UMK24: yleiskeskustelu

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Suosikkisi UMK24-kappaleista? (max 2)

Cyan Kicks – Dancing with demons
42
11%
Sexmane – Mania
17
4%
Sara Siipola – Paskana
154
39%
Jesse Markin – Glow
36
9%
Windows95man – No rules!
52
13%
Sini Sabotage – Kuori mua
57
15%
Mikael Gabriel x nublu – Vox populi
35
9%
 
Ääniä yhteensä: 393

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17268
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

jee euroviisut kirjoitti: 12 Loka 2023, 16:58 Kun tarkastelee Suomen viisuhistoriaa ja sitä, millä ne Suomen parhaat sijoitukset on saavutettu, niin Suomen seitsemästä osallistujamaamäärään suhteutettuna menestyneimmästä viisusta (Hard rock hallelujah, Cha cha Cha, Dark side, Something better, La dolce vita, Tom tom tom & Ole man fiddle) yksikään ei ollut balladi. Ehkä tuosta voi jo päätellä jotain.
eipä voi tarkastella tolta kantilta sillä ei Suomi oo monestikaan balladeja lähetellyt, ruotsinkielinen Jäg Blundar (2012) & norjalaisen artistin Why (2005) eivät kyllä edusta millään tavalla suomalaista balladitarjontaa tai sellaista mitä täällä edes normisti kuunneltaisiin.
Toivottavasti jotain Iltan tapaista tulis viel UMK:oon, kutkuttais nähä miten sellainen pärjäis isommis ympyröis, veikkaan et hyvin
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

När Jag Blundar oli ihan nätti laulelma, mutta kun Iconcrash oli samana vuonna tarjolla... :niinpa:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17268
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

hra47 kirjoitti: 12 Loka 2023, 17:07 När Jag Blundar oli ihan nätti laulelma, mutta kun Iconcrash oli samana vuonna tarjolla... :niinpa:
eikö muka vuodessa 2012 ollut sulle tarpeeksi huonosti esitettyjä & laulettuja kökkörokkeja? Sveitsi.. Slovakia.. Valko-Venäjä.. Suomenko olisit vielä halunnut siihen syssyyn lisätaakaksi. kaikkea sitä lol
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3228
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Sitä suuremmalla syyllä nyt jotain kovaa balladia kehiin! Näytetään että voidaan me silläkin saralla pärjätä. :joojoo:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10944
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Joo.. Ironcrash oli jo vuoteen 2012 erittäin masentunutta ja tunkkaista harmaata kökköä. Ei sen vuoden katastrofi-karsinnoissa ollut muuta vaihtoehtoa kuin lähettää Pernilla. Ei sentään tarvinnut hävetä. Moni kv-fani myös nostanut sitä esiin aliarvostettuna viisuna.

Suomessa kyllä osataan tehdä balladeja, mutta siinäkään Suomen ei kannata lähteä linjalle, että nyt yritetään tehdä nimenomaan euroviisuballadia. Suomessa mennään aina metsään tuossa, kun yritetään tehdä euroviisubiisiä. Viisufanien keskuudessa tuntuu muutenkin olevan joku ihme negatiivinen asenne balladeja kohtaan. Esimerkiksi, kun viisukaudelle on valittu kahdeksan biisiä ja näistä kolme sattuu olemaan hitaampia biisejä niin valitetaan, että "liikaa balladeja tälle vuodelle" ja "taas uusi balladi". :heh: Moni ei myöskään tunnu ymmärtävän sitä, että hitaat biisitkin voivat edustaa hyvin erilaisia genrejä ja musiikkityylejä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Happy kirjoitti: 12 Loka 2023, 17:10
hra47 kirjoitti: 12 Loka 2023, 17:07 När Jag Blundar oli ihan nätti laulelma, mutta kun Iconcrash oli samana vuonna tarjolla... :niinpa:
eikö muka vuodessa 2012 ollut sulle tarpeeksi huonosti esitettyjä & laulettuja kökkörokkeja? Sveitsi.. Slovakia.. Valko-Venäjä.. Suomenko olisit vielä halunnut siihen syssyyn lisätaakaksi. kaikkea sitä lol
En muista tarkkaan mitä kaikkea siellä oli, kun mulla on jäänyt siitä vuosikerrasta elämään lähinnä Ruotsi, Ukraina ja jossain määrin San Marino. Enkä muista millainen Iconcrashin live oli, mutta studion perusteella olisi pärjännyt biisinä kyllä paremmin kuin Pernilla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5785
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

När Jag Blundar on niitä harvoja Suomen onnistuneita balladeja. Siitä pidän kovasti mutta ei sillekään menestystä suotu
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1754
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Voi kun Ilta osallistui vääränä vuotena, olisihan sen nyt mieluummin lähettänyt kuin The Rasmuksen.

Toivottavasti jossain vaiheessa nähdään yhtä vahva balladi! Esittäjiä meiltä kyllä löytyisi. Ei yhtään hukattua diandraa enää.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11348
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Happy kirjoitti: 12 Loka 2023, 16:52 Harmi että Suomi on lähettänyt lähinnä suomenruotsalaisia/norjalaisia balladi-ulinoita vaikka kykyä & taitoa löytyis parempaankin osaamiseen.
Juuri näin! :peukku: Lisäksi olen edelleen sitä mieltä, että geneerinen suomalainen ranteet auki -iskelmä ei ihan hirveästi kaikkien jumaloimista balkanballadeista eroa. Sellaista olisi pitänyt kokeilla joskus 2000-luvulla; enää aika ei ehkä ole oikea, mutta uudelleen muotiin tulemista odotellessa Kelle mä soitan -tyylinenkin balladi käy.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6613
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Myönnetään, Johanna Kurkelan ja Mikael Saaren balladit ovat kauniita. Tuo ehkä nimenomaan on sitä suomalaista osaamista, ei täällä kannata yrittää lähteä tekemään niitä huutoballadeja, joissa lopussa on kunnon nostatus.

Kummankin artistin toivottaisin myös erittäin mielelläni takaisin viisukarsintalavalle. Etenkin Johannan eteerinen ääni yhdistettynä suomen kieliseen balladiin voisi olla oikeinkin hieno ja mystinen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Suomalaiset balladit tuppaa olemaan sellaisia hentoja laulelmia, jotka jää unohduksiin viisuissa, ja sitä ihan viimeiseksi halutaan. Balladeille on viisuissa tavallaan korkeammat standardit, koska niistä voi helposti tulla vessataukobiisejä. Toki on balladifaneja, mutta väittäisin että enemmän on niitä, jotka helpommin niihin väsyy, myös minä. Olen kyllä samaa mieltä, että Ilta oli uskomaton ja hänet olisi voinut teleportata seuraavalle vuodelle.

Meillä on ollut nyt viiden vuoden putki miesedustajia (ml. Aksel) joista viimeiset 3 lasken raskaaksi musiikiksi (tosin Käärijän genren määritteleminen on tuskaa). Voitaisiinko lähettää vihdoin naisedustaja(t) ja mielellään jotain freshiä? Olen itse täysin avoin balladille kunhan se ei ole tollanen harmaa tekele mitä suurin osa balladiehdokkaista on aiemmin olleet. Diandra olisi aivan huippu hyvällä biisillä.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Diandran laulutaitojakaan ei tarvitsis pelätä ja nolostella kuten Suomella viime vuosina (Käärijäkin jätti hiukan toivomisen varaa sillä saralla ja saattoi maksaa voiton). Tai sitten suomalaiset eivät vaan osaa äänitystekniikkaa ja vaatia samoja teknisiä ratkaisuja kuin muut maat, joilla laulusuoritukset kuulostavat paremmilta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1122
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Jotain menevää sen vaan pitää olla et suomi pärjää
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Rinjoo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 202
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

Tuon "comeback" artistin kohdalla ollaan paljon spekuloitu, onko kyse UMK-kilpailijan comeback, vai ihan vain artistin yleinen comeback. Mutta jos UMK tiimi osaa olla ovela vihjeiden kanssa (mitä kylläkin epäilen), niin kysehän voisi myös olla artistista, joka on esiintynyt UMK:ssa, mutta ei kilpailijana :uujee:

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1122
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

Vesala? Koska pulkkahan ois ollu täydellinen viisuihin.
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja telelé »

Kyllähän siellä Robinilla oli viime vuotena juurikin tuollainen vihje "palaa UMK lavalle", että eipä tuo tarkoitus nyt mikään mahdottomuus ole. Ja oli kyllä omasta mielestä ihan ovelia vihjeitä, tarkoitan siis niitä jotka annettiin viikko ennen artisti julkaisua.

Jodel ihmiset, olisko tästä antaa mitään lisätietoa? Twitterissä törmäsin tälläiseen :mitvit:

https://twitter.com/inomu/status/1712539082633654387
Somebody (clearly from Yle) is dropping hints about UMK artists on Finnish Jodel and it's quite clear now that Evelina and Tuuli are two of the seven acts on UMK.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Ei Vesalaa EI!!

Pulkka oli aivan kidutusta ja se toinenkin biisi :jupinaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6613
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

hra47 kirjoitti: 12 Loka 2023, 20:44 Tai sitten suomalaiset eivät vaan osaa äänitystekniikkaa ja vaatia samoja teknisiä ratkaisuja kuin muut maat, joilla laulusuoritukset kuulostavat paremmilta.
Suomi voisi ainakin käyttää härskisti yhtä paljon taustanauhoja laulun tukena kuin osa muistakin maista.
telelé kirjoitti: 12 Loka 2023, 22:01 Jodel ihmiset, olisko tästä antaa mitään lisätietoa? Twitterissä törmäsin tälläiseen :mitvit:

https://twitter.com/inomu/status/1712539082633654387
Somebody (clearly from Yle) is dropping hints about UMK artists on Finnish Jodel and it's quite clear now that Evelina and Tuuli are two of the seven acts on UMK.
Todennäköisesti siellä vain trollataan. Joku on käynyt vihjaamassa, että Helsingin euroviisut-kanavalle saattaisi ilmaantua vihjeitä finalisteista. Tuuliin viittaava vihje on esim. "Paljastuukohan salaisuudet" ja Tuulin kappale kauan sitten oli nimeltään Salaisuudet. Vähän liian selkeitä vihjeitä tässä kohtaa, ainakin näin omasta mielestä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Happy kirjoitti: 12 Loka 2023, 17:02
jee euroviisut kirjoitti: 12 Loka 2023, 16:58 Kun tarkastelee Suomen viisuhistoriaa ja sitä, millä ne Suomen parhaat sijoitukset on saavutettu, niin Suomen seitsemästä osallistujamaamäärään suhteutettuna menestyneimmästä viisusta (Hard rock hallelujah, Cha cha Cha, Dark side, Something better, La dolce vita, Tom tom tom & Ole man fiddle) yksikään ei ollut balladi. Ehkä tuosta voi jo päätellä jotain.
eipä voi tarkastella tolta kantilta sillä ei Suomi oo monestikaan balladeja lähetellyt, ruotsinkielinen Jäg Blundar (2012) & norjalaisen artistin Why (2005) eivät kyllä edusta millään tavalla suomalaista balladitarjontaa tai sellaista mitä täällä edes normisti kuunneltaisiin.
Toivottavasti jotain Iltan tapaista tulis viel UMK:oon, kutkuttais nähä miten sellainen pärjäis isommis ympyröis, veikkaan et hyvin

Siis tämä. Kyllä mää itse todellakin lähettäsin mielelläni jonain vuonna mielelläni jotain Kelle Mä soitan,Sun Särkyä Anna Mä en, Hei Rakas, Tai Lääkeen tyylistä suomipop ballaadia. Suomen edelliset ballaadit mitä ollaan lähetetty ovat olleet kappaleina aivan hirveitä. Ja ennen Cha Cha Chan menestystä aina uskottiin, ettei Suomenkielisellä biisillä voi pärjätä niin miksei myös todella hyvällä Suomi ballaadilla voisi pärjätä??
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

iiiduli kirjoitti: 12 Loka 2023, 18:31 Myönnetään, Johanna Kurkelan ja Mikael Saaren balladit ovat kauniita. Tuo ehkä nimenomaan on sitä suomalaista osaamista, ei täällä kannata yrittää lähteä tekemään niitä huutoballadeja, joissa lopussa on kunnon nostatus.

Kummankin artistin toivottaisin myös erittäin mielelläni takaisin viisukarsintalavalle. Etenkin Johannan eteerinen ääni yhdistettynä suomen kieliseen balladiin voisi olla oikeinkin hieno ja mystinen.

Jo siis itse todellakin haluan persoonallisia ja juuri Suomalaisten tykkäämiä balladeja kuten esim Nightwishin Eva tai Johanna Kurkelan Sun Särkyä Anna Mä en. Mitään Sveitsi tai Azerit 2022 raateja varten tehtyjä pönötys ballaadeja en tahdo. Huutoballaadit ei oo meidän juttu niin sellaista ei kannata väkisin alkaa tekemään ellei se ole poikkeuksellisen hyvä ja toimiva.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Kasper_ kirjoitti: 12 Loka 2023, 16:12 Minäkin olen sitä mieltä että balladit eivät ole Suomen vahvinta osaamista. Pari poikkeusta toki on, mutta siltikään en balladilla viisuihin lähtisi

Minusta ongelma on se, että Suomi ei ole lähettänyt vielä sellaisia balladeja jotka on oikeasti todella hyviä ja sellaisia mitä me itse kuuntelisimme. Ja muutmata hyvät ovat osallistuneet väärinä vuosina.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3607
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

poika90 kirjoitti: 12 Loka 2023, 22:42 Jo siis itse todellakin haluan persoonallisia ja juuri Suomalaisten tykkäämiä balladeja kuten esim Nightwishin Eva tai Johanna Kurkelan Sun Särkyä Anna Mä en.
Ai Eva on pidetty Suomessa. :shock: Mä kyllä tykkään siitä, mutta harvoin törmään keneenkään muuhun joka tykkäisi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 12 Loka 2023, 22:50
poika90 kirjoitti: 12 Loka 2023, 22:42 Jo siis itse todellakin haluan persoonallisia ja juuri Suomalaisten tykkäämiä balladeja kuten esim Nightwishin Eva tai Johanna Kurkelan Sun Särkyä Anna Mä en.
Ai Eva on pidetty Suomessa. :shock: Mä kyllä tykkään siitä, mutta harvoin törmään keneenkään muuhun joka tykkäisi.

No kyllä mulla moni ystävä ja tuttu tykkäsi Evasta ja moni mun perheen jäsen tykkäsi myös silloin, kun se ilmestyi. Ja itse pidin valtavasti. Tietenkin näin pienestä määrästä ei virallisesti voi sanoa, että se ois valtavan pidetty.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

viisuilta kirjoitti: 12 Loka 2023, 22:31 Ei Vesalaa EI!!

Pulkka oli aivan kidutusta ja se toinenkin biisi :jupinaa:
Pulkka oli hyvä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 901
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

En muista oliko näille joku oma ketjunsa, mutta vahva veikkaus sille, että tämä Frans Harjun juuri julkaistu biisi on ollut tyrkyllä UMK:n :mrgreen:

https://youtu.be/xnArZZyCZGs?si=Vxvo5ou_HRKFTO_-
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

And when I cry I cry for both of us.

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Amone »

Warnerin instassa oli nostoja uusista julkaisuista. Niistä tuli mieleen, että voisikos "tunnetun artistin nostattava klubi-bängeri" olla Ressu Redford? Uhka vai mahdollisuus?

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Amone »

Jarkko Ahola on julkaissut uuden biisin.

https://www.youtube.com/watch?v=XuMANQ2196M

Minusta jokin tämän tyyppinen balladi olisi aika kiva myös viisuihin.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1754
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Saisi tosi kova kappale sitten Ressulta olla. Ei minusta kuulosta klubibängeriltä, mutta yllättää sopii aina.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

telelé kirjoitti: 12 Loka 2023, 22:01 Kyllähän siellä Robinilla oli viime vuotena juurikin tuollainen vihje "palaa UMK lavalle", että eipä tuo tarkoitus nyt mikään mahdottomuus ole. Ja oli kyllä omasta mielestä ihan ovelia vihjeitä, tarkoitan siis niitä jotka annettiin viikko ennen artisti julkaisua.

Jodel ihmiset, olisko tästä antaa mitään lisätietoa? Twitterissä törmäsin tälläiseen :mitvit:

https://twitter.com/inomu/status/1712539082633654387
Somebody (clearly from Yle) is dropping hints about UMK artists on Finnish Jodel and it's quite clear now that Evelina and Tuuli are two of the seven acts on UMK.
Mä olin toi Tuuli-tyyppi Jodelissa, halusin testata meneekö porukka oikeasti tohon ja näytti uppoavan :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Vastaa Viestiin