UMK24: yleiskeskustelu

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Suosikkisi UMK24-kappaleista? (max 2)

Cyan Kicks – Dancing with demons
42
11%
Sexmane – Mania
17
4%
Sara Siipola – Paskana
155
39%
Jesse Markin – Glow
36
9%
Windows95man – No rules!
52
13%
Sini Sabotage – Kuori mua
56
14%
Mikael Gabriel x nublu – Vox populi
35
9%
 
Ääniä yhteensä: 393

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17361
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

hercules kirjoitti: 02 Tammi 2024, 02:37
Simsalabim kirjoitti: 02 Tammi 2024, 01:03 Noh, se kaikille sallittakoon mitä tunteita erinäiset artistit ja heidän tekonsa herättävät.
Täysin samaa mieltä <3 Itselle on selvää että kuppilassa kukin saa esittää mielipiteensä artistista ja biisistä ilman että toisen tuntemuksia tai mielipiteitä mitätöidään. Koska sitä varten tämä on, ei vain tiedon välitystä varten.
siis joo saahan mielipiteitä & tuntemuksia esittää, mutta saa myös esittää puoltavaa kantaa. Halusin puolustaa Mikael Gabrielin leimaamista ja sekin minulle suotakoon. Näitä keskusteluja seuraa moni muu kuppilan ulkopuolellakin ja monesti yksittäinen mielipide voidaan nähdä ns koko yhteisön mielipiteenä, siksi tartuin tuohon. Ja tartun vastaisuudessakin mikäli näen siihen aihetta.

Eri mieltä olin muistakin mielipiteistäsi mutta niitä en teilannut. Ainoastaan kommentoin tuohon tatuointiasiaan sillä en kokenut sitä revelantiksi.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Mitä tällä tapahtuu, heti aamusta yletädin lista taas tulilla, en tiedä mitä tuosta nyt ajattelisi, mutta rehellisesti jos sanon niin tuntuuhan tuo kyllä pelottavan mahdolliselta, ja jos niin on niin vähän harmittaa Ylen puolesta, että se varta vasten järjestetty artistien julkistuslähetyskin vähän lässähtää :roll:

No mutta lisää vettä myllyyn, Käärijän ja Eerikan duetto nyt ainakin toteutunee, koska Käärijän seuraava esiintyminen on kai juurikin UMK:ssa ja nämä kuvat tulivat kummankin storyihin tuossa ennen joulua, yhtenevät meikit ja kampaukset, ehkä harjoituksia tai taustavideoita varten, sanokaa nyt sitten noitten perusteella voisiko biisin nimi olla ”Härkää sarvista” :mitvit:

IMG_0406.jpeg
IMG_0406.jpeg (645.17 KiB) Katsottu 2087 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16286
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Treilio kirjoitti: 01 Tammi 2024, 22:05
ESC93 kirjoitti: 10 Syys 2023, 01:45 Kuulin biisin, jolla Sini Sabotage on hyvin todennäköisesti hakenut mukaan. 🧅 En edelleenkään perusta hänestä ja tyylistään, mutta aistin hittipotentiaalia. :joojoo:
Mitään tietoo oliko biisin nimi Taivaan Valo?
Otsikko ei muistaakseni tullut esille, mutta etäisesti muistan kyllä jotain vastaavaa lyriikoista. :raaps: Varmasti muistan tässä kohtaa vain kertsin "kuorin susta kerroksii kuin sipulista" tjsp.

Annetaan n. 90% todennäköisyys. Lynkatkaa sitten jälkikäteen. :sohva:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37186
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Kiitos! Tämä menee varsin mielenkiintoiseksi.
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Tunne Tuntematon ??

IMG_0423.jpeg
IMG_0423.jpeg (518.07 KiB) Katsottu 1983 kertaa
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3688
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Näin etukäteen en kyllä olisi lainkaan innoissani jos nuo osallistujat nyt olisi paikkaansapitäviä. Saatan tietysti olla väärässäkin ja taso voi olla aivan huikea, mutta vaikea uskoa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

:rofl:

https://shared.jodel.com/7zEKYUiI1Fb

(Sori en saa parempaa kuvaa)
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

(edit ei tätä kahteen kertaan tarvii)
Viimeksi muokannut viisuilta, 02 Tammi 2024, 10:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

ESC93 kirjoitti: 02 Tammi 2024, 05:33 Otsikko ei muistaakseni tullut esille, mutta etäisesti muistan kyllä jotain vastaavaa lyriikoista. :raaps: Varmasti muistan tässä kohtaa vain kertsin "kuorin susta kerroksii kuin sipulista" tjsp.

Annetaan n. 90% todennäköisyys. Lynkatkaa sitten jälkikäteen. :sohva:
Jos näin varma olet lyriikoista ja oletetaan että pitäisi paikkaansa niin kyllä se tuntuu tekevän loputkin listasta todelliseksi :miettii:
Nyt ne verhot kii

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3757
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Hitto mikä antikliimaksi, jos tuo teidän linkkaama lista pitääkin paikkansa. :rofl:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Sos, lähdetään sitten viimeiselle "odotusviikolle" näin. Todellakin toivon että tämä ei ole totta, pliis merkkejä johonkin toiseen suuntaan :pliis:

Olen tavallaan jo ajatellut että Sexmane ja Siipola ovat todennäköisesti mukana, mutta esimerkiksi Sabotage ei innostaisi, ja vaikuttaa kokonaisuutena niin yksipuoliselta valikoimalta että huoh. "Mutta se on se biisi"...
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1764
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Eihän nyt yksi spekulaatioihin pohjautuva mahdollinen artistiosuma jollain geneerisen älyttömällä nimellä, johon sopii puolet maailman poppibiiseistä, todista yhtään mitään.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3757
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Tuo Windows95man&Henri Piispanen on vaan edelleen niin random, että kuka keksisi tuollaista? :hiips: :sekava:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1764
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Einingia »

^Tehtävä: keksi yllättävä duo.

Kas, Henri Piispanen on ihan oikea musiikkialan ihminen. Sehän sitten lopullisesti vie pohjan pois. Ysärihitin piti olla ensijulkaisijalta.

e: kirjoitusvirhe
Viimeksi muokannut Einingia, 02 Tammi 2024, 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Niitä UMK-tiimin vihjeitä odotellessa…
Jos sieltä ei tule mitään niin veikkaan, että tuo lista on se oikea, kun ei noista ketään ole saanut varmasti suljetuksi poiskaan, yritin MG:n osalta, mutta ainahan noita keikkoja voi tosiaan siirtää / perua.
Ja jos nyt jotain vihjeitä saadaan niin sitten nähdään meneekö ne noihin vai ei…

Edit. Eikös ne vihjeet missä oli ne kolme kohtaa pitäisi jo viimeistään huomenna alkaa tippua, jos siis kerran päivässä tulisi aina uusi :mitvit:
Viimeksi muokannut Jomard, 02 Tammi 2024, 10:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Poppanen-91
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Tammi 2024, 10:31

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Poppanen-91 »

Heippa! Olen uusi täällä Viisukuppilassa mutta en todellakaan uusi Euroviisufanaatikko! Oli pakko liittyä tänne kun päädyin googlettelun perusteella tähän ketjuun! Olen todella utelias tietämään onko tää Yletädin lista todellakin oikea, jos on niin I'm not impressed :roll:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2734
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Jaa tuli tuplana tuo kun hieman lagasi tää sivu :heh: No toivoa on kuitenkin et on feikki.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

Olin aluksi varma, että tämä on feikki, mutta saitte mut inhottavaan epätietoisuuden tilaan :plop: en kyllä just tiedä miten tuo W95 + Henri Piispanen sopisi ensijulkkari-ysärivihjeeseen, koska muutahan vaihtoehtoa ei noista jää.
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Simsalabim kirjoitti: 02 Tammi 2024, 10:50 Olin aluksi varma, että tämä on feikki, mutta saitte mut inhottavaan epätietoisuuden tilaan :plop: en kyllä just tiedä miten tuo W95 + Henri Piispanen sopisi ensijulkkari-ysärivihjeeseen, koska muutahan vaihtoehtoa ei noista jää.
Oliko se niin, että tämä Henri Piispanen ei ollut soolona julkaissut mitään vaan ainoastaan bändin kanssa? Vähän mutkia oikomalla siis menisi ensi julkaisusta, vai?
”I Remember” sopii kyllä ysärivaikutteisen biisin nimeksi vähän epäilyttävänkin hyvin :mrgreen:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Joo, tää ois Henrin eka soolojulkaisu omalla nimellä esittäjänä, bändin kanssa ja biisintekijänä on kyllä painanut duunia pitkään. Joten sinänsä vähän laimeahko "ensijulkaisu" olisi, mutta periaatteessa sopisi UMK-vihjeiden outoon maailmaan :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Poppanen-91 kirjoitti: 02 Tammi 2024, 10:37 Olen todella utelias tietämään onko tää Yletädin lista todellakin oikea, jos on niin I'm not impressed :roll:
Minusta tässä listassa voisi olla monta nälkäistä kykyä. Sini Sabotage voisi nousta kerralla Spotify 1:ksi bängerillä, CK ei varmaan lähde toistamiseen lämmittelee vaan voittamaan, Sexmanella on varmaan sitä menestymisen nälkää... Tulee vähän mieleen Erika ja Käärijä, jotka tekivät puskista sen yhden hitin ja molemmilla oli ammattitaitoa ja kunnianhimoa menestyä. Sikäli tämä lista voisi ollakin aika herkullinen kun kaikki ovat toivoneet Käärijän kaltaista yllättäjää ja nyt niitä vaihtoehtoja voi olla useita.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11352
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Mä olen vähän pettynyt, jos tuon ysäri-dance-tanssittajan takana on DJ-laulaja-kombo. Jostain syystä olen koko ajan ajatellut, että se olisi jonkun nuoren tulokkaan pop-biisi ysärimaustein, jollainen osuisi juuri nyt erinomaisesti ajan hermoon (Eesti Laulista löytyykin jo esimerkki siitä, mitä haen takaa). Sikäli siis vaikka se Salkkarit-Olga olisi mieluisampi nimi tuohon vihjeeseen. No, ehkä voi kuitenkin turvallisin mielin olettaa, että UMK:n taso on noussut Darude&Sebastian-ajoista. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Simsalabim
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 497
Liittynyt: 05 Loka 2023, 09:21

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Simsalabim »

^joo samat fiilikset. Mä en tiedä onko Suomen kansa toipunut tarpeeksi vastaanottaakseen DJ-laulajakombon :sekava: korjaava kokemus?
Life's love
Thing is known
Like in dreams

Poppanen-91
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Tammi 2024, 10:31

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Poppanen-91 »

Todennäköisesti en ois tyytyväinen mihinkään vaikka lista olisi lopulta täysin eri 🤣 mulla on kaks bändiä joita olen jo vuosikaudet toivonut yrittävän vielä edustuspaikkaa (molemmat olleet Euroviisukarsinnoissa vuosia sitten) vaikka molempien edustajat on tainneet sanoa että ei tule tapahtuun 😅 mikään muu ei oikeastaan innosta, etenkään tää nuorisogenren musiikki. Musta tuntuu että jos tää tädin lista ois se oikea, että YLE koittaa vielä ratsastaa Cha cha cha aallolla uudestaan ja se tulee luultavasti puremaan nilkkaan.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

Teräsbekoni kirjoitti: 02 Tammi 2024, 11:05 Mä olen vähän pettynyt, jos tuon ysäri-dance-tanssittajan takana on DJ-laulaja-kombo. Jostain syystä olen koko ajan ajatellut, että se olisi jonkun nuoren tulokkaan pop-biisi ysärimaustein, jollainen osuisi juuri nyt erinomaisesti ajan hermoon (Eesti Laulista löytyykin jo esimerkki siitä, mitä haen takaa). Sikäli siis vaikka se Salkkarit-Olga olisi mieluisampi nimi tuohon vihjeeseen. No, ehkä voi kuitenkin turvallisin mielin olettaa, että UMK:n taso on noussut Darude&Sebastian-ajoista. :heh:
Tämä 100%. Ehkä se suurin antikliimaksi biisiä kuulematta. Tulee vaan Darude vibat. Ajattelin Olgalta jotain seksikästä ja koukuttavaa. Mutta mietin että tämä voisi olla ehkä jotain täysin överiä ja kornia? Mikä sikäli voisi olla hyvin nerokasta. Ysäriä voisi varmaan tehdä hieman itseironisesti jos haluaa että otetaan vakavasti ottamatta liian vakavasti. Tai en mä tuosta Henristä tiedä millainen heppu heittäytyjä hän on. Tai kummastakaan, mutta ensimmäiset fiilikset :heh:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

ESC93 kirjoitti: 02 Tammi 2024, 05:33 Otsikko ei muistaakseni tullut esille, mutta etäisesti muistan kyllä jotain vastaavaa lyriikoista. :raaps: Varmasti muistan tässä kohtaa vain kertsin "kuorin susta kerroksii kuin sipulista" tjsp.
Kiitos tästä! :peukku: "Taivaan valo" olisi sata kertaa parempi biisin nimi kuin "Sipulin kerrokset" ja toisaalta tuossa olisi ihan looginen tarina: kun ihmisestä kuoritaan suojakerrokset (itkien) pois, niin sisältä löytyy lopulta se taivainen valo.

Nyt luulisi, että joku iltapäivälehden kolumnisti tarttuisi aivan lähipäivinä tuohon listaan ja koittaisi selvittää/ pohtia sen todenperäisyyttä. Ylen edustajan olisi helppo kiistää lista, jos feikki. Jos mitään ei ala kuulua, niin eiköhän se ole sitten tässä.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hercules »

^^Mä alan jo oikeesti toivomaan sitä Sini Sabotagea. Kuulostaa lupaavalta :uujee:
Viimeksi muokannut hercules, 02 Tammi 2024, 11:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Poppanen-91
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Tammi 2024, 10:31

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Poppanen-91 »

Silirimpsis kirjoitti: 02 Tammi 2024, 11:21
ESC93 kirjoitti: 02 Tammi 2024, 05:33 Otsikko ei muistaakseni tullut esille, mutta etäisesti muistan kyllä jotain vastaavaa lyriikoista. :raaps: Varmasti muistan tässä kohtaa vain kertsin "kuorin susta kerroksii kuin sipulista" tjsp.
Kiitos tästä! :peukku: "Taivaan valo" olisi sata kertaa parempi biisin nimi kuin "Sipulin kerrokset" ja toisaalta tuossa olisi ihan looginen tarina: kun ihmisestä kuoritaan suojakerrokset (itkien) pois, niin sisältä löytyy lopulta se taivainen valo.

Nyt luulisi, että joku iltapäivälehden kolumnisti tarttuisi aivan lähipäivinä tuohon listaan ja koittaisi selvittää/ pohtia sen todenperäisyyttä. Ylen edustajan olisi helppo kiistää lista, jos feikki. Jos mitään ei ala kuulua, niin eiköhän se ole sitten tässä.
Niin, YLE ei ole vielä tainnut kommentoida tuohon vuotoon mitenkään? Luulis kuitenkin että ovat enemmän kuin tietoisia siitä tässä vaiheessa.. Koska se lista alunperin nousi pintaan?

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37186
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK24: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jomard kirjoitti: 02 Tammi 2024, 11:24 No niin!

https://www.instagram.com/reel/C1l6ORqt ... pwd2hwcg==
Ok ok innostuin taas kaikesta. :mrgreen: Oopperaa!
And when I cry I cry for both of us.

Vastaa Viestiin