Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
^ Heitot heittoina. Eikä se nyt kaukana totuudesta ole.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Ruotsin viisuvalinta ja UMK:n pannukakkushow osoittivat jälleen kerran, että enemmän kuin biisintekotaitoa, Suomen kannattais kysellä tuolta lahden toiselta puolen lavashown tuotannollista apua. Ei toi Ruotsin biisi ole kovinkaan kummoinen (viimevuotinen oli huomattavasti parempi), mutta lavashow (jos nähdään samanlaisena Lissabonissa) tulee nostamaan sen kärkikahinoihin. Mutta sopiiko tämä Yleen juurtuneille päättäjille ja taiteellisesta toteutuksesta vastaaville?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin
- Mä elän vieläkin
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Ei sovi.hra47 kirjoitti:Ruotsin viisuvalinta ja UMK:n pannukakkushow osoittivat jälleen kerran, että enemmän kuin biisintekotaitoa, Suomen kannattais kysellä tuolta lahden toiselta puolen lavashown tuotannollista apua. Ei toi Ruotsin biisi ole kovinkaan kummoinen (viimevuotinen oli huomattavasti parempi), mutta lavashow (jos nähdään samanlaisena Lissabonissa) tulee nostamaan sen kärkikahinoihin. Mutta sopiiko tämä Yleen juurtuneille päättäjille ja taiteellisesta toteutuksesta vastaaville?
- Subculture
- Kanta-asiakas
- Viestit: 3680
- Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Nyt tuhlataan rahaa johonkin kansainväliseen koreografiin, joka ohjaa showta sähköposteilla. Sen rahan voisi käyttää henkilöön, joka vastaisi kokonaisvisuaalisesta esityksestä, en tiedä miksi näitä kutsutaan, visual artist?? Ruotsissa oli vielä perinteisiä tanssiesityksiä, mutta menestystä tuli näillä visual artistien suunnittelemilla gimmick-showlla.
Ruotsissa Mello top 3 :ssa ei ollut taustatanssijoita. Jon Lundvikin esitys perustui valoshowhun.
Felixin ja Benjaminin show oli suunniteltu videomaiseen tv-toteutukseen.
Luulen, että molemmissa esityksissä kuvakulmat on suunnitellut poikien omat taustavoimat ja Mello-ohjaajat noudattivat tätä scriptiä.
Nyt Saara tarvitsisi lahjakasta visual artistia, joka pistäisi kasaan paketin, joka näyttäisi tv:ssä upealta. Delegaatiollahan on valta esittää toiveet harjoituksissa oikeista kuvakulmista.
Loreenin intensiivinen esityshän siirtyi kuvakulmineen suoraan finaaliesitykseen ja Benjaminin videomaiset kuvakulmat nähdään taatusti samanlaisina Lissabonissa.
Ruotsissa Mello top 3 :ssa ei ollut taustatanssijoita. Jon Lundvikin esitys perustui valoshowhun.
Felixin ja Benjaminin show oli suunniteltu videomaiseen tv-toteutukseen.
Luulen, että molemmissa esityksissä kuvakulmat on suunnitellut poikien omat taustavoimat ja Mello-ohjaajat noudattivat tätä scriptiä.
Nyt Saara tarvitsisi lahjakasta visual artistia, joka pistäisi kasaan paketin, joka näyttäisi tv:ssä upealta. Delegaatiollahan on valta esittää toiveet harjoituksissa oikeista kuvakulmista.
Loreenin intensiivinen esityshän siirtyi kuvakulmineen suoraan finaaliesitykseen ja Benjaminin videomaiset kuvakulmat nähdään taatusti samanlaisina Lissabonissa.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Aalto tarvitsisi nyt oikeasti asiantuntevaa ja osaavaa puhetaidon ja markkinoinnin ohjausta. Kun toimitaan jonkin maan edustajana, pitäisi osata unohtaa ja jättää pois vanhat virret Suomen kauheuksista yms., niistä olemme saaneet nauttia jo ihan riittävästi. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.toivo kirjoitti:Tuossa videolla Saara sitten kehtasi mainostaa, että Suomea ei äänestä kukaan koskaan ja Suomi saa aina "zero pöengs"
Suomi on saannut 0 pistettä viimeksi vuonna 1982!
Hienoa että markkinoidaan, määrä ei kuitenkaan korvaa laatua, yleensä.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
^ Tuo nyt oli kuitenkin vain jonkinlainen keikan välispiikki, joissa yleensä heitellään kaikenlaista, joten markkinoinnista ja puhetaidosta puhuminen on tässä yhteydessä vähän liioittelua...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Noin niin kuin yhtenä Aallon työnantajista ja rahoittajista en ole tyytyväinen siihen että edustajamme heittelee edustamastaan valtiosta tuollaisia. Tilaisuuden voisi varmaan käyttää positiivisemminkin ja positiivisuudessa pieni liioittelukin on ihan hyvä asia.rosetta kirjoitti:^ Tuo nyt oli kuitenkin vain jonkinlainen keikan välispiikki, joissa yleensä heitellään kaikenlaista, joten markkinoinnista ja puhetaidosta puhuminen on tässä yhteydessä vähän liioittelua...
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Saaran Instagram-stoorissa näkyy esityksen harjoittelua. Mukana edelleen kolme miestä, kaksi naista ja Saaran kanniskelua vaakatasossa. Asu näyttää olevan punainen.aj1964 kirjoitti:Mä niin odotan että Saara esiintyisi tänään yksin se videon asu hapsuhameineen päällä saa sitten vertailukohtaa miten tämä toimii pelkistettynä.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me
Empire of the freaks, all drinks on me
- YourMother
- Vielä yhdet
- Viestit: 981
- Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
*vessan vetämisen ääni*Stargazer kirjoitti:Saaran Instagram-stoorissa näkyy esityksen harjoittelua. Mukana edelleen kolme miestä, kaksi naista ja Saaran kanniskelua vaakatasossa. Asu näyttää olevan punainen.
Aletaanko miettiä jo UMK19:ta?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
^ Oletan että harjoittelu on tämäniltaista Liettuan karsintavetoa varten. Haluan uskoa, että esitystä muutetaan Lissaboniin.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me
Empire of the freaks, all drinks on me
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Ei päästä pitkälle niin kauan kuin vastuussa olevat sössivät lava- ja tv-presentaation vaikka käsissä olisi hyväkin biisi (niin kuin nyt on ihan hyvä). Lordia aikoinaan ei sössitty koska bändi itsessään oli se show ja sen päälle riitti ihan perinteinen keikkataltiointi ilman teknisesti sen vaikeampaa kuvausta.YourMother kirjoitti:Aletaanko miettiä jo UMK19:ta?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin
- Mä elän vieläkin
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Ok katsotaan tämän illan veto ensin ennen kuin aletaan taas kiviä heittelee...joo ja asiaahan se Saara puhui aika yleisesti Suomelle ei tule usealta maalta pisteen pistettä melkein joka vuosi
- YourMother
- Vielä yhdet
- Viestit: 981
- Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Okei, saatoin olla ehkä äkkinäisen reaktioni kanssa vähän... minä. Mutta voi he*vetti sentään, kai ne on nyt oikeesti muokannut sitä esitystä, eikä vaan poistanu lavasteita jotka on liian kalliita kuskata ympäri eurooppaa?
Yleisö on aika selkeästi ilmaissut että vastoin yleistä kuvitelmaa "more is not more". Mutta kuunneltiinko siellä jää nähtäväksi.
Varaan oikeuden kirkua tyynyyn.
Yleisö on aika selkeästi ilmaissut että vastoin yleistä kuvitelmaa "more is not more". Mutta kuunneltiinko siellä jää nähtäväksi.
Varaan oikeuden kirkua tyynyyn.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
^ Eihän tässä nyt viikossa ole pahemmin ollut aikaa muokata esitystä, joten ei kannata sitä odottaa; uskon ja toivon että oikeat muutokset tulevat ja näkyvät sitten Lissabonissa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Ja mitään uutta koreografiaa ei varmasti ole vielä valmiina korvaamaan UMK vedon
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Tämähän menee (jälleen) jännittäväksi kun yleisöllä ei tule olemaan hajuakaan lavaesityksestä ennen Lissabonin h-hetkeä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin
- Mä elän vieläkin
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Vähän ankeeta, että tässäkin ketjussa joudutaan edelleen todistelemaan, että "ei mulla ole mitään Saaraa vastaan". Mun mielestä täällä (tai missään) on näkynyt todella vähän kritiikkiä Saarasta itsestään (ja hyvä niin). Lähinnähän kaikki tuntuvat harmittelevan, että harmi, kun meillä periaatteessa olisi kaikki menestyksen avaimet käsissä mutta niitä ei osata hyödyntää?
Ja kyllä joskus pitää voida kritisoidakin. Norma John ei päässyt finaaliin, mutta siinä tehtiin kaikki mitä pystyttiin ja mielestäni palautekin oli sen mukaista (eli kaikki lähinnä kannustivat ja harmittelivat). Sandhjan show huononi oleellisesti itse euroviisuihin ja kyllä mun mielestä sellaisesta pitää keskustella että miksi näin.
Varmaan tämäkin viesti nyt tulkitaan jossain että "miksi pitää lytätä kun voisi kannustaa", mutta mun mielestä ennusmerkit ei ole Suomen osalta mitenkään hirveän hyvät. Ruotsi ja Norja paukautti nyt viikonloppuna sellaiset tykkishowt, että molemmat lienevät varmasti top kympissä finaalissa. Ja me joudutaan jännäämään itse finaalipaikkaakin? Miksi kaikki tuntuvat olevan niin varmoja siitä, että "kyllä varmasti Lissabonissa Saaralla on upea show". Mitä meille on tarjottu sellaista, että meidän pitäisi luottaa tähän?
Ja kyllä joskus pitää voida kritisoidakin. Norma John ei päässyt finaaliin, mutta siinä tehtiin kaikki mitä pystyttiin ja mielestäni palautekin oli sen mukaista (eli kaikki lähinnä kannustivat ja harmittelivat). Sandhjan show huononi oleellisesti itse euroviisuihin ja kyllä mun mielestä sellaisesta pitää keskustella että miksi näin.
Varmaan tämäkin viesti nyt tulkitaan jossain että "miksi pitää lytätä kun voisi kannustaa", mutta mun mielestä ennusmerkit ei ole Suomen osalta mitenkään hirveän hyvät. Ruotsi ja Norja paukautti nyt viikonloppuna sellaiset tykkishowt, että molemmat lienevät varmasti top kympissä finaalissa. Ja me joudutaan jännäämään itse finaalipaikkaakin? Miksi kaikki tuntuvat olevan niin varmoja siitä, että "kyllä varmasti Lissabonissa Saaralla on upea show". Mitä meille on tarjottu sellaista, että meidän pitäisi luottaa tähän?
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Huomenna on deadline toimittaa EBU:lle kaikki vaadittu materiaali, myös video, josta käy ilmi, miten viisu on tarkoitus lavalla esittää. Kv. lähetyksen tuotantotiimi tarvitsee tällaiset videot oman työnsä pohjaksi.aj1964 kirjoitti:Ja mitään uutta koreografiaa ei varmasti ole vielä valmiina korvaamaan UMK vedon
Materiaalia voi toimittaa jonkin verran myöhässä, mutta siitä menee sakkomaksua. Eikä aikaa silloinkaan määrättömästi ole. Ei siis riitä, että ilmestytään kokonaan uuden esityskonseptin kanssa Lissabonin harjoituksiin, vaan valmista pitää olla selvästi aiemmin.
En toki odota, että mitään ratkaisevaa uutta nähtäisiin tänään Liettuassa, mutta arvelen, ettei esitystä kovin ratkaisevasti muutenkaan muuteta. Lissabonissa nähtäneen UMK-esityksen toisinto paremmalla ohjauksella ja äänellä ja toivottavasti ilman joitakin irrallisimpia elementtejä. Mihin se sitten riittää?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Kiitos Timoteus tosi paljon tarkentavista tiedoista! Täällähän on kovasti puhuttu kuinka "koko kevät aikaa muuttaa".
Mä en usko, että esitykseen tulee juurikaan muutoksia.
Mä en usko, että esitykseen tulee juurikaan muutoksia.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Miten minulla on kuva, että monesti esityksiä on muutettu ja rukattu aika viime metreillä, ihan vasta viisujen harjoituksissakin Toki jonkinlainen suunnitelma täytyy toimittaa, kuten sanoit, mutta ei kai sen tarvitse eikä voikaan hirveän yksityiskohtainen olla vielä tässä vaiheessa.Timoteus kirjoitti: Huomenna on deadline toimittaa EBU:lle kaikki vaadittu materiaali, myös video, josta käy ilmi, miten viisu on tarkoitus lavalla esittää. Kv. lähetyksen tuotantotiimi tarvitsee tällaiset videot oman työnsä pohjaksi.
Materiaalia voi toimittaa jonkin verran myöhässä, mutta siitä menee sakkomaksua. Eikä aikaa silloinkaan määrättömästi ole. Ei siis riitä, että ilmestytään kokonaan uuden esityskonseptin kanssa Lissabonin harjoituksiin, vaan valmista pitää olla selvästi aiemmin.
Sinä se sitten käytät kaikki mahdollisuudet pönkittää omaa jo valmiiksi negatiivista käsitystäsi, kuten jotkut ovat kommentoineetkin...Wadde kirjoitti:Kiitos Timoteus tosi paljon tarkentavista tiedoista! Täällähän on kovasti puhuttu kuinka "koko kevät aikaa muuttaa".
Mä en usko, että esitykseen tulee juurikaan muutoksia.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Saaralla on yksi vahvuus, mikä Norma Johnilta ehkä puuttui: oikeasti tarttuva ja hyvä biisi, joka jää kertaheitosta päähän soimaan.
Viimeksi muokannut andre06, 11 Maalis 2018, 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Toiveita herättää pikkuisen se että joka tapauksessa esitystä parantava suunta olisi karsiminen, selkeyttäminen ja yksinkertaistaminen. Kaikkea on nyt riittävästi, tai paremminkin liikaa, ja paljon on sellaista jota ei pitäisi olla ollenkaan. Jos nyt vain ihan oikeasti uskalletaan tarttua siihen moottorisahaan ja karsia kaikki joutava ja vahingollinenkin pois, saadaan sieltä seasta näkyviin ja kuuluviin se taitava ja lahjakas artistikin esittämään sitä ihan mukavaa viisua, ihan jopa äänenkäytön kannalta optimaalisessa asennossakin eikä roikottaen erilaisissa asennoissa, eikä piiloutuen välillä milloin minnekin.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Toki viilauksia voi tehdä olemassaolevan esityskonseptin puitteissa. Nyrkkisääntönä voisi ehkä määritellä, että jos esityksen kuvakäsikirjoitus ei (ainakaan ratkaisevasti) muutu, sellaisia asioita esityksessä voi muuttaa viime tingassakin. Järjestäjien harkintavallassa kuitenkin kaikki.rosetta kirjoitti:Miten minulla on kuva, että monesti esityksiä on muutettu ja rukattu aika viime metreillä, ihan vasta viisujen harjoituksissakin Toki jonkinlainen suunnitelma täytyy toimittaa, kuten sanoit, mutta ei kai sen tarvitse eikä voikaan hirveän yksityiskohtainen olla vielä tässä vaiheessa.
(Noin muuten olen sitä mieltä, että jos kisapaikalla pitää vielä jotakin merkittävää muutosta tehdä esitykseen, valmistelut on mokattu.)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Joo, vähän huonolta näyttää. Ja kun Saara ja koreografinsa ovat vielä puhuneet kuinka he haluaisivat jotakin ”yllätyksiä” esitykseen, mikä kuulostaa pelottavasti siltä, että mennään ihan väärään suuntaan eli lisätään vielä jotakin jo liian sekavaan sekasoppaan.
Paitsi jos he yllätyksillä tarkoittavat juuri kaiken ”turhan” karsimista, mitä nyt hieman epäilen...
Paitsi jos he yllätyksillä tarkoittavat juuri kaiken ”turhan” karsimista, mitä nyt hieman epäilen...
Aina mun pitää käydä suihkussa
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Kyllä varmaan pitää olla jokin "luonnos" lopullisesta esityksestä mutta eihän sitä ole vielä harjoiteltu, etenkään tätä iltaa varten. Joten jos he päättävät tehdä sen uusiksi niin uskon että he myös niin tekevät. Mutta jää stten nähtäväksi. Tältä illalta odotan etenkin voimakasta laulua ja hyvälaatuista liveääntä.Timoteus kirjoitti:Huomenna on deadline toimittaa EBU:lle kaikki vaadittu materiaali, myös video, josta käy ilmi, miten viisu on tarkoitus lavalla esittää. Kv. lähetyksen tuotantotiimi tarvitsee tällaiset videot oman työnsä pohjaksi.aj1964 kirjoitti:Ja mitään uutta koreografiaa ei varmasti ole vielä valmiina korvaamaan UMK vedon
Materiaalia voi toimittaa jonkin verran myöhässä, mutta siitä menee sakkomaksua. Eikä aikaa silloinkaan määrättömästi ole. Ei siis riitä, että ilmestytään kokonaan uuden esityskonseptin kanssa Lissabonin harjoituksiin, vaan valmista pitää olla selvästi aiemmin.
En toki odota, että mitään ratkaisevaa uutta nähtäisiin tänään Liettuassa, mutta arvelen, ettei esitystä kovin ratkaisevasti muutenkaan muuteta. Lissabonissa nähtäneen UMK-esityksen toisinto paremmalla ohjauksella ja äänellä ja toivottavasti ilman joitakin irrallisimpia elementtejä. Mihin se sitten riittää?
Viimeksi muokannut aj1964, 11 Maalis 2018, 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Noin varmaan on, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan...Timoteus kirjoitti: Noin muuten olen sitä mieltä, että jos kisapaikalla pitää vielä jotakin merkittävää muutosta tehdä esitykseen, valmistelut on mokattu.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Que cantan cuando naces y también en el adios
(Massiel: La la la)
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Ei herraisä tästä ei tule yhtää mitään jos jengi alkaa takertumaan kaikenmaailman lillukanvarsiin. Välispiikkinä on ihan hyvä vitsailla. Jos siitä vetää herneen nenään silloin kun kyse on ihan kivasta ja hyvässä hengessä esitetystä kaikkien tietämiin stereotypioihin perustuvasta vitsailusta niin silloin on kritiikin prioriteetit aivan hukassa.jukkanen kirjoitti:Noin niin kuin yhtenä Aallon työnantajista ja rahoittajista en ole tyytyväinen siihen että edustajamme heittelee edustamastaan valtiosta tuollaisia. Tilaisuuden voisi varmaan käyttää positiivisemminkin ja positiivisuudessa pieni liioittelukin on ihan hyvä asia.
Tämä on se juttu johon vihdoin pitäisi keskittyä yleistuotanollisella tasolla. Eli oli artisti kuka hyvänsä millä taidoilla hyvänsä niin pitäii voida olla varma, että ylöspano on aina priimaa. Tämä ei koske vain Saaraa vaan koko YLEn suomalaista viisutuotatoa. Ne ovat aivan lapasia. Suomessa on taiteilijoita jotka osaavat luoda hienoja ylöspanoja, mutta ne eivät syystä tai toisesta ole mukana esim nyt näissä viisujutuissa vaan siellä on jotain ihan osaamattomia. Anssi Autio kaiketi johtaa tätä? ja jos johtaa, niin hän on vastuussa viime kädessä jokaisesta johtamiskaudellaan viisuihin päästetystä esityksestä. Ja niistä aivan liian moni on ollut ylöspanoltaan ihan paskoja. Anteeksi, mutta sitä ei voi kauniimmin sanoa. Valitettavsati ongelma on laaa, astaavia kouluttamattomia puuhastelijoita löytyy myös levy-yhtiöistä ja muista aivan liian tärkeistä paikoista. Visuaalinen osaaminen vaikuttaa aivan liian usein täysin osaamattomien ihmisten söhlinnältä. Elämänkoulu ei riitä, tarvitaan ammattitaitoa. Vastuuta pitää kataa a kun ei toimi, ulos.Subculture kirjoitti:Nyt Saara tarvitsisi lahjakasta visual artistia, joka pistäisi kasaan paketin, joka näyttäisi tv:ssä upealta. Delegaatiollahan on valta esittää toiveet harjoituksissa oikeista kuvakulmista.
Niin että aj1964, kun Ruotsi-ketjussa puhuin malli ottamisesta ja sinä vastasit että Saaran pitää saada olla överi oma itsensä niin nämä asiat eivät ole ristiriidassa. Tässä ei ole kyse minimalismista ja överiydestä, vaan siitä että joko osuu niihi visuaalisii nuotteihin tai sitten ei osu a nyt Saaran show ei osu. Ruotsalaiset sen sijaan ovat aina vireessä ja niillä on ajanmukaiset kuvasoundit, niinkuin nyt ne Benjaminin valoraidat. Saara on hieno muusikko, mutta osaamaton ja epävireinen visualisti jos saa itse päättää - se on näkynyt usein. Siksi vahvaa ohjausta tarvitaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Milloin Suomen esitys on muuten ollut edellisen kerran erityisen onnistunut visuaalisesti? Siis että esitys on nostanut biisiä eikä päinvastoin?
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
2014, ehdottomasti.Wadde kirjoitti:Milloin Suomen esitys on muuten ollut edellisen kerran erityisen onnistunut visuaalisesti? Siis että esitys on nostanut biisiä eikä päinvastoin?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away
Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters
Totta, ja mielestäni myös 2011.Samiasd kirjoitti:2014, ehdottomasti.Wadde kirjoitti:Milloin Suomen esitys on muuten ollut edellisen kerran erityisen onnistunut visuaalisesti? Siis että esitys on nostanut biisiä eikä päinvastoin?