Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Voin niin kuvitella millainen riehuminen on liveviisuyleisössä jos tämä jollain ihmeen kaupalla voittaisi koko kisan ja esiintyisi voiton julkistuksen jälkeen uudelleen

Hieman eri meininki kuin vaikkapa Salvadorin tai Arcaden voittaessa
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Hei apua mä en pysty nukkumaan! Mä oon hillitty virkamies, ei mun kuulu kukkua öitä fiilistemässä party metallia.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tästä viisukeväästä tuli sitten kertaheitolla melkoisen jännittävä. :mrgreen:
Mutta nyt nukkumaan.
Ja huomenna taas chatsaamaan! :tuuletus:
Viimeksi muokannut Hanhis, 18 Tammi 2023, 01:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Joo ei tässä kauheen helposti saa itseään rauhoittumaan. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Happy kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:25 Mr
1 Benjamin
2 Johannes
3 Robin

sori Käärijä mut mun muna ei oo näin helposti vietävis toisin kuin Serdulla tos ylhäällä..
Robin on kyllä kuumin! Benjaminin mäkin laitan tän kääriäisen jorman edelle vaikka Benkkukin oli kuumempi joskus 6 vuotta sit
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Carboni kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:27 Kuka voi nostaa käden pystyyn ja rehellisesti sanoa näkeneensä tällaisen pommin tulevan kun UMK-artistit julkaistiin?

Tää tulisi vetämään teleä viisuissa heittämällä enemmän kuin Blind Channel. Voi jopa voittaa teleäänestyksen. On sit täysin juryista kiinni voidaanko koko kisat voittaa. Top5 mennään kirkkaasti.

Ja Suomesta tulisi kaikkien aikojen paras viisubiisi. En jumalauta käsitä tätä?!
Ihan mielenkiinnosta kysyn,että paljon uskot, että tämä voisi saada telepisteitä :)
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Carboni kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:39 Voin niin kuvitella millainen riehuminen on liveviisuyleisössä jos tämä jollain ihmeen kaupalla voittaisi koko kisan ja esiintyisi voiton julkistuksen jälkeen uudelleen

Hieman eri meininki kuin vaikkapa Salvadorin tai Arcaden voittaessa
Mä odotan jo UMKta ja kun pääsee sinne seisomasektioon eteen kuulemaan tätä. Viisuhistorian eka pitti UMKn yleisössä? :rofl:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Herätyskello soi kuuden tunnin päästä, en halua hullaantua enkä kuplaantua, vielä ei olla nähty miten tää biisi uppoaa laajemmin suomalaiseen kuuntelijakuntaan, UMKta ei oo vielä ratkaistu, tuomaristot tulee olemaan nyrpeitä kuin sitruunat...mut voitaisko me voittaa viisut?
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Siis mä voisin oikeesti nyt ensimmäistä kertaa äänestää rahalla. :draamaa:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

YouTubessa suomalaiset taviksetkin hehkuttaa tätä ihan hirveästi. :tuuletus: :uujee: Tällä voi siis oikeasti olla tsäänssit puhelinäänivoittoon UMK:ssa.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
yeahyeahfire
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 785
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 14:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja yeahyeahfire »

Nekku kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:26 Miettikää jos vaikka se Robin lähtee tämän sijasta. lol
Sitten ei voi Suomen kansaa mikään pelastaa itseltään. :rofl: Jos nyt ei mitään juryfarssia saada että 0 p sieltä ja tuloksena joku 1-3 p häviö Robinille...

Mutta on Robinilla ja kaikilla muillakin kädenlämpöisillä tekemistä erottuakseen edukseen. Jos esiinnyt ennen, unohdut samantien kun Käärijän vuoro tulee. Jos taas jälkeen, kaikki jammailut ja himmailut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nyt näen suurimpana uhkana sen PB:n, joka voi syödä tältä liikaa ääniä. Se plus 0 p juryilta saattaisi aiheuttaa kompromissivoittajan. Mutta en usko, että edes juryt jättävät tätä nollille. Liveä en pelkää, sama fiilis tulee Käärijästä kuin Blind Channelista että ukolla on homma hallussa ja karismaa tihkuu ruudun toiselle puolelle.

Jos Käärijä lähtee Liverpooliin, ollaan finaalissa teleäänten top 10, mikä on varovainen realistinen arvio. Meidän täytyy valita tää! :pliis:
Gonna miss you all but mostly the cat

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

Teräsbekoni kirjoitti: 18 Tammi 2023, 00:11 HERRAMUNJEE. :uujee: Tässä olisi kyllä kaikki viisumenestyjän ainekset kasassa: littlebigmäinen räjähtävä kreisimeno ja esittäjä, jonka habitus puskee läpi ruudun (olen huomannut tämän olevan yhden harvoista yhdistävistä tekijöistä viisuvoittajissa). Viisi tähteä sen pidemmittä puheitta, yksi koko UMK-historian parhaista biiseistä.

Nyt vain rukoilemaan, että tämä kuulostaisi yhtä vahvalta myös livenä. Ja että Suomen kansa valitsisi tämän (jotenkin on jo nyt fiilis, että ei, koska hävettää, jne. :parku: )

No, ei niitä viisuja nolona luimistelemalla voiteta. Voittajat esittävät asiansa ja puskevat ruudun läpi ikäänkuin artisti laulaisi ja esiintyisi nimenomaan henkilökohtaisesti kuulijalle. Voittaja tarvii muutakin kuin teknisen suorituksen.

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1143
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Käärijä ei ole enää artisti, jota verrata muihin artisteihin. Käärijä on artisti, johon muita artisteja tullaan vielä vertaamaan.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Balkan kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:42 UMKta ei oo vielä ratkaistu, tuomaristot tulee olemaan nyrpeitä kuin sitruunat...
Jaa pitääkin katsoa, millainen siellä on tänä vuonna äänestyssysteemi. En ole vielä siihenkään vaivautunut.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Serduchka kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:44 YouTubessa suomalaiset taviksetkin hehkuttaa tätä ihan hirveästi. :tuuletus: :uujee: Tällä voi siis oikeasti olla tsäänssit puhelinäänivoittoon UMK:ssa.
Pelkäätkö rehellisesti että tämä ei voita UMK teleä? Olen erittäin yllättynyt jos ei vedä 35%+ äänistä. Saattaa jopa murskata Blind Channelin ennätykset
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Tänä yönä ei saa unta helpolla koska cha cha cha. :barba:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Miettikää ku tää on esiintynyt viisufinaalissa ja biisi loppuu tuohon "Cha, cha, cha, cha, CHA, CHA CHA!!" -huutoon ja kuinka paljon ihmiset hurraa sen jälkeen. :kups:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

yeahyeahfire kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:44 Nyt näen suurimpana uhkana sen PB:n, joka voi syödä tältä liikaa ääniä.
Ainakin UMK:ssa nämä kaksi varmaan sijoitetaan mahdollisimman kauas toisistaan. :joojoo: Jos Portion Boys tarjoilee myös bängeriä, niin ennustan toisen saavan esiintymispaikan 1, toisen 7. Silti, noin pienessä finaalissa aina paras biisi erottuu, jos on erottuakseen.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Carboni »

poika90 kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:41
Carboni kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:27 Kuka voi nostaa käden pystyyn ja rehellisesti sanoa näkeneensä tällaisen pommin tulevan kun UMK-artistit julkaistiin?

Tää tulisi vetämään teleä viisuissa heittämällä enemmän kuin Blind Channel. Voi jopa voittaa teleäänestyksen. On sit täysin juryista kiinni voidaanko koko kisat voittaa. Top5 mennään kirkkaasti.

Ja Suomesta tulisi kaikkien aikojen paras viisubiisi. En jumalauta käsitä tätä?!
Ihan mielenkiinnosta kysyn,että paljon uskot, että tämä voisi saada telepisteitä :)
Telepisteitä viisuissa? Helposti keskiarvoisesti top5 joka maassa. Eli 6p X 36 äänestävä maata = 216. Ja tämä on varovainen arvio.

Heittäisin 280-320 pisteen maastoon
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja toivo »

Määkin menetin yöunet cha cha chan takia. Mutta Helsinki 2024! :surrur:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3748
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Kaiken tämän fiilistelyn ohella mulla on silti taustalla pelko, joka kantaa nimeä Reija Wäre ja tämän live-esitys. :apuva: Tuleeko tästä Ram pam pamin kaltainen sekametelisoppa ja kamerakulma vaihtelee Käärijän kasvoista haaroväliin, lavalla ehkä musavideon teemaisesti muutama nyrkkeilysäkki ja nahkaan pukeutuneita miestanssijoita. Toki sopisi enemmän tämän biisin maailmaan sellainen kaoottisuus, mutta yle saattaa silti tehdä tämänkin suhteen ''överit'' ja voidaan sanoa hyvästit Käärijän UMK-voitolle.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

kapineiti kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:47 Kaiken tämän fiilistelyn ohella mulla on silti taustalla pelko, joka kantaa nimeä Reija Wäre ja tämän live-esitys. :apuva: Tuleeko tästä Ram pam pamin kaltainen sekametelisoppa ja kamerakulma vaihtelee Käärijän kasvoista haaroväliin, lavalla ehkä musavideon teemaisesti muutama nyrkkeilysäkki ja nahkaan pukeutuneita miestanssijoita. Toki sopisi enemmän tämän biisin maailmaan sellainen kaoottisuus, mutta yle saattaa silti tehdä tämänkin suhteen ''överit'' ja voidaan sanoa hyvästit Käärijän UMK-voitolle.
Haluan uskoa, että Käärijällä on sen verran vahva oma visio, mitä lavalla tulee tapahtumaan ettei Wäre voi sitä pilata. :pliis:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

toivo kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:47 Määkin menetin yöunet cha cha chan takia. Mutta Helsinki 2024! :surrur:
Tampere. Hesalla ei ole hallia.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

UFOPOLI kirjoitti: 18 Tammi 2023, 00:14 Ehkä vähän valitusta kuitenkin siitä, että jos tekstitykseenkin osataan kirjoittaa ñ oikein, miten vaikeaa olisi ollut myös lausua se oikein :tajutkaa:
No, se suomalaisittain lausuminen on sekä omaperäisyyttä ja samalla vältetään sekin että väitettäisiin yrittävän olla espanjankielinen. Tankeroa mutta kieli poskessa. Eihän tässä skumppaakaan äännetä kuin Champagnen maakunnan nimeä.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Carboni kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:47
poika90 kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:41

Ihan mielenkiinnosta kysyn,että paljon uskot, että tämä voisi saada telepisteitä :)
Telepisteitä viisuissa? Helposti keskiarvoisesti top5 joka maassa. Eli 6p X 36 äänestävä maata = 216. Ja tämä on varovainen arvio.

Heittäisin 280-320 pisteen maastoon
Oishan tuo kova telepiste saalis, kun ajattelee millaisiin pisteisiin me ollaan yleensä totuttu. :rofl: :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

TomppaJr kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:46 Miettikää ku tää on esiintynyt viisufinaalissa ja biisi loppuu tuohon "Cha, cha, cha, cha, CHA, CHA CHA!!" -huutoon ja kuinka paljon ihmiset hurraa sen jälkeen. :kups:
Mä saan niin kylmiä väreitä jo pelkästä ajatuksesta. <3 Hitto jos jotkut raatipisteet pilaa tän pääsyn viisuihin. :jupinaa: Sitten tätä ei enää saa koskaan takaisin. Hyvä jos saa edes mitään melkein yhtä kovaa tulevaisuudessa.
Crown the Witch! :twisted:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

kapineiti kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:47 Kaiken tämän fiilistelyn ohella mulla on silti taustalla pelko, joka kantaa nimeä Reija Wäre ja tämän live-esitys. :apuva: Tuleeko tästä Ram pam pamin kaltainen sekametelisoppa ja kamerakulma vaihtelee Käärijän kasvoista haaroväliin, lavalla ehkä musavideon teemaisesti muutama nyrkkeilysäkki ja nahkaan pukeutuneita miestanssijoita. Toki sopisi enemmän tämän biisin maailmaan sellainen kaoottisuus, mutta yle saattaa silti tehdä tämänkin suhteen ''överit'' ja voidaan sanoa hyvästit Käärijän UMK-voitolle.
Sama homma.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Saturnus Psycho kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:41
Happy kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:25 Mr
1 Benjamin
2 Johannes
3 Robin

sori Käärijä mut mun muna ei oo näin helposti vietävis toisin kuin Serdulla tos ylhäällä..
Robin on kyllä kuumin! Benjaminin mäkin laitan tän kääriäisen jorman edelle vaikka Benkkukin oli kuumempi joskus 6 vuotta sit
Pyhpah. UMK:ssa ei ole KETÄÄN kuumaa! (Siis miestä, joka olisi kuuma. :heh: Onhan meillä mukana Kuumaa...) Benjamin tosiaan oli joskus, mutta nykyään en koskisi. Melloissa on sentään Victor. Norja vie kyllä tässä pelissä voiton. :mrgreen:

Mutta siis joo! Oon luukuttanut biisiä jo niin monesti läpi. :surrur: Ehdottomasti otetaan riski ja lähetetään tämä! Ellei Portion Boys vielä räjäytä pankkia. Odotin vihaavani tätä ja sainkin uuden sairaan hyvän juomabängerin. Jee! Siis mun on pakko kehua tämän vuoden UMK:ta! Minun! Keira, Lxandra ja Käärijä ovat kaikki päässeet mun soittolistalle. :peukku: Tämä on harvinaista.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

toivo kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:47 Mutta Helsinki 2024! :surrur:
Ehkä, mutta näkisin tällä hetkellä Tampereen todennäköisempänä, jos Suomeen siis ylipäätään Euroviisut päätyvät. :peukku:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nekku kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:49
TomppaJr kirjoitti: 18 Tammi 2023, 01:46 Miettikää ku tää on esiintynyt viisufinaalissa ja biisi loppuu tuohon "Cha, cha, cha, cha, CHA, CHA CHA!!" -huutoon ja kuinka paljon ihmiset hurraa sen jälkeen. :kups:
Mä saan niin kylmiä väreitä jo pelkästä ajatuksesta. <3 Hitto jos jotkut raatipisteet pilaa tän pääsyn viisuihin. :jupinaa: Sitten tätä ei enää saa koskaan takaisin. Hyvä jos saa edes mitään melkein yhtä kovaa tulevaisuudessa.
Mut eikö meillä ole edelleen isoin valta yleisö äänillä?? :miettii: :miettii: Siis tää on niin top meidän yleisöäänissä tai olen ihmeissäni.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Lukittu