Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Euroviisut 2023 Britanniassa
Lukittu

Loreen – Tattoo

*****
44
22%
****
54
28%
***
60
31%
**
21
11%
*
17
9%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Possu »

Loreenin ura oli aikalailla done ennen kuin lähti uudelleen ehdolle. Näin kärjistettynä. Eiköhän tuossa ole suurin syy siihen miksi on tyrkyllä. Saa valtavan buustin uralleen, jota ei olisi muuten saanut. Tattoo ei olisi missään tapauksessa saanut nykyisen kaltaista huomiota ilman Melloihin osallistumista. Aivan kuten ei Loreenin aikaisemmat julkaisutkaan Euphorian jälkeen.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Voisko Ruotsi ja Loreen osallistua uudelleen Euphorialla? Kiitos :kups:

Just äsken kuuntelin Tattoon kokonaan (aiemmin jaksanut vaan puoleen väliin) ja eihän siitä jäänyt mieleen muuta kuin JUHUHUUUU :jupinaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13155
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

viisuilta kirjoitti: 28 Helmi 2023, 18:52 Voisko Ruotsi ja Loreen osallistua uudelleen Euphorialla? Kiitos :kups:
Samalla viisulla ei voi osallistua kuin kerran.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

MIH96 kirjoitti: 28 Helmi 2023, 19:03
viisuilta kirjoitti: 28 Helmi 2023, 18:52 Voisko Ruotsi ja Loreen osallistua uudelleen Euphorialla? Kiitos :kups:
Samalla viisulla ei voi osallistua kuin kerran.
Tiedän :heh: Mutta pahoin pelkään, että Loreen vie viisut tänäkin vuonna niin ois kiva jos biisi olisi edes hyvä :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »



Tutun kuuloinen intro :uujee: (Jodelista bongattua).
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37189
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Introsta puheen ollen: jos tämä (Loreen siis) voittaa, niin saattaa päästä Io senza ten ja Alle mine tankarin rinnalle kaikkien aikojen suosikki-introikseni viisuhistoriassa. :miettii:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3239
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Nekku »

viisuilta kirjoitti: 28 Helmi 2023, 19:04
MIH96 kirjoitti: 28 Helmi 2023, 19:03
Samalla viisulla ei voi osallistua kuin kerran.
Tiedän :heh: Mutta pahoin pelkään, että Loreen vie viisut tänäkin vuonna niin ois kiva jos biisi olisi edes hyvä :kups:
Itseäni ärsyttäisi siinä tilanteessa vielä se, että Tijanan In too deep johon Loreenia on nyt verrattu ei päässyt edes finaaliin. :niinpa:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Myönnän, että itsellä on asennevamma Ruotsia kohtaan, joten todennäköisesti itken, jos Loreen onnistuu viisuvoittoon jälleen ponnistamaan. :jupinaa:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Loreen vaikuttaa ottavan todella tosissaan koko viisuprojektin. Ruotsalaisessa naistenlehdessä kertoi ylläpitäneensä kana-parsakaali-kisadieettiä ennen Mello-esitystä "jotta ääni olisi parhaimmassa mahdollisessa kunnossa" :shock:

Ei siis riitä että show on high tech ja high fashion, pitää olla myös high sport.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja hercules »

iiiduli kirjoitti: 28 Helmi 2023, 21:38 Myönnän, että itsellä on asennevamma Ruotsia kohtaan, joten todennäköisesti itken, jos Loreen onnistuu viisuvoittoon jälleen ponnistamaan. :jupinaa:
Musta tuntuu että koko Kuppilalla alkaa olla asennevamma :heh:

Itse vertaan tätä Loreenia kuin ex-puolisoon. Kuin olisin rakastunut Loreeniin 10 vuotta sitten ja tullut ero. Sitten näen hänet tulevan vastaan 10 vuotta jälkeenpäin ja olen etten tunne enää mitään. Sama tyyppi mutta suhde on muuttunut kaverilliseksi. Haluan lähinnä ignoorata koko tyypin.

Sama tässä Loreenin biisissä. Elin ja hengitin Loreenin tuotantoa ja se sai mut emotionaaliseksi. Nyt en tunne enää mitään. Täysin sama tyyppi, kenkiä ei vieläkään ole saanut jalkaansa. Biisinä kuultu. En voi rakastua häneen enää uudelleen. Toisin kuin Lady Gaga joka tuo jokaisella albumilla jotain uutta niin Loreen ei ole mennyt 10 vuodessa eteenpäin. En ota häntä enää takaisin vaikka kuinka lattialla vaikeroisi.
Nyt ne verhot kii

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

euroneito kirjoitti: 28 Helmi 2023, 21:40 Loreen vaikuttaa ottavan todella tosissaan koko viisuprojektin. Ruotsalaisessa naistenlehdessä kertoi ylläpitäneensä kana-parsakaali-kisadieettiä ennen Mello-esitystä "jotta ääni olisi parhaimmassa mahdollisessa kunnossa"
Hmm... mä oon aina luullut, että ääni pysyy parhaimmassa mahdollisessa kunnossa minttupastilleilla, brandyllä ja hunajateellä :raaps:
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3691
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

hercules kirjoitti: 28 Helmi 2023, 22:39 Itse vertaan tätä Loreenia kuin ex-puolisoon. Kuin olisin rakastunut Loreeniin 10 vuotta sitten ja tullut ero. Sitten näen hänet tulevan vastaan 10 vuotta jälkeenpäin ja olen etten tunne enää mitään. Sama tyyppi mutta suhde on muuttunut kaverilliseksi. Haluan lähinnä ignoorata koko tyypin.

Sama tässä Loreenin biisissä. Elin ja hengitin Loreenin tuotantoa ja se sai mut emotionaaliseksi. Nyt en tunne enää mitään. Täysin sama tyyppi, kenkiä ei vieläkään ole saanut jalkaansa. Biisinä kuultu. En voi rakastua häneen enää uudelleen. Toisin kuin Lady Gaga joka tuo jokaisella albumilla jotain uutta niin Loreen ei ole mennyt 10 vuodessa eteenpäin. En ota häntä enää takaisin vaikka kuinka lattialla vaikeroisi.
Mä samaistun tähän sun tekstiin, vaikka omalla kohdallani sanoisin Loreenin olleen sellainen hetken huuma jonka mystisyys vei jalat alta - en sentään ennenkään elänyt ja hengittänyt häntä, mutta olin lumoutunut siitä jostain mitä hänessä oli. Edelleen pystyn näkemään mitä silloin näin, mutta tässä hetkessä hän ei enää sykähdytä.

Loreen vaikuttaa myös sellaiselta, joka todella on löytänyt oman tyylinsä ja oman juttunsa, jota sitten hioaa koko ajan kliinisemmäksi kokonaisuudeksi. Objektiivisesti katsoen ymmärrän laadun, mutta en oikein tunne mitään.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Okei pakkotulla tänne purkautumaan, että on kyllä taas viisufanit ja ihmiset aika inottavasti netissä puhuneet Loreenista :niinpa: :jumankauta: . Joo ymmärrän kyllä sen, että Loreen isona ennakkosuosikkina ja Ruotsin mahdollisena eustajana herättää tunteita, mutta sitä voi silti pysyä tyylikkäänä. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät pidä hänen kappaleestaan tai esityksestä ja se on oikein fine, koska makuasiasiat ovat uniikkeja ja niissä ei ole yhtä oikeaa vastausta. mutta se, että kun Loreenin Maroko taustaa esim käytetään haukkumiskeinona. Tai Loreenin artikulointia ja lausumista. Tai hänen ikäänsä ja ulkonäköä. Ja minusta on väärin sanoa myös sellaista, että Loreen ei ole käyttänyt sydäntä tämän kappaleen tekemiseen, että tämä on vain tekijöiden kanssa manipuloitu tuote. Itse olen tehnyt sellaisen päätöksen, että en aio ketään Käärijän pahimpia kilpakumppaneita painaa alas lyttäämisella ja haukkumisella vaan aion keskittyä Käärijän hyviin puoliin.


Minusta myös keskustelupalstoilla Ruotsalaisistakin puhutaan todella ikävästi ja tämän on myös Ruotsinkielinen ystäväni vahvistanut. Hän on suoraan sanonut, että hän ei oikeastaan halua enää osallistua keskusteluihin missä on kansainvälisiä viisufaneja, koska siellä tulee kuulemma aika kovaa kuraa niskaan. Minä en ainakaan halua, että kenenkään viisuinnostus loppu paskamaisen käytöksen takia.

Tämä yllä oleva ei siis koske kuppilaa vaan muualla netissä ollutta keskusteluja. Tällä on minusta onneksi puhuttu hyvin ja asiallisesti.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3239
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Tässä taas nähdään Euroviisujen yhteisöllisyyttä ja kunnioitusta muita kohtaan. :)
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10957
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^^ Olen huomannut aivan saman. :roll: Olen sanonut ennenkin, mutta viisufanit ovat niin toksisia, katkeria ja ilkeitä. En ymmärrä tuota hyökkäävää tyyliä, mitä harrastetaan kaikkialla. Se on tosiaan kiva, että kuppilassa osataan käyttäytyä ja täällä viisuista on mukavaa keskustella, vaikka mielipiteet ei aina kohtaa. :peukku:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

"Ymmärrän" vielä jotenkin suomalaiset, kun ovat aiemminkin haukkuneet Loreenia lehmäksi, mutta että ulkomaalaisetkin alkaneet oikein joukkolynkata Loreenia. Säälittävää. :roll:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3239
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Nekku »

https://m.youtube.com/watch?v=72eIauYRfsk

Tää on kyllä hauska joka vuosi. :heh: Harmi ettei ollut Loreenia ja Tonea.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Onhan tuossa Loreenin taustat vaikkei itse "Loreenia". :joojoo: Parodioitiin ilmeisesti sitä lavalle ilmestynyttä mielenosoittajaa.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3239
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Ois ollu hauska nähdä parodiaa lattialla kierimisestä. :mrgreen:
Crown the Witch! :twisted:

herly
Siemailija
Siemailija
Viestit: 163
Liittynyt: 28 Helmi 2023, 00:38

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja herly »

Olen katsonnut Mellojen karsintoja ja täytyy kyllä todeta, että tänä vuonna ei monikaan biisi ole suuresti napannut. Melko mitäänsanomatonta menoa on minulle ollut. Jotkut esitykset on olleet ihan kivoja, mutta siinäpä se. Yhtenä vuonna tuntui että suosikkeja riitti niin monta etten tiennyt kenen pitäisi voittaa (Paitsi tietty Dotterin olisi pitänyt voittaa :uujee: ) ja tänä vuonna kävi niin, että löysin Uuden musiikin kilpailusta niitä suosikkeja enemmän.

Onhan se selvää, että Loreen vie voiton Melloissa. Onhan se hieno esitys, ei ole kieltäminen. Paljon tunteen paloa, hienoääninen laulaja, hienoja efektejä esityksessä, vaikuttavuutta, upea ja ammattimainen viimeisen päälle siloiteltu esitys (tietenkin twistillä jossa Loreen esiintyy boheemina luonnonlapsena). Itselleni biisi tuntui iskevältä heti ensimmäisellä kerralla, ja siihen oli jotenkin helppo päästä kiinni ja vaikuttua hienosta esityksestä. Onko tässä viisuvoittaja? Kenties, onhan tämä hyvä kandidaatti. ellei sitten se käänny Loreenia vastaan, että hän on jo aiemmin voittanut viisut ja ihmiset kaipaakin jotain muuta. Yleensä ihmiset haluavat aina jotain uutta ja jotain mitä ei ole ennen nähtykään välttämättä voittajaksi mikä on oikeastaan aika hieno juttu :)

Itse en henkilökohtaisesti toivo, että Loreen voittaa, koska mielestäni biisinä tämä ei puhuttele niin suuresti kuin miten esityksenä joka kuten joku sanoi, on kyllä maailmanluokan esitys mutta.... Toisaalta näen kyllä hänen voiton hetkensä jo melkein etukäteen :heh:

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Onko Loreenille edes yhtään realistista haastajaa Melloissa? Nopealla silmäyksellä M&M:lla ja Smash Into Piecesilla näyttäisi olevan Loreenin jälkeen eniten näyttökertoja YouTubessa, mutta matkaa n. 200k:sta Tattoon 1.5 miljoonaan vielä on.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

euroneito kirjoitti: 02 Maalis 2023, 12:23 Onko Loreenille edes yhtään realistista haastajaa Melloissa?
Elättelen toivoa, että ruotsalaiset tympääntyvät Loreen-hehkutukseen ja valitsevat Marian :pliis:

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 589
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Kuulin sattumalta äsken Smash In Piecesin biisin. :tuuletus: :uujee:
Miksi kukaan puhuu enää Loreenista? :eiei:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja tomato »

Loreenin ja M&M:n paketit on kyllä hyvät.
Ehkä kuitenkin valitsisin M&M:n voittajaksi.

Avatar
S-Tyyppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1056
Liittynyt: 25 Loka 2012, 18:26

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja S-Tyyppi »

Ruotsin Top 50 -Spotifylistalla kisabiisit tänään:

1. Loreen - Tattoo 334 004
2. Smash Into Pieces - Sex Feet Under 156 606
6. Marcus & Martinus - Air 123 393
7. Theoz - Mer av dig 121 082
15. Arc North, Jon Henrik Fjällgren, Adam Woods - Where You Are (Sávežan) 96 538
22. Panetoz - On My Way 80 415
29. EMIL HENROHN - Mera mera mera 71 774
34. Nordman - Släpp alla sorger 65 222
35. Elov & Beny - RAGGEN GÅR 64 332
42. Tone Sekelius - Rhythm Of My Show 59 646
46. Maria Sur - Never Give Up 56 140
47. Signe & Hjördis - Edelweiss 55 804

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

En usko että Loren edes voittaa Ruotsin karsintaa. Eikä kannattaisi. Ehkä Smash Into pieces voittaa.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10957
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Kyllä Loreen tulee voittamaan! :uujee: :ihana:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tapahtuispa sellainen yllätys mitä jotkut kuvitteli käyvän UMK: ssa :parku: :pliis:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Loreen voittaa ja taatusti vielä ylivoimaisesti.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

herly
Siemailija
Siemailija
Viestit: 163
Liittynyt: 28 Helmi 2023, 00:38

Re: Ruotsi 2023

Viesti Kirjoittaja herly »

Tuosta Smash into Piecesistä tulee vähän Blind Channel-viboja :uujee:
Minusta olisi suorastaan virkistävää, että laskelmoidun poppibiisin sijaan Ruotsista lähtisi joskus ihan yllättäen rokkiesitys. Kyllähän Ruotsissa rokkiakin tehdään niin miksi aina niitä poppibiisejä.

Lukittu