Kuppila-ongelmia

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri »

Ovat parasta aikaa työn alla, mutta tämä liittyy isompaan kokonaisuuteen eikä noita korjauksia valitettavasti voi ottaa erikseen käyttöön. Yritän saada koodit tänään loppuun.

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri »

Ei ihan aika riittänyt, joten jatkan maanantai-iltana.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jotain käsittämätöntä tapahtui Kuppilan yhteyksille tänä iltana. Ainakaan me Kostin kanssa emme pääseet läpi parisen tuntia sitten.  :miettii:

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri »

Jossakin Nebulan verkossa oli puolen tunnin pituinen reititysongelma. Vikaa paikannetaan edelleen vaikkakin ongelma ratkesi itsestään.

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri »

Olisko ne esikatselu yms. muut ongelmat nyt poistuneet? Mä en saa niitä toistettua joten miten teillä?

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

petri kirjoitti: Olisko ne esikatselu yms. muut ongelmat nyt poistuneet? Mä en saa niitä toistettua joten miten teillä?
Ainakaan minulla ei Explorerilla (6.0.2900.2180) toimi edelleenkään esikatselut, Firefoxilla toimii normaalisti.

Yön aikana kuppilan ulkoasu oli lisäksi muuttunut, ja Firefox ei näytä tuota mainospalkkia oikein, vaan kuvat kutistuvat ja laskostuvat. Explorer puolestaan näyttää ne oikein.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

Ihanat värit nytten! :tapu: Edelleen se army-vihreä, mutta karseeta oranssia ei, vaan nyt tilalla tum.luumu ja layoutin tausta hailea beige. Muuten, tää kokonaisuus yleisesti ottaen on myös kutistunut pienemmäksi, mutta toimivammaksi...enää ei tarvii siirtää suosikkipalkkia kapeammaksi. SOPII!!

Jättäkää nää värit! Ei pitäs häikiikään ketään enää. :peukku:

P.S. Esikatselu ei edelleenkään toimi mulla, eikä lainaustoiminto, kun kirjoituspohja on auki. Mulla on exploder. :miettii:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Treno »

Samaa mieltä minnien kanssa. Nämä uudet värit (violetti ja vihreä) ovat todella tyylikkäät ja ajanmukaiset. Myös kirjasimet ovat nyt erittäin selkeät.

Onnittelut onnistuneesta uudistuksesta :tapu:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Layoutista ei motteen sanaa, näyttää paremmalta kuin oranssi-vihreä-yhdistelmä. Mutta saakos tota postatun viestin tekstiä muutettua suuremmaksi jollain? Vähän turhan pieneksi meni mulle vanhaan verrattuna...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eikö sitä tekstin kokoa saa selaimesta muka muutettua täällä? ???
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä tykkään kanssa näistä uusista väreistä, mutta sen verran mun on ruikutettava, että nyt mulla jää varsinaisen tekstiosan ja noiden sivustalla olevien linkkien väliin turhan paljon valkoista tilaa. Saako tätä tekstilaatikkoa venytettyä jostain omista asetuksista vai onko tämä ihan yleinen juttu? :)
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Tuohon tyhjäksi jäävään tilaan on tulossa sama palkki galluppeineen, sun muineen mitä etusivullakin.  :) Vielä vähän vaiheessa tää uudistus.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Halla »

Ookke! :heh: Mä ajattelin, että jos se jää valkoiseksi, niin mieluummin mä venyttäisin sitten tätä varsinaista keskusteluosaa. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja JVN »

Alavalikko ei mulla edelleenkään toimi.
En ole itse tehnyt mitään päivityksiä yms asetuksia, jotka sen olisivat poistaneet toimintakunnosta, outoa!
Olen yrittänyt kirjautumista ulos ja uudelleen sisään, mikään ei toimi!
Eli siis alavalikkoa käyttämällä sivusto herjaa, ettei minulla ole oikeuksia lukea sivuja, koska en ole kirjautuneena sisään. Jotta pääsisin eri alafoorumeille, joudun aina menemään foorumin etusivulle uudestaan...

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

On tää vaan jotenkin aivan über cool tää uus väritys... :cool:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

voi kamala mitkä armeijanvihreät mukana tässä värityksessä. YÖK! Olis hyvä, jos olis vaihtoehtosia värejä valittavissa. Sais niinku mukauttaa oman halunsa mukaan tätä kuppilaa ettei tarttis väkisin elää näissä kamalissa väreissä  :niinpa:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Paljon kiitoksia näille joka on uudistuksen takana Viisukuppilassa, tosi hieno teksti nykyään……..varmaan vie paljon aikaa uudistuksen tekemiseen……minä en vieläkään voi esikatselua tarkistaa….mutta ei tässä mitään hätää ole……saavat kuppilaiset hyväksyä minun kirjoitusvirheet…niin ehkä iloisia nauruja saan aikaan.  :rofl:

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri »

Kuppilan ongelmat ilmeisesti ratkesivat koska muutamalla muullakin foorumilla on ollut samoja ongelmia. Vikatilanteet johtuivat mitä ilmeisimmin bugisesta päivityspaketista tammikuun alussa, näin ainakin muilla foorumeilla.

Tämän äskeisen korjauksen piti kestää minuutin tai kaksi päivitystiedoston mukaan, mutta softa halusikin palauttaa ensin vanhan version jonka jälkeen asensi uuden uudelleen, ja meillä kun on viesti poikineen niin kahdet muuntoajot veivätkin reippaasti aikaa. Jos olisin tiennyt tuon niin en olisi sitä ruvennut keskellä päivää ajamaan lainkaan.  :evil:

Nyt sit pitää katsoa että toimiiko esikatselut + muut jutut. Peukkuja testaajille ja anteeksipyynnöt katkoksesta.

t: Petri

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kivaa! Kuppila is open again. :)

Testataan toimiiko esikatselu+lainaus...

:aivanmaassa: ei toimi. Noo..ollaa jo aika totuttu, näillä mennään.

Mutta kiitti Petrille vaivannäöstä, ei oo helppoo varmaan hälläkään. Tsemppiä ja jaksamisia sinne tekniikanpuolelle!

Edit: :clap: TOIMII NYT KAIKKI HIENOSTI!! Tack. :kiitos:

Nyt on ulkoasu tyylikäs ja miellyttävää katseltavaa. Kiva että jätettiin tää värivalinta.
Viimeksi muokannut minnie, 17 Tammi 2007, 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Kirjautumissivu ja yläpalkki eivät ole kohdallaan Safarilla surffatessa. Mutta kyllä tässä pärjäillään.  :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Vähänkö nää värit on hienot!!  :tapu:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Albatrossi

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Taidan olla ainut, joka ei innostu näistä uusista väreistä. Muuten rauhalliset värit paitsi violetti hyppää silmille rasittavasti. Nämä värit eivät keskenään toimi ollenkaan.

Minä nään värit varmaan ihan eri lailla kuin muut.Kuva

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Profiilin muokkaussivu jää tuon oikeanpuoleisen mainospalkin alle. Ei pysty muokkamaan profiiliaan. Tai mie en ainakaan pysty!  :miettii:

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Clara »

MuzaMaza kirjoitti: Profiilin muokkaussivu jää tuon oikeanpuoleisen mainospalkin alle. Ei pysty muokkamaan profiiliaan. Tai mie en ainakaan pysty!  :miettii:
Kyllä tää vaan pysty muokkaamaan...

Siel alhaalla näkyy kyllä vaan osa Muuta (tjsp) - palkista, siitä mie kuitenkin sain allekirjuutukseni uudistumaan  :peukku:
Viimeksi muokannut Clara, 18 Tammi 2007, 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

claracairo kirjoitti: Siel alhaalla näkyy kyllä vaan osa Muuta (tjsp) - palkista, siitä mie kuitenkin sain allekirjuutukseni uudistumaan  :peukku:
lol Mulla ei näy nyt ees sitä, eli ei voi muuttaa tietojaan.

Hei, saaks muut tehtyy lainauksii, jos on tää vastaa pohja auki? Ja näkyyks muilla nyt tossa alhaalla (kun on tää kirjoituspohja) lisätoiminnot ja liite kohdat??
:miettii: Ja miks ne muuten näkyy...
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri »

Nyt pitäisi näkyä kokonaan.

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri »

minnie kirjoitti: Hei, saaks muut tehtyy lainauksii, jos on tää vastaa pohja auki? Ja näkyyks muilla nyt tossa alhaalla (kun on tää kirjoituspohja) lisätoiminnot ja liite kohdat??
:miettii: Ja miks ne muuten näkyy...
Miten sun lainaukset ei toimi? En ymmärrä???
Lisätoiminnot on auki sen esikatselusäädön takia. Siinä kohtaa koodia on bugi. eli täytyy valita että toimiiko esikatselu vai näytetäänkö lisätoiminnot koko ajan.

Bugit ovat javascriptissä ja ohjelmakoodareiden tiedossa. Korjauksia odotellaan. Mutta kaiken muun pitäisi ilmeisestikin toimia ja näkyä.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Clara »

Kiitos Petri  :)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

petri kirjoitti: Nyt pitäisi näkyä kokonaan.
Täällä voit muokata profiilisi ulkoasua. Tiedot näkyvät useissa paikoissa Viisukuppila sivustoa. Jos
Katkee tuohon kaikki siinä sivussa tuon takia------------------------->
eli tulevia tapahtumia-palkki menee päälle. Ei toimi edelleenkään profiilimuokkaus, eikä lainaustoiminto. :eiei:

Eli nyt kun kirjoitan tätä ja esim. lainaisin tuosta alhaalta Claracairon kommentin, niin ei onnaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

petri_tavis
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Loka 2006, 00:24

Vs: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja petri_tavis »

Ok, nyt mä hiffasin tuon ongelman. Siis silloin kun lainaa tuolta alhaalta niin mitään kamaa ei siirry tekstilootaan. En ollutkaan käyttänyt tuota pikapolkua ikinä ennen joten kesti hetken aikaa tajuta mistä on kysymys...

Mulla se toimii mode-tunnuksella muttei tavallisena käyttäjänä, eli sillä on jotakin tekemistä myös tuon kanssa. Javascriptin virheilmoitukset tulevat samasta koodinpätkästä kuin näiden muidenkin ongelmien osalta, eli korjaantunee kun saadaan jossain vaiheessa lisää koodia tms. Toi siis toimii mozillassa myös taviksena vaikkakin js-paneeliin tulee samankaltaisia virheilmoituksia.

Saisinko Minnie näyttökopion vaikkapa sähköpostilla siitä ylileveästä osasta, koska sitä mä en näe millään tunnuksella, millään koneella enkä millään selaimella. Näyttökopion saa esim. shift+printscr painikkeilla ja liittämällä sen leikekuvan vaikkapa word-asiakirjaan tms.

Vastaa Viestiin