UMK22: yleiskeskustelu

Euroviisut 2022 Italiassa

Suosikkisi UMK22-kilpailijoista?

The Rasmus – Jezebel
51
32%
Isaac Sene – Kuuma jäbä
33
21%
Olivera – Thank God I'm an atheist
16
10%
BESS – Ram pam pam
34
22%
Younghearted – Sun numero
8
5%
Cyan Kicks – Hurricane
12
8%
Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua
3
2%
 
Ääniä yhteensä: 157

Sykke
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Maalis 2018, 19:23

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sykke »

En kaikkia tuntenut näin suoralta kädeltä, mutta ei se haittaa. Jos vaan nimien perusteella pitäisi joku vaihtaa pois niin olisi Tommi Läntinen, mutta ehkä hänkin yllättää. Mietitään uudelleen sen jälkeen kun kaikki biisit on julkaistu.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Ylen sivuilla oli kerrottu, että kisaajat paljastetaan yhdeltä, mutta ohjelma päättyikin tuohon aikaan. Kiva juttu. Olin valmistautunut monen päivän ajan jännittämään ja saamaan tiputtiin kilpailijoita selville

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Well, well, well... Cyan Kicks, Bess ja The Rasmus Desmond Childin tuottamalla kappaleella. Sieltä ne sitten tuli! :tapu:

Nyt kun UMK-artistit on saatu selville, Keskusrikospoliisi voisi koota viisufaneista erikoisyksikön jäljittämään rosvoja! :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Cyan Kicks – Hurricane
BESS – Ram pam pam
The Rasmus – Jezebel
Younghearted – Sun numero
Olivera – Thank God I’m an Atheist
Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua
Isaac Sene – Kuuma jäbä
Jos lähdetään siitä, että suomenkielistä biisiä ei valita, niin edustaja lienee Cyan Kicks, Rasmus tai Olivera. Bessin biisinimestä ei vielä voi oikein päätellä onko se millä kielellä. Tietty jos jokin muista osoittautuu vahvaksi biisiksi, niin kaipa suomenkieliselläkin on mahiksensa. Biisien nimien perusteella Tommilla on jokin rauhallinen loilotus ja Isaac Sene on tyhjänpäiväinen räppihiphopbiletys (en tunne tuotantoaan, joten voin olla ihan metsässäkin, mutta nämä vaikutelmat biisien nimistä).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Speed kirjoitti: 12 Tammi 2022, 13:20 Well, well, well... Cyan Kicks, Bess ja The Rasmus Desmond Childin tuottamalla kappaleella. Sieltä ne sitten tuli! :tapu:
Et viittis tehdä mulle lottoriviä kans? :heh:

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Tosissaan lähdössä edustamaan: Cyan Kicks, The Rasmus, Olivera

Hakevat lisää julkisuutta mutta edustuspaikka ei haittaisi: Tommi Läntinen, Bess, Younghearted

Mukana saamassa lisää nimeä itselleen: Isaac Sene
<3

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

So far so good. :joojoo:

Cyan Kicks on suosikkibändejäni Suomesta, sieltä suunnasta ei ainakaan huonoa tule. Isaac Sene minulle uusi nimi, jonka tuotannon kuuntelu nosti odotukset korkealle. Lopuista Olivera, Younghearted ja BESS ihan vakavasti otettavia ja kiinnostavia nimiä, innolla odotan näitäkin.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti: 12 Tammi 2022, 13:12 Hmm, mä olen kyllä alustavan innostunut, kun luin tämän artikkelin. :joojoo:
Tuon artikkelin perusteella voisin varovasti uskaltaa odottaa jotain ainakin Cyan Kicksilta, koska Elize Ryd -jumalatar ollut tekemässä niiden biisiä. :rakkaus: Lisäksi The Rasmus voi lopulta osoittautuakin ihan kivaksi. Varsinkin jos se on kerta tehty osaksi "kieli poskella" -mentaliteetilla. :puna: Ehkä myös Bess voisi olla hyvä.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattan »

En taida olla nykynuorison musiikkimaailmassa mukana, kun nimiä selvästi tunnistetaan, ja ainoat artistit, joilta olen tietoisesti kuullut kappaleita, ovat The Rasmus ja Tommi Läntinen, ja siitäkin on aikaa. :heh: Tämä ei itsessään tarkoita mitään, sillä myös BC oli minulle uusi tuttavuus, ja erinomainen tuttavuus olikin, mutta vaikea heittää arvoita kappaleita kuulematta.

The Rasmuksen humoristisuus hieman pelottaa, mutta ilmeisesti Cyan Kicksiin kohdistuu odotuksia. En tiedä, innostuvatko äänestäjät BC:n myötä äänestämään rokkia nytkin, mutta tärkeintä olisi lähettää ihan vain paras kappale - nähtäväksi jää mikä se on, ja valitaanko se. Tässä ollaan ilmeisesti liikkeellä asiallisella yleislinjalla ennemmin kuin pelkällä glitterillä, mistä plussaa. :joojoo:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Oikein hyvä kattaus!

Itselleni Tommi Läntinen ja The Rasmus olivat tietenkin ennestään tuttuja ja BESS ja Younghearted melko tuttuja. Oliverasta ja Isaac Senestä olin kuullut, mutta en olisi osannut biisejä nimetä.

Kaikki tuntemattomammatkin osallistujat ovat kuitenkin ihan oikeita artisteja, joilla on faneja, esiintymiskokemusta ja radiohittejä. Tilanne on siis paljon parempi kuin aikoinaan, jolloin useille artisteille Suomen euroviisukarsinta oli käytännössä ensimmäinen julkinen esiintyminen (minkä kyllä huomasi) eikä jälkeenkäänpäin heistä kuulunut mitään.

Tällainen seitsikko, jossa on nousevia artisteja sekä konkareita sopivasti sekoitettuna voisi oikein hyvin olla Melodifestivalenin yksi semi. Tästä kun UMK:n suosio kehittyy, niin ehkä saamme yhtä kovia kattauksia useammankin seitsikon verran. Mutta tällä on oikein hyvä mennä tänä vuonna! :joojoo:

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5341
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK22

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

granaattiomena kirjoitti: 11 Tammi 2022, 18:34 Minun viimeinen veikkaukseni on se, että artistit ovat juurikin nämä seitsemän. Saahan noista nyt helposti yli puolet yhdistettyä noihin vihjeisiin ja varmaan loputkin saisi, jos vähän tutkisi asioita. :joojoo: Eikö olisikin metkaa, että UMK-artistit ovat vuotaneet jo marraskuussa? :heh:
Huti meni, mutta ihan hyvä niin. :heh: Tämä oikea seitsikko vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta. Luettuani nuo biisikuvaukset, ovat odotukseni oikeastaan yllättävän korkealla. :uujee:
Jaskanko
Voi vittu
Khanaa.
– ESC Addict 98

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Haluaisin nähdä niiden naamat, jotka edelleen haikailevat aikaan ennen UMK:ta. :heh: Toki heitäkin varmaan löytyy, kun eivät uskalla myöntää olleensa väärässä. :hiips:
And when I cry I cry for both of us.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13067
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

The Rasmus ja Tommi Läntinen ovat tuttuja toki molemmat. Cyan Kicksistäkin olen jossain vaiheessa kuullut jotain. Muut taas ovat niitä tuntemattomia minulle.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10944
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

TomppaJr kirjoitti: 12 Tammi 2022, 13:53 Haluaisin nähdä niiden naamat, jotka edelleen haikailevat aikaan ennen UMK:ta. :heh: Toki heitäkin varmaan löytyy, kun eivät uskalla myöntää olleensa väärässä. :hiips:
Minä en varsinaisesti haikaile sitä aikaa, mutta en minä vieläkään tyytyväinen UMK:hon ole. :heh: Joka vuosi aina sama. Toki meidän lapsuuden kodissa katsottiin aina Ruotsin Melodifestivalenia, ei Suomen karsintoja, joten vertailen aina niihin.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Artistit on toki jo askel eteenpäin, mutta mahdoton sanoa mitään ennen kuin biisit on kuultu. Ketku sentään kun edelleen julkaisevat ne yksitellen. Kaikki kerralla olisi paljon parempi. :draamaa:

Kjeh kjeh itse tietty odotan kovasti millainen lava on tälle vuodelle kyhätty. Logomo on aika haastavan oloinen tilallisesti, eikä vuoden 2019 lava ollut kummoinen. Oletan nyt kuitenkin, että Ari Levelä vastaa lavastuksesta, kuten kahtena viime vuotena, joten odotukset ovat sikäli korkella.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 12 Tammi 2022, 13:53 Haluaisin nähdä niiden naamat, jotka edelleen haikailevat aikaan ennen UMK:ta. :heh: Toki heitäkin varmaan löytyy, kun eivät uskalla myöntää olleensa väärässä. :hiips:
En haikaile, sillä UMK on lyhyen olemassaolonsa aikana ollut milloin mitäkin, eikä ratkaisevasti eroa aiemmasta viisukarsinnasta, jossa siinäkin oli milloin mitäkin.

Alkuun UMK:n kai piti olla kisa, jossa olisi vain uusia nimiä, eikä se sellaisena huono ollut. Sitten alettiin antaa tilaa vanhemmillekin artisteille, eikä se sellaisenakaan huono ollut - tai ole, sellainen vuosihan nytkin on. Ainoa mitä en kaipaa ovat vuosikerrat 2018 ja 2019, mutta silloinhan olikin taas ihan erilainen "kilpailu" kysymyksessä.

Ylen mokailut koreografian, puvustuksen, kuvauksen ym. suhteen eivät nekään ole vuosien saatossa ratkaisevasti muuttuneet.

Tästä vuosikerrasta ei sen enempää ennen kuin biisitkin on kuultu.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Tajusin just että koko etukirjain juttu oli huuhaata
<3

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 568
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Yllättäen ja pyytämättä! Nyt se alkaa! Siirrynkin suoraan masentuneista ajoista kuumaan euroviisusoppaan :rakkaus: Elämässä on taas laiffia!

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Possu »

Uskomattoman kova kattaus, paperilla UMKn historian ylivoimaisesti mielenkiintoisin setti. Yhtään heikkoa ei ole ehdolla ellei Läntisen hassuttelua lasketa :heh:

Omista toiveista Cyan Kicks toteutui. Pidän heitä potentiaalisimpana räjäyttämään pankin.

The Rasmus on puolestaan vanha oma lemppari, jota fiilisten edelleenkin tasaisin väliajoin. Huikea bändi, yksi Suomen historian kovimmista poprock-pumpuista ellei peräti se kautta aikojen kovin. Legendaarista saada porukka mukaan. Toivottavasti tarjoavat hyvän kappaleen ehdolle.

Kokonaisuudessaan olotila on tällä hetkellä mahtava. Huh huh!

Regis
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Tammi 2022, 14:23

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Regis »

Kaikki Suomen biisit kuulleena voin sanoa, että taso on tosi kova. Isaac Sene edustaa tyyliä, jota olen kaivannut pitkään UMK-karsintaan. Kappale on mielestäni vuoden paras, ja kuten on nähty, kuuma jäbä -teema ja -musa on menestynyt viisuissa viime vuosina todella hyvin.

The Rasmuksen Jezebel tulee itselläni seuraavana. Monella tapaa perinteistä The Rasmusta, mutta se ei ole huono asia. Bändi on järjettömän kova ja se näkyy kyllä kaikessa.

Kolmantena sitten BESS, ja uskon biisin kasvavan vielä lisää. Biletykki, jota tullaan popittamaan klubeilla runsaasti sitten, kun niihin taas pääsee.

Huoli pois.

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3459
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Hei näähän kuulostaa oikein hyviltä ja odotan oikeestaan jokasta kappaletta innoissani lukuunottamatta tota Läntistä! :uujee: Nimien perusteella saattaa olla kyseessä taas kaikkien aikojen UMK! :surrur:
Fuck the EBU

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

Voi kun kokonaistaso olisi vaan noussut viime vuodesta! Mun mielestä kattaus kuulosta erittäin hyvältä!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Regis kirjoitti: 12 Tammi 2022, 14:27 Kaikki Suomen biisit kuulleena voin sanoa, että taso on tosi kova. Isaac Sene edustaa tyyliä, jota olen kaivannut pitkään UMK-karsintaan. Kappale on mielestäni vuoden paras, ja kuten on nähty, kuuma jäbä -teema ja -musa on menestynyt viisuissa viime vuosina todella hyvin.

The Rasmuksen Jezebel tulee itselläni seuraavana. Monella tapaa perinteistä The Rasmusta, mutta se ei ole huono asia. Bändi on järjettömän kova ja se näkyy kyllä kaikessa.

Kolmantena sitten BESS, ja uskon biisin kasvavan vielä lisää. Biletykki, jota tullaan popittamaan klubeilla runsaasti sitten, kun niihin taas pääsee.

Huoli pois.
Kappas, kivoja spekulointeja sisäpiiristä. Kiitos näistä! :peukku:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

hra47 kirjoitti: 12 Tammi 2022, 13:23 Jos lähdetään siitä, että suomenkielistä biisiä ei valita, niin edustaja lienee Cyan Kicks, Rasmus tai Olivera.
Mihin perustat sen, ettei suomenkielistä valita? Siihenkö, että kansainväliset (?) raadit torppaavat? Puhelinäänestäjillehän kyllä olisi kelvannut suomenkielinen voittaja useampana vuonna ja 2017 Ruotsin raati antoi kisan ainoalle suomenkieliselle tyrkylle täydet pisteet.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Blueberry
Siemailija
Siemailija
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Marras 2021, 22:43

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Blueberry »

Tekoripset kirjoitti: 12 Tammi 2022, 14:17 Tajusin just että koko etukirjain juttu oli huuhaata
Jep. Oli kyllä odotettavissa eikä siihen oikein kukaan täällä loppujenlopuksi uskonutkaan :tapu:

Avatar
UpeetaMahtavaa
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 568
Liittynyt: 29 Tammi 2020, 13:02

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja UpeetaMahtavaa »

Mutta mikä persus tässä on, ettei viikonloppuisin julkaista biisejä. Miksei saada seitsemää putkeen ulos päivittäin kun kerran aloitetaan. Onko tässä nykyisessä 24/7-yhteiskunnassa muka kaikki ylen henkilökunta uinumassa koko viikonlopun eikä kukaan tee mitään, ja siksi biisejä ei saa ulos lauantaisin ja sunnuntaisin? Ihme viikonlopputauko aina, tuntuu turhalta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Stargazer kirjoitti: 12 Tammi 2022, 14:48
hra47 kirjoitti: 12 Tammi 2022, 13:23 Jos lähdetään siitä, että suomenkielistä biisiä ei valita, niin edustaja lienee Cyan Kicks, Rasmus tai Olivera.
Mihin perustat sen, ettei suomenkielistä valita?
Jossittelua jota ei tietenkään ollut tarkoitus ottaa kovin vakavasti. Ja ehkä vähän siihen, että suomenkieliset biisit antavat etumatkaa englanninkielisille. Toki hyvä biisi voi tulla valituksi, eikä täällä Suomessa kavahdeta omakielisiä biisejä samalla tavalla kuin tuolla länsinaapurin melloissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Blueberry kirjoitti: 12 Tammi 2022, 14:53
Tekoripset kirjoitti: 12 Tammi 2022, 14:17 Tajusin just että koko etukirjain juttu oli huuhaata
Jep. Oli kyllä odotettavissa eikä siihen oikein kukaan täällä loppujenlopuksi uskonutkaan :tapu:
UMK-podcastissa myös spekuloitiin "sattumalta" lähinnä UMK:n itse "vinkkaamien" artistien eli Kaija Koon, Ursus Factoryn ja Lxandran tiimoilta käytyä keskustelua.

korvaboosti
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 546
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 23:03

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja korvaboosti »

UpeetaMahtavaa kirjoitti: 12 Tammi 2022, 14:54 Mutta mikä persus tässä on, ettei viikonloppuisin julkaista biisejä. Miksei saada seitsemää putkeen ulos päivittäin kun kerran aloitetaan. Onko tässä nykyisessä 24/7-yhteiskunnassa muka kaikki ylen henkilökunta uinumassa koko viikonlopun eikä kukaan tee mitään, ja siksi biisejä ei saa ulos lauantaisin ja sunnuntaisin? Ihme viikonlopputauko aina, tuntuu turhalta.
Uudet biisit julkaistaan tavallisesti perjantaisin ja myös soittolistat ja striimi-/singlelistat elävät pitkälti tätä rytmiä. Eiköhän tässä ole pyritty maksimoimaan näkyvyys niin että on saatu kaksi biisiä perjantain "piikkipaikalle" - ei varmasti sattumaa että ne ovat striimipotentiaalin kannalta nimenomaan monellekin soittolistalle luontaisesti sujahtavat (ja myös YleX:n vahvasti nostamat) BESS ja Isaac Sene.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Elukka kirjoitti: 12 Tammi 2022, 14:04 Kjeh kjeh itse tietty odotan kovasti millainen lava on tälle vuodelle kyhätty. Logomo on aika haastavan oloinen tilallisesti, eikä vuoden 2019 lava ollut kummoinen. Oletan nyt kuitenkin, että Ari Levelä vastaa lavastuksesta, kuten kahtena viime vuotena, joten odotukset ovat sikäli korkella.
Haa, tietysti Elukka lisäkseni odottaa myös, millainen lava on tuloillaan. :uujee: :hali: :heh: Mäkin odotan, miten kolkko Logomo nyt saadaan loistamaan lavan kanssa.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Lukittu