Liettua 2006: LT United - We are the winners

ESC 2006 -arkisto.

LT United - We are the winners

Äänestys on voimassa 27 Loka 2041, 05:15 asti

*****
9
8%
****
9
8%
***
7
6%
**
10
9%
*
75
68%
 
Ääniä yhteensä: 110

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Oli Marie N:llä toisaalta biisikin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Pete »

Timoteus kirjoitti:Oli Marie N:llä toisaalta biisikin.
Siitä voidaan olla monta mieltä. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Timoteus kirjoitti:Oli Marie N:llä toisaalta biisikin.
Tää oli paha :shock:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Hazel kirjoitti:Ootko jonsi nähnyt esityksen? Se on nimittäin vielä kuultuakin kamalampi.
En, mutten siltikään valita. :mrgreen:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

täähän on nähtynä paljon parempi ku kuultuna. Ei tää kyllä mun puntarini pohjalta löydy..tosin ei kovin korkealtakaan.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja JVN »

WILLIAM BUTT 3.3.2006 lehdessä "Vakaru Ekspresas" 1/2


Tänä vuonna en itse osallistu Liettuan euroviisukarsintaan, koska olen kiireinen Ruotsissa tällä hetkellä. Silti olen seurannut suurella mielenkiinnolla Vilnan viisutapahtumia.

Valitettavasti minun täytyy sanoa, että olen hieman pettynyt. Huolimatta kaikista hyvistä neuvoista, joita minä ja kollegani olemme avuliaasti ja kunnioittaen yrittäneet antaa Liettuan televisiolle, liettualaisille managereilla ja musiikkituottajille, euroviisukarsinta on vieläkin hyvin amatöörimäinen.

Vaikka LTV:n tuottajat tekivätkin muutaman tärkeän muutoksen kansallista karsintaa silmällä pitäen, valitettavasti Liettua vieläkin riskeeraa mahdolliset hyvät tuloksensa kansainvälisessä Eurovision laulukilpailussa. Olen hermostunut tästä, sillä oli hyvin mukavaa työskennellä Liettuassa ja uskon, että jos muutamia asioita muutettaisiin, teidän maallanne olisi hyvät mahdollisuudet voittaa kisa.

Ymmärtäkää minut oikein - en halua syyttää tai tehdä kenellekään liettualaiselle mielipahaa. Haluan vain esittää mielipiteeni, jotta liettualaiset ymmärtäisivät, miksi heidän maansa ei saa kisassa korkeita sijoja. Uskon myös, että LTV:n johto ei "ottaisi hernettä nenään" mielipiteestäni, vaan kuuntelisi sitä, sillä haluan Liettuan popmusiikille vain ja ainoastaan kaikkea hyvää.

Haluaisin aloittaa kansallisen karsinnan huonosta tasosta. Editointi jää todella paljon jälkeen Eurovisio-kilpailun standardista, ja äänenlaatu on karmea.

Vuonna 2004 yhtye Bavarija, kansallisen karsinnan finaalissa Kaunasin urheiluhallissa joutui esittämään uudelleen laulunsa Labai labai. Epätavallisen huono äänenlaatu oli myös Amberlifen laulussa In your eyes.

2005 Alanas Chosnaun ja Violeta Riaubiskyten esitykset huononivat heikon äänenlaadun vuoksi. Ja Laura & The loversin äänitasot olivat niin kamalat, että kun näin kansallisen finaalin videoinnin, olin shokissa.

En ymmärrä, miksi Liettuan viisukarsinta näyttää aina siltä, kuin se olisi järjestetty minuuteissa. Tiedän, että LTV:llä on käytössään paljon ammattimaisia äänisuunnittelijoita ja tuottajia. En myöskään voi ymmärtää, miksi valaistus ja värimaailma lavalla on aina ajastaan jäljessä. Televisiosta katsottuna se näyttää samalta, kuin neuvostoaikaiset ohjelmat. LTV:n finaalitelevisioinneista puuttuu modernius ja editoinnin suunnittelu. Jos LTV:n filmausryhmä on ammattimainen, en voi ymmärtää miten aina jokin menee pieleen.

Viime vuonna kun tapasin Jonas Vilimaksen (LTV:n viisutuottaja) ja hänen kollegansa Vilnassa, he kertoivat minulle ylpeinä, kuinka Kaunasin finaali olisi "fantastinen". Finaali oli kuitenkin kaikkea muuta kuin fantastinen. Modernien kansainvälisten standardien mukaan, se oli kuin kauhuleffasta. Korrektiuden vuoksi en sanonut sitä herra Vilimakselle silloin, mutta sanon sen nyt.

Viime vuonna Laura & The loversin esityksen ääni ja kuvaus oli niin sh okeeravaa, että minä ja teoksen sävellykseen/sanoitukseen osallistuneet kollegani vaadimme LTV:ltä lupaa suunnitella ja järjestää itse Lauran esitys Kiovassa. Toin Vilnaan spesialistiryhmän, jonka kanssa suunnittelimme laulun filmauksen LTV:n studiolla.

LTV:n tuotantoryhmä oli mukana filmauksessa. Ruotsalaiset spesialistit näyttivät heille kohta kohdalta, miten Lauran esitystä voitaisiin Kiovaan parantaa. Liettualaiset muistavat, että vaikka Laura jäi viimeiselle sijalle, hän esiintyi Kiovassa upeasti. Laura näytti hyvältä, lauloi hyvin, ja hänen stailauksensa ja koreografiansa jäi hyvällä tavalla liettualaisten mieleen. Kun palasimme Liettuaan, näin omin silmin, kuinka satapäinen lehdistö oli vastassa Lauraa lentokentällä.

Laurasta tuli tähti Liettuassa hänen Kiovan esityksensä ansiosta. Täytyy muistaa, että kuvauksen suunnittelu, äänisuunnittelu, stailaus ja koreografia eivät olleet liettualaisten, vaan ruotsalaisten spesialistien työtä. Miksi Liettua ei saanut parempaa sijoitusta - se on meille vieläkin täysi arvoitus. Finaalin jälkeisenä päivänä Kiovassa, eräs reportteri sanoi minulle että "se ei ollut kenenkään syy, koska kaikki tekivät mitä voivat".

Luulen silti tietäväni, miksi Laura ei sijoittunut paremmin. TV:n katsojat koko Euroopassa näkivät esikatseluissa hänen Kaunasin esityksensä. LTV lähetti esikatseluihin oman, parantelemattoman versionsa. Jos Jonas Vilimas olisi lähettänyt EBUlle sen version, joka kuvattiin Vilnassa ruotsalaisten spesialistien johdolla, olisivat TV:n katsojat koko Euroopassa voineet nähdä paremman laulun version. Euroopan sanomalehdissä oli pelkästään negatiivisia kommentteja Lauran laulusta esikatseluiden jälkeen. Se oli huono aloitus Kiovan matkalle.

Toinen asia, joka TÄYTYY muuttaa, on karsintasysteemi. Nyt liettualaisessa kisassa on liian paljon semifinaaleita, ja liian paljon huonoja lauluja ja keskinkertaisia laulajia. Kolmannen semifinaalin jälkeen katsojat ovat jo väsyneet huonoihin esityksiin. Sen takia useimmat ihmiset Liettuassa eivät pidä euroviisuja arvossa.

Kisat pitäisi laittaa uusiksi samalla tavalla kuin Latviassa. Kaikista lähetetyistä (noin 70) laulusta, ammattilaisten tulisi valita 20. Silloin LTV:n pitäisi keskittyä vain kahden semifinaalin järjestämiseen. Kummassakin olisi kymmenen laulua. Jokaisesta pääsisi 5 yleisön äänestämää laulua jatkoon.

Tuomariston pitäisi olla koottu ihmisistä, jotka todella ymmärtävät pop-musiikkia. DJ:t, radion ja LTV:n tuottajat. Mukana pitäisi olla myös musiikin ammattilaisia Liettuan ulkopuolelta. Viime vuonna näin tehtiin Latviassa, ja Ventspilsin finaali oli upea loistavine lauluineen. Sen lisäksi kaikki muistavat, että finaalin voittaneet Walters & Kazha sijoittuivat Kiovassa neljänsiksi.
Viimeksi muokannut JVN, 08 Maalis 2006, 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja JVN »

WILLIAM BUTT Vakaru Ekspresas-lehdessä 3.3.2006 2/2

LTV ei ole ainoa taho, jota voi syyttää liettuan huonosta menestyksestä. Syyllisiä ovat myös Liettuan showbisneksessä työskentelevät tuottajat ja managerit. Heidän pitäisi tutustua paremmin kansainväliseen popmusiikkiin. En ymmärrä, miksi he eivät tee niin. Liettuassa on paljon loistavia radioasemia, jotka soittavat päivittäin parhaita kansainvälisiä hittejä. Maassa on myös paljon loistavia laulajia ja taiteilijoita, mutta managerit ja tuottajat määräävät heidät laulamaan tietynlaisia lauluja.

Voin antaa kolme hyvää esimerkkiä. Mielestäni paras laulaja Liettuassa on Violeta Riaubiskyte. Hänestä voisi tulla todellinen kansainvälinen tähti Euroviisuissa. Hänen äänensä on upea, hänelle täytyisi vaan löytää oikeanlainen laulu.

Ongelmana on se, että Violeta laulaa keskinkertaisia lauluja, ja sekä hän että ihmiset hänen ympärillään eivät todellakaan näytä tajuavan, millaisen pitäisi olla hyvän euroviisubiisin.

Toisena esimerkkinä toimivat Linas & Simona. Molemmat ovat todella hyviä laulajia, mutta laulussa Whats happened to your love, jonka he lauloivat 2004 Istanbulissa, oli todella huono melodia sekä teksti. Jos Linas olisi laulanut hyvän laulun, hän olisi voinut voittaa kisan, sillä hän on loistava laulaja.

Kolmas esimerkki on Amberlife Klaipedasta. Tarjosin Little by little:a ensin hänen managereilleen, mutta heidän mukaan laulu ei olisi päässyt edes Kaunasin finaaliin. He olivat väärässä, koska laulu voitti, vaikka sen lauloi tuntematon laulaja - Laura Cepukaite.

Olen varma, että Liettua olisi Amberlifen johdolla saanut paremman sijoituksen Kiovassa, sillä hänellä on enemmän kokemusta kuin Lauralla tuohon aikaan.

Ehkä on jo unohdettu, että Laura ja hänen tuntematon yhtyeensä Relanium muuttuivat Laura & The Loversiksi minun ja kollegoideni ansiosta, ei Liettuan tuottajien. Yhtye ja idea olivat meidän tuotostamme, vaikka tuottajat Liettuassa ottivat siitä kaiken kunnian.

Muutama kuukausi sitten tarjosin Amberlifen managereille todella hyvää laulua Liettuan karsintaan, mutta he sanoivat EI. Sen sijaan he lähettivät Amberlifen Latvian karsintaan huonolla laululla laulamaan duettoa latvialaisen laulajattaren kanssa, ja sijoitus - niin kuin kaikki tiedämme - oli huono.

Lukijoiden mielestä olen ehkä täysin negatiivinen, mutta totuus on se, että minulla on 25 vuoden kokemus Euroviisuista, ja kolmen vuoden kokemus työskentelystä Liettuan musiikkimarkkinoilla. Liettualaiset managerit ja tuottajat eivät ole huonoja ihmisiä, he ovat jopa aika lailla ammattimaisia, mutta heidän täytyy oppia ottamaan vastaan hyviä neuvoja, joita olemme skandinaavisten kollegoideni, kuten Bobby Ljunggrenin ja Roine Soderlundin kanssa antaneet heille ilmaiseksi. Elleivät he ala kuuntelemaan ammattilaisten neuvoja ja lopeta keskinkertaisten laulujen tuottamista, Liettua ei ikinä tule saamaan korkeaa sijoitusta Euroviisuissa.

Kollegani ja minä annoimme Amberlifelle ja Liettualle yhden suurimmista viime vuosien hiteistä, kappaleen In Your Eyes. Viime kesänä Sventojissa Liettuassa, Amberlife lauloi yleisön pyynnöstä kappaleen uudelleen jopa neljä kertaa. Emmekö me, ruotsalaiset, muka tiedä millainen on Liettuan musiikkimaailma, kun kerran teimme tämän laulun? Sillä hetkellä kaikki sujui hyvin, koska Amberlifen managerit kuuntelivat meitä. Jos LTV ja liettualaiset musiikki-ihmiset ottaisivat vastaan neuvoja muista maista, Liettua voisi olla voittaja, ja minä olisin kaikkein ylpein ihminen nähdessäni, kun Liettua voittaa Euroviisut yhtenä päivänä.

Lopuksi haluaisin muistuttaa, että usein kysyn itseltäni, miksi tuhlaan aikaani yrittämällä parantaa Liettuan popmusiikkia. Sävellykset ovat huonoja, artisteille annetaan huonoja neuvoja, managerit ja tuottajat tietävät vain Liettuan musiikkimarkkinoista, ja Euroviisukarsinta nykyisten LTV:n tuottajien johdolla on tappavan huono.

Vastaus on helppo. Uskon, että jossain 3,5 miljoonan liettualaisen joukossa on hyviä säveltäjiä ja nuoria, vielä löytämättömiä tuottajia. Uskon myös, että Liettuasta löytyy nuoria ja energisiä TV-tuottajia ja äänimiehiä, jotka muuttaisivat Euroviisukarsinnan katsomisen arvoiseksi. Ongelma on se, että LTV:n huono taso vaikuttaa koko Liettuan musiikkibisnekseen ja varsinkin silloin, kun puhutaan Euroviisuista.

Jos mainitsemani asiat muutetaan, uskokaa minua: Liettuasta tulee nopeasti voittaja. Vastuussa olevien ihmisten tulee loukkaantumisen sijaan lukea ohjeeni, miettiä niitä, ja muuttaa radikaalisti karsintasysteemiä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kylläpä tuli mieheltä tekstiä.:shock:
Osa on kyllä ihan totta. Toivottavasti liettualaiset tuottajat ottavat opikseen.
:roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Liettuan valinta on pahin mahdollinen, vaikka eipä ollut karsintakaan häävi. Minä sain juuri arvosteluni valmiiksi ja keskiarvoksi tuli yksi kaikkien aikojen heikoimmista 5,625.

Jos jota kuta kiinnostaa, niin tässä ranking (mukana myös semifinaalissa karsiutuneet, mutta ei kuitenkaan niitä kykykilpailu-alkueriä):
1. Robertas: Kupstas Falling in love 9,50
2. C-Stones & Favour: Flirtin on the dance floor 8,00
3. B'Avarija: If my dream came true 7,25
4. Saules Kliosas: Back to the future 7,00
5. Dovile: The way to you 7,00
6. 4 Fun: Kita diena 6,75
7. Auguste: Make wanna lose you 6,75
8. Artas: Wonder who loves you 6,50
9. N.E.O.: Alright 6,50
10. Bugs Band: Pajurio samba 6,50
11. Dove: 4 Ever 6,25
12. Giulija: Grafiti 6,25
13. Aiste Pilvelyte: Just for fun 6,25
14. Alanas Chosnau: The Heat 6,00
15. The Road Band: I feel so free 5,75
16. Highway: It's a longest way 5,50
17. Nacija: Pavasario lietus 4,75
18. Onsa: Time to change 4,25
19. Aliukai: Madonna 4,00
20. Eduardo Gimenez: Geografias 4,00
21. Edmundas Kucinskas: Tavo ir mano dalia 3,75
22. In Culto: Welcome 3,75
23. Gravel: Round and round 3,50
24. Ruta Lukoseviciute: Lithuanian boy 3,50
25. LT United: We are the winners 1,00
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

En ole yleensä aggressiivisuuteen taipuvainen, mutta tämä biisi on niin kamalaa tuubaa, että tekee mieli tintata turpaan niitä nokkelikkoja, jotka ovat tehneet biisin ja keksineet osallistua sillä kisaan. :tuhma: Karseus.

Toisaalta tämä on Everybody/Celebrate -sarjaa: kuuluisi vetää pohjat, mutta samalla saa pelätä, että tämä sittenkin voittaa :apuva:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mikä liettualaisia vaivaa? :shock: Järkyttävää skeidaa!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Jup, tämä menee paskimmat viisut kautta aikain -listalla korkealle.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Tää biisi on aivan kamala!! :yrjo: :shock:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
CaptSheridan
Siemailija
Siemailija
Viestit: 105
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 13:03
Paikkakunta: Lausanne

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja CaptSheridan »

taidan siis olla kieroutunut tms :twisted:
mutta parin kuuleman ja näkemän perusteella tämä on ihan jees!
minusta sedillä on asennetta eikä biisikään _niin_ huono ole...
kyllä kisa nyt yhden tai pari tämmöistä vuodessa kestää, sen sijaan minusta voi kysyä oikeutetusti kestääkö kisa nuo iänikuiset kierrätyskaman ja kliseiden kaatopaikkabiisit, joita löytyy joka vuosi muutama... mietin notta kumpi laji oikeasti tekee enemmän hallaa viisuille???

pohtii alaikäinen kapteeni :cool:
...ven toma mi gasolina...

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Halla »

CaptSheridan kirjoitti: mietin notta kumpi laji oikeasti tekee enemmän hallaa viisuille???
No perskuta! :rofl: Tämä Halla on mitä suurin protestiviisujen ystävä, mutta tähän Liettuan repäisyyn munkaan kieroutunut huumorintaju ei enää veny. :twisted:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Laskee hurjaa kyytiä puntarissa, taitaa olla siellä 20. sijan tuntumassa,
mutta tämäkään tuskin sen alle paljon enää menee, on siellä sellaista skeidaa. :rofl:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Omassa puntarissa pääsi heti listan viimeiseksi, eikä se varmasti sieltä pääse nousemaan. YÖKKIS!
Raipatirai

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, eipä laske munkaan puntarissa, kun on siellä alimmalla paikalla ollut alusta lähtien ja sinne jää :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Elliwelli
Siemailija
Siemailija
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 11:40

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Elliwelli »

En todellakaan tykkää... Ei sitten voinut yhtään tylsempää biisiä valita edustajakseen. Islannin edustajan Silvia Nóttin kappaletta ei voi ees verrata Liettuan tylsään loilotukseen. "We are the winners"- Niinhän te toivotte.

Desire
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 387
Liittynyt: 02 Huhti 2005, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Desire »

kyllä täytyy myöntää että tykkään salaa tästä, se on niin pimee varsinki esityksen kera, että ei voi ku tykätä!!! eihän toi biisi menestymään tuu, mutta tuskin se on tarkoituskaan! :peukku:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä katsoin vastanyt videon tästä esityksestä ja täytyy myöntää, että musta ne ukot on hauskoja. lol Harmi, että kappale on superüberhuono. :niinpa:

(Ja varaan oikeuden kääntää takkiani jossain vaiheessa. Jo nyt mulla on sellainen hytinä, että ehkä tämä ei jääkään mun puntarin viimeiseksi. :puna: )
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Margot »

Järkytys. Jos tekee vitsikappaleen, niin voisiko edes tehdä hyvän? Voi voi.
What color is your life?

helmut
Siemailija
Siemailija
Viestit: 132
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 09:08
Paikkakunta: Weltstadt Berlin

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja helmut »

Sanakaapas asiaa tuntevat asiantuntijat eikös se tämmöinen touhutus ole enempikin varojen tuhlausta? Eihän tämäkään maa varmaan mistään suuresta kirstusta varoja ammenna ja sit neet vähäisetkin roposet menee kovasti hukkaan. Riittäks siel kaikille edes leivän ostoon...?
Ongelma saattais myös olla, että kovasti moni katsoja tänkin tekeleen aikanaan vain yhden kerran näkee ja siinä saattaa piankin jäädä huomaamatta, että kyseessä oli oikeastaan puolihupi numero!

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Nuo liettualaiset uhoavat kovin voitonvarmoina joillakin kansainvälisillä foorumeilla..

Kilpailussa on monta parempaa mukahauskaa esitystä. Mille tahansa niistä soisin finaalipaikan mieluummin kuin tälle. Toisaalta en haluaisi mitään näistä mukamashauskoista nähdä finaalissa.

Avatar
Mansen Miäs
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 324
Liittynyt: 16 Joulu 2004, 16:44
Paikkakunta: Tampere

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

Mahtaako EDES tällä forumilla kukaan intoilla tästä "biisistä"?!? ;) :mrgreen:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Tiana kirjoitti:Nuo liettualaiset uhoavat kovin voitonvarmoina joillakin kansainvälisillä foorumeilla..

Kilpailussa on monta parempaa mukahauskaa esitystä. Mille tahansa niistä soisin finaalipaikan mieluummin kuin tälle. Toisaalta en haluaisi mitään näistä mukamashauskoista nähdä finaalissa.
Islanti tekee saman jutun paljon tyylikkäämmin ja HAUSKEMMIN kuin Liettua. Liettua ei edes onnistu olemaan hauska.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
duu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 488
Liittynyt: 16 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Turku

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja duu »

Mansen Miäs kirjoitti:Mahtaako EDES tällä forumilla kukaan intoilla tästä "biisistä"?!? ;) :mrgreen:
Ainakin minä tykkään tästä, joskaan en intoile. lol
I am what I am.
I will always be the same.
I will keep on running.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aancon kirjoitti:Islanti tekee saman jutun paljon tyylikkäämmin ja HAUSKEMMIN kuin Liettua. Liettua ei edes onnistu olemaan hauska.
Mun mielestä Islannin viisusta ei edes EROTA että se ois vitsi. Ihan kauhee
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Liettua 2006: LT United - We are the winners

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Voi ei, meninkin katsomaan tuon videon :(
Hello Hi!

TOTUUDENPUHUJA

Sontabiisi

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »



Hirveä biisi, ja ihan älytön. Vanha ja lapsellinen idea sanoituksessa (esim. Nick Borgen, MF Ruotsi -93: We are all the winners). SONTAA!


Lukittu