Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Laura on hyvä laulaja, mutta en jaksa uskoa siihen, että hänet valittaisiin toistamiseen. Ja mielelläni näkisin Suomen edustajana jonkun toisen, sillä eiväthän viisut voi toimia yhden artistin revanssiareenana. Emme sentään ole mikään Andorra (väkimäärän puolesta), joten ainakin muutamia artistivaihtoehtoja pitäisi löytyä...

Minulla kun on muutenkin ihan perverssi musiikkimaku, niin julistettakoon se tässä ja nyt, että olen suorastaan riehaantunut Kentalan mukanaolosta.  :ihana: Nyt vain lakanoita virittelemään Tohloppia varten!

Ja valittiinpa Suomea edustamaan em. kahdestatoista kuka tahansa, meikä on mukana kannustamassa IHAN TÄPÖILLÄ!!!   :stupido:
Viimeksi muokannut AnnFredi, 10 Marras 2006, 08:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wadde »

tonywerner kirjoitti:Koska se on nähty? Koska Suomea on edustanut "ihana balladi" ???  :shock:
Eikös Geirin Whyn pitäny valloittaa kaikki?  :raaps:  :heh:
AnnFredi kirjoitti: Minulla kun on muutenkin ihan perverssi musiikkimaku, niin julistettakoon se tässä ja nyt, että olen suorastaan riehaantunut Kentalan mukanaolosta.  :ihana: Nyt vain lakanoita virittelemään Tohloppia varten!

Ja valittiinpa Suomea edustamaan em. kahdestatoista kuka tahansa, meikä on mukana kannustamassa IHAN TÄPÖILLÄ!!!   :stupido:
Minä myös! Kentala  :rakkaus: Ja kannustetaan totta kai  :peukku: Tosin jos Laura on edustamassa niin en olisi niin varma...  :roll: Anteeksi nyt vaan Laura-fanit, mutta neljässä vuodessa ei vielä asiat unohdu. Varsinkaan, jos tappionsa jälkeen haukutaan viisut ja muut edustajat ja vedotaan sopupeleihin ja ties mihin  :shock: Ja jos Lauran esitys oli silloin perfecto, niin mitäs sitä nyt on luvassa?  ???  :eiei:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Margot »

AnnFredi kirjoitti:Minulla kun on muutenkin ihan perverssi musiikkimaku, niin julistettakoon se tässä ja nyt, että olen suorastaan riehaantunut Kentalan mukanaolosta.  :ihana: Nyt vain lakanoita virittelemään Tohloppia varten!
Minä olen ilmeisesti muutenkin kuin musiikkimaultani hieman perverssi, kun ensilukemalta tulkitsin nuo lakanat hiukkasen väärin. :heh:

Mut Kentala juu. :peukku:
What color is your life?

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Re: Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja tomato »

Timoteus kirjoitti:
Laura 20./24 vs. Lordi 1./37. Esitysten paremmuus on tietenkin subjektiivista, joten voit vapaasti olla sitä mieltä, että Lordi oli paska. Fakta kuitenkin on, että Lordi voitti. Toinen fakta on, että Laura floppasi. Kolmas fakta on, että TV-katsojat määräävät tuloksen puhelinäänestysaktiivisuudellaan. Tästä voidaan päätellä, että TV-katsojille välittyi Lordin esityksestä jotakin mutta Lauran esityksestä ei.
Lordi välittyi oikeasti median välityksellä hyvin, ei vain Viisulavalla 3 minuuttia.
Kukaan suomen edustajista tuskin pystyy samaan ellei järjestä jotain skandaalia.
Skandaali pitäs ehdottomasti järjestää jonkin mediatoimiston avustuksella  :repeilee:
Was tomi...

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja aksim »

Ma olen ihan tyytyvainen tahan artisti listaan. etta silleen,  :joojoo:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

mangolassi

Vs: Re: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

tonywerner kirjoitti: Pelottavan vakuuttavaa metalli-musiikkia ovat ne pari Thunderstonen biisiä, jotka olen kuullut. "Tool of the devil" on rullaavan menevä ja "Spread your wings" taasen mahtipontinen balladi. Soitanta ja laulanta ovat kyllä todella ammattitaitoista!  :shock:
Pelkäätkö siis, että hevi rulettaa kotikisoissammekin? ;)

Asiasta viidenteen. Valitaan sitten kuka tahansa edustaja, suomalaisilla on kumma tapa pilata viimeistään huonolla stailauksella hyvä esitys. (Tänä vuonna se ei onneksi onnistunut :heh:)) Sitä tässä on syytä eniten pelätä! Jasmine nyt oli ääriesimerkki  :eeek:-stailauksesta äitiyspermanentteineen ym, biisikin oli tosi kammottava kyllä. Jaa, eksyinpäs aiheesta... :hiips:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wadde »

mangolassi kirjoitti: Asiasta viidenteen. Valitaan sitten kuka tahansa edustaja, suomalaisilla on kumma tapa pilata viimeistään huonolla stailauksella hyvä esitys. (Tänä vuonna se ei onneksi onnistunut :heh:)) Sitä tässä on syytä eniten pelätä! Jasmine nyt oli ääriesimerkki  :eeek:-stailauksesta äitiyspermanentteineen ym, biisikin oli tosi kammottava kyllä. Jaa, eksyinpäs aiheesta... :hiips:
Eikös Jasmine ollut tyytymätön stailaukseensa, ja viisi minuuttia ennen H-hetkeä stailasi vähän itseään?  :raaps:

No niin tai näin, niin Suomessa on ilmeisesti vähän kieroutunutta porukkaa stailaajina. Idolsinkin ensimmäinen kausi stailattiin päin helv... Hanna Pakarinenkin oli ainakin semeissä ihan  :eeek: onneksi on nyt löytänyt oman tyylinsä  :peukku:
Jarikin löysi jostakin finaaliin vähän omituiset kostyymit. Valkoinen puku (mitä ilmeisesti käytti harjoituksissa?) olisi ollut tosi staili.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30898
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jos tässä artistilistassa on hyviä puolia, niin ainakin se, että lähes kaikilla kilpailijoilla on jokin oma staili, jonka pysymiseen voi luottaa ja johon YLE ei päässe kajoamaan. Ei tarvitse valita sikaa säkissä. Ainoastaan kolmen artistin osalta pelottaa (jos tulevat valituksi, laulakoot karsinnassa vaikka plussapalloksi pukeutuneena): Lauran, Jukka Kuoppamäen ja Johanna Kurkelan. Lauralla on kyllä oma tyyli(ttömyte)nsä mutta se vaihtuu joka toinen päivä, joten on puhtaasti sattuman kauppaa, mikä se sattuu toukokuussa olemaan. Kuoppamäki yritettäisiin luultavasti stailata nuorekkaaksi, vaikka tosiasiassa juuri arvokkuus olisi hänen mahdollinen valttinsa kansainvälisessä vertailussa muiden maiden teinitähtiin. Jo mainitsemani Johanna Kurkelan kohdalla pelkoni on suurin. On mahdollista, että hänelle löydetään loistava biisi ja puhtaasti maalaisjärkeä käyttäen myös loistava tyyli Suomen karsintaan ja pelkistetty esitys tuo edustuspaikan. Sitten joku muotitietoinen taiteilija saa vapaat kädet ja Johanna stailataan Hartwall Areenalle halvan huoran näköiseksi ja taustapomppijoiksi valitaan karvaisia miehiä pelkkiin tangoihin puettuna (sori mielikuvasta).

Stailauksen Suomi on sen verran monta kertaa mokannut, että jos Suomen finaalin esitykseen tehdään isoja muutoksia, ne olisi oikeasti syytä hyväksyttää jollakin maallikkoraadilla (jolle esitellään pelkästään suunniteltu staili / koreografia / mikä tahansa, ei stailin luojien mainospuhetta siitä). Maallikoille se esitys pitää kuitenkin saada myytyä ja suomalaisten estetiikan-/tyylitaju on jokseenkin sama kuin muuallakin Euroopassa (todiste: Suomi äänestää euroviisuissa melko hyvin linjassa muun Euroopan kanssa, mikään voittotaistelussa oleva kappale ei ole saanut täältä murskatuomiota). Ja jos suomalaisten maallikkojen junttiutta pelätään, voi se maallikkoraati toki olla monikansallinenkin, kunhan sellainen on.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja minnie »

Stailauksissa on menty monesti kyllä mettään: Cat Cat, aivan järkyn näköisiä, Jasmine, en sano siitä enää mitään (mangolassi jo sano mun puolesta) ja Jari, pelkäsin että ne sen siivet ois siellä euroviisuestradillakin mutta ONNEKS EI. :eeek: Valkoinen puku olis ollu passeli Jarille. Lauran olisin nähny ennemmin jossain Kylie Minogue-leningissä, valkoisessa sellaisessa. Mutta Lauran asuun olin ihan tyytyväinen ja hiukset oli hienosti sliipattu vahalla päänmyöntäisesti. Ne oli jees! :peukku:

Mitä tulee näihin nyt valittuihin viisukarsintaehdokkaisiin, niin heistä en vielä sano mitään, ennenkuin oon biisit kuullu ja esitykset nähny.  :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Timoteus kirjoitti: Sitten joku muotitietoinen taiteilija saa vapaat kädet ja Johanna stailataan Hartwall Areenalle halvan huoran näköiseksi ja taustapomppijoiksi valitaan karvaisia miehiä pelkkiin tangoihin puettuna (sori mielikuvasta).
:repeilee: :repeilee: :repeilee:
Kiitos tästä!
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Päivän toistaiseksi parhaat naurut tarjosi Timoteus :rofl:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Re: Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti: Exactly! Paljon paremmin Laura esiintyi kuin Sillanpää pari vuotta myöhemmin,
NOT!!!!  :heh:
Olet hauska. Jarilla oli hyvä fiilis ja se esiintyi kameroille!  :peukku:
Ja saikin pisteitä muistakin mailta kuin vain Virosta ja Ruotsista  :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Mä en jaksa jokaiseen nimimerkki GENTEn älähdykseen enää kommentoida,
jokaiseen.... et sie armas yleensä kommentoi lainkaan!  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta Lordi onkin ollut varmaan ensimmäinen Suomen edustaja, jolla on ollut levy-yhtiön täysi tukikoneisto mukanaan. Jasminella ja CatCatillä ei kai ollut ketään apunaan, vaan kaikki kampauksista koreogrofioihin jäi artistien omalle vastuulle. Ruotsissa  taas tv-yhtiöllä on omat vastaavansa huolehtimassa noista asioista. Eli tämä nykyinen systeemi pitäisi olla aika hyvä. Tai, no olihan Laurallakin Tallinnassa levy-yhtiön tuki, mutta se ei sitten tainnut ulottua stailauksen ja koreografian viimeistelyyn.

Hyvä esimerkki myös siitä, mitä voi käydä, kun artistit lähetetään tuonne isolle estradille yksin, on Jemini. Heillähän ei myöskään ollut levy-yhtiötä tukenaan eikä edes kappaleen säveltäjä matkustanut Riikaan. BBC:llä on aika sama asenne kuin YLEllä näissä asioissa.

Lordi oli yksi harvoja, joka ei enää Ateenassa hionut mitään esityksessään, kun taas monet maat vaihtoivat vaatteita ja rutiinejaan lähes joka harkkoihin- sellaiseen ei enää paikan päällä ole aikaa. Kaksi sanaa: Valmis Paketti. Muuta ei kannata lähettää.

Edit- on vissiin aika tosiaan avata omat ketjut jokaiselle artistille täällä, ettei mene tämä vaan kokonaan yhdestä artistista puhumiseksi. Tässä ketjussa voi sitten yleisesti filosofoida koko prosessia?
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Re: Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tomato kirjoitti: Lordi välittyi oikeasti median välityksellä hyvin, ei vain Viisulavalla 3 minuuttia.
Kukaan suomen edustajista tuskin pystyy samaan ellei järjestä jotain skandaalia.
Skandaali pitäs ehdottomasti järjestää jonkin mediatoimiston avustuksella  :repeilee:
Excuse me!! Siis onko täällä TODELLAKIN sellasiakin ihmisiä joidenka mielestä HIRVIÖT lavalla laulamassa heavy(if you will)rokkia EI OLE TARPEEKSI SUURI ASIA herättämään sitä puoliksi nukkuvaa euroviisukatselijaa!!! Eli siis, että siihen tarvittiin MEDIAAKIN!!
Totta, Lordin perässä oli KOKO AJAN median väkeä ja palstatilaa jokasen maan lehdissä varmasti löytyi! Mutta ilman sitäkin niin Lordi olisi ollut mielenkiintoinen talsiessaan lavalle ja varmasti useassa maassa oli useasti niitä ihmisiä jotka eivät tienneet mitään Lordin osallistumisesta ja kun Suomen biisi alkoi ajattelivat että "ROCK ON" :rok: YES, tätä me äänestämme

:tapu: :tapu: :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Ok, mitä enemmän näitä artisteja kuuntelee niin sitä paremmalle tuo lista vaan vaikuttaa. Ensin ajattelin etteivät "ykkösartistit" vaan ole halunneet mukaan, mutta toisaalta näissä mukana olevissa on kyllä potentiaalia vaikka mihin. (Ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) Että saattavat hyvinkin olla loistovalintoja levy-yhtiöiltään. Karsimasta en sitten mitään tiedäkään.

Thunderstone oli mulle ihan uusi tuttavuus ja ainakin The Burning -levyn Break the emotions ja Mirror never lies jäävät kyllä soimaan. Samoin kuin Jann Wilden Boys out of New York. :peukku:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Thunderstone on kuulunut mun soittalistalle jo jonkin aikaa, mutta Jann Wilde oli kokonaan uusi tuttavuus. Tykästyin kovasti poppoon musaan, kun sitä eilen kuuntelin. Vähän vain arveluttaa, riittääkö porukan lavakokemus.  :raaps:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ZetZet kirjoitti: Jann Wilde oli kokonaan uusi tuttavuus. Tykästyin kovasti poppoon musaan, kun sitä eilen kuuntelin. Vähän vain arveluttaa, riittääkö porukan lavakokemus.  :raaps:
Voihan tollasilla nuorilla olla "luonnostaan" hyvä lavaesiintyminen. Ne on nuoria, innokkaita ja kreisejä! Ei ne välitä onko pieni tai iso lava... Voishan se olla näinkin....  :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Toivotaan noin, gente :peukku:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja minnie »

JuhaUK kirjoitti:
on vissiin aika tosiaan avata omat ketjut jokaiselle artistille täällä, ettei mene tämä vaan kokonaan yhdestä artistista puhumiseksi. Tässä ketjussa voi sitten yleisesti filosofoida koko prosessia?
:peukku:
Tuohan on hyvä idea! Varmasti on vielä paljon sanottavaa jokaisella ennen karsintoja, karsintojen jälkeen...ennen finaalia jne. Joten miks ei laiteta samantien Juha?! Mä oon ny tosissani. :tapu:
Lordi oli yksi harvoja, joka ei enää Ateenassa hionut mitään esityksessään, kun taas monet maat vaihtoivat vaatteita ja rutiinejaan lähes joka harkkoihin- sellaiseen ei enää paikan päällä ole aikaa. Kaksi sanaa: Valmis Paketti. Muuta ei kannata lähettää.
:cool: Lordi oli ku kone ja nimenomaan positiivisessa mielessä sanottuna. Näin se nykyään menee ja toimii! KOMPPAAN! Kaksi sanaa: VALMIS PAKETTI.
...sanon vielä kerran tän kliseen: Show ja bisnes kulkee käsikädessä!  :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Jari yritti AIVAN liikaa. Sen yliyrityksen huomas kasvoilta ja oliko se "TAPUTTAKAA MUKANA"-alunperin koreografiaan ympätty vai tuliko se siinä yliyrityksen mukana? Kyllähän se Jarikin nyt sentään ihan hyvin suoriutu, mutta ei se Lauran luonnollista esiintymistä voita kuitenkaan.

Ei Lauran show mun mielestä silloin 2002 täydellinen ollut, mutta ei siinä mitään sen suurempia vikojakaan ollut. Jos joku sen hikiläikkäkortin vetää esiin, niin hyvin hyvin harva nekin huomasi ensimmäisellä katselulla. Ja vaikka Lauran show olisi ollut toisenlainen, teidän vastustajien mielestäkin onnistunut, niin en usko siltikään, että Laura olisi hirmu paljon paremmin pärjännyt. Noin "monimutkainen" musiikki ei viisuissa vaan pärjää..en minäkään ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen ATYsta oikein mitään muistanut.

No joo, en mäkään sen enempää Lauraa jaksa puolustaa. Minä tykkäsin ja paljon tykkäsinkin ja mielelläni antaisin Lauralle toisenkin mahdollisuuden!  :peukku:

Isolta osin sattuman kauppaa on viisuissa pärjääminen, ellei sinne lähetä jotain todella huomiota herättävää, kuten tänä vuonna tehtiin. Mutta lähetetään vaan se hevipoppoo, niin ei mun tartte Suomea kotikisoissa ainakaan kannattaa  :tapu: eiköhän mun suosikit ens vuonnakin löydy ihan jostain muualta..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Ai niin muuten, Thunderstonen Tool of the Devil -biisistä on olemassa sangen hauska tanssimiksaus. Suosittelen lämpimästi viisuväelle.  :tapu:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä en ymmärrä miten tollasta Thunderstonen kaltaista pimputtelua kutsutaan heavymusiikiks  :/ ehkä mä käsitän sitten vaan heavymusiikin vähän toisenlaiseks.  :roll: Ei noista näytteistä kyllä iske tippaakaan yksikään muhun. Ja kun poppookin just tollasta kamalannäköstä pitkätukkaa niin juu kiitti ei.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti: Jari yritti AIVAN liikaa. Sen yliyrityksen huomas kasvoilta ja oliko se "TAPUTTAKAA MUKANA"-alunperin koreografiaan ympätty vai tuliko se siinä yliyrityksen mukana? Kyllähän se Jarikin nyt sentään ihan hyvin suoriutu, mutta ei se Lauran luonnollista esiintymistä voita kuitenkaan.
Jarikin jännitti, mikä on ihan luonnollista. Mutta kyllä Jari oli oma itsensä. Iloinen ja rempseä ja hyvä esiintyjä!  :peukku:

Laura = Luonnollinen? Excuse me, minä en ole koskaan kieltänyt sitä, etteikö Laura olisi ammattilainen. EN KOSKAAN! Hän on tehnyt tätä pitkään ja esiintynyt laivashowssa sun muissa. Hän osaa tanssia.... SITÄKÄÄN EN OLE KOSKAAN KIELTÄNYT!!!!
Senpä takia olikin kummallista, että se kaikki ammattitaito mikä Lauralla on, oli jäänyt Suomeen. Mä en kertakaikkiaan jaksa ymmärtään MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEETA MYÖNTÄÄ!!!! Suomessa Laura vielä esiintyikin hyvin, mutta Tallinnassa ei ollut edes rippeitä jäljellä..... Koko esitys oli ihan pannukakku!

Niin kauan kuin Laura itse on sitä mieltä, että hän oli loistava ja häviö on vain itäblokin syytä ja naapurit äänestää naapureita ja blaa blaa blaa blaa blaa, niin hänen tulevasta Turun esiintymisestä ei tule parempaa. Omat virheet on osattava myöntää ja on myös nähtävä MIKÄ OLI SE TODELLINEN SYY MIKSI HÄN EI PÄRJÄNNYT (caps-lokit tarkoitettu varsinkin Mazalle  ;)). Syy ei ollut sopupelissä, syy ei ollut itäblokin maisssa. SYY OLI LAULUSSA, LAURASSA ja LAURAN ESIINTYMISESSÄ!  :megafoni:
Opi menneistä, ilman sitä ei ole toivoa paremmasta huomisesta!

KIITOS!!  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

HannaFani86
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 10 Marras 2006, 13:30

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja HannaFani86 »

Ketkä on ensimmäisessä alkukarsinnassa?

mangolassi

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

JeSSSe kirjoitti: Ja kun poppookin just tollasta kamalannäköstä pitkätukkaa niin juu kiitti ei.
:offtopic: Sä haluisit tietty jonkun BB:n  originellin Ollin sinne kisaamaan sen sijaan. :heh:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Wadde »

ZetZet kirjoitti: Thunderstone on kuulunut mun soittalistalle jo jonkin aikaa, mutta Jann Wilde oli kokonaan uusi tuttavuus. Tykästyin kovasti poppoon musaan, kun sitä eilen kuuntelin. Vähän vain arveluttaa, riittääkö porukan lavakokemus.  :raaps:
No jos porukan esiintyminen on lähelläkään heidän esikuvaansa The Arkia, niin hyvää tulee  :peukku: Siinä teille homohumppaa kerrakseen, voittaa Lauran vastaavat 100-0  :mrgreen: Onneksi Ruotsi ei taida olla lähettämässä Ola Salon poppoota kisoihin ;)
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Jonkinlaista ennakko listausta pykäsin.

Johanna Kurkela:
:rakkaus: :ihana: <3 :ihana: Taidokas tulokas ja upea ääni, kaunis tyttö, toivon että tyyli säilyy, hienoisena heikkoutena kokemattomuus, ei sitten mitään hyppijöitä taustalle, vaan esitys tyyliin BSH 2006
Jousia pliis!!! Älkääkä peittäkö Johannaa liikoihin krumeluureihin
 
Thunderstone:
Onkos tää pikkasen liian raskasta laatua, mutta taisihan se Lordikin olla ensivaikutelmaltaan , hyvä kun ovat mukana, mielenkiintoista

Lovex:
Jakaako nää ääniä samasta laarista vähän liikaakin tuon edellisen kanssa, joka tapauksessa, hyvä kun ovat mukana, mielenkiintoista

Jann Wilde&Rose Avenue:
Yllättivät minut ainakin positiivisesti jo tässä vaiheessa, en muista milloin viimeksi joku ennen tuntematon näissä ympyröissä olisi tehnyt niin, odotan mielenkiinnolla ja mieli avoinna mitä  näillä on tarjottavanaan

Katra:
"Tarja Turunen goes lande" vaikutelma tästä kieltämättä tuli mutta, mielialat kuitenkin  samanlaiset kuin edellisestä

Jukka Kuoppamäki, Hanna Pakarinen ja Kentala:
  Nämä kolme on sellainen porukka että riippuu ihan biisistä ja sen ulostuonnista, mutta epäilenpä kovin ettei minua pahemmin säväytä yksikään, mutta annan heille toki vapauden onnistua

Beats and Styles:
ei todellakaan minun musaani, mieluummin ei

Jani & The Jetsetters:
Vaikuttaisivat olevan jonkinlaiset "köyhänmiehen Yölinnut", tosin ilman yölintujen latinkia, ei ,ei ,ei kiitos

Laura ja  Humane
: Humane on tosi tylsää kuultavaa zzz zzz ja nähtävää zzz zzz ja Laurasta mun mielipide on varmasti kuppilan väen tiedossa, mutta pitäähän sitä aina olla jotakin mitä voi jättää listallaan huoletta pohjimmaiseksi. En todellakaan odota heiltä yhtään mitään.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

HannaFani86 kirjoitti: Ketkä on ensimmäisessä alkukarsinnassa?
1. Alkukarsinta la 20.1.2007
Jani & Jetsetters, Hanna Pakarinen, Thunderstone
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Kaksitoista artistia julkistetaan

Viesti Kirjoittaja Violette »

Wadde kirjoitti:
ZetZet kirjoitti: Thunderstone on kuulunut mun soittalistalle jo jonkin aikaa, mutta Jann Wilde oli kokonaan uusi tuttavuus. Tykästyin kovasti poppoon musaan, kun sitä eilen kuuntelin. Vähän vain arveluttaa, riittääkö porukan lavakokemus.  :raaps:
No jos porukan esiintyminen on lähelläkään heidän esikuvaansa The Arkia, niin hyvää tulee  :peukku: Siinä teille homohumppaa kerrakseen, voittaa Lauran vastaavat 100-0  :mrgreen: Onneksi Ruotsi ei taida olla lähettämässä Ola Salon poppoota kisoihin ;)
Minä olen tähän asti luullut, että the Ark on rock-yhtye. Eikö olekaan näin? :puna:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Lukittu