Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

12 - MOD SUN - Bones
10 - VINCINT - Please Don't Fall in Love
8 - WALK THE MOON - Shut Up and Dance
7 - <3
6 - :peukku:
5 - :peukku:
4 - :peukku:
3 - :peukku:
2 - ISA - Drum & Bass
1 - SB19 - Alab (Burning)

N'jahas täällä vihattiiin hyvää musiikkia. :heh: En nyt jaksa välittää siitä että semi paljastuu. Ihanaa muuten että PVRIS meni toisesta <3
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1379
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

OMG MITÄ PÄÄSIN FINAALIIN JEEEEEE

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Tuo MOD SUN rannalle jääminen yllätti kyllä, heillä oli juuri vasta korkean profiilin biisi Avril Lavignen kanssa:
https://youtu.be/An0B0vvqcmY

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2403
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

GuoZu8 kirjoitti: 03 Maalis 2021, 20:38 WALK THE MOON PUTOSI?!?
KANNATTAISI SITTENKIN ULPPAROIDA, OLISIN ANTANUT SILLE TÄYDET...

KARSIUDUIN TAAS. VOITTE ARVATA, KUKA OLIN.
ARVAUSAIKAA ON HUOMISEEN KLO 8 ASTI.
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ 21. Kuva S.H.E. - 中國話 (Zhong Guo Hua) :joojoo:
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13048
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Arvelin jo 1. semin yhteiskuunteluissa, että olet S.H.E.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Kelpoo menoo! S.H.E. oli parasta, mitä raadista löytyi. Kiitos sen lähettäjälle! :peukku:

SEMIFINAALI 1

12p Kuva S.H.E. - 中國話 (Zhong Guo Hua) <3
10p ihranen
8p ihranen
7p ihranen
6p Kuva Kuva NUM - Through My Skin
5p Kuva KAS:ST - Vtopia
4p ihranen
3p Kuva RAPA - Rang Sem Kar Ga Mikar
2p ihranen
1p ihranen

SEMIFINAALI 2

12p Kuva S.O.A.P. - Dowuchalike
10p ihranen
8p Kuva CMX - Punainen komentaja
7p ihranen
6p ihranen
5p ihranen
4p ihranen
3p ihranen
2p Kuva ISA - Drum & Bass
1p ihranen
Hazard kirjoitti: 03 Maalis 2021, 20:34 22. Kuva ELE - Mua pelottaa (61p)
Oh ja rämä! Raadin pistejumbo (tosin pienellä marginaalilla :lohtu:). On aina vaikuttava lukea, tässä tapauksessa kuunnella, yli sata vuotta sitten kirjoitettuja tekstejä, jotka onnistuvat resonoimaan aikavälistä huolimatta (Eino Leinon runo Mua pelottaa on julkaistu vuonna 1900, ehkäpä siis kirjoitettu 1800-luvulla). Evasta & Manusta tuttu solisti Eva Louhivuori, joka huolehtii ELE-yhtyeen laulusuorituksista, olisi voinut artikuloida tekstiä paremmin, mutta tunnelmaa kappaleesta ei puutu. Oli iloista muistaa yhtyeen olemassaolo tämän raadin ansiosta, koska en ole pariin vuoteen heidä sovituksiinsa Eino Leinon runoista palannut. Nyt palasin. <3

Luultavammin olisin lähettänyt raatiin jotain aivan muuta, jos maarajoitusta ei olisi missään vaiheessa ollut. Jouduin valitsemaan biisin kymmenessä minuuttissa, koska en halunnut joutua hankalien maiden ympäröimäksi. Olen jo tovin halunnut kääntää raatikappaleitteni suuntaa johonkin vähemmän hanhismaiseen, mutta tällä kertaa se jäi vain aikeeksi. :heh:

Toki olisin voinut vaihtaa kappaletta sen jälkeen, kun maarajoituksesta luovuttiin, mutta itselläni on typerä tapa heittää "roskiin" kappaleet/esittäjät, joita olen joskus ehdottanut raatiin. En osaa enää asennoitua niihin potentiaalisina raativaihtoehtoina, vaan ne tuntuvat ajatuksen tasolla jo "käytetyltä" vaihtoehdolta. Sitä kohtaloa en tahtonut ELE-yhtyeelle, joten päätin jättää vaihdon tekemättä ja olla epähanhis jossain toisessa raadissa. :mrgreen:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13048
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Sinä siis olit ELEn takana. Tällä sentään et ollut lähelläkään "viitasenpiiojen" tekoa. :heh:

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2403
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

TomppaJr kirjoitti: 03 Maalis 2021, 21:45 ^ 21. Kuva S.H.E. - 中國話 (Zhong Guo Hua) :joojoo:
OIKEIN!

TERVEISIÄ TYTTÖBÄNDILTÄ H.Ä.N.! PÄÄTIN JUHLISTAA KIINALAISTA UUTTAVUOTTA LÄHETTÄMÄLLÄ KAKSI KIINANKIELISTÄ BIISIÄ PERÄKKÄIN. TÄMÄNKERTAINEN HIPHOP-LURITUKSENI KERTOI KIINAN KIELESTÄ JA SEN KASVAVASTA HYÖDYLLISYYDESTÄ KANSAINVÄLISTYMISEN AIKAAN. JA 谢谢 HANHIKSELLE TÄYSISTÄ!

新年快乐!牛年吉祥!Hyvää härän vuotta kaikille!
Toivottaa 国足8 (GuoZu8)

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

^ nyt pitää kysyä että miksi ihannoit Kiinaa?

Olen ollut Kiinassa 4 viikkoa aikoinaan, ja on se maaginen maa, mutta kun en kannata keskushallintoa enkä sen toimia, niin olen pyrkinyt välttelemään Kiinaa nykyisin.

En ole varma uskaltaisinko enää matkustaa Kiinaan vaikka ilmaiseksi pääsisi.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2403
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Unihiekkamyrsky kirjoitti: 03 Maalis 2021, 22:09 ^ nyt pitää kysyä että miksi ihannoit Kiinaa?

Olen ollut Kiinassa 4 viikkoa aikoinaan, ja on se maaginen maa, mutta kun en kannata keskushallintoa enkä sen toimia, niin olen pyrkinyt välttelemään Kiinaa nykyisin.

En ole varma uskaltaisinko enää matkustaa Kiinaan vaikka ilmaiseksi pääsisi.
Ensimmäinen Kiina-kriittinen kommentti Viisukuppilassa, China zero points! En mä ihannoi, laulu ihannoi. Tunnen syntyperästäni myötähäpeää koronaviruksen ja Kiinan politiikan takia. Tunnen lievää myötähäpeää myös Suomen tämänvuotisesta euroviisusta (put your middle fingers up!). Milloin Suomi menestyy rehdisti Euroviisuissa?
Viimeksi muokannut GuoZu8, 04 Maalis 2021, 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2403
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

Oispa ruotsalainen. Suomalainen ja kiinalainen ei vaan voi eikä osaa olla ylpeitä omista juuristaan. Eikä osaa myöskään menestyä. Toki saunaa, Nokiaa, raamenia ja kiinan kieltä voi arvostaa, mutta siinä se.

Heja Sverige! 🇸🇪🇸🇪
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Pete »

GuoZu8 kirjoitti: 03 Maalis 2021, 22:24 Oispa ruotsalainen. Suomalainen ja kiinalainen ei vaan voi eikä osaa olla ylpeitä omista juuristaan. Eikä osaa myöskään menestyä. Toki saunaa, Nokiaa, kiinalaista ramenia ja kiinan kieltä voi arvostaa, mutta siinä se.
Sinulla on sellainen kielitaitoyhdistelmä, että olet todella monen yrityksen ja järjestön unelma. Et taida vielä arvatakaan potentiaaliasi. :hali: Eivät Kiinan epäkohdat ole sinun vikasi. Vaali sekä juuriasi että suomalaista osaa itsessäsi. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2403
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

No, ainakin sain purettua turhautumiseni. Kyllä Suomi on hieno maa muuten, mutta jos haluaa olla viisufani, paras paikka siihen olisi Ruotsi. Suomi on Euroviisujen sairas mies, mutta jospa tänä vuonna parannuttaisiin? Käyttäjänimeni GuoZu8 tulee Kiinan jalkapallomaajoukkueesta, joka on yhtä toivoton kuin Suomi Euroviisuissa...

Mutta joo, en pidä Lordista. Antaa huonoa maakuvaa Suomesta.
Viimeksi muokannut GuoZu8, 03 Maalis 2021, 22:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hanhis kirjoitti: 03 Maalis 2021, 21:46 On aina vaikuttava lukea, tässä tapauksessa kuunnella, yli sata vuotta sitten kirjoitettuja tekstejä, jotka onnistuvat resonoimaan aikavälistä huolimatta (Eino Leinon runo Mua pelottaa on julkaistu vuonna 1900, ehkäpä siis kirjoitettu 1800-luvulla).
1899, väittää joku lähde. - Joo, hyvä teksti. Se vain, että en yhtään kokenut, että esittäjä olisi pelännyt. Siis voihan pelontunteen ilmaista ihan rauhallisesti, mutta kun tuo ei tuntunut edes sellaiselta asiallisen toteavalta. Eikä taustamusan tarvitse mitään kauhuefektejä olla, mutta koin tuon tekstiin silti liian seesteiseksi. Nyt pelko jäi vähän tasolle, että pitäisi eka kerta eläissään syödä etanoita, eikä tiedä, pystyykö, ja kaverille ravintolan pöydässä kihertää että nyt kyllä pelotta, mitä tuli tilattua. En vain päässyt kokemukseen mukaan, ja näinkin lyriikkavetoisessa biisissä se olisi ollut olennaista. Pelkään itse liian eri tavalla.

Mutta arvasinpa lähettämäksesi!
Viimeksi muokannut Rousku, 03 Maalis 2021, 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

GuoZu8 kirjoitti: 03 Maalis 2021, 22:37 No, ainakin sain purettua turhautumiseni. Kyllä Suomi on hieno maa muuten, mutta jos haluaa olla viisufani, paras paikka siihen olisi Ruotsi.
Minä taas olen enimmäkseen iloinen siitä, että Ruotsin viisut eivät ole meidän viisujamme. :heh:

Tällä kertaa en tainnut saada pisteitä juuri muualta kuin tavallisesti luotettavista lähteistä, sen verran vähäiseksi jäi saalis :peukku: Terveisin Maltan Hiram, vanhin kaikista :sekava:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Bhutanista tulee hienoa musiikkia, kumma, että raatidebyyttiä jouduttiin odottamaan näin pitkään. RAPA oli alusta asti ilmiselvä valinta tähän teemaan. Muutama bhutanilainen biisi minulla oli myös seksikkyysraatiin harkinnassa.

Pitseeni:

sf1
12p 
10p   NUM - Through My Skin
8p  S.H.E. - 中國話 (Zhong Guo Hua)
7p  KAS:ST - Vtopia
6p 
5p 
4p  JORI SJÖROOS - SNTARIEN
3p 
2p  ELE - Mua pelottaa
1p  RY X - Only

sf2
12p
10p CMX - Punainen komentaja
8p ALMA - Cowboy
7p
6p
5p
4p BØRNS - Electric Love
3p
2p
1p
Qaj.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ :sekava: Kiitos kasista, tämä tuli vähän puskista.
Meow cat, please meow back.

Avatar
GuoZu8
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2403
Liittynyt: 25 Helmi 2019, 00:27
Paikkakunta: Alder danger

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja GuoZu8 »

^^Kiitos kasista myös, aku. Arvostan arvostustasi mandariinikiinan kieltä kohtaan.
"JEJEJEJEJEJEJEAAAH!!!" 🔥🔥🔥
~ Windows95man viisulavalla

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5367
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

akuankka13 kirjoitti: 04 Maalis 2021, 00:12 Bhutanista tulee hienoa musiikkia, kumma, että raatidebyyttiä jouduttiin odottamaan näin pitkään. RAPA oli alusta asti ilmiselvä valinta tähän teemaan. Muutama bhutanilainen biisi minulla oli myös seksikkyysraatiin harkinnassa.
Samaa mieltä! Tämä bhutanilainen kappaleesi oli itse asiassa koko kisan paras, 12p omassa semissään ja parempi kuin 2.semin paras! <3 Todella sääli ettei mennyt finaaliin. :eiei:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Meikäläinenkin tosijjaan karsiutui ja oli KAS:ST. Aluksi kiirehdin laittamaan ABBAa ennen kuin joku muu nappaa sen mutta totesin valinnan tylsäksi ja kun löytyi tuollaista uutta ranskalaista neo-trancea niin pakkohan sitä oli laittaa. Tämä olikin ensimmäinen 2020-luvun raatibiisini ja olen tyytyväinen löydöstä :peukku:

Katsoin finaaliin pääsyn track recordiani ja 45.raadista lukien se on 8-2 (karsiutumiset - finaaliinpääsyt). Noista kahdesta finaalipaikastakin toinen oli tietoinen pistehuoraus koska en halunnut karsiutua raadissa 59 molemmilla kappaleilla. En näe järkeä jatkaa pään lyömistä seinään joten en enää jatkossa osallistu semillisiin raateihin. :peukku:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5733
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Jufo kirjoitti: 04 Maalis 2021, 09:58 Meikäläinenkin tosijjaan karsiutui ja oli KAS:ST.
En lainkaan yllättynyt tästä, kun sitä ei näkynyt pistelistallasi. Tosin juuri nyt tuli mieleen, että joskus muokkasit hämäykseksi vastaavaa listaa, joten ei se ehkä olisikaan ihan varmaa ollut. No, et varmaan ylläty siitäkään, minne semin täydet pisteeni menivät. Tosi nättiä tunnelmointia nautinnollisella biitillä ja saundimaailmalla.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Oih ihanaa :ihana: Valitettavasti yksi uskollinen kannattaja ei riitä kun kuitenkin kisassa yli 40 osallistujaa, mutta lämmittää toki mieltä kovin että edes joku tykkää. :peukku:

Mun piti alunperin olla kertomatta kappalettani ennen finaalia mut myöhään eilen illalla tajusin, että KAS:STin puuttuminen pisteiltäni aika lailla paljastaa biisini (enkä tajunnut hämäykseksi feikata semipisteitäni) :heh: Jos muuten olisin päässyt finaaliin, olisin läpällä esittänyt katkeraa karsiutujaa :heh:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Lisätään vielä, että tää toinenkin KAS:ST-biisi oli tosi hyvä, tää on perinteisempää teknoa ja tässäkin on tyylikäs video. En oikein osannut päättää kumman näistä kahdesta laittaisin tähän raatiin.


Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

^ hieno Citroen, harmi että paloi lopussa

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5733
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Mä olin näemmä jo unohtanut Vtopian videon, kun kuuntelin julkistusshow'n jälkeen biisejä vain audiona. Ton videon heppu sitten muistutti siitäkin.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13048
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Jufo kirjoitti: 04 Maalis 2021, 09:58 En näe järkeä jatkaa pään lyömistä seinään joten en enää jatkossa osallistu semillisiin raateihin. :peukku:
Siitä vain sitten toivomaan, ettei semifinaalien ystävä UFOPOLI voita enää raateja. :heh: Seuraavan oman raatini järjestän ehkä pelkkänä finaalina, mutta pidän silti S-Tyypin tavoin Scorewizistä kiinni.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tegu- kirjoitti: 04 Maalis 2021, 11:24 Mä olin näemmä jo unohtanut Vtopian videon, kun kuuntelin julkistusshow'n jälkeen biisejä vain audiona. Ton videon heppu sitten muistutti siitäkin.
Joo, ihan söpö on hän. Pieni miinus tulee huumehien diilaamisesta ja kavereiden ampumisesta :heh:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13048
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Raatiwikiin CMX:n biisi oli merkitty Koirankuonolaisen lähettämäksi. :miettii:

CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5209
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Levyraati 66 ◉ Bigger Than Us ◉ Semifinaalit

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

^
Koirankuonolainen kirjoitti: 03 Maalis 2021, 22:44 Tällä kertaa en tainnut saada pisteitä juuri muualta kuin tavallisesti luotettavista lähteistä, sen verran vähäiseksi jäi saalis :peukku: Terveisin Maltan Hiram, vanhin kaikista :sekava:
https://genius.com/Cmx-punainen-komentaja-lyrics

Vastaa Viestiin