Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Euroviisut 2024 länsinaapurissa

Bambie Thug – Doomsday blue

*****
53
37%
****
34
24%
***
20
14%
**
16
11%
*
19
13%
 
Ääniä yhteensä: 142

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Mielipiteeni tästä on aikalailla sama kuin MuumiAnkalla. Esityksen aikana menen vessaan ja laitan telkkarin mutelle. Kaipa tämä on joillekin sitten sitä taidetta :roll:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33291
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Pete »

Irlannin esikatseluvideon ohjaaja ja Malmön esityksen taiteellinen ohjaaja on Lontoossa asuva, vasta 22-vuotias espanjalainen Sergio Jaén. Hän kertoo haastattelussa, että emme ole vielä nähneet kaikkea: esitys vain paranee.


(Videoon voi laittaa automaattisen englanninkielisen tekstityksen, josta saa jotakin selvää.)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kasper_ kirjoitti: 04 Touko 2024, 21:15 Mielipiteeni tästä on aikalailla sama kuin MuumiAnkalla. Esityksen aikana menen vessaan ja laitan telkkarin mutelle. Kaipa tämä on joillekin sitten sitä taidetta :roll:
Hei loistava idea :tuuletus:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Musta on niin ihanaa että juuri Irlanti laittaa tällaista viisuihin. Ja kun tykkään kauhusta niin mahtavaa että sitäkin lajityyppiä nähdään viisulavalla. <3
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3748
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Minusta tätä kannattaa ajatella mahdollisena suunnanmuutoksena Irlannin viisupolulle. :joojoo: Mieluummin tämä kuin ne geneeriset poppikset.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Rousku »

kapineiti kirjoitti: 04 Touko 2024, 21:23 Minusta tätä kannattaa ajatella mahdollisena suunnanmuutoksena Irlannin viisupolulle. :joojoo: Mieluummin tämä kuin ne geneeriset poppikset.
Ennen muuta tämän takia toivon Irlannille nyt menestystä! Heidän viimeaikaisella historiallaan jo finaalipaikka olisi menestys, mutta mielellään toki niin etteivät ihan finaalin pohjamutiin jäisi.

Muumiankan kanssa olen kyllä yhdestä asiasta samaa mieltä: Suus on parempi kuin Doomsday blue.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Olisi kyllä ihanaa, jos Irlantikin hyppäisi siihen porukkaan, joka alkaa ottaa viisut tosissaan. Mielelläni näkisin maan taas menestyvän. :joojoo:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Jedd
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 20:48

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Jedd »

Huvittavaa kuinka samat käyttäjät jaksavat kauhistella ja päivitellä tämän kamaluutta täällä päivästä toiseen. Kyllä, mielipiteenne on ymmärretty, kiitos tästä. :mrgreen:

Tosissaan, oon kyllä innoissaan kuinka juuri Irlanti uskalsi lähettää jotain tällaista. Livepätkä näytti mahtavalta. :tapu:

Amone
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 561
Liittynyt: 30 Maalis 2023, 08:19

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Amone »

sienimursu kirjoitti: 04 Touko 2024, 18:44 Onko väärin, että odotan innolla sitä hihhulien hepulointia siitä että telkkarissa näytetään kun mustiin pukeutunut noitii kynttiläringistä esiin demonin itselleen mieheksi :rofl:
Suomen rock biiseihin YT:ssä jotkut käyvät aina selittämässä saatananpalvonnasta. Nyt olisi sitten aitoa tavaraa tarjolla olkaa hyvät :mrgreen:

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja kwak »

Pete kirjoitti: 04 Touko 2024, 21:16 Irlannin esikatseluvideon ohjaaja ja Malmön esityksen taiteellinen ohjaaja on Lontoossa asuva, vasta 22-vuotias espanjalainen Sergio Jaén. Hän kertoo haastattelussa, että emme ole vielä nähneet kaikkea: esitys vain paranee.
Itse uumoilen, että tässä esityksessä on tulossa loppua kohden jonkinlainen pukutemppu. :miettii: Harjoituskuvissa Bambien mustan asun alta vilkkuu sekä haaroissa että kainalon tietämillä vaaleansinistä/vaaleanpunaista asua. Etenkin tuo yläosa näyttää vähän samanhenkiseltä kuin musiikkivideon kepeät kohtaukset ja sininen toki on kappaleen nimessäkin. En malta odottaa!

kuva

kuva
Keep your head high above the water

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2230
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja hercules »

Yksi asia mistä olen alkanut pitää ettei tämä vaikuta enää niin halvalta vaan tyylikkäältä. Karsinnoissa tämä näytti kuin olisi ryöstänyt Punanaamiomän ja laittanut halvimmat rytkyt päälle. Turkoosin maton jälkeen ajatus oli jo omassa päässä kuin tyyli-ikoni. Uskoisin että korkeatasoinen show tulee olemaan.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Bambie & Zombie

Somewhere in her smile she knows

Avatar
Pegasos
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Touko 2024, 18:08

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Pegasos »

No niin, ensimmäinen viestini täällä. Morjensta vaan kaikille! Täytyy tässä vielä vähän opetella talon tavoille. Mutta nyt itse asiaan: tämä Irlannin kappale on varmaan koko katseluhistoriani suurin nousija viisukevään aikana. En olisi uskonut pari kuukautta sitten, että tää nousisi pohjasijoilta kolmanneksi.
I, I went to hell and back
To find myself on track
I broke the code, whoa-oh-oh

Mikseesrekisteröidyn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 15 Tammi 2023, 13:23
Paikkakunta: Minäminämaa

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Mikseesrekisteröidyn »

^ Tervetuloa vaan :hali:
:kaunis:Jassoo, tissii, Veronikaaa oo oo oo :kaunis:

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1240
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Pegasos kirjoitti: 06 Touko 2024, 22:26No niin, ensimmäinen viestini täällä. Morjensta vaan kaikille! Täytyy tässä vielä vähän opetella talon tavoille. Mutta nyt itse asiaan: tämä Irlannin kappale on varmaan koko katseluhistoriani suurin nousija viisukevään aikana. En olisi uskonut pari kuukautta sitten, että tää nousisi pohjasijoilta kolmanneksi.
Tervetuloa Kuppilaan! :hali: Ja hienoa, että Irlanti on kokenut tuollaisen nousukiidon!

Itselläni alkoi taival tämän biisin kanssa vahvasti, koska pidin tästä jo ensikuulemalta - en nyt mitenkään rakastanut tätä, mutta pidin. Sitten tämä koki itselläni pienen lässähdyksen, koska minun ei oikeastaan tee mieli kuunnella tätä studioversiona, vaan tämä vaatii itselläni visuaalisenkin puolen. Kun musiikkivideo julkaistiin, innostuin taas vähän enemmän. Ja nyt kun liveveto vuoti, tämä on ehdottomasti yksi niistä joita odotan ykkössemissä kaikkein eniten! :uujee: Irlanti todella ansaitsisi finaalipaikan tänä vuonna, ja olenkin luottavainen sen suhteen. Ihme on jos tällä paketilla jäädään semiin.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Tervetuloa Pegasos!
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Requel »

Pegasos kirjoitti: 06 Touko 2024, 22:26 No niin, ensimmäinen viestini täällä. Morjensta vaan kaikille! Täytyy tässä vielä vähän opetella talon tavoille. Mutta nyt itse asiaan: tämä Irlannin kappale on varmaan koko katseluhistoriani suurin nousija viisukevään aikana. En olisi uskonut pari kuukautta sitten, että tää nousisi pohjasijoilta kolmanneksi.
Tervetuloa! :hali: Mulla tää oli jumbo, ja nyt neljässä tähdessä. Aavistuksen itse biisin takia mutta eniten livehypen myötä. Tekis mieli nostaa jo viiteen, mutta pakkohan se on myöntää ettei biisillä itsessään ole rahkeita ihan omaan kärkikymppiin. :mrgreen: Live sen sijaan on joko paras tai toiseksi paras näin ennakkoon huudeltuna (pidin kovasti myös uk:n klipistä).
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 898
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Mullakin tämä oli ihan häntäpäässä vielä jokin aika sitten, mutta nyt jo ihan reilusti kärkikymmenikössä ja siksipä nostin viiteen tähteen, Irlanti on palannut rytinällä :rakkaus:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Matkamankka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Touko 2016, 18:48

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Matkamankka »

Jos tämä voittaisi (mikä ei haittaisi minua lainkaan, oma suosikkini), kokisin sen jokseenkin huvittavana että just kun Ruotsi sai Irlannin kiinni voittojen lukumäärässä, Irlanti heti ottaisi taas yhden voiton kaulan. :heh: Lienee kuitenkin epätodennäköistä.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Matkamankka kirjoitti: 07 Touko 2024, 06:25 Jos tämä voittaisi (mikä ei haittaisi minua lainkaan, oma suosikkini), kokisin sen jokseenkin huvittavana että just kun Ruotsi sai Irlannin kiinni voittojen lukumäärässä, Irlanti heti ottaisi taas yhden voiton kaulan. :heh: Lienee kuitenkin epätodennäköistä.
Tämä on syy miksi toivon itse tämän voittoa Kroatian jälkeen eniten :tapu:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Matkamankka kirjoitti: 07 Touko 2024, 06:25 Jos tämä voittaisi (mikä ei haittaisi minua lainkaan, oma suosikkini), kokisin sen jokseenkin huvittavana että just kun Ruotsi sai Irlannin kiinni voittojen lukumäärässä, Irlanti heti ottaisi taas yhden voiton kaulan. :heh: Lienee kuitenkin epätodennäköistä.
Olisi kyllä täydellinen Jinx, mikäli Irlanti voittaisi. Esikatseluissa se Thobias sanoi, että Irlanti ei tule missään nimessä voittamaan tänä vuonna😂

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Harkkaklipin perusteella tämä erottui eniten edukseen. Toivottavasti Irlanti voittaa ja menee Ruotsin edelle voitoissa.

Avatar
Matkamankka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Touko 2016, 18:48

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Matkamankka »

En pitäis enää edes mahdottomana tämän voittoa. Toimi niin upeasti livenä että meinasi tipahtaa tekohampaat suusta vaikkei mulla tekareita olekaan :draamaa:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Matkamankka kirjoitti: 08 Touko 2024, 00:29 En pitäis enää edes mahdottomana tämän voittoa. Toimi niin upeasti livenä että meinasi tipahtaa tekohampaat suusta vaikkei mulla tekareita olekaan :draamaa:
Mietin samaa itsekin, mutta tyydyn top5-sijaan. Tekisi kyllä hyvää maalle ja sen viisumenestykselle.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Illan ehdoton pommi. Siis hyvässä mielessä. Kaikki pelasi täydellisesti yhteen, loppu oli suorastaan jäätävä.

Finaalin yleisöäänissä matkalla TOP5:een.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Requel »

Upea Irlanti, pliis ole semivoittaja sillä löin hieman vetoa puolestasi ihan ok kertoimilla. :surrur:

Yksi viisuhistorian hienoimmista liveistä - ja vuotensa paras (ok toka semi mut ihaku sieltä tulis tätä kovempaa)
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7252
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Siis mikä pommi oli Bambien esitys! Huikea :ihana: :rakkaus:. Ansaittu finaalipaikka! Toivottavasti lauantaina vetää yhtä mainiosti.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5773
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Hieno esitys varmasti niille jotka kappaleesta pitivät. Minähän en heihin kuulu
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3459
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Juu huhhuh minkä liven Bambie pisti! :kups: Ihan viisuhistorian upeimpia, kaikki vaan toimi siinä!!
Fuck the EBU

Avatar
haikea
Siemailija
Siemailija
Viestit: 132
Liittynyt: 05 Tammi 2024, 15:15

Re: Irlanti 2024: Bambie Thug – Doomsday blue

Viesti Kirjoittaja haikea »

Oon sanaton. Ihan helvetin (no pun intended) kova veto!

Vastaa Viestiin