UMK23: Benjamin – Hoida mut

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu

Benjamin – Hoida mut

*****
60
29%
****
77
37%
***
45
21%
**
16
8%
*
12
6%
 
Ääniä yhteensä: 210

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Toisaalta salaa toivon, että Benjamin ottais Antti Tuiskun paikan Suomen musabisneksessä. Tois uutta potkua ja vaihtelua. Vois sitten Anttikin pohtia sitä UMK:hon osallistumista. :heh:

Avatar
Edelgard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 02 Helmi 2020, 20:26

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Edelgard »

Tiedän et tää tulee todennäköisesti floppaamaan livenä jonkun älyttömän lavaesityksen kera mutta oon kiitollinen et sain lisättyä tän mun spotify soittolistoille. 80-luvun tyylinen syntikka poppi toimii mulle aina. :peukku:

:suomi: :suomi: :suomi: :suomi:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1756
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Edelgard kirjoitti: 13 Tammi 2023, 13:54 Tiedän et tää tulee todennäköisesti floppaamaan livenä jonkun älyttömän lavaesityksen kera mutta oon kiitollinen et sain lisättyä tän mun spotify soittolistoille. 80-luvun tyylinen syntikka poppi toimii mulle aina. :peukku:

:suomi: :suomi: :suomi: :suomi:
Benjamin showmiehenä taipuu älyttömään lavaesitykseen. Jos floppaa, johtuu se siitä, että laulu jää shown jalkoihin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1074
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja manic »

Katinka kirjoitti: 13 Tammi 2023, 07:05 Ei vaan toimi meikäläisen musiikkimakuun! Uskotaan, uskotaan, että Benjamin on tullut kaapista ulos ja on homo. Mutta mitä siitä! Pitääkö kaikkien hänen kappaleidensa kertoa tästä aiheesta? Myönnän olevani taaskin eri kohderyhmää ja liian vanha tähän. Kaksi tähteä.
No, kaikki biisit kyllä yleensä aina kertoo heterorakkaudesta. Olis aika hassua että Benjaminkin laulais siitä vaikka ei edes ole hetero! 🤠

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Kuuntelin pariin kertaan ennenkuin sain ajatukseni jonkinlaiseen järjestykseen.

Musiikki itsessään: Fantastista. Olen heikkona kasarisynaan, joten eipä ollut ihme.

Laulu: Hämmästyin miten korkea ääni Benjaminilla on. Onko se luonnostaan näin korkea, vai onko siinä Britneymäistä feikkaamista? En oo kuullu aikasemmin yhtään Benjaminin biisiä joten en pysty vertaamaan mihinkään. Jos en olis tiennyt, olisin olettanut että laulaja on nainen. Todella käsitellyn kuuloista toi oli myös, joten itse laulutaito jäi hämärän peittoon.

Sanat: Odotin jotain K-18 kamaa, mutta melko kesyhän tämä on. Hyvä niin.

Tykkäsin. Vähän kauhulla odotan liveä, koska ilmeisesti muiden kertoman mukaan Benjamin ei ole vahva livelaulaja, ja esitys voi myös olla aika vaivaannuttava jos siellä ei pidetä päätä kylmänä.

Muuten, mikä toi tukkalaite on? Se on aivan todella kamala. Todella.
Viimeksi muokannut YourMother, 13 Tammi 2023, 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16720
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ensikuulemalta huomio kiinnittyi ensimmäiseksi sanoitusteknisiin puutteisiin, toiseksi kertsin alun laimeuteen (jota loppupuoli toki paikkaa), ja kolmanneksi siihen, miten väkisin väännetyltä melodia tuntuu ("mihinkäs tästä ei ole vielä menty? kas tuonne!"), mutta kyllähän tämä nyt useamman kuuntelun jälkeen alkaa ihan toimia. Menköön neloseen.

No jaa no, juuri kun olin aikeissa lisätä, että jäi päähän soimaan, en enää onnistunutkaan palautuksessa, vaan sieltä tuli... tämä?



Mitvit, en ole edes kuunnellut tätä vuosiin :sekava:

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1074
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja manic »

Nekku kirjoitti: 12 Tammi 2023, 10:59
Hiilari kirjoitti: 12 Tammi 2023, 09:59 En sanonut, etteikö saisi laulaa, mutta kun asiasta tehdään iso haloo ja artisti itse sitä haloota pitää yllä.
Siis tämä. Miksi tuosta pitäisi tehdä numero, jos siitäkään ei tehdä että mies himoitsee naista? Eikö näistä pitäisi pyrkiä tekemään ihan tavallisia asioita ilman mitään ihmetyksiä?
Noin 90% biisisanoituksista keskittyy siihen et mies himoitsee naista eikä sitä piilotella mitenkään. Nyt sit pitäis kun laulaja ei oo hetsku?? 😂😂😂

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3232
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

manic kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:14
Nekku kirjoitti: 12 Tammi 2023, 10:59

Siis tämä. Miksi tuosta pitäisi tehdä numero, jos siitäkään ei tehdä että mies himoitsee naista? Eikö näistä pitäisi pyrkiä tekemään ihan tavallisia asioita ilman mitään ihmetyksiä?
Noin 90% biisisanoituksista keskittyy siihen et mies himoitsee naista eikä sitä piilotella mitenkään. Nyt sit pitäis kun laulaja ei oo hetsku?? 😂😂😂
Ja missäköhän vaiheessa sanoin noin? :roll:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1074
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja manic »

Serduchka kirjoitti: 12 Tammi 2023, 12:07
Hiilari kirjoitti: 12 Tammi 2023, 11:18 Verrataan vaikka Jari Sillanpäähän, hänen imagossa se homous on yksi sivuseikka, mutta silti homous voi olla hänen etu uralla, mutta ei ole hänen toimestaan aiheena sirkukselle.
Tämä. :peukku: Minusta vuonna 2023 homouden pitäisi olla jo niin luonnollinen asia, ettei siitä tarvitsisi toitottaa joka paikassa. <3 Benjaminilla olisi varmasti lahjoja omastakin takaa ilman, että tarvitsee aina tuoda sitä homoutta esille.
Kun heteromies laulaa himoitsevansa naista niin se on fine ja ihanaa mut auta armias jos laulaja himoitseekin sanoituksessa omaa sukupuoltaan niin sit " aina tuo sitä homoutta esille" eli homojen ja bi-ihmisten nyt vaan edelleenkin pitäis pysytellä näkymättöminä koska jotkut niin kovasti ahdistuvat siitä. Yleensä nää ahdistujat ei edes tajua kuinka valittaessaan aiheesta itse samalla tuovat omaa suuntautuneisuuttaan esille🤗

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3232
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Väännetään rautalangasta. :draamaa: Sillä ei ole mitään väliä mitä lauletaan, vaan se miten se tuodaan esille. Nytkin sen pitäisi olla jotenkin uskomaton juttu että mies laulaa miehelle antautumisesta.
Crown the Witch! :twisted:

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

En ahdistunut. En pyytänyt, että homo- tai bilaulajien pitäisi pysyä piilossa. Nyt värittyy tarina. Lisäksi jos lukee Benjaminin laulun sanat, niin voi huomata, että eihän siitä selviä kohteen sukupuoli. Jokainen saa fantasioida kappaleen vastapuoleksi kenet vain, mikä on loistavaa!

Mulle on täysin ok jos Benjamin on homo. Saa olla, olkoot! Hämmästyttää vain, että miten suuri haloo siitä hänen ulostulosta tuli, kun eihän nyt ole enää vuosi 2001 kuitenkaan. Eikä asiasta ehkä enää tarvitsisi tehdä suurta haloota, koska homous alkaa olemaan jo suht normaalihkoa Suomessa (sanon tämän hyvin varovaisesti). Jos jostakin asiasta tehdään haloo, niin silloinhan siinä asiassa on jotain ihmeellistä. Ei homouden tarvitse olla enää ihmeellistä.

Voi kun jonakin päivänä jonkun kaapista ulostulo ei ylittäisi uutiskynnyksiä, eli asia olisi yhtä normaali ja yhtä "mitätön" uutinen, kuin jonkun heterous. Eli voi kun elettäisiin ajassa, jossa kukaan ei ahdistuisi Benjaminin kaltaisista miehistä. Sitä toivon.
Viimeksi muokannut Hiilari, 13 Tammi 2023, 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1074
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja manic »

Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:36 Väännetään rautalangasta. :draamaa: Sillä ei ole mitään väliä mitä lauletaan, vaan se miten se tuodaan esille. Nytkin sen pitäisi olla jotenkin uskomaton juttu että mies laulaa miehelle antautumisesta.
Kuka väittää että pitäis olla uskomaton juttu?
Tänkin biisin sanoitus pikemminkin vaan normalisoi asiaa joka oikeastikin on normaalia.
Jos tässä biisissä hetero laulais naiselle samoin sanoin niin tuskin olisit edes vaivautunut kommentoimaan asiaa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17291
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Happy »

Vaik mul oli aamul kiire töihi nii siit huolimat oli pakko loopittaa tätä viel tunti heti herättyy :surrur:
tekis mieli hyräillä tätä kokoajan
Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:36 Väännetään rautalangasta. :draamaa: Sillä ei ole mitään väliä mitä lauletaan, vaan se miten se tuodaan esille. Nytkin sen pitäisi olla jotenkin uskomaton juttu että mies laulaa miehelle antautumisesta.
Eihän tässä nyt kerrota kelle kertoja haluaa antautua.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3232
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

manic kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:46
Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:36 Väännetään rautalangasta. :draamaa: Sillä ei ole mitään väliä mitä lauletaan, vaan se miten se tuodaan esille. Nytkin sen pitäisi olla jotenkin uskomaton juttu että mies laulaa miehelle antautumisesta.
Kuka väittää että pitäis olla uskomaton juttu?
Tänkin biisin sanoitus pikemminkin vaan normalisoi asiaa joka oikeastikin on normaalia.
Jos tässä biisissä hetero laulais naiselle samoin sanoin niin tuskin olisit edes vaivautunut kommentoimaan asiaa.
En tietenkään olisi, koska siitä ei olisi tehty isoa juttua. Hiilarin tavoin toivoisin, että oltaisiin jo nyt ajassa, jossa homo voisi julkaista biisin siinä missä heterokin ilman mitään ihmetyksiä. Eikö tämän pitäisi olla juuri sitä normalisointia?
Viimeksi muokannut Nekku, 13 Tammi 2023, 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3232
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Happy kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:48 Vaik mul oli aamul kiire töihi nii siit huolimat oli pakko loopittaa tätä viel tunti heti herättyy :surrur:
tekis mieli hyräillä tätä kokoajan
Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:36 Väännetään rautalangasta. :draamaa: Sillä ei ole mitään väliä mitä lauletaan, vaan se miten se tuodaan esille. Nytkin sen pitäisi olla jotenkin uskomaton juttu että mies laulaa miehelle antautumisesta.
Eihän tässä nyt kerrota kelle kertoja haluaa antautua.
Joo ei. Mutta koska Benjamin on laulaja, se nähdään ensisijaisesti hänen kauttaan.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17291
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Happy »

Hiilari kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:43

Voi kun jonakin päivänä jonkun kaapista ulostulo ei ylittäisi uutiskynnyksiä, eli asia olisi yhtä normaali ja yhtä "mitätön" uutinen, kuin jonkun heterous. Eli voi kun elettäisiin ajassa, jossa kukaan ei ahdistuisi Benjaminin kaltaisista miehistä. Sitä toivon.
Samaa mieltä tässä: haluan panna naapurin Pirkkoa ja Petriä samanaikaisesti ilman että joudun olemaan tilitysvelvollinen kellekkään.
Mut siis ei tää mediahuomio silti Benjaminin syy ole, jos tältä haastatteluita pyydetään nii tottakai se nyt kertoo siitä jos kokee siitä puhumisen vapauttavana, siks kummastelen näitä väittämiä et Benjamin ratsastaa homoudellaan, antakaa sen elää? :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17291
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:51
Happy kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:48 Vaik mul oli aamul kiire töihi nii siit huolimat oli pakko loopittaa tätä viel tunti heti herättyy :surrur:
tekis mieli hyräillä tätä kokoajan


Eihän tässä nyt kerrota kelle kertoja haluaa antautua.
Joo ei. Mutta koska Benjamin on laulaja, se nähdään ensisijaisesti hänen kauttaan.
Jos tähän linjalle mennää nii eihä Benjamin saa sit laulaa mistään
Never miss a good chance to shut up.

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Voi kun ratsastaisi laulutaidollaan, kuten Elton John tekee tai Jari Sillanpää (ainakin teki).

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3232
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Happy kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:55
Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:51

Joo ei. Mutta koska Benjamin on laulaja, se nähdään ensisijaisesti hänen kauttaan.
Jos tähän linjalle mennää nii eihä Benjamin saa sit laulaa mistään
Mä en ole tässä Benjaminia moittinut mistään. Vaan siitä miten esim. Media tuo asiaa esille.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Eihän tää biisi nyt niin homo ollut että sitä pitäis debatoida. Kuuma Jäbä oli sitä paljon enemmän.

Tosin, en kuulu vähemmistöön tässä suhteessa joten saatan olla epäpätevä arvioimaan tätä. Mun mielestä kuitenkin sanojen suhteen se vaikuttaa käyvän kaikkiin kombinaatioihin, ellen missannut jotain.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Bellissima
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 190
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

Benjaminin suuntautumisen tietävälle tämä saattaa näyttäytyä eri tavalla kuin heille, jotka eivät sitä tiedä. Mitään sukupuolia ei lyriikoissa mainita, joten kaikki syntyvät (syntiset) mielikuvat ovat kuulijan päässä.
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42758
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katinka kirjoitti: 13 Tammi 2023, 07:05 Ei vaan toimi meikäläisen musiikkimakuun! Uskotaan, uskotaan, että Benjamin on tullut kaapista ulos ja on homo. Mutta mitä siitä! Pitääkö kaikkien hänen kappaleidensa kertoa tästä aiheesta? Myönnän olevani taaskin eri kohderyhmää ja liian vanha tähän. Kaksi tähteä.
Helpottaisiko, jos ajattelisit, että hän laulaa naisesta? Eihän tuossa niin selvästi kohteen sukupuoli ilmi käy.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42758
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Rousku »

YourMother kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:09 Tykkäsin. Vähän kauhulla odotan liveä, koska ilmeisesti muiden kertoman mukaan Benjamin ei ole vahva livelaulaja, ja esitys voi myös olla aika vaivaannuttava jos siellä ei pidetä päätä kylmänä.
Benjamin on esiintynyt Tähdet, tähdet -ohjelmassa ja Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa. Näiden perusteella on täysiverinen showmies, joka hanskaa koreografian kuin koreografian. Ainakaan tönkköön liikehdintään ei kaadu tällä kertaa. Mutta se laulamispuoli minuakin epäilyttää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3754
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tuo laulupuoli itseänikin epäilyttää, sillä Benkku ei taida olla kovin kaksinen livelaulaja(?). Vaikka koreografia olisi kunnossa, niin todennäköisesti Liverpooliin pääsy tulisi kaatumaan viimeistään laulusuoritukseen.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

eiks ihminen saa ihan laulaa ja puhua mistä haluaa ja mitä itselle on tärkeää.joskus ihmiset ei vaan ymmärrä kuinka vaikeaa on olla erilainen tai vähemmistöä ja jos joku siitä vielä yrittää olla ylpeä,niin se on sitten jotakin ratsastamista.

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Nyt mä muistan missä mä oon nähnyt Benjaminin kampauksen aiemmin!

Flattop (vasen alakulma) elokuvasta Dick Tracy
Kuva
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Bellissima
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 190
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

^ Katsoin ensin, että Jorma Uotinenko se siinä toinen vasemmalta.
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

manic kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:32 Yleensä nää ahdistujat ei edes tajua kuinka valittaessaan aiheesta itse samalla tuovat omaa suuntautuneisuuttaan esille🤗
Jos nyt oletat, että olen hetero, niin en ole. Tiedoksesi, että olen itsekin ihan homoseksuaali. :joojoo:
Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:36 Väännetään rautalangasta. :draamaa: Sillä ei ole mitään väliä mitä lauletaan, vaan se miten se tuodaan esille. Nytkin sen pitäisi olla jotenkin uskomaton juttu että mies laulaa miehelle antautumisesta.
Niin tämä! Juuri sitä mäkin aiemmin yritin selittää, mutten selvästi osannut ilmaista asiaa tarpeeksi oikein. :roll:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

YourMother kirjoitti: 13 Tammi 2023, 15:46 Nyt mä muistan missä mä oon nähnyt Benjaminin kampauksen aiemmin!

Flattop (vasen alakulma) elokuvasta Dick Tracy
Kuva
Mulle tulee tukasta ja videosta tää mieleen.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23: Benjamin – Hoida mut

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Nekku kirjoitti: 13 Tammi 2023, 14:49 En tietenkään olisi, koska siitä ei olisi tehty isoa juttua. Hiilarin tavoin toivoisin, että oltaisiin jo nyt ajassa, jossa homo voisi julkaista biisin siinä missä heterokin ilman mitään ihmetyksiä. Eikö tämän pitäisi olla juuri sitä normalisointia?
Kuka siitä tekee "ison jutun"? :mitvit: Enemmän tuntuu, että tässä ketjussakin eniten siitä tekee ison jutun ne, joiden mielestä siitä ei pitäisi tehdä isoa juttua. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu