Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Margot »

Saanko kertoa tänne, mikä mua vituttaa? Kerron silti.

Yhdellä toisella palstalla tavikset vetää taas sitä samaa virttä: "Öhhöhöö, Suomi nolaa taas ittensä, aina me hävitään, eipä ainakaan pärjätä tällä kertaa." Siis okei, ollaanhan me monet täälläkin allapäin, mutta minusta tuo "ai kamala, kun me aina nolataan itsemme" -asenne on ihan eri juttu. Se on jo liioittelua. Eikö oikeesti edes se viisuvoitto auttanut tähän tavallisen kansan suunnattomaan viisualemmuuskompleksiin? ???

Kiitos, helpotti.

:hiips:
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Pete »

:tapu: Johanna Kurkelan osallistumisesta olen äärettömän iloinen.  :tapu:
Kentalaa ja Jukka Kuoppamäkeä en olisi halunnut karsintoihin! :evil:

Rähiseekö Hanna Pakarisen ääni yhä? :/

Nyt ymmärrän, miksei Suomen karsintoja viety Hartwall-areenalle. :repeilee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

JEE mä sain sen ainoan mitä olin toivonutkin, Suomen viisuihin Johanna Kurkelan,  NAM

Ihana ääninen tyttö ja näyttääkin hyvältä. :peukku: :peukku: :peukku:


Tuli esille juuri kun tarvittiin, eli kun Anna E. rupesi laulelemaan Sipen pliisuja lättänöitä :heh:

Muutkin ihan potentiaalia omaavia paitsi yks

Loora Vyö..... :repeilee:  :eiei::repeilee: :eiei: :repeilee: :eiei: :repeilee:  :eiei::repeilee:  :eiei::repeilee: :eiei: :repeilee: :eiei:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja AntSa »

IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....................:

LAURA-JUMALATAR on *mukana*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     :tapu: :tapu: :tapu: :heh: :heh: :heh: :joojoo: :joojoo: :joojoo: :peukku: :peukku: :peukku:


Mun tän hetken järjestys, kun laulut ovat vielä kuulematta on seuraavanlainen:


1. LAURA  :tapu:
Loistavaa, että LAURA saatiin vielä mukaan! Kärsi huutavaa vääryyttä Tallinnassa; josko nämä kotikisat antaisivat LAURAlle uutta potkua uralle!!?!  LOISTAVA, KANSAINVÄLISET MITAT TÄYSIN TÄYTTÄVÄ PERSOONALLINEN JA UNIIKKI TAITEILIJATAR. RAKASTAN.  <3 :rakkaus: :ihana: Suorastaan *JUMALOIN*.  :kiitos:

2. HANNA PAKARINEN
Pidän kovasti äänestä, läsnäolosta ja persoonastakin.

3. BEATS AND STYLES
Mulle varsin vieras nimi, mutta pidän dancemusasta ja hauskoista kundeista.  :joojoo:

4. JUKKA KUOPPAMÄKI
Pidän todella paljon Jukan melodioista. Olisko toinen viisu duetto jonkun kovan luokan iskelmänaisemme kanssa?!

5. LOVEX
Omassa genressään toimii.

6. JOHANNA KURKELA
Vieraahko nimi. Muistelisin pitäneeni. Herkkä tulkitsija.

7. HUMANE
KIM HEROLDkin siis saatiin viisuihin. Musa suht vierasta mulle.

8. JANI & THE JETSETTERS
Perusiskelmää. Ihan sympaattista.

9. KATRA
Olen kuullut vain pätkän; enkä oikein osannut päättää pidinkö..?

10. KENTALA
En pitänyt edellisestä viisustansa, mutta hyvä ja persoonallinen ääni.

11. THUNDERSTONE  ja JANN WILDE
Aivan vieraita minulle. Vaikkakin Thunderin solisti Ateenasta tuttu. Toivotaan, että molemmat positiivisia yllätyksiä!?!  :peukku:


Nimien tunnettavuusaste melko pieni. Ei voi kuitee verrata esim. 2005 karsintamme nimiin, kun reilusti yli puolet tuntui pressin jälkeen tyystin vierailta.. MIELENKIINTOISET KARSINNAT LUVASSA!  :peukku:  IHANAA *LAURA* IHANAA!!!!!! Mun unelmat kävi toteen..
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

gentedimare kirjoitti: Kyllä Suomen kansa on sen verran fiksu, että muistaa mitä tapahtui vuonna 2002 ja EI äänestä sitä nolotusta uudestaan Suomen edustajaksi! NO NO!!
Tai sitten käy juuri päinvastoin. Joko:

a) idiootti-pissikset ja hänen faninsa tekevät mafian, jolla se äänestetään taas viisuihin, kun se on niin ihq ja/tai

b) Mummomafia aktivoituu äänestämään sitä mukavaa naapurintyttöä, joka joskus laulei jotain tyyliin... "Kerran kukkia voi..."

Toivottavasti ei, mutta vähän pahaa pelkään... :multiraivo:

Muun listan kommentoinnin jätän, kunnes saan pahimmat raivonpurkaukseni laantumaan...

P.S. GMW: Johanna kurkela ei ole sama, joka lauloi Who Cares About... -02 vai liekö tuo oli tahaton moka sulta...? Johanna Kurkela on upeaääninen suomalaissolist. Se toinen Johanna tais olla Siekkinen tai jotain S:llä alkavaa kuitenkin...
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 08 Marras 2006, 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja tomato »

Ylen uutiset ketoi ettei biiseistä ole mitään tietoa :(
Was tomi...

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Jaahas, vain 1 veikkaus oikein (Hanna Pakarinen), vain viidestä artistista olen ikinä kuullutkaan :roll: :puna:, ja niistä vain kolmesta ilman viisujen olemassaoloa (eli Jukka K, Laura ja Hanna P, koska Katran sivuja en olisi kuukausi sitten vilkaissut ilman karsintojen lähestymistä ja kuppilavihjettä enkä Kentalasta tietäisi mitään ilman karsintoja 2005).

Ilkeää, kun melkein kaikki pilkkaavat Kuoppamäkeä :( Hö! Totta kai myös vanhemmalle polvelle, ja iskelmän ystäville, pitää olla oma artistinsa! :ylppis: Yksi harvoista jonka itsekin tunnen, ja näin paljon häntä pilkataan :( Viisujen kielipolitiikastakin samaa mieltä kuin minä :ylppis:

Marjukka kirjoittaa asiaa:
Marjukka kirjoitti: Olen kiitollinen että vanhan koulun iskelmäosastoa edustaa Kuoppamäki eikä iänikuinen Danny. Kuoppamäen säveltämistä hiteistä esim. jotkut Satulinna ja Anna mulle tähtitaivas ovat ehkä sittenkin vähän liian perus-suomi-iskelmää mun makuun, mutta oijoi, josko innostuisi retroilemaan ja tulisi joku Kultaa ja kunniaa -tyylinen biisi. No, tuskinpa kuitenkaan, mutta Kultaa ja kunniaahan on tosi upea melodia, jonka olisi kelvannut lähettää viisuihinkin aikoinaan.
Tony kirjoitti näin, ja viimeisestä kappaleesta ainakin samaa mieltä:
tonywerner kirjoitti: Minusta artistikaarti on erinomainen. Monipuolinen kaikin tavoin! Vanhaa ja uutta, iskelmää, poppia, dancea, rockia, klassista ja näiden risteytymiä. Kyllä tästä joukosta kelpaa oiva edustaja kotikisoihin  :peukku:

Kentala on ainoa, jonka mukanaolo hämmästytti - muut luen ihan kiistatta eturiviin tai "lupaaviin uusiin tulokkaisiin"  :joojoo:
Monipuolisuutta lienee kyllä, onneksi. Mutta ei suurin osa näistä ole todellakaan eturivin artisteja. Kyllä sellaisista pitäisi olla kaikkien kuullut. Hanna P on ehkä tällä hetkellä noista eniten, kun Jukka ja Laura ovat kuitenkin huippuhetkensä ohittaneet. Harmi ettei saatu Tarjaa, Arjaa eikä Apocalypticaa mukaan. :(

Tulee jotenkin kummasti mieleen karsinnat 2005. Johtuuko Kentalasta? Voi kunpa olisi pysynyt poissa. No, säästyttiin sentään Jennieltä ja iänikuiselta Gary Revel jr:ltä.

Kielijakauma lienee tyydyttävä, 2*4 suomenkielistä biisiä, ellei sitten Laurakin tee myönteistä päätöstä toisen biisin suhteen. Huonompi kuin 2006 mutta ehdottomasti parempi kuin 2002, 2004 ja 2005.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Nadi »

jamit kirjoitti: Voi.Voi:voi näitä arvosteluja tähän asti!!! Toivottavasti taso paranee kun päästään ensimmäiseen karsintaan. Miten arvostella kuulematta kappaleita???
Voi voi, tietäisitpä vaan. Ensimmäisen karsinnan jälkeen se vasta alkaakin  :eeek:...... Mä muistin taas näitä lukiessani miksi en ole käynyt täällä viisupuolella vähään aikaan  :eiei:. Ei täällä tule kuin huono olo kaikesta haukkumisesta. Osaispa itse kukin sellaisen harkitun kommentoinnin.....njaah... :puna: :puna:....joo mä häivyn...... :hiips:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Kovin täällä hymistellään Kuoppamäen osallistumista.
Itse olen kauhuissani :eeek: Ettekö yhtään huomaa, että hän on genrensä ainoa osallistuja, pelättyjen mummoäänien varsinainen imuri. Jos ajatellaan koko ikähaitaria, varmaan tunnetuin artisti on juuri Kuoppamäki. Juuri tällä viikolla iskelmäradion väki äänesti Kuoppamäen sävellyksen kaikkien aikojen parhaaksi iskelmäksi.Vielä kun on odotettavissa, että teinix äänet hajautuu pahasti.
Näen jo nyt valvepainajaisia siitä miten Suomifinaalissa ennen tekstari äänestyksen tuloksia Kuoppamäki on johdossa.
Waiting For The Sirens Call

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Huilumies kirjoitti: No, säästyttiin sentään Jennieltä ja iänikuiselta Gary Revel jr:ltä.
Jälkimmäinen ainakin punkee ja kampeaa itsensä mukaan ihan satavarmasti. Takuulla pönöttää  vähintään Lauran takana jossain Tallinnaa vastaavassa tönkkösuolattumuikkutaustakööriviritelmässä. :grr:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen tosi yllättynyt tästä suunnattomasta tunteidenpurkauksesta Viisukuppilassa. Kappaleita ei ole vielä edes kuultu ja ihmiset täällä jo suunnilleen pyörtyilee järkytyksestä. :heh:

Itse sanon mielipiteeni artistikatraasta vasta sitten, kun olen kuullut kaikkien kilpailukappaleet. Suurin osa noista ei ole mulle edes tuttuja, joten en voi muodostaa juuri minkäänlaista mielipidettä. Genrelläkään ei ole mulle mitään merkitystä, hyvä biisi on hyvä biisi oli se sitten rokkia, poppia tai humppaa. Palailen siis asiaan tammikuussa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Haloo Lumijoki Oulun naapurissa ja siellä Lumoava Johanna Kurkela :ihana: :ihana:
Ihanaa että kuulemme sinun upeaa lauluasi viisukarsinnoissa :aurinko: :aurinko: :aurinko:

Johanna on täällä :
http://www.wmserver.net/johannakurkela/albumista.html


Klikatkaa kuvaa vasemmalla niin näette jotain kaunista! :D
Viimeksi muokannut eepu4, 08 Marras 2006, 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

M
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Marras 2005, 21:28
Paikkakunta: Björneborg

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja M »

Kamalaa kun on koko päivä pitänyt elää epätietoisuudessa ja nyt vasta pääsi näkemään artistien nimet. Hämmentävän monta outoa, mutta myös ihanainen Johanna Kurkela! Koskas ne äänestyslinjat aukesivatkaan... :)

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

*kuuntelee Jukka Kuoppamäen viisukarsintatyrkkyä 2000(?) Vain fantasiaa* :ihana:

Tällainen kappale Jukalta ja meikäpoika valitsee hänet suoraan edustajaksemme! :peukku: Menevämppöö Jukkaa, modulaatioineen kaikkineen!
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minä ainakin olen tyytyväinen tähän artisti-listaan ja sehän on pääasia  :tapu:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tomato kirjoitti: Ylen uutiset ketoi ettei biiseistä ole mitään tietoa :(
Siis YLE:n uutisilla EI MITÄÄN TIETOA.

Ainakin Beat And Styles valinnut tulevalta albumiltaan mielestään kaksi parasta biisiä viisuihin!  :peukku:

Muutenkin tuo YLE:n pääuutisten pätkä oli taas kummallisen vähättelevä ja ironiaa pursuava.
Kuoppamäkeä näytettiin joltain camp-videolta ja kommentit olivat sen mukaiset...
Jaksan edelleen ihmetellä Ylen matalaa profiilia. Nyt pitäisi hehkuttaa ja saada ihmiset kiinnostumaan 110 % euroviisuista!!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Subculture kirjoitti: Kovin täällä hymistellään Kuoppamäen osallistumista.
Itse olen kauhuissani :eeek: Ettekö yhtään huomaa, että hän on genrensä ainoa osallistuja, pelättyjen mummoäänien varsinainen imuri. Jos ajatellaan koko ikähaitaria, varmaan tunnetuin artisti on juuri Kuoppamäki.
Kuoppamäki on tämän karsinnan Taavitsainen. Ei tunnettuus takaa suosiota tai menestystä. Kuoppamäellä on meriittinsä mutta imo tulkitsijana aika on ajanut hänen ohitseen. En usko, että Kuoppamäkeä nähdään superfinaalissa. En pitäisi ihmeenä, vaikka jäisi finaalissa jopa jumboksi. Jonkun on jäätävä enkä näe potentiaalisempaakaan kandidaattia.

Eikä Kuoppamäki sitä paitsi ainoa mummojen ääniä saava ole. Johanna Kurkela tullee viemään "mummomafian" ääniä eniten ja eivätköhän Jani & Jetsetters kerää osansa myös. Kentala ja Laurakin ovat mahdollisia mummoäänten kohteita.

Kuoppamäen motiivi osallistua viisukarsintaan kiinnostaisi. Kansainvälistä uraa hän tuskin yrittää tavoitella eikä uran Suomessakaan luulisi viisuosallistumista tarvitsevan. Ehkä Kuoppamäki onkin tämän karsinnan Danny: mies, jonka ei tarvitse todistaa enää mitään kenellekään ja joka ei sitten todella todistakaan mitään.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ehkä Jukka ei olisikaan niin paha? Jotain tämän vuoden Bosnia-Hertsegovinan tyylistä...?  :roll: Kunhan pidetään tyyli hallussa, miehellä puku päällä (ei tiukkoja farkkuja erään viisuedustajan tyyliin...) niin eikö se olisi jo aika hyvä  :peukku:

Mutta jos Jann Wilde & Rose Avenue diggailee Arkia ja osaa tehdä yhtä meneviä ralleja kuin Ark niin kannatan!
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Minä en pelkää mitään Kuoppamäen mummoäänivyöryä. Mummot eivät äänestä siinä määrin kuin Hanna-fanit, jotka tässä maassa todella jyräävät! Sitä pelkään, että Hannalla ei ole tarpeeksi hyvää biisiä KUN se voittaa...
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tuskin Kentala niitä mummofanien ääniä saa? Eikös se toissa vuonnakin käynyt niin että mummojen Geir kampesi Kentalan finaalista?  :raaps:

Mä olen alkanut lämpeneen Jukalle. Se on niin lol että sen on oltava hyvä  lol
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

mangolassi

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Mä en just ny pelkää mummoäänivyöryilijää, vaan sitä kenet maamme pissaliisavyöhyke valitsee artistikseen ja täten saldorajat paukkuen toimii todellisena vallankäyttäjänä viisuedustajaa valittaessa. :roll:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja tomato »

MuzaMaza kirjoitti:
tomato kirjoitti: Ylen uutiset ketoi ettei biiseistä ole mitään tietoa :(
Siis YLE:n uutisilla EI MITÄÄN TIETOA.

Ainakin Beat And Styles valinnut tulevalta albumiltaan mielestään kaksi parasta biisiä viisuihin!  :peukku:
Myös Hanna Pakarinen on studiossa. Toivottavasti on paljon hyviä mistä valita :)
Was tomi...

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Wadde kirjoitti: Tuskin Kentala niitä mummofanien ääniä saa? Eikös se toissa vuonnakin käynyt niin että mummojen Geir kampesi Kentalan finaalista?  :raaps:
Riippuu siitä, kenet nyt sitten mummoksi lasketaan. ;) Luulisin Kentalan kuitenkin saaneen äänensä enimmäkseen joltakin muulta kansanosalta kuin nuorisolta ja luulisin äänten tulleen myös voittopuolisesti naisilta. Kentala keräsi ns. unelmavävyäänet. Tämä on n. 107 % varma MuTuun perustuva tieto.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Nadi kirjoitti: Voi voi, tietäisitpä vaan. Ensimmäisen karsinnan jälkeen se vasta alkaakin  :eeek:...... Mä muistin taas näitä lukiessani miksi en ole käynyt täällä viisupuolella vähään aikaan  :eiei:. Ei täällä tule kuin huono olo kaikesta haukkumisesta. Osaispa itse kukin sellaisen harkitun kommentoinnin.....njaah... :puna: :puna:....joo mä häivyn...... :hiips:
Mie olen puolestani sitä mieltä, että kaikki kommentit, niin puolesta kuin vastaan ovat
tervetulleita. Pääasia on, että viisut herättävät edes jonkinlaisia tunteita.  :peukku:

Ainakin minusta on kiva lukea positiivisia kuin myös negatiivisia tunteenpurkauksia.
Tylsintä olisi, ettei kukaan viitsisi kommentoida mitenkään. Hyvä vaan, että puhetta piisaa. :D
Sitä varten ainakin minä viihdyn tässä ketjussa. Täällähän saa purkaa mieltään, hehkuttaa ja vaihtaa ajatuksia viisuista. Ainakaan mie en pysty niistä puhumaan kaikkien ystävieni tai työkavereitteni kanssa, kun ei kaikkia kiinnosta aihe pätkääkään.

Kuppilaan vaan kaikki kommentit!  :joojoo:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Eihän kukaan voi olla niin yksinkertainen että äänestää omaa fania jos hänellä on huono kappale.....ja no kyllähän Sillanpään fanit äänestivät Sillanpäätä vaikka "tango ja siivet" ei ollut mistään kotoisin.  :rofl:

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

mangolassi kirjoitti: Mä en just ny pelkää mummoäänivyöryilijää, vaan sitä kenet maamme pissaliisavyöhyke valitsee artistikseen ja täten saldorajat paukkuen toimii todellisena vallankäyttäjänä viisuedustajaa valittaessa. :roll:
Tosiaankin näin paljon todellisempi uhka on tää.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

mangolassi

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Timoteus kirjoitti: Kentala keräsi ns. unelmavävyäänet.
Toi on totta. Kentala ON unelmavävy ainakin tämmösen keskiäkäisen naisihmisen mielestä. :ihana:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wadde »

EN SAANUT TÄHÄN JOSTAIN SYYSTÄ LAINAUKSiA  ???

No mutta Kentalahan oli oikeasti hyvä! Olisin mielelläni lähettänyt hänet Kiovaan :) Mutta aina ei voi voittaa (joskus kuitenkin voi, onneksi). No joka tapauksessa mielestäni Kentalalla olisi ollut vuonna 2005 mahdollisuuksia, kappale oli Maroon 5 -tyylinen, ja k.o. bändi oli silloin kovassa huudossa.

Heräsin sunnuntaiaamuna Deck of Cards päässäni. Ehkä se enteili tätä :D Noh, Kentalan tämän vuotisista kipaleistahan ei ole mitään havaintoa...Mutta itse olen positiivisesti yllättynyt tämän herran mukana olosta.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Kentala  :repeilee:
- on päivän vitsi.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

:voitto: HUMANE loistavia melodioita ja Kim on esityksissä läsnä. Live-taltiointeja esim.
Berliinistä eli kuulostaa hyvälle. Eka levy oli mestariteos, joten pakko kai se toinen
levy on hankittava, josta tiedän vain SHOOT ME UP -laulun.  :puna:  Oma suosikki on
Crucify ja se saikin aikoinaan paljon radiosoittoa.

  :hopea:  HANNA PAKARINEN  vahva ääni ja sopivasti rock. Tarvitsee kuitenkin laulun,
jonka tuntee omakseen. Videoihin panostettu ja onnistuu kuvissa. Halutessaan näyttävä.

:pronssi:  BEATS AND STYLES vauhdikkuutta ja show´ta saavat Alimo & Control
aikaiseksi, joten toivottavasti puhelinäänestäjät muistavat heitä avokätisesti.
Oli toiveenani jo viime vuonna, joten toinen Humanen kanssa suosikkini, joiden
nimi on laadun tae.

Joku heistä edustaa toukokuussa 2007 Suomea.  :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Lukittu