Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miksi mä teen aina sen virheen ja meen lukemaan lehtien kommenttikenttiä :kups: Ne samat negatyypit ulisee kuinka viime vuonnakin piti voittaa ja sitä edellisenä :mitvit: Eikä varmasti päästä finaaliin uliuli :yrjo:

Eikä niille tosiaan voi yrittää saada järkeä päähän… :niinpa:

Noooh, sit kun Käärijä on siellä top 5 sijoilla niin sittenhän nämä on aina tienneet et kyllä Suomi pärjää :roll:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

TomppaJr kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:25 Valtavan nopeasti noussut ihan kärkeen.
Miten toi Norja voi olla ykkösenä?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

murka kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:23
poika90 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 17:53

Joo tuo ois tosi hyvä idea. :peukku: Käärijä voi alussa tanssia yksin ja hänen sitä antionliikettä voitaisiin kuvata niin saisi euroopan naiset haukkoa henkeä :rofl:
Ja minun myrtynyt ystäväni ilahtuisi kun näkisi sitä mieslantion liikettä ja sensuroimatta Euroviisuissa. Ymmärrän hänen pettymyksensä kun Sakis Rouvasin lantio rajattiin strategisella hetkellä pois ja Hatarin heleä-äänisemmän herran lantiota blurrattiin. Sen lisäksi hän voisi kirjoittaa varmaan blogin aiheesta.

Kyse ei ole hänellä esineellistämisestä vaan halusta ihailla ja nauttia. Joku saa samat kicksit taidenäyttelyssä, toinen konsertissa, kolmas shoppaamassa jne. En lähde moralisoimaan kun kerran on vilpitön halu ihailla ja nauttia näkemästään. Ehkä kyseessä on myös todellakin myös tabu, josta ei puhuta? Siitä huolimatta, että Elvis, The Pelvis, herätti pahennusta kymmeniä vuosia sitten.

Joo en olettanutkaan , että olisi kyse esineellistämisestä. Halut ne on naisillakin, vaikka se vähän tabu jollain tasolla yhä on. se vainn taidetaan yhä kuvitella että miehessä ei ole muuta katseltavaa, kuin hyvät vatsa ja rintalihakset, vaikka samanlailla miehilläkin on lantio se vain erinmallinen. Ja itse olen paljon naispuolisilta kuullut sitä kuinka Jäkäreillä ja jalkapallon pelaajilla on hyvät takapuolet. :joojoo: :joojoo: ja tällaista juttua Veljeni kans kertoi ja hän on entinen Jalkapallon harrastaja ja harrastaa vieläkin urheilua.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

hra47 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:30
TomppaJr kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:25 Valtavan nopeasti noussut ihan kärkeen.
Miten toi Norja voi olla ykkösenä?
Koska se on vielä Käärijääkin parempi. :ylppis:
Meow cat, please meow back.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

viisuilta kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:28 Miksi mä teen aina sen virheen ja meen lukemaan lehtien kommenttikenttiä :kups: Ne samat negatyypit ulisee kuinka viime vuonnakin piti voittaa ja sitä edellisenä :mitvit: Eikä varmasti päästä finaaliin uliuli :yrjo:

Eikä niille tosiaan voi yrittää saada järkeä päähän… :niinpa:

Noooh, sit kun Käärijä on siellä top 5 sijoilla niin sittenhän nämä on aina tienneet et kyllä Suomi pärjää :roll:
Minä en jaksa hukata enää kallisarvoisesta elämästäni hetkeäkään noiden ”tietäjien” ininöihin. Tehkööt itse paremmin. Jos eivät ole edes yrittäneet niin sitten suut suppuun.

Suomalaiset ovat siinä mielessä kummallinen kansa, ettei seistä omien rinnalla kannustamassa. Yleensä aina suomalaiset käyvät haukkumassa Suomen euroviisubiisin joka saitilla. En tajua, miten heillä on aikaa ja viitseliäisyyttä siihen. Itse en jaksaisi katsoa kerta toisensa jälkeen inhoamani artistin videoa.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

kapineiti kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:27 Osa suomalaisistakin tuttuun tapaan lyttäämässä ja häpeämässä tätä(kin) valintaa, kun somea selailee. :heh: Mutta tunnetustikin mikään ei ikinä kelpaa eikä varsinkaan suomeksi.
Paitsi sitten, kun onkin hyvä sijoitus niin nämä samat tyypit hehkuttaa, kuinka he tiesivät koko ajan, että hyvin pärjätään.

viisuilta kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:28 Miksi mä teen aina sen virheen ja meen lukemaan lehtien kommenttikenttiä :kups: Ne samat negatyypit ulisee kuinka viime vuonnakin piti voittaa ja sitä edellisenä :mitvit: Eikä varmasti päästä finaaliin uliuli :yrjo:

Eikä niille tosiaan voi yrittää saada järkeä päähän… :niinpa:

Noooh, sit kun Käärijä on siellä top 5 sijoilla niin sittenhän nämä on aina tienneet et kyllä Suomi pärjää :roll:

Jep ja sitten tulee se kuuluisa Suomenkieli erottui ja juhlitaan niin voittajina :rofl: :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

poika90 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:32
murka kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:23

Ja minun myrtynyt ystäväni ilahtuisi kun näkisi sitä mieslantion liikettä ja sensuroimatta Euroviisuissa. Ymmärrän hänen pettymyksensä kun Sakis Rouvasin lantio rajattiin strategisella hetkellä pois ja Hatarin heleä-äänisemmän herran lantiota blurrattiin. Sen lisäksi hän voisi kirjoittaa varmaan blogin aiheesta.

Kyse ei ole hänellä esineellistämisestä vaan halusta ihailla ja nauttia. Joku saa samat kicksit taidenäyttelyssä, toinen konsertissa, kolmas shoppaamassa jne. En lähde moralisoimaan kun kerran on vilpitön halu ihailla ja nauttia näkemästään. Ehkä kyseessä on myös todellakin myös tabu, josta ei puhuta? Siitä huolimatta, että Elvis, The Pelvis, herätti pahennusta kymmeniä vuosia sitten.

Joo en olettanutkaan , että olisi kyse esineellistämisestä. Halut ne on naisillakin, vaikka se vähän tabu jollain tasolla yhä on. se vainn taidetaan yhä kuvitella että miehessä ei ole muuta katseltavaa, kuin hyvät vatsa ja rintalihakset, vaikka samanlailla miehilläkin on lantio se vain erinmallinen. Ja itse olen paljon naispuolisilta kuullut sitä kuinka Jäkäreillä ja jalkapallon pelaajilla on hyvät takapuolet. :joojoo: :joojoo: ja tällaista juttua Veljeni kans kertoi ja hän on entinen Jalkapallon harrastaja ja harrastaa vieläkin urheilua.
Kaipa naisetkin katsovat antiikin veistoksia huolella? Kysyväthän miehet tuttaviltaankin (ainakin muutaman lasillisen jälkeen), että onko toinen rinta-, sääri- vaiko pakaraosaston ihailijoita. Eihän toinen, aikuinen ihminen, katsomisesta kulu kunhan hänelle ei tee mitään rivoja eleitä tai katsele kovin rivo ilme kasvoillaan.

Älypuheliaika on mahdollistanut sen, että kaupungilla voi mieleistä näkyä kuvata toisen huomaamatta. Ystäväni on muutenkin aika suorapuheinen ja olen helpottunut, ettei hänen elämässään ole suurempia ongelmia ja katkeruuden aiheita. Olisihan se jo 2020-luvulla reilua myöntää, että kyllä naisetkin haluavat lepuuttaa silmiään välillä ilman mitään henkilökohtaisen suhteen syntyä. Yksinkertaisesti sanottuna ihailla kuin taideteosta.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Rousku kirjoitti: 26 Helmi 2023, 17:45 Mutta Benkkua en sittenkään pistäisi matkaan tanssijaksi, sillä vaikka amatööriksi etevä onkin niin ei ehkä ihan yllä eilen lavalla nähdyn tasolle.
No ei ehkä ihan :kups: :mrgreen:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja murka »

Miltä suomi kuulostaa ulkomaalaisten korvissa? No, yksi ruotsalainen sanoi minulle, että suomi kuulostaa suunnilleen siltä kuin luettaisiin loitsuja ja kiroiltaisiin välillä. Hän toki kiitteli suomenkielistä kirosanavalikoimaa paremmaksi kuin ruotsinkielistä kirosanavalikoimaa, jossa ei päästä yhtä voimallisiin kirosanoihin kuin suomessa.

Arabiankielinen totesi, että kuulostaa kuin turkki ja japani olisivat saaneet lapsen ja se on suomi. Italialainen puolestaan pitää suomea kauniina ja italiaa muistuttavana kaukaisena sukulaisena pohjoisesta umlauttien kanssa. Suomi on siinä mielessä kätevä kieli, että sanojen painotuksilla saadaan aikaan enemmän pelivaraa.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

poika90 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:34
kapineiti kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:27 Osa suomalaisistakin tuttuun tapaan lyttäämässä ja häpeämässä tätä(kin) valintaa, kun somea selailee. :heh: Mutta tunnetustikin mikään ei ikinä kelpaa eikä varsinkaan suomeksi.
Paitsi sitten, kun onkin hyvä sijoitus niin nämä samat tyypit hehkuttaa, kuinka he tiesivät koko ajan, että hyvin pärjätään.

viisuilta kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:28 Miksi mä teen aina sen virheen ja meen lukemaan lehtien kommenttikenttiä :kups: Ne samat negatyypit ulisee kuinka viime vuonnakin piti voittaa ja sitä edellisenä :mitvit: Eikä varmasti päästä finaaliin uliuli :yrjo:

Eikä niille tosiaan voi yrittää saada järkeä päähän… :niinpa:

Noooh, sit kun Käärijä on siellä top 5 sijoilla niin sittenhän nämä on aina tienneet et kyllä Suomi pärjää :roll:

Jep ja sitten tulee se kuuluisa Suomenkieli erottui ja juhlitaan niin voittajina :rofl: :rofl:
Jos tulee hyvä sijoitus mutta ei voittoa niin kyllä silloinkin osa valittaa, että mitäs minä sanoin, ihan huonosti meni ja taas on koko Suomi häpäisty :heh: Sen suuntaisia kommentteja kirjoitettiin BC:stäkin lehtien keskusteluissa viisujen jälkeen. Mä en ole "taviskeskusteluja" enää lukenut, niistä tulee vain ihan turhaan pahalle päälle ja verenpaine nousee.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

yeahyeahfire kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:17
hercules kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:10 Nyt ehkä tajusin mitä tää esitys kaipaa. Loppuosan tanssiosuudessa Käärijä voisi revitellä enemmän. Käärijä on vapautuneempi kun laulaa raskaampaa osuutta. Mutta sitten kun pitäisi oikeesti vapautua tanssi menee meemeilyksi ja käsien heilutteluksi. Siihen voisi kehitellä jotain isompaa :peukku: :uujee:
Just näin! Kunnon meininki siihen loppuun ja vapautuneisuus on avainsana!
Sen saa myös pienillä asioilla. Hymyllä ja kuvakulmilla, terävöitetään ehkä liikkeitä jne. Kamera voisi pyöriä Käärijän ympärillä kun tanssii musiikkivideon tavoin. Pieniä asioita :joojoo:
Nyt ne verhot kii

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Käärijän poliittiseen suuntautumiseen ja Instan seuraamisiin pitää sanoa sen verran, etten yhtään ihmettele, että tuollainen nostaa kohun juuri Jodelissa. Kyllä nykypäivänä Z-sukupolvi on sellaista, että tuommoiset asiat merkkaavat, etenkin kun ottaa huomioon, millainen puolue VKK on. Kyllä tieto itseenkin hetkellisesti vaikutti, kunnes kuulin, että todennäköisesti kyseessä on vain huumorimielen seuraaminen. Näissä jutuissa on nykypäivänä oltava tarkkana.

Sitten itse esitykseen. Olen edelleen sitä mieltä, että jos viisuissa halutaan tosissaan taistella voitosta, niin esitykselle on tehtävä jotain. Nyt mieleen jää lähinnä se, että live on sekava ja sen ideasta on vaikea saada kiinni. Itse muuttaisin koko esityksen täysin, mutta pystyn hyväksymään tanssijat mukaan, kunhan heidän rooliaan terävöitetään huomattavasti. Esityksen kameratyöskentely pitää muutenkin olla täysin kunnossa ja kamerakulmat tarkasti mietittynä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Koirankuonolainen kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:52
poika90 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:34

Paitsi sitten, kun onkin hyvä sijoitus niin nämä samat tyypit hehkuttaa, kuinka he tiesivät koko ajan, että hyvin pärjätään.





Jep ja sitten tulee se kuuluisa Suomenkieli erottui ja juhlitaan niin voittajina :rofl: :rofl:
Jos tulee hyvä sijoitus mutta ei voittoa niin kyllä silloinkin osa valittaa, että mitäs minä sanoin, ihan huonosti meni ja taas on koko Suomi häpäisty :heh: Sen suuntaisia kommentteja kirjoitettiin BC:stäkin lehtien keskusteluissa viisujen jälkeen. Mä en ole "taviskeskusteluja" enää lukenut, niistä tulee vain ihan turhaan pahalle päälle ja verenpaine nousee.
Ne eivät todellakaan ole ns. taviskeskusteluja.
Ei iltapäivälehtien kommenttiosioihin kukaan tule kertomaan hyvin jäsenneltyjä mielipiteitään. Sinne tullaan vihaamaan asioita. Mistä tahansa puhutaan, kommentit ovat täynnä vaivoin peiteltyä vihaa. Kroonisesti raivostuneet menevät sinne purkamaan pahaa oloaan. Yleensä jossain vaiheessa syytetään Sanna Marinia/demareita/kokoomusta jne. Osa on siellä trollaamassa itäisen naapurin puolesta.
Sieltä on aivan turha lähteä etsimään mielipiteitä.
Silloin tällöin joku yrittää käyttää keskustelijoihin logiikkaa tai tervettä järkeä, mutta se on tuuleen huutamista.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Lähtökohdiltaan hieno veto. Ensimmäistä kertaa isosti tuollaiseen painekattilaan ja tuloksena murskavoitto. Enempää ei voi pyytää.

Jos voittoa mielitään viisuissa hakea, niin tästä on kuitenkin vielä noustava yksi taso ylöspäin. Tyylikkyyttä esitykseen lisää, valoihin laseria ja napsun verran lisää itsevarmaa hulluutta. Eurolavat voi viedä UMK-museoon.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hercules kirjoitti: 26 Helmi 2023, 18:54 Sen saa myös pienillä asioilla. Hymyllä ja kuvakulmilla, terävöitetään ehkä liikkeitä jne. Kamera voisi pyöriä Käärijän ympärillä kun tanssii musiikkivideon tavoin. Pieniä asioita :joojoo:
Siinä loppupuolella on tosiaan kaukokuvaa, ja sellaista, että Käärijä & tanssijat näkyvät kaikki kokonaan erilaisissa rivimuodostelmissa. Enemmän lähikuvaa, joko kasvoista (hymykastot vastakkain eli vuorovaikutusta) tai muista ruumiinosista, jotka tekevät koreografiaa. Kamera-ajo pitkin jalkariviä tjsp. (Tietty ei ehkä Isaac Sene -tyylin kubistisena silppuna ihan, mutta onhan tässä aikaa kokeilla.)

Olen jotenkin innostunut tästä vasta liven jälkeen oikein kunnolla. Minuun taisi se visuaalinen puoli vedota, tai myös se mitä se lupaa (mitä vielä enemmän voisi olla).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tän vuoden Euroviisujen eka ja todennäköisesti myös vika 10/10 ja 5 tähden biisi :eeek:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Katselin parit videohaastattelut ja tulin siihen tulokseen, että viisuja varten tehdään kokonaan uusi esitys.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
pikkukettu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 279
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

Siis aluksi olin ihan tanssijoita vastaan, mutta esityksen nähtyäni rakastuin tähän tärähtäneeseen kilpatanssimeininkiin. Ja ehdottomasti myös siihen, että ovat aggressiivisine hymyineen ja tekohampaineen jo siinä alun synkeässä osassa, terävät liikkeet sopivat siihen ihan sairaan hyvin!

Tanssijat jatkoon ja juuri tän tyylisellä stailauksella myös :peukku: Kirjaimellisuus toimi tässä erinomaisesti sen takia, että lyriikkavideolla sitä ei ollut, joten tän tyyliset tanssijat olivat yllätys ja hämmentäviä.

Kamerakulmissa olisi kyllä vielä työstettävää, koska nyt tuntui, etteivät kaikki kuvat täysin palvelleet esitystä. Oli aika hauska nähdä UMK:n Instassa pieni livepätkä esityksestä kauempaa kuvattua, kun siinä näkyi kokonaisuus paremmin ja tanssijoiden huikeita ilmeitä enemmän.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Täähän on siitä hauska, että tähän sopii oikeasti mikä vaan tärähtänyt juttu. Tämä ei olisi kaatunut edes jättimäisiin kaljatuoppeihin, joista olisi pitänyt hurjasti ilmeillen kiinni.

Kun kappale ja karisma riittävät, ne riittävät. Terkkuja Ruotsiin.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää oon joskus kuullut ulkomaalaiselta, että suomi kuulostaa japanilta.

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Briteiltä ja Puolalaisilta kuultu, että suomi kuulostaa klingonilta ja turkkilaisilta sukulaisilta kieleltä jossa on vain keksitty sanoja jotka ei tarkoita mitään :heh: Jenkeiltä kuultu vaikka mitä, mutta ne nyt kuulee joka kielen outona.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Saturnus Psycho kirjoitti: 26 Helmi 2023, 13:54 Joskus ajatukset voi ja saa muuttua.
Tässä ensimmäinen kommenttini cha cha chasta 18. tammikuuta:
Kaivoin viime yönä esiin oman ensimmäisen reaktioni. Satuin kappaleen julkaisuhetkellä juuri keskustelemaan muuannessa seksuaalivähemmistöjen suosimassa yhteisöpalvelussa erään niin ikään viisuista kiinnostuneen hahmon kanssa, mistä syystä kommentti meni ensin sinne ennen kuin tulin edes Kuppilaan lukemaan kommentteja.

kuva

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

toivo kirjoitti: 26 Helmi 2023, 20:42 Mää oon joskus kuullut ulkomaalaiselta, että suomi kuulostaa japanilta.
Oon kuullut samaa!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Ihanat islantilaiset kaksoset reagoivat eiliseen liveen :ihana:

Somewhere in her smile she knows

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

1,5h sitten valittiin Puolan biisi viisuihin ja nyt oonkin katsonut tähän mennessä tulleet top 21 videot. Oisko näitä jotain 70 kappaletta (arvio vain, kun menin laskuissa sekaisin :heh: ) ja Käärijä-Suomi löytyy 48 videosta top 3 sijoilta :eeek: Jotenkin ihan outoa tällainen :uujee:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kuulostaa siltä, että saan varautua heittämään hyvästit ihastuttaneille irvitanssijoille. No, se heistä sitten. Ehkä jotain yhtä mahtavaa keksivät Liverpooliin. Mitäpä liveä sitten enää analysoimaankaan sen tarkemmin. (Jää aikaa muuhunkin.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Happy »

Rousku kirjoitti: 26 Helmi 2023, 23:52 Kuulostaa siltä, että saan varautua heittämään hyvästit ihastuttaneille irvitanssijoille. No, se heistä sitten. Ehkä jotain yhtä mahtavaa keksivät Liverpooliin.
ai onko chäärijä jotenki kommentoinut tätä esitystä? tai sen muuttamista
(en oo siis ehtiny selaamaan oikein mitään täs tänään, vilpitön kysymys vaan)
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Happy kirjoitti: 26 Helmi 2023, 23:54
Rousku kirjoitti: 26 Helmi 2023, 23:52 Kuulostaa siltä, että saan varautua heittämään hyvästit ihastuttaneille irvitanssijoille. No, se heistä sitten. Ehkä jotain yhtä mahtavaa keksivät Liverpooliin.
ai onko chäärijä jotenki kommentoinut tätä esitystä? tai sen muuttamista
(en oo siis ehtiny selaamaan oikein mitään täs tänään, vilpitön kysymys vaan)
Muistelen että joku tässä ketjussa olisi sanonut saaneensa jostakin haastattelusta vaikutelman, että koko esitys on tarkoitus panna uusiksi. Eikö olekin loistava lähde?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Ei suoraan, mutta sanoi suunnilleen, että pitää tuumailla. Toisessa yhteydessä sanoi, että kirosanasti pommeja.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Happy »

Rousku kirjoitti: 26 Helmi 2023, 23:56
Happy kirjoitti: 26 Helmi 2023, 23:54

ai onko chäärijä jotenki kommentoinut tätä esitystä? tai sen muuttamista
(en oo siis ehtiny selaamaan oikein mitään täs tänään, vilpitön kysymys vaan)
Muistelen että joku tässä ketjussa olisi sanonut saaneensa jostakin haastattelusta vaikutelman, että koko esitys on tarkoitus panna uusiksi. Eikö olekin loistava lähde?
ite pidin niistä tanssijoista, vaikkakin jäi vähä päälleliimattu olo niistä.
Eurolavat olis toiminu jos ois tehty kaatopaikkamiljöö tai otetettu se jennin linkkaama screen taustaks


Chäärijä itsessään oli huikea livenä: eli ainakaan mitään epäilyksiä vokaalillisesta suorituksesta toisinku ku viimevuoden edustajan kohdal.
Never miss a good chance to shut up.

Lukittu