

Vaisummaksi se olo muuttuu toukokuussa :mrgreen:
Ei vaan, itse dissasin Lordia valinnan jälkeen ja kuinkas kävikään :peukku:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tää on minusta ihan tarpeetonta spekulointia, että voittiko oikea vai ei. Tätähän voi nyt käännellä väännellä vaikka miten päin ja itkeä marista, että meni valinta ihan perseelleen tai ihan oikein jne. Sillä itkemisellä ja marisemissalla ja pohtimisella ei tulosta muuteta.

Minä otan mielummin sen positiivisen näkökannan asiaan vaikka oma suosikkin Saara ei voittanutkaan, niin se on tottakai se, että Saara oli kansamme suosikki ja se lämmittää ihan aidosti ja oikeasti mun sydäntä ja uskoisin, että lämmitää Saarankin sydäntä.

En minä jaksa niinku tuhlata ajatuksiani siihen vatvontaa menikö tämä nyt oikein vai ei

salla73
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 28 Helmi 2016, 14:48

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja salla73 »

Ei kun just nyt pitää purnata, ryvettyä mudassa ja sieltä noustaan kuin tuhkasta Feenix ja toukokuussa kannatetaan Suomea :peukku:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

sziget kirjoitti:Kannattaisin superfinaalia ilman raatejakin enkä näe sen lakkauttamiseen muuta syytä kuin sen, että UMK halusi erota edeltäjästään. Nyt järki takaisin käteen.
Minä en näe tätäkään syytä. Ensimmäisellä UMK-kaudella, jolloin pesäeron tekeminen oli tärkeintä, superfinaali vielä oli käytössä. Sitten siitä luovuttiin ilman mitään selitystä.
jee euroviisut kirjoitti:Ja kun ensimmäisen semifinaalin koostumusta katsele, niin kyllä minusta ainakin Islanti, Kypros, Bosnia, Itävalta, Moldova ja Unkari tätä todennäköisemmiltä finalisteilta tuntuvat.
Ai että "ainakin" nuo? :heh: Luettelit kaikki muut samaan semiin valitut viisut. Jättäisin Moldovan luettelosta pois, mutta eipä se kokonaiskuvaa muuta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja phale »

Vaikka itse kannatinkin Mikaelia, niin eniten kyllä harmittaa Saaran puolesta. Hän olisi yleisön suosikkina todellakin voittonsa kerrankin ansainnut. :eiei:

ESCfangirl
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 26 Helmi 2012, 18:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ESCfangirl »

Väärä laulu voitti, koska en olisi hyväksynyt yleisöäänten ylitse kävelemistä vaikka oma suosikkini olisikin voittanut raatien avulla. Ja mitä itse kappaleeseen tulee, niin taitaa olla puntarissani häntäpäässä, itse asiassa en edes muista millä sijalla, niin yhdentekevä tämä kappale on minulle. Täysin keskinkertainen ja lievästi ärsyttävä renkutus, jonka voisi kyllä kerran radiosta kuunnella mutta tuskin kiinnittäisin siihen mitään huomiota. Lavakarismaa Sandhjalla on ja paljon, mutta kyllä hyvä viisuesitys tarvitsee muutakin kuin kivan esittäjän. Muistaakseni ikinä ennen Suomen viisukarsinnoissa ei jonkin kappaleen menestys ole tullut yhtä puskista minulle, olin aivan äimistynyt kun pisteitä alkoi Sandhjalle satelemaan. En todellakaan usko tämän menestysmahdollisuuksiin Tukholmassa, ehkäpä finaaliin mennään jos samassa semissä on paljon balladeja (en ole seurannut muiden maiden valintoja). En vain mitenkään näe, että tässä on mitään niin erityistä, miksi tätä ihmiset alkaisivat äänestää. Raadit saattavat ihan kelpo pisteet antaakin, sillä laulaja on kuitenkin vahva ja hyvin energinen lavalla.

Avatar
jeejee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 08 Touko 2010, 16:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja jeejee »

Katson uusintaa. Voi järkytys miten väkinäiseltä tuo Sandhjan laulanta kuulostaa!!! Voiton jälkeenhän se ei sitten enää lähtenytkään edes sinne päin... :eiei:
Take me as I truly am,
I am divine, perfectly out of line, every shade in the sky.

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

jeejee kirjoitti:Katson uusintaa. Voi järkytys miten väkinäiseltä tuo Sandhjan laulanta kuulostaa!!! Voiton jälkeenhän se ei sitten enää lähtenytkään edes sinne päin... :eiei:
Jep...ymmärrän tunnekuohun, mutta samaa seurailin ja kun S tyystin lopetti laulamisen ja sanoi ettei pysty tähän, ajattelin vaan että niin, viisuissa on sitten vielä pikkasen isommat paineet.. Kun Conchita voitti koko potin ja oli TODELLA kuohuksissa, hän veti Ihan huipun version voittobiisistä ja vielä muutti sanoja I will..we will.. eikä mennyt edes kieli solmuun.

Yhä vahvemmin olen sitä mieltä että on aivan mykistävä vääryys ettei Mikaelia kuulla viisuissa. Kaikki muut ovat tusinaa, jokainen.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Joo eij jei jei. Tuo Shandjan esitys on niin what ever. Suorastaan puuduttavan tylsä. Harmittaa vaan enemmän kun katsoi tuon uusinnan. Mitä ihmiset näkee tässä biisissä? Artistinkaan hehkutusta en ihan tajua. Mikael Saari olisi ollut maailmalla paljon eksoottisempi valinta.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tästä tulee tosiaan mieleen UMK-2013 Iina Salinin last night. Joka ei liiemmin menestynyt kisassa. Miten tämä sing it away on muka parempi. Samanlaista keskinkertaista retroilua.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Kaikesta huolimatta ihmeen moni ulkkisfoorumeilla tästä tuntuu jossain määrin pitävän.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja phale »

Jonttu kirjoitti:Kaikesta huolimatta ihmeen moni ulkkisfoorumeilla tästä tuntuu jossain määrin pitävän.
"Jossain määrin pitäminen" tiivistää tämän kappaleen hyvin. Ihan kiva. Ei huono. Kompromissi.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja toivo »

Eli Saksa 2015 kohtalo tulossa. Väliinputoaja. 0 pistettä. Ai niin pisteytysjärjestelmä muuttuu... 9 pistettä.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Kuten live-ketjussa totesin, Suomi taitaa olla itse oman viisumenestyksensä pahin vihollinen. Kuten olen myös aikaisemmin maininnut, en henk.koht. pidä viisuissa pärjäämistä niin kauhean tärkeänä. Mutta silloin, kun on viedä viisuihin kappale, joka a) tuo kisaan jotain uutta ja vaihtelua ja/tai b) jolla todella olisi pärjäämisen mahdollisuuksia, kannattaisi tilaisuus toki käyttää hyväksi.

Katsoin vasta eilen illalla ensimmäisen kerran voittoencoren ja samaan syssyyn uudelleen kilpailuvedon. Finaaliesitys näytti paremmalta kuin semifinaali. Stailausta oli muutettu selkeämmäksi. Hyvää tuossa esityksessä minun mielestäni on esittäjän lavakarisma ja luonteva musikaalinen lavaliikunta. Hän nauttii esiintymisestä ja se myös näkyy. Kappaletta sinänsä en oikein osaa arvostella - tämä kun edustaa sitä musiikinlajia, joka ei jäyhään metsäläisluonteeseeni yleensä vetoa. Sen verran uskallan varovasti todeta, että nähdäkseni tällä ei erotuta millään tavalla edukseen viisujen keskivertotarjonnasta.

Voittoesityksessä laulaja oli luonnollisesti innoissaan ja kiihdyksissään voitosta, ja se näkyi huolestuttavan paljon itse esityksessä. Pitkin matkaa ilmenneet pienet vireongelmat korostuivat entisestään. Laulu tuntui juuttuvan kurkkuun ja kuulosti hengästyneeltä. Toivottavasti hermojen hallinnan treenaamiseen kiinnitetään erityistä huomiota ennen Tukholman-koitosta. Liika jännittäminen syö esityksen hyviä puolia - lavakarismaa, liikkumista ja katsojalle välittyvää esiintymisestä nauttimista - ja korostaa laulun puutteita.

Vaikka tämä ei omalla kohdallani kärkisijoja hätyytellyt, toivon toki Sandhjalle menestystä ja kannustan kyllä omaa edustajaamme Tukholmassa. Ei näistä viisuista koskaan tiedä; monien kappaleiden menestyminen tai floppaaminen on ollut minulle täysi mysteeri, vaikka olen seurannut viisuja 60-luvulta asti. Tai ehkä olen vain tavallista visakalloisempi.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Timoteus kirjoitti:Pidän kyllä Sandhjasta, mutta biisi on se sama, jolla Alankomaat jäi semifinaaliin muutamankin kerran viime vuosikymmenellä. Ei tällä ole mitään jakoja. :sorivaan:
Minulla soi viime yön päässä LovePower/Tonight Again -mashup, joka kuulosti kovasti Sing It Awaylta :heihaloo:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

toivo kirjoitti:Eli Saksa 2015 kohtalo tulossa. Väliinputoaja. 0 pistettä. Ai niin pisteytysjärjestelmä muuttuu... 9 pistettä.
Toivottavasti näin ei käy mutta pelkoni on että voi käydä - ellei biisiä saada tuunattua huomattavasti toimivammaksi (tosin en tiedä onko niillä edes mitään suunnitelmia tuunata sitä). Hyvästä show'sta ja livestä on vain hiukan apua, biisi tällaisenaan ei riitä.

Mietin heti valinnan jälkeen että "kaipa tämäkin on ihan ok edustaja" mutta nyt tarkemmin mietittyäni olen sitä mieltä että tämä saattoi olla lähes hölmöin valinta koko yhdeksiköstä. Ei siksi että kappale olisi huono - mutta kun se ei ole järin hyväkään saati mieleenjäävä ja muista erottuva - kuka sellaista siis äänestää? Vielä hölmömpi valinta olisi ollut selvästi vain Cristal heikon laulutaidon takia.

Jos ajattelee muita umk-finalisteja, on miltei kaikissa jotain mikä olisi erottanut ne ESC-kilpailijoista. Mikael ja Saara, ei tarvinne edes selittää millä elementeillä ne olisivat erottuneet. BQB erottuu koska on naisrockbändi, niitä ei ihan joka päivä viisuissa ole. A&K ilman mitään peilivirityksiä olisi erottunut vaikuttavana ja toimivana vaikkakin perinteisehkönä euroviisuduettona. Stella - nainen ja kitara, virheetön laulusuoritus.

Millä Sing it away erottuu?
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Kodiac
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 463
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

Jonttu kirjoitti: Toivottavasti näin ei käy mutta pelkoni on että voi käydä - ellei biisiä saada tuunattua huomattavasti toimivammaksi (tosin en tiedä onko niillä edes mitään suunnitelmia tuunata sitä). Hyvästä show'sta ja livestä on vain hiukan apua, biisi tällaisenaan ei riitä.

Mietin heti valinnan jälkeen että "kaipa tämäkin on ihan ok edustaja" mutta nyt tarkemmin mietittyäni olen sitä mieltä että tämä saattoi olla lähes hölmöin valinta koko yhdeksiköstä. Ei siksi että kappale olisi huono - mutta kun se ei ole järin hyväkään saati mieleenjäävä ja muista erottuva - kuka sellaista siis äänestää? Vielä hölmömpi valinta olisi ollut selvästi vain Cristal heikon laulutaidon takia.

Jos ajattelee muita umk-finalisteja, on miltei kaikissa jotain mikä olisi erottanut ne ESC-kilpailijoista. Mikael ja Saara, ei tarvinne edes selittää millä elementeillä ne olisivat erottuneet. BQB erottuu koska on naisrockbändi, niitä ei ihan joka päivä viisuissa ole. A&K ilman mitään peilivirityksiä olisi erottunut vaikuttavana ja toimivana vaikkakin perinteisehkönä euroviisuduettona. Stella - nainen ja kitara, virheetön laulusuoritus.

Millä Sing it away erottuu?
Hyvinkin samaa mieltä, tämä on varmasti hyvin monen mielestä "ihan kiva, kasi plus", mutta ei sen enempää. Tuuli Okkonen olisi mennyt samaan kategoriaan, jos olisi tullut valituksi. Tämä kappale vaatii sen, että liveshow olisi luokkaa todella kova ja että yleisön saisi hurmattua tanssimaan mukana. Muuten finaalipaikka menee varmasti sivu suun.

Muissa kappaleissa (paitsi Tuulin) olisi sentään tosiaan ollut jotakin, mikä nostaa (tai laskee, riippuen katsojasta) tuosta "ihan kiva, kasi plus"-kategoriasta.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Väärä laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Jos Diandra olisi ollut Rafaelan tilalla samalla biisillä niin olis varmaan ollut parempi vaihtoehto kuin Sandhja :heh:

Lukittu