Kuinka kauan punottaa?

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Olen ollut poissa saitilta ja sisäänkirjautuessani näkyvät punaisella tuoreet keskustelut -kuinka pitkään ne punoittavat (siis onko punoituksella pitkäkin muisti, jos olen poissa paikalta vaikkas viikon tai kaksi)? Ei maailman isoin ongelma mutta ehdottomasti hyvä syy olla utelias!

:)
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Moe. Mielestäni tunnarillasi näkyvät punastuneina kaikki ne keskustelut, joihin on viime käyntisi jälkeen tullut uutta, ja punoitus säilyy ihan miten kauan vaan, kunnes käyt lukemassa kyseisen aiheen. Näin olen ollut huomaavinani, mutta eiköhän Petri-admin anna virallisen version selityksestä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Juu siis niin mäkin oletin ja aiemmin näin olikin, että vaikka kuinka kauan kesti puna (heh, onkohan täältä aiemmin raaskinut niin pitkään edes olla poissa...). Mutta nyt olin poissa monta monta päivää ja silti vain muutamalta päivältä punoitti. :oops:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Tää kuulostaa nyt vähän joltain lääkäripalstalta :)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja ashanti »

No juu mutta ei vakavia näppylöitä ole vielä noussut! :wink: Mä taas olin Stockmann Beautyssä poskipuna-assosiaatioideni kera.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jep, tähän punoitukseen liittyy minunkin ongelmani. Punoitus nimittäin ei häviä sillä, että kyseiset aiheet käy lukemassa. Sillä joskus, kun ollut on kirjautuneena, mutta lukenut vain pari kymmenestä punoittavasta viestiketjusta ovat seuraavalla kerralla kaikki merkittyinä luetuiksi. Tajusikohan kukaan mitä tarkoitan? Ja saisiko sen vielä muuttumaan sellaiseksi kuin viisupalstalla, jolloin vaadittiin tosiaan ketjussa itsessään käyminen?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja admin »

Pieni punoitus on ihan normaalia. Punoituksen pitäisi häipyä parissa päivässä selainta päivittämällä.....

:-)

Ei vaan. Ihan oikeesti mikä selain ja sen versio on kyseessä? Uudet viestit pitäisi pysyä uusina kunnes ne luetaan. En ole tarkemmin koskaan perehtynyt tähän asiaan kun yleensä ei kerkee ihan kaikkea lukemaan ja mä painelen tuota merkaa kaikki luetuksi.

Mulla ainakin toimii normaalisti niin että pitää käydä lukemassa ketju ja vasta sen jälkeen merkkautuu luetuksi. Paitsi jos välillä kirjautuu ulos niin punoitus lakkaa välittömästi, tämä taas on normaalia että "viime käyntisi jälkeen saapuneet" ovat kohdallaan.

t:Petri

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mulla ei ole ketjut, jossa on uusia viestejä, punoitelleet tänään ollenkaan. Eli vaikka uusia viestejä tulee, niin missään ei näy punaista hali_silly:
Onkohan mulla jotain häikkää nyt omissa yhteyksissä, vai onko muillakin vastaavaa ongelmaa?
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mulla on sattunut tuota samaa joskus... tosin käytän silloin tällöin tuota merkitse kaikki foorumit luetuksi-valintaa, ja epäilin, etten ollut painanut refreshiä ennen sitä, mutta jos sinäkin olet sitä mieltä... ihan kuin joskus pyyhkiytyisi kaikki punoitukset itsestään. Niin kyseessä on Windows XP ja IE 6, eli aika peruskamaa.

Yksi mahdollisuus on, että on joku shortcut-käsky, joka vastaa tuota "merkitse kaikki foorumit luetuksi", minä kun käytän koko ajan noita ALT-C jne shortcutteja (mitä ne on suomeksi?) samoin kuin joudun kirjoittamaan ä:t ja ö:t ascii-muodossa alt-0248 jne, ja joskus alt-yhdistettynä joihinkin muihin näppäimiin tekee jotain aivan muuta, esim. menee sivun taaksepäin, juuri kun on kirjoittanut pitkän viestin ja ruutu tyhjenee :evil:
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mä luulen että mulla oli nettiyhteydessä tänään aamulla jotain outoa, oli muutakin hämärää esim. meilien kulussa. Sit palautui ennalleen. Eli epäilen vahvasti että vika kumminkin nyt oli täällä päässä!
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

1 % hydrokortisonivoide poistaa useimmat punoitukset parissa päivässä. 8)
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Siis nyt tääkin tajusi, kuinkas kauan täällä on jo oltukaan, että jos on kirjautuneena kuppilaan, valiten "muista kirjautuminen", ja sulkee selaimen välillä, punoitukset ovat kadonneet. Sitäköhän se Pete yritti tuossa ylempänä selittää, vaikka puhuikin kirjautumisesta ulos, joka EI poista punoituksia (paitsi ne, jotka on luettu)...
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuinka kauan punottaa?

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Nyt ei mulla yhtäkkiä punoita mitkään viestit, ja jok'ikisen ketjun saa katsoa erikseen, että joko tuli sieltä kaikki viestit luettua. Krääh! Toivottavasti vain tilapäinen härö. bigcry: furious3:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Vastaa Viestiin