SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.

Käytätkö täällä useita nimimerkkejä?

Äänestys on voimassa 06 Loka 2038, 18:42 asti

Olen aina nimettömänä (anonyymi aave)
0
Ei ääniä
Käytän vain ja ainoastaan tätä omaa rakasta nimeäni!!!!
34
85%
Yhtä usein ja toista harvemmin
1
3%
Peräti kolmella nimellä olen täällä seikkaillut....heh
0
Ei ääniä
HÄ?? KUKA SELLAISTA TEKEE!!!!
5
13%
 
Ääniä yhteensä: 40

lahde
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:13

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja lahde »

Täällä Nadi päivää (eli iltaa) :lol: ! Kirjauduin palstan loppuaikoina tällä hassulla nickillä tänne ja ajattelin että saapas nähdä, milloin joku huomaa että lahde onkin Nadi. Tyhmää!!!! Nadina on paljon mukavampi olla :lol: ! Nytpä täma lahde onkin ihan turha täällä kuppilassa. Voisikos tämän jotenkin poistaa, kun en loppujen lopuksi kuitenkaan ollut skirtsofreenikko enkä mikään muukaan omituisuus, joka nauttii muiden huijaamisesta? Modet lienevät tienneen mun ip-osoitteeni samaksi (siis lahteella ja Nadilla). Samoin lienee selvillä muidenkin monikäyttäjien nickit, vai kuinka?

Onko meitä paljon ja miksi meitä on? Kuka muu uskaltaa tunnustaa? Mun mielestä se on hassua ja siksi pyydänkin siis todella, että poistatte tämän profiilin. Harmi tietysti, että kuppilasta katoaa yksi käyttäjä. Mutta mitä järkeä olla kahdella tai useammalla nickillä.....

Olen pahoillani, jos johdin jotakuta harhaan :oops: ! Ei ole ollut tarkoitus ja tästä on todella jo aikaa, kun olen tällä nimimerkillä viimeksi kirjoittanut...

Please, delete me!

Äänestyksen kolmonen on nyt ehdoton kakkonen!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Siis mitä h...?

t. :evil:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jaah. Minä tässä jo ajattelin, että onkos tässä nyt kenties se sama hihhuli joka irkkaa Nadina :lol:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Ei oo ei. Ja olin silloin kyllä aika järkkynä, kun kuulin, että joku ircKaa Nadina. SE EN OO MIE! Mut näinhän se kai on, että kuka vaan pystyy olemaan siellä kuka vaan, vaikkapa just toisen nickillä.

Mut kyllä vieläkin hävettää toi lahde..... :oops: :oops: !

Eikö kukaan muu uskalla tunnustaa? Ja ilmoittaako joku mode sit kun lahde poistuu keskuudestamme, niin voimme pitää Nadin älyttömästä ideasta syntyneen sivupersoonan hautajaiset :? !?

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Elä Nadi huoli, ei lahde ole suinkaan ainoa sivupersoona... niitä toisia miniä esiintyy kai aika yleisesti tällaisilla palstoilla :roll:

Ei me modet pystytä sitä tuhoamaan, palstan ylijumala Pete ehkä pystyy... luulisin, että pystyt sen itsekin tuhoamaan, loggautumalla sisään sillä toisella nimellä, ja pyyhit vaan kaikki kentät tyhjäksi siellä profiilissa? En ole kyllä kokeillut.. mitä se resetoi -nappula tekee?
Hello Hi!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja Violette »

Sanon nyt vielä, että en ole täällä millään toisella nickillä esiintynyt. Viisupalstan aikoihin taisin joskus sanoa sanasen-pari rekisteröitymättömänä, ja silloin käytin muuta nimeä kuin Violettea. Mutta täällä minulla ei ole sivupersoonaa!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Luon tuosta toisesta ketjusta, että Miihkali ja Mikael (olikohan oikeat nimet) oli rekisteröitynyt vahingossa kahdesti ja toinen nick oli poistettu. Voisikohan tuon lahteenkin jo poistaa, kun se on todellakin aivan turha! Itse yritin, mutta ei onnistu.

Yritin myös Nadilta virheellisen sähköpostiosoitteen poistoa, mutta ei onnistu! En halua uutta tilalle, mutta vanhan pois, kun se ei enää toimi.

Joten Petri; sullako pelkästään on valta lahteen poistoon? Entäs tuon sähköpostiosoitteen deletointi? :?: :?: :?:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Tunnuksen poistaminen

Viesti Kirjoittaja admin »

Tunnusta ei normaalisti poisteta ennenkuin kyseisen tunnuksen viestit ovat siirtyneet arkistoon, koska muuten kirjoittajaksi jää näkyviin vain "vieras".

Sen sijaan tunnuksen passivointia voi pyytää joko lähettämällä
a) sähköpostia sillä sähköpostiosoitteella joka on merkitty tunnuksen profiiliin, osoitteeseen hovimestari@viisukuppila.fi tai
b) lähettämällä yksärin phpbb2adminille sillä tunnuksella jonka haluaa passivoitavan.

Tunnuksia passivoidaan ja poistetaan myös tietokannan siivouksen ja arkistointien yhteydessä mikäli niillä ei ole kirjoitettu esim. puoleen vuoteen. Passivoinnista pyritään tuolloin lähettämään tiedote profiilista löytyvään sähköpostiosoitteeseen.

Lahde-tunnus on nyt passivoitu ja sähköpostiosoite poistettu ip-osoitteiden vertailun jälkeen. Tunnus poistuu aikanaan arkistoinnin yhteydessä.

t: Petri J.
Viisukuppilan ylläpito

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

SEKAKÄYTTÄJÄT ESIIN!!!

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Tänks! Iso hali :P !

Vastaa Viestiin