Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Minä jo innostuin, että väärä kappale pääsi jatkoon.  :niinpa:

Timoteus kirjoitti: Salaliitto! Salaliitto! Salaliitto! Kansa äänesti oikeasti väärin ja joku keksi tietokonevian sitä peittelemään. :heh: ;)
Minä ajattelin juuri noin. ;)
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ilmiselvä salaliitto.  :heh:
Hello Hi!

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Tiku »

Tell Me What To Do 31% - Leave Me Alone 69%
http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=1910

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja sziget »

60-40??? Että osasivatkin pelästyttää - mutta loppu hyvin.  :riemu: En muuten ollut alun perin mikään Hanna-fani, mutta viikon mittaan olen kääntynyt Leave me alonen kannalle ihan vain kuuntelemalla. Anneli Saariston jälkeen useimmat edustusviisumme ovat olleet paljon kehnompia kuin tämä.

Timoteus ja muut jotka ette pidä tuulikoneista: älkää haukkuko vaan laittakaa palautetta Hannalle ja taustatiimille. Tässä on vielä yli kolme kuukautta aikaa taivutella heidät vaihtamaan tuulikone pyrotekniikkaan.  :heh:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja WandA »

Hannasta ihan NÄKI, että se tykkäs itte paljon enemmän Leave me alonesta. Esitti ihan eri sykkeellä ja tunteella sen.  :peukku: Hyvä niin, sillä se on parempi kappale. Hyvin kävi..
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Pakarinen näytti hyvältä, kuulosti hyvältä ja esiintyi hyvin. Itse kappaleet – keskitasoisia väljyyksiä. :-/
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Hannan biisejä en ollut aikasemmin kuullut ja odotin jotakin super-tylsää ja ensimmäinen sitä olikin ja toinenkin oli aika hepponen ,mutta aivan ihana esitys kyllä teki kokonaisuudesta nautittavan ja tuulikone oikein hyvä veto. :peukku:

Kaaro
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 21:43

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kaaro »

Hannaa en ole livenä ennen nähnyt, paitsi Idolsissa tv:stä, eli en tiennyt mitä odottaa ja pelkäsin pahinta.

Tell Me What To Do: Hanna kauniissa asussa savun keskellä. Sopi mainiosti biisin tunnelmaan. Biisin heikko arvosana parani parempaan suuntaa.

Leave Me Alone: Esikuuntelun perusteella tämä selvästi parempi kappale, muttei silti mikään täyden kympin arvoinen, mutta mutta...tämä biisi pomppasi selvästi uusiin ulottuvuuksiin lavalla! Hanna mustassa asussa ESIINTYMÄSSÄ yleisölle ja ne KATSEET kameraan. Lisäksi tuulikone elävöittämässä tätä. Mahtavaa, kyllä on sitä karismaa tässä neitosessa  :peukku:
LEAVE ME ALONE!

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Hanna Pakarinen on telkassa joka ilta. Tänäänkin kolmessa ohjelmassa.  :joojoo:
Viimeksi muokannut Cyrano, 22 Tammi 2007, 02:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Minä pidin enemmän Tell Me What To Do -kappaleesta. Riemuitsinkin kun ensin näytettiin, että se on jatkossa  :jihuujippii:, ja sitten... PETTYMYS  :shock:! Esityskin oli paljon tyylikkäämpi kuin Leave Me Alone.  Peesaan niitä, jotka täällä pitivät Leave Me Alone -esitystä ylidramaattisena  :draamaa:. Mielestäni esitys - jos pääsee edustamaan Suomea itse viisuihin - kaipaa kyllä PALJON hiomista!!! Tuulikone pois, myös "levottomat kädet"!!! Mutta paljon on vielä kappaleita tulossa  :humppa:, katsellaan rauhassa... :D
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Tuulikone pois ja levottomat kädet ja sijoitus on viimeinen ;)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Eipä niillä asiaan liittymättömillä kikkakolmosilla ole tähän asti juuri koskaan mitään pelastettu. Jos siis Hanna jää jumboksi ilman tuulikonetta, jää hän suurella todennäköisyydellä jumboksi tuulikoneen kerakin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja tuulia »

ESC_Hullu kirjoitti: Tuulikone pois ja levottomat kädet ja sijoitus on viimeinen ;)
Pitäköön tuulikoneensa JOS pääsee edustamaan Suomea, mutta esityksen pitää huomattavasti parantua! Se Ei näyttänyt hyvältä! Mutta, kuten totesin, vielä ei ole meidän edustajaamme valittu  :mrgreen:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tuulia kirjoitti: Pitäköön tuulikoneensa JOS pääsee edustamaan Suomea, mutta esityksen pitää huomattavasti parantua! Se Ei näyttänyt hyvältä!
Näyttipäs!!  :hali:

Hannan kohtalokkaat ilmeet suorastaan tunkivat tv:n läpi  sydämeeni ja tekivät vaikutuksen! Oli ihanan YLI-DRAMAATTISTA. Minä pidin!  :peukku:

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Tiku »

Et ollut edes ainut, joka piti.  :hali: :ihana: <3

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

MuzaMaza kirjoitti:
tuulia kirjoitti: ...esityksen pitää huomattavasti parantua! Se Ei näyttänyt hyvältä!
Näyttipäs!!  :hali:
Hannan kohtalokkaat ilmeet suorastaan tunkivat tv:n läpi  sydämeeni ja tekivät vaikutuksen! Oli ihanan YLI-DRAMAATTISTA. Minä pidin!  :peukku:
Mä täten ilmoitan, mahdollisia vastalauseita vastaanottamatta, kuuluvani tässäaiheessa MuZaMasan & Tikun kuoroon (eli olen samaa mieltä). ! :kuoro: Ihan tajuton se katse, mikä sieltä toisinaan vilahteli  :shock:. Ja ennenkaikkea, se lavakarisma - ei jätä kylmäksi, vaikkei kappale itsessään, niiin hääppönen ole.
Viimeksi muokannut Kollega, 20 Tammi 2007, 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja WandA »

Ja erityisesti Leave me alonessa, jossa selvästi yritti kaikkensa!!
Näyttikin se naama vähän valahtavan, kun kuuli Tell me what to do:n selvinneen finnaalii..
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jumalauta, siinä on sitten livenä kaunis nainen lavalla  :kups: Tällasen umpiheteron naisenkin jalassa vaan sukat pyörivät. Ei hirveästi haitannut edes keskinkertaiset biisit, Hannan karisma korvasi kaiken. Upea nainen tuulikoneineen kaikkineen.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja tuulia »

MuzaMaza kirjoitti:
tuulia kirjoitti: Pitäköön tuulikoneensa JOS pääsee edustamaan Suomea, mutta esityksen pitää huomattavasti parantua! Se Ei näyttänyt hyvältä!
Näyttipäs!!  :hali:
Hannan kohtalokkaat ilmeet suorastaan tunkivat tv:n läpi  sydämeeni ja tekivät vaikutuksen! Oli ihanan YLI-DRAMAATTISTA. Minä pidin!  :peukku:
Åkej Maza, en sanonutkaan mitään katseista, ne olivat ihan OK  :cool:! Mutta, mutta olikohan esityksessä muuten vähän yliyrittämistä ja ehkä pientä jännittämistä??? Toivotaan, että esitys paranee finaaliin mentäessä  :miettii:. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että Hanna olisi edustajamme. Pidin vaan enemmän siitä toisesta kappaleesta :hei:....
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Tottakait biisit on tärkeitä ,mutta ei se Dima Bilankaan ilman upeaa showta Balleriinoineen ja Diman keikistelyine ois välttämättä 2 sijaa tuonu viisuissa.
Hannaa en olisi tolla  biisillä lähettämässä minnekkään ,mutta sen mitä silmilläni näin oli upeaa katsottavaa  (Luukki ois voinut olla vielä uskaliaanpikin ,mutta näinkin hyvä ) Biisin heikkoutena on ponneton kertsi ,tai taustat saisi olla jotenkin iskevämmät ,tai efektiivisemmät ,mutta näin jotenkin raakile.  uudella ramixausella biisistä sais kyllä loistavan ja viisuissa menestyjän  ja Hanna osoittikin ,että hänessä on esiintymis ainesta.
Viimeksi muokannut ESC_Hullu, 21 Tammi 2007, 01:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Tiku »

Iltalehdessä (vai oliko se Ilta-Sanomissa  :miettii:) Hanna sanoi, että jännittää todella paljon tämän päiväistä esiintymistä. Ehkä esityksessä saattoi vähän näkyä se, mutta mua se ei ainakaan haitannut yhtään. Hanna oli vaan hemmetin kaunis  :ihana: Sukat pyöri jaloissa kovalla vauhdilla.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Ja nyt hetikohta eli klo 00:15 lisää HP:n upeaa esiintymistä ohjelmassa Tartu Mikkiin!
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja WandA »

UH! Minulla tulvii jo Hannakulho yli äyräiden!
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Mistähän se johtuu ettei kummassakaan Hannan biisissä ole minkäänlaista potkua, tarkoitan siis minulle.
Hannalla selvästi on taitoja ja lahjoja.
Mutta kun veti yliesiintymisen puolellekin.
Pakko syyttää mitään sanomattomia biisejä.
Toivottavasti minkään sortin fanaatikot ei hommaa tätä Hannan voittanutta biisiä kansainväliseen finaaliin.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Ei edes baariin päästy, vaikka ajatus oli.. Leave me alone räjäytti tajunnan ihan vaan Hannan vuoksi. Tässä takana yksi parit viisut lavalla käynyt nainen edelleen hytisee fiiliksissään. Upeaa..

:jihuujippii:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja daa »

Yli-yrittäminen ja jännittäminen näkyi kyllä, mutta ei kai sitä muuta voi kun on todellllakin niin ponnettomat biisit. Omaan suosikkiini Tell me what to do:hon Hanna ei tuntunut itse uskovan ja vetikin Leave me alonen suuremmalla powerilla. Surkea kertsi kyseisessä biisissä. Kaunis hän kyllä oli ruudussa, mutta kun kaikki muu on vinksallaan niin  :roll:

lollaus irc-kuppilan keskustelulle  lol
Life Looks Better in Spring

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Timoteus kirjoitti: Yleinen ja yleinen. Yleinen siinä mielessä, ettei ketään enää varsinaisesti yllätä nähdä sellaisia. En nyt mitenkään aidosti yleiseksi silti sanoisi, enkä todellakaan taustatanssijoiden yleisyyteen vertaisi. Etenkin viisukontekstissa tuulikone on leimallisesti Carolan juttu, mikä nytkin haastatteluissa tuotiin ilmi. Jos jollakulla olisi ollut taustatanssijoita, olisiko todettu, että Mihai Traistariullakin muuten viime vuonna oli?
No vaikket sitä yleiseksi sanoisi, niin todellisuudessa tuulikonetta on käytetty aikapäivät niin esityksissä kuin musiikkivideoilla myös viisujen ulkopuolella.
Timoteus kirjoitti: + Beats and Stylesin singlelohkaisua. Näiden samaan tapaan ennenaikaisten kritisointien myötä viimeiseksi oletin, että sinä tulisit paheksumaan tuulikonekritiikkiäni. Yllätyinpä vain.
*huoh*
Onko sinusta se BÄNDIN kritisointia, että sanon b&S:n singlen olevan sellainen millainen en toivo viisubiisin olevan? Eihän tuossa vielä mitään kritisoida kun biisejä ei olla edes kuultu. B&S on yksi vahva suosikkini, ja siksi toivonkin että heiltä tulee sellainen menevä biisi, joissa uskon heidän olevan parhaimmillaan. Jos sanon, etten toivo joltakin slovaria, niin se ei ole kritiikkiä vaan ihan pieni nöyrä toive vain.

Olenpa kuitenkin aina kritiikkini perustellut, mutta tuo kauheiden pulttien vetäminen yhdestä tuulikoneesta, ja "pienoinen" liioittelu vain sai reagoimaan viestiisi. Se on vain tuulikone, ei sen kummempaa.
Timoteus kirjoitti: Hannan tuulikoneen nähtyäni olen muuten edelleen sitä mieltä, että se on esityksessä sekä hyödytön että haitallinen. Karismaa Hannalla on mutta tuulikoneet poispoispois. Minua niiden käyttö häiritsi ja paljon.
No sitä mieltähän voi olla, ja ei se minustakaan mitenkään tarpeellinen ole. Sinun reaktio tuohon tuulikoneeseen vain oli hieman yliampuva, kun tuntui että Hanna olisi sinusta muuttamassa koko esityksen joksikin sirkukseksi. Se kun edelleenkin on vain mitätön tuulikone.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

ESC_Hullu kirjoitti: ei se Dima Bilankaan ilman upeaa showta Balleriinoineen ja Diman keikistelyine ois välttämättä 2 sijaa tuonu viisuissa.
Dima Bilan... Siis valkoinen t-paita ja siniset farkut - kansainvälisen laulukilpailun loppukilpailuun  :heh:
Oli muuten täsmälleen samanlainen asu kuin t.A.T.u:lla pari vuotta aiemmin - oliks niillä sama stailisti ?  :rofl:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

mangolassi

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Hanna-fani en ole ollut ennen enkä ole nytkään. Biisit eivät vain ole mun kuppini teetä. Silti olen sitä mieltä, että oikea biisi meni jatkoon. Laulajatar oli selkeästi itsekin enemmän "sisällä" siinä drama queen-katseineen, minkä teistä moni on jo aiemmin tässä ketjussa todennut. Hannan juna menköön ja jääköön Turkuun. Ei Suomen edustajaksi tätä, kiitos. Mietin, mahtaisiko hän "jäätyä" isomman yleisön edessä, mene ja tiedä. :miettii: Ei voi kuin toivoa, että seuraavissa karsinnoissa olisi parempia biisejä ja ehdokkaita.

Hanna oli kyllä tosi upea glamourmekoissaan. Stailissa ei mitään valittamista. Se on hienoa, että hän on pitäytynyt rokkityylissään, sillä sehän hänelle istuu kuin nappi nuttuun. :peukku:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Hanna on sanonut aiemmin, että ei ikinä esiinny Euroviisuissa,
eikä laita hametta päälle.
Eilen Hanna oli Euroviisukarsinnoissa prinsessamekko päällä.  :raaps:

Hannan ja levy-yhtiön välillä on varmaan käyty mielenkiintoinen keskustelu viime vuonna:

Levy-yhtiö: Kuule Hanna, sä osallistut euroviisukarsintaan.
Hanna: Enkä! Mä olin jo Idolseissa. Yhdet kisat riittää!
LY: Ja esität nää kappaleet.
HP: Ai noi vai ?
LY: Ja pistät hameen päälle.
HP:  :eeek:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Lukittu