Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit

Kuinka tyytyväinen olet lohkoosi? Siis kuinka hyvin kappaleet ilmensivät sinua?

*****
7
32%
****
5
23%
***
4
18%
**
5
23%
*
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kertokaa mulle miten Tolqyn oli noin epäsuosittu? :shock:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Happy »

Spartan kuninkaan, Taikahuilun, Aleksin, Kasperin, ratamon & granaattiomenan lohkon imitaatiot putos kokonaa ennen finaaleja, laitan niiden lohkosta tarkempaa äänestysdataa näytille Sunnuntaina.
Mietin myös tapaa miten heidän julkaisen heidän mahdolliset pisteensä tulosshowssa.. ehkä puhelinäänestyspisteinä :mrgreen:

Ja tarkoitus olis pitää vielä finaalin pisteidenlaskussa ns naamiot yllä & paljastaa ne ehkä hetki ennen voittajan selviämistä?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Pelini tämän raadin kanssa on siis nyt kirjaimellisesti pelattu. Kaikki oman lohkoni kappaleet ovat ulkona kuten ovat myös molemmat kaksi imitointikappalettani
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Saturnus Psycho kirjoitti: 01 Syys 2023, 21:42 Kertokaa mulle miten Tolqyn oli noin epäsuosittu? :shock:
Ehkä sen lähettäjä vain oli onnettoman huono arvaaja? Tässähän vaikutti semissä myös ne lohkovaiheen arvauspisteet. Ja taisi olla aika tasaista.

Paljastellaan nyt sen verran, että se ei ollut minun lähettämäni biisi, ja semissä sai minulta muutaman pisteen, mutta ei kuitenkaan ollut niitä parhaita. En siis ole oikea ihminen selittämään, miksi se olisi ollut epäsuosittu. Oliko se edes? Eikös sijoitukseksi tule jotain koko 72 biisin kattauksen keskivaiheilla? Jos pelkkää tykkäämistä tarkastellaan, saattoi olla parempikin, kun tässä vaikuttaa ne arvaukset myös.

(Auts, miten tehdä tästäkin raadista wikisivu... vai jokos Tegu aloitti? Mutta miten määrittää biisien sijoitukset? :tajutkaa: )
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Ei se välttämättä ollut mun lähettämä biisi. Jos oli, olen järkyttynyt. Jos ei ollut, olen ehkä vielä järkyttyneempi. Mutta en kyllä usko että tässä oli kyse arvauspisteiden vaikutuksesta (kun se noin alas jäi.)
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Raadeissa ikävä kyllä tulee usein järkytyksiä mutta sehän tarkoittaa että on herkkä eikä tunteeton botti.

Pienellä osallistujamäärällä makuprofiili voi painottua vahvasti johonkin tiettyyn painotukseen. Katsoitko, että puuttuiko osallistujalistasta jotain nimimerkkejä, jotka antavat sinulle usein paljon pisteitä? Itse katsoin, että mukana oli kaikki joita toivoin paitsi yksi E:llä alkava olisi saanut olla myös.
Happy kirjoitti: 01 Syys 2023, 22:22 Ja tarkoitus olis pitää vielä finaalin pisteidenlaskussa ns naamiot yllä & paljastaa ne ehkä hetki ennen voittajan selviämistä?
Miksi vielä silloinkaan? Voittaja selviää naamio päällään ja sen jälkeen paljastat omistajat yksitellen finaalin viimeisestä sijasta aloittaen... Et kai lyhyttä tuloslähestytä meinannut tehdä?

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Oho, tämähän meni aika huonosti. :uujee: Kerrankin, yleensä kaikkialla kaikki suosikkini jatkavat nykyään.

Tilastoja:

Annoin 37 pistettä pudonneille.
Kuudelta käyttäjältä jatkoi vain parempi.
Neljältä käyttäjältä jatkoi vain huonompi.

🎭🎭🎭🎭🎭

1. 🇲🇽 Gloria Trevi - Cinco Minutos (Aleksi) (4,4)
2. 🇹🇷 Rojin - Xorte Lori (Happy) (4,3)

🎭🎭🎭🎭

3. 🇦🇲🇬🇷 Sirusho, Sakis Rouvas - SEE (Spartan Kuningas) (4,1)
4. 🇳🇱🇨🇦 Tiësto feat. Tegan And Sara - Feel It In My Bones (Tegu) (4,0)
5. 🇺🇸 Dorothy Donegan - Improvisaatiopotpurri (Rousku) (3,9)
6. 🇺🇸 ROLE MODEL - going out (granaattiomena) (3,8)

----- harmittamisraja -----

7. 🇬🇧 Ward Thomas - Carry You Home (Aleksi) (3,8)
8. 🇮🇹 The Tamperer ft. Maya - Hammer To The Heart (Taikahuilu) (3,7)
9. 🇷🇴 INNA - Up (Kasper_) (3,7)
10. 🇫🇮 Merja Rantamäki - Jossain (romualdo) (3,6)
11. 🇱🇹 Kristal - Nuoga (Kasper_) (3,5)
12. 🇨🇳 Li Yugang - Xin Gui Fei Zui Jiu (GuoZu8) (3,3)
13. 🇷🇴 Animal X - Fara tine (Pete) (3,3)

🎭🎭🎭

14. 🇧🇪 HN03 - Doughnut Dollies (CottonJoel) (3,2)
15. 🇨🇱 Pascuala Ilabaca & Fauna - La curiosidad (Timoteus) (3,2)
16. 🇹🇿🇨🇩 Rayvanny ft. Innoss'B - Kelebe (ratamo1) (3,1)
17. 🇰🇿 Mergen - Tolqyn (Saturnus Psycho) (3,1)
18. 🇮🇹 Ernia, Bresh, Fabri Fibra - PARAFULMINI (Spartan Kuningas) (2,7)
19. 🇳🇬 Skales & 1da Banton - Say You bad (remix) (ratamo1) (2,6)
20. 🇺🇦 Tik Tu - Banana (jdjj22) (2,6)
21. 🇬🇧 Kajagoogoo - Too Shy (Taikahuilu) (2,6)

🎭🎭

22. 🇯🇵 Akiyama Yellow - Caffeine (granaattiomena) (2,2)
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5734
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Kasper_ kirjoitti: 01 Syys 2023, 19:24 Onpa masentava finaali tulossa. Lähes kaikki iloiset ja tanssittavat pudotettiin :lohduton:
Nyt kun raatiteemoja on muutamia kierrätelty, niin mitenkäs olisi uusiokierros Undo My Sad -raadista? :jihuujippii:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Tegu kirjoitti: 02 Syys 2023, 14:21
Kasper_ kirjoitti: 01 Syys 2023, 19:24 Onpa masentava finaali tulossa. Lähes kaikki iloiset ja tanssittavat pudotettiin :lohduton:
Nyt kun raatiteemoja on muutamia kierrätelty, niin mitenkäs olisi uusiokierros Undo My Sad -raadista? :jihuujippii:
Jos joskus voitan niin voisin tuon kierrättämistä kyllä harkita niin saataisiin jotain valoa kaiken synkkyyden keskelle
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^, ^^: Olen miettinyt sellaista toiveuusinta-raatiteemaa, jossa jokainen voisi valita muutaman teeman, joista haluaa lähettää kappaleen uudelleen, ja näistä kullekin joko arvotaan yksi, tai sitten arvotaan kullekin joku muu osallistuja, joka saa päättää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Happy »

Finaalin tasapelisäännöstä: palautan sen oletussäännöiksi, eli mennään nykysäännöillä siinä suhteessa että tasatilanteissa voittava on se joka kerää eniten pisteitä eri käyttäjiltä. Se on helpoin tapa: sillä libre ratkoo ne tasatilanteet siten.

Semeihin oli pakko laittaa raadin alussa eniten täysiä pisteitä jne sääntöpykälä koska arvauspisteet sotki yhtälöä.
Semien viimeinen putoaja olis tosin hävinnyt molempia tasapelisääntöjä katsomalla, sillä kummatki sai 9 eri käyttäjältä pisteitä.

Jufo kirjoitti: 02 Syys 2023, 08:08

Miksi vielä silloinkaan? Voittaja selviää naamio päällään ja sen jälkeen paljastat omistajat yksitellen finaalin viimeisestä sijasta aloittaen... Et kai lyhyttä tuloslähestytä meinannut tehdä?
ok pidetään naamiot raadin jälkeenkin..
sit vaan jännätään että kuka avaa uuden raatiketjun :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2093
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ Toivottavasti seuraava raati on Jufon, sellainen on vielä kokematta (ainakin itselläni) :uujee:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Mitvit, varmana voittajana pitämäni kappale putosi :mitvit:

Muutoin vähintäänkin kohtalaiset tulokset: molempien semien kirkkaimmat huiput jatkavat, ja finaalissa pääsee antamaan mieluisia pisteitä.
Aleksi kirjoitti: 01 Syys 2023, 19:34
Kasper_ kirjoitti: 01 Syys 2023, 19:24 Onpa masentava finaali tulossa. Lähes kaikki iloiset ja tanssittavat pudotettiin :lohduton:
Sehän on yksi kuppilaraatien miinuksista, että vakio-osallistujista suurin osa on toisessa ääripäädyssä musiikkimaun suhteen. Eihän tässä raadissa ole montaakaan samanhenkistä kanssani. Sinä, GuoZu8 ja S-Tyyppi varmaan lähimmät. Ehkä UFOPOLI neljäs. Kymmenkunta toista ääripäätyä ja loput korkeintaan välimaastossa. Mainstreamit pitävät liian herkästi taukoja.
Onneksi meitä iloisia tanssijoitakin edelleen riittää :jihuujippii: Älkää siis masentuko :hali:

Yhdyn ylläolevaan listaasi, ja lisään siihen Peten.
Happy kirjoitti: 01 Syys 2023, 19:32 Ja esiintymisjärjestystä saa ja pitääkin kehua, must toi oli sikanakin hyvin järkätty <3
Itse asiassa se näyttää ainakin luettuna oikein toimivalta. Pitää vielä kuunnella että tietää oikeasti. Tässä on sen verran pisteytysaikaa, ja kisaa on jo sen verran kisailtu, että voisin ottaa koko homman ajan kanssa ja puhtaalta pöydältä :miettii:

Täytyy jo tässä vaiheessa sanoa, että tämä on ylivoimaisesti suosikkini Happyn raadeista toistaiseksi :surrur: En ole pitkään aikaan ollut mistään kisasta näin innostunut kuin tästä, ja tunne vaikuttaisi olevan monella muullakin sama.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Minusta tässä raadissa on ollut antoisaa se, kun on joutunut kuuntelemaan musaa muullakin korvalla kuin vain sillä tykkääkö vai ei. On pitänyt tarkemmin eritellä, millaisia ominaispiirteitä jossain kappaleessa oikein on, ja miksi se muistuttaa jotain muuta ja toisaalta miksi ei muistuta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5734
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Happy kirjoitti: 02 Syys 2023, 21:38 ok pidetään naamiot raadin jälkeenkin..
sit vaan jännätään että kuka avaa uuden raatiketjun :mrgreen:
Mä mietin vähän aikaa sitten raatiteemaa, jossa kappaleen lähettänyt nimimerkki ei paljastuisi. Se vaan ehkä sopisi paremmin joksikin oheisraadiksi, jossa ei tarvitsisi miettiä seuraavaan raadin järjestäjää.



Mutta siis jos haluat, että joku ratkaisisi palapelin, niin paljastelua varmaa tarvitaan. Eikös vaihtoehtoja ole 24! kappaletta eli vaivaiset noin 6,2 * 10^23? :heh: (Joku osaavampi voi korjata.)

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Joo tää on ehdottomasti mun suosikkiraateja tähän mennessä!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tegu kirjoitti: 02 Syys 2023, 23:30 Mutta siis jos haluat, että joku ratkaisisi palapelin, niin paljastelua varmaa tarvitaan. Eikös vaihtoehtoja ole 24! kappaletta eli vaivaiset noin 6,2 * 10^23? :heh: (Joku osaavampi voi korjata.)
Finaalissa pisteet voisi kertoa alun arvonnan aliaksien takaa. "Seuraavaksi pisteensä meille kertoo Nirppanokka, ja sitten Vätys".

Sen perusteella minne kunkin pisteet menevät ja erityisesti eivät mene, yhdistettynä aiempiin palapelin osien ratkomisiin, antaisi varmaankin jo tarpeeksi informaatiota Tegun graafin™ ratkaisemiseksi, jos siihen haluaa ryhtyä.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2093
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Pisteytetty. Ja uusintakierroksen ansiosta löysin kuin löysinkin uuden suosikin, video tosin on täyttä roskaa, mutta musiikkihan se on pääosassa. En kuitenkaan antanut sille täysiä pisteitä, vaan ne meni nyt biisille jota itsekin puntaroin lähettäväni tähän raatiin. Kukahan ne pisteet mahtaa nyt saada....

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mäkin pisteytin. Se kappale joka sai multa semissä täydet, sai pisteitä nyt vain 6, eli into ei jaksanut säilyä loppuun saakka tuon biisin kohdalla ja osa muista sitten taas nousi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Happy »

UFOPOLI kirjoitti: 02 Syys 2023, 23:04

Täytyy jo tässä vaiheessa sanoa, että tämä on ylivoimaisesti suosikkini Happyn raadeista toistaiseksi :surrur: En ole pitkään aikaan ollut mistään kisasta näin innostunut kuin tästä, ja tunne vaikuttaisi olevan monella muullakin sama.
wouu jee, tästä innoittamana halusin käydä läpi raatejani ja annan omat arvioinnit 1-5

nyt tulee kirjotusvirheinen minäminäminä-painotteinen raatiromaani:


8. What If ⭐⭐⭐
Halusin saada raateihin mukaan semifinaalit, joten piti keksii joku syy sille jos esim osallistujamääärä jäis vähäiseks ja no siitä tuli idea vaihtobiisi-twistiin. Muistaakseni tätä raatia ei ollut kivaa houstata, oli liikaa kiireitä tän raadin aikana ja houstaaminen tuntu vähän taakalta, kuppilaisten hoputus vitutti tässä myös + suostuin jostain ihmeen syystä aikatauluihin jotka ei mulle sopineet, vähän hätiköiden houstattu multa tämä mut koen tän raadin silti ihan kiehtovaks, kokeilin tässä uusia juttuja silloisiin raateihin nähden. Muistaakseni tää oli aika vihattu raati, tai siihen privapalautteeseen mitä tästä sain :heh:


53. Maailman nopein raati ⭐⭐⭐⭐
Pari vuotta piti odottaa seuraavaa raatia, ja tätä houstaessani olin jo päättänyt että minullehan ei kukaan ryttyile :mrgreen:
Teema-ideana tää oli upea ja rakastin sitä miten moni kuppilainen kommentoi biisejä reaaliajassa, semifinaalivaiheet onnistui just siks koska niin moni osallistuja oli ihanan aktiivinen.
Ja tavallaan tää raati myös epäonnistui, houstasin tätä raatia itselleni epäedulliseen aikaan, en ymmärrä miksen houstannut tätä esim viikkoa myöhemmin, oli kiireitä tänkin raadin aikana ja tuli epähuomiossa mm. toi kohuttu Dreamcatherin tuplabuukkaus-kohu, jonka myös ratkaisin hieman kyseenalaisesti.
Ymmärrän tässä Ufopolin harmin, mut koen että jotkut osallistujat inisivät tässä raadissa 'pelkän inisemisen tarpeesta, no anyway kannan tästä raadista saatua #worsthost titteliä ylpeydellä.
Ja ainiin tän raadin finaali oli kyl kans kiireistä johtuen vähän kökösti houstettu, mut sitä ei ois voinu siirtää päivälläkään koska muuten tää ei ois ollu teemansa mukainen :mrgreen:

Oon ylpeä siitä miten sain kehitettyä tästä teemasta mielenkiintoisen & yhteisöllisen, mut rehellisesti sanottuna juontajana olin tässä vähän floppi, jos joku muu kuin minä houstannut tän nii tää ois ollu 10/10 raati. Ehkä Spartan olis pitäny houstata tää kokonaan.


58. Maailman pinnallisin raati ⭐⭐⭐⭐⭐
Piti pitää pitkä raatitauko edellisen hostauksen jäljiltä, no palasinkin jo kuukauden jälkeen ja voitin heti uusiks, tiesin jo suunitteluvaiheessa että tästä teemasta tulee hieno ja innovatiivinen, ja niin siitä tulikin :kups:
Tätä oli ihanaa houstata, tässä oli myös aikaa tehdä juuri ne showelementit jotka halusinkin.
Tässäkin teemassa niin moni osallistuja vaikutti teeman viihdyttävyyteen positiivisesti, runsaat kappalekommentit ja runsas kommentointi kahden tulosshown illan aikana elävöitti tätä teemaa.
Omahyväinen kommentti mut koen että tän raadin tulosshow on kaikkien aikojen huikein :ylppis:

Oon monesti halunnut houstata tästä raadista jatko-osan mut koen että se olis aika työmaa, ja ehkä täydelliseen on hyvä lopettaa.


70. Kierrätys Kunniaan ⭐⭐⭐⭐⭐
Koen tän söpöks teemaideaks ja aika nostalgiseks, oli kiva uusia vanhoja suosittuja teemoja samassa paketissa.
Tykkäsin houstata tätä ja sain tästä monivaiheisuudessaan omannäköiseni raadin, tai no semien tulosswhot oli vähä too much, en tajua miksen järkännyt niitä nopeammin, tai no ehkä tykkäsin koetella kuppilaisten kärsivällisyyttä, mut lopulta siit tuli kärsimysnäytelmä itelleni.
Tää raati oli tosi työläs, ja tulikin siinä rytäkässä tehtyä raatimoka jota olin aina yrittänyt välttää, väärä semibiisi putos

Tää raati oli vähän dramaattinen ja sain tän aikana aika paljon kritiikkiä mut se ei mua kiinnostanut, olin itse tyytyväinen tähän raatiin, kaikkia ei voi eikä pidäkkään aina miellyttää, edelleen yksi suosikkiraadeistani tämä.

Viisuraati 2021 ⭐⭐⭐⭐
Oli erityisen kivaa houstata viisuraatia sillä se ties sitä että sain tehtyy siihen mielestäni kaivattuja muutoksia, julkiset karsinnat olivat ehdottomasti niitä. Tää viisuraati tais tapahtu koronasulun aikana, olin lomautettuna joten mulla oli paaljon aikaa, ja onneks oli osallistujallakin sillä sen verran mukavan aktiivista oli tähän osallistuminen vaikka tää olikin tosi pitkävaiheinen.
Tää oli yhteishoustajuus raati, koska olin käyttänyt aikaani tässä niin paljon raadin ekalla puoliskolla, niin oli mun mielestä ihan luonollista että en tässä finaalia enää houstannut.
Tässä viisuraadissa oli ihana Albanian Ava-selkkaus <3
myöhemmin ilmenneisiin vääriin semituloksiin oon syytön! Timppaparka koki lyhyen ajan sisään kaksi oikeusmurhaa.
Mut jos jotain hyvää tästä pitää keksiä niin Ufopoli joka koki Maailman Nopeimmassa vääryyttä niin sai tavallaan tässä hyvitystä kun pääsi vahingossa finaaliin.


72. Parivaljakkona Parempi ⭐⭐⭐
Ja taas tuli voitto.. ei ollut enää tarkoitus houstata mitään raateja mut koska Maalaispoju jo kieltäyty ennakkoon hostauksesta, ja hostaus ois menny Kierrätysraadin pahimmalle haterille, niin päätin että houstaan tän raadin ihan vittuilakseni, joten päätin toteuttaa kieli poskessa monimutkaisimman teema-ideani.
No tästä raadista lutviutui lopulta ihan söpö paripeli, eli siinä mielessä yhteisöllinen teema
Ihan innovatiivinen teema mut koska en alunperinkään halunnut houstata tätä niin en muistele raatia niin hyvällä.


74. Run the World (Boys) ⭐⭐⭐⭐
ja taas voitto,vähän ihmettelen sitä että miks taas houstasin :heh:
Seitsemäs houstaukseni ja ensimmäinen jossa oli normaali teema ilman mitään twistejä, tätä oli yllättävän kivaa ja rentouttavaa houstata aiempien monimutkaisten & monivaiheisten raatien vastapainoksi. Tän tulosswhota oli hauska houstata, odotin kokoajan innolla niitä reaktioita jotka tulis kun voittaja julistetaan :mrgreen:


76. Gangsta's Paradise ⭐
Halusin räppiraadin mut en halunnut houstata, joten raati 75n jätin houstaamatta (kivaa draamaa tosin tuli siitä räppiraatijahkailusta) :heh:
Joku paska karmanlaki iski uudestaan kun heti seuraava voitto osu taas kohalle, en halunnut vieläkään houstata mut koin että hostaus oli nyt pakko ottaa vastaan. Biisejä hyväksyessä mun olis pitänyt pitää tiukempi linja, mut lepsuilin: ehkä yli 4kkn jatkuva raatihostaus oli vienyt touhusta kaiken mielenkiinnon, eikä tässä kohtaa ollut muutenkaan motivaatiota mihinkään saatikka raateiluun, omppu jonka halusin houstaavan jo edellisen kuolleeksi syntyneen räppiraadin: suostui onneksi houstaamaan tän , ihana omppu sai tän finaalista niin viihdyttävän, eli ompulle ⭐⭐⭐⭐⭐


88. 88 - Country Raffle #2 ⭐⭐⭐⭐⭐
Aleksin eka Country Raffle oli niin hyvä että koin että tää oli selllanen teema johon oli huutava tarve saade jatko-osa.
Rakastin houstata tätä, mun mielestä tosi kunnianhimoinen raati teasereineen, maajako-semeineen ja recapeineen, kaikki sujui tän kohdalla paremmin kuin hyvin, en muuttais tässä raadissa mitään.

106. Latin Pop ⭐⭐⭐
Lattariteema oli vihdoinkin pakottava tarve toteuttaa mut jotenkin tää jäi silti vähän keskinkertaiseks?
Biisien tasokin olisi voinut parempi, tavalllaan ihan jees raati mut paremmalla suunittelulla tästä olis saanut mielenkiintoisemman.

107. SENKIN LORTTO! ⭐⭐⭐⭐⭐
Mun mielest hauska ja tosi viihdyttävä teema, sain tästä juuri sen näköisen mitä olin suunitellutkin, siinä missä lattariraadissa osallistujat aiheutti lievän pettymyksen niin tässä ne yllätti positiivisesti, moni lähti tähän mukaan oikeel otteel. :peukku:




Omista raadeistani suosikkini ovat:
58. Maailman pinnallisin raati
88. Country Raffle #2
107. Senkin Lortto!
70. Kierrätys Kunniaan
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti: 03 Elo 2023, 01:12 06 🇫🇮 Laura Närhi - Hetken tie on kevyt (TomppaJr)
Kämppikseni hyräili tätä äsken muunnelluin sanoin kun siivoilimme vessaa ja keittiötä... :kaunis: …ja keskustelimme tuholaisista. :nohyi:

:laulaa: ”Kun yössä yksin vaeltaa
Voi paperitoukan kohdata”


Toki nopeasti paperitoukka muuttui ”Paperi T:ksi” ja ”kaltaiseksi” alkuperäisten sanoitusten mukaisesti, jolloin minua verrattiin tässä kontekstissa tuholaiseen. :niinpa: :heh:

Kertooko tämä mistään mitään? Kentieskö? 🎭
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Happy »

Vuorokausi aikaa vielä pisteyttää :joojoo:

Tulosshow on joko Perjantaina klo 19 tai Sunnuntaina klo 19
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Toivottavasti on perjantaina sillä sunnuntaina taitaa (ilmeisesti) olla All Starsin tulosshow
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Perjantai, perjantai. :samaamielta:
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

En ollut tajunnutkaan että finaalista tuli näin loistava. :uujee: Kaksi kolmasosaa finaalikappaleista on täysin äänestyskelpoisia, ja vain alle yksi neljäsosa lähes tai täysin kuuntelukelvottomia. Finaalissa on yhteensä yhdeksän aivan upeaa biisiä, mutta niistä jokin määrä saattaa toki olla omiani.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Happy »

2 tuntia aikaa pisteyttää, linjat sulkeutuu 23.23, linjat ei veny. Huomenna todennäköisesti tulosshow
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ No hui, olipas hyvä että luin viestin. Se ei olekaan se 23.59, johon olin varautunut. Eipä sitten muuta kuin luurit korville vielä kerran.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Happy kirjoitti: 01 Syys 2023, 16:09 lähetin kaksi helvetin hyvää biisiä joille antaisin missä tahansa raadissa täydet, ja yhden sellaisen mille en luultavasti antaisi pisteitä normitasoisessa raadissa- ja kävi sellanen juttu että se jälkimmäinen menestyi/menestyy parhaiten :shock: :heh:
Finaalin ainoa "Happy" on siis vale-Happy, koska et varmaankaan olisi valinnut itseimitaatioksesi kappaletta, josta et pidä. Semeissä pudonnut Xorte Lori tuntui liian lattealta Happyksi oikeansuuntaisesta tyylilajista huolimatta. Siispä putosit omasta lohkostasi.

Finaalin ainoat "Rousku" ja "romualdo" ovat imitaatioita nekin.

Finaalin progemmasta "S-Tyypistä" tuli vahvat Jufo-vibat. Ehkä se onkin Jufo. Siinä tapauksessa Jufo ei ole lohkovaiheen triplakarsiutuja. Kuka se sitten oli? Rouskuko? Vai olisiko, hui kauhistus, Aleksi voinut pudota kaikilla biiseillään jo lohkovaiheessa (esim. oma lohko ja Tegun ja CottonJoelin lohkot)? :eeek: Selittäisi paineen kattilassa.

Timo Pieni Huijaus oli rohkea artistivalinta Tegun lohkoon. Arvostan. :mrgreen: Huijaus se ei ollut vaan oikea Tegu. Erääseen toiseen lohkoon kappaletta valitessani törmäsin biisiin, joka viittasi nimessään valehteluun ja alkusanoissaan väärään identiteettiin. En uskaltanut valita. :lohduton:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

:surrur: Tänään naamiot riisutaan.
Meow cat, please meow back.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 130 - ARVAJAISNAAMIAISET

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Näiden spekulaatioiden lukeminen on hauskaa (ja tuskallista) kun ei voi sanoa mitään :mrgreen:

No sen voi sanoa että itsekin veikkasin Happyksi sitä lohkossaan pudonnutta ja Teguksi tuota huijausta.

Vastaa Viestiin