Humane

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Humanen kappaleista

Bubble shell
14
12%
Plane away
104
88%
 
Ääniä yhteensä: 118

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja minnie »

Tervetuloa Cyrano tähän pieneen ja väärinkuulevien Bubble shell-kannattaja joukkoon.
:riemu: :riemu: :riemu: :riemu: :riemu: :riemu:

:supati:Ja mä en oo sit todennu tota "väärinkuulemista", jos pitää enempi Bubble shellistä ku siitä Plane awaystä.

Nyt meit on jo 6, piti lisätä yks tuuletus-hymiö lisää. :)
Viimeksi muokannut minnie, 23 Tammi 2007, 00:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja lharju »

No ei VOI Bubble shell olla noin monien mielestä noin(kin) hyvä biisi?!? :stupido: Vai olikohan Loca vielä tässä vaiheessa monien mielestä "ihanaa fiilistelyä" tai "mielenkiintoinen, jota täytyy kuunnella lisää"? Jos ollaan huolestuneita Kuoppamäen mukanaolosta Suomen karsinnassa, niin mitä tämä biisi siellä tekee... varmasti pärjäisi hyvin Eurovision laulukilpailussa. Juu, ehdottomasti Plane away jatkoon! Ihan eri luokkaa, vaikka eipä se minunkaan mielestäni nyt vielä mikään elämää suurempi juttu ollut...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

lharju kirjoitti: Vai olikohan Loca vielä tässä vaiheessa monien mielestä "ihanaa fiilistelyä" tai "mielenkiintoinen, jota täytyy kuunnella lisää"?
Ehdottomasti pitää kuunnella lisää.  :peukku:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Margot »

Bubble shelliä ei jaksanut kuunnella. Plane awayn oopperaäijä nauratti. En tahdo kumpaakaan näistä Turkuun.
What color is your life?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja minnie »

Plane away olis ollu muuten ihan miellyttävä kappale, mutta miksi siihen oltiin laitettu sinne loppuun se ooppera-mies laulamaan... ??? Meni jotenkin överiks koko biisi.

Mitähän Kuoppamäen laulaville siskoille kuuluu? Anna Kuoppamäki kävi mielessä tuosta naisäänestä, mutta en usko että se olis Anna. Näyttäis lavallakin huvittavalta parilta jo ihan ikäeron vuoksi ja biisin tunnelman takia. Vaikken mielestäni ookkaan mikään ikärasisti...tietoisesti ainakaan.
:)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

jamit kirjoitti:
i wanna be a toy kirjoitti: Humane kieltämättä yllätti postiivisesti.Ehkä Plane Away parempi,tosiaan live-esiintyminen ratkaisee.Siellä varmaan riittääkin porukkaa:Humane tekee viime vuoden Puolat sillisalaatillaan,mutta varmaan paremmalla maulla  :roll:
   Mitenhän tästä saa aikaiseksi sillisalaattia, varsinkin kun vertaa Puolan Follow my heart kappaleeseen?? Plane away  lauletaan kolmen ihmisen voimin, mikä on huomattavasti järkevämpää kuin esim  kolmea kieltä käyttäen!!
No onhan tämä balladi ja yhtäkkiä tuleekin Il Divo tyyppistä laulantaa (joka kai sekin on jotain balladia en tiedä).Ehkä sillisalaatti on vähän kärkevästi ilmaistu,mutta mulla tuli tästä Puolan viisu mieleen  :sorivaan: Tykkään tästä kuitenkin  :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Kandes
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Tammi 2007, 08:02

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Kandes »

Plane away  - ei paha , mutta häiritsee minuakin  tuo il divo tyyli ,muuten
ehdottomasti  Humanen parempi biisi.



Euroviisulavalla vois olla juuri tuon il divo-maisuuden takia aika naivistinen veto.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16720
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Hei, Plane Away on jopa ihan silleen. Lisää voimaa se kyllä kaipaisi, sekä sovitukseen että lauluun.

Avatar
Pixie
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 11:24

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Pixie »

Miulle ei kans oikein auennut, että kun rakastavaiset laulavat toisilleen herkkää balladia, niin miksi yhtäkkiä tulee se oopperaukko paikalle?! (Ihme assosiaationa tuli mieleen: "Oon meripeikko, hää-räh-häh-hää...") Onko se sit se tyyppi, johon tekstissä viitataan: "You are only a plane away, But he keeps you there"? Noh, joka tapauksessa, kaunis kappale ja puolustaisi paikkaansa varmaan Helsingissäkin asti. Fiilikseltään vähän kuin edustaisi Irlantia?!

Bubble Shellin UH! ja ÄH! ei miuhun vedonnut yhtään.Sori.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Eikö missään ole vielä kerrottu, kuka tämä ihan upeaääninen laulajatar on? Sen verran suuri laulurooli on, ettei varmaan estraadilla pelkästään taustalaulajana tule heilumaan.
Waiting For The Sirens Call

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Robby »

Hmm...mulla ei mee oikein jakeluun mikä siinä "Plane away":n lopun oopperaosuudessa on niin kummallista... Omasta mielestäni se sopii sinne hienosti ja onhan viisuissa vastaavaa nähty ennenkin (I treni di tozeur). Mutta miten te voitte verrata tätä biisiä Il Divon täsmäsmörjaan? Huhhuh....

Mutta niin paljon kuin biisistä pidänkin, en usko että sillä on mitään mahdollisuuksia voittoon Turussa :(

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Nythän minä tajusin mikä siitä oopperaukosta oikeasti tulee mieleen. Sehän on upea Moulin Rouge -elokuva vuodelta 2001! :D Siinähän on myös tällaista oopperameininkiä rakkauslaulun lopussa  :peukku:

Tämä oopperaosuus on just paras (JOS se osataan toteuttaa itse esityksessä oikein). Tuo sopivaa dramatiikkaa ja huipennusta muuten suht tavalliseen (joskin hyvään) rakkauslauluun  :draamaa:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

Albatrossi kirjoitti: Jotenkin tuntuu ettei ihan vastaavan tyylistä olisi muilta mailta tulossa. Tuleekohan muutenkaan balladeja kovinkaan montaa?
Aika pal samat arvelut minulla.

Plane Away näistä muutenkin parempi, mutta en mä tästä harmikseni hirveen hyvin kiinni saa. Jotain tässä silti täytyy olla kun niin moni löytää tästä mestariteoksen ja vois olla strategisesti oikein hyvä tyylisuuntavalinta täksi vuodeksi. Mutta itteä hiukan mietityttää, että maastoutuuko tämä sittenkin tapetteihin.

Minua alko ekalla kerralla naurattaa ääneen kun se oopperamäkinen avasi suunsa. Se tuli jotenki niin odottamattomasti puskasta ja pontevan suomalaisella aksentilla. Kyl se siinä menettelee, mutta pääsi yllättämään. I treni di tozeur on muute yksi minun all time suosikeista, mutta enpä osannu ite noita lankoja yhdistää.

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Tulihan se näiden viisujen Pelastajakin sieltä  :tapu:
Nyt sitten vain odotellaan pystyykö mikään jäljellä olevista biiseistä lyömään loistavaa  Plane awayta ylimmältä lauteelta. Jos Humane astuu toukokuussa Helsinki-areenalle niin ei mulla mitään sitä vastaan ole  :peukku:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Miik »

Humanen molemmat biisit on ihan kelvollisia. Pidän Plane awaystä enemmän, mutta se ildivoilu häiritsee mua. Bubble shelliin en saa niin hyvää otetta, mutta mukavastihan tuokin rullaa.
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Naali »

Nyt kun oon vuorokauden verran näitä makustellut, olen tullut siihen tulokseen, että Bubble shell on hyvähyvä. Kiva kesäbiisi, joka vetoaa samalla tavalla kuin Lauran Sunflowers. Pirteä ja hauska kappale.

Plane away naurattaa sekavuudessaan. Kappale ei lähde missään vaiheessa kunnolla liikkeelle, vaikka sitä kovasti yritetään kaikenlaisilla oopperakikoilla ja millä vielä. Toivottavasti eivät pilaa esitystäkin liialla yrittämisellä.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30860
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Wadde kirjoitti: Tämä oopperaosuus on just paras (JOS se osataan toteuttaa itse esityksessä oikein).
Tämähän tässä juuri epäilyttääkin. Ei se kuunneltuna ollenkaan paha ole, yllättää mutta ei negatiivisesti (joskaan ei nyt niin positiivisestikaan). En vain millään keksi ensimmäistäkään tapaa toteuttaa esitystä oikein. Auttaisi tietenkin, jos ymmärtäisi oopperalaulajan roolin tarinan kannalta. Minä en ymmärrä edes sitä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Ei taida mahtua pianoon,että sieltä pujahtais esille loppuhuipentumana  :heh:
Ehkä voisi katosta laskeutua jonkun metallipallon sisältä  :roll: ja sitten lurauttaa sen laulunsa  :eeek:
Viimeksi muokannut i wanna be a toy, 23 Tammi 2007, 14:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja itikka »

Kaipa tänkin on tänne tunnustettava...  :puna:

En ole ikinä pitänyt Humanen ja Kimin musiikki- ja laulutyylistä. Bubble shell ei siis mitenkään yllättänyt odotuksiani, vaan kuulosti ihan yhtä mitäänsanomattomalta kuin bändin muu tuotanto.

Samanlaisin odotuksin kuuntelin Plane awaytakin, mutta sehän jysähti päähän soimaan ja suorastaan valloitti melodiallaan. Pieniä kauhun hetkiä aiheutti tuo ooppera-osuus, mutta koko viime illan repeatilla kuuntelemisen jälkeen siihenkin on alkanut tottumaan. Aivan fantastisen ihana kappale tämä dramaattinen neliödraama... enkä kyllä 24h sitten olisi ikinä uskonut ihastuvani Humanen tyrkkyyn.... noloa....

:hiips:

P.S: Se oopperaukko taitaa olla tuon tytön nykyinen, jonka luota tyttö kaipailee Kimiä... :raaps:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

P.S: Se oopperaukko taitaa olla tuon tytön nykyinen, jonka luota tyttö kaipailee Kimiä... :raaps:


mää luulin että se on vihainen appiukko tai jotain...
"Tollainen renttu ei mun tytärtäni vie! "  :heh:
no joo.. Plane away on edelleenkin loistava!
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Wadde »

i wanna be a toy kirjoitti: Ei taida mahtua pianoon,että sieltä pujahtais esille loppuhuipentumana  :heh:
:heh:

Mutta mutta...Mitähän mahtipontista tuohon keksisi  :miettii:

Kuitenkin seisoo koko konkkaronkka apaattisesti vierekkäin lavalla  :niinpa:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä näen jo sieluni silmin, miten tähään kehitellään älytön pöydälläseisomis-lentävänainenkatossa-pupumekkoesitys à la Eternally... :apuva:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

:eeek:

Eternallyn lavashow oli jotain ihan kamalaa.

:eeek:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja itikka »

Lentäiskö tuo laulajatar-leidee ilmojen halki ooppera-ukkelin sylistä Kimin luokse...  :heh:

Toivottavasti ei sitten ainakaan samanlaisessa "hirttonarussa", kun se Eternallyn ilmassa kieppuja....  :draamaa:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

itikka kirjoitti: P.S: Se oopperaukko taitaa olla tuon tytön nykyinen, jonka luota tyttö kaipailee Kimiä... :raaps:
Oi, kolmiodraamaa...  :draamaa:

:kups:

Violette kirjoitti: Mä näen jo sieluni silmin, miten tähään kehitellään älytön pöydälläseisomis-lentävänainenkatossa-pupumekkoesitys à la Eternally... :apuva:
Ei sais pelotella... Tarttee toivoa että tänä vuonna ei nähtäis yhdessäkään esityksessä katosta roikkuvia ihmisiä (tai esineitä) eikä mitään kammottavia pupumekkoja... Kaikille vaan tuulikoneita!  :heh:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Violette »

Joo, korkeintaan tuulikoneita ja glitteripölyä vaan, ei mitään liiallista.  :peukku:

Vai nähtäiskö tässä taidepläjäyksessä vihdoinkin kunnon PUKUSHOW! Aiku se sopis kappaleen tunnelmaan! :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja itikka »

kais(t)a kirjoitti:
itikka kirjoitti: P.S: Se oopperaukko taitaa olla tuon tytön nykyinen, jonka luota tyttö kaipailee Kimiä... :raaps:
Oi, kolmiodraamaa...  :draamaa:

:kups:
:megafoni: Ei kun neliödraamaa!

Tyttö laulaa:
You are only a plane away
But she keeps you there
Kim laulaa:
You are only a plane away
But he keeps you there
:joojoo:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Oi...  :draamaa: Mä en ole huomannut tota.  :draamaa:

Mutta toisaalta se she, josta se tyttö laulaa voi olla vaikka huolenpitoa vaativa koiranpentu tai kultakala koska muutenhan on vähän epäreilua ettei se pääse lopussa sen oopperasedän kanssa laulamaan...  :roll:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mutta entäs jos se oopperaheebo on kaksineuvoinen ja vikittelee kumpaakin?  :stupido:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30860
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Humane

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

ZetZet kirjoitti: Mutta entäs jos se oopperaheebo on kaksineuvoinen ja vikittelee kumpaakin?  :stupido:
Ei ole mahdollista. Kim ja naislaulaja ovat lentokonematkan päässä toisistaan ja molempia pitelee joku siellä, missä ovatkin. Oopperaheebo ei voi olla kummassakin paikassa yhtä aikaa! :ylppis:

Vaan entäpä jos Kimin nykyinen onkin Kimin bändi, josta vain kuvaannollisesti käytetään feminiinistä pronominia? :miettii: Sitten voivat laulella yhdessä oopperasedän kanssa. :joojoo: Ylimääräisiä henkilöitä nelijäsenisen Humanen, naislaulajan ja oopperasedän seuraksi lavalle ei toki enää mahdu.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu