Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

noni, noin puolet kappaleista arvosteltu, asteikolla 1 - 10 ...
huomenna lähden asioille stadiin, tervakaupunkiimme, ehkä vielä vähän ostoksia...
illalla sitten hyvissä ajoin takasiin jotta ehdin käsitellä nuo loput, siis vielä kertaalleen, kahdesti mä nämäkin nyt käyn läpi...


ärsyttää waan kauheasti lähinnä nuo videot, AINA, voi miks AINA hemmetti sama asetelma, solisti on etualalla ja tanssijat sitten hänen takanaan... sotilaallisissa riveissä, krrrr grrrr auuts !!! hirveän mielikuvituksetonta nuokin ohjaukset. HUH! ja miinuksia jakelen siis lisää huame... eiku... kellohan on nyt jo kohta 1.00 viiden minuutin kuluttua. Hhyvää uutta, ihanaa, alkawaa viikkoa, Teille kaikille, Kuppilan palleroiset, pullavat ja leipänössikät!
tapelkaa vähemmän eli Rakastakaa toisianne!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42826
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Huh, mihin oikein olen mennyt sekaantumaan... no, kärsitään urheasti loppuun asti.

Jos olisin tiennyt, millaisia nämä ovat, olisin päätynyt toiseen valintaan niistä, mitä mielessäni (ja ns. levylautasella pyörittelin). Tuolla on nyt kappale, joka on melkein sama kuin omani, sen sijaan muutaman muun vaihtoehtoni kopiota ei ole. Hukkaan heitetty tilaisuus siis, myös sikäli etten nyt tarjoa muuatta listalta puuttuvaa inhokkigenreä.

Edit: Jazzahtavia biisejä on kyllä mukana ihan mukavasti!

Edit2: Ja ehkä muutenkin kuunneltavia kappaleita enemmän kuin oikeasti huonoja (yrittämällä yritettyä huonoutta sitten kyllä piisaa). Ehkä en ymmärrä formaatin mielekkyyttä, mutta tuskin se niin vakavaa.

Edit3: Ja onneksi taitaa sentään vallita jonkinasteinen korrelaatio kappaleen pituuden ja hyvyyden välillä. Ei tarvitse niin kauan kitua häntäpään järjestelyissä. Toisaalta kärjen keskimäärin pidempiä kappaleita en ehdi kuunnella tarpeeksi testatakseni kulutuskestävyyttä. :/
Rise, angel, shine, love!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Tulin juuri ... just nu stadista.... ja sitten kohta loppujen raatilaulujen kimppuun ja siitä sitten waan kohti uusia pettymyksiä ja menestyksiä ....

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Happy kirjoitti: 08 Joulu 2022, 01:50 joku hipstereistä voittaa: bettaan rahani sille nälkävuoden pituiselle rämpytykselle
Kummallista musiikkia oli niin paljon, että jokin aivan tavallinen kappale voittaa keräämällä hipsterien "miinukset" ja muiden plussat. Luultavasti voittaja on jokin niistä, joille itse annan "miinuksia". Jo ilmoittautumisvaiheessa ajattelin, että voittava valinta olisi lähettää halvasti tuotettu mutta koukukas schlager. Mitään ihan ajattelemani kaltaista ei viivalle ilmestynyt, enkä valinnut itse, koska en vahingossakaan halua nakkia nyt.
Rousku kirjoitti: 19 Joulu 2022, 01:58 Edit2: Ja ehkä muutenkin kuunneltavia kappaleita enemmän kuin oikeasti huonoja (yrittämällä yritettyä huonoutta sitten kyllä piisaa). Ehkä en ymmärrä formaatin mielekkyyttä, mutta tuskin se niin vakavaa.
Piisaako yrittämällä yritettyä huonoutta? Bongasin raadista vain yhden genreparodian, jossa tulkitsin tekijöiden tarkoituksella tehneen huonoa musiikkia. Toki biisi onkin paska, mutta mitäpä muuta se voisi olla. Tämä ei ole ansio, josta voisin antaa huonouspisteitä. Jäin kuitenkin miettimään sitä, että kai genreparodiallakin on omat onnistumiskriteerinsä. Jos biisi ei yritäkään olla hyvää musiikkia tavanomaisessa merkityksessä, kai sen on tarkoitus ainakin hauskuuttaa. Jos se ei hauskuuta vaan pitkästyttää, onko tämä sellainen "ansio", josta voisi ja pitäisi antaa huonouspisteitä?

Huonouspisteitä kalastelevia valintoja on toki useampi, mutta enpä uskalla monestakaan varmaksi sanoa, ettei ilmoittaja itse kuitenkin pitäisi.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3691
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Mäkin laitoin erään kappaleen ns. hylsylistalle eli tuolla se on nollassa pisteessä vaikka on todellisuudessa kaikista karmeinta kuraa mitä raadista löytyy. Haluan kuitenkin palkita huonouspisteillä ne jotka edes voisivat olla hyviä. Kaamea ajatuskin että koko raati olisi täynnä huonosti laulettua karaokea. Miksi palkitsisin pisteillä sellaisen?
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42826
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 19 Joulu 2022, 21:57 ^ Mäkin laitoin erään kappaleen ns. hylsylistalle eli tuolla se on nollassa pisteessä vaikka on todellisuudessa kaikista karmeinta kuraa mitä raadista löytyy. Haluan kuitenkin palkita huonouspisteillä ne jotka edes voisivat olla hyviä. Kaamea ajatuskin että koko raati olisi täynnä huonosti laulettua karaokea. Miksi palkitsisin pisteillä sellaisen?
Ajatellaankohan me samaa biisiä? Päätin sitten itse pisteyttää ihan yksinkertaisesti vain, kuunneltavuutta ajatellen, jolloin selkeästi karmein kura sai täydet. Oletan, että se myös yritti olla kuraa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Saturnus Psycho kirjoitti: 19 Joulu 2022, 21:57 ^ Mäkin laitoin erään kappaleen ns. hylsylistalle eli tuolla se on nollassa pisteessä vaikka on todellisuudessa kaikista karmeinta kuraa mitä raadista löytyy.
Diskasin kaksi. Koska lisäksi en voi antaa pisteitä itselleni, pisteitä saa 24/33 kappaletta. Sekä hyvyys- että huonouspisteitä irtoaa kolmetähtisille. Nyt testailen kolmemiinusten kuuntelukestävyyttä antaakseni viimeiset huonouspisteet niille, joita lisäkuuntelukerrat eivät pelasta. Mutta koska nolla-alue on niin pieni, lisäaltistus nostaakin näistä osan lähelle hyvyyspisteitä. :tajuton:

No joo, pian kello pelastaa tältä hullunmylllyltä, ja järjestys saa jäädä sellaiseksi kuin on.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Dodii... kävisinkös nyt wasta hommiin... aaahhh... järjestäjältä taas ymmärrystä, ... pyydän....

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Olipas siinä taas sävelkimara ...
Nautin suunnattomasti noista animaatioista, lapsenmielinen, sarjakuviin taipuvainen olen aina ollut ...
Pohojammaaa ....
Tuli myös kivat KDAM fibat yhdessä vaiheessa ...
KIITOS, SAITTE KYLLÄ MONIA VARSIN MIELTÄKIINNITTÄVIÄ LAULUJA ... !!! :hali:


---




tÄSÄ ALKAA VIIME RAADIN aiheuttama shokki ja järkytys muka pikku hiljaa laimentua... minkäs sille woi... seuraava raati saa olla sitten sellanen, joka on kielletty alle 29 vuotiailta! :roll: :rakkaus:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Aika meni umpeen noin kolme varttia sitten. Yksi käyttäjä oli merkannut saman kappaleen kahden eri pistemäärän saajaksi. Laitoin tälle paluuviestiä. Muutoin kaikki ovat pisteyttäneet, joten tulevien korjauspisteiden myötä kaikki on kasassa. Ilmoittelen vielä tässä kertaalleen, kun viimeisetkin on saatu fixattua.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja sziget »

sziget kirjoitti: 03 Tammi 2021, 15:06 Jos Toton Africa (1982) olisi raadissa, kuinka todennäköisesti antaisit sille pisteitä?
Vihdoin saadaan tyhjentävä vastaus tähänkin kysymykseen. :heh:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37189
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Monelta tuloksia tänään? :surrur:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tarkoitus oli klo 20, jotta saadaan pakettiin ennen Albaniaa, mutta romualdo ei ole korjannut pisteitään. :sorivaan: Viestin kyllä lukenut jo tovi sitten.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Nyt ehkä ymmärrän, mihin tarvitaan sääntöä siitä, että pisteyttäjä on pisteytyksensä oikeellisuudesta vastuussa. Jos korjausta ei kohtuullisessa ajassa kuulu, virheellinen äänestyssuorite rinnastuu äänestämättömyyteen. Kohtuullinen aika on tilannesidonnaista, mutta ainakaan tulosshow'ta ei minusta pitäisi siirtää virheellisen äänestyssuoritteen takia, ellei sitä olisi siirretty äänestyssuoritteen puuttumisen takia.

Tuntimääräistä rajaa sääntöihin ei kannattane kirjata. Joskus tulosshow (varsinkin semifinaalillisten raatien semifinaalivaiheessa) on niin lähellä äänestyksen päättymistä, ettei ole mahdollista odotella korjauksia, ellei osallistuja pysty korjaamaan pisteitään heti.

Ehkä voisi ajatella niinkin, että virheellinen äänestyssuorite ei ole äänestyssuorite lainkaan vaan pelkkä lisäaikapyyntö, jonka järjestäjä voi hyväksyä tai hylätä samaan tapaan kuin voi hyväksyä tai hylätä minkä tahansa lisäaikapyynnön.
romualdo kirjoitti: 19 Joulu 2022, 23:29 Dodii... kävisinkös nyt wasta hommiin... aaahhh... järjestäjältä taas ymmärrystä, ... pyydän....
:megafoni: Korjaa pisteesi vielä kun voit, romualdo!
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17372
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Siis eikö nyt sitä yhtä rompsua saada kuriin?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

höh, on tää nyt jos tulokset viivästyy yhden nimimerkin vuoksi :eiei:

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Joo ois kai tohon voinut lätkästä jonkun ajan mihin mennessä korjatut pongot pitäs laitella.

Muuten raadista niin löytyi kyllä hyviä sekä huonoja, toivottavasti jompkump voittaa. :heh:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ehkä voisin laittaa torstaille klo 19 deadlinen, koska torstai-ilta lienee viimeinen saumani tulosten vetämiselle ennen ensi viikkoa. Tuloksilla ei ole sinänsä kiire, koska 115 myöhästyy, mutta haluaisin paketoida tämän ennen joulua. Onhan tässä ollut tyyliin pari viikkoa pisteytysaikaa ja romualdo on nähnyt viestini koskien pisteiden korjaamista tänään päivällä.

Infoan romualdoa vielä uudella viestillä deadlinesta. Tuloksia joka tapauksessa to klo 20 olivat korjatut pisteet sisällä tai eivät.
Got a fire and a country heart 🔥

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Aleksi kirjoitti: 20 Joulu 2022, 21:36 Ehkä voisin laittaa torstaille klo 19 deadlinen, koska torstai-ilta lienee viimeinen saumani tulosten vetämiselle ennen ensi viikkoa. Tuloksilla ei ole sinänsä kiire, koska 115 myöhästyy, mutta haluaisin paketoida tämän ennen joulua. Onhan tässä ollut tyyliin pari viikkoa pisteytysaikaa ja romualdo on nähnyt viestini koskien pisteiden korjaamista tänään päivällä.

Infoan romualdoa vielä uudella viestillä deadlinesta. Tuloksia joka tapauksessa to klo 20 olivat korjatut pisteet sisällä tai eivät.



kiitos kiihtu... arvon nimierkki kärsivällisyydestä... yritin korjata asian äsken....





Jk..lievässä harmistuksessa och jännityksesä luin viestistäsi ensin ett "inhoan romualdoa..." !! ; ) :shock: :rakkaus:
Viimeksi muokannut romualdo, 20 Joulu 2022, 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Joo, romualdo korjasi asian, unohtakaa lisäaika. Pisteytys on päättynyt ja tuloksia saadaan huomenna klo 20. Aikaisemmin en pääse, olen jouluasioilla. :jouluhymy:
Got a fire and a country heart 🔥

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Happy kirjoitti: 20 Joulu 2022, 21:01 Siis eikö nyt sitä yhtä rompsua saada kuriin?

hehheh ... mää oon tunnetusti ehkä jopa Kuppilan ns. kauhukakara,... tai ainakin zellaisten top 3 :een helposti luiskahtava... Tämmönen Ihana välitön ihmisrakas, sekoboltsi ... iloinen mutta pibojen tapaan warsin ailahteleva, myös hidas kaikessa (paitsi ei konekirjoituksessa eikä luonnontuotteiden keruussa...) ... Lännen hitain... ainakin näissä pisteytyksissä... jos David Crokett oli Lännen nopein vetämisessä, siis aseen... miksei myös sen nahkahuilunkin ... = ? En m issään nimessä tarkoituksella viivyttele tai ... aiheuta kiusaa, waan jos mä alan johonkin nii kohta mun mielenkiintoi saattaa olla jossain toisessa asiassa... aha, tuohonko tuo mun kahvikin jäi jäähtymään, jne ... ja radiofanina myös ratio vie välillä enempi och vähempi leijonosaa huomiostani. Lähinnä Ylen Puhe ja Järviratio ja Pooki ...
Hitto, nytkin tulee niin erilaisia, harwoin kuultavia jouluiskelmiä ... :surrur: :rakkaus: :roll:


---


jk. kauhukakaraks sanottiin myös veljeni wanhinta poikaa jolla on adhd:n pirulainen ..., ja joka on vielä vuosien myötä aiheuttanut mullekin harmaita hiuksia jatai karvoja ainakin tuonne partaan ... lisää siitä jossain, waikka Sairauksia -osiossa.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tulosshown kulusta. Ensin luvassa normaaliin esitystapaan normaalipisteet esiintymisjärjestyksessä. Ajattelin lasettaa kaksi taulukkoa kerralla noin 2-3 minuutin välein. Sen jälkeen luvassa miinuspisteet. Ensin yksi kerrallaan suurin piirtein satunnaisessa (mutta pieneltä osin ajatuksella muokatussa) järjestyksessä lisään miinuspistepotit niille, jotka sijoittuvat yhteispisteissä sijoille 6-36. Viiden kärki julkistetaan erikseen viimeisenä viidennestä sijasta alkaen aina voittajaan saakka.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3691
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Milloin päästään arvuuttelemaan omistajuuksia?
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

En ajatellut alun perin järjestää arvuuttelua kiireisehkön aikataulun vuoksi, mutta tässä arvuutuspaketti, jos joku haluaa koettaa onneaan. En välttämättä ehdi vastailemaan ja paljastelemaan omistajuuksia ennen kuin kahdeksan aikaan.

1. :flag_do: Rita Indiana - Claroscuro
2. Kuva The Ganelin Trio - Umtza-Umtza
3. :flag_fi: Waldo’s People - U Drive Me Crazy
4. :flag_fi: Tuure Boelius - Vihaan rakastaa sua
5. :flag_tw::flag_jp: Jolin Tsai feat. Namie Amuro - I'm Not Yours
6. :flag_hu: Manuel - Zombi
7. :flag_ca: Alanis Morissette - Versions of Violence
8. :flag_fi: Cumulus - Toivo
9. :flag_us: Adam Lambert - If I Had You
10. :flag_de: Faust - It's a Rainy Day (Sunshine Girl)
11. :flag_kr: (G)I-DLE - Nxde
12. :flag_fi: Dxxxa D & Hzzzt feat. Minkki - Ma-Ti-Ke-To-Pe-La-Su
13. :flag_us: Miami Boys Choir - Yerushalayim
14. :flag_fi: Arttu Lindeman - Menee tunteisiin
15. :flag_fi: S.H.O.U.T - One of the Dead
16. :flag_il: Nicol Raidman - New Romance
17. :flag_gb: Robert Wyatt - Sea Song
18. :flag_se: Amy Diamond - What’s in It for Me
19. :flag_tr: Affet Robot - Budala
20. :flag_it: Francesco Salvi - Esatto!
21. :flag_ve: El Potro Alvarez, Gustavo Elis, Sixto Rein & Aran One - Tamo Arriba
22. :flag_us: Anthony Braxton - To Composer John Cage
23. :flag_ca: Hildegard von Blingin’ - Bad Romance (Medieval Style Cover)
24. :flag_rs: Bojana Vunturišević - Promašaj
25. :flag_ca: TEKE::TEKE - Meikyu
26. :flag_fr::flag_ua: Vladimir Cauchemar & alyona alyona - DANCER
27. :flag_fi: Ollie - Älä riko mua enää
28. :flag_au: Anklepants - Ilikeyourfaceheadshoesanddick
29. :flag_us: Radical Face - Welcome Home, Son
30. :flag_za: Simphiwe Dana - Mayine
31. :flag_fi: Hanna Pakarinen - How Can I Miss You
32. :flag_de: Electric Callboy - MC Thunder
33. :flag_ca: The Weather Station - Robber
34. :flag_fi: Juhana Haukkala - Pillipiipari
35. :flag_gb: Misha B - Home Run (Kat Krazy Remix)
36. :flag_us: Bobby Kimball - Africa

akuankka13
Aleksi
BronZe
Celda
CottonJoel
DenEurovise
Erakkorapu
ESC93
ESC Addict 98
Fabian
granaattiomena
GuoZu8
Hanhis
Happy
inomu
jdjj22
Koirankuonolainen
MuumiAnkka
Mymmeli
Pete
ratamo1
Requel
romualdo
Rousku
S-Tyyppi
Saturnus Psycho
Snude
sziget
teemuus
Teräsbekoni
Timoteus
TomppaJr
UFOPOLI
Unihiekkamyrsky
Viiksivallu
WildDance
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3691
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Haluaisin muuten nähdä tällä(kin) kertaa Happyn arvauksen miten nämä menestyy!! :surrur:

2. Kuva The Ganelin Trio - Umtza-Umtza (CottonJoel)
3. :flag_fi: Waldo’s People - U Drive Me Crazy (S-Tyyppi)
5. :flag_tw::flag_jp: Jolin Tsai feat. Namie Amuro - I'm Not Yours (granaattiomena)
6. :flag_hu: Manuel - Zombi (Happy)
8. :flag_fi: Cumulus - Toivo (romualdo)
10. :flag_de: Faust - It's a Rainy Day (Sunshine Girl)(akuankka)
11. :flag_kr: (G)I-DLE - Nxde (ratamo)
12. :flag_fi: Dxxxa D & Hzzzt feat. Minkki - Ma-Ti-Ke-To-Pe-La-Su (TomppaJr)
13. :flag_us: Miami Boys Choir - Yerushalayim (Aleksi)
14. :flag_fi: Arttu Lindeman - Menee tunteisiin (DenEurovision)
16. :flag_il: Nicol Raidman - New Romance (WildDance)
17. :flag_gb: Robert Wyatt - Sea Song (Erakkorapu)
19. :flag_tr: Affet Robot - Budala (Teräsbekoni)
31. :flag_fi: Hanna Pakarinen - How Can I Miss You (teemuus)
32. :flag_de: Electric Callboy - MC Thunder (ESC93)
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5213
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

:flag_de: Faust - It's a Rainy Day (Sunshine Girl): Erakkorapu
:flag_fi: Dxxxa D & Hzzzt feat. Minkki - Ma-Ti-Ke-To-Pe-La-Su: akuankka13
:flag_gb: Robert Wyatt - Sea Song: Koirankuonolainen
:flag_ca: Hildegard von Blingin’ - Bad Romance (Medieval Style Cover): Hanhis
:flag_ca: TEKE::TEKE - Meikyu: ESC Addict 98
:flag_fi: Ollie - Älä riko mua enää: BronZe
:flag_za: Simphiwe Dana - Mayine: Celda
:flag_fi: Juhana Haukkala - Pillipiipari: MuumiAnkka
:flag_gb: Misha B - Home Run (Kat Krazy Remix): Unihiekkamyrsky
:flag_us: Bobby Kimball - Africa: teemuus

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

13. :flag_us: Miami Boys Choir - Yerushalayim - TomppaJr

Tosin kakkosarvaukseni olisi sama kuin Psycholla pari viestiä ylempänä
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20784
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Paljastuksia. Teen pari tarkistusta vielä, aloitetaan 20.10.

1. :flag_do: Rita Indiana - Claroscuro | Hanhis
2. Kuva The Ganelin Trio - Umtza-Umtza | Rousku
3. :flag_fi: Waldo’s People - U Drive Me Crazy | Snude
4. :flag_fi: Tuure Boelius - Vihaan rakastaa sua | granaattiomena
5. :flag_tw::flag_jp: Jolin Tsai feat. Namie Amuro - I'm Not Yours | ratamo1
6. :flag_hu: Manuel - Zombi | Fabian
7. :flag_ca: Alanis Morissette - Versions of Violence | Pete
8. :flag_fi: Cumulus - Toivo | romualdo
9. :flag_us: Adam Lambert - If I Had You | jdjj22
10. :flag_de: Faust - It's a Rainy Day (Sunshine Girl) | Erakkorapu
11. :flag_kr: (G)I-DLE - Nxde | Mymmeli
12. :flag_fi: Dxxxa D & Hzzzt feat. Minkki - Ma-Ti-Ke-To-Pe-La-Su | Unihiekkamyrsky
13. :flag_us: Miami Boys Choir - Yerushalayim | TomppaJr
14. :flag_fi: Arttu Lindeman - Menee tunteisiin | ESC93
15. :flag_fi: S.H.O.U.T - One of the Dead | UFOPOLI
16. :flag_il: Nicol Raidman - New Romance | Requel
17. :flag_gb: Robert Wyatt - Sea Song | Koirankuonolainen
18. :flag_se: Amy Diamond - What’s in It for Me | WildDance
19. :flag_tr: Affet Robot - Budala | Teräsbekoni
20. :flag_it: Francesco Salvi - Esatto! | Timoteus
21. :flag_ve: El Potro Alvarez, Gustavo Elis, Sixto Rein & Aran One - Tamo Arriba | Happy
22. :flag_us: Anthony Braxton - To Composer John Cage | Aleksi
23. :flag_ca: Hildegard von Blingin’ - Bad Romance (Medieval Style Cover) | DenEurovise
24. :flag_rs: Bojana Vunturišević - Promašaj | Viiksivallu
25. :flag_ca: TEKE::TEKE - Meikyu | ESC Addict 98
26. :flag_fr::flag_ua: Vladimir Cauchemar & alyona alyona - DANCER | GuoZu8
27. :flag_fi: Ollie - Älä riko mua enää | BronZe
28. :flag_au: Anklepants - Ilikeyourfaceheadshoesanddick | akuankka13
29. :flag_us: Radical Face - Welcome Home, Son | Celda
30. :flag_za: Simphiwe Dana - Mayine | Saturnus Psycho
31. :flag_fi: Hanna Pakarinen - How Can I Miss You | S-Tyyppi
32. :flag_de: Electric Callboy - MC Thunder | sziget
33. :flag_ca: The Weather Station - Robber | CottonJoel
34. :flag_fi: Juhana Haukkala - Pillipiipari | MuumiAnkka
35. :flag_gb: Misha B - Home Run (Kat Krazy Remix) | inomu
36. :flag_us: Bobby Kimball - Africa | teemuus
Viimeksi muokannut Aleksi, 21 Joulu 2022, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37189
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ESC Addict 98 kirjoitti: 21 Joulu 2022, 18:48 13. :flag_us: Miami Boys Choir - Yerushalayim - TomppaJr

Tosin kakkosarvaukseni olisi sama kuin Psycholla pari viestiä ylempänä
Pitkästä aikaa odotan raatishow’ta kunnolla. :surrur: Upea biisi.
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 114 ↕️ Minulla on hyvät välit ylä- ja alakertaan!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vihdoin pääsin lähettämään Alanista. <3 Hän se taitavasti yhdistelee kaupallista ja epäkaupallista älykkäällä tavalla. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin