Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Windows95man – No rules!

*****
60
21%
****
85
29%
***
57
20%
**
41
14%
*
47
16%
 
Ääniä yhteensä: 290

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja sziget »

WildDance kirjoitti: 22 Helmi 2024, 15:58 Tuskin noilla on mitään merkitystä ja Israel todennäköisesti jää pois tuon kappaleen takia. Lähinnä harmittaa näiden poikien puolesta, että ovat tehneet itselleen vaikean päätöksen lähteä mukaan ja sitten näkevät jotain tällaista.
Luuletko pojista olevan vastenmielistä, että Ohisalo, Andersson ja Gebhard ovat Israelin osallistumisesta samaa mieltä kuin he? Viisumatkahan ei ole tuon takia vaarassa. Ylen johtoryhmä päättää viisulinjasta, ei hallintoneuvosto eikä edes Ylen hallitus. Kolmikon vetoomus vain tukee edustusduon Israel-kantaa, jota Yle ja muut poliitikot eivät ole uskaltaneet tukea.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

”Siis mä oon heteromies mutta voi että kun tuo Henri on kuuma”

”Joo siis mä oon lesbo ja oon todellakin samaa mieltä, oon aivan rakastunut Henriin”

”Siis Henri ei ole yhtään mun tyyppiä mutta jotenkin se on silti todella söpö ja kuuma”


+ ”Mä oon rakastunut Henri Piispaseen” x10 000


Jotenkin huvittaa miten tyypit vaan ihastuu siihen oli sitten heteromies, lesbo tai vaikka jääkaapin varashälytin! :heh:

Enkä muuten malta odottaa mikälisikäli tulee taas se joku äänestys missä saa äänestää komeinta (?) viisuedustajaa :peukku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Suomi viisuihin
Siemailija
Siemailija
Viestit: 149
Liittynyt: 18 Helmi 2024, 14:25

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Suomi viisuihin »

sziget kirjoitti: 23 Helmi 2024, 01:20
WildDance kirjoitti: 22 Helmi 2024, 15:58 Tuskin noilla on mitään merkitystä ja Israel todennäköisesti jää pois tuon kappaleen takia. Lähinnä harmittaa näiden poikien puolesta, että ovat tehneet itselleen vaikean päätöksen lähteä mukaan ja sitten näkevät jotain tällaista.
Luuletko pojista olevan vastenmielistä, että Ohisalo, Andersson ja Gebhard ovat Israelin osallistumisesta samaa mieltä kuin he? Viisumatkahan ei ole tuon takia vaarassa. Ylen johtoryhmä päättää viisulinjasta, ei hallintoneuvosto eikä edes Ylen hallitus. Kolmikon vetoomus vain tukee edustusduon Israel-kantaa, jota Yle ja muut poliitikot eivät ole uskaltaneet tukea.
Onneksi tuo vetoomus tuli vasta sen jälkeen, kun olivat jo tehneet päätöksen.

Linde Viisuilija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Helmi 2024, 12:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Linde Viisuilija »

Piti itekin sitten tehdä tunnus tänne! :tuuletus:
Itselle tämä UMK-vuosi oli erittäin mieluinen, ainoastaan yksi biisi ei ollut itselle mieluinen mutten sitäkään missään nimessä inhonnut!
Itse olin UMK-finaaliin saakka Team Sara, mutta live-esitysten merkitys korostui ja omalla kohdallani niiden myötä suosikikseni vaihtui Windows95man & No Rules! :tuuletus:

Olin kovin fiiliksissä voittajasta ja jännitin kovasti päätöstä, mutta onneksi he nyt päättivät lähteä! En malta odottaa mitä kaikkea tänä keväänä on edessä, kun jo nyt helmikuun puolella on nähtävissä innostusta meidän tulevista esiintyjistä. Ihanaa päästä tänne keskustelemaan viisuista!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Linde Viisuilija kirjoitti: 23 Helmi 2024, 12:20 Piti itekin sitten tehdä tunnus tänne! :tuuletus:
Tervetuloa! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1240
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

viisuilta kirjoitti: 23 Helmi 2024, 10:02Jotenkin huvittaa miten tyypit vaan ihastuu siihen oli sitten heteromies, lesbo tai vaikka jääkaapin varashälytin! :heh:
:hihi: Henri on kyllä kerännyt melkoisen laajasti huomiota paitsi laulullaan, myös ulkonäöllään. Redditissä ja YouTubessakin häntä ihastellaan. Ja onhan hän tosi karismaattinen kaveri, ei siinä!

Tervetuloa Kuppilaan, Linde Viisuilija! <3 Minullekin tämä UMK-vuosikerta oli tosi mieluinen, ja vasta live-esitysten näkeminen varmisti tämän aseman kaikkein mieluisimpana kokonaisuutena. Toivotaan kaikin puolin antoisaa viisukevättä! Tämä on viisufanin parasta aikaa. :ihana:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Linde Viisuilija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Helmi 2024, 12:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Linde Viisuilija »

Olipa ihana haastattelu Puoli Seitsemän-ohjelmassa! Meillä on kyllä tänä vuonna jälleen kerran todella viihdyttävät edustajat, ihan harmittaa että haastattelu kesti vain puoli tuntia, olisin voinut mielelläni seurata vielä toisetkin puoli tuntia! Mutta ai että, hieno viisukevät tästä tulee noiden tyyppien matkassa :tuuletus:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Miksi Henri on niin ihana? En mä kestä :parku: <3
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Symppiksiltä kaverit vaikuttavat ja tuli hiukan kurja olo kun olen toivonut floppia viisuista jotta Suomen äänestävät humoristit palautettaisiin takaisin maan pinnalle. Kaikkea hyvää kuitenkin artisteille, jotka epäilemättä tekevät parhaansa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1240
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Teemulta hyvä, jämäkkä vastaus boikottiuteluihin: lehdistötiedotteessa on jo sanottu kaikki, mitä tällä hetkellä tarvitsee. :peukku:

Minusta Lloydilla oli kyllä rehellisyyden nimissä paljon paremmat puhekuplat kuin Teemulla ja Henrillä. :heh:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Kuten Teemukin sanoi: tämä on taidetta. Ei vitsi.

Taidekin saa olla hauskaa ja jopa hölmöä. Se, että tämä on kuitenkin oman taiteellisen vision mukaisesti toteutettu, näkyy positiivisesti.

Vitsillä liikenteessä on UMK:ssa olleet ihan toiset artistit - ja sekin on näkynyt.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vitsikin voi olla taidetta, niin minä sen näen. Mutta, jos tämä on heidän mukaansa vain taideteos eikä vitsi lainkaan, niin olkoon sitten niin. :heh: On siinä taiteellisetkin ansionsa toki. Onko tätä helppo ottaa tosissaan? No ei ole minun mielestäni.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kai kaikki on tavalla tai toisella taidetta. Ei taiteen tarvitse olla vain kirkumista tai leipägrillin välissä heilumista.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2229
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tuli mieleen että harkitsisin että W95M vaatetus muutettaisiin pois noista printtipaidoista johonkin oikeesti tyylikkäisiin kuteisiin. Joissa voisi olla vastaavasti käyttöjärjestelmän logo jollain heijastavilla materiaaleilla tai valolla luotuna. Samoin lippis. Mutta tämä kai särkee tämän junttiestetiikan sitten. Mutta haastaisin vakavasti onko tuo valkoinen printtipaita ja ehkä ruskean tahrainen valkoinen lippis todella se millä halutaan viisulavalla rokkaa. Hieman voisi tuoda viisuglamouria esitykseen.

Edit. Henrikö se puhui että tuodaan jotain hienostuneempaa showhun. Ehkä he miettivät tätä puvustusta ja sketsejä hieman uusiksi :miettii:
Viimeksi muokannut hercules, 23 Helmi 2024, 20:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Pete »

Rehellisen laulunopettajan reaktio:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1240
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Katsoinkin aiemmin tänään tuon Honest Vocal Coachin reaktiovideon. Huvittavaa, miten hän oli niin ällistynyt esityksestä, että laulusuoritusten arvioiminen meinasi jäädä liki kokonaan. :heh:
hercules kirjoitti: 23 Helmi 2024, 20:10Edit. Henrikö se puhui että tuodaan jotain hienostuneempaa showhun. Ehkä he miettivät tätä puvustusta ja sketsejä hieman uusiksi :miettii:
Joo, Henri puhui glamourin lisäämisestä ainakin siinä podcast-haastiksessa. :miettii: Ja täsmällisyyden lisäämisestä, millä oletan tarkoitettavan ainakin kuvakulmien osumista just eikä melkein kohdilleen. Jännä nähdä kyllä, millä tavoin esitystä päädytään vielä hiomaan.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Linde Viisuilija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Helmi 2024, 12:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Linde Viisuilija »

Mä oisin valmis laittamaan tuon UMK-esityksen viisuihin ihan sellaisenaan, mutta ymmärrän että sitä halutaan edes vähän muuttaa. Toivoisin kuitenkin että pääpiirteittäin olisi samaa henkeä myös viisuesityksessä. Tuli mieleeni, ovatkohan Teemu ja Henri lukeneet kommenteista ihmisten toiveita? Ihan ekoissa haastatteluissa muistaakseni Teemu puhui siihen suuntaan et aika paljon sitä esitystä muutettaisiin, mut nyt myöhemmin on kääntynyt puheet siihen suuntaan että ei tehdä suuria muutoksia. Tästä en ole ihan varma, mutta muistelen kuulleeni Teemun sanovan jotain sen suuntaista että esitys olisi menossa uusiksi. Ihmiset ovat kuitenkin eri somekanavissa vahvasti toivoneet että lavashow:n suurimmat elementit säilytettäisiin, niin ehkä jätkät on lukenut kommentteja :miettii: olihan tuo lavashow iso syy miksi voittivat, ja viisuissa varmasti yleisöääniä tullaan saamaan paljolti viihdyttävän esityksen perusteella.

EDIT: Mitenköhän paljon muuten vaikuttaa se jos Windows95manin nimi joudutaan vaihtamaan..? Milloinkohan saadaan varmuus siitä saako pitää nimensä?

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Teemu tosiaan puhui muistaakseni heti voiton jälkeisenä sunnuntaina YleX:n haastattelussa, että haluaa vaimon ja ystävien kanssa tehdä pienellä porukalla esityksestä täysin omannäköisen. Tuon haastattelun jälkeen en ole enää noita puheita Teemun suusta kuullut, että liekö tuossa ollut jotain ensimmäisen päivän ajatuksia, joiden takana ei enää seisokaan.

Puoli Seiskan perusteella kaksikon dynamiikka selkeästi on se, että Teemu puhuu enemmän ja Henri seurailee vierestä. Toivottavasti jatkossa kuultaisiin enemmän myös Henrin ajatuksia, ne kiinnostaisivat itseä jostain syystä enemmän.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 896
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Jos esitys halutaan pitää kutakuinkin samanlaisena kuin UMK:ssa eli ”mies munasillaan” - vitsi keskiössä, niin ainakin kuvaus ja kuvakulmat pitää saada sellaisiksi, että ne nudekalsarit eivät näy katsojille yhdessäkään kohdassa. Kun ne näkyvät useaan kertaan kuten UMKssa niin se vitsi hieman vesittyy.
Toivottavasti muuten Jasmir ja Jesse tanssivat myös Malmössä, he ovat oikeastaan suosikkini koko esityksessä :joojoo:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Yllättävän moni on sanonut ettei Henri osaa laulaa ja haukkuu jopa ilkeästi häntä. Ja tätä on kai sanottu, vaikka pidettäisi biisistä ja/tai esityksestä. Jotenkin on alkanut pelottamaan vaikuttaako tuollainen ajatus ihmisten päätökseen äänestämisestä. Vahvasti veikkaan, että Itävalta 2022 ois ollut finaalissa mikäli laulaja olisi osannut laulaa eli kai se voi vaikuttaa, jos ajattelee ettei osaisi laulaa. Henri siis todellakin osaa laulaa enkä edelleenkään ymmärrä miksi niin moni väittää aivan muuta :draamaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5772
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Henrin äänessä kuului UMK-livessä pientä jännitystä. Uskon että hän kyllä osaa laulaa.
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1240
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Kyllä Henri laulaa osaa, ja onhan hän koulutukseltaankin ammattilaulaja. Ainakin kaksi eri äänivalmentajaa on jo reaktiovideoissaan todennut, että ääntä ja tekniikkaa löytyy. Tänne eilen linkatussa videossa se todettiin kyllä varsin suppeasti, mutta siinäkin kuitenkin kehuttiin Henrin siirtymiä eri rekistereiden välillä. :joojoo:

Mutta jännitystä oli tosiaankin havaittavissa. Henri kuulostaa siinä voiton jälkeen vedetyssä esityksessä paljon vapautuneemmalta kuin kilpailuesityksessä. Jännitys on kuitenkin onneksi sellainen vaiva, joka luultavasti helpottuu, jahka kertyy varmuutta ja enemmän kokemusta isoista yleisöistä.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Linde Viisuilija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Helmi 2024, 12:08

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Linde Viisuilija »

viisuilta kirjoitti: 24 Helmi 2024, 11:20 Yllättävän moni on sanonut ettei Henri osaa laulaa ja haukkuu jopa ilkeästi häntä. Ja tätä on kai sanottu, vaikka pidettäisi biisistä ja/tai esityksestä. Jotenkin on alkanut pelottamaan vaikuttaako tuollainen ajatus ihmisten päätökseen äänestämisestä. Vahvasti veikkaan, että Itävalta 2022 ois ollut finaalissa mikäli laulaja olisi osannut laulaa eli kai se voi vaikuttaa, jos ajattelee ettei osaisi laulaa. Henri siis todellakin osaa laulaa enkä edelleenkään ymmärrä miksi niin moni väittää aivan muuta :draamaa:
Mielestäni Henri kyllä osaa laulaa enkä ymmärrä näitä kommentteja siitä ettei osaisi. Ja vaikka livelaulu ei sujuisi ihan nappiin, niin viihdyttävä show voi silti tuoda meille ääniä ihan mukavasti. Jury-pisteitä ei kyllä varmaan montaa saada, mutta sitä tuskin kukaan olettaakaan että saataisiin. Saattaa niitä muutama ropista.

EDIT: Allekirjoitan myös tuon Miss Ludon toteamuksen, voittoesitys meni paremmin koska siinä Henri vaikutti vapautuneemmalta!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jomard kirjoitti: 24 Helmi 2024, 05:39 Jos esitys halutaan pitää kutakuinkin samanlaisena kuin UMK:ssa eli ”mies munasillaan” - vitsi keskiössä, niin ainakin kuvaus ja kuvakulmat pitää saada sellaisiksi, että ne nudekalsarit eivät näy katsojille yhdessäkään kohdassa. Kun ne näkyvät useaan kertaan kuten UMKssa niin se vitsi hieman vesittyy.
Siinä mielessä hyvä, että ollaan Ruotsissa, uskoisin, että siellä nuo kamerakulmat saadaan hiottua niin priimaksi, että oikeasti tulee fiilis siitä, ettei Teemulla housuja ole. Toki tämä vaatii myös esim. tanssijoilta ihan pilkuntarkkaa työtä, jossain kohdassa se on nimittäin heistä kiinni, että kalsarit pilkahtavat.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mun mielestä Henri ei kyllä laulanut kovin hyvin finaalivedossa. Osaa varmasti laulaa mutta ei mun korvaan ollut hyvä veto.
Elukka kirjoitti: 23 Helmi 2024, 19:28 Vitsikin voi olla taidetta, niin minä sen näen. Mutta, jos tämä on heidän mukaansa vain taideteos eikä vitsi lainkaan, niin olkoon sitten niin. :heh: On siinä taiteellisetkin ansionsa toki. Onko tätä helppo ottaa tosissaan? No ei ole minun mielestäni.
Ehkä tähän voisi sanoa että jokaisella tietysti on oma makunsa taiteen suhteen. :heh:
Vaikea kyllä uskoa että kovin moni tätä äänesti siksi että kokivat tämän taiteeksi.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Taide näkyykin siinä, että taiteilija osasi suunnitella teokselleen parhaan ja toimivimman esityksen.

Ilman sitä voittoa ei olisi herunut.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

^ Minusta UMK:ssa oli useampi huomattavasti parempi ja toimivampi esitys tänä vuonna. Sara ja Sexmane olivat varmaan parhaat kokonaisuudet. Toki tämän esitys tuki kappaletta, eli oli siinä mielessä onnistunut, vaikken itse kyllä pidä siitä yhtään.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Vajaa 10k näyttökertaa miltsiin :eeek: Meneeköhän nyt viikonloppuna rikki?

✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Rinjoo
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 202
Liittynyt: 12 Maalis 2023, 10:42

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Rinjoo »

Saturnus Psycho kirjoitti: 24 Helmi 2024, 13:23 Mun mielestä Henri ei kyllä laulanut kovin hyvin finaalivedossa. Osaa varmasti laulaa mutta ei mun korvaan ollut hyvä veto.
Elukka kirjoitti: 23 Helmi 2024, 19:28 Vitsikin voi olla taidetta, niin minä sen näen. Mutta, jos tämä on heidän mukaansa vain taideteos eikä vitsi lainkaan, niin olkoon sitten niin. :heh: On siinä taiteellisetkin ansionsa toki. Onko tätä helppo ottaa tosissaan? No ei ole minun mielestäni.
Ehkä tähän voisi sanoa että jokaisella tietysti on oma makunsa taiteen suhteen. :heh:
Vaikea kyllä uskoa että kovin moni tätä äänesti siksi että kokivat tämän taiteeksi.
Kilpailuveto oli kyllä hieman epävireinen korkeimmissa kohdissa, mutta voiton jälkeinen veto oli tosi hyvä, mikä varmaan selittyy jännityksen vähentymisellä :mrgreen:. Ja sen voiton jälkeisen vedonhan he ovat laittaneet Euroviisukanavalle ja siihen suurin osa youtubessa reaktiota on tehnytkin.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1240
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Suomi 2024: Windows95man – No rules!

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

^ Hyvä tosiaan, että valitsivat viisujen viralliselle kanavalle sen voittoesityksen. Siinä osuivat mielestäni kamerakulmatkin kohdilleen hieman paremmin. :joojoo:

Luulen, että Henrillä on erinomaiset edellytykset työstää laulua tässä kevään mittaan. Hänellä on tekniikkapuoli hallussa, joten energiaa voinee keskittää enemmän varmuuden kartuttamiseen ja hermojen hallitsemiseen. Edustusmatkan varmistumisen jälkeen striimatussa Iltalehden studiolivessä Mari Pudas mainitsi, että Henri oli kertonut hänelle harkitsevansa personal traineria, jotta fyysinenkin kunto on kohdillaan sitten toukokuussa.

Täytyy kyllä todeta, että minusta Henri klaarasi koreografiankin tosi hyvin ilman, että se juurikaan söi tehoa laululta. Tämä on muuten oikeasti todella vaikea kappale esittää, kun ottaa huomioon hurjan temmon ja sen, ettei riitä pelkkä laulaminen, vaan liikkuakin pitää. Minulta loppuisi varmaan happi jo ensimmäisen pre-choruksen aikana. :kups:
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Vastaa Viestiin