Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17347
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Happy »

Stripparit ympärille tanssimaan tankotanssia & osa strippareista voitais laittaa kylpemään isojen shampanjalasien sisään, katosta vois pyrosateen joukossa pudota seteleitä & muuta kivaa.
Tuulikoneet myös täysille niin että laulajien hiukset & mekot hulmuaa.... sittenhän tän biisin jopa muistais :uujee:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Possu »

Juu ei pyroja. Aivan kuten joku sanoi, niin kulahtanutta hommaa. Savut jatkoon ja hyvä kameratyöskentely.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8365
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

BC:n video näyttää tulevan tänään Yle2:lta heti Pikku Kakkosen jälkeen. Piltit pelästyvät...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^ edit... Tarkoitit tietysti musiikkivideota. Luulin ekaksi että sitä niiden omaa kuvausta. :puna:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5771
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^^ Hauska bongaus! En tiedä, mitä Pikku Kakkosen jälkeen yleensä tulee, mutta voin jo kuvitella television ääreen säntäävät vanhemmat, kun ruutuun pamahtaa keskareista huutavia tyyppejä. Biisi kun tosiaan menee suoraan asiaan. No, onhan tuossa tosin muutama minuutti väliä, joten taidetaan mainostaa Ylen muita ohjelmia välissä.
kuva

E: Joo, siinä välissä tuli kaikkia lastenohjelmamainoksia. Rokkia pilteille! :rok:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

No mitäs siitä, eivät pikku kakkosen katsojat ymmärrä sanoituksia saatiikka merkityksiä ja muutenhan siinä ei ihmeellistä olekaan.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8365
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Psykoottisen raivopäisiä ihmisiä karjumassa, kovia ääniä, salamaleikkauksia välkkyvin valoin... en tiedä, mutta saattaishan tollainen kuvasto säikyttää herkimpiä pilttejä. Ohjelmien ikärajoja säädetään väkivallan, kirosanojen, päihteiden ja paljaan pinnan määrän perusteella, mutta kai kuvaston yleinen ahdistavuuskin on yksi tekijä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6624
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Liveshowsta sen verran, että juu, mielelläni itsekin näkisin jotain muuta kuin pyroja. Valoilla leikkiminen voisi olla ihan hauska idea. Hitsi kun sen musiikkivideon auton saisi jotenkin tuotua lavalle.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^helppoahan se "auto" nyt olisi tuoda.

Minusta tärkeintä olisi säilyttää asennot, poseeraukset ja muutamat ilmeet. Ne ilmentävät paljon enemmän tunnetta, testosteronia ja röyhkeyttä, kuin mitkään valot. Ja asennot voi ihan hyvin heijastua sumusta, niinkuin videolla. Se pitkätukkainen istuva tyyppi siinä (auton konepellillä?), joka näkyy videon kuvakkeessakin oikealla, on minusta paras. Yhdistettynä hu-hu-huutoihin, tulee melkeimpä primitiivinen mielleyhtymä hallitsevasta johtajauroksesta (simpanssilaumassa) . :heh:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6624
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Musta taas Joel ja Joelin ilmeet videolla on aivan loistavia (hän on toinen laulajista, näkyy myös videon kuvakkeessa). Kattelen videota aika paljon vaan sen takia, että näkisin hänen ilmeitä ja eleitä. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

juutuubissa 400k mennyt rikki just nyt :mums:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6603
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tässä on kaksi laulajaa! :shock: Pitääkö siis jännittää kahden solistin livesuoritusta. :draamaa:

Veikkaan, että Blind Channel rynnii lavalle tyypillisellä bändiesityksellä. Energistä rockailua ja vilkkuvia valoja jne., ja jos kappale tuntuu askeleen energisemmältä liven kera, esitys on onnistunut. Huhutteluun toivoisin spottaantuvan omaksi yksikökseen myös visuaalisesti, koska onhan se kappaleen herkullisin kohta. :surrur:

YouTubesta löytyvillä livevideoilla bändi näyttää suosivan valkoisia vaatteita. Vaikka kontrastit voivat joskus olla toimivia, toivottavasti yhtye sonnustautuu UMK:ssa mustaan. Taustascreeneillä voisi sitten hyödyntää valkoista (Stam1nan gaalaesityksen malliin).

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tänään Teflonit sai lähtöpassit mun soittolistalta, joten BC on ainoana umk-biiseistä enää jäljellä...ja Cicciolina tietty, mutta siitähän tuli ikivihreä yhdessä yössä jo ajat sitten!

Jatketaan siis harjoituksia :tapu:

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Jos miettii puhtaasti viisumenestystä, niin tämä olisi varmasti paras ehdokas Suomelle siinäkin mielessä. Toki esityksen pitää osua maaliin. Referenssinä esim. Soft Enginen ja Lordin menestys, tämä sijoittunee houkuttelevuutensa puolesta johonkin niiden välimaastoon. Raatien pisteissä tällä voisi olla potentiaalia päästä johonkin parempaan keskikastiin pisteissä ja uskoisin yleisön antavan useimmista maista tälle 3 - 6 pistettä ja muutamista maista jopa 8, 10 tai 12 (12 ehkä Islannista ja Norjasta). Tällöin sijoitus olisi todennäköisesti TOP10:ssä, joka olisi sensaatiomainen suoritus Suomen viisuhistoriassa. Tämä voisi innoittaa UMK:ta nousemaan uudelle tasolle ja jatkaa parempaa menestymistä viisuissa jatkossa.

Teflonit ja Pandora joutuu kilpailemaan The Roopien ja Islannin Dadien yms. kanssa ja siinä pelissä jäädään jalkoihin.

Meidän balladit on ihan ok, mutta siinä ongelma onkin. Ne ei tarjoa mitään sen kummempaa ja hyviä pistesaaliita on turha odottaa.

Eli tälläkin saralla Blind Channel olisi oikea valinta viisuihin.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja toivo »

Saisikohan tuon videolla nähtävän auton lavalle tuotua. Se on tosi cool. Jos on pelkkä kuori, tuskin se paljoa painaa. Tai käy niinkuin kuuluisan kuution kanssa, että UMK-lavalle hyväksyttiin, mutta ei euroviisulavalle.

Toisaalta onhan UMK:ssa nähty veturikin, miksei sitten autoa :heh:

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Lukko-IFK pelissä soi useampikin Blind Channelin biisi, ainakin bongasin Dark Siden ja sen Anastacia coverin.

(Psst, soittivat pätkän myös Tefloneiden tyrkkyä.)
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

sziget kirjoitti: 25 Tammi 2021, 00:10 :supati: Lyhenne BC on paljastava, "ennen Kristusta". Asettavat jotain Kristuksen edelle, kenties jopa Antikristuksen!

Kuulosti tuoreelta, koska en ole rocktuntija vaan vertaan aiempiin viisuihin. Pidän rakenteesta, puheosista ja siitä, että aloitetaan kertsillä mutta ei lopeteta. Ovat tajunneet, että kolme minuuttia on lyhyt aika eikä kulunein kaava ole aina paras.
Viisufani kirjoitti: 22 Tammi 2021, 17:56 Tänä vuonna vain erään laulun sanoitus Uuden musiikin kilpailussa on osittain sellainen, että häpeäisin, jos kyseinen laulu olisi Suomen euroviisu. Se ei kuitenkaan ole Blind Chanelin biisi. Toisaalta en osaa englantia tarpeeksi ymmärtääkseni heidän laulun sanoitustaan.
Minua myötähävettää Dannylle tehty sanoitus, siinä on suuren kalkkunan aineksia, tosin vain suomalaiselle. Teflonien vitsi kaipaa selitystä, yksinään "I love you" voi kuulostaa vain lattealta eikä ironiselta. Blind Channelin sanoitus ei huolestuta, siitä ei hermostu kukaan joka voisi todellisuudessa äänestää kappaletta.
Tarkoitin eräällä laululla juuri Teflon Brothersin räpin sitä suomenkielistä osuutta. Pandoran laulamasta englanninkielisestä osuudesta minulla ei ole mitään valittamista. Pandoran laulama englanninkielinen osuus on ihan mukava. Se Teflon Brothersien räp on vähän myötähäpeää aiheuttava. Ainakin osittain.

Blind Chanelin laulun sanoitus ei ole minun mieleen. Biisin tarinaa kuunnellessa biisin meininki ei tuntunut omaan tyyliini sopivalta. Jos Blind Chanelin biisillä voisi hyvinkin tulla menestystä, niin olisin kuitenkin siihen tyytyväinen.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Viisufani kirjoitti: 30 Tammi 2021, 21:36 Tarkoitin eräällä laululla juuri Teflon Brothersin räpin sitä suomenkielistä osuutta. Pandoran laulamasta englanninkielisestä osuudesta minulla ei ole mitään valittamista. Pandoran laulama englanninkielinen osuus on ihan mukava. Se Teflon Brothersien räp on vähän myötähäpeää aiheuttava. Ainakin osittain.
Nyt kun otit asian esille, niin tottahan tuo on. Varmasti tehty ruottalaisten kosiskeluksi, niillähän on aina se krooninen ylemmyyskompleksi suomalaisiin. Tällainen ruottalaisten kumartelu kyllä kieltämättä laskee teflonien arvoa mun silmissä, tosin ei tuolla ole mitään merkitystä.... BC:tä äänestän kuitenkin :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8365
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei ruottalaiset ymmärrä mitään siitä suomenkielisestä räppäyksestä. Ei niillä ole pakkosuomea kouluissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Blind Chanelin UMK-biisistä varmaan muistaa jälkeen päin, että se tehtiin silloin koronapandemian aikana. Jos Euroviisuissa ei ole mitään muuta laulua, joka voidaan muistaa samalla tavalla, voi Suomi tosiaan menestyä Euroviisuissa Blind Chanelin biisillä.
Taikahuilu kirjoitti: 30 Tammi 2021, 21:53
Viisufani kirjoitti: 30 Tammi 2021, 21:36 Tarkoitin eräällä laululla juuri Teflon Brothersin räpin sitä suomenkielistä osuutta. Pandoran laulamasta englanninkielisestä osuudesta minulla ei ole mitään valittamista. Pandoran laulama englanninkielinen osuus on ihan mukava. Se Teflon Brothersien räp on vähän myötähäpeää aiheuttava. Ainakin osittain.
Nyt kun otit asian esille, niin tottahan tuo on. Varmasti tehty ruottalaisten kosiskeluksi, niillähän on aina se krooninen ylemmyyskompleksi suomalaisiin. Tällainen ruottalaisten kumartelu kyllä kieltämättä laskee teflonien arvoa mun silmissä, tosin ei tuolla ole mitään merkitystä.... BC:tä äänestän kuitenkin :heh:
En ole väittänyt, että Teflon Brothers ja Pandora olisivat tehneet laulun ruotsalaisia kosiskellakseen. En ole myöskään väittänyt, että ruotsalaisilla olisi suomalaisiin krooninen ylemmyskompleksi.

En tahdo, että minut ymmärrettäisiin väärin, joten totean selkeästi: Edellä mainitut väitteet eivät ole missään nimessä edes käyneet mielessäkään.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8365
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Viisufani kirjoitti: 30 Tammi 2021, 22:25 Blind Chanelin UMK-biisistä varmaan muistaa jälkeen päin, että se tehtiin silloin koronapandemian aikana. Jos Euroviisuissa ei ole mitään muuta laulua, joka voidaan muistaa samalla tavalla, voi Suomi tosiaan menestyä Euroviisuissa Blind Chanelin biisillä.
Vähättelemättä yhtään Dark Siden musiikillisia ansioita, voi olla myös, että käy kuten Darudelle viimeksi. Ilmeisesti eurooppalainen yleisö ei kaivannut muistutusta ja sormenheristelyä ilmastonmuutoksesta. Tosin vähän aikaisemmin voitti koko viisut metoo- ja naisasiaa ajanut viisu, joten ota sitten näistäkin selvyys, mikä sanomallisuus vetoaa yleisöön milloinkin. Edit: siis olettaen, että yleisö kokisi Dark Siden muka jotenkin koronavuoden viisuksi. Itse en näe mitään yhteyttä niillä, siitäkin huolimatta että tekijät itse sanoivat biisin tarina-videolla, että biisi syntyi korona-ahdistuksesta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

hra47 kirjoitti: 30 Tammi 2021, 22:36 Vähättelemättä yhtään Dark Siden musiikillisia ansioita, voi olla myös, että käy kuten Darudelle viimeksi. Ilmeisesti eurooppalainen yleisö ei kaivannut muistutusta ja sormenheristelyä ilmastonmuutoksesta. Tosin vähän aikaisemmin voitti koko viisut metoo- ja naisasiaa ajanut viisu, joten ota sitten näistäkin selvyys, mikä sanomallisuus vetoaa yleisöön milloinkin.
Eiköhän Look Awayn huono menestys johtunut ihan muista asioista kuin laulun aiheesta. Liikaa toistoa, eikä karsinnoissa sykähdyttänyttä kuutiota pystytty viisuissa toteuttamaan

Jos nyt sattuisi käymään niin, että Ilta tai Teflonit sinne viisuhin lähtisi Blind Channelin sijaan, niin tulipahan löydettyä ainakin bändi, jolta on päätynyt jo kolmisenkymmentä kappaletta soittolistalleni. :ihana:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Israel voitti vuonna 2018 täysin ansaitusti.

Blind Chanelin biisi on tulkintani mukaan sellainen, että sen voi mahdollisesti yhdistää ensimmäiseen koronavuoteen ja keikkojen peruuntumiseen. Tämä on oma tulkintani, en ollenkaan tiedä, kuinka moni niin ajattelisi Euroviisujen katsojista.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6624
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Juu, en jaksa minäkään uskoa, että Daruden biisin menestymättömyys johtui niinkään aiheesta. Kappale oli muuten vain heikko. BC:n biisiä en ainakaan itse yhdistä koronaan enkä oikein mihinkään muuhunkaan tiettyyn aiheeseen enkä oikein jaksa uskoa, että ainakaan ihan ne taviskatsojat alkavat pohtia, että mistäköhän nämä biisin sanat nyt oikein kertovat. Etenkään kun sanoitus ei ole kappaleen vahvin puoli.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Sori, jätän tän vaan tänne :hiips:

2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6624
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kattelin kyseisen videon aihemmin ja oon ehkä hiukan rakastunut tohon Nikon nauruun. :ihana: Ihanaa, että hän on näköjään se, joka bändiä haastatteluissa aika pitkälti edustaa. Ja puhuu muuten todella hyvää englantia.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Creeperqueen kirjoitti: 30 Tammi 2021, 23:50 Sori, jätän tän vaan tänne :hiips:
Miks oot sorry :mitvit: ....toihan oli aivan upee, hyvä et jätit :peukku:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^No siis kun mulla on sellainen tunne, että spämmin tähän ketjuun vaan kaikkea :heh:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Tuosta vertauksesta Look Awayn ja Dark Siden välillä: Daruden Look Away oli yksinkertaisesti tosi huono. Myönnän itsekin eläneeni jonkinlaisen Darude-kuplan sisällä sinä keväänä, mutta se kupla poksahti ajat sitten. Juuri katsoin sen vuoden Viisut ja täytyy myöntää, että sillä kappaleella ja esityksellä ei ollut mitään asiaa finaaliin. Myöhemmin ajateltuna Superman oli parempi biisi, mutta en antaisi sillekään jälkikäteen mitään mahdollisuuksia menestykseen.

Dark Side on sen sijaan otettu laajemminkin kuunteluun ja ihmiset ovat aidon innostuneita siitä. Tämä on oikeasti hyvä kappale.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Possu »

Melkoisen sakeaa menoa yhdistää samassa lauseessa Daruden ja Blind Channelin vedot.

Lukittu