Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Huuto.netin kosmetiikkapuoli onkin vaarallinen paikka. Yritän vieroittaa itseäni sieltä, niin monta huulikiiltoa kun on tullut huudettua...  :puna:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Juuh, sieltä kun malttaisi pysyä poissa...  mutkun siellä on niitä ihania huulikiiltoja ja sen semmoisia...  :D
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Oohhhh, Huuto.netissä käyn usein, mutta huulikiiltoja en ookaan älynnyt sieltä bongailla . Täytysköhän mennä... :hiips:  :jihuujippii:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Myös mä käytän aika paljon huulirasvoja ja paras on ollut sellainen Biothermin valkoisessa tuubissa oleva rasva, jota ei tarvinnut kovin usein lisäillä. Mutta nehän tietty menivät ja lopettivat sen. :tajutkaa:

Elisabeth Ardenin Eight Hour Creamia käytän aika paljon, olen tainnut sitä täälläkin mainostaa, kun muistan Ashantin järkyttyneen mun navetta/lampola-vertauksistani, mitä kyseisen tuotteen tuoksuun tulee. :p
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja minnie »

barbarossa kirjoitti: Elisabeth Ardenin Eight Hour Creamia käytän aika paljon, olen tainnut sitä täälläkin mainostaa, kun muistan Ashantin järkyttyneen mun navetta/lampola-vertauksistani, mitä kyseisen tuotteen tuoksuun tulee. :p
Huulirasvaa käytän kanssa aina ja ikuisesti. Tuttu tuote on tuo Eight Hour Cream...laivalta oon sitä pyytäny tuomaan aina, edullisempaa ainakin ollut siellä, nykypäivänä en tiedä, kunnen enää käytä sitä voidetta. Aikoinaan kun käytin niin vetelin sitä päästä jalkoihin: kantapäät, kynärpäät, sormet, kaula, huulet, poskipäät, silmänympärys ja jopa pääkuoreenkin toisinaan. :peukku: Mahtava tuote ja mahtava on hajukin! :heh: Aika tahmasta vaan..sotkee.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Pakkanen kuivattaa inhasti ihoa, ja siksi ostin kosteuttavaa meikkivoidetta. Sävy vain on meikäläiselle ihan liian vaalea, näytän ihan haamulta kun vetelen sitä nassuun.

Tänä aamuna sitten välähti. Kun ensin levitin naamalle sävytettyä päivävoidetta joka taas on minulle ihan liian tummaa ja sen päälle sitten tuota liian vaaleaa meikkivoidetta, syntyi just sopivan värinen sekoitus (eikä ihoa kiristä). Meikkaaminen on joskus kyllä melkoista hienosäätöä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Pixie
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 11:24

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pixie »

Mie olen kans ihan koukussa huulirasvoihin! Tosin huomasin myös olevani allerginen niiden hajusteille, joten voin käyttää vain Labellon sinistä tai sitten ihan Bepanthenia pahimpiin rohtumiin. Juuri viime viikonloppuna iiiiihana uusi mies kehui pehmoisia huuliani...  <3

Meikkivoiteista löysin uudeksi suosikiksen Maybellinen Dream Matte Moussen. Levittyy ihanan silkkisesti ja pitää jopa minunkin rasvanaamani suht kauan mattapintaisena. Iiiihana tuote!

Ripsiväreistä en huoli enää muuta kuin Kanebon 38:n. Olkoonkin että siinä on vähän huono harja, mutta eipä ole enää pandasilmiä itkiessä tai liikuntaharrastuksissa.

Hajuvesiä mulla on muutama: kevyempiä päiväkäyttöön ja täyteläisempiä iltamenoihin. Päivälempparini on Armanin Aqua di Qio (jumalainen myös miesten tuoksuna!) ja iltaisin roiskin Diorin Addictia. Miesten tuoksuista uusi suosikkini on David Beckhamin Instinct - kyllä meinasi jalat lähteä alta sillä... *wow*

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minäkin hankin itselleni Kanebon 38-ripsarin noin vuosi sitten, mutta päivittäiseen käyttöön en ole sitä ottanut. Ripsivärin meikkaustulos ei mielestäni ole paras mahdollinen, ja se värin pois peseminen on oikeasti tosi hankalaa, silmät aina punoittaa sen hankaamisen ja vedellä lotraamisen jälkeen (nimittäin ilman pienoista hankausta tuo väri ei kyllä minnekään lähde, vaikka kuinka olisi oikean lämpöistä vettä). Luotan edelleenkin Max Factorin 2000 calories -maskaraan, jolla tulee mielestäni ihan selkeästi paras meikkaustulos - uskallan tällaista väittää noin 15 ripsaria kokeilleena - ja peseminenkin käy helposti: vähän vaan silmämeikinpoistoainetta pumpuliin, pyyhkäisy ja huuhtelu. Tämä ripsiväri ei myöskään varise eikä valu pienistä kyynelistä. Tuo Kanebon ripsari mulla on sitten vararipsarina erikoistapauksia varten, jolloin ripsivärin on todellakin oltava vedenkestävää.

Voihan se tosin olla, että markkinoille on sitten vuoden 1997 (jolloin aloin tuota Max Factoria käyttää) joku vielä parempi, mutta ei ole huvittanut vaan lähteä uudelleen siihen ripsarikokeilurumbaan kun tuo kerran on niin mainio, jopa parempi kuin osaan toivoa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pixie
Maistelija
Maistelija
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 11:24

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pixie »

Violette kirjoitti: Luotan edelleenkin Max Factorin 2000 calories
*laittaa korvan taakse* Kiitos vinkistä, Violette!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Pitääkin kokeilla tuota Factoria joskus. Minä sorruin mainonnan uhrina ostamaan Lumenen ripsiväri-eyeliner-yhdistelmän. En suosittele. Rajaussivellin on kyllä ihanna ohut ja rajausvärikin kelpoisaa, mutta ripsari on minusta huono. Suttaavaa, harja on törkerösti muotoilu, väri leviää helposti mutta ei silti tahdo lähteä puhdistaessa pois ja aamulla on sitten pandarenkaat silmien alla vaikka olisi kuinka käyttänyt meikinpoistoainetta, vettä ja vielä puhdistusmaintoakin.  :evil:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Pixie kirjoitti:
Violette kirjoitti: Luotan edelleenkin Max Factorin 2000 calories
*laittaa korvan taakse* Kiitos vinkistä, Violette!
Öh... Eikö sitä laitetakaan ripsiin..?  :heh:

Joo, tiedetään, huono oli, ja nykyään tätä off-topiccia meinaa multa tulla ihan joka ketjuun. Nyt:  :suutukkoon:
Kymmenen sientä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tuolla 2000 calories -ripsarilla tulee sitten aika vahva meikkaustulos, eli sopii jos tykkää siitä, että ripset ovat hyvin korostettuina. Itselläni on tapana laittaa ripsiväeiä aina yhtä kerrosta enemmän muutenkin. Jos taas pitää luonnollisemmasta lookista, kannattaa kokeilla jotain muuta. Sen sijaan en suosittele Max Factorin stretch-ripsaria eli sitä pidentävää, se oli aika huonoa minusta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mää ostin Max Factorin Masterpiece -ripsarin, kun sitä niin kovasti joka paikassa kehuttiin! Ja se on kyllä tosi hyvä. Sillä saa tuuheat ripset, ja väri on kunnolla musta. Suosittelen.
What color is your life?

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Leena »

Ja minä suosittelen kokemukseni perusteella ripsaria: Loreal Volume Shocking. Hoitaa ja tuuheuttaa ripset suitsait :)
Bra vibrationer!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Yääh... mulla on tänään Cliniquen huulikiiltoa, joka on kyllä sinänsä mainio tuote. Mutta kun se maistuu ihan hirvittävän kammottavan kamalalle... ja hajukin on tunkkainen. Onko mitään vinkkiä mitä tuolle maulle tehdä?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja salla »

Itse tutustun lähiaikoina Oriflamen tuotteisii paremmin ja palaan aiheesta kun saan lisää tuotteita. Vaikuttaa tosi yes.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Serkkuni oli pitkään Oriflamen edustajana, tuotteet joita häneltä sain olivat kivoja.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Oriflamen tuotteet ovat hyviä, olen tykännyt jopa joistakin tuoksuista, joiden suhteen olen yleensä melko niuho. Ostaisin Oriflamea, jos saisin edustajan jostakin käsiini.  :peukku:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Meikkigurut, auttakaa! Haluaisin sellaiset samanlaiset vähän glitterimäiseen tapaan kimaltelevat luomet kuten esim. Jaanalla ja Hannalla viisulähetyksessä. Millaisella luomivärillä sellaiset saa, jotain kohtuuhintaisia merkkiehdotuksia? Minusta näytti siltä, että Jaanan meikissä oli laitettu ruskeansävyistä kimaltelevaa luomiväriä koko luomelle ja häivytetty siitä vähän ylöspäin + sitten vain rajaukset ja ripsiväri. Vai oliko jotain muita kikkoja? Näytti tosi hienolta, miten saisin itselleni samanlaiset simmut?

Olen ihan pihalla kaikista uusista meikkitrendeistä, olen meikannut aika samalla tavalla jo 10 vuotta. :puna: Juhlameikkinikin rajoittuu mustaan ja valkoiseen luomiväriin ja banaanivarjostukseen. :puna:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en oo meikkiguru, mutta joskus mä sain joululahjaksi sellaisen luomiväripaletin, missä kaikki värit oli voidemaisia ja kimaltavia  <3 Harmi, että kaikki hyvä loppui aikanaan, enkä valitettavasti osaa sanoa MISTÄ ne oli ostettu  :puna: Veikkaisin kuitenkin, että ihan jostain kemikaaliosta ja luultavasti halvalla :peukku: Ei sukulaiset kauheasti olisi satsanneet mun lahjoihin  :rofl:
Viimeksi muokannut Aintsu, 21 Helmi 2007, 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Joo, jos luomille haluaa kiiltoa niin nestemäiset, voidemaiset tai kynämäiset värit toimivat minusta parhaiten. Puuterimainen tahtoo karista.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Violette, sunhan pitäisi kysyä ESC_Hullulta.  :cool: Mutta voidemaisia tai vaahtomaisia suosittelen minäkin. Noilla halpismerkeillä (muistaakseni ainakin Maybellinelläja/tai L'Oréalilla) on sellaisia ja niillä saa kunnon kimalteet aikaiseksi.



Ja moderaattorina sellainen huomautus, ettei edustamiensa tuotteiden suoraa mainontaa ja markkinointia tämän palstan julkisen puolen kautta, kiiiitos!  :) Privana voi lähettää kysyjille mainoksia niin halutessaan.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Nuo halpismerkit on hyvä pitää mielessä silloin kun haluaa jotain tuollaista glitteriä tms. spessujuttua, jota ei joka päivä käytä. Itse en ainakaan viitsi jostain hassunvärisestä erikoisluomiväristä kamalasti pulittaa, satsaan rahani mieluummin laadukkaaseen meikkivoiteeseen kun sitä kuitenkin käytän lähes joka päivä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Sama linja täällä. Tosin onhan sitä jotain kalliimpaakin kosmetiikkaa tuonne kaappiin kertynyt ja joka siellä käyttämättä lojuu.  :-*
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Clara »

salla kirjoitti: Itse toimin Oriflamen yhteyshenkilönä
Ollaan sit samiksia  :joojoo:

Kesällä 2005 aloitin yhteyshenkilönä ja olen todella tyytyväinen ollut niin tuotteisiin, firmaan kuin laajaan ja alati kasvavaan asiakaskuntaani  :cool:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kiitos vinkeistä! Täytyy tutkailla halpismerkkien voidemaiset helmiäisluomivärit läpi. Itse ostan pelkästään edullisten markettimeikkisarjojen tuotteita (Max Factor, Lumene, Isadora jne.), koska ne ovat mielestäni ihan tarpeeksi laadukkaita ja nuori iho ei edes vielä kaipaa mitään erikoissuperhypertehokkaita laatutuotteita. Toki asia olisi eri, jos vaikka meikkaisin ammatikseni tms.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tietääkö joku, onko Lumenen silmämeikinpoistoaineen koostumusta muutettu? Olen yleensä sillä poistanut meikin, vesiliukoisen tavallisemmin, ja on aina toiminut erittäin hyvin. Nythän se oli jonkin aikaa lopussa lähes kaikista liikkeistä ja mulla oli toista merkkiä. Eilen löysin sitä taas uudistuneessa pakkauksessa. Yllättäen se kirvelikin silmiäni ja toinen silmä alkoi punottamaan tosi pahasti. Vielä nyt aamullakin on punainen ja kipeä. Ikinä ei ole vastaavaa tapahtunut. Täytynee käyttää vähän aikaa vaan lämmintä vettä ripsarin poistoon, muun silmämeikinhän voi poistaa nätisti puhdistusmaidollakin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Silloin kun käytin vielä silmämeikinpoistoainetta, niin Garnierin oli musta paras. Se oli hellävaraisin ainakin mun silmille. Nykyään poistan kaiken meikin vaan puhdistusmaidolla.
What color is your life?

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja salla »

Hazel; kokeile puhdistaa silmät vauvan hoitoöljyllä. Ihan paras aine poistaa meikki. Hellävarainen, sillä lasten tuotteet on niin hyvin testattuja. Ja öljyllä lähtee hyvin pois kaikki meikki muutenkin. Itse ostan tyyliin Pirkan halpaa öljyä ja otan sillä raskaat meikit vanulapulla poies. Kikan opin meikkikoulussa. Toimii!!!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Toihan on vallan mainio kikka, pitää testata. Varsinkin kun noihin vauvatuotteisiin ei taatusti laiteta lisäaineita. Vähän samalla lailla minun meikkipussini vakiovarusteisiin päätyi Bepanthen-voide. Sillä paranevat niin vauvan pyllyn punoitukset kuin pahasti rohtuneet huulet ja muut karheudet. Mainio aine, jota tulin testanneeksi kummipoikaa hoitaessani - ja koukkuun jäin!

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Vastaa Viestiin