Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Euroviisut 2023 Britanniassa

Loreen – Tattoo

*****
44
22%
****
54
28%
***
60
31%
**
21
11%
*
17
9%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Mitä lähemmäs Euroviisuja mennään, sitä enemmän alan aktiivisesti inhota Loreenin osallistumista tämän vuoden viisuihin. Tämän kappaleen olemassa oleminen vie minulta intoa tämän vuoden kisaa kohden. Viime vuonnakin oli toki selvää, että Ukraina tulee voittamaan, mutta hommassa oli silti jännityksen makua ja äänestäjät tulivat yhteen kannustamaan maata hädässä. Nyt tuntuu siltä että Loreen roikkuu jokaisen listan kärjessä eikä millään muulla oikeastaan ole väliä. Ruotsin potentiaalinen voitto ei kutkuta innostavasti vaan tuntuu törkeältä, läimäisyltä kaikkien muiden poskille.

Tämä kappale on pilannut minun viisukevääni. En jaksa kiinnostua mistään muustakaan todella, kun tiedän tämän kummittelevan ja tulevan joka nurkasta tekemään päivästäni kurjemman.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Happy »

Voi hellanlettas sentään
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Sieppeli kirjoitti: 29 Huhti 2023, 14:38 Mitä lähemmäs Euroviisuja mennään, sitä enemmän alan aktiivisesti inhota Loreenin osallistumista tämän vuoden viisuihin. Tämän kappaleen olemassa oleminen vie minulta intoa tämän vuoden kisaa kohden. Viime vuonnakin oli toki selvää, että Ukraina tulee voittamaan, mutta hommassa oli silti jännityksen makua ja äänestäjät tulivat yhteen kannustamaan maata hädässä. Nyt tuntuu siltä että Loreen roikkuu jokaisen listan kärjessä eikä millään muulla oikeastaan ole väliä. Ruotsin potentiaalinen voitto ei kutkuta innostavasti vaan tuntuu törkeältä, läimäisyltä kaikkien muiden poskille.

Tämä kappale on pilannut minun viisukevääni. En jaksa kiinnostua mistään muustakaan todella, kun tiedän tämän kummittelevan ja tulevan joka nurkasta tekemään päivästäni kurjemman.
Hyvin samaistuttava kommentti. Minäkin olen alkanut vakavasti harkita kappaleen pudottamista kolmosesta suoraan ykköseen koska tämä koko juttu on vain kokonaisuutena niin vastenmielinen :apuva:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Amone »

Saturnus Psycho kirjoitti: 29 Huhti 2023, 13:25 Mun mielestä sitten taas Cornelia oli aika freesi. Kun Ruotsissa valintakriteerinä on yleensä että edustajan on oltava mies ja mitäänsanomaton, tuntui/kuulosti tuo Cornelian melankolinen rosoisuus hienolta.
Tykkäsin kanssa Corneliasta viime vuonna, vaikka hänen käytöksensä oli kyllä aika... persoonallista.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16265
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Voice of Finlandin ensimmäisestä tuotantokaudesta (eli 2012) lähtien Ruotsi on voittanut vain silloin kun kyseisen vuoden edustaja on esiintynyt finaalilähetyksessä. Toivon ja uskon että tämä rekordi jatkuu, kun Loreenia ei nähty eilen Logomossa. :mrgreen:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Amone »

Tänä vuonna tykkäsin M&M:n Air biisistä ja olisipa ihanan raikasta jos heidät olisi valittu. Heidän esityksensäkin oli jotenkin kevyt ja positiivinen, kun taas tattoo on jo teemallisesti negatiivisempi ja synkeämpi, vaikka värimaailmaksi olisikin valittu jotain muuta kuin dyyninruskea.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Mitenköhän pääsisi siihen todellisuuteen, jossa Tattoon esittää Marjaana Lempi Kermaviili Belgiasta? Uskoisin ettei tällä olisi asiaa edes top 10. Surullista vaan ettei monet suostu myöntämään, että Loreenin nimellä on iso osuus tämän biisin suosiossa. Tai no siis tottahan sekin on ettei Cha cha cha olisi myöskään näin suosittu, jos sen esittäisi Pertti Ihana piha Virosta mutta tosiaan Loreen on ”hieman” tunnetumpi aikaisemman viisuvoittonsa ansiosta.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Sieppeli kirjoitti: 29 Huhti 2023, 14:38 Viime vuonnakin oli toki selvää, että Ukraina tulee voittamaan, mutta hommassa oli silti jännityksen makua ja äänestäjät tulivat yhteen kannustamaan maata hädässä.
Ei siinä kyllä lopulta ollut mitään jännitettävää. :roll:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä en lyttää Loreenia enkä Tattoota. Aika hyvä tefloni ruotsilta pitkään aikaan.

Mutta tämä on vain muodollisesti pätevä, kaikki on viimeisen päälle mietitty, mitään säröä ei ole jätetetty pohdittavaksi joten minulle tästä muodostuu ainoastaan pelkkä hyvin tuotettu tuote.

Minulle on tärkeää tunne joka musiikista (viisuista) välittyy. Ruotsin kappaleet ovat olleet minulle monena vuonna kylmiä ja kolkkoja vaikkakin ammattitaidolla tehtyjä :kups: Loreen ei ihan kymppikärkeen minulla pääse puntarilla, mutta parempaa Ruotsia pitkään aikaan :hali: (sitä unta minäkin näen, että katsojat äänestäisi Ruotsin ulos finaalista)

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Tämä onkin tullut radio Loopilta hyvin usein viime viikkoina ja Suomen top50 listallakin pysynyt. Ihan hyvä ja laadukas tämä on kaikin puolin. Olen mielessäni hyväksynyt Ruotsin todennäköisen voiton jo.

Mutta mitään kollektiivista innostusta, kannatuksen halua tai muutakaan tunnetta Loreen ei välttämättä aikaansaa enää toista kertaa. Minun ei tee mieli tippaakaan äänestää tätä, kun se saa tolkuttomasti ääniä muutenkin.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Nekku »

No mä en anna Loreenin mahdollisen voiton pilata viisuintoani. Ei tuo nyt muutenkaan huono kappale ole. Euroviisut on muutakin kuin se kuka lopulta voittaa. :joojoo:
Crown the Witch! :twisted:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11627
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Sieppeli kirjoitti: 29 Huhti 2023, 14:38 Mitä lähemmäs Euroviisuja mennään, sitä enemmän alan aktiivisesti inhota Loreenin osallistumista tämän vuoden viisuihin. Tämän kappaleen olemassa oleminen vie minulta intoa tämän vuoden kisaa kohden. Viime vuonnakin oli toki selvää, että Ukraina tulee voittamaan, mutta hommassa oli silti jännityksen makua ja äänestäjät tulivat yhteen kannustamaan maata hädässä. Nyt tuntuu siltä että Loreen roikkuu jokaisen listan kärjessä eikä millään muulla oikeastaan ole väliä. Ruotsin potentiaalinen voitto ei kutkuta innostavasti vaan tuntuu törkeältä, läimäisyltä kaikkien muiden poskille.

Tämä kappale on pilannut minun viisukevääni. En jaksa kiinnostua mistään muustakaan todella, kun tiedän tämän kummittelevan ja tulevan joka nurkasta tekemään päivästäni kurjemman.

Noniin on täälä sentään joitakin selvännäkijöitä, ja oiwaltawia erikois yksilöitä näitten tavis ja tavistavis fanien seassa....

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

romualdo kirjoitti: 29 Huhti 2023, 17:05
Sieppeli kirjoitti: 29 Huhti 2023, 14:38 Mitä lähemmäs Euroviisuja mennään, sitä enemmän alan aktiivisesti inhota Loreenin osallistumista tämän vuoden viisuihin. Tämän kappaleen olemassa oleminen vie minulta intoa tämän vuoden kisaa kohden. Viime vuonnakin oli toki selvää, että Ukraina tulee voittamaan, mutta hommassa oli silti jännityksen makua ja äänestäjät tulivat yhteen kannustamaan maata hädässä. Nyt tuntuu siltä että Loreen roikkuu jokaisen listan kärjessä eikä millään muulla oikeastaan ole väliä. Ruotsin potentiaalinen voitto ei kutkuta innostavasti vaan tuntuu törkeältä, läimäisyltä kaikkien muiden poskille.

Tämä kappale on pilannut minun viisukevääni. En jaksa kiinnostua mistään muustakaan todella, kun tiedän tämän kummittelevan ja tulevan joka nurkasta tekemään päivästäni kurjemman.

Noniin on täälä sentään joitakin selvännäkijöitä, ja oiwaltawia erikois yksilöitä näitten tavis ja tavistavis fanien seassa....
Kiitos, kiitos! Olenkin erittäin erityinen yksilö :3

Ei mutta vähän pyydän myös anteeksi aiemman viestini kärkkäyttä, olen pahasti mieleni pahoittanut ja tarvitsin jonkin paikan purkaa. Kiitos että sain sen tehdä, mutta anteeksi.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2093
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Puutarhuri kirjoitti: 29 Huhti 2023, 16:52 Minun ei tee mieli tippaakaan äänestää tätä, kun se saa tolkuttomasti ääniä muutenkin.
Jospa moni muukin ajattelee noin itse finaalissa ja äänestää sitten jotain muuta.... :uujee:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Creeperqueen kirjoitti: 29 Huhti 2023, 10:03 Taidan kuulua vähemmistöön sen suhteen, että pidän selkeästi enemmän pelkkänä studioversiona.
:samaamielta: Minulle ei ole oikein auennut, mitä erityisen hienoa siinä lavaesityksessä on. Tuollainen ruskea ei ole suosikkivärejäni, ja Loreenin olemus lähinnä pelottava, tai ei ainakaan mitenkään samastuttava. Korppikotka hiekkaerämaassa. Vaikkapa Ruotsin viimevuotinen oli paljon raikkaampi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minullekin tämä kappale on nimenomaan kappale. <3 Ei minua kiinnosta, kuka tämän esittää tai minkälaisessa grillissä hän itseään kärventää. Kertosäkeen lyriikat menevät heittämällä kaikkien aikojen euroviisulyriikoideni joukkoon, ja tässä oleva tunnelataus on vain jotain uskomattoman ihanaa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 29 Huhti 2023, 01:28 Olisi hauskaa elää rinnakkaistodellisuudessa ja nähdä, miten korkealle tämä nousisi kuppilalaisten puntareissa esim. viime vuonna.
Jos sitä meinaat että olisi korkeammalla kun ei tarvitsisi kannattaa omaa edustuskappaletta voittoon, niin ei ainakaan minuun pätisi. Minulla on yeensä joku oma suosikki tai muutama, joista pidän ainakin yhtä paljon kuin Käärijästä tänä vuonna.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Rousku kirjoitti: 29 Huhti 2023, 19:34 Jos sitä meinaat että olisi korkeammalla kun ei tarvitsisi kannattaa omaa edustuskappaletta voittoon, niin ei ainakaan minuun pätisi.
Enpä usko, että juuri kukaan jolle näin on käynyt sitä ääneen kehtaa tunnustaa. :heh: Mutta en nyt jaksa haastaa riitaa tästä, aika huvittavaa kuitenkin. :mrgreen:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Mutkun ei tää nyt vaan kaikkiin uppoa kuten sinuun! kertosäkeen lyriikat - höh? Ihan tavis rakkauslätinäähän ne on. Miten eroaa Cornelian viimevuotisesta?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Creeperqueen kirjoitti: 29 Huhti 2023, 10:03 ainakin itselläni on aina hankaluuksia saada selvää sanoista kun Loreenin laulaminen on sellaista hönkimistä.
Minä nyt en sanoista koskaan saa selvää, mutta jokin siinä nuhaisessa soundissa vaivaa minua. Se kuulostaa sellaiselta uhmaikäisen kitinältä. E-ei-kä! Mä en haluu lähtee mihinkään kelhoon! Ainakin tuo angels crying jne. kohta. (Sävelpuhtaudesta en tällä kertaa nipota.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

TomppaJr kirjoitti: 29 Huhti 2023, 19:30 Kertosäkeen lyriikat menevät heittämällä kaikkien aikojen euroviisulyriikoideni joukkoon, ja tässä oleva tunnelataus on vain jotain uskomattoman ihanaa.
Makuja on toki monia, mutta en kyllä ymmärrä ollenkaan, miten näin äärettömän geneeriset rakkauslaulun sanat voivat kenenkään mielestä olla jotenkin todella oivaltavat tai hienot.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3748
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

iiiduli kirjoitti: 29 Huhti 2023, 14:07
Einingia kirjoitti: 29 Huhti 2023, 13:12 Jos Loreen voittaa, se on viisuinstituutiolle iso kolaus. Juuri kun alettiin saada omankielistä, artistien näköistä musiikkia voittajiksi, palataan aikaan missä voi voittaa vain englanninkielisellä radiopoppiksella miljoonaproduktiolla.
En edes ole tullut tätä ajatelleeksi, mutta tottahan tämä on. Harmi, että käy näin, mielummin olisin nähnyt sen käännöksen, että Ruotsi lähtee mukaan tähän uuteen trendiin eikä niin, että maat alkavat taas seurata heidän tapaansa toimia.
:trio:

Olisi se vaan hienoa, jos Käärijä tai La Zarra tai Blanca Paloma jatkaisi tuolla ei-englanniksi-tuotettua-massapoppia -linjalla voittamalla koko roskan. :peukku:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

TomppaJr kirjoitti: 29 Huhti 2023, 19:30 Minullekin tämä kappale on nimenomaan kappale. <3 Ei minua kiinnosta, kuka tämän esittää tai minkälaisessa grillissä hän itseään kärventää. Kertosäkeen lyriikat menevät heittämällä kaikkien aikojen euroviisulyriikoideni joukkoon, ja tässä oleva tunnelataus on vain jotain uskomattoman ihanaa.
Toisaalta juurikin artistilla on valtava merkitys siihen onnistutaanko se tunnelataus biisiin saamaan. Tietysti lyriikat itsessään voivat olla uskomattoman hienot ja tunteikkaat, mutta sen voi silti artisti tulkita päin mäntyä.
Esimerkiksi muhun Loreenin tulkinta ei tee mitään vaikutusta vaan tunnelataus jää täysin tavoittamatta, mutta tämähän kertoo enemmän musta kuin Lortsusta.

En tosin usko että tämä on voittajasuosikki siksi että lyriikat koskettavat ihmisiä niin paljon, mutta tuskin tietenkään yksinkään olet noiden ajatusten kanssa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Nekku »

No olisivat valinneet vaikka sen Tonen, niin olisin täällä kyllä kannustamassa Ruotsia voittoon. :mrgreen: Sen biisi teki minuun suurimman vaikutuksen Melloissa. Toisaalta eipä sitäkään juuri ymmärrettäisi.
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Oispa Ruotsi valinnut Smash Into Piecesin :vollotus:

:rakkaus: <3
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Minusta nuo sanoitukset ovat vaan hyvin kliseiset. Ei tuollaisessa erosta vinkumisessa mitään uutta ole vaikka Loreen tunteella tulkitseekin :sorivaan:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja hercules »

TomppaJr kirjoitti: 29 Huhti 2023, 19:30 Kertosäkeen lyriikat menevät heittämällä kaikkien aikojen euroviisulyriikoideni joukkoon, ja tässä oleva tunnelataus on vain jotain uskomattoman ihanaa.
Se on jännä miten yksi pitää lyriikoita koskettavina ja toinen kornina ja kliseisenä. Toki meihin vetoaa eri asiat. Itselle euroviisuskenessä tulee mieleen Venäjän Polina Gagarina, jonka maailanparannuslyriikoita ei taida selittää muu kuin Venäjän propaganda ja on koskettavuudessaan itselleni samaa luokkaa.

Tässä on selvästi yritetty tehdä jotain suurta biisiä. Mutta aivan kuten Celine Dion ei ole onnistunut tuottamaan My Heart Will Go On biisille vertaistaansa jatkajaa, tässä käy vähän samoin. Tuntuu että perus popskenessä hitin toistaminen on helpompaa jos sen ei tarvitse muuta kuin koukuttaa ja tanssittaa. Mutta tunnetehtailu on jo sitten paljon haastavampaa. Ja jos tämmöinen biisi jättää kylmäksi niin mitään ei oikein jää jäljelle. Autenttisuus on todella tärkeä tekijä itselleni ja sen tavoitteleminen ei tässä "tyrkyssä" minulle onnistu.
Viimeksi muokannut hercules, 29 Huhti 2023, 23:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tarkennettakoon nyt vielä: koskettavuuteen omalta osaltani vaikuttaa niin voimakkaasti se, etten ole elämäni aikana pystynyt vielä kertaakaan kiinnostumaan romanttisesti tai seksuaalisesti kenestäkään ihmisestä ilman että pakonomaisesti ihastun häneen ja pilaan sillä ainakin omaa elämääni. :sorivaan: Onneksi päätin vajaa vuosi sitten luovuttaa, niin eipä ole tarvinnut tällaisiakaan maallisia asioita murehtia. Mutta tämän takia:
No, I don't care about the pain
I'll walk through fire and through rain
Just to get closer to you
You're stuck on me like a tattoo
…etenkin tämä osuu ihon alle kutkuttavasti.
Meow cat, please meow back.

crstl
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 10 Maalis 2023, 08:44

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja crstl »

Aika samat fiilikset ja etiäiset nyt kuin vuonna 2012: jo ennen viisuja olen täysin nujertunut Ruotsin kappaleen alle :kups: Euphoriakevät oli tylsä ja iloton, ja Bakun viisut muistan täysin yhdentekevinä, koska mitään jännitettävää ei ollut. Kunpa osaisin virittäytyä näiden ruotsipoppisten taajuudelle, olisi viisufanin elämä paljon helpompaa. :heh:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2023: Loreen – Tattoo

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Ymmärrän kyllä jos sanat kokee itselleen henkilökohtaisiksi ja samaistuu niihin, mutta pointti oli että tämä on varmaan ties kuinka mones sadas kerta viisuhistoriassa kun aiheesta lauletaan jonka myötä alkaa jo omasta mielestä tämäntyyppisten erobiisien aika olla mennyt
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Lukittu