Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

Kristin81
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 14 Marras 2006, 17:47
Paikkakunta: Tampere

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kristin81 »

Oikea kappale voitti. Leave me alone oli paljon parempi kuin se toinen kappale. Tuulikoneet oli hyvä keksintö. Veikkaan että Hanna sijoittuu suomen karsinnoissa kolme parhaan joukkoon jos ei voita karsintoja. Jos Hanna edustaa suomea euroviisuissa niin riittääkö kappale/esitys silti 10 parhaan joukkoon?

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

LMA ei biisinä kyl valitettavasti taida olla niin vetävä, että sillä vois kovin kummoista sijoitusta finaalista toivoa - etenkin kun näitä raskaampia rallatuksia tulee luultavasti olemaan mukana iso luita, jolloin niillä on kovin vaikea erottua. Mää joudun nyt veikkaamaan, että kappale ei riittäis 10 parhaan joukkoon.

Mutta oli se silti niin hienon näköistä, että tosi ylpeä olisin kotijoukkueen panoksesta jos Hanna valittais Suomea edustamaan. Minulla LMA nousi just Hannan vaikuttavan live-esityksen takia ekan keräilyerän lemppariksi ohi ennakkosuosikkina iltaan lähteneen Mustan sulhasen. TMWTD:ssä minuakin häiritsi ku draamapuoli lipesi paikoin hiukan överiksi, mutta tämän biisin Hanna nosti puun takaa ihan jumalaisiin sfääreihin. Tuloksia julkistettaessa naapuri melkein joi minun oluen (tarkoittaa siis että meinasi mennä väärään kurkkuun).

Minua ei se tuulikone haitannu ollenkaan, päinvastoin. Ensin kyl hiuka hymyilytti ku muistelin, miten viime vuonna kaikilla oli sellanen (toki vaan Carolalla oli esittää ostokuitti) mut puolessavälissä biisiä olin jo miettimässä että pitäisköhän minunkin ostaa oma tuulikone (en yleensä mieti tällaisia asioita). Tosin ens kerralla voisivat laittaa hiuka vähemmän hiuslakkaa Hannalle tai sitten insinöörit virittämään tuulikoneisiin lisää turpoa, että saadaan suortuvat liehumaan kunnolla koko ajan. Nyt meinas vaikutus ajoittain hiipua samalle tasolle ku jos Kekkonen olis käyttäny tuulikonetta uudenvuodenpuheessa.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

kummituseläin kirjoitti: ...tosi ylpeä olisin kotijoukkueen panoksesta jos Hanna valittais Suomea edustamaan. Minulla LMA nousi just Hannan vaikuttavan live-esityksen takia ekan keräilyerän lemppariksi ohi ennakkosuosikkina iltaan lähteneen Mustan sulhasen. ...tämän biisin Hanna nosti puun takaa ihan jumalaisiin sfääreihin.
:peukku:  Ei voi mitään; vaikka kappaleena pidän Face in the mirror:sta Leave me alone:a enemmän, niin Hanna esitys sai niin pauloihinsa, että ykkössuosikki vaihtui  siinä tv:tä tiiraillessa  :kups:.
Mä toivoisin, että Hannan taustajoukkot tsekkaisivat tarkkaan, miten kuvakulmilla saisi lisää tehoa esitykseen. Iltalehden Hanna-haastattelua (jossa vilahtaa pätkä esiintymisestä) tsekatessani, huomasin, että IL:n kuvakulma biisiesityksestä oli kauempaa, joten näkyi paremmin se kohta, jossa ilmeisesti valot välähti aika tehostetusti musiikin mukana - pidin näkemästäni (voi olla etten vaan muista, että se ois näkyny YLEnkin lähetyksessä  :puna:). Toivottavasti Suomifinaalissa /Hesassa muistetaan tsekata parhaimmat kuvakulmat  (kunhan se ei mee överiksi), kun kuitenkin se on just tv-taltiointi, joka enimmäkseen vaikuttanee äänestäviin katsojiin.  :miettii:
Viimeksi muokannut Kollega, 22 Tammi 2007, 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä tykkäsin kyllä enemmän Tell me what to dosta. Tokihan toi Leave me alone kai ajan kanssa on ihan hyvä. 
Raipatirai

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tota nyt on tietämättömyytensä pakko tunnustaa...  :puna:

Mutta kun oikeasti lauantaina näin ekan kerran Hannan edes esiintyvän, niin en silloin kiinnittänyt siihen huomiota. Eilisiltana, kun katselin Hannan esityksiä, niin ne käsien vääntelehtimiset alkoivat ärsyttää viimeistään LMA:n alussa. Onko sillä aina tapana vääntelehtiä noin?  :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja jv »

Moi,

Alla pienenä kuriositeettina norjalaisen Gaysir sivuston euroviisukeskustelupalstalta kommentti Suomen ekasta semifinaalista. Toivottavasti täällä on lukijoita, joiden ruotsinkielentaito riittää norjankielisenkin tekstin tavaamiseen. Muilta pyydän anteeksi, hypätkää tän yli.
Todetaan vaan lyhyesti, että Hannaa siellä kehutaan erityisesti, vaikka kirjoittaja pitää koko semifinaalia hyvänä, koska emme matki svedueuroviisuja. Kirjoittaja jopa ennustaa, että LMA:alla Suomi saattaisi olla matkalla kohti uutta voittoa. (Mainitsee tosin seuraavassa viestissä, että Suomessa monesti, viime vuotta lukuunottamatta,  ollut tapana valita väärä kappale hyvistä karsinnoista huolimatta.) Tosin minä huomauttaisin, että tällä kirjoittajalla on tapana liikaa tarrautua kappaleiden tyylilajeihin, eikä oikein aina muista, miten tärkeää euroviisuissa on kappaleen ja esityksen intensiivisyys. Hänelle riittää, että biisi on OK-pätevää työtä sopivassa genressä.
Jos täällä Kuppilan keskusteluissa jotain yksimielisyyttä on, niin kai sitten se, että Hannan esityksessä sitä intensiivisyyttä on (vaikka joidenkin mielestä menee hieman ylikin) mutta kappaleesta sitä puuttuu. Sitten vaan arviot vaihtelevat, miten pitkälle tällä balanssilla on mahdollista pötkiä.

'I wanna' ja 'Wild Dances' on mainittu esimerkkeinä siitä, miten esitys voi pelastaa tylsähkön biisin. No, minä kyllä ihan tykkään kuunnella WD:tä ihan levyltäkin, mutta tärkeämpi pointti on se, mihin Timoteus viittasi mainitsemalla sen, että nää mainitut kappaleet on reippaita. Eli ne ovat biisejä, jotka toimivat hienosti näyttävän lavashown pohjana. Jää nähtäväksi, riittääkö LMA:ssa aineksia tehokkaaseen visualisoinnin varaan rakennetuun pakettiin, vaikka artistin karisma onkin voimavara.

--
"De finske sangene var jo kjempebra da:) ALLE SAMMEN. De er ordentlige og absolutt ikke noe grand prix materiale - men det er bra at slike sanger også kan være med i grand prix. et bidrag skilte seg spesielt ut og det var Hannas sang Leave Me Alone - vinner den så tror jeg Finland kan gå mot en ny seier:) den er skikkelig fengende. også de finske westernlåtene er kjempekule....

Finland KAN grand prix:)

trenger Ikke BARE være svenske schlagers. Argh har jeg nevnt hvor mye jeg misliker folk som BARE digger svenske schlagers? DØD over svensk schlager som gir NULL utvikling!!!!!!!!!!!
--
jiivee

Helsinki

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Yllättävän hyvä tuo Leave me alone sitten loppujen lopuksi oli...Kertsi jää mieleen ja se on kuitenkin erittäin tärkeää viisubiisissä  :joojoo:

Ja Hanna oli erittäin hot  :tapu:

Mutta veikkaisin kyllä, että ei tällä kuitenkaan älyttömän korkealle kivuta...Sijat 10-15 ehkä realistisia. Taino mistäpä sitä tietää kun ei kovin monia muiden maiden viisuja edes tiedetä. Häivynpä tästä arvostelemasta   :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Annej
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 227
Liittynyt: 31 Joulu 2005, 19:25
Paikkakunta: Tammerfors
Viesti:

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Annej »

Suurin osa tuntuu pitävän.. minusta vain olivat kummatkin tapapaksuja ja itseään liiaksi toistavia kappaleita.
Ihan kivat mekot, mutta minun osaltani jäi sitten siihen  :roll:
胸に抱きしめて 想いを歌わせて 声にならなくても
Hold my heart - memories are still singing, even though I have no voice.
Yoshiki: Longing ~跡切れたmelody~

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Timoteus kirjoitti:
Aamu kirjoitti: Tässä asiassa on meillä ehkä hieman erilainen näkemys johtuen viisuihin perehtyneisyyden määrästä. Minä olen nähnyt tuulikoneita aiemmin ihan muissa yhteyksissä kuin viisuissa, eikä se minulle ole mikään Carola-juttu. En oikein jaksa uskoa, että keskitason tv:n katsoja, joka katsoo Hannan esitystä ajattelee ensimmäiseksi Carolaa ja tuulikonetta.
Kun aamummalla googlettelin Pakarisen nimeä ja tuulikoneita (nähdäkseni, josko tuulikone olisi kuin olisikin tuiki tavallinen lisä Hannan keikoilla), löytyi Hannan omalta keskustelupalstalta mm. tällainen nimimerkki Handin marraskuussa kirjoittama viesti: "Niin, itsehän haaveilen sellaisesta spektaakkelista, jossa joku aikansa rumpumummo (tai -pappa, jottei mene matkimiseksi) istuu kiikkustuolissaan rummuttamassa taka-alalla, välillä joku "kekkonen" käy svengaamassa lavan läpi ja joku local hippi nousee flyygelistä. :p Ja kai ne Carolan tuulikoneet on vielä saatavana?" Hesarin euroviisublogissa Päivi Huotari kuvailee Hannan esitystä näin: "Reippaammassa Leave me alonessa lavalla pyörivät tuulikoneet, mutta ei sentään aivan yhtä vinhasti kuin Ruotsin Carolan ylielehtiessä lavalla viime vuonna." Kovasti tuntuu tuulikone assosioituvaan Carolaan siis tavistenkin mielessä. Ainakin paremman tiedon puutteessa oletan, etteivät kyseiset kirjoittajat kovin fanaattisia viisufaneja ole.

Hyvällä tuurilla assosiaatio voi olla pohjoiseurooppalainen erikoisuus, muualla Carola ei ehkä jäänyt yhtä vahvasti mieleen. Mikään kokonaan kiistettävissä oleva vain viisufanien näkemä kuriositeetti se ei kuitenkaan ole.
∓quot;Aamu"\ kirjoitti:Oletpas sinä hyvä saivartelemaan  :draamaa: Se jos minä sanon, että TOIVON biisin olevan muu kuin slovari, ja se että sinä haukut Hanna esityksen pystyyn, eivät todellakaan ole mitenkään vertailukelposia. Minä siis TOIVOIN, sinä MOLLASIT. Toivominen on aiheettomampaa kuin mollaaminen? Just just..
Taidamme lukea toistemme viestejä aivan väärin. Oma viestini ei ollut mollaamista enkä haukkunut Hannan esitystä pystyyn, kun en ollut sitä edes nähnyt. En haukkunut sitä pystyyn edes jälkeenpäin.

Sinun B&S-viestisi näytti ainakin minun mielestäni sävyltään "näinkö tää homma menee taas pieleen" -viestiltä eikä tasan tarkkaan pienimmässäkään määrin toiveikkaalta. Kieltämättä siinä ei suoraan sanottu niin mutta siltä se minusta vaikutti. Uuden albumin ensimmäisestä singlelohkaisusta kun ei mielestäni voi tehdä mitenkään päteviä päätelmiä siitä, mitä levy muuten pitää sisällään.

Sana aiheeton edellisessä viestissäni viittasi huolten (B&S:n biisien huonoudesta / Hannan esityksen huonontamisesta) aiheellisuuteen tai aiheettomuuteen, ei viestien tai viesteihin valittujen tyylilajien aiheellisuuteen.
Aamu kirjoitti: No kai minä nyt sen tiedän, mutta silti se oli ihan valtavaa ylireagointia mitättömään tuulikoneeseen.
Valtava ylireagointi kuuluu tyylilajiin - ja viisuelämään muutenkin. :draamaa: Pieniä asioita ei voisi ironisoida ollenkaan, jos ei saisi ylireagoida. Kovin tylsäksi tämä palsta kävisi, jos epäkohtia pitäisi kommentoida vain kuivalla asiaproosalla.
Aina sulla Timoteus on pitkät  ja hyvin perustellut kommentit.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

"Enhän mie ees ois lähtenyt viisuihin jos miulta ei olis tulossa uutta levyä"  :draamaa:

Voiko sitä sen selvemmin sanoa  :roll: Joten jos nyt ei syytettäis vain ja ainoastaan sitä meikkibändiä itsensä buffaamisesta
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja daa »

gentedimare kirjoitti: "Enhän mie ees ois lähtenyt viisuihin jos miulta ei olis tulossa uutta levyä"  :draamaa:

Voiko sitä sen selvemmin sanoa  :roll: Joten jos nyt ei syytettäis vain ja ainoastaan sitä meikkibändiä itsensä buffaamisesta
Sammaa mieltä.
Oli Hannalla ollu pipi varpaassa.. lööpit revittelee tänään Hannan esiintymiskivuista  :p
Life Looks Better in Spring

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Hanna oli todella hyvä ja paras illan esittäjistä ja esityksistä, ja voi kun kiva et se missä kertsi pääsi Turkuun, mut kummatkin on hyviä biisejä eli turha ruikuttaa :) ja nyt on naisen vuoro edustaa meitä viisuissa, olkoon se Hanna ihanainen :D

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Subculture »

En ole koskaan kauheasti lämmennyt Hannalle, joten ehkä siksi olin positiivisesti yllättynyt Hannan esityksistä. Ensiksikin olin tyytyväinen, että Hanna oli farkkujen sijaan pukeutunut gaalaan sopiviin asuihin. Valtava hiuspehko ja ne katseet kruunasivat esityksen. Leave Me Alonessa on ihan tarttuva kertsikin.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Hanna oli kyllä hyvä - vahva ja karismaattinen  esitys  :joojoo:
Mä olen liputtanut Thundesrstonen puolesta mutta ei ois tämäkään paha edustaja. Toisaalta Hannan  naamari on niin nätti, että sillä ei taideta noissa kisoissa erottua  ;)
ja niinkuin tiedämme, ei hyvä biisi ja esitys nykyään riitä, vaan median huomio ratkaisee lopullisen voittajan. Toisaalta, vaikka naamari onkin turhan nätti, sattaisi Hanna erottua joukosta tuhkimotarinallaan laulavasta trukkikuskista idols-voittajaksi  :miettii:
No, ennenkuin päätän tämän oman suosikkini, täytyy ehkä vielä odotella se Lovexin parempi biisi  :)
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja viola »

Hannan karisma huomattiin kyllä täälläkin, todella vaikuttavaa  :D  Upeat puvut, kamerakatseet ja eläytyminen! Ehkä hieman ylidramaattista paikoin, mut parempi näin päin kuitenkin.  :joojoo:  Ja livelaulannastakaan ei ole mitään moitittavaa, hienolta kuulosti. Biisi toki vois olla parempi, mutta sille kun ei enää mitään voi, niin pitää panostaa näihin muihin asioihin.  :peukku:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

gentedimare kirjoitti: "Enhän mie ees ois lähtenyt viisuihin jos miulta ei olis tulossa uutta levyä"  :draamaa:
Voiko sitä sen selvemmin sanoa  :roll: Joten jos nyt ei syytettäis vain ja ainoastaan sitä meikkibändiä itsensä buffaamisesta
:miettii: En mä näe mitään väärää siinä, että on viisuehdokkaana ihan vaan puffataakseen levyään, kunhan ensinnäkin tyrkyllä olevat kappaleet eivät ole mitään euroviisut=EVVK-plöperöä ja toiseksi, se levyn puffaaminen ei ole niin sokaisevaa, että näköä heittää (siinä on nimittäin vaara, ettei ymmärrä suomenkielisiä viisusääntöjä jne.). Minusta Hanna ei ole tähän asti tehnyt mitään sellaista, jonka vuoksi häntä olisi mitään syytä mainita samassa yhteydessä (aiheena levyn buffaaminen) mini-hanoibändin kanssa. :raaps:  ;).

Hannan kappaleet tosiaan on aika plöröä verrattuna hänen parhaimpaansa tuotantoon, mutta annan sen seikan anteeksi, koska Hanna saa ne lavakarismansa  avulla (ilman pelletemppuja lavalla) kuulostamaan paremmilta kuin mitä ovat.
Viimeksi muokannut Kollega, 22 Tammi 2007, 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Hannaa haastateltiin tänään Euroviisuradiossa.
Neiti Pakarisen puheesta ei meinannut saada mitään selvää, kun hän puhuikaikkisanatnopeestiyhteenpötköön, melkeinunohtihengittäävälillä kun oli niin jännittynyt.
Jos studio-yleisölle esiintyminen aiheuttaa tuollaisen reaktion, niin...

Osasta haastattelua sai sen verran selvää, että Hanna sanoi:
"Levy-yhtiö ja minä ollaan täysin yhtä mieltä siitä, että nää kaksi kappaletta oli parhaat - niiku Euroviisuihin."
Mielenkiintoinen lisäys.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja daa »

Argh  :niinpa:
Life Looks Better in Spring

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Finnish kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: "Enhän mie ees ois lähtenyt viisuihin jos miulta ei olis tulossa uutta levyä"  :draamaa:
Voiko sitä sen selvemmin sanoa  :roll: Joten jos nyt ei syytettäis vain ja ainoastaan sitä meikkibändiä itsensä buffaamisesta
:miettii: En mä näe mitään väärää siinä, että on viisuehdokkaana ihan vaan puffataakseen levyään,
Sanoinko mä että ois jotain väärää? Lähtihän Lordikin viime vuonna viisuihin samasta syystä!
Nyt olikin vain kysymys siitä, että pidetään kauheeta mekkalaa joidenkin toisten levyn buffaamisesta, mutta Hanna on niin mahtava, että se saa tehdä mitä vaan ja se on hyväksyttävää!  :/ :roll: Eikös täällä kuitenkin aika monet ole jo olleet sitä mieltä, että Hanna lähti jämäbiiseillä matkaan...... niinku Euroviisuihin  :roll:

Ja ei kiitos, älkää taas laittako niitä miljoona kilometriä pitkiä viestejä niistä KEINOISTA millä sitä julkisuutta haetaan. Että Hanna tekee sen rehdisti ja toiset epärehdisti, varsinkaan kun kenelläkään ei vieläkään ole (eikä tule koskaan olemaankaan) niitä todisteita, että se eräs asia muka oli jotain muuta kuin inhimillistä erehdystä  :rofl:
Viimeksi muokannut gentedimare, 23 Tammi 2007, 00:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja lharju »

gentedimare kirjoitti:Sanoinko mä että ois jotain väärää? Lähtihän Lordikin viime vuonna viisuihin samasta syystä!
Niin, tai ainakin artistit itse ilmoittavat tämän julkisuuteen, jotta katu-uskottavuus ei menisi :roll:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Cyrano kirjoitti: Hanna sanoi:
"Levy-yhtiö ja minä ollaan täysin yhtä mieltä siitä, että nää kaksi kappaletta oli parhaat - niiku Euroviisuihin."
Mielenkiintoinen lisäys.
Panee mietityttämään, kun tietää, miten hyvän kappaleen ovat plokanneet levyn ekasinkuksi vrt. viisutyrkyiksi. Mutta, nyt esitykset nähtyäni, koen, että ehkäpä sittenkin on viisutyrkkyvalinta ollut ok. Siis sillä ajattelulla, että äänestäminenhän perustuu ensisijaisesti siihen, mitä artisti saa aikaiseksi tv-töllöttimessä ja nyt vaikkei Hannan viisutyrkky ole kappaleena kummoinen, mutta uskoisin lavakarisman vähintään jäävän eurooppakatsojien mieleen - se, näkyykö se sitten äänimäärässä en tiedä. No, jospa nyt minäkin odottelen ekaksi, että kuka/ketkä yleensäkään Suomea edustaa Helsingissä.... :cool:

Avatar
Pixie
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 11:24

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Pixie »

Cyrano kirjoitti: puhuikaikkisanatnopeestiyhteenpötköön
Miusta oli jotenkin liikuttavaa, kun se puhua pulputti niin kauheaa vauhtia. Ihan kuin se olis niin innoissaan ja täpinöissään, että saa laulaa viisuissa.  :)

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Pixie kirjoitti: Ihan kuin se olis niin innoissaan ja täpinöissään, että saa laulaa viisuissa.  :)
Mä sain kans semmoisia fiiiliksiä, että miten on ihan kuin Hannaan oisi tosissaan iskenyt viisuhuuma (en tosin edes tiedä, missä määrin on aiemmin ollut innostunut). Joka tapauksessa, kyllähän siitä hehkuu semmoinen viisuhenkinen innostuneisuus.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja jv »

Oiskohan hyvä, jos Hanna pärjäis tänä vuonna Suomen karsinnoissa hyvin, muttei ihan voittais? Niin et jäis päälle semmonen nälkä, että jonakin lähivuotena tulis mukaan uudestaan huippubiisien kanssa. Kyllä minusta esiintyminen semissä oli sellaista, että mielelläni vielä joskus (pian) tämän naisen Suomen edustajana haluaisin nähdä.
jiivee

Helsinki

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Hanna on hyvä esiintyjä ja LMA oli parempi kappale jatkoon. Live- esiintyminen oli vahva mutta joku tökki ja pahasti... :miettii:  Hannalla on niin vahva suosio Suomen kansan silmissä että minuakin pelottaa että hänet valittaan edustajaksi pelkästään sen takia. Suomen edustajaksi Pakarinen ihan ok mutta on muitakin ja parempia ehdokkaita. Toivottavasti yleisö antaa heillekin mahdollisuuden.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Pixie kirjoitti:
Cyrano kirjoitti: puhuikaikkisanatnopeestiyhteenpötköön
Miusta oli jotenkin liikuttavaa, kun se puhua pulputti niin kauheaa vauhtia.
Neiti Pakarinen on tietääkseni kotoisin Karjalasta.  :heh:

Sen sijaan Uutisvuodossa Hanna vain istui hiljaa paikallaan kuin jälki-istunnossa, eikä meinannut saada sanaa suustaan, ei edes silloin kun häneltä suoraan kysyttiin jotain.

Luulis, että eläväiseltä karjalaiselta pulppuaisi puhetta ja kommenttia varsinkin kun Uutisvuoto on nimenomaan viihdeohjelma, jossa hauskuutetaan yleisöä kertomalla hassuja juttuja. Ohjelman kilpailijoilta odotetaan, että he osallistuvat iloitteluun. Jopa tylsimmät poliitikot yrittävät olla hauskoja.
Mutta Hanna päätti olla synkkä, mykkä ja tylsä.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

PULINA -> MUSIIKKI -> Hanna:ssa on Hannan Go Go-video. En ole videoa sinne itse linkittänyt, mutta en nyt muista kuka sen linkitti.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Finnish kirjoitti: PULINA -> MUSIIKKI -> Hanna:ssa on Hannan Go Go-video. En ole videoa sinne itse linkittänyt, mutta en nyt muista kuka sen linkitti.
Tuo Go-go on parempi biisi kuin kumpikaan karsinnassa oleva. Sama juttu Katran Sahara-biisin kanssa.

meku
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 23:08

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja meku »

SUB TV 18.50
http://www.mtv3.fi/viihde/ :jihuujippii:

GoGo videon maailmanensi-ilta :cool:

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Vs: Hanna Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Tiku »

:ihana: :ihana:

Lukittu