Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: En todellakaan väittänyt sellaista. Tarkoitin, että Muzamaza menee metsään hehkutuksineen...  :heh:  Koiranleukkoo..  :heh:
Siehän oot nyt ihan hönö.... jos mä sanon että Maza menee metsään. Ja sä sanot ehkäpä! En tiedä niin eihän se nyt sitä tarkota että oisit samaa mieltä mun kanssa Mazan metsään menemisestä. Kun nimenomaan et ole samaa mieltä mazan metsään menemisestä :surrur:

:rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:
AntSa kirjoitti: En todellakaan väittänyt sellaista. Tarkoitin, että Muzamaza menee metsään hehkutuksineen...  :heh:  Koiranleukkoo..  :heh:
Siehän oot nyt ihan hönö....
IHAN KUINKA VAAN; SÄPINÄÄ SEKIN! (Marjaana Helmisen kuiva muka-naseva  :heh:)
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Olen edelleen sitä mieltä, että Lovexin biisit ovat lähinnä ärsyttävää yliyrittävää huutamista. Nämä eivät ole edes niin hyviä kuin bändin aiemmat, sinänsä uuvuttavat tuotokset. Aivan onneton sävellys -- pystyn improvisoimaan paremman melodian lennosta (tsekatkaa vaikka youtubesta syksyllä improvisoimani laulu ananasmehusta... sekin on mielenkiintoisempi sävellyksenä: http://youtube.com/watch?v=lPnRIkGwN2c) .  :heh:

Tulette huomaamaan, että tulkintani Theonin live-äänenkäytöstä ei ole mitenkään niin yliampuva kuin voisi olettaa.
Viimeksi muokannut nkorppi, 31 Tammi 2007, 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WandA »

´´Tulette huomaamaan, että tulkintani Theonin live-äänenkäytöstä ei ole mitenkään niin yliampuva kuin voisi olettaa.´´

Sen kyllä uskon ja kuultu on!  :joojoo:
Jeee! Melkein ylihuomenna!  :eeek:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Täällä ainakin jonkinnäköinen näyte siitä livelaulannasta.

Liikaa käyttää sitä voihkintaa, mutta minusta Ville Valokin käyttää sitä liikaa. Tuohon skeneen se kai sopii, mutta toivottavasti on sitä rajoittanut tuolta ajalta. Mutta ei tuo minusta nyt NIIN kamalaa ole. Rock-laulajan tulee kuiteniin olla ennemmin persoonallinen kuin taitava laulaja. Mutta kyllä minäkin pelonsekaisesti odotan lauantaita, koska helposti tuon biisin saa pilattua livenä kuten kävi Plane Awaylle. Sitten jääkin enää B&S, jos niin kävisi.


Ai, niin. Se piti vielä sanoa että vaikka pojat vetäisivät kuinka hyvän shown, niin minua silti epäilyttää josko Suomen kansa tätä bändiä äänestäisi. Itse bändi on vain valitettavan monelle sellainen mörkö, että sillä ei ole väliä että heillä olisi paras paketti, sitä ei kuitenkaan äänestetä vaan vihataan ihan pelkästä periaatteesta.
Viimeksi muokannut Aamu, 31 Tammi 2007, 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mangolassi

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

AA jyrää eteenpäin ensitahdeista alkaen kuin hirvi konsanaan. Miten mä voin olla näin teinix? Tykkään tosi paljon tästä vieläkin. Pelottaa, jos petyn lauantain live-esitykseen (vrt. Ville Pusan & Christa Renwallin ponneton Eternally-esitys vielä hirveimpine pupumekkoineen... :eeek:)

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11983
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja sziget »

:) Reippaita poikia. Tarpeeksi erilaista kuin Lordi. Tosin Kurkela tai Kuoppis olisi vielä erilaisempi. Anyone anymoressa on erittäin hyvä loppukiekaisu.

:( Wild and violent on paljon huonompi, koska siinä ei ole loppukiekaisua vaan pelkkä ähkäisy.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja manic »

mangolassi kirjoitti: AA jyrää eteenpäin ensitahdeista alkaen kuin hirvi konsanaan. Miten mä voin olla näin teinix? Tykkään tosi paljon tästä vieläkin. Pelottaa, jos petyn lauantain live-esitykseen (vrt. Ville Pusan & Christa Renwallin ponneton Eternally-esitys vielä hirveimpine pupumekkoineen... :eeek:)
Apua, ne vaatteet oli todella jotain kamalaa... Ne tuhos lopullisesti sen esityksen joka oli muutenki paska. Biisi oli KUULEMISEN jälkeen mun suosikki... :roll:

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Lovexin kotisivuilta löytyy tällainen

Kuva

Ens vuonna voisi tosiaan jättää nämä semit pois, ja pitää vain finaalin artistien itse valitsemien biisien kesken.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Alexander »

ilmoittavatpahan ainakin suoraan kumman haluavat jatkoon. eivät turvaudu tekstin boldaukseen ja punkerojumppaajiin kuten Katra :stupido: jessös kun tää systeemi on surkea.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Mun mielestä Lovexin ja Katran tyylit on vähä samantapaisia.
Johtuiskohan osittain siitä, että Katra on ollut aiemmin Lovexissa laulajana ja kosketinsoittaja ?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Alexander kirjoitti: ilmoittavatpahan ainakin suoraan kumman haluavat jatkoon....  jessös kun tää systeemi on surkea.
Ei ollenkaan, mutta se mikä tästä tulee ensimmäisenä mieleen on, että tää on se hinta, mikä on maksettava, että jos halutaan saada nuoriso mukaan viisuiluun. Otetaan mukaan viisutyrkyiksi pentuja, jotka siten myöskin käyttäytyvät  ! Fiksumpi aikuisikäinen osaisi ilman erillistä kieltoakin tms. jättää julkisesti puffaamatta toista viisuaan, jos ovat mukana kilpailussa, jossa kansan/kuulijan on tarkoitus päättää, kumpi viisuista häntä miellyttää. Nykyisellään suomen euroviisut on väärä foorumi, jos artisti haluaa väen vängällä sen tietyn kappaleensa viisufinaaliin/julkisuuteen. Ja hei, "Guardian angel" on suosikkikappaleitani, joten ei minua LOVEX:ia vastaan bändinä ole, vaan kritisoin sitä fiksuuden puutetta, jonka myötä pojat aliarvioivat fanejaan ja muita viisuäänestäjiä tässä viisuasiassa.    

Minun korviini Katra ujelsi molemmat laulut samanlaisesti ja molemmissa viisuissaan oli jostain syystä jumppa-asuista extraa, joten itse en kokenut, että Katra olisi varsinaisesti yrittänyt puffata toista viisuaan jatkoaan.

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Big me »

Eipä tuota varmaan bändin kyllä olisi tarvinnut edes puffata, niin paljon parempi tuo Anyone anymore on. Itse asiassa oikein oiva kipale. En näkisi yhtään vastenmielisenä mikäli tämä Suomen edustajana kuultaisiin viisuissa.
Shake it - Röykkyytä sitä!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Big me kirjoitti: Eipä tuota varmaan bändin kyllä olisi tarvinnut edes puffata, niin paljon parempi tuo Anyone anymore on.
Ja juuri tätä tarkoitan aliarvioimisella - bändi ei nähtävästi luota faniensa ja muiden äänestäjien makuun kyetä arvioimaan kumpi on parempi.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Juu. On näiltä pojilta ennenkin nähty ala-arvoista käyttäytymistä.
Muuvi-palkintogaalassa Husky Rescuelle jaettiin kultainen muuvi-palkinto. Viimeisenä yleisön äänestämän parhaan videon palkinnon sai Lovexin Guardian angel. Joku pojista huusi kiitospuheessaan että heille olisi kuulunut se kultainenkin muuvi.  :niinpa:
Life Looks Better in Spring

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Tiku »

Tää menee jo ihan naurettavaks  :niinpa:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Finnish kirjoitti: Ja juuri tätä tarkoitan aliarvioimisella - bändi ei nähtävästi luota faniensa ja muiden äänestäjien makuun kyetä arvioimaan kumpi on parempi.
Bändilla saa ja pitääkin olla mielipide siitä kummalla he mieluummin Suomea edustaisivat. Minusta on hienoa että sanovat sen suoraan.  :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Olisi parempi, jos tulisi kaksikin tosi hyvää viisua joka yrittäjältä. Muussa tapauksessa voitaisiin palata entiseen järjestelmään: 6 eri artistia joka semissä, joista 3 jatkaa finaaliin.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33271
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Pete »

GiveMeWings kirjoitti: Bändilla saa ja pitääkin olla mielipide siitä kummalla he mieluummin Suomea edustaisivat. Minusta on hienoa että sanovat sen suoraan.  :peukku:
Olen samaa mieltä. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mie kans! Hyvä, että bändi tietää millä tahtoo lähteä messiin.

Mutta ensi vuonna voisi alkukarsintaa kehittää ihan oikeasti sellaiseksi, että siinä kisattaisiin jo toisiaankin vastaan. Olisi vaikka neljä artistia joista kaksi jatkaisi Suomen finaaliin.... Saataisiin hiukan laajempi kattaus musaa mukaan. Ja viisukarsinnoista tulisi OIKEASTI jännittävämpi ja kiinnostavampi heti alusta lähtien.

Nyt moni tuttu sanoo, että ei viitsi kattoa vielä näitä alkuskaboja kun ei niissä vielä ratkea oikeastaan mitään. Samat artistit kisaavat kuitenkin siellä finaalissa.
Ilmankos katsojaluvut eivät nouse.  :eiei:

ANYMONE ANYMORE saa multa huomenna monta puhelinsoittoa!!!  :puhelin: :puhelin: :puhelin: :puhelin:
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 02 Helmi 2007, 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30764
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mihin tarvitaan alkukarsintoja? Jos vaikka panostettaisiin välillä laatuun eikä määrään. Jos esittäjärintamasta ei löydy leveyttä kunnolla kahteenkaantoista artistiin, miksi määrää pitäisi entisestään kasvattaa 16:een, 20:een tai 24:ään? Miten isojen nimien osallistumishalukkuuteen vaikuttaa mahdollisuus pudota nolosti semifinaalissa jollekin pystymetsästä revitylle amatöörille? Veikkaanpa, ettei ainakaan myönteisesti.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Totta tuokin. Mennään suoraan finaaliin jokaisen artistin omalla suosikkibiisillä. Käy se niinkin.  :mrgreen:

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

MuzaMaza kirjoitti: Nyt moni tuttu sanoo, että ei viitsi kattoa vielä näitä alkuskaboja kun ei niissä vielä ratkea oikeastaan mitään. Samat artistit kisaavat kuitenkin siellä finaalissa.
Ilmankos katsojaluvut eivät nouse.  :eiei:

ANYMONE ANYMORE saa multa huomenna monta puhelinsoittoa!!!  :puhelin: :puhelin: :puhelin: :puhelin:
Saman olen huomannut, tutut sanoo että katsoo sen finaalin sitten..
Saatanpa minäkin rimpauttaa AA:n puolesta jos Theon jotenkin ihmeellisesti olisi oppinut laulamaan livenä siedettävän kuuloisesti  ;) sehän nährään
Life Looks Better in Spring

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Naurettavaa pelleilyä tuo kaksois-edustus.
Jos pitää olla 4 semifinaalia, niin miksei sitten 24 artistia!
Eikö Suomesta todellakaan löydy 12 artistia enempää?

Totta sekin, että monet artistit ei halua osallistua karsinnan kautta.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja minnie »

MuzaMaza kirjoitti:
ANYMONE ANYMORE saa multa huomenna monta puhelinsoittoa!!!  :puhelin: :puhelin: :puhelin: :puhelin:
:/
Mä en taida raaskia äänestää ku mulle kävi sillai ihmeellisesti ny siinä Idols äänestyksen kanssa...       ? ??? Vieläkin kismittää ja oon fundeerannu, et pitäiskö se asia ilmoittaa johonkin ja mihin? Mulla on tallennettuna ne viestien toimitusajat. :roll:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
z
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 21:51

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja z »

Cyrano kirjoitti: Eikö Suomesta todellakaan löydy 12 artistia enempää?
Eiköhän tämä karsinta ole osoittanut jo sen, että ei löydy edes 12 artistia....  :/ :roll: :eeek:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

MuzaMaza kirjoitti: Mutta ensi vuonna voisi alkukarsintaa kehittää ihan oikeasti sellaiseksi, että siinä kisattaisiin jo toisiaankin vastaan. Olisi vaikka neljä artistia joista kaksi jatkaisi Suomen finaaliin.... Saataisiin hiukan laajempi kattaus musaa mukaan. Ja viisukarsinnoista tulisi OIKEASTI jännittävämpi ja kiinnostavampi heti alusta lähtien.

Nyt moni tuttu sanoo, että ei viitsi kattoa vielä näitä alkuskaboja kun ei niissä vielä ratkea oikeastaan mitään. Samat artistit kisaavat kuitenkin siellä finaalissa.
Ilmankos katsojaluvut eivät nouse.  :eiei:
Mutta milläs järjestelmällä viime vuonna voitettiin?

Tällä. :draamaa:

Miks pitäis vaihtaa jos tää on osottautunu toimivaks? Ja kaiken lisäks tää on vielä iha n hyvä järjetelmä. :tapu:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ei se viime vuoden voitto kuitenkaan karsintatavasta ollut kiinni. Tänä vuonna jos/kun voittoa ei tule, voidaan todeta ettei tämä karsintasysteemi ollutkaan niin hyvä.  :stupido: Tämä nykyinen systeemi on kaikkien kannalta huono. Artisteilla kun tuntuu olevan oma suosikkikappaleensa, jolla he haluavat kilpailla. Ja katsojilla ei myöskään oo tosiaan oikein mitään jännitettävää näissä alkukarsinnoissa.

Mutta vielä aiheesta sen verran, että mun korviin Anyone Anymore kuulostaa joka kerta paremmalta. Kauhunsekaisin tuntein odotan illan live-spektaakkelia...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Viestiä Tohlopista:

Anyone Anymore. Taustalla valtava discopallo ja lavaesiintyminen todella tehokasta.
JA MIKÄ TÄRKEINTÄ:Solisti laulaa hyvin!  :peukku:

Tohloppi pullollaan Lovex-faneja joten huutoa ja mekastusta tulee illan lähetyksessä varmasti piisaamaan.  :heh:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17141
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

MuzaMaza kirjoitti: Viestiä Tohlopista:

Anyone Anymore. Taustalla valtava discopallo ja lavaesiintyminen todella tehokasta.
JA MIKÄ TÄRKEINTÄ:Solisti laulaa hyvin!  :peukku:

Tohloppi pullollaan Lovex-faneja joten huutoa ja mekastusta tulee illan lähetyksessä varmasti piisaamaan.  :heh:
Kuulostaa erittäin lupaavalta, vaikken bändin kannattajiin kuulukaan  :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu