Levyraati 141: Tuomiopäivä

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

VIISUKUPPILAN ENKELI, ERÄ 4:


Levyraati 95: Kohtaloo vai johdatusta? (Timoteus, 13. sija)

Käytössä 4 ääntä, 3 eniten ääniä kerännyttä putoaa pois.

Äänestä enintään neljää osallistujaa, joiden koet vähiten ansaitsevan Viisukuppilan Enkelin tittelin.

YLEISTÄ:
  • Pudotuspelissä pelataan 10 kierrosta. Kahdella ensimmäisellä kierroksella käytössä on 5 ääntä, jonka jälkeen äänimäärä vähenee yhdellä joka toinen päivä. Eli kahdella kierroksella on sama äänimäärä, jonka jälkeen se alenee. Kahdessa viimeisessä erässä on käytössä yksi ääni.
  • Pudotuspelissä äänestysaikaa on aina vähintään saman päivän klo 23:59 asti. Äänestys vaihtuu pääsääntöisesti pian tämän jälkeen.
  • Tasapelitilanteet ratkotaan edellispäivän tulosten perusteella. Jos tilanne ei ratkea näin, ratkaisen tasapelitilanteet itse. (Äänestän pudotuspelissä vain, mikäli pattitilanne muodostuu tai sen muodostuminen on mahdottomuus).
  • Järjestys listassa on arvottu joka päivä uudelleen, jotta "piiloutuminen" joukkoon olisi edes näennäisesti mahdollista.
ET VOI VAIHTAA ÄÄNTÄSI KETJUÄÄNESTYKSESSÄ!
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Nyt alkaa olla mulle porukassa monta sen verran tuntematonta, että äänestäminen alkaa olla enemmän hakuammuntaa.
Viime kierroksella Samiasd aiheutti mulle harmaita hiuksia kahmimalla aimo annoksen miinuksia...kuka hän on :raaps:

Nyt jäljellä olevissa esim. Mymmeli, Bomboclaat, Snude, Viiksuvallu ja ratamo1 eivät kerro mulle mitään...jospa vilkaisu heidän raatihistoriaan toisi asiaan jotain valaistusta....
:mitenlie:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nyt tykitin jo aamuvarhain äänet

Päätin jättää tällä kertaa Havulinnun rauhaan.. sen sijaan äänet meni näille pahanilmanlinnuille:

Tomppajr
Mymmeli
Huilumies

Ja neljännen äänen saa yllättäen:

Snude!

Tollaset mukamas kiltit naapurinpojat on oikeesti niitä kaikista häijympiä :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

:aivanmaassa: Mikä minussa on niin epäenkelillistä? :aivanmaassa:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3606
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Taikahuilu kirjoitti: 01 Helmi 2024, 10:07 Nyt jäljellä olevissa esim. Mymmeli, Bomboclaat, Snude, Viiksuvallu ja ratamo1 eivät kerro mulle mitään...jospa vilkaisu heidän raatihistoriaan toisi asiaan jotain valaistusta....
:mitenlie:
Mulle Mymmeli, Bomboclaat, Viiksivallu ja Spartan kuningas ei sano oikein mitään. En äänestä näitä henkilöitä piruiksi ennen kun ihan todella on aktiivisia enkeleitä (eli esim. Koirankuonolainen ja Erakkorapu) jäljellä.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Spartan kuningas on klassikko äijjä! :joojoo: Hän ilmestyi raatikuplaan näyttävästi, ja häntä luultiin mm. Requelin, silloisen Queenin, valenimimerkiksi. :heh: Spartan kuninkaan poikkeuksellisen suorasukainen kirjoitustapa kuohutti tunteita, ja mm. raadissa 25 hän kirjoitti erittäin värikässanaiset kappalekommentit. :mrgreen: Spartan kuningas on panostanut myös järjestämissään raadeissaan grafiikoihin ja on ilahduttanut raateja lattaripopeilla ja italoiskelmillä.

Sitemmin Spartan viestittely on vähentynyt ellei jopa täysin tyrehtynyt. :lohduton: Mutta ehdottomasti hän on ollut yksi mieleenjäänneimmistä raatihahmoista, hyvässä ja pahassa. :mrgreen:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Taikahuilu kirjoitti: 01 Helmi 2024, 10:07Viime kierroksella Samiasd aiheutti mulle harmaita hiuksia kahmimalla aimo annoksen miinuksia...kuka hän on :raaps:
Kun on Viisukuppilan pahin Loreen-kritisioija, liberaali ihmisarvojen puolustaja sekä välillä äkkipikainen ja ärhäkäs arvojensa puolustaja, se on varmasti punainen vaate joillekin. :heh:

Mutta Matador, olé, olé, olé! :mrgreen:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Ansaitsin pudota. :mrgreen: En tiedä, olinko enemmän otettu vai loukkaantunut siitä, että sain ensimmäisellä kierroksella vain kaksi ääntä. On mulla hetkeni, myös ne huonot. :p

UFOPOLIn kanssa olen ottanut pariinkin otteeseen yhteen, tai lähinnä itse olen hyökännyt päälle kuin hyeena. :draamaa: Näissä hetkissä olen kokenut hänen käytöksensä vähättelevänä ja ylimielisenä. Viime aikoina en tosin ole ärsyyntynyt - viimeisimmästä on varmaan vuosi pari kun peruin koko raati-ilmoittautumiseni. :rofl: Pieni ylläripudotus, kun en kokenut monella muulla olevan syytä äänestää ufoa.

Samiasd oli se, josta en olisi vielä luopunut. Ehkä äänet kumpusivat vuosien takaa, kun hän jäi hetkeksi hiljaiseloon ja paluunsa jälkeen on ollut miellyttävän oloinen ihminen. Toivon hänen jäävän raateihin hipstereiden vastapainoksi. :peukku:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Requel kirjoitti: 01 Helmi 2024, 19:39Samiasd oli se, josta en olisi vielä luopunut. Ehkä äänet kumpusivat vuosien takaa, kun hän jäi hetkeksi hiljaiseloon ja paluunsa jälkeen on ollut miellyttävän oloinen ihminen. Toivon hänen jäävän raateihin hipstereiden vastapainoksi. :peukku:
:hali:

Yritän parhaani! :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3606
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mä alunperin koin samiasdin sellaiseksi jota en ainakaan tässä äänestelisi, koska näen hänet niin vahvasti hyveellisyyteen pyrkivänä. Viime kierroksella päädyinkin silti äänestämään häntä, koska totesin hänen kuitenkin olevan poikkeuksellisen kärkäs. :mrgreen:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1122
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

TomppaJr ei saisi missään tapauksessa pudota vielä. Minusta hän on oikein erityinen enkeli täällä. Hän on vaikuttanut monen viisufanin tutustuttamisessa toisiinsa kuppilan ulkopuolella. :hali:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

ratamo1 kirjoitti: 01 Helmi 2024, 20:19 TomppaJr ei saisi missään tapauksessa pudota vielä. Minusta hän on oikein erityinen enkeli täällä. Hän on vaikuttanut monen viisufanin tutustuttamisessa toisiinsa kuppilan ulkopuolella. :hali:
Niin... :lohduton: :parku: Mitä vanhemmaksi elän, sitä vähemmän samastun minkäänlaiseen pahuuteen ja kieroiluun. Kiitos sanoistasi, vaikka tuskinpa ne enää tätä huipputärkeää äänestystä kellauttavat mihinkään suuntaan.
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

Requel kirjoitti: 01 Helmi 2024, 19:39 Samiasd oli se, josta en olisi vielä luopunut. Ehkä äänet kumpusivat vuosien takaa, kun hän jäi hetkeksi hiljaiseloon ja paluunsa jälkeen on ollut miellyttävän oloinen ihminen. Toivon hänen jäävän raateihin hipstereiden vastapainoksi. :peukku:
vaikka puolet miinustamistani käyttäjistä ovatkin olleet sellaisia joita pidän miellyttävänä (ihan oikeasti pidän vaikka soitankin suutani ❤️) niin Samiasdin kohdalla olin päättänyt etten miinusta missään kohtaa peliä sillä hän on ehkä se käyttäjä josta vaikutelma muuttunut eniten positiivisempaan näiden vuosien aikana, joskus ennen Samiasd oli mun kuppilasilmissä antikristusta seuraava mut vuos takaperin huomasin pitäväni jo ihan tästä ja huomasin jopa asettuneen tämän puolelle siinä vuoden takases Loreen-keskustelus joka keräs ikävän ja jopa hyökkäävän vastakkainasetellun osakseen.

Hanhis kirjoitti: 01 Helmi 2024, 14:49 Spartan kuninkaan poikkeuksellisen suorasukainen kirjoitustapa kuohutti tunteita, ja mm. raadissa 25 hän kirjoitti erittäin värikässanaiset kappalekommentit.
joo noi oli kyl jotain :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Happy kirjoitti: 01 Helmi 2024, 21:47Samiasdin kohdalla olin päättänyt etten miinusta missään kohtaa peliä sillä hän on ehkä se käyttäjä josta vaikutelma muuttunut eniten positiivisempaan näiden vuosien aikana, joskus ennen Samiasd oli mun kuppilasilmissä antikristusta seuraava mut vuos takaperin huomasin pitäväni jo ihan tästä ja huomasin jopa asettuneen tämän puolelle siinä vuoden takases Loreen-keskustelus joka keräs ikävän ja jopa hyökkäävän vastakkainasetellun osakseen.
:hali:

Kylläpä tästä muotoutuikin positiivisuuden raati! <3
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Samiasd kirjoitti: 01 Helmi 2024, 22:30 Kylläpä tästä muotoutuikin positiivisuuden raati! <3
Tämän takia vähän harmittaa, että ketjuäänestyksessä mennään negatiivisuuden kautta. Olisi kivaa nimenomaan äänestää suosikkienkeleitä, jolloin vähiten ääniä saaneet tiputetaan.
And when I cry I cry for both of us.

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1584
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Snude »

TomppaJr kirjoitti: 01 Helmi 2024, 22:34 Tämän takia vähän harmittaa, että ketjuäänestyksessä mennään negatiivisuuden kautta. Olisi kivaa nimenomaan äänestää suosikkienkeleitä, jolloin vähiten ääniä saaneet tiputetaan.
Tässä tulee nyt olemaan täysin erilainen menestysdynamiikka kuin mitä sillä formaatilla. Näyttää menevän nyt vähän niin, että eniten ihmisten tuntemat ja esillä olevat keräävät ääniä ja putoavat niillä. Päinvastaisella tavalla olisivat hyvinkin saattaneet kerätä silti paljon ääniä ja menestyä niillä, en ihmettelisi ollenkaan. Kohta ollaan sitten äänestämässä kymmenestä harmaavarpusesta vähiten enkeliä. :surrur: :heh:
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3606
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

TomppaJr kirjoitti: 01 Helmi 2024, 22:34 Tämän takia vähän harmittaa, että ketjuäänestyksessä mennään negatiivisuuden kautta. Olisi kivaa nimenomaan äänestää suosikkienkeleitä, jolloin vähiten ääniä saaneet tiputetaan.
Tulisiko siitä parempi mieli niille jotka eivät ääniä keräisi? :mrgreen:

Mä näen sen myös niin ettei ole mikään häpeä olla tässä ääniharava.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5785
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Saturnus Psycho kirjoitti: 01 Helmi 2024, 23:18 Mä näen sen myös niin ettei ole mikään häpeä olla tässä ääniharava.
Joo en minäkään mitenkään mieltäni pahoittanut siitä että minut äänestettiin Kuppilan vähiten enkeliksi. Itsehän olen niitä mielipiteitäni laukonut ja tiedostanut ettei ne todellakaan miellytä kaikkia (tai edes suurinta osaa) :heh:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Onkohan jollain ylläpitäjistä mahdollisuus katsoa ketkä ovat käyneet äänensä lirauttamassa? Koen, että tarvitsisin nyt jotain kättä pidempää.
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16712
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Requel kirjoitti: 01 Helmi 2024, 23:24 Onkohan jollain ylläpitäjistä mahdollisuus katsoa ketkä ovat käyneet äänensä lirauttamassa?
Ainakaan ylläpitäjä ei näe mitään. Modeoikeuksia minulla ei ole, joten siitä en osaa sanoa, mutta tuskin hekään.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3606
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Epäileekö raatiemäntä vaalivilppiä?
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17267
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Happy »

UFOPOLI kirjoitti: 01 Helmi 2024, 23:42
Requel kirjoitti: 01 Helmi 2024, 23:24 Onkohan jollain ylläpitäjistä mahdollisuus katsoa ketkä ovat käyneet äänensä lirauttamassa?
Ainakaan ylläpitäjä ei näe mitään. Modeoikeuksia minulla ei ole, joten siitä en osaa sanoa, mutta tuskin hekään.
Timoteus ainakin näki Kierrätyraatini teemaäänestykses?
tai ainakin kertoi mulle yv:llä että on tavoittanut epäilyn ja poistaneensa suhmurointiäänet

TomppaJr kirjoitti: 01 Helmi 2024, 22:34
Samiasd kirjoitti: 01 Helmi 2024, 22:30 Kylläpä tästä muotoutuikin positiivisuuden raati! <3
Tämän takia vähän harmittaa, että ketjuäänestyksessä mennään negatiivisuuden kautta. Olisi kivaa nimenomaan äänestää suosikkienkeleitä, jolloin vähiten ääniä saaneet tiputetaan.
joo ois ollu kyl hauska noin :surrur:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Saturnus Psycho kirjoitti: 01 Helmi 2024, 23:43 Epäileekö raatiemäntä vaalivilppiä?
Valitettavasti. Sain viestin "KOHTA POMMITAN JOTAIN ÄÄNILLÄ ENNEKU MUT LAITETAAN HELVETTIIN". Sen jälkeen Spartan kuninkaan osakkeet ovat nousseet kuin lehmän häntä, ja on nyt putoamassakin. :roll:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3606
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kuka hölmö tunnustaa vilppinsä jos sellaiseen ryhtyy? :shock:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5785
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Miten tässä edes on mahdollista huijata? Joitain sivupersoonia luomalla? Kuka sen viestin lähetti? :mitvit:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4170
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Tämä jännitys on nyt ollut jonkun sietokyvylle liikaa ja camelin selkä on katkennut. :shock:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Odotellaan, onko vilppiä todella taustalla mikäli siitä on mahdollista jäädä kiinni. Kyseessä on käyttäjä, joka on ennenkin aiheuttanut minulle harmaita hiuksia ja huijannut raadeissa. Toisinaan tosin suu käy enemmän kuin varsinainen kädenjälki.

Pudotuspelin kierros ei vaihdu ennen kuin naapurin Timppa käy luonani päiväkahvittelemassa. :draamaa:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3606
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Kertokaa mulle miksi pudotuspeleissä tai raadeissa huijaaminen on jotenkin tyydyttävää touhua? Eikö raatimenestys tunnu joltain vain silloin kun sen saa ilman mitään vilppiä?

Se kyllä on ihan hauskaa kun joku haluaa niin paljon olla enkeli että toimii mahdollisimman epäenkelimäisesti saavuttaakseen sen. :heh:
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Snude kirjoitti: 01 Helmi 2024, 23:17
TomppaJr kirjoitti: 01 Helmi 2024, 22:34 Tämän takia vähän harmittaa, että ketjuäänestyksessä mennään negatiivisuuden kautta. Olisi kivaa nimenomaan äänestää suosikkienkeleitä, jolloin vähiten ääniä saaneet tiputetaan.
Tässä tulee nyt olemaan täysin erilainen menestysdynamiikka kuin mitä sillä formaatilla. Näyttää menevän nyt vähän niin, että eniten ihmisten tuntemat ja esillä olevat keräävät ääniä ja putoavat niillä. Päinvastaisella tavalla olisivat hyvinkin saattaneet kerätä silti paljon ääniä ja menestyä niillä, en ihmettelisi ollenkaan. Kohta ollaan sitten äänestämässä kymmenestä harmaavarpusesta vähiten enkeliä. :surrur: :heh:
Ehkä formaattia pitäisikin vaihtaa välillä? Ensin pudotetaan pahimmat pirulaiset, sitten lopuista valitaan enkelit, kerubit, serafit ja arkkienkeli. (Tai en minä tiedä mikä näiden korkeusjärjestys on, mutta suunnilleen noin.)

Edit: Jaa täällä on jotain draamaa meneillään. No, kun se on ohi, mietin, pitäisikö äänestää niitä, jotka vain raateilevat mutta eivät muuten jaa itsestään yhtään mitään? Mokomatkin pihtarit!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Levyraati 141: Tuomiopäivä

Viesti Kirjoittaja Requel »

Syytetty vakuuttaa, että on viaton. Odotetaan kuitenkin korkeamman oikeuden päätöstä, mikäli sellainen saadaan huomisen aikana. :joojoo:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Vastaa Viestiin