Kirjautuminen Firefoxilla

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla ei auttanut mikään selaimen siivous, eikä muukaan tyhjennys. Mutta kuinka ollakaan, nyt tällä uudella palveliemlla ei olekaan enää ongelmaa, hyvin olen nyt päässyt joka kerta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Sama kiusa oli minullakin... :niinpa:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ääk! Mäkään en pääse Firefoxilla sisään. Mitään ei tapahtu. Nyt olen Safarilla sisällä ja se toimii... Mikäs helvatta :niinpa:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mielenkiintoista! Minä en päässyt foxilla entiselle palstalle ja nyt sitten tänne on ongelmia niillä, jotka vanhalle pääsi :shock:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mulla on nyt kokonaiset kolme tuntia toiminut ongelmitta! :mrgreen: Tietojen poistelu siis tuntuisi ainakin vähentävän ongelmia.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Nyt pääsin! Poistin kuppilan evästeen ja loggasin uudestaan sisään, toimi! Ihanaa :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä liityn ongelmatapausten joukkoon... :( Firefoxilla ei päässyt kirjautumaan, vaikka ennen sekin on toiminut kuin junan vessa. Putsailin tänään evästeitä ja välimuistia, johtuiskohan tuo siitä? Mutta kun muilla se on juuri poistanut ongelman... :/ Olenko mä joku poikkeava yksilö, kun ongelmatkin ovat aina päinvastaisia? ???

EDIT: Valittaminen näköjään kannattaa - heti kun sain purettua mieltäni, niin homma rupesi taas toimimaan. lol
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kuppilan evästeiden poisto auttoi, muiden poistohan ei tule missään tapauksessa kysymykseen. :eeek:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

No niin, nyt iski tuo ilmiö tännekin. :niinpa: Mutta tyhjentelyllä se ratkesi. :peukku:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Kirjautuminen Firefoxilla

Viesti Kirjoittaja JVN »

Mullekin kävi näin juuri äsken. Onneksi löysin tämän threadin :) Evästeiden poisto tosiaan auttoi, vaikka toisaalta luulen itse ongelmankin johtuneen juuri tästä - poistin evästeet juuri ennen kuin yritin kirjautua, ja sitten kirjautuminen ei onnistunutkaan.

Vastaa Viestiin