Vs: Huippumalli haussa

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Huippumalli Haussa on ..

Äänestys on voimassa 19 Helmi 2041, 21:59 asti

Loistava ohjelma! Katson sen aina, jopa nauhotan!
46
45%
Ihan ok, tulee joskus katseltua.
38
37%
En tiedä, koska en ole koskaan katsonut.
8
8%
Kamala ohjelma! Miten tälläistä edes tehdään? Roskakoppaan koko ohjelma!
10
10%
 
Ääniä yhteensä: 102

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Joo niin on. :grr: Löytyy sieltä se kiintiöxl-mallikin, :grr:.

Hartia-suu sai jatkaa ja itseriitto-omakehu joutu lähtee. Luulen, et siks, kun osoitti mieltään nyrpeällä ilmeellään ja päänpudistuksellaan tuomaristolle arvostelussa. :roll: Kaikki vaikuttaa, vaikkei sai tollaset henkilökemiajutut vaikuttaa.

Lisa :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Edelleen NIK  :voitto:

Ja tietenkin meikäläisen aina hyvälle tuulelle saava Jay Alexander!  :voitto:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Margot »

Siis nää tyttöset on kyllä niin välkkyjä että. :roll: Vähitellen tää sarja alkaa myös tuntua aika käsikirjoitetulta.

Jayla on tosi söpö, mutta näytti lavalla lähinnä missiltä. Bre on nätti, mutta en kestä sen ghettotyyliä. Diane on myös nätti, mutta ainahan se kiintiö-xl pudotetaan jossain vaiheessa.

Edit: Kai mun suosikki tässä vaiheessa olis sit toi Jayla.
Viimeksi muokannut Margot, 15 Tammi 2007, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What color is your life?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

HA HA HA HA HA HA HAAAAAAAAA  :jihuujippii:
Ihan oikeen sille superleuhkalle Ashleylle, että lens ku kuppa töölööseen  :rofl:

Ei nyt oikeen pysty sanomaan, että kuka on suosikki mutta huvittavat tapaukset tietty pysty plokkaamaan.... 

Kim, ihan onneton lavalla ja onneton kuvassa.
Se Bre tai mikä lie, niinku joku esteratsastus heppa niitten robottikinttujensa kanssa. Siis mä tajuun, että tää on mallikisa, mutta ei tässä nyt sentään mitään esteitä olla ylittämässä! 
Nicole harppo kuin mikäkin ja näytti kuvassa just nukahtamaisillaan olevalta kampelalta!
Ebony on joku ihan käsittämätön irvistelijä ja sen silmät on varmaan 10metriä leveet.... 
Jayla, siis oliks se kiimassa vai miks se itteään hipelöi siellä lavalla 
Ja sitten tietysti Sarah.... voi Sarah Sarah...... näytti ihan kävelemään opettelevalta varsalta

ashley oli ällö "oi meidän suvussa kulkee kauneus" SIIS PLIIS!! Joku raja nyt tohonkin, kiitos. GOODBYE, nobody will miss you
ja sen oikea käsikin vispas pahemmin kuin mummon rikkimennyt sähkövatkain, oli ihan irtonainen ja se kirjaimellisesti KULJETTI sitä mukanaan kuin jotain käsilaukkua.... pelottavaa  :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Asiaa! Genten pitäs olla siellä tuomaristossa. :rofl: :tapu:
gentedimare kirjoitti: *** ja sen oikea käsikin vispas pahemmin kuin mummon rikkimennyt sähkövatkain, oli ihan irtonainen ja se kirjaimellisesti KULJETTI sitä mukanaan kuin jotain käsilaukkua.... pelottavaa  :shock:
:rofl2: HAHA! Parhaimmat naurut sain tästä gentedimaren viestistä ja varsinkin tää viiminen osio!

Kiitos nauruista, teki hyvää. :violette:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

It was my pleasure.....  :joojoo:
Kiva, että viihdytti. :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Hauskoja tyttösiä nämä kisaajat tosiaankin siellä lavalla  :rofl:. Miten se Bre sillain kävelee, voi elämä  :shock:. Ja se Jayla, sillä oli varmaan satiaisia pöksyissä.  Sarah on ihme koikkelehtija, pelkkiä huteroita jalkoja ja leveää suuta ja jättihartioita koko honkkeli  :mrgreen:.

No, mun suosikit on vielä kumminkin just Bre ja Jayla  :heh:. Mutta myös Nik on  aika kiva.

Ashley oli porukan kaunein, mutta sai tuolla asenteella lähteäkin, missikisoihin vaan terve menoa.
Mua ei se Kim ärsytä yhtään, mutta sen sijaan se Miss Texas, vai mikä lie pikkumissi-Cassandra  :stupido:.

Ihan hauska kausi tämä tuntuu olevan, toivottavasti vielä paranee jatkossa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja WandA »

Voi vitsi sitä hevosta miten se yritti kävellä!!  :rofl: Tosi viihdyttävä jakso  :repeilee:
Tuntuipa että eivät edes ihan parhaita kuvia näyttäneet niille kilapilijoille siellä pudotuksessa.. Olin näkevinäni  parempiakin siellä kuvauksissa ..??  ???
Näin :D nättiä tyttöä!
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Kohta taas "ihanaa" kiljuntaa ja katkeria kyyneliä tiedossa! Kaikki telkun ääreen!
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Nik nousi mun suosikiksi, ihana! Cassandran uusi tyyli on aivan mieletön, tollaset hiukset mullekin sitte (vanhojen tanssien jälkeen). Muutenkin muodonmuutokset onnistuivat musta hienosti, varsinkin Coryn on nyt paaaaaljon paremman näköinen. Ihanaa kun pääsivät niistä kulmakarvoista eroon  :heh:.

En nyt tiedä tippuiko oikea tyttö, koska musta Ebony oli symppis, mutta eivät sen kuvat kyllä oikein onnistuneita olleet. Lisa on muuten ihana, mutta sen itsevarmuus alkaa mennä jo ärsyttävyyden puolelle. Eikä se Lisan kuva musta niin kauheen hyvä ollut, ihme asento  :miettii:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Ebony olis saanu vielä jäädä ja Diane tippua, kun ei sitä kuiteskaan valita huippumalliksi. Ebonylla on parempi kroppa. Sääli ettei hänen kuvansa onnistunu. Lisa on edelleen mun suosikki nro1, mutta täytyy myöntää että käy munkin hermoon jo tuo provosoiva käytös: minäminäminä... :/

Toivottavasti joku sanois siitä sille suoraan päinnaamaa ja kunnolla, niin putois takas maanpinnalle. Muuten käy huonosti, koska tuomaristo on ihmeen tarkkaan perillä kaikesta mitä mallikokelaiden keskuudessa tapahtuu: kuka egoilee jne. :joojoo:

Muutokset oli kaikkien kohdalla onnistuneita.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja WandA »

Hyvä idea se että laitetaan kaks tyttöä toisiaan vastaan!  :peukku:
En suosikkia vielä osaa sanoa, mutta kyllä ärsykkeitä löytyyp!!  :niinpa:
Mullekin tuli heti mieleen, että leikkautan heti samanlaiset kuin cassandralla!  :eeek:
Ne oli nii-in hottikset..  :surrur:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

:offtopic: Mul oli kevään kesän ja alku syksyn sellaiset. Ite tein. Ite tehny omat värjäykset+leikkaamiset 13 vanhasta lähtien. Ja oon hyvä, vaikka ite sanonki. :puna: Mul on joskus ollu sellanen Mia Farrow-tukkaki, hunajan vaaleana, pikkasen porkkanaan taittaen. Sitte kun sen laittaa sellasella hyytelövahalla malliinsa, niin näyttää ihan peruukilta. Eli TOSI MOD! :joojoo: Ja kommentteja sain siitäkin tyylistä...miespuolisilta ja yleensä tylyjä, kun piti joteski uhkaavana sellaista lookkia. :roll:

Mun mielestä sille Jaylalle ois sopinu se oma lyhyt mustanruskee kampaus...mutta kyllä tää pitkä, suora ja korpinmustakin on ihan jees, sellanen goottihenkinen hiukan. Sopii kyllä hälle, kun on niin satumaisen kaunis. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tän päivänen muodonmuutos sai mut VIHAISEKSI!!! :tulta:

Cassandraa kohdeltiin todella kaltoin. Musta on todella epäreilua, että pitkät, upeat tummat hiukset kynitään kamalaksi poikatukaksi ja blondataan niin vaaleeksi, että pyöräilijät ajaisivat ojaan häikäisyn takia! Ja sitten se GOD ALL MIGHTY Tyra vielä kehtaa sanoa, että ei ne vieläkään ole sellaiset kuin mitä HÄN halusi! Mikä se oikeen luulee olevans?? Haluaisinpa vaan nähdä senkin päivän kun Neiti Banks antaisi leikkauttaa itselleen tollaset hiukset! Ja vain siksi, että mallimaailmassa ON PARASTA TOTTUA MUUTOKSIIN! BUUUUUUUUUUUUUUUULSHIT sanon minä. Moniko HUIPPUmalli on antanut leikkauttaa hiuksensa?? Ainoa mistä noi  idiootit tuolla osaa jauhaa on Linda Evangelista. SIIS PLIIIIS!! Mallien ei todellakaan tartte leikkauttaa tollasia hiuksia vaan siksi, että niin tehdään mallimaailmassa! Jos halutaan muutoksia, niin peruukki vaan päähän!

Ja sitten ne muut kamalat akat siellä vielä nauraa Cassandralle ja valittavat kun se muka valittaa. No kyllä minäkin valittasin jos joku saakelin Banks tulis ja pakottasa leikkauttamaan noin lyhkäsiksi. Tää koko episodi oli taas tehty just katsojalukuja silmällä pitäen, just siltä leikkautettiin hiukset pois joka niitä eniten rakasti! Miten se aina meneekin niin. Minkä takia sen muutoksen pitää aina yhdelle olla NOIN dramaattinen! EN TAJUA!  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ja sitten se kamala Lisa! Mä kampittaisin sen jos olisin talossa. IHAN HIRVEE LEHMÄ!!!!! :plaah:
Viimeksi muokannut gentedimare, 23 Tammi 2007, 00:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mäkään en tykännyt Cassandran hiuksista. Tai eihän niissä sinällään mitään vikaa ollut, mutteivät yhtään sopineet sille, toi genten mielikuva pyöräilijän häikäistymisestä on tosi osuva  :mrgreen:. Vaikken siitä missukasta tykkääkään, niin nyt tuli vähän sääli. Kaameeta, jos olisi vielä nyt pudonnut, olisi menettänyt kauniit hiuksensakin ihan turhaan. Olihan se niissä omissaan kovasti missimäinen, mutta mitäs sitten sen ottivat mukaan, jos täyty ihan erilaiseksi kyniä.

Aika monella muulla uusi tyyli ja tukka oli kyllä erittäin onnistunut. Mikä sen pitkätukkasen blondin nimi oli, josta ne teki bruneten, sille sopi uusi väri ihan loistavasti?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Margot »

Samaa mieltä genten kanssa. Kauheen yllättävää, et joka kerta löytyy joku, jolle mukamas niinku sopii tooooosi loistavasti lyhyet hiukset, mut se ite ei vaan tykkää. :roll: Pientä draamahakuisuutta. Tai ehkä musta on vaan ihan kamala ajatus, et joku leikkaisi MUN hiukset. :eeek:

Eipä tosiaan huippumalleilla kauheesti noita lyhyitä tukkia näy, joten sikälikin vähän ihmeellistä touhua... :niinpa:
What color is your life?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jäi alku näkemättä kun kyttäsin sitä Valkoisen Venäjän nettilähetystä (turhaan)  :niinpa:

En meinannut tuntea osaa mimmeistä kun olivat sinä aikana käyneet muodonmuutoksessa. Cassandran uusi look oli kyllä ihan  :shock:

NIK Edelleen suosikkini. Mitäpä sitä vaihtamaan!  :peukku:

Ja ihan kamala (vaikka kieltämättä hyvä kuvissa) se kaiken osaava BITCH!  :twisted:

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Minun mielestäni Cassandrasta tuli paljon paremman näköinen lyhyillä hiuksilla. Sen kauniit silmätkin tulivat paremmin esiin. Siitä tuli MALLIN näköinen ja sitä kai Tyra halusikin. Nyt on mielenkiintoista nähdä jos Cassandran hiuksista todella tehdään rosemaryhiukset  :cool:. Kyle oli taas parempi blondina. Nicole tulee pääsemään pitkälle... :miettii: Mutta se Lisa... :shock: toivon että se töppää ja lentää sieltä kuin leppäkeihäs  :evil:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja male »

Mä pidin Cassandran muodonmuutoksesta, sillä se toi hänen kasvonsa paljon enenmmän esiin. Ennen hän oli mitäänsanomattoman missin näköinen, mutta nyt kasvonpiirteet pääsivät esiin. Tosin se käskevä tapa, jolla muodonmuutos toteutettiin oli aika kyseenalainen.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Pixie
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 11:24

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Pixie »

Miekin oon niin koukussa tähän sarjaan! Miun suosikki on Kim, se kun vaan on niin oma itsensä - ja miun tyyppiä.  :/  :puna:
Ja voi että otti hermostoon se Lisa - okei, hän on kaikkein osaavin ja kokenein, mutta se tulis kyllä ilmi muutenkin kuin toitottamalla sitä tauotta!

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Mä nostin tän keskustelun nyt ylös, jotta ohjelmasta pitävät muistaa kattoo/laittaa nauhalle. :peukku: Malliskaba alkaa nimittäin nyt muutaman minsan päästä! Jipii! :hiphei:

Tässä jaksossa: Nelonen
29.1.2007 20:00

Tyttö joka selittelee. Tytöt opettelevat lavakävelyä J. Alexanderin johdolla ja pääsevät näyttämään kykynsä Sue Wongin eksoottisissa asuissa pyörivällä korokkeella. Kahden kilpailijan välinen suhde syvenee ja yksi tytöistä tekee rohkean päätöksen.

Mä rakastan kaikkii pyörivii korokkeita, lavoja! Niis on tyylii. :stara:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja WandA »

JEEJEE!! Ei ois ilman sua tääkään melkeen muistanu...  :rakas:

jeejeejee.. kävelyä! Oppiskohan se yks korkokenkäkompuroija vihdoin jotain..??  :draamaa:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

no, cassu sitten lähti omin päin  koko ohjelmasta. tosin en ymmärtänyt sitä touhua koko neidin hiuksista. ne lyhyet hiuksethan oli oikeasti tosi upeat, miksi ne piti vielä mennä leikkaamaan vieläkin lyhyemmäksi ? siksikö että niistä ei tullut sellaisia kuin tyra halusi. ehkä cassu ei ihan oikeasti tätä halunnut.
Viimeksi muokannut tsukinokawa, 29 Tammi 2007, 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ei ollu oikein Cassandralle tommonen. Ei sais olla niin ilkee. Mutta JÄRJETÖNTÄ valitusta muutaman sentin takia, olis antanu mennä vaan, ite oisin antanu tossa kohtaa vetää vaikka kaljuksi.

Nik ja Bre suosiossani edelleen, Kim taas tippui suosiostani, koska inhoan hänen tapaansa kävellä. Korkokengillä kävely kun on mulle oikeen suosikkipuuhaa. Mutta se johtuukin siitä että olen lyhyt :D

Sarah olisi saanut tippua aiemminkin. Hän muistuttaa erästä ystävääni, joka ei ole edes noin kömpelö, mutta pidän häntäkin jo täysin epätoivoisena tapauksena. Näyttääkin muuten ihan Sarahilta, kun tarkemmin ajattelee.

Coryn, Nicole ja Diane ovat sellaisia, etten edes huomaa heidän olemassaoloaan. Ja sitten on vielä ne, joiden nimet olen näköjään unohtanut :D Ainiin, pitkäsäärinen tyttö, ärsyttävä-Lisa ja ihana Jayla.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja WandA »

Ah menkööt Cassandra sinne minne pitääkin ( ja haikailikin! ) MISSEILEMÄÄN!  :draamaa:
Vaikka ei se kyllä varmaan kovin kivaa ollu kun kaikki vaan nälvii että MISSI MISSI MISSI...  :niinpa: Mutta sinneppähän se sitten nyt taitaa suunnatakin - missikisoihin. Tai niin olin kuulevinani ainakin joskus..  :miettii:
:hali: Ihanaa kun siltä yheltä mustahiuksiselta nyppästiin ne kauheet lisäkkeet! Ei ollu luonolliset!  :eiei: Nyt näyttää tosi hyvälle!  :peukku:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihanaa, suosikkini DIANE pääsi jälleen jatkoon, eikä ollut edes kahden huonoimman joukossa!  :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Omituinen episodi oli kyl se Cassandra-tapaus. :/ Miten ihmeessä viittii pihdata paria senttiä? Ei tie kuinka hieno siitä lyhyemmästä fledasta ois tullu. Tunteet puhu kyllä tuossa lähdössä, ei järki. Voi olla että on katunu lähtöänsä jälkeenpäin...

Sarah putos ihan odotetusti. Ei osannu sitten yhtään kävellä ja muutenkin oli jotenkin muissa maailmoissa koko ajan: Kim maailmoissa. lol Itki varmaan enemmän sitä kun ei oo tietoo näkeekö Kimiä enää, ku sitä pudotustaan.

Mä en kässää miten ne voi pitää sitä hevoskävelyy niin hienona ja hyvänä! Kamalan näköstä polvien nosteluu. Yäk! :grr: (Bre tais olla kävelyvoittajan nimi)

Lisa ja Kyle :peukku: (<--siis se Jessica Simpsonin näköinen sillon aluks niil vaaleilla hiuksillaan, mut ihan ok on noi tummatki hiukset)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja WandA »

Heti kun ne pääs sinne taloon sisälle, niin tää ties, että se Kim alottaa just tommosen shown!! ´´ Oh, I just love blonds so much!!´´  :roll:
Kenelläs sitä nyt on ennustajan kykyjä, GENTE?? lol
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Cassandra teki viisaan ja kypsän ihmisen päätöksen. Jos kerran itse huomaa, ettei halua niin paljon malliksi, että antaa viedä oman persoonallisuuden, niin silloin pitää lopettaa. Aloin tykätä tytöstä just silloin, kun se päätti pitää hiuksensa ja lähti. Olisin itse tehnyt ihan saman ratkaisun tuossa vaiheessa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

POINTSIT CASSULLE!!!  :peukku:
Antoi viimeisen näpäytyksen kieltäytymällä muutamasta viimeisestä sentistä!
IN YOUR FACE TYRA!! Joka taas jakso löpistä miten mallien pitää olla valmis muodonmuutoksiin....  :roll: Joo vähän niinku Tyra itse tai Cindy tai Elle tai Giselle yms.  :roll: Nehän onkin kaikki antaneet kyniä itsensä tollasiksi  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin