Euroviisuveikkaus Lassen purkissa

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Euroviisuveikkaus Lassen purkissa

Viesti Kirjoittaja Nata »

Lassen purkki on nettikeskustelufoorumi, jota mieheni ylläpitää. Hän innostui laatimaan sinne tänä vuonna Euroviisuveikkauksen hyvällä palkinnolla :-)

http://purkki.laurila.net/euroviisuveikkaus/

Tulkaa mukaan ja osallistukaa! Sivun nähdäkseen pitää tosin kirjautua purkin käyttäjäksi, mutta siihen menee vain puoli minuuttia, täytyy vain paljastaa oma nimi ja keksiä salasana. Foorumi on täysin turvallinen (tai sitten minäkään en ole turvassa kun olen naimisissa ylläpitäjän kanssa...) Viihde ja vapaa-aika -alueella voi tällä hetkellä lueskella tavisten mielipiteitä viisuista - ja vaikkapa haukkua minut, jos on sitä mieltä että ABBA-klooni on sopimaton luonnehdinta Viron, Maltan, Ruotsin, Portugalin ja Belgian tämänvuotisesta viisusta :mrgreen:

Tällä hetkellä veikkausta johtaa ylivoimaisesti Lordi, ja sen jälkeen kun meikäläinen kirjoitti pienet kuvaukset joka biisistä, kakkoseksi nousi Romania. Ilmeisesti Lassen purkin tavikset käsittivät luonnehdinnan "Suomen euroviisufanien suosikki" tarkoittavan "Suomen euroviisufanien veikkaus voittajaksi"... :p
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Euroviisuveikkaus Lassen purkissa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Kaikella rakkaudella Nata.

Mä ymmärrän kyllä Viron, Maltan ja Ruotsin kohdalla ton sun ABBA-kloonijutun, mutta en Portugalin enkä Belgian.

Belgian biisi on toki ruotsalaisten tekemä, mutta se ei mielestäni tee siitä ABBA-kloonia. Portugalista tulee taas enemmän mieleen Femminem mieleen, vaikka siellä ne ABBA-pianot olikin...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Euroviisuveikkaus Lassen purkissa

Viesti Kirjoittaja Nata »

Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei Viro ole ABBA-klooni, pelkkä Ruotsi-klooni :D Sen sijaan Portugalia kuulin jo erään taviksenkin haukkuvan ABBA-klooniksi...
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Euroviisuveikkaus Lassen purkissa

Viesti Kirjoittaja tomato »

Katten-Gustaf kirjoitti:Portugalista tulee taas enemmän mieleen Femminem mieleen, vaikka siellä ne ABBA-pianot olikin...
Sehän oli ihan Abbaa! ;)
Was tomi...

Lukittu