Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

ESC 2006 -arkisto.
Lukittu

Suomen sijoitus Ateenassa

Äänestys on voimassa 11 Syys 2042, 09:21 asti

1.-5.
60
43%
6.-10.
49
35%
11.-15.
20
14%
16.-20.
6
4%
21.-25.
1
1%
26.-30.
1
1%
31.-37.
2
1%
 
Ääniä yhteensä: 139

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

LORDI nayttaa aivan uskomattoman hyvalta myos finaalissa. Asken juuri tultiin (osa taisi suunnistaa Lordin pressiin toisaalle kaupungissa) ekoista finaalin kenraaleista.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Miik »

Mie en kestä! En tokene ollenkaan. Olen tsiljoona kertaa jo katsonut Lordin eilisen esityksen ja 17. finaalipaikan selviämisen. Joka kerta menee kylmät väreet ja tulee tippa linssiin. AIKU tää tuntee isosti!

Miten nämä EEROVIISSUT voi tehdä ihmisestä näin onnellisen!?! :kups:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mulla on sama juttu. Tippa tulee silmään kun katsoo sitä ammattitaitoista esitystä ja näkee miten Lordin tyypit ovat juttunsa kanssa sujut. Aivan uskomattoman hienoa. Mahtavaa Suomi-kuvaa maailmalle vuonna 2006! :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jari »

PÄÄSTIIMPÄ SINNE FINAALIIN :riemu: HALLELUJAH!!!!
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:kups:

Doteurovisionilta:
I have it on very good authority that Finland won the semi!
Posted by julie_in_athens on 2006-05-19 3:19:11pm
Ihan vakkarikirjoittelija tuo Julie eikä ole luultavasti asiaa omasta päästään keksinyt mutta voi se tietysti silti olla olematta totta enkä sitä itse ainakaan totena pidä eikä tällaisia tänne sopisi tietysti kopioida ollenkaan mutta kopioinpa nyt silti, kun olen ihan šokissa ja

:kups:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen jo alkanut pelkäämään, että mitä jos Lordi oikeasti voittaakin? Miten mä selviäisin tajuissani sellaisesta? Mistä saada lippuja ensi viisuihin? Ja mitä sinne laitetaan päälle? :tajutkaa:

Turvallisempaa mun kannalta olisi, että Lordi rikkoisi Marionin sijaennätyksen, mutta ei taistelisi siitä kirkkaimmasta kruunusta. :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
gorgar
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 59
Liittynyt: 12 Touko 2006, 17:39

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja gorgar »

Timoteus kirjoitti: ... enkä sitä itse ainakaan totena pidä > eikä tällaisia tänne sopisi tietysti kopioida ollenkaan > mutta kopioinpa nyt silti...

Ehhehee, hauskasti kyllä etenee tässä "kootut selitykset" :)

Onneksi kuitenkin laitoit, ettei vaan pääse tässä jännitys laskemaan yhtään huomista odotellessa :) . Voi tosin olla että tässä ei tuu kovasti paljoo nukuttua ennen huomista finaaalia :( .
Halla kirjoitti:Mä olen jo alkanut pelkäämään, että mitä jos Lordi oikeasti voittaakin?
YLE menee lopullisesti konkurssiin. :shock:
Dreaming of ruling the world.

Avatar
Mamontovas
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 18 Touko 2006, 23:39
Paikkakunta: Hampuri

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Mamontovas »

gorgar kirjoitti:
Halla kirjoitti:Mä olen jo alkanut pelkäämään, että mitä jos Lordi oikeasti voittaakin?
YLE menee lopullisesti konkurssiin. :shock:
Eiköhän ne ensin nosta vähän TV-lupamaksuja ;)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Viisuvoitto tois niin paljon matkailumainosta ja peeärrää Suomelle että valtion pitäis tulla vastaan ja rahoittaa koko show. Sellainen kunnia tulee todennäköisesti vain kerran :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Kai minun täytyy sitten myöntyä teidän ylistysten ja fanittamisen vuoksi kannustamaan myös tätä. En edelleenkään pidä tästä kappaleesta, gentrestä taikka ilmiöstä, mutta show oli kyllä hyvä ja hienoa että Suomi on jatkossa.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Onko kenelläkään tietoa Maikkarin kertomasta uutisesta, että Skype nettipuheluohjelman kautta voi manipuloida tuloksia. Maikkarin toimittaja oli ilmeisesti itse soittanut Skypen kautta puheluja Ruotsin äänestyksessä Suomelle. Skypen kautta puhelu rekisteröityy Ruotsista soitetuksi.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ihme että tätä juttua ei oo missään muualla uutisoitu, ainakaan netissä ei asiasta puhuta. Onkohan todellakin näin? :roll:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mun mielestä se juttu tuntuu lähinnä sensaatiohakuiselta. Pakko päästä viisuja dissaamaan jollakin, vaikka sitten sillä, että jos Suomi menestyisikin, niin suomalaiset ovat tietysti ihan itse itsensä kärkeen huijanneet.

Petteri Järvinen tosin varmasti tietää, mistä puhuu, mutta ongelman laajuutta ja vaikutusta on oletettavasti liioiteltu.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Eliisa
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 410
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 22:36

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Eliisa »

Nyt siellä Kreikassa jotkut on nostamassa oikeuskannetta Lordia vastaan, ettei ne sais huomenna osallistua finaaliin. :niinpa:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ihan hillittömän raikas semifinaali Lordilta!

Olen katsonut esityksen useita kertoja uudelleen ja uudelleen: ehdoton semifinaalin ykkösesitys tuoreudellaan, raikkaudellaan, huumorillaan: kun Bosnia sai multa pisteet 8 ½, Lordille iskin vihkooni 10+... siis niin täydellisen ammattitaitoinen show pyrotekniikkoineen kaikkineen.

Ateenan yleisökin näytti olevan täysin haltioissaan!

Tsemppiä finaaliin!

:evil:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ja vielä...

Euroviisut kaipaavat kipeästi uudistumista, Lordi tuo sitä sopivasti. Itse toivoisin showta kovasti rockimpaan ja etnompaan suuntaan.

Belgian tippuminen jo osoitti sen, että äänestävät katsojat ovat samaa mieltä: muoviset diskobarbit kuuluvat historiaan!
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hei Possu! En oo varmaan koskaan viisuhistoriassa innostunut mistään esityksestä niin paljon kuin Lordin semifinaalin tykityksestä! Aika ihmeellistä: mähän oon vakio Balkan-friikki, mut nyt tärähti vihdoin Suomi. Täyskybällä.

Mun mielestä pisteitä saattaa tippua jopa idästä, jopa lännestä, jopa etelästä, eli hyvin on pullat Loordilla uunissa.

Yleensähän paras viisu voittaa ja saa ääniä tasaisesti kaikkialta. Enpä usko että finaalissa muut pystyvät Lordin SHOWn tasolle. Eri asia miten sitä arvostetaan. Anyway, nyt on rautaiset ammattilaiset asialla ja arvaa mitä: he tulevat Suomesta!

Nyt on Suomen vuoro korjata koko potti.
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja jamit »

Aivan mieletöntä!!!! :bileet: säälin naapureita eilisistä viisuvalvojaisista!! Tiesin ettei LORDIN esitystä voin kovin helpolla pilata, koska se on ihan oma juttunsa. Kaikki kohdallaan!!!! :trio: ainakin täällä!!!! :peukku:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ihanaa lukee näitä Aftonbladetin arvioita.... :mrgreen:
Lordi publikfavoriter
Finland lyckades bryta sin dåliga schlagertrend och gjorde den här gången succé.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ihanan koomisia nää Silvia Nightin kommentit Suomesta semin jälkeen...
"F**ing monsters from Finland. They didnt have a professional manicurist!!", "I am the most talented person Eurovision ever had!!" "You are all bastards. You voted for that fu**ing old bitch from Sweden instead of me!!"
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

TOTUUDENPUHUJA

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »



Aftonbladet.se etsintäkuuluttaa etusivun marginaalissa valokuvia Lordista ilman maskia: "Har du bilder på Lordi – utan mask?" Teksti on myös suomeksi!

Tuntuu, että jotain kummallista on taustalla tekeillä, esim. tuntuma tulevasta voitosta. Silloin kuvat olisivat haluttuja.


Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Olet harvinaisen oikeassa; mut näitkö sen semin Lordi-hypetyksen, ihmisethän katsomossa suorastaan räjähtivät pystyyn alpodeeeeraamaan.

Kai sillä on vaikutusta, miten SHOW onnistuu, minusta se välittyi tv:n välityksellä tänne Pohjolaan asti, että Lordin esitys oli absolutely best!

Oon varovainen veikkaamaan mitään: tulisko nyt vihdoin Suomen paras sijoitus eli ollaan vähintään sijalla 5!
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Noh, pe-aamuna katoin Ruotsin tv:n aamulähetystä ja kommentaattori haastatteli eri immeisiä ( Kate Ryan, Sanna Oxenryd ja Tomas Lundin) ja totes lopuks enneku alko uutiset, että hei kaikki, nyt näyttää vahvasti siltä, että Lordi korjaa tänä vuonna potin.

Se oli hänen mielipiteensä.
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Just sain viestin Saksasta: siellä Hard rock hallelujah soi joka paikassa! :peukku:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jari »

Hyvä kun keskellä yötä lähti kunnon tuuletukset Lordin mentyä finaaliin. Oli nukkuessa kyllä aika kuuma :puna: :mrgreen: :riemu:
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

Eliisa kirjoitti:Nyt siellä Kreikassa jotkut on nostamassa oikeuskannetta Lordia vastaan, ettei ne sais huomenna osallistua finaaliin. :niinpa:
juu äsken kuulin asiasta uutisista.

ei ole porukat vaivautunut lukemaan lyriikoita, kun sieltä löytyy kohta joka mielestäni sotii Saatanaa vastaan

"Not quite an angel or the one that fell"

Saatanan sanotaan olleen langennut enkeli, joten kyllä tuon tekstin pitäisi sanoa, että lordilla ei ole mitään tekemistä Saatanan kanssa. (ja kyseessähän on minun tulkintani, joten saatte vapaasti tulkita miten sattuu. )
Viimeksi muokannut tsukinokawa, 19 Touko 2006, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jari »

Horvath kirjoitti:Just sain viestin Saksasta: siellä Hard rock hallelujah soi joka paikassa! :peukku:
En epäile yhtään :peukku:
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Wau! eli hienoa... hyvä Saksa!

Siellä on kai jo baareja, jotka keskittyvät ainoastaan Lordin voittoon...

Warnerin levy-yhtiöpomot kokoontuivat kai salaisesti ennen Viisuja Miamissa Floridassa ja päättivät, että nyt tää bändi on saatava kerralla maailmankartalle... mikä oivempi tapa kuin Euroviisut. Uusi tapa saada huomiota.

Kaikki on hoidettu tähän asti niin hienosti, että puistattaa. Eli ammattitaitoinen kööri lienee häärimässä Lordin taustajoukoissa. Kaikki on suunniteltu hyvin tarkasti.

Ja kas kummaa, media on saatu polvilleen, Ateenan viisuyleisö samoin. Taitavaa. Hienoa. Ei mitään ylilyöntejä (vrt. Islanti). Kaikki on hanskassa ja vahvasti. Parasta ei olisi viisuvoitto, vaan yleinen huomio, joka on jo nyt täytetty: Ateenan kuvatuin ja kohutuin porukka.

Eikä syyttä: ehdottomasti paras biisi tänä vuonna.

Mikä markkinarako: lyödä täysin uudella konseptilla ällikällä kaikki ja luoda seuraavana vuonna jossain toisessa maassa samantyyppinen ilmiö, jokin pinnan alla kytevä...

Meitä tarkkaillaan. Are u ready?
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

!!

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Lordin esitys eilen oli mahtava. Minusta Awa oli aivan mahtava siis hänen äänensä oli paljon paljon parempi, kuin Suomen karsinnassa ja Muistathan-Gaalassa. Muutenkin koko homma oli todella ammattimaisesti otettu haltuun ja semin parhaimman shown tarjosi siis ylivoimaisesti LORDI !

Kateelliset ihmiset nyt vain haukkuvat! Siis todella lapsellista :rofl: !

Lauantaina voidaan odottaa sijoittumista top-5
HELSINKI 2007 :suomi:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2006: Lordi - Hard rock hallelujah (Osa 2)

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Awan rooli oli eilen selkeästi aktiivisempi. Hän tanssi mukana, mikki oli kovemmalla ja kamera kuvasi Awaa. Saksassakin Awasta on tullut fanien lempilapsi... toistuvasti kehuvat miten söötti hän oli. Mullekin tuli oikein "isällinen" olo kun katsoin sitä reppana naismonsteria joka jammas ja piti hauskaa... :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Lukittu