Laura

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Lauran kappaleista

Kosketa mua
78
67%
Take a chance
39
33%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja WandA »

Nyt katsoin Lauran esitykset nauhalta ja kyllä Kosketa mua oli illan paras!  :tapu:
Erittäin hienolta kuulosti. Mutta ikävästi jäi päähän jankkautumaan ´´ MA tahdon etsiä sua..´´  :heh:
Mutta harminharmi, ettei päässyt finaaliin..  :'(
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Jan kirjoitti: TAC on todella hieno biisi ja mukavasti jatkoa ATY:lle.


Eikös jatko-osat yleensä ole huonompia kuin eka.. ?

∓quot;Jan"\ kirjoitti:Jos se näyttää hyvältä se on hyvä. Ihmiset valitsivat jatkoon mielestään parhaan biisin..


Siinäpäs se, kun ei näytä. Ihmiset!? (Oikeasti niitä ei tarvittu eilen kovin monta. Odotan innolla katsojalukuja eiliselle karsinnalle)

∓quot;Jan"\ kirjoitti:Miettikää vielä  aikaisempien vuosien hyvin pärjänneitä euroviisubiisejä. Ovatkos ne olleet yllättäviä tämänpäivän uusia tuulahduksia.


Osa on osa ei. Mutta todennäköisyys että juuri Suomi pärjäisi vanhalla
kuluneella kaavalla on erittäin erittäin pieni.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30806
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tiana kirjoitti: Osa on osa ei. Mutta todennäköisyys että juuri Suomi pärjäisi vanhalla
kuluneella kaavalla on erittäin erittäin pieni.
Oliko se elähtänyt muka-mahtipontinen schlagerballadi sitten jotenkin vähemmän kulunut? :raaps: Jommankummanhan näistä oli jatkoon mentävä ja onneksi oikea meni.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Se Lauran puku on hirveä Take a chansissä :tajutkaa: Ei siinä nyt mitenkään auta, että sääret näkyy... se puku on vaan kamala. :yrjo: Miksei sillä ole joku kiva mekko eikä tommonen härpäkkä. :vollotus:
Raipatirai

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Take a chance on todellakin halpa risteilykabareeshow, aivan oikein :( En käsitä miten kansa pystyi sen valitsemaan...

Ja artistit eivät saisi ohjata kansaa äänestämään jompaa kumpaa biisiä!  :evil: YLE on ottanut mukaan molemmat biisit sen takia, että molemmat ovat ehdolla! Muutenhan toinen biisi, jonka ei ole tarkoituskaan päästä artistin mielestä jatkoon, saa vain ilmaista mainosaikaa. Artistit kertokoot mahdolliset preferenssinsä vasta kun äänestysaika on ohi!
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12010
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja sziget »

Huilumies kirjoitti: Ja artistit eivät saisi ohjata kansaa äänestämään jompaa kumpaa biisiä!  :evil: YLE on ottanut mukaan molemmat biisit sen takia, että molemmat ovat ehdolla! Muutenhan toinen biisi, jonka ei ole tarkoituskaan päästä artistin mielestä jatkoon, saa vain ilmaista mainosaikaa. Artistit kertokoot mahdolliset preferenssinsä vasta kun äänestysaika on ohi!
Ei sekään olisi mikään ratkaisu. Sittenhän artistit joutuisivat vetämään sen toisen biisin tahallaan niin huonosti, ettei näitä karsintoja katsoisi enää hullukaan. Nytkin on jo siinä ja siinä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
aripekka
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 08 Helmi 2007, 02:00
Paikkakunta: Odenmaa-ilma

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja aripekka »

Ja artistit eivät saisi ohjata kansaa äänestämään...

SLADE! Eivät esiintyjät voi kuin toivoa parasta. Valta on puhelin liittymien tai käyttäjien hallussa. Operaattorit kerää pointit.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Treno »

Vaikka en etukäteen 'Kosketa mua' -biisiä liiemmin kehunut ja vaikka edelleenkin finaaliin mennyt kappale on suosikkini, niin en voi kuin ylistää Lauran lauantaista esitystä. Sellaisella ammattitaidolla vedettiin varsinainen mahtiballadi, että kylmiä väreitä sai aikaan -sekä studiossa että jälkeenpäin kotisohvalla. Ja ne muutamat italiankieliset säkeet toivat sopivaa pehmeyttä Lauran voimatulkinnan oheen. Hienoa Laura & co. :ihana:

miika88
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 14:04

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja miika88 »

Hyvä Laura!! :tapu: Take a Chance:ssä oli aivan uskomattoman hieno esitys ja goreografia!! Kukaan muu artisti ei ollut yhtään miettinyt esiintymistään ( paitsi J.K.) Loistava laulu joka muistuttaa erittäin paljon Beegees-bändin lauluja! Hieno disco meininki siinä biisissä! Myös biisin C-osa oli aivan uskomattoman hieno!!

Hyvä laura! sinut minä valitsen helsinkiin, ja toivon myös että koko suomen kansakin valitsisi!

ps. iltasanomien ammatilaisraatikin valitsi lauran ylivoimaiseen voittoon!!

take a chance, if you really got it! :hiips:

miika88
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 14:04

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja miika88 »

Laura = suomen Xtina aquillera  :joojoo:

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja xoda »

Huh, luojan kiitos ammattilaisraati ei ole enää estelemässä Suomen menestysmahdollisuuksia.
Viimeksi muokannut xoda, 12 Helmi 2007, 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja blackburn »

HEI TSEKKAA TÄÄ!

Minun iskäni oli lähettänyt sen palauteviestin, joka luettiin ihan ekana, jossa luki "Kohta lopuu tääkin leikki, ei auta siinä Jaana eikä Heikki. Voiton vie Laura, usko tämä älä naura".  :D Oikeasti minun iskäni ei tykkää Laurasta ollenkaan, eikä ollut edes kuullut kappaleita, mutta iskä' halusi osallistua finaalilippujen arvontaan. Iskä oli myös lähettänyt 3. alkukarsintaan Johanna Kurkelalle palauteviestin, joka kans luettiin ääneen ekana: "Söin äsken munkkipossun, elo oli ihanaa, nyt kuulin laulun Jossun, ei voisi olla parempaa"  lol

Iskä ei katsonut 4. alkukarsintaa suorana, sillä hän oli perheensä kanssa Helsingissä vaimonsa siskon pojanpojan ristiäisissä, tuli Stadiin aamupäivällä ja lähti iltapäivällä pois takaisin Muurameen. Ihan outoo, etteivät he olleet siellä yötä.  :raaps: Miksei ihminen voi olla oman siskonsa luona yötä, kun just tän siskon poika oli pyytänyt tätinsä perhettä mukaan ristiäisiin.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja kwak »

En ole tainnut vielä käydä täällä purkamassa pettymystäni lauantaisesta oikeusmurhasta... KOSKETA MUA!!! :vollotus:  Aivan loistava esitys, laulu, laulaja ja loppurevittelyt (:kups:), mutta sitten Loora menee kertomaan oman suosikkinsa ja se jää rannalle... :parku: :'( En ala! :enala:

Onhan TAC myös ihan hyvä, mutta ei se ensimmäisellä kuuntelulla kovin tartu, harmi. Esitys toki oli ihan omassa sarjassaan näissä karsinnoissa, vaikka en tykännyt puvuista ollenkaan... Ihan liian tunkkaiset ja cabaretmaiset mun makuun. Värejä Turkuun, Laura! :megafoni:

Ja se pitää vielä sanoa, että olipa Laura kaunis Kosketa muassa! :ihana: Jumalatar!
Keep your head high above the water

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti:HEI TSEKKAA TÄÄ!
Iskälläsi runosuoni sykkii  :peukku:
Palauteviestit ovat hauskoja - toivottavasti onnetarkin on suosiollinen  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:05

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Jan »

Laura sai tosiaan parhaat pisteet iltalehden arvioinneissa. Huippua! On todella hienoa, että Laura pääsi näyttämään osaamisensa viisubiiseissään. Mäkin haluaisin kyllä, että peruukki jätetään kotiin sitten kun Turkuun lähdetään kisaamaan.

On hyvä, että on kritiikkiä ja Lauran kannattaisi kuunnellakin mitä sanotaan. Mut kukaan ei täällä sano, miten se homma pitäisi tehdä. On helppoa sanoa, missä se nyt menee pieleen. Antakaas siis tulla parannusehdotuksia esiintymiseen, vaatetukseen, koreografiaan. Miten tämä TAC pitäisi  vetäistä, että se olisi ajan hermolla ja uppoaisi äänestävään kansaan?

Mitä ei ole vielä nähty, nimittäin josko onkin niin, ettei suomalaiset alan ammattilaiset tiedä.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Tiana »

∓quot;Timoteus"\ kirjoitti:
Tiana kirjoitti: Osa on osa ei. Mutta todennäköisyys että juuri Suomi pärjäisi vanhalla
kuluneella kaavalla on erittäin erittäin pieni.
Oliko se elähtänyt muka-mahtipontinen schlagerballadi sitten jotenkin vähemmän kulunut?
Kommentit joihin Timoteus viittaat puhuvat euroviisuista yleisellä tasolla ei varsinaisesti Lauran kappaleista.
Viimeksi muokannut Tiana, 12 Helmi 2007, 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Katon tässä samalla tätä neljättä alkukarsintaa, ja kyllä täytyy sanoa, että on se ONNI JA AUTUUS, että tästäkin maasta löytyy tällainen monipuolinen moniosaaja kuten LAURA!!!  Vaikka itse arvostan KOSKETA MUA-laulua yhtenä LAURAn kaikkien aikojen parhaista biiseistä, (Ja se on MULTA paljon sanottu!) niin alan jo ihan hyväksyä TAKE A CHANCEn Turkuilun.. MIELETÖN SHOW!!! Biisi saisi vain olla ensi kuulemalla tarttuvampi - nythän mä jo siitä pidän paljonkin - mutta kun lavalla tapahtuu niin paljon, niin ns. taviskatsojalle voi olla jo hieman liikaa liikettä - en tiedä?!? Ns. tavisystävieni mielestä itse sävelmä hukkuu sen show:n alle?!

Mutta LAURA on JUMALATAR!!! Ja mä oon  niiiiiiiiin  HAPPY, että tämä Suomen taitavin ja monipuolisin taiteilijatar saatiin 5 vuoden tauon jälkeen EUROVIISUIHIN!!!!!!  :stara:

PEUKUT ON TÄLLE JUMALATTARELLE tiukasti pystyssä lauantaina!!!  :peukku:  Ja messevää, että myöskin GARY nähtäneen Turussakin!?!  :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

AntSa kirjoitti: PEUKUT ON TÄLLE JUMALATTARELLE tiukasti pystyssä lauantaina!!!  :peukku:  Ja messevää, että myöskin GARY nähtäneen Turussakin!?!  :peukku:
Tämä kumoutuu sillä, että mulla on kaikki tassut ja varsinkin pitkät kynnet sojottamassa alaspäin, että tämä ei pääse edes lähelle Superfinaalia.  :twisted:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Iltalehden "viisuraati" oli arvioinut Lauran biisit parhaiksi  :shock: Mun mielestä saivat ihan kärkipisteet kaikista viisuista, kun olen joka maanantai tän läpyskän ostanut (pitäähän sitä tukea kun joku viisuista kirjoittaa).

Mutta anyways, Take a Chance sai pojoja 42/50  :shock:  :shock: :shock: :shock:

Edit: Jaahas, olihan tämä täälläkin jo puitu, anteeksi tulin vain järkytyksessäni tänne puimaan enkä lukenut etukäteen, älkää lyökö  :heh:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja melodia »

Wadde kirjoitti: Iltalehden "viisuraati" oli arvioinut Lauran biisit parhaiksi  :shock: Mun mielestä saivat ihan kärkipisteet kaikista viisuista, kun olen joka maanantai tän läpyskän ostanut (pitäähän sitä tukea kun joku viisuista kirjoittaa).

Mutta anyways, Take a Chance sai pojoja 42/50  :shock:  :shock: :shock: :shock:

Edit: Jaahas, olihan tämä täälläkin jo puitu, anteeksi tulin vain järkytyksessäni tänne puimaan enkä lukenut etukäteen, älkää lyökö  :heh:
Ei lyödä :peukku: :peukku: :peukku:

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja xoda »

Kyllä. TAC sai 42 pistettä. Ja iltalehden viisuraatihan oli: Riki Sorsa, Esa Nieminen, Jarkko Valtee, Heta Hyttinen ja Ilkka Yrjä.
Viimeksi muokannut xoda, 16 Helmi 2007, 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Toivottavasti Laura vielä miettii kostyymejaan Turkuun . Idea oli hyvä ja koreokrafiat vaati taitoa ,mutta vaatteet teki kokonaisuudesta halvan cabareen ,mutta miksi Elin Lanton "Money" esitys ei näyttänyt  kuluneelta halvalta Cabarreelta ?= Parempi Koreokrafia ja  todellakin kalliimman ja clamourimman näköiset releet  ( Mielestäni modernimpi biisikin ) Lauran biisi ei sinäänsä surkea ole .mutta Disco-ilmapiiri  tällä  esityksellä hävisi kokonaan ( Niin hävisi housuasunsa takia Aty:n disco-ilmapiirikin )

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja minnie »

mpappa kirjoitti: Kuppialan kerma taas mielipuuhassaan! Mustamaalamassa ja narisemassa...
Ihanaa nähdä Lauraa näissä kuvioissa taas!
:suutukkoon: 
:supati:Ei noin saa sanoa tänne, saat vielä vihamiehiä niskaan... ;)

Lauran Take a chance on mulla top-3:ssa viisuedustajaksi. Pidin esityksestä ja tää valittu biisi on parempi ja edustavampi. Oon valmis lähettää Suomen edustajaksi joko Lauran, Lovexin tai Beats and Stylesin. Kolme kovaa, ja vaikea valinta.
:peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Kollega »

ESC_Hullu kirjoitti: Toivottavasti Laura vielä miettii kostyymejaan Turkuun . Idea oli hyvä ja koreokrafiat vaati taitoa ,mutta vaatteet teki kokonaisuudesta halvan cabareen ,mutta miksi Elin Lanton "Money" esitys ei näyttänyt  kuluneelta halvalta Cabarreelta ?= Parempi Koreokrafia ja  todellakin kalliimman ja clamourimman näköiset releet  ( Mielestäni modernimpi biisikin ) Lauran biisi ei sinäänsä surkea ole .mutta Disco-ilmapiiri  tällä  esityksellä hävisi kokonaan ( Niin hävisi housuasunsa takia Aty:n disco-ilmapiirikin )
Tässä ikäänkuin vielä ikäänkuin kaupan päälle (ethän pahastu ESC_Hullu...  ;) ) kuvamateriaalia tuohon ESC_Hullun esiintuomaan Elin/Laura:n cabaret-asujen erilaisuuteen... (Lauran esityksestä sai tosissaan hakemalla hakea kuvaa...).

Cabaret a`la LAURA (Lähde: Iltalehti)
Kuva

Cabaret a`la ELIN (Lähde: Elin:n virallinen kotisivu)
Kuva

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis, minähän en edelleenkään ole tuota cabaretshowta nähnyt ja mitä nyt tuon yhden kuvan perusteella voi päätellä, niin vahvasti epäilen, että jää kyllä ens lauantainakin näkemättä.  :twisted: :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Nyt kun noi asut on noin lähekkäin vertailtavissa, mulla iskee silmään se, että toisella on ylä- ja toisella alaraajat paljaana... siis, että lieneekö se yksi, syy, miksi Lauran esitys vaikutti jotenkin halvalta..epäonnistuneelta... (en keksi parempaakaan sanaa  :hiips: )

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Älkää nyt herran tähden verratko Lauraa johonkin piipittävä-ääniseen wannabe-poppari Elin Lantoon.

Elin Lanto  "Laulaja". Toki!  :rofl: :repeilee:

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No noikin kuvat näyttää sen, että toinen esitys on suunniteltu ruotsilaivan midnight-showksi ja toinen matkalla viisuihin ihan oikeasti. Typerätyperätyperä Laura.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Kollega »

MuzaMaza kirjoitti: Älkää nyt herran tähden verratko Lauraa johonkin piipittävä-ääniseen wannabe-poppari Elin Lantoon.
Elin Lanto  "Laulaja". Toki!  :rofl: :repeilee:
Noiden kuvien tarkoitus on kyllä verrata artistien Cabaret-teemaisten asujen onnistuvuutta...  :hiips:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja minnie »

melodia kirjoitti:
GiveMeWings kirjoitti: No eiks se harrasta sitä katraseksiä vai mitä se nyt olikaan...  :mrgreen:
Tarkoitatkoittanetkos lienee tantraseksiä :megafoni: :megafoni: :megafoni: :megafoni: :megafoni:
;) Psst. sitäpä hyvinnii, mutta koittaa lääkärisetä olla hauska. :mrgreen:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Lukittu