Suomi 2007: 1. semifinaali

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Maikkarin viihdeuutiset uutisoi myös viisuista ja "mokista" eilen. Siellä valitettavasti annettiin myös ymmärtää kuinka näreissään suomalaiset viisufanit ovat kun Yle hoitaa hommat huonosti. Hirveän kivaa, että muutaman yksittäisen ihmisen mielipiten takia kuvitellaan, että kaikki suomalaiset viisufanit olis näreissään.
Jos jonkun elämä menee pilalle siitä että kotimaan viisujen ensimmäisessä alkuerässä grafiikka pettää niin tekisi mieli suositella uutta harrastusta ennen kuin menee rutiseen kuinka huonosti kisat on järjestetty. Voisivat edes muistaa mainita kuinka paljon hyvää ja viime vuodesta parempaa oli kuitenkin mukana. Pistää välillä ihaksi ainainen rutina.  :draamaa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Fjalle
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 73
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 19:26

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Fjalle »

1. semifinaalin puintia viihdeuutisissa:
http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/inde ... 91589  :draamaa:
"Itke en kun loppuu tää"

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kais(t)a kirjoitti: Maikkarin viihdeuutiset uutisoi myös viisuista ja "mokista" eilen. Siellä valitettavasti annettiin myös ymmärtää kuinka näreissään suomalaiset viisufanit ovat kun Yle hoitaa hommat huonosti. Hirveän kivaa, että muutaman yksittäisen ihmisen mielipiten takia kuvitellaan, että kaikki suomalaiset viisufanit olis näreissään.
No voi luoja mitä uutisointia!  :evil:
Uskomatonta paisuttelua! Kuka ihmeen Jouni siellä puhui "suomalaisten viisufanien" äänitorvena? Ikinä kuullutkaan ko. herrasta!  :shock:
Jos yhdellä miehellä on sukset ristissä YLE:n kanssa, niin ei ihme jos ei ole pian kaikilla! Pitääkö aina pilata kaikki kiva?  :niinpa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No ainahan se on näin, johan koko tämä viisufanien joukko on "muutama yksittäinen ihminen". :mrgreen:

Kyllä Yle on antanut aiheen epäilyille jo paljon ennen kuin yhden tietokoneen käynnistysnamiska oli hukassa.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Robby »

Asiaahan Jouni puhui. Itse olen samaa mieltä kaikesta, mutta ei kai se sitä tarkoita että hän oli edustamassa kaikkia viisufaneja, vaan kertomassa oman mielipiteensä.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Yle selittää esctoday

Hyvä jos vain yksi tietokone kaatui ja hyvä että se tapahtui nyt.
Vielä ehtii korjata. Vielä ehtii hankkia tietokoneen joka toimii. ja varakoneen sille.
Sekä henkilökuntaa, joka hallitsee tätä vaikeaa tekniikka ja osaa painaa oikeaa nappia.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ehkä teillä paikallaolleilla on myös hieman eri kuva tilaisuudesta? Kun katsoi nettilähetystä väärällä kuvasuhteella (kuva oli litistetty kapeaksi raidaksi) 32k:n monoäänellä, asiat näytti ja kuului varmaan aika eriltä.

Mutta mainittakoon toki että ihanaa, että oli nettistreami, kun ei kuulemma pitäisi valittaa lain  :hiips:
Viimeksi muokannut JuhaUK, 23 Tammi 2007, 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello Hi!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Olihan paikan päällä tunnelmaa, mutta onhan tuo tullut televisiostakin katsottua pariin otteeseen. :ylppis:

Pelkän nettistreamin perusteella en arvioisi mitään, tai sitten eilen oli Valko-Venäjälläkin tosi surkea meininki ja äänentoisto ja Diman pää on ihan neljän pahvilaatikon mallinen.  :heh:

Minusta show meni hienosti ja jouhevasti käsikirjoituksen mukaan aina lopun tulosten julistamiseen asti  :joojoo: Siinä on Maikkarin Idols-finaaleillakin opettelemista, kun ovat sellaista jahkailua ja sekoilua.  :niinpa:

Huvittavaa kun Maikkarin haastattelija tenttasi Viihdeuutisissa Timo Suomea näsäviisaana, että "kansainvälisessä finaalissakin on sama tekniikka" - eikä meinannut millään uskoa, että "EI OLE sama tekniikka"  :stupido:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

tonywerner kirjoitti:

Pelkän nettistreamin perusteella en arvioisi mitään, tai sitten eilen oli Valko-Venäjälläkin tosi surkea meininki ja äänentoisto ja Diman pää on ihan neljän pahvilaatikon mallinen.  :heh:

Enkä minä arvostelisi paikan päällä olleena sitä, miltä kokonaisuus saattaa näyttää kotona. Olen sen verran monessa tv-lähetyksessä ollut paikan päällä, että tiedän ettei se hyvien kavereiden kanssa saavutettu tunnelma useinkaan välity ruudulle. Viime vuonna Caribiassakin oli tosi hienoa, mutta tv-ohjelmaa ei parhaallakaan tahdolla voi sanoa hienoksi.

Ok, olen hiljaa, kaikki on vaan upeeta ja mahtavaa, mitään ei tarvitse parantaa...  :hiips:
Hello Hi!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Parantamisen varaa on toki aina, mutta HERRANJESTAS sentäs, eteenpäin on joka vuos mentykin kuin pikajuna. Silti aina suurimmaks osaks kuuluu lähetyksen jälkeen pelkkää valitusta. Yhtään en ihmettele, jos yle lopettaa näiden karsintojen järjestämisen kokonaan ja valitsee vaikka sisäisesti edustajan.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JuhaUK kirjoitti: Enkä minä arvostelisi paikan päällä olleena sitä, miltä kokonaisuus saattaa näyttää kotona. Olen sen verran monessa tv-lähetyksessä ollut paikan päällä, että tiedän ettei se hyvien kavereiden kanssa saavutettu tunnelma useinkaan välity ruudulle. Viime vuonna Caribiassakin oli tosi hienoa, mutta tv-ohjelmaa ei parhaallakaan tahdolla voi sanoa hienoksi.

Ok, olen hiljaa, kaikki on vaan upeeta ja mahtavaa, mitään ei tarvitse parantaa...  :hiips:
Siis jäikö se sanomatta, että olen nähnyt TV-ohjelman monta kertaa?  :roll:
Itse asiassa paikan päällä ei ollut mitenkään järin hyvä tunnelma laisinkaan. Sain varsin ikävät vierustoverit (toinen tunki eteeni ystävänsä johdattelemana ja toinen kirkui korvaan kuin palosireeni). Lisäksi jalkoja särki jo valmiiksi, kun olin seissyt kenraalin läpi kolmen tunnin ajan. Jouduin etuilijoiden tuuppimana lisäksi aivan takariviin (koska isokokoiset "kuuluivat" sinne). Kaiken kukkuraksi olin nähnyt jo koko show'n kenraalissa kertaalleen, joten Simon viisu-uutisetkin kaikessa kestossaan kahteen kertaan muutaman tunnin sisällä nähtynä eivät viihdyttäneet.
Luulenpa, että seuraavissa semeissä katson kenraalin paikan päältä ja sitten hiivin median työtiloihin katselemaan lähetyksen monitorista.

Ja kuten JeSSSe sanoi, aina on parantamisen varaa, mutta minä vain satun olemaan sitä mieltä että tämä kyseinen ohjelma näytti TV:ssä Suomalaisen euroviisulähetys-mittapuun mukaan oikein hyvältä.  :peukku:
Hämmästelen, että positiiviset huomiot jäävät kaiken rutinan alle!  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No, minä hämmästelen sitä narinan määrää, mikä syntyy siitä että narisee. Rutista saa, kunhan valitsee ajankohdan ja kohteen oikein? Ja tämä ei ilmeiseen ole yksi niistä. Katsokaa nyt hyväihme peiliin ihmiset ennenkuin marssitte barrikadeille positiivisemman suhtautumisen puolesta.

-Kyllä se on minusta ihan tervettä kyseenalaistaa järjestävän tahon ammattitaito, jos systeemit kusee pienemmässäkin mittakaavassa. Joutuvat ainakin miettimään kunnolliset varot jatkoon.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mikkelsson kirjoitti: No, minä hämmästelen sitä narinan määrää, mikä syntyy siitä että narisee. Rutista saa, kunhan valitsee ajankohdan ja kohteen oikein? Ja tämä ei ilmeiseen ole yksi niistä. Katsokaa nyt hyväihme peiliin ihmiset ennenkuin marssitte barrikadeille positiivisemman suhtautumisen puolesta.

-Kyllä se on minusta ihan tervettä kyseenalaistaa järjestävän tahon ammattitaito, jos systeemit kusee pienemmässäkin mittakaavassa. Joutuvat ainakin miettimään kunnolliset varot jatkoon.
Onhan tuokin totta, että rutinalle on hyvä valita oikea ajankohta ja kohdekin.
Mielestäni (tämä on siis minun mielipiteeni) YLE on saanut kohtuutonta ryöpytystä, jos ottaa huomioon tapahtuneen kömmähdyksen suuruuden. Enkä nyt tarkoita sitä, että me täällä keskustelupalstalla arvioimme lähetystä - vaan julkisuudessa tapahtunutta ryöpytystä. Kuten Iltalehden lööppi "YLE mokasi taas" sekä nämä Maikkarin viihdeuutiset.
Henkilökohtaisesti huomaan oman hyvän viisutuuleni miltei kadonneen johtuen tästä keskustelusta. Pitäisi vain osata pysyä poissa täältä rutinaketjusta, ja nauttia viisuista tykönään  :(
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

tonywerner kirjoitti: Mielestäni (tämä on siis minun mielipiteeni) YLE on saanut kohtuutonta ryöpytystä, jos ottaa huomioon tapahtuneen kömmähdyksen suuruuden. Enkä nyt tarkoita sitä, että me täällä keskustelupalstalla arvioimme lähetystä - vaan julkisuudessa tapahtunutta ryöpytystä. Kuten Iltalehden lööppi "YLE mokasi taas" sekä nämä Maikkarin viihdeuutiset.
Täydellisen samaa mieltä tässä asiassa.  :hali: Siihen nähden, miten pieni moka tuo virheellinen äänestystulos oli, ryöpytys niin täällä kuin mediassa on ollut kohtuutonta. Ei kukaan paru kv-finaalin päätyttyä sitä, että aijai, kun yks maa sekoili pisteissään tai ryöpytä siitä nimenomaan järjestävää tv-yhtiötä. Ne inhimilliset erehdykset ja mokat kuuluvat suoraan tv-lähetykseen. Koettakaa nyt ihan oikeasti tajuta se.

Maikkarin viihdeuutisten pätkä oli lähinnä naurettava. Yksi tyyppi puhuu koko viisufanikentän puolesta. Toki kritiikkiä saa esittää ja olla asioista montaa mieltä, mutta siltikin, miksi moinen haloo tuollaisesta asiasta ja se vertaus Neuvostoliitto-aikaseen toimintaan? VOI HALOO HYVÄÄ PÄIVÄÄ! Suomi puolustautui pätkässä mielestäni asiallisesti Maikkarin toimittajalle ja on ihan toimittajan oma ongelma, jos ei ymmärrä, mitä hänelle sanotaan.

Edellisvuosista on menty paljon eteenpäin. Siitä SUUUUUUUUUUURI kiitos YLE:lle, toivottavasti se näkyy myös Caribiassa.

Kritiikkiä voi antaa monella tavalla. Ei kaikesta tarvitse pitää, en minäkään Simo Frangenista. Mutta ei se myöskään tarkoita, että kaiken täytyisi olla niin ihanaa ja mahtavaa. Toki te moittijat saatte pitää mielipiteenne asioista, mutta eikö tässä nyt ole vähän turha myrsky vesilasissa vaivaisesta tietokoneen kaatumisesta?

NAUTTIKAA NIISTÄ VIISUISTA älkääkä nipottako joka asiasta AINA. KIITOS! Olen puhunut.  :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Robby »

Ok, olen toki yhtä mieltä siitä, että se tulosmoka ei antanut aihetta moiseen riehaan mikä siitä on nostettu.

Ja kyllä, YLE on parantanut vuosien mittaan, mutta en silti ymmärrä miksi meidän kisat eivät voisi olla yhtä ammattimaisesti tehtyjä kuin esimerkiksi tämän vuotinen Norjan ensimmäinen semi. Vaikka MGP ei ole lähellekään yhtä suosittu Norjassa kuin MF naapurissa, on viime ja tämän vuoden Norjan kisat, semit mukaanlukien, ollut erittäin hienosti tehtyjä. Enkä siis puhu nyt biiseistä vaan lavasta, alkutunnareista, valaistuksesta, välimusiikeista, artistiesittelyistä/väliaikaohjelmasta, juontajista jne.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Katten-Gustaf kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Mielestäni YLE on saanut kohtuutonta ryöpytystä,
Ne inhimilliset erehdykset ja mokat kuuluvat suoraan tv-lähetykseen. Koettakaa nyt ihan oikeasti tajuta se.

Maikkarin viihdeuutisten pätkä oli lähinnä naurettava. 
se vertaus Neuvostoliitto-aikaseen toimintaan?

NAUTTIKAA NIISTÄ VIISUISTA älkääkä nipottako joka asiasta AINA.
Jos joku osaa hoitaa asiat paremmin, niin senkun ottaa yhteyttä YLEn työhönottoon.
"Miss sie tartteet hyvää miestä?"

Itse olen nuorempana ollut sitä mieltä, että jos tekee jotain, niin rima pitää asettaa korkealle ja yrittää parasta mahdollista tulosta (vaikka henki menis).
Nyt hieman vanhempana ja ehkä jotain oppineena olen kallistumassa sen puoleen, että kannattaa ottaa huomioon resurssit, eli millaiseen tulokseen rahkeet riittää ja toteuttaa se vaihtoehto.
Jos asettaa tavoitteet saavutettavalle tasolle ja saavuttaa tavoitteensa, voi tuntea tyytyväisyyttä.
Jos tavoittelee kuuta taivaalta, eikä koskaan saavuta sitä, pettyy toistuvasti, josta seuraa jatkuva tyytymättömyyden tila, joka ei ole ollenkaan kivaa.

Monilla toimittajilla on helmasyntinä se, että "Mun mielestä asia on näin" ja sitä sitten jankutetaan koko haastattelun ajan, eikä edes yritetä kuunnella mitä toinen sanoo.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33330
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Pete »

Robby kirjoitti: Ja kyllä, YLE on parantanut vuosien mittaan, mutta en silti ymmärrä miksi meidän kisat eivät voisi olla yhtä ammattimaisesti tehtyjä kuin esimerkiksi tämän vuotinen Norjan ensimmäinen semi. Vaikka MGP ei ole lähellekään yhtä suosittu Norjassa kuin MF naapurissa, on viime ja tämän vuoden Norjan kisat, semit mukaanlukien, ollut erittäin hienosti tehtyjä. Enkä siis puhu nyt biiseistä vaan lavasta, alkutunnareista, valaistuksesta, välimusiikeista, artistiesittelyistä/väliaikaohjelmasta, juontajista jne.
Veikkaisin, että NRK on "hieman" rikkaampi televisioyhtiö. YLE on oikeasti todellisissa taloudellisissa vaikeuksissa, joten ilman jonkun viisufanin lottovoittoa lienee turha odottaa, että Suomen karsinnat näyttävät muutamaan vuoteen yhtä komeilta kuin Norjan vastaavat karkelot.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Turhaa valitusta kyseiseltä henkilöltä Viihdeuutisista. Ja mikähän instanssi oli taustalla - en ole juuri tuonnimisestä yhdistyksestä ikinä kuullutkaan?
Viimeksi muokannut JukkaV, 24 Tammi 2007, 01:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja kwak »

Ensimmäisellä semillä oli 527 000 katsojaa Finnpanelin mukaan.

http://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko ... /yle2.html

Kaiken etukäteiskohun jälkeen oisin uskaltanut odottaa kuitenkin enemmän katsojia... Mutta ihan kivastihan tuokin on.
Keep your head high above the water

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

JeSSSe kirjoitti: Yhtään en ihmettele, jos yle lopettaa näiden karsintojen järjestämisen kokonaan ja valitsee vaikka sisäisesti edustajan.
En pistäs pahitteeks vaikka lopettaiski. Sais joku Maikkaritiimi hoitaa homman. :joojoo: Mitä tulee sisäisesti valittuun edustajaan niin...eikse ny melkein jo sellaiselta haiskahda, ainakin mun nenään. :-*
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30876
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

kwak kirjoitti: Ensimmäisellä semillä oli 527 000 katsojaa Finnpanelin mukaan.

http://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko ... /yle2.html

Kaiken etukäteiskohun jälkeen oisin uskaltanut odottaa kuitenkin enemmän katsojia... Mutta ihan kivastihan tuokin on.
No ei se mitenkään kivasti ole. Viime vuonna katsojaluvut olivat tällaiset.

Alkukarsinta 1: 602 000
Alkukarsinta 2: 562 000
Alkukarsinta 3: 432 000
Alkukarsinta 4: 433 000
Finaali: 770 000

Jani & Jetsetters, Hanna Pakarinen, Thunderstone ja Lordin seuraajan valinta ylipäänsä kiinnostivat siis vähemmän kuin Johanna Pakonen, Ville Pusa ja Nina & Hanna-Riikka.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

minnie kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: Yhtään en ihmettele, jos yle lopettaa näiden karsintojen järjestämisen kokonaan ja valitsee vaikka sisäisesti edustajan.
En pistäs pahitteeks vaikka lopettaiski. Sais joku Maikkaritiimi hoitaa omman. :joojoo:
:tuhma: Katoa näytöltäni!  :evil:

On siinä mulla kans viisufani  :grr:
Viimeksi muokannut tonywerner, 24 Tammi 2007, 09:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Kollega »

tonywerner kirjoitti:
minnie kirjoitti: En pistäs pahitteeks vaikka lopettaiski. Sais joku Maikkaritiimi hoitaa omman. :joojoo:
:tuhma: Katoa näytöltäni!  :evil:
On siinä mulla kans viisufani  :grr:
:miettii: On tuossa siinä mielessä ajatusta, että MTV on kaupallisempi ja siten ehkä hallitsisi paremmin tään show:aamisen niin, että kansa kiinnostuu... :roll:. Mutta toisaalta ajatus, että tulis sitten mainoskatkoja kesken viisujen... :eiei: ja muutoinkin, kyllä mä ihan suhteellisen tyytyväinen YLE:n aikaansaannoksiin olen - toistaiseksi.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

tonywerner kirjoitti:
minnie kirjoitti: En pistäs pahitteeks vaikka lopettaiski. Sais joku Maikkaritiimi hoitaa omman. :joojoo:
:tuhma: Katoa näytöltäni!  :evil:

On siinä mulla kans viisufani  :grr:
Lihavoitu sana...niin mitä tarkoitat? :mitvit:
Niin, kumpaa olet tälläkertaa ajamassa pois? :mitvit: :hihi:
Onneksi mielipiteen esittäminen on sallittua. Tsooooori ny vaan Tooooonywerneeri. :heh:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Finnish: Niin enemmänkin tuon nimimerkki minnien ajatus karsintojen lopettamisesta kokonaan - sai minut heiluttelemaan risua.
Onhan täällä aikoinaan keskusteltu Maikkarin järjestämistä viisukarsinnoista laajemminkin, kun MTV3 kerran esitti olevansa kiinnostunutkin ottamaan kisat haltuun Suomessa.
Minniekin tietäisi, jos olisi ollut täällä vähän kauemmin  :heh:

Minnie: Lihavoidulla sanalla tarkoitin sinua, mutta viestisi sai minut ymmärtämään, että et pidä itseäsi lainkaan "viisufanina". Se selittääkin jo paljon. Enää pitäisi ymmärtää, mitä ihmettä teet ylipäätäänkään viisufanien keskustelupalstalla 
:stupido:
Missään nimessä en tarkoittanut ystävääni JeSSSeä, jonka kanssa tavattiin viimeksi lauantaina YLE:n järjestämissä euroviisukarsinnoissa ja niiden jatkoilla :hali:

Mielipiteen lausumiseen on jokaisella oikeus - myös minulla  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jos Tonyw: olisit hiukan tarkemmin seurannut keskusteluja, niin varmasti myös ymmärtäisit miksi nyt on otettu uudelleen esiin vaihtoehto jonkun muun kuin Ylen järjestämät viisukisat: lähinnä tarkoitan tällä 1. semifinaalia, mutta yleisestiottaen viittasin koko Euroviisut 2007-tapahtumaan.

Mitä tulee viisufani-määritelmään, niin määrittelepä se mulle hyvä Tonywerner ensiksi, jotta tietäisin mitä tarkoitat sillä. :mitvit: Ole hyvä. Odotan tarkennusta.

Muuten täällä Kuppilassa on monensekava kirjo ihmisiä, joita kaikkia yhdistää kiinnostus euroviisuja kohtaan. Kuin myös allekirjoittaneella. Jos sinua se häiritsee, niin sun täytyy perustaa Viisufani-keskustelufoorumi, johon voivat kaikki viisufanit kirjoittaa ja jonne ei ole asiaa euroviisuista kiinnostuneille kirjoittajille, jotka esim. eivät kuulu vaikka Viisufani ry.:n. Minä en kuulu, kuten varmasti moni meistä tänne Kuppilaan kirjoittaneista.
P.S. Ja sehän ei ole sinun päätettävissäsi kuka saa tänne kirjoitella ja kuka ei. Hyvä niin.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja Kollega »

tonywerner kirjoitti: Finnish: Niin enemmänkin tuon nimimerkki minnien ajatus karsintojen lopettamisesta kokonaan - sai minut heiluttelemaan risua.
:stupido: ...näyttää olevan mulla vaikeutta suomen kielen oikolukemisessa... :puna:. Joo, tohon, että karsinnat tyystin lopettaisiin... :suutukkoon:  :hiips:;  sen verran kun kuitenkin henkeen ja vereen viisujen perään olen.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

minnie kirjoitti: En pistäs pahitteeks vaikka lopettaiski. Sais joku Maikkaritiimi hoitaa homman. :joojoo:
tonywerner kirjoitti: :tuhma: Katoa näytöltäni!  :evil:
:maukka: Joku muu sais tehdä sen katoamistempun, höh! Inhottavaa suvaitsemattomuutta mielipiteen ilmaisua kohtaan, Y Ä K!  :nohyi:
Finnish kirjoitti: :miettii: On tuossa siinä mielessä ajatusta, että MTV on kaupallisempi ja siten ehkä hallitsisi paremmin tään show:aamisen niin, että kansa kiinnostuu... :roll:.
Pöllötiimillä on pitkänlinjan kokemusta viihdeohjelmien tuotannosta jne. Jos miettii esim. Idols-ohjelmaakin (joka tosin on kaupallinenvalmisformaatti), niin en usko, että Yle pystyisi sellaista ohjelmaa tekemään..en tarkoita nyt mainosten osalta, kun kaikki tiedämme ettei Yle mainosta, mutta se koko järjestelmä miten se homma pyörii.

Enkä pitäisi yhtään pahana sitäkään, että viisuohjelma kaupallistettaisiin: Suomen karsintasemit ja finaali. Mun puolesta niitä sais enemmän mainostaa ja sen parjatun Frangenin viisu-uutispläjäyksen sijaan olisi mainoskatko. Simoa ja Simon viisu-uutisia vastaan mulla ei oo mitään valittamista, ihan kiva.
:)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

En minä osaa sen tarkemmin määritellä viisufani-termiä  :eiei:

Ilmaisin vain oman mielipiteeni, että viisufani ei ainakaan minun mielestäni voi olla ihminen, joka haluaisi Suomen karsintojen loppuvan kokonaan. Ja se on vain minun mielipiteeni. Minäkään en kuulu mihinkään faniyhdistykseen - se ei ainakaan minusta ole mikään faniuden mittari. En todellakaan halua häätää foorumilta ketään, enkä tosiaankaan aio perustaa mitään uusia foorumeita. Niitä on Suomessa jo ihan tarpeeksi. Kyllä me kaikki tänne mahdumme.  :joojoo:

Älä, minnie, nyt ota tätä niin henkilökohtaisesti. Pyydän anteeksi jos loukkasin ja sanoin pahasti. Mutta tuo "katoa ruudustani" -sanonta on meidän viisufanien keskuudessa sellainen lentävä lause. Luulin olevani jossain määrin vitsikäskin, kun väänsin sen muotoon "katoa näytöltäni". Ilmeisesti epäonnistuin.  :(

Minulle Suomen karsinnat nyt ovat vain sydämen asia. Ne ovat aina olleet minulle tärkeintä koko omassa euroviisufaniudessani. Heti, jos joku niitä turhaan kritisoi tai saatikka ehdottaa niiden lopettamista - saatan pikaistuksissani sanoa jotain harkitsematonta. Mutta minun mielipiteeni on vastalause vain sinun tätä nimenomaista mielipidettäsi kohtaan - ei sinua ihmisenä tai foorumin jäsenenä.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: 1. semifinaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

minnie kirjoitti: Pöllötiimillä on pitkänlinjan kokemusta viihdeohjelmien tuotannosta jne. Jos miettii esim. Idols-ohjelmaakin (joka tosin on kaupallinenvalmisformaatti), niin en usko, että Yle pystyisi sellaista ohjelmaa tekemään..en tarkoita nyt mainosten osalta, kun kaikki tiedämme ettei Yle mainosta, mutta se koko järjestelmä miten se homma pyörii.

Enkä pitäisi yhtään pahana sitäkään, että viisuohjelma kaupallistettaisiin: Suomen karsintasemit ja finaali. Mun puolesta niitä sais enemmän mainostaa ja sen parjatun Frangenin viisu-uutispläjäyksen sijaan olisi mainoskatko. Simoa ja Simon viisu-uutisia vastaan mulla ei oo mitään valittamista, ihan kiva.
Jos vaihteeksi keskustellaan ihan asiastakin :)

"Pöllötiimillä" ei ole enää minkään laista koneistoa tehdä viihdeohjelmia. MTV3 on jo vuosia sitten ulkoistanut kaiken viihdeohjelmatuotantonsa. Idols on valmis formaatti, johon ei tarvitse suunnitella lavastuksia tai mitään muutakaan sisältöä. Teknisestä toteutuksesta vastaa Fremantle. Sama firma, jolta YLE on ostanut formaattiin perustuvan Tartu mikkiin -ohjelman.
Voisihan YLE kyllä ulkoistaa viisukarsinnan tuotannon ja en ihmettelisi vaikka tulevaisuudessa niin tapahtuisi. Sitä en kylläkään haluaisi tapahtuvan, sillä on hyvä että Suomessa on edes yksi suomalainen TV-yhtiö, joka tekee viihdeohjelmansa itse.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Lukittu