Jann Wilde & Rose Avenue

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Jann Wilden & Rose Avenuen kappaleista

Rock 'n' roll dreams
54
59%
Cinnamon
37
41%
 
Ääniä yhteensä: 91

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kyllä tälle on tiedossa vähän toisenlaista menestymistä. :vonkaus:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Paras kommentti JWRAsta tuli Heikiltä: KUOLLUT STRUTSI!
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Cyrano kirjoitti:
Lordi kirjoitti: Koominen bändi ja kappaleet ihan kuuneltavaa mutta, kuppilan jonsi tuli mieleen solistista, ei menesty Turussa.
Jonsi ei menesty Turussa ?  :roll:
Siis tää bändi ei menesty lol vai olenko väärässä, kun pikkutytöt tätäkin haluaa lol

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja WandA »

...kutitteli heikin suloista poskea... :heh:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Mun mielestä tämä oli ihan kiva bändi! Paljon parempi kuin Beats and Styles. Harmi että yksinkertainen ja sympaattinen laulu "Cinnamon" ei selvinnyt Turkuun, se olisi erottunut mukavasti. :)

Aiku se Cinnamon jää helposti soimaan päähän... Nyt ymmärrän paremmin Lharjuakin, joka torstai-iltana sitä lauleskeli ;)
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Possu »

Saanko kysyä, että onko tuo laulaja mies, nainen vai molempia? Vetää sanattomaksi tälläinen järjetön paska.
Mor Ve Ötesi - Deli

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Possu kirjoitti: Saanko kysyä, että onko tuo laulaja mies, nainen vai molempia? Vetää sanattomaksi tälläinen järjetön paska.
:rofl: no ÄLÄ!!  :repeilee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Possu kirjoitti: Saanko kysyä, että onko tuo laulaja mies, nainen vai molempia?
Mitä väliä sillä on?  :roll:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Hmmm.. Mä mietin aina kauhulla niitä rytkyjä, joissa viiletin kymmenen vuotta sitten, mutta eipähän nuo sittenkään taida antaa paljon aihetta nolostumiseen kun tätä katsoi. Rokkikukko saa olla, ja pitääkin olla jos sille tuntuu, rokkistrutsi tai minun puolesta mikä tahansa muniva nokallinen, mutta en mä nyt usko, että solistin tavoitteena oli herätellä äidillistä myötähäpeää. 
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Possu kirjoitti: Saanko kysyä, että onko tuo laulaja mies, nainen vai molempia? Vetää sanattomaksi tälläinen järjetön paska.
Mies hän on. Modernit miehet meikkaavat ja heillä on itsetunto kohdallaan olla sitä mitä on. Villi Janne tekee ihan kiinnostavaa musiikkia!  :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Margot »

GiveMeWings kirjoitti:Modernit miehet meikkaavat ja heillä on itsetunto kohdallaan olla sitä mitä on.
Juu! :peukku:

Olin erittäin positiivisesti yllättynyt tästä bändistä. Minähän kuuluin niihin, joiden mielestä pojat olisi pitänyt diskata. Nyt oon jo antanut anteeksi, ja ihan tykkäsin esityksistä. Solisti on jotenkin hurmaava hauskoine eleileen ja valtavine hiuksineen. Kappaleetkin on paremmat kuin ne diskatut. Se on tietty vähän epäilyttävää, mutta samapa tuo.
What color is your life?

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä en osaa näistä esityksistä sanoa oikein mitään, kun eilinen lähetys meni kanavasurffaillessa, mutta musta Jann oli kauhean kaunis. :puna:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä vaadin edelleen tän kammotuksen diskaamista. POIS TÄMMÖNEN PASKA VIISUKARSINNOISTA  :megafoni:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta kun jotenkin se muu olemus ei sitten ollut sitä rokkikukkoa lainkaan, vaan aika vaisua seisoskelua niissä höyhenissä  :puna: Ei vakuuta.
Hello Hi!

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja melodia »

JeSSSe kirjoitti: mä vaadin edelleen tän kammotuksen diskaamista. POIS TÄMMÖNEN PASKA VIISUKARSINNOISTA  :megafoni:
JWRA:n 2. biisiissä solistin höyhen viritelmä oli KAMALA :jumankauta: :jumankauta: :jumankauta: :jumankauta: :jumankauta: :jumankauta: :jumankauta: :jumankauta: :multiraivo: :multiraivo: :multiraivo: :multiraivo: :multiraivo:

Avatar
afrikapaprika
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 30 Heinä 2006, 00:23

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja afrikapaprika »

Hauskoja poikia...  :) Olihan niillä asennetta ja ihan sellaisella poikamaisen positiivisella tavalla... Ainoa asia mikä tökki oli se kommentti (en muista sanoiko juontaja vai laulaja, samapa tuo) ,että musiikkiin on saatu vaikutteita punk rockista... En menis ihan allekirjoittamaan tuota väitettä noitten parissa viikossa ilmeisen hätäisesti väsättyjen biisien esitysten jälkeen (sori vaan fanit.).  Mutta eilen oli ainakin hyvä meininki Tohlopissa tämän kokoonpanon ansiosta ja se on kai parasta ja tärkeintä!  :peukku:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kyllähän katsomossa taas nähtiin ne pirunsarvimerkit.

Tyhmemppöö kannattajakuntaa.  :rofl:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Halla »

Uusintaa täällä katselen ja kyllä mun on nyt myönnettävä, että tuo Jann on oikeasti söpö. :puna: Teinimpöö Halloo... :heh: Ei tuo Rokkenrolluni nyt biisinä ole mikään erikoinen, mutta poika on kyllä söötti kuin mikä. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
aripekka
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 08 Helmi 2007, 02:00
Paikkakunta: Odenmaa-ilma

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja aripekka »

Cinnamon ei päässyt jatkoon :raaps:. rock n roll dreams sitten... hyvä sekin on :tapu:

tomas
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 07 Joulu 2004, 13:18
Paikkakunta: pori

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja tomas »

Täytyy kyllä sanoa, että JWRA on yksi parhaista ehdokkaista koko Suomen karsinnassa. Poika osaa laulaa ja jotenkin todella raikkaan oloista. Äänet menevät kyllä näille meidän huushollista!

-T

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

:repeilee: Kyllä on kyseessä mahtava bändi, kun se näin kovasti mielipiteitä jakaa ja vieläpä herättää ihmisissä näin voimakkaita tuntemuksiakin. Mitä näitä ja myös ylen Euroviisukeskusteluja olen lukenut, niin bändi on saanut osakseen niin transuläppää kuin oikein sydänpohjasta tulvivaa fanirakkauttakin ja kannustusta.

Jos yhtään oikein muistan, oli tasan vuosi sitten legendaarisella viisujen voittajalla Lordilla sama tilanne. Mielipiteet bändistä ja bändin mahdollisesta kotimaamme edustamisesta Euroviisuissa -06 jakautuivat vahvasti kahtia ja oli usealle suuri järkytys, kun mörkömaskiset hevarit voittivatkin yllätys yllätys karsinnan ja pääsivät edustamaan Suomea ja lopputulos onkin sitten jo historiaa.
Nyt näyttää siltä, että suurin osa alkaa olla JWRA:aakin vastaan jo yleisen mielipiteen painostuksesta ja biisien diskaamisen johdosta. Bändihän oli alunperin ennakkosuosikki vielä joulukuussa tehdyn äänestyksen mukaan.

Jokatapauksessa tuskin haluamme edustajaa, joka ei osaa säväyttää kunnolla. Edustajaa, joka on valtavirtakamaa ja joka ei osaa lausua englantia sulavasti. Täytyy sanoa, että nää muut englanniksi lausuvat ovat aikamoisia sönköttäjiä, Jannilla englanninkieli on oikein selkärangassa ja hienosti on kuunneltu ja katsottu mallia upeilta oppi-isiltä KUITENKAAN PLAGIOIMATTA HEILTÄ MITÄÄN! Vaikutteiden ottaminen tyylikkäästi on aivan eri asia ja näin minä näen JWRA:n menetelleen Bowieiden, Bolaneiden ja muiden 70 -luvun glam rockin pääjehujen kanssa.

Jo lauantai-iltaisista karsinnoistakin huokui JWRA:n aito iloisuus ja positiivisuus mutta kuitenkin kaikenlainen aitous ja rakkaus musiikkiin ja viisuihin. Sellaista energisyyttä ja tarmoa ja aitoutta en olekaan nähnyt karsinnoissa pitkiin aikoihin. Ja ihan noin muutenkin JWRA on oikein raikas tuulahdus suomalaisen musiikin maaimassa. Olisi sääli, jos Suomi missaisi tällaisen mahdollisuuden eikä päästäisi JWRA:aa edustamaan kotimaatamme.

Monilla on varmastikin se käsitys, että JWRA ei ole tarpeeksi kokenut bändi pärjätäkseen viisuissa. Bändi on kuitenkin suhteellisen nopeasti päässyt suosioon ja on todella tunnettu Saksassa ja Sveitsissäkin. Pojathan juuri heittivät keikkaa menestyksekkäästi kyseisissä maissa. Myös netin kautta fanipohjaa on luotu onnistuneesti. Bändillä on siis kannattajia ja suosiota riittämiin, mutta ongelmana on, miten saataisi kotimainen media heidän puolelleen. Jos lehdet paukuttavat Lovexin ja Lauran puolesta, yleinen mielipidekään tuskin siitä muuttuu.

Mikä vika sitten olisi, jos esim. Lovex, Pakarinen tai Laura pääsisvät edustamaan maatamme? No, ne ovat valtavirtakamaa ja miksi pitäisi edes yrittää tähdätä tähtiin samalla reseptillä kuin muut? Näin menettelimme monta kymmentä vuotta (tosin välillä hairahdimme paatosmaiseen patriarkaarisuuteen valinnoissamme) ja kun viime vuonna uskalsimme (hui kauhistus!) rikkoa rajoja ja lähettää vihdoin omaperäinen porukka Euroviisuihin Suomea edustamaan, alkoi vasta tapahtua. Monista kilpailumaistahan on nytkin tulossa eurodisconaisia kilpailuun mukaan, joten tuskin Suomen kannattaa enää sen tyylistä artistia lähettää viisuihin. Lovexin pahin rikos on taas se, että bändistä puuttuu sisältö, aitous. Mörköt menivät skabaamaan mörköinä ja Janni -glamstrutsi menisi Janni -glamstrutsina, mutta tuollanen Lovexin harrastama Hanoi Rocksin naurettavan kopion (voiko sitä edes siksi kutsua? no, jotkut ovat) Negativen kopioiminen on vaan niin sisällötöntä, että olisi itsensä huijaamista äänestää moinen porukka sinne Suomea nolaamaan.

Kyllä sen jo etukäteenkin tiesin, että vaikeata on edelleenkään saada ihmisiä erilaisuutta hyväksymään, mutta jättäisitte nyt edes nuo turhat transu/bi-kommentit pois, niin joku ehkä vielä uskaltaisi JWRA:aa viisuissa äänestääkin, vaikka ihan vain silkasta mielenkiinnosta   ;)
Viimeksi muokannut chili, 12 Helmi 2007, 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Onkos sulla chilli pörröinen pää täynnä erilaisia värejä ja sukupuoli on nainen?  :repeilee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

JeSSSe kirjoitti: Onkos sulla chilli pörröinen pää täynnä erilaisia värejä ja sukupuoli on nainen?  :repeilee:
Ei vaan järki tallella ja helvetisti tietoa musiikista  :D Ja opettele ensin kirjoittelemaan nimeni oikein ennenkuin alat arvailemaan hiusten väriäni tai sukupuoltani ;)
Viimeksi muokannut chili, 12 Helmi 2007, 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

chili kirjoitti: Kyllä sen jo etukäteenkin tiesin, että vaikeata on edelleenkään saada ihmisiä erilaisuutta hyväksymään, mutta jättäisitte nyt edes nuo turhat transu/bi-kommentit pois, niin joku ehkä vielä uskaltaisi JWRA:aa viisuissa äänestääkin, vaikka ihan vain silkasta mielenkiinnosta  ;)
En nyt jaksanut ihan koko ketjua käydä läpi, mutta kommentoiko joku Jann Wilden erilaisuutta tai mahdollista seksuaalista suuntautumista tällä foorumilla  :shock:
Jos ei lasketa tuota nimimerkki Possun (joka on kirjoittanut Kuppilaan 8 viestiä) ala-arvoista heittoa tuolla välissä...  :roll:
Kyllä minä luulen, parahin Chili, että Viisukuppilassa hyväksytään erilaisuus paremmin kuin kaikilla muilla suomalaisilla keskustelupalstoilla yhteensä. Transut ja dragithan ovat suorastaan palvonnan kohteenamme - ja bi-seksuaalisuus on harvinaisempaa kuin homoseksuaalisuus. "Ihan tavallisia" heteroita täällä on toki myös runsaasti, mutta kenellekään heistä ei mikään seksuaalinen suuntautuminen ole kauhistuttava asia, vaan suvaitsevaisempaa porukkaa saa hakea!  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Tammi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Tammi 2007, 19:05

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Tammi »

  :p  :p  :p  :p  :p  :p  :p  :p  :p  :p  :p  :p

Hienoa chili!!!

Sää oot mun mieleen! Asiallista ja oikeaa puhetta JWRA:sta. Olen kade, etten itse pysty samaan!  :hali:
Äiti tietää kaiken.

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

tonywerner kirjoitti:
chili kirjoitti: Kyllä sen jo etukäteenkin tiesin, että vaikeata on edelleenkään saada ihmisiä erilaisuutta hyväksymään, mutta jättäisitte nyt edes nuo turhat transu/bi-kommentit pois, niin joku ehkä vielä uskaltaisi JWRA:aa viisuissa äänestääkin, vaikka ihan vain silkasta mielenkiinnosta   ;)
En nyt jaksanut ihan koko ketjua käydä läpi, mutta kommentoiko joku Jann Wilden erilaisuutta tai mahdollista seksuaalista suuntautumista tällä foorumilla  :shock:
Jos ei lasketa tuota nimimerkki Possun (joka on kirjoittanut Kuppilaan 8 viestiä) ala-arvoista heittoa tuolla välissä...  :roll:
Kyllä minä luulen, parahin Chili, että Viisukuppilassa hyväksytään erilaisuus paremmin kuin kaikilla muilla suomalaisilla keskustelupalstoilla yhteensä. Transut ja dragithan ovat suorastaan palvonnan kohteenamme - ja bi-seksuaalisuus on harvinaisempaa kuin homoseksuaalisuus. "Ihan tavallisia" heteroita täällä on toki myös runsaasti, mutta kenellekään heistä ei mikään seksuaalinen suuntautuminen ole kauhistuttava asia, vaan suvaitsevaisempaa porukkaa saa hakea!  :joojoo:
Kyllä täällä monenlaista on saanut lukea, " onko tuo laulaja mies tai nainen?" jne. eikä munsta oo oikein et yhtä (ja vielä oikeesti parasta) artistia viedään lokaan ilman mitään syytä. Ihmiset kirjoittelevat mitä sylki suuhun tuo ilman, että edes tietävät mitään musiikkisuuntauksesta nimeltä glam rock ja niin edelleen. No, onneksi sentään kaikki eivät käyttäydy niin lapsellisesti. Mutta älkää pelätkö, kyllä teidän viisukuppilanne ihan suvaitsevainen pleissi on, ei siinä mitään ..

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Onko JW&RA näiden kisojen lasten suosikki numero 1?  Ainakin tänään päiväkotimme lapsiryhmän 3 poikaa leikki näitä hauskoja hahmoja!  "Oot sie se jolla on ne sulat"?!?  :repeilee:  Lapset ovat lahjomattomia, ja aistivat aidon meiningin poikien meiningistä!  :heh:   HIENO HOMMA!!  Vaikkei musana olekaan aivan minun kuppini teetä, niin tuntui duunissa mukavalta kun lapset kyselivät bändistä. Lupasin viedä huomenna kuviakin näytille..  :joojoo:

ZEMIÄ kovasti näillekin persoonallisuuksille! Varmastikin karsintamme jälkeen kysyntä lisääntyy!  :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

chili kirjoitti: Kyllä täällä monenlaista on saanut lukea, " onko tuo laulaja mies tai nainen?" jne.
No tuo on juuri mainitsemani "Possun" kommentti. Ko. nimimerkkihän on vielä varsin tuore täällä. Tuollaisia tiettyjen artistien puffaajia ja toisien mollaajia ilmestyy tänne Kuppilaan joka kevät - ja sitten ne katoavat kun karsinnat ovat ohi...  :joojoo:
Mun palopuheeni tuli lähinnä Kuppilan vakioporukan puolesta :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Aamu »

chili kirjoitti: :repeilee: Kyllä on kyseessä mahtava bändi, kun se näin kovasti mielipiteitä jakaa ja vieläpä herättää ihmisissä näin voimakkaita tuntemuksiakin. Mitä näitä ja myös ylen Euroviisukeskusteluja olen lukenut, niin bändi on saanut osakseen niin transuläppää kuin oikein sydänpohjasta tulvivaa fanirakkauttakin ja kannustusta.
Tuolla perusteella aika moni tämän vuoden bändeistä on mahtavia. Jos viitsisit katsoa muiden artistien ketjut, niin huomaisit että JWRA ei todellakaan ole ainoa saati sitten eniten mielipiteitä herättävä bändi.
chili kirjoitti: Mikä vika sitten olisi, jos esim. Lovex, Pakarinen tai Laura pääsisvät edustamaan maatamme? No, ne ovat valtavirtakamaa ja miksi pitäisi edes yrittää tähdätä tähtiin samalla reseptillä kuin muut?
Saattaa tuo JWRA olla enemmä sitä valtavirtaa jos vaikka Ruotsi laittaa The Arkin. Lovexin tapaista musiikkia puolestaan ei ole vielä viisukarsinnoissa näkynyt.
chili kirjoitti: Lovexin pahin rikos on taas se, että bändistä puuttuu sisältö, aitous. Mörköt menivät skabaamaan mörköinä ja Janni -glamstrutsi menisi Janni -glamstrutsina, mutta tuollanen Lovexin harrastama Hanoi Rocksin naurettavan kopion (voiko sitä edes siksi kutsua? no, jotkut ovat) Negativen kopioiminen on vaan niin sisällötöntä, että olisi itsensä huijaamista äänestää moinen porukka sinne Suomea nolaamaan.
Tässä olen ihan eri mieltä. Minusta JWRA taitaa olla ehkä se kaikkein epäaidoin poppoo koko kisoissa. JWRA:ssa ei ole lainkaan kysymys musiikista vaan skandaalien luomisesta ja hämmentämisestä, kuten Jann Wilde on itse euroviisuosallistumistaan kuvannut. Ja jos joku sitä Hanoi Rocksin tyliä kopio, niin se ei ole Lovex vaan nimenomaan JWRA.

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

tonywerner kirjoitti:
chili kirjoitti: Kyllä täällä monenlaista on saanut lukea, " onko tuo laulaja mies tai nainen?" jne.
No tuo on juuri mainitsemani "Possun" kommentti. Ko. nimimerkkihän on vielä varsin tuore täällä. Tuollaisia tiettyjen artistien puffaajia ja toisien mollaajia ilmestyy tänne Kuppilaan joka kevät - ja sitten ne katoavat kun karsinnat ovat ohi...  :joojoo:
Mun palopuheeni tuli lähinnä Kuppilan vakioporukan puolesta :)
Näin ajattelinkin.

Lukittu